[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.871 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Nieuwe earn op binance via de task list: https://www.binance.com/en/my/task/list

Trade ≥1000USDT on any leveraged tokens trading pairs.
Remaining Time: 6 days

Wat je precies kan verdienen is mij nog niet duidelijk. Ik moet nog een paar trades maken voordat ik zover ben.

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
zwartewoud schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:12:
Nieuwe earn op binance via de task list: https://www.binance.com/en/my/task/list

Wat je precies kan verdienen is mij nog niet duidelijk. Ik moet nog een paar trades maken voordat ik zover ben.
Ik heb hem niet. Ze zijn dat leveraged wel heel erg aan het promoten he? Slechte zaak wel, zullen veel mensen veel geld op (gaan) verliezen. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Nopheros schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:10:
[...]

Zit zelf ook dicht bij het punt dat ik m'n alts ga verkopen, wacht nog op een uitbraak. Echter wel om de winst te pakken aangezien het risico op een flinke BTC drop me dan te groot wordt.
& @Liripriscon Daarom stap ik dus wel in Bitcoin, maar in tegenstelling tot de afgelopen weken deze keer wel met stop loss. Ik heb de alts vrij hoog verkocht en Bitcoin stond even daarna vrij laag. Binnen die bandbreedte van 18.100-18.850 zat Bitcoin aan de onderkant, daarom ben ik wel ingestapt. Op 18.850 zou ik bijvoorbeeld nog even in fiat hebben afgewacht.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zwartewoud schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:12:

Je kan op Binance ook taken krijgen die persoonlijk zijn. Er zijn acties voor iedereen en acties alleen voor jou.

Je krijgt trouwens 1 hele USDT voor 1k USDT traden. Laatst hadden ze ook 200k USDT traden voor 25 UDST.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Ik heb even in mijn glazen bol gekeken en kom tot de conclusie dat we nu $18.8k op gaan zoeken, daarna $18.4k kort zullen aantikken alvorens we snoeihard door de $19k gaan. Daarna knipper je een keer met je ogen en dan zitten we op $25k

Graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
PilatuS schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:19:
[...]

Je kan op Binance ook taken krijgen die persoonlijk zijn. Er zijn acties voor iedereen en acties alleen voor jou.

Je krijgt trouwens 1 hele USDT voor 1k USDT traden. Laatst hadden ze ook 200k USDT traden voor 25 UDST.
Ik dacht serieus dat de 1 USDT er alvast stond als goedmakertje en dat dat meer ging worden als je aan 1k USDT getrade had.

8)7

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zwartewoud schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:21:
[...]

Ik dacht serieus dat de 1 USDT er alvast stond als goedmakertje en dat dat meer ging worden als je aan 1k USDT getrade had.

8)7
Nope, het is echt maar 1 USDT maximaal.

Als je toch aan het margintraden gaat dan pak je zoiets gewoon mee natuurlijk. Doe je dat normaal niet is het maar de vraag of je de moeite moet nemen om 1k te gaan traden voor 1 USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
zwartewoud schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:21:
[...]

8)7
Als je toch al trade met USDT is elke euro meegenomen maar het is idd wel erg magertjes. Sinds wanneer moet CZ op de kleintjes letten? :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Nog meer BAT holders? Die heeft de raket fuel ook gevonden zo te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:45
Taro schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:19:
[...]

& @Liripriscon Daarom stap ik dus wel in Bitcoin, maar in tegenstelling tot de afgelopen weken deze keer wel met stop loss. Ik heb de alts vrij hoog verkocht en Bitcoin stond even daarna vrij laag. Binnen die bandbreedte van 18.100-18.850 zat Bitcoin aan de onderkant, daarom ben ik wel ingestapt. Op 18.850 zou ik bijvoorbeeld nog even in fiat hebben afgewacht.
Thanks voor jou beredenering. Ik kijk het nog even aan. En misschien volg ik dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
PHPResource schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:26:
Nog meer BAT holders? Die heeft de raket fuel ook gevonden zo te zien :+
Ik heb een heel klein plukje, ben trouwens benieuwd of dat ooit nog eens iets gaat worden.

Als HOT nou ook even aansluit bij de rest van alts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Crypts schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:34:
[...]

Ik heb een heel klein plukje, ben trouwens benieuwd of dat ooit nog eens iets gaat worden.

Als HOT nou ook even aansluit bij de rest van alts?
Bedoel je flufje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Nee ik bedoel echt klein plukje. Kunnen we er trouwens fluffje van maken? Ik ben altijd wel in voor hele foute associaties. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
BTC dump voor alts?
Geeft aan hoe klein de markt nog is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:17
kevinoku schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:13:
In feite staan jouw coins op een Exchange ook gewoon veilig toch ?
Ligt eraan welke exchange. In 4 jaar crypto al heel wat zien komen en gaan. Laat het zelf wel gewoon op Binance/Kraken staan.

Nog mensen die in YFI zitten? Het gaat hard op en neer de laatste dagen en ben iets te enthousiast geweest met bijkopen de laatste tijd. Wil er eigenlijk wel weer vanaf, maar precies te laat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Crypts schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:06:
[...]

Waarom pak je dan de api niet van een exchange? :?
Ik had binnen een uurtje een prima sheet in elkaar gedraaid die dat deed en meer.
Ja hoopte op iets hapklaars maar denk dat dat m gaat worden ja.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 09:00
Ypuh schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:44:
[...]

