[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.870 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 12:55
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:04:
[...]

Ik ga een deel mee met je visie.
Maar dit wereldje is juist ideaal om mee te liften met hypes en zodoende je profits (of longterm holds) te vergroten. Stellig zijn is prima, maar het niet handelen naar de markt is meer iets voor een 66-jarige accountant die volgende week met pensioen gaat toch?
Begrijp ik ook helemaal. >:)

Anyhow, ff ontopic maar weer dan. Ff kijken welke coin nu weer een PUMP heeft.

eh, XRP!!!! $0.56! >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Idutchman op 23-11-2020 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-09 22:43
Wat moet ik doen om aan die flare airdrop deel te nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:45
BTW dikke groene dildo op de XRP nu....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

ardana123 schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:06:
Je elleboog likken.
Gewoon niet proberen dus.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 19:53
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:00:
[...]

Dat zeg je wel, maar onderschat je het niet een beetje?

Flare geeft 1:1 je waarde aan XRP in hun token helemaal cadeau. Iedereen die last minute ff €5000,- aan XRP inslaat, kan €5000,- aan Flare-tokens (of whatever) ontvangen.

Gratis geld is altijd een dingetje, ZEKER wanneer het al tijden wordt aangekondigd. Dan is het een BEWUST dingetje :)
Er zijn ongeveer dezelfde hoeveelheid Sparks tokens als XRP tokens bechikbaar als ik het goed lees. Dus als je 5k XRP tokens hebt krijg je 5k Spark tokens?

Wat die tokens dan waard zijn is een 2de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-09 20:12

Chaes

#HODL

Dat gebeurde niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-09 17:42
Als ik iets heb geleerd in crypto is dat alles cyclisch is. Nu is XRP even hot topic, over een maand is iedereen XRP weer vergeten en is THETA weer hot.

Mijn mening is dat het inflationaire karakter van XRP en het feit dat je er geen 'aandeel' van het bedrijf Ripple mee koopt zorgt dat het geen interessant beleggingsvehiekel is (op de lange termijn). Ik doe wel mee met deze pump, maar zodra mijn doel bereikt is gaan ze er weer lekker uit.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 17:36
ardana123 schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:06:
Ligt er aan waar je xrp staat. Ledger? Een exchange?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Idutchman schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:05:
[...]

Begrijp ik ook helemaal. >:)

Anyhow, ff ontopic maar weer dan. Ff kijken welke coin nu weer een PUMP heeft.

eh, XRP!!!! $0.56! >:)
Ben wel blij voor je. Ik ken het gevoel dat je investering eindelijk winst maakt.

Maar echt indrukwekkend is het natuurlijk niet. Een aantal users hier springen in coins die 200% of 500% in enkele weken doet en daar geen uitroeptekens (!!!) voor gebruiken.

Met fanboys kunnen ze hier weinig mee. Ik moet ook oppassen dat ik niet alleen over Link of REN zit te lullen :P Gewoon ff inlezen, jezelf openstellen en je plekje vinden in dit dolle wereldje, dan pas je prima in dit topic :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 23-11-2020 22:19 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 26-09 13:12

WhySoSerious

Be the change.

Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:16:
[...]

Ben wel blij voor je. Ik ken het gevoel dat je investering eindelijk winst maakt.

Maar echt indrukwekkend is het natuurlijk niet. Een aantal users hier springen in coins die 200% of 500% in enkele weken doet en daar geen uitroeptekens (!!!) voor gebruiken.

Gewoon ff inlezen, jezelf openstellen en je plekje vinden in dit dolle wereldje, dan pas je prima in dit topic :)
Moet hij wel XRP gaan afzeiken natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nopheros schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:09:
[...]

Er zijn ongeveer dezelfde hoeveelheid Sparks tokens als XRP tokens bechikbaar als ik het goed lees. Dus als je 5k XRP tokens hebt krijg je 5k Spark tokens?

Wat die tokens dan waard zijn is een 2de?
Ken de feiten niet precies. Kreeg wel mails van diverse partijen dat ik XRP moest hebben, omdat ik sparks kon krijgen.

Ik wil helemaal geen sparks, donder op met die zooi :P Maar ik vind het wel heel interessant hoe het nu wordt gespeeld. Bij een volgende "indirecte airdrop" van een grote alt, zal ik zeker overwegen deze in te slaan. Eenvoudiger kun je ze niet krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
FijneKerst schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:53:
Zodra XRP als security wordt bestempeld volgend jaar, is het over.
Bingo, volle kaart!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
Eth gaat zo iets doen... geen idee of het omhoog of omlaag is.. maar er gaat iets gebeuren.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:28:
Eth gaat zo iets doen... geen idee of het omhoog of omlaag is.. maar er gaat iets gebeuren.
We gaan dik die $600 over straks, richting de $700. Zoals gepland :P

Tenminste, dat is de reden waarom ik veel shitcoins voor ETH heb verkocht. Even de marktleider volgen, totdat we weten waar we aan toe zijn. Kan slecht uitpakken, maar was ook wel een beetje klaar met mijn rommelige PF.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 23-11-2020 22:34 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Alr8KWE9FymAPx4FfZuA4V-4CNI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6eoprv4dpfBMA6IGpUA7ot4t.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Maar toegeven....ook wel een mooie discussie.
Niemand weet waar het naar toe gaat, dus je kan alleen maar elkaars voorspellingen discussieren. Daar passen XRP-fan boys ook prima tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://decryptionary.com/wp-content/uploads/2017/10/flippening-image-300x225.png

:o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Xrp master race.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Je hebt nog gelijk ook. Waar heb je je glazen bol gekocht?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-09 19:46

raq

xrp dit, xrp dat, ondertussen moont ons nano gewoon harder dan te hard. En dat zelfs zonder spanky airdrop gehossel.
iedereen zn eigen chain, iedereen nano!

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
Liripriscon schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:46:
Ik ben redelijk nieuw in de crypto wereld en wil toch ook wel zo een ledger. Volgens mij ben ik gewoon afdoende met de goedkoopste toch of zitten er echt voordelen aan duurdere ledgers?
Het voordeel van de Ledger Nano S is IMO het gat dat erin zit. Verder kunnen er meer apps tegelijkertijd op, maar voor cold storage maakt dat niet uit, het uninstallen van een app verwijderd niet de crypto. Dus je kunt redelijk makkelijk apps heen en weer schuiven. Als je heel veel transacties moet signen van allerlei verschillende cryptos kan dat vervelend zijn.

Je kan de Nano S op Android ook gebruiken met een USB OTG kabel. Met de Nano X is dat bluetooth.
Maracas10 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:57:
[...]
Kan de Nano S serieus maar 3 of 4 coins tegelijk aan? Damn. Goed dat ik dit ff op tijd lees hier
Zie hierboven, alleen als je transacties moet signen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
metallicattim schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:53:
Vanwaar is dat eigenlijk, zo weinig plaats voor apps op de Nano S? De meeste zijn maar enkele 10tallen KB groot, lijkt me niet een probleem om daar gewoon een 32MB chip in te zetten, zodat je 100en apps tegelijk kunt installeren?
Maar zo simpel zal het wel niet zijn :+
De apps staan in een secure element, dat is een veel duurdere chip om in grotere formaten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmythejew
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-05 13:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V7z-ovOKVmmSzRRni-w8Kn5Kl0k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWJl1kCAv9aSepr4V8Jz0vYH.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de mensen die spark tokens gaan claimen een guide. Makkelijkste is je xrp naar exodus sturen en daar je flare adress claimen.

Also xrp triple digits 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Is het een idee om een hardware wallet topic aan te maken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Chaes schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:41:
[...]

Je hebt nog gelijk ook. Waar heb je je glazen bol gekocht?
Lows steeds hoger, Highs steeds lager tot er geen kant meer is. Driehoek compleet.. up or down.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JUvYukOamxrKOOUJTZLBznrBFPg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PUFDCOJImklsXWHgjvkwTLNd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Pelox op 23-11-2020 22:49 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:37:
[...]

Maar toegeven....ook wel een mooie discussie.
Niemand weet waar het naar toe gaat, dus je kan alleen maar elkaars voorspellingen discussieren. Daar passen XRP-fan boys ook prima tussen.
Mjah... 2017 ook gezien en het is behoorlijk vermoeiend. XRP is voor sommigen een religie en zo verkondigen ze het ook. Mij maakt het verder geen zak uit, zodra ik op een leuke winst sta dump ik die k#tmunt en mocht er weer een leuk instapmomentje zijn dan koop ik mezelf weer in. :P
Mocht de koers zo blijven stijgen dan pak ik die spark denk ik nog wel mee. We gaan het zien wat het wordt. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
FijneKerst schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:53:
Zodra XRP als security wordt bestempeld volgend jaar, is het over.

Kunnen we nu weer over echte coins praten zoals TRX?
Graag. Ik heb geen TRX maar als ik naar die weekly kijk dan moet deze nog beginnen met een gekke run. Kom maar op dan volg ik later wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmythejew
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YYGw--nh7ibWcSjcKoz_63tlM3M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r87IaCzOq4GMUzDw7YUeb48p.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:47:
[...]

Lows steeds hoger, Highs steeds lager tot er geen kant meer is. Driehoek compleet.. up or down.

[Afbeelding]
Deze techniek volgende gaat er morgen rond 9 a 10 uur 's ochtends iets met BTC gebeuren...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

raq schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:45:
xrp dit, xrp dat, ondertussen moont ons nano gewoon harder dan te hard. En dat zelfs zonder spanky airdrop gehossel.
iedereen zn eigen chain, iedereen nano!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h0kqp5-5XKtyPb3JvyUPCwfYxR8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/96hx3ZcNKaGqfNAEBMEJbSWY.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 14:42
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:43:
[...]

Hoezo niet? Waar zit je momenteel in dat niet pumpt? Fiat?
Waar zal ik beginnen... pfoeh.
NCASH, STMX, GO, APPC, HOT, FUN, MTL, MDA. Dan sla ik de pairs maar over die zowaar al +2 of +3% hebben gedaan vandaag, daar heb ik er zat van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

jimmythejew schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:47:
[Afbeelding]

Voor de mensen die spark tokens gaan claimen een guide. Makkelijkste is je xrp naar exodus sturen en daar je flare adress claimen.

Also xrp triple digits 2021.
Haha jij bent wel de ultieme shiller.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O6Nmx9lQSK1ZZXvGces6sokJK8U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/UyCJwSUTFu2U7pt6InuEZZl2.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Pelox schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:47:
[...]
Op zo'n moment kan je ook de Squeeze-techniek toepassen icm de Bollinger Bands...
Als de banden Squeezen wijst dat zeer vaak op een grote sprong, die inderdaad twee kanten op kan gaan...

Opwaartse condities:
- Bolllinger bands squeezen tot minder dan 1,5% (verschil bovenste en onderste band)
- Volume is aan het stijgen
- Candles zitten in een geleidelijke opwaartse trend
- de bollinger banden zijn tijdens de squeeze ook in een lichte opwaartse trend

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KdMkajRTOG1YJ92PfTHUHYPjWFI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WCyCQxwKWph6YCjIl1QqDRwI.png?f=user_large
In bovenstaande afbeelding zie je de bollinger naar elkaar toe gaan maar tegelijker tijd een beetje opwaarts gaan en de candles zitten ook in een opwaartse beweging. Gevolg -> een grote opwaartse beweging

Neerwaartse condities:
hetzelfde als van de opwaartse condities met uitzondering van:
- waar de bollinger bands samenkomen zijn ze in een neerwaartse beweging.
- De candles in de squeeze zitten in een dalende trend

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VgzXgmOzbOk1VBSnL5iwy5hmkQ8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j54LurUYsquqT7MmPccZkuXn.png?f=fotoalbum_large
Bovernstaande afbeelding toont een negatieve squeeze. Bollinger bands komen naar elkaar toe terwijl er een neerwaartse beweging in de bollinger zit en de candles in neerwaartse beweging gaan. Gevolg -> wordt gevolgd door een vrije val...

ach, who gives a fuck...
:P

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://content.invisioncic.com/r263943/monthly_2017_11/whenidoxrp.jpg.3a157efb4dad7a0d5ad731eb5a90ec9b.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Moet iemand nog wat popcorn, want volgens mij heb ik deze film al eens gezien

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lGrXVe2OIboNv1yfa98-qZr6rdo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9JP0h9Pct84Gl35y1f0zwbMZ.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Ook Coinkite heeft een aanbieding nu, mochten mensen willen upgraden van hun Ledger of Trezor naar een Coldcard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iX_Gk0xr2yccomxlhkzw14lNEN8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EEkssYMl5Kh4dEeOXrVKLiAW.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Soeski schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:01:
[...]

Waar zal ik beginnen... pfoeh.
NCASH, STMX, GO, APPC, HOT, FUN, MTL, MDA. Dan sla ik de pairs maar over die zowaar al +2 of +3% hebben gedaan vandaag, daar heb ik er zat van :)
Oei, je zit geloof ik in het verkeerde seizoen.

Op HOT na heb ik nog nooit van die coins gehoord trouwens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:08
NANO’oh!

dion.dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom had ik NANO ook alweer gedumpt :N Het lijkt me tijd dat we weer iets beginnen :)

Ik heb speciaal nog een plekje in mijn PF bewaard.

Even wat van die oude taart stablecoin achtige munt van een Bitcoin inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s4W_zUlaqTb0SbpQtxnPgHdEZQg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mz57GoIrCi61ptOqKPVrxBoY.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
Hopelijk duurt dit altcoin season gewoon een paar maandjes en kunnen we gewoon door met Bitcoin.

De vorige altcoin seasons stegen niet alleen de altcoins in waarde, maar kwamen er vooral heel, heeeeel veel nieuwe coins bij die helemaal niemand gebruikt. Troep!

Ik stel voor dat we in plaats van duizend nieuwe ERC20 tokens, duizend nieuwe gifjes van @Verwijderd financieren.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ETH op $610 inmiddels...en iedereen lult over XRP.

Kan er ook gewoon niet bij dat XRP op het moment 3x de market cap van Chainlink heeft. In common sense is dit nuts en snickers in 1 reep. Chainlink bedient een groot deel van de hele cryptomarkt van hun product t.o.v. 0,0 gebruik van de XRP-token.

Neem mij niet te serieus uiteraard, maar er zijn nog genoeg kansen te pakken......

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 23-11-2020 23:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:47:
In common sense is dit nuts en snickers in 1 reep.
Maar dan zonder caramel, chocolade en suiker.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-09 22:43
Zal er een sell the news event komen eenmaal dat deposit contract van ETH gevuld is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Zal er een sell the news event komen eenmaal als de flare airdrop van XRP afgerond is?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ardana123 schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:50:
Zal er een sell the news event komen eenmaal dat deposit contract van ETH gevuld is?
Stakers willen tegen de hoogste gains hun ETH staken.
Staken is voor tenminste 1 jaar (zoals het er nu uitziet), dus dan liever tegen de hoogste gains.

Ik wacht het zelf even af (net zoals veel ETH holders), want er zullen wat alternatieve staking methodes komen die gunstiger zijn. Ik gok zelf op Ankr/Stkr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Je kan ook te ver gaan hé....

doe eens?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het klinkt misschien ongeloofwaardig maar eigenlijk heb ik liever dat de oude garde inclusief XRP pumpt, dan al die De-Fi meuk met sushi en hamburgers enzo.

En tja, zo heeft iedereen zijn faforietje.

Ik ben bijvoorbeeld wel een beetje heel erg op NANO. :$ <3

Maar noem het beestje dan gewoon bij de naam.

Ook NANO is een ordinaire gure shitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:52:
Zal er een sell the news event komen eenmaal als de flare airdrop van XRP afgerond is?
Dat lijkt me stug. Deze pump gaat overduidelijk om fundamentals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Een beetje shitcoins hodlen maakt het spelletje ook wel erg leuk... Alleen BTC is ook maar saai, beetje die euro's binnenharken...
Shitcoins zijn de charme van de crypto-hustler. Of dat nou XRP, NANO, ZIL of HOT is... i love it! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:54:
Het klinkt misschien ongeloofwaardig maar eigenlijk heb ik liever dat de oude garde inclusief XRP pumpt, dan al die De-Fi meuk met sushi en hamburgers enzo.
Boeit verder niet wat er pumpt. Het boeit wat rendament brengt.

1) BTC kopen en rente laten trekken tegen 8% (Nexo, Crypto.com, Celsius e.d.) is een no-brainer

....hele tijd niets.

....weer niets....

2) ETH "pre staken" tegen 7,5% (Celsius, Crypto.com) is een no-brainer.

Heb je bijv. €10k in crypto. Zorg dan dat je enkel BTC en ETH hebt en laat die lekker gainen. Geen gezeur met alts verder, of je moet goede trading skillz hebben....en tijd enzo.

Gooi je een paar honderd hier en daar in altcoins....doe dat gewoon niet. Dikke vette punt. Of je moet echt fiat haten.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 24-11-2020 00:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
iVibes schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:59:
Een beetje shitcoins hodlen maakt het spelletje ook wel erg leuk... Alleen BTC is ook maar saai, beetje die euro's binnenharken...
Shitcoins zijn de charme van de crypto-hustler. Of dat nou XRP, NANO, ZIL of HOT is... i love it! <3
Of Neo, ada, link of dot natuurlijk.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Pelox schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 00:01:
[...]
Of Neo, ada, link of dot natuurlijk.
Ohja, en mag m'n zakje AION ook nog mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmythejew
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:47:
ETH op $610 inmiddels...en iedereen lult over XRP.

Kan er ook gewoon niet bij dat XRP op het moment 3x de market cap van Chainlink heeft. In common sense is dit nuts en snickers in 1 reep. Chainlink bedient een groot deel van de hele cryptomarkt van hun product t.o.v. 0,0 gebruik van de XRP-token.

Neem mij niet te serieus uiteraard, maar er zijn nog genoeg kansen te pakken......
heb je research gedaan naar ripple?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

jimmythejew schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 00:06:
[...]
nee, we waren net klaar hoor! Morgen weer xrp...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

iVibes schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:59:
Ja klopt, ik zit ook weer buy orders te zetten :N

Ik leer het nooit. Gaat nu mooi, maar straks weer rekt als Bitcoin uitbreekt. Ik zie het al weer aankomen.

Ach fuck it ook maar. Die shitcoins zijn en blijven een verleiding. Niets is mooier dan je PF langzaam naar boven zien schommelen in sats waarde.

De slechte tijden daarna vergeet je vanzelf wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Morgen is de grote baas aan de beurt. Even aan de takken schudden. Slaap ze!

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
jimmythejew schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 00:06:
[...]

Volgens mij is er niemand anders in dit topic die zoveel research doet zoals Mooooody dat doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 00:09:
Morgen is de grote baas aan de beurt. Even aan de takken schudden. Slaap ze!
Het klinkt misschien fucked, maar ik heb zomaar het voorgevoel dat het deze week een rode close gaat worden.

We zitten nu op de 1w 7 weken achter elkaar groen, de 1w ma7 ligt rond 15k, de ma25 op de 1d rond de 16k...

De highcaps, midcaps en zelfs lowcaps pumpen.

Allemaal dingen die wijzen op een grote move en ik vind de kans aannemelijker dat we naar beneden gaan dan naar boven.

Ach ja hodl.

Ik zoek wel vast wat bearish memes mocht het zo zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
@Verwijderd wat doe je?

[YouTube: lluB nedloG eht fo nuR ehT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 00:23:
[...]

Het klinkt misschien fucked, maar ik heb zomaar het voorgevoel dat het deze week een rode close gaat worden.

We zitten nu op de 1w 7 weken achter elkaar groen, de 1w ma7 ligt rond 15k, de ma25 op de 1d rond de 16k...

Allemaal dingen die wijzen op een grote move en ik vind de kans aannemelijker dat we naar beneden gaan dan naar boven.

Ach ja hodl.

Maakt niet uit, ETH trekt m wel weer omhoog tzt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Gisteren winst genomen en uit Nano gestapt. Veel te vroeg, zo blijkt.
Maar ... met deze winst had ik de grootste shitcoin aller tijden aangeschaft: Verge. Deze stond zo'n beetje op een ATL en een gokje gewaagd en dit is zo te zien goed uitgedraaid.
XVG heeft me sinds begin 2017 tot nu al veruit het meest winst opgeleverd :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

Kom op NEO even lekker door blijven gaan , op naar de 3.0 volgende maand , als BTC nou ook nog wat meer vuurwerk laat zien , hebben we allemaal toch nog mooie feestdagen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Ik ben zo blij met mijn zak ADA. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

kevinoku schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:29:
Ik ben zo blij met mijn zak ADA. oOo
Ik ook , en denk de meesten hier , gaat lekker zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ik vak misschien in de herhaling hoor, maar Ripple :')

0,74 USD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
WhySoSerious schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:48:
Ik vak misschien in de herhaling hoor, maar Ripple :')

0,74 USD!
nog geen 3 EUR :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 21:04
cryptore schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:47:
[...]

Ik ook , en denk de meesten hier , gaat lekker zo
Ben benieuwd wanneer we op de 100 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy crap hoe kom ik aan al die sats...

DOGE, DGB, RLC...

Shitcoin galore yo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

kevinoku schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:29:
Ik ben zo blij met mijn zak, ADA. oOo
Comma's matter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Flinke drop, gevolgd door een aardige bounce. Waar gaat dit heen vandaag..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-09 17:42

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Pelox schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 07:15:
Flinke drop, gevolgd door een aardige bounce. Waar gaat dit heen vandaag..
Sorry... ik had nog 100 USDT staan dus ik kocht XRP.. Had ik kunnen weten dat het een enorme dump zou veroorzaken als ik iets koop :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:28
Gisteren voor 500 ripple gekocht. Vanmorgen 700 waard. Dacht fuck it! 8000 aan btc verkocht en hoppa in Ripple.. Gelijk daling en binnen 2 minuten was mn portfolio 1800 minder waard :) zo kan t gaan he.. Overal zag je wel een daling maar niet zo sterk als bij xrp natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Wow, dat is mooi wakker worden. Al was 1.5 uur eerder wakker worden en alles verkopen nog beter geweest, toch wel even een klein dipje nu.

Gelukkig gisteren om 22:18 alles weer teruggekocht (via de telefoon, zat met mijn vrouw film te kijken ;) ). In totaal 0,1 ETH minder, maar daardoor wel vannacht behoorlijk wat fiat en Bitcoin extra dat dat gelukkig weer ruimschoots compenseert.

Volg mij dus ook vooral niet blindelings en trek altijd je eigenlijk plan...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

XLM heeft de weg naar boven ook wel gevonden zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
@Taro ben inderdaad blij dat ik het even heb aangehouden.

Toch denk ik dat jou actie juist is maar de timing ongelukkig. Ik ga het in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

technoaddict schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 07:35:
Gisteren voor 500 ripple gekocht. Vanmorgen 700 waard. Dacht fuck it! 8000 aan btc verkocht en hoppa in Ripple.. Gelijk daling en binnen 2 minuten was mn portfolio 1800 minder waard :) zo kan t gaan he.. Overal zag je wel een daling maar niet zo sterk als bij xrp natuurlijk.
Gelukkig zijn Bolivars niet zo veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Liripriscon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 07:47:
Toch denk ik dat jou actie juist is maar de timing ongelukkig. Ik ga het in de gaten houden.
Die stap is ook moeilijk te timen, je zult altijd zien dat ik dat vandaag nogmaals probeer, dan weer hetzelfde gebeurt en als ik morgen nog all-in XRP, ADA en ETH zit dat die dan net enorm dalen en Bitcoin vertrekt. Hoort erbij en went.

Uiteindelijk gaat het om de fiat stijging :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
Wel bizar... de bekende philokone had echt 20 min voor de dump getweet dat er binnen 30 min een dump zou komen.. had hij toch wel erg scherp gezien.. als je nu op de RSI van.. maakt nieti uit, eth, Ada, xrp keek was het inderdaad wel duidelijk. Als je een horizontale lijn trekt op de toppen van de rsi van de afgelopen 2 weken kon je inderdaad vrij precies de dump zien aankomen..

TA werkt dus in de buil markt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liripriscon
Wie is philokone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 00:23:
[...]

Ach ja hodl.

Daarentegen, de MM zit nog maar op 1.77 .... dus die kan nog wel hoger.
De koers stijging gaat nu weer gestaag, dus ik voorzie eigenlijk nog geen reden waarom het zou zakken (behalve dan als whales weer gaan dumpen).

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
https://twitter.com/philakonecrypto?s=21

Een vrij apart figuur, emotioneel zeer onstabiel, arrogant maar als je daar doorheen kijkt een zeer talentvolle trader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wat betreft de XRP Flare fork op 12 december: Ik zag gisteren langskomen dat dit via Exodus (de wallet neem ik aan, niet een voor mij onbekende exchange) ook werkt? Voor zover ik kan vinden doet Binance (nog) niet mee. Welke andere manieren zijn er? Ik heb een groot deel op de Ledger staan en dat wil ik eigenlijk zo laten (anders ga ik er weer mee handelen ;)), maar als ik ze even moet versturen dan is dat maar zo, liefst naar Binance, want dan kan ik een deel vooraf en een deel achteraf verkopen om niet de dump mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
Weten jullie of Bitvavo mee doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ermm... mensen... kunnen we het ook even over XLM hebben?
Dank u.

53.8% gestegen vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

met wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

FijneKerst schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:03:
Ermm... mensen... kunnen we het ook even over XLM hebben?
Dank u.
-->
Chaes schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 07:42:
XLM heeft de weg naar boven ook wel gevonden zeg..
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
Met die airdrop Spark tokens. Ik schaf echter wel een ledger aan. Is dat trouwens gewoon mini usb of moet ik die kabels erbij bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
Lijst met al toegezegde exchanges:
https://flare.xyz/supporting-exchanges/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:28

knakworst

Get more sats!

XRP op 70 cent. Eigenlijk mijn ultieme indicator dat je heel gauw fiat moet gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ah dank u :D
61% nu .... die gaat klappen zo.... denk ik.... kan toch niet anders?... i mean... why!?
ff nieuws lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Maar ff een SL inzetten...
Dat kan best hard/snel naar beneden klappen straks

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.