[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.863 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
r0bb schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:12:
Vind het wel bijzonder dat de grootste shitcoin allertijden XVG nu bovenaan het leaderboard staat! Hoe kunnen mensen dit kopen?!
Net als mensen xrp, doge en bcash kopen. Ook shitcoins, maar geld is geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:50
Pelox schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:54:
Vraagje.. Ik heb mijn ada in locked staking staan op binance. Vannacht loopt het af. Als ik het nu redeem ben ik dan alle rente kwijt of enkel de laatste uren?? Iemand ervaring mee?
Het is alles of niets met locked staking.
Je kan zelfs boete krijgen, een klein plukje van je stacking wordt ingehouden, afhankelijk van de rente.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
r0bb schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:22:
[...]

Is de pump van XLM dan serieuzer te nemen? Omdat deze bijv in de Greyscale portfolio voorkomt?
Op dit moment pumpt alles. Het maakt gewoon niet uit wat het is of wat het kan. Zolang al die alts nergens in de praktijk voor worden gebruikt hebben ze allemaal eigenlijk ook 0 waarde. Het is niets meer dan speculatie en de hoop dat het op lange termijn ergens eens echt voor gaat worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
Gondor schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:25:
[...]

Het is alles of niets met locked staking.
Je kan zelfs boete krijgen, een klein plukje van je stacking wordt ingehouden, afhankelijk van de rente.
Dan wacht ik netjes ;)

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:09:
[...]

Ja prima hier verder. Nog aan het hodlen, sta voor het eerst in 3 jaar echt noemenswaardig in de plus _O-

Eens kijken of we er nog wat moois van kunnen maken oOo

Nog steeds erg veel plezier in crypto, machtig wereldje blijft het ;)
Het is de combinatie met tweakers die het hele cryptogebeuren plezierig maakt! Just my 2 sats.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-09 22:57
Same here. Jullie zijn fijne cryptobroeders. <3

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

BART is back

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
W-recovery + pump next?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:43

WhySoSerious

Be the change.

Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:30:
[...]

Het is de combinatie met tweakers die het hele cryptogebeuren plezierig maakt! Just my 2 sats.
Een stijgende koers helpt ook wel hoor.

Maar je hebt gelijk, ook ik vermaak me reuze in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Not sure.

XRP = trash

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:30:
[...]

Haha zeker waar. Het is de slowchat die het allemaal extra dimensie geeft d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Op zich ook prima voor de geloofwaardigheid als we nu de correctie krijgen. Heb wat mooie orders klaar staan dus ik ben er klaar voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-09 21:25
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:23:
[...]

Euh.....samenwerking met PayPal is aannemelijk.

Daarbij was XLM natuurlijk vreselijk gedipt. Niemand staat nu waarschijnlijk nog in profit.
Is het nu nog een moment om in te stappen of is dat enkel chasing pumps? Connectie Paypal en Greyscale klinkt wel mooi..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

r0bb schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:44:
[...]
Is het nu nog een moment om in te stappen of is dat enkel chasing pumps? Connectie Paypal en Greyscale klinkt wel mooi..
Ik zou zeker niet instappen. De Moody van 4 jaar geleden had dat wel gedaan :+

Ik wacht totdat ik weet wat Bitcoin van plan is. Geen stress, kansen komen er genoeg.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
r0bb schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:44:
[...]

Niemand die het weet, alles is mogelijk. Persoonlijk stap ik niet in een munt die 60% op een dag heeft gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaBoK
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 00:57
Twijfels voor een plukje BTC om te zetten naar ADA. Nog meer mensen ADA in PF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Twijfels om TRX van de hand te doen en om te zetten naar BTC... Nog wijze woorden voordat ik eraan begin? In het verleden TRX elke keer te snel verkocht en te duur terug gekocht (story of my life...)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

BaBoK schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:51:
Twijfels voor een plukje BTC om te zetten naar ADA. Nog meer mensen ADA in PF?
Heb een tijd geleden mijn ADA verkocht en volledig in BAND gestopt. Ook alweer een groot deel verkocht overigens.

Kort gezegd geloof ik niet in tig smart contract platforms. Ethereum gaat de komende tijd de grootste zijn. Verder hebben we Cosmos, Polkadot, Tezos, Cardano, Ocean etc. etc.

Ga waar de ontwikkelaars zitten en die zitten op het moment niet bij Cardano :+

In de essentie is het altijd beter om de markleiders te pakken. Marktleiders in de cryptowereld zijn namelijk nog steeds maar hele kleine spelers. Het is op dit moment het risico niet waard te gokken op nog kleinere spelers.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 24-11-2020 22:02 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:58:
[...]

Heb een tijd geleden mijn ADA verkocht en volledig in BAND gestopt. Ook alweer een groot deel verkocht overigens.

Kort gezegd geloof ik niet in tig smart contract platforms. Ethereum gaat de komende tijd de grootste zijn. Verder hebben we Cosmos, Polkadot, Tezos, Cardano, Ocean etc. etc.

Ga waar de ontwikkelaars zitten en op het moment en dat is niet bij Cardano :+

In de essentie is het altijd beter om de markleiders te pakken. Marktleiders in de cryptowereld zijn namelijk nog steeds maar hele kleine spelers. Het is op dit moment het risico niet waard te gokken op nog kleinere spelers.
Wat vind jij van ICON (ICX)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

r0bb schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:01:
[...]
Wat vind jij van ICON (ICX)?
Ja die ken ik. Heb in 2018 er wat van gekocht. Was de Koreaanse Ethereum ofzo. Zo had ik ook de Chineze Ethereum (NEO) etc. 8)7

Tijdens de grote schoonmaak zijn destijds de meeste alts in ETH en LINK gegaan, waaronder ICX.

Zal best leuk voor gains zijn, maar ik ga er niet aan beginnen. Ben wel vrij stellig in de coins die ik ga hoddlen de komende periode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Icx. Lang niets over gehoord.
Net als trx . Ik twijfel juist om dat te kopen.
Maar ik wacht ook rustig af tot morgen.
Mn paar procent winst van de dag heb ik al.
Het enige wat ik eigenlijk nooit doe is in usdt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Nano had ik ook heel veel winst mee gemaakt een paar jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Zie steeds meer de potentie van YFI trouwens.
Pas prima in je Defi potje, samen met AAVE en UNI.

[ Voor 114% gewijzigd door Mooody op 24-11-2020 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
Ik heb ICX al sinds 2017.. Flinke zak geworden door staken en TAP via ICONbet. Echter nog steeds niet uit rode cijfers loll

Lijkt wel te gaan gebeuren soon gelukkig.. Verder ook nog WAN en plukkies BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:14:
[...]

Ja vast.
Maar je gaat toch geen camper van je Bitcoins kopen?

Bovenstaande situatieschets gaat voor vrijwel iedereen een dingetje worden die wil uitcashen.

Als ik winst neem in alts, gooi ik dat vaak deels naar BTC en andere alts. Nu zou ik er ooit een keer fiat van moeten maken........wat een struggle :|
NEEEEE doe het niet!!! :'(

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

r0bb schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:11:
Ik heb ICX al sinds 2017.. Flinke zak geworden door staken en TAP via ICONbet. Echter nog steeds niet uit rode cijfers loll

Lijkt wel te gaan gebeuren soon gelukkig.. Verder ook nog WAN en plukkies BTC
Je gokt op 1 paard.
Wat als je in 2017 gewoon "saai" in Bitcoin was blijven zitten? Dan had je 5-10x zoveel ICX kunnen kopen?
Alts zijn lucratief, maar alleen als je ze trade. De markt gaat zo snel, dat er elk jaar een betere versie van jouw alt-coin uitkomt.

Ik zeg dit, terwijl ikzelf ETH, LINK en REN als een malloot hoddl 8)7
Er zit wel een gedachte achter, maar ik trap straks net zo goed mis met een beetje pech.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 24-11-2020 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:53

Chaes

#HODL

Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:16:
[...]

Je gokt op 1 paard.
Wat als je in 2017 gewoon "saai" in Bitcoin was blijven zitten? Dan had je 5-10x zoveel ICX kunnen kopen?
Alts zijn lucratief, maar alleen als je ze trade. De markt gaat zo snel, dat er elk jaar een betere versie van jouw alt-coin uitkomt.

Er zit wel een gedachte achter, maar ik trap straks net zo goed mis met een beetje pech.
ETH een alt noemen... 8)7 :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:16:
[...]

Je gokt op 1 paard.

Helft van mn bag is btc sinds die 3k was. Maar eens, heb er nooit echt wat mee gedaan naast staken. Miss toch eens btje spreiden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Laatst online: 23-06-2021
Wat is het rete lastig om een goed entry punt te vinden vandaag.. zit nu enkel maar in fiat en mis nu al die spanning of het muntje omhoog of omlaag gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
[verwijderd]

MOON

LAMBO

[ Voor 48% gewijzigd door Dark Matter op 24-11-2020 22:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik juich in principe een PF 40-30-20-10 aan. Neem max 10-12 coins, anders raak je het overzicht kwijt. (en is de liquiditeit per coin te laag om er iets mee te kunnen doen)

40% BTC - rente laten trekken
30% ETH - staken
20% DeFi (LINK, REN, YFI, UNI, AAVE)
10% ETH scaling (STAKE, RLC, ANKR)

De 70% raak je niet aan. De 30% is onderhevig aan hypes en maak je trades mee.
Geen noodzaak om al die obscure alts aan te moeten raken.

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 24-11-2020 22:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ah, mijn buy order voor Bitcoin is inmiddels geraakt, ik ben weer aan boord. Vannacht maar even geen alts.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Is de identificatie bij binance beetje okay? Niet zoals menig ander waar je een webcam call moet hebben met je porum naast een opgeslagen paspoort? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Qunix schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:42:
Is de identificatie bij binance beetje okay? Niet zoals menig ander waar je een webcam call moet hebben met je porum naast een opgeslagen paspoort? :')
Ja, rijbewijs voor + achter en dan in sommige gevallen nog even ja/nee knikken voor de camera (AI, geen mens)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Is uiteraard bekend dat eToro een synthetisch platform is, maar wil het nog even onder de aandacht brengen....

eToro doet haar best om haar users te doen geloven dat ze echt Bitcoin kopen.
Als je "BTC" via Etoro koopt, koop je in feite "eBTC", de synthesische vorm van BTC.
Jouw uitgave beinvloed de BTC-prijs niet, maar is enkel bestemd om eToro te verrijken.

Dan zelfs beter om Bitcoin via PayPal te kopen. Die backen BTC voor elke koper en beinvloed zodoende de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Taro schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:35:
Ah, mijn buy order voor Bitcoin is inmiddels geraakt, ik ben weer aan boord. Vannacht maar even geen alts.
Toch verwacht ik nog wel een kleine correctie richting 18673.vannacht.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Etoro :'(

Wat een kutzooi is dat. Nooit aan beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Qunix schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:42:
Binance is een no-brainer. Hebben alles prima voor elkaar.
Kan me herinneren dat ik een paar jaar geleden een selfie moest maken met ID naast mijn hoofd, maar kan nu weer anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Stokstaart schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:47:
[...]

Etoro :'(

Wat een kutzooi is dat. Nooit aan beginnen..
Ook gehad, geen fee maar wel een belabberde wisselkoers.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:47
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:45:
[...]

Is uiteraard bekend dat eToro een synthetisch platform is, maar wil het nog even onder de aandacht brengen....

Als je "BTC" via Etoro koopt, koop je in feite "eBTC", de synthesische vorm van BTC.
Jouw uitgave beinvloed de BTC-prijs niet, maar is enkel bestemd om eToro te verrijken.

Dan zelfs beter om Bitcoin via PayPal te kopen. Die backen BTC voor elke koper en beinvloed zodoende de vraag.
Hmm moeten ze niet iets van een hedge ervoor aankopen die indirect wel de prijs beinvloed? Stel ze hebben gebruikers die op 60k willen uitcashen; waar betalen ze dat verschil van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
600 usd voor eth.. denken jullie goed instap moment of mwoah?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mr_Ripple schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:47:
[...]

Toch verwacht ik nog wel een kleine correctie richting 18673.vannacht.
Het kan inderdaad heel goed nog een stuk lager, maar liever eerder weer aan boord, dipje meepakken en weer stijgen, dan de boot missen. Tenzij er na die dip een bearmarket dip volgt uiteraard :)

Ik was dus gisteren overigens 12 uur te vroeg met mijn wisseltruc van alts naar Bitcoin, maar uiteindelijk alsnog redelijk op tijd vandaag wederom kunnen maken.

@Maracas10 Dat moet je echt zelf bepalen. Een daling naar bijv. 565 (4H MA25) is heel erg goed mogelijk. 520 (1D MA7) zie ik niet zo snel gebeuren, tenzij Bitcoin geen poging voor de 20k meer doet, die rally faalt en een nieuwe bearmarket start. Maar tijdens een bullrun kan de koers ook zo morgenochtend op 640 staan, je weet het niet. Ik blijf wel in ETH zitten (Ledger), maar op de exchange ga ik vannacht in Bitcoin blijven.

[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 24-11-2020 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:45:
[...]

Nooit iets met eTorro gedaan en wil ik ook niet promoten. Ging mij puur om het filmpje.

Filmpje ook verwijderd.
Weg met die rotzooi.

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Matter op 24-11-2020 22:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:05
Ik had m nog niet gezien. Kon er wel om gniffelen.

Ik had ook gewoon in BTC moeten blijven hangen. Maar dat is zo saai hè. De lok van de shitcoins is groot.

@Mooooody , jouw altkeuze is een bewuste keuze. Maar het zijn waarschijnlijk met zulke shitcoins als de rest, en die van mij. Waar ik me ook wel in herken is dat ik nu veel minder last van fomo heb als eerdere runs. Je weet dat er wel weer een correctie gaat komen. Pas op de plaats nu imo

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Waarom krijg je bij binance bij sommige een waarschuwing als je iets wil kopen?
En bij sommige niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Alcides schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:52:
[...]

Hmm moeten ze niet iets van een hedge ervoor aankopen die indirect wel de prijs beinvloed? Stel ze hebben gebruikers die op 60k willen uitcashen; waar betalen ze dat verschil van?
Je koopt bij eToto synthetische assets, net zoals je goud obligaties koopt. Je koopt niet echt goud, maar je koopt de huidige waarde van de asset op een papiertje. Dat papiertje kun je later dan weer inwisselen tegen de waarde die het dan heeft.

Een beetje zoals de dollar toen het afscheid nam van de goudstandaard :)
Koop je een dollar (of euro of whatever), dan koop je in principe een papiertje met een waarde erop die je later kun inwisselen voor zaken je nodig hebt. Beide assets zijn vrijwel niet meer gebacked door wat dan ook. Banken backen elkaar door leningen dubbel of tripple te financieren, met nieuw gedrukt geld. Het is een hele grote bubble :+

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 24-11-2020 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Joe, de whale, heeft er in ieder geval op de lange termijn vertrouwen in. Ik zie hem alleen weinig meer op het leaderbord van Bitfinex terugkomen...
Ladonna schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:14:
En bij sommige niet
Dat zijn dan waarschijnlijk Innovation zone cryptocurrency, die hebben een nóg hoger risico dan andere coins. Maar als je die pop-up eenmaal accepteert moet die niet meer terugkomen. Wat is de waarschuwing precies?

[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 24-11-2020 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:14:
En bij sommige niet
Welke waarschuwing bedoel je ? Die van het prijsverschil ? Indien dat is het orderboek dun tegenover wat je wil kopen. Druk je dan op de marketknop kan je 5% duurder kopen dan de huidige waarde. Met een goed gevult orderboek en veel volume is het met geen enorm bedrag misschien 0.2% Wel handig om te weten dat je als je op de knop druk je gelijk 5% in de min staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:14:
[...]

Je koopt bij eToto synthetische assets, net zoals je goud obligaties koopt. Je koopt niet echt goud, maar je koopt de huidige waarde van de asset op een papiertje. Dat papiertje kun je later dan weer inwisselen tegen de waarde die het dan heeft.

Een beetje zoals de dollar toen het afscheind nam van de goudstandaard :)
Plus de belachelijke brokerprijzen die ze hanteren. Ze moesten de ogen uit de kop schamen met die reclames over exchanges die een fee rekenen. "Nee wij bij Etoro vragen geen fee. Die nemen we gewoon driedubbel op in de aankoop EN verkoopprijs." :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kan er een pro eens een lijntje trekken op de SXP chart? Lijkt in deze bullmarkt wel een stablecoin te zijn geworden.. Staat er nog een uitbraal op de agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Nee ik bedoel, biv bij dot of unfi. Als ik dat wil kopen dan moet ik eerst een accoord aanvinken, dat je bewust bent van het verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:22:
Kan er een pro eens een lijntje trekken op de SXP chart? Lijkt in deze bullmarkt wel een stablecoin te zijn geworden.. Staat er nog een uitbraal op de agenda?
Is geen pro voor nodig. Binance reguleert de prijs van SXP toch?

Als er voldoende liquiditeit en vraag is, gaat de prijs omhoog. Hebben ze zieltjes nodig, gaat de prijs weer omlaag. Kun je leuk mee meeliften als je longterm in het platform gelooft.

Hele koersverloop van CRO is ook lachwekkend en tevens weer geruststellend. Nu komt er weer weer een periode dat je CRO flink zal oplopen tegen de BTC koers. Alles om klanten niet weg te laten lopen.
Ik zit daarom bewust voor een deel vast in het CRO platform. Die gaan longterm altijd met de markt mee.

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 24-11-2020 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Toch maar wat ETH gescoord, letsgoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Ladonna schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:24:
Nee ik bedoel, biv bij dot of unfi. Als ik dat wil kopen dan moet ik eerst een accoord aanvinken, dat je bewust bent van het verlies
Bedoel je niet de DOTDOWN, DOTUP of UNIUP of UNIDOWN?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Ladonna DOT zit niet in de innovation zone, UNFI wel, dus dan is het wat anders. Zit je niet toevallig op de leverage trade tabs ipv Spot tab?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zit toch net even wat comfortabeler dan een Lambo... Alleen jammer van al die logo's.

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 24-11-2020 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:24:
[...]

Is geen pro voor nodig. Binance reguleert de prijs van SXP toch?

Als er voldoende liquiditeit en vraag is, gaat de prijs omhoog. Hebben ze zieltjes nodig, gaat de prijs weer omlaag. Kun je leuk mee meeliften als je longterm in het platform geloofd.

Hele koersverloop van CRO is ook lachwekkend en tevens weer geruststellend. Nu komt er weer weer een periode dat je CRO flink zal oplopen tegen de BTC koers. Alles om klanten niet weg te laten lopen.
Ik zit daarom bewust voor een deel vast in het CRO platform. Die gaan longterm altijd met de markt mee.
Zou het ja? Ben ik dan overgeleverd aan de grille van CZ? Niet helemaal de crypto gedachte hè?

Ach, op zich geen ramp CZ heeft mij eerder veel goeds gebracht :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Bah bah.

Liever een uitgeklede 911, dan een volledig gepimpte Audi.

Een volkswagen voor 2 ton, doe normaal :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:30:
[...]

Bah bah.

Liever een uitgeklede 911, dan een volledig gepimpte Audi.

Een volkswagen voor 2 ton, doe normaal :/
Hier kan je tenminste gewoon boodschappen mee doen en je kinderen meenemen (Ik vind deze editie overigens niet mooi... ;) ).

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 24-11-2020 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:59
Dat is onjuist, het is een shitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:59
En campers, dit gaat die van mij worden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Szboq77er-z8nzyqJmvf5zlcADI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wVK95FerLJZxhwp7HobRXGz8.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:22:
Kan er een pro eens een lijntje trekken op de SXP chart?
Niet dat ik een pro ben, maar vind de chart er wel prima uitzien. Het is geen coin die extreem beweegt, maar dat kan ook komen door de gratis SXP die je krijgt en andere omstandigheden. Vanuit TA vind ik het niet slecht. Netjes boven de daily 7MA die support is net zoals dat bij BTC het geval is. De 25MA begint omhoog te gaan. Prima volume ook. Alle 4 uur MA's zijn support waarbij vooral de 4 uur 99MA belangrijk is en die is al een paar weken support. Als BTC geen al te gekke dingen doet zou 1 dollar goede support moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 12:55
Taro schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:31:
[...]

Hier kan je tenminste gewoon boodschappen mee doen en je kinderen meenemen:
[
Kan met een 911 ook hoor. :9

Nieuwe RS6 is wel dik ding. Maar zoveel schermen overal.

[ Voor 11% gewijzigd door Idutchman op 24-11-2020 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:29:
[...]

Zou het ja? Ben ik dan overgeleverd aan de grille van CZ? Niet helemaal de crypto gedachte hè?

Ach, op zich geen ramp CZ heeft mij eerder veel goeds gebracht :*)
BNB is voor mij een hate/love coin. Heel aantrekkelijk om in het ecosysteem te zitten en gains te pakken, maar tegelijkertijd weet je ook dat de prijs flink gereguleerd wordt. Heb besloten om het meer gedecentraliceerd te plaatsen (BTC/ETH) en mijn moonshots zelf te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PilatuS schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:33:
[...]

Niet dat ik een pro ben, maar vind de chart er wel prima uitzien. Het is geen coin die extreem beweegt, maar dat kan ook komen door de gratis SXP die je krijgt en andere omstandigheden. Vanuit TA vind ik het niet slecht. Netjes boven de daily 7MA die support is net zoals dat bij BTC het geval is. De 25MA begint omhoog te gaan. Prima volume ook. Alle 4 uur MA's zijn support waarbij vooral de 4 uur 99MA belangrijk is en die is al een paar weken support. Als BTC geen al te gekke dingen doet zou 1 dollar goede support moeten zijn.
Bedankt kerel! De coin heeft naar mijn idee niet zoveel bewogen als de rest. Ik houd nog wel rekening met een droomscenario shortterm als BTC even flink dipt.

Maar met deze post kan ik weer rustig slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

[YouTube: 2020 MANSORY Audi RS 6 - NEW Excellent Project from Mansory]
Dat kan met eender welke SUV/station/auto ook? Als je een sportwagen wil prima maar een opgepompte 'gezinswagen'? Waarom? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
Morgen opstaan met een nieuwe ATH voor BTC? Ik heb het gevoel dat dit vannacht wel kan uitbreken, of morgenochtend,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Niet zonder dat je buren je uitlachen, omdat je zo'n belachelijke kermisbak hebt. Vergeet niet je petje te dragen.

Doe mij maar gewoon een klassieker. Als ik snel wil gaan, pak ik de Tesla :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Idutchman
Crypts schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:37:
[...]

Dat kan met eender welke SUV/station/auto ook? Als je een sportwagen wil prima maar een opgepompte 'gezinswagen'? Waarom? :?
Die Mansory trim snap ik ook nooit. Maakt het zo verschrikkelijk pauper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ja, kan, maar ik vermoed dat jij voor bijv. een vakantie je 911 laat staan als je ook met bijv. een RS6 zou kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
[...]

Valt me wat tegen. Gewone RS6, begrijpelijk, maar dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Maar smaken verschillen gelukkig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
Taro schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:39:
[...]

Ja, kan, maar ik vermoed dat jij voor bijv. een vakantie je 911 laat staan als je ook met bijv. een RS6 zou kunnen gaan.
Hangt er heel erg vanaf waar de vakantie heengaat. Een mooie pas in de Alpen zou ik liever met de 911 doen.
Maar goed, ik heb ook geen kinderen, dus dat probleem heb ik niet..

Met de vriendin is zoiets geweldig.

[ Voor 7% gewijzigd door Idutchman op 24-11-2020 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ja, de Mansory's zijn wel heel erg over the top, voor een RS6 zou ik die zeker niet nemen.

@croc Nee, mijn smaak is meer de ABT of standaard RS6 versie dan Mansory.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
SUV's als soort van sportwagens vind ik zo'n dom iets. Een sportwagen moet lekker laag zijn en niet topzwaar. Als het niet hard door de bocht kan is het niets. Een RS6 is wel leuk, maar zo'n RS Q8 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:37:
[...]

Bedankt kerel! De coin heeft naar mijn idee niet zoveel bewogen als de rest. Ik houd nog wel rekening met een droomscenario shortterm als BTC even flink dipt.

Maar met deze post kan ik weer rustig slapen :)
Heb je voor gein ook al gekegen naar de concurrenten, zoals Celsius, Nexo en Crypto.com?
Die vissen uit hetzelfde vijvertje. Ik schat dat je bij Nexo leukere gains kunt gaan maken, die hebben echt een aantrekkelijk aanbod...en zitten momenteel vrijwel op de bodem van de koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Ik zoek juist een reden om mijn kinderen niet mee te hoeven nemen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idutchman
PilatuS schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:41:
SUV's als soort van sportwagens vind ik zo'n dom iets. Een sportwagen moet lekker laag zijn en niet topzwaar. Als het niet hard door de bocht kan is het niets. Een RS6 is wel leuk, maar zo'n RS Q8 ?
Eens, al vind ik de - nieuwe - G63 wel zo'n bizar gaaf ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:41:
Ik reed laatst naast een Lamborghini Urus, erg mooi, maar die had geen toeters en bellen, alleen een mooie kleur wrap. Is eigenlijk een RS Q8, maar ze worden toch relatief gezien best wel veel verkocht. Het zit natuurlijk wel veel comfortabeler tijdens langere ritten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Idutchman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:42:
[...]

Eens, al vind ik de - nieuwe - G63 wel zo'n bizar gaaf ding.
De G-Wagon :) Smaken verschillen, vind die zelf echt lelijk, maar ik vind eigenlijk iedere SUV lelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Taro schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:41:
Ja, de Mansory's zijn wel heel erg over the top, voor een RS6 zou ik die zeker niet nemen.

ABT is nog smaakvol, maar zo'n auto's zijn standaard al op het randje vind ik. Maar beetje OT, we zullen nog maar wat met de Model 3 blijven karren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
croc schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:44:
[...]

ABT is nog smaakvol, maar zo'n auto's zijn standaard al op het randje vind ik. Maar beetje OT, we zullen nog maar wat met de Model 3 blijven karren ;-)
Niks mis mee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Taro schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:41:

Omdat jij een Tesla rijdt, wat vind je van de Xpeng P7 Wing?

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Als je op wintersport moet met de kids, pak je toch deze...

Afbeeldingslocatie: https://www.autoblog.nl/gallery/0_Reviews/Porsche/Panamera_GTS_2019//Porsche_Panamera_GTS_Sport_Turismo_2019-00.jpg

Donder op met die volkswagens.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:41:
[...]

Heb je voor gein ook al gekegen naar de concurrenten, zoals Celsius, Nexo en Crypto.com?
Die vissen uit hetzelfde vijvertje. Ik schat dat je bij Nexo leukere gains kunt gaan maken, die hebben echt een aantrekkelijk aanbod...en zitten momenteel vrijwel op de bodem van de koers.
Ik heb wel wat rondgekeken. Maar dat Binance Swipe heeft overgenomen voel voor mij wel goed. Dan is het ineens geen startup meer maar een onderdeel van iets veel groters.

Ik heb een top-tier kaart "gekocht" op een voorlopig erg goed moment. De komende maanden is het hier proberen maximaal rendament uit de kaart te halen waarna ik zal overwegen om te verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mr_Ripple schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:46:
[...]

Volgens mij had Björn die laatst getest, maar nog niet in verdiept.

Ontopic: Stilte voor de storm? Ik weet het nog niet zo goed, vannacht nieuwe Bitcoin ATH kan maar zo, nu is er nog momentum. Maar ik vermoed dat dat bijv. vrijdag of zaterdag wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

I know.
Maar Porsche is een hele dure overprijste volkswagen. Dat moet gewoon wel goed zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:44:
Het zit natuurlijk wel veel comfortabeler tijdens langere ritten.
Wat is lang? 100km in mijn roadster is prima te doen enkele reis. Zomer hiervoor 950km was wat lastiger idd. :D
Niks mis met SUV's als je zoiets zoekt maar de combi met sportwagens gaat een beetje mis, zeker met al dat zinloze plastic om hem sneller te doen lijken. Het blijft een tractor om je familie veilig van A naar B te brengen.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:48:
[Ontopic: Stilte voor de storm? Ik weet het nog niet zo goed, vannacht nieuwe Bitcoin ATH kan maar zo, nu is er nog momentum. Maar ik vermoed dat dat bijv. vrijdag of zaterdag wordt.
Zou er niet nogal wat sell pressure zitten rond de ath? Kan me voorstellen dat veel mensen dit wel een sell moment gaan vinden, met als gevolg 3 weken sideways. Zou ik wel top vinden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:46:
Als je op wintersport moet met de kids, pak je toch deze...
Dan pak je het vliegtuig en een taxi. Je bent op vakantie toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:48:
[...]

Ik heb wel wat rondgekeken. Maar dat Binance Swipe heeft overgenomen voel voor mij wel goed. Dan is het ineens geen startup meer maar een onderdeel van iets veel groters.

Ik heb een top-tier kaart "gekocht" op een voorlopig erg goed moment. De komende maanden is het hier proberen maximaal rendament uit de kaart te halen waarna ik zal overwegen om te verlengen...
Goed dat je longterm denkt. Gewoon vasthouden.
Ik zit al teveel in het CRO systeem dat ik liever niet wil switchen. Gelukkig is de voorspelbare prijspump begonnen :)

Niemand heeft oog voor CRO nu, maar de prijs pumpt als een gek. Het is magie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Crypts schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:52:
[...]

Dan pak je het vliegtuig en een taxi. Je bent op vakantie toch? :+
Ik woon in het oosten van het land. Binnen 7 uur zit je in Oostenrijk, dat red je niet met een vliegtuig en taxi en al het gedoe er omheen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
Mr_Ripple schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:46:
[...]

Geen idee, maar de aandelen (XPEV NYSE) zijn volatieler dan een willekeurige shitcoin. Gisteren +35%, vanmiddag -12 +13 terug -6 in een uurtje of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:51:
[...]

Zou er niet nogal wat sell pressure zitten rond de ath? Kan me voorstellen dat veel mensen dit wel een sell moment gaan vinden, met als gevolg 3 weken sideways. Zou ik wel top vinden :)
Natuurlijk, maar als het momentum en volume maar goed is, dan hoeft dat geen belemmering te zijn. Grote kans dat het als de 2e keer door de 6k gaat: Als een warm mes door de boter. Ik denk dat veel mensen die destijds hun pensioen rond de 19.800 hebben geïnvesteerd niet het risico willen lopen dat nu mis te lopen en misschien onderin de 19k al wel hebben verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:52:
[...]

Ik zit al teveel in het CRO systeem dat ik liever niet wil switchen. Gelukkig is de voorspelbare prijspump begonnen :)

Ik heb last minute nog een 10k jade kaart gekocht. We zijn een maand verder, alle vinkjes op groen maar nog geen kaart gezien hier.m

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:53:
[...]

Ik woon in het oosten van het land. Binnen 7 uur zit je in Oostenrijk, dat red je niet met een vliegtuig en taxi en al het gedoe er omheen :)
Op dit moment niet nee maar dat geldt voor de meeste bestemmingen. Ik woon in het midden van het land en onder normale omstandigheden is het helemaal prima om vanaf bijv. Dusseldorf de wereld in te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:55:
[...]

Ik heb last minute nog een 10k jade kaart gekocht. We zijn een maand verder, alle vinkjes op groen maar nog geen kaart gezien hier.m
De groene kaart had ik snel binnen vorig jaar, maar de Icy White laat op zich wachten.
Als je het positief bekijkt, is de vraag zo groot dat de wachttijden lang zijn. Dus prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
Ik moet wel erg veel verdienen aan crypto wil ik het in de auto steken.. eerst lekker een deeltje aflossen ;) ja echt. Dan eventueel wat zonnepanelen en als er dan nog wat over is, naast mijn hodl pot, een leuke praktische hybride auto (ev hebben we al, 2 ev's durf ik niet aan) of een zwembad of zo.

Maar eerst zien dat we op tijd verkopen..

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 25-11-2020 00:00 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
Mooooody schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:52:
[...]

Mocht ook wel, was elke keer huilen als die crypto.com app openging, nog maar +180% te gaan tot mijn inkoopmoment van CRO 8)7

Had de kaart (Ruby Steel) binnen na een maandje, was wel in juli dit jaar.

[ Voor 7% gewijzigd door croc op 24-11-2020 23:59 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.