Ligt eraan welke exchange. In 4 jaar crypto al heel wat zien komen en gaan. Laat het zelf wel gewoon op Binance/Kraken staan.

Nog mensen die in YFI zitten? Het gaat hard op en neer de laatste dagen en ben iets te enthousiast geweest met bijkopen de laatste tijd. Wil er eigenlijk wel weer vanaf, maar precies te laat natuurlijk.
ik was iets te vroeg uitgestapt.. €15,000 daarna naar €21.000
wel een leuke winst gepakt maar voelt toch wat naar.
gisteren weer ingestapt en hopen op de €25.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

kevinoku schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:25:
[...]
Mijn punt is meer dat mijns inziens de kans op een hack bij de grotere exchanges ontzettend klein is.
Ledger heeft een leuke Timeline gemaakt van de grotere Hacks....
https://www.ledger.com/academy/crypto/hacks-timeline

Nooit twijfelen over de aanschaf van een Ledger, gewoon doen.... tenzij je PF 50 euries waard is....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
iVibes schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:59:
[...]

Nooit twijfelen over de aanschaf van een Ledger, gewoon doen.... tenzij je PF 50 euries waard is....
Als je vaak aan het traden bent heb je niks aan een ledger, en de laatste jaren zijn de exchanges een stuk veiliger geworden zo ie zo bij Kraken, Bitstamp en Coinbase zijn je centjes veilig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Eens, ik was eerst wat sceptisch, maar ben nu ook helemaal om. Ook geen gedoe meer met lokale wallets enzo, heerlijk.

De KuCoin hack van september ontbreekt overigens nog, dat is ook geen kleintje geweest.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Slux schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:02:
[...]

Als je vaak aan het traden bent heb je niks aan een ledger, en de laatste jaren zijn de exchanges een stuk veiliger geworden zo ie zo bij Kraken, Bitstamp en Coinbase zijn je centjes veilig.
Ik trade ook redelijk veel maar dat betekent niet dat m'n hele PF op een exchange staat, genoeg om te traden op de exchange en m'n hodl pot op de ledger die ik af en toe aanvul met al m'n tradewinsten ;-)
-- afromen die bende...

[ Voor 5% gewijzigd door iVibes op 23-11-2020 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:02
[...]

Cryptsy en Mintpal deden wel pijn zeg, op de harde manier wijzer geworden. Maar als je beetje wil traden moet t toch op n exchange staan.
BTC-e was trouwen ook erg vervelend, geen hack maar wel crypto weg.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
iVibes schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:06:
[...]

Ik trade ook redelijk veel maar dat betekent niet dat m'n hele PF op een exchange staat, genoeg om te traden op de exchange, m'n hodl pot op de ledger die ik af en toe aanvul...
Ja daar is ie zeker goed voor, d:)b

ik hold niks meer tegenwoordig, alleen nog een te grote bag XYFI als hold, was trouwens wel het meest stressvolle aan het hele crypto voor mij, coins van en naar je ledger overzetten, het heeft wel wat jaartjes van mijn leven gekost denk ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Slux schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:12:
[...]

Ja daar is ie zeker goed voor, d:)b

ik hold niks meer tegenwoordig, alleen nog een te grote bag XYFI als hold, was trouwens wel het meest stressvolle aan het hele crypto voor mij, coins van en naar je ledger overzetten, het heeft wel wat jaartjes van mijn leven gekost denk ik zo :P
Ledger Live is in de loop van de tijd wel wat gebruiksvriendelijker geworden, maar inderdaad het blijft altijd spannend als je weer een firmware-update om je oren krijgt. Maar zolang je die recovery phrase hebt, maakt het eigenlijk niet uit.
Ik heb voor het backup-pack van Leder gekozen (Nano S + Nano x) zodat ik eerst 1 ledger kan gebruiken bij kritieke updates om te checken of alles goed gaat... en coins overzetten gaat tegenwoordig eigenlijk hetzelfde als tussen exchanges, niet zo spannend meer...

[ Voor 6% gewijzigd door iVibes op 23-11-2020 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vanochtend kreeg ik een mail van mijn bank, dat er een bericht in de app klaar stond. Eerst genegeerd, paar uur later benieuwd of de rente nu eindelijk onder nul stond en toch even gekeken. Maar er stond een bericht over fraude met mijn creditcard. Binnen 5 dagen zou ik een nieuwe opgestuurd krijgen en tot die tijd zou ik niet bij de transactiegeschiedenis kunnen.

De bank even gebeld, navraag gedaan. Vanochtend meerdere transacties van >1.000 Euro uitgevoerd bij verschillende webshops. Gelukkig heeft de bank die direct geblokkeerd, is het geld niet afgeschreven en anders was ik daar toch voor verzekerd geweest.

Maar nu wel heel benieuwd hoe ze hier achter hebben kunnen komen, de enige actie die ik de afgelopen tijd heb gedaan is een Curve card aanvragen en die telefonisch laten activeren. Ik vermoed dat dit niet de oorzaak is.

En wat ik mij direct afvroeg: Stel dat dit met mijn Binance kaart was gebeurd, was dit dan ook zo goed en netjes verlopen en afgehandeld of was ik een paar duizend Euro kwijt geweest? Toch maar even goed in duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Ik ben benieuwd of er iemand overweegt om in TRX te stappen? Ik vind het bijna raar dat deze nog niet gepumpt is. Ik twijfel om hier een gokje te wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
De boel nu even in fiat gezet, kijk het komende uren even aan, vertrouw het niet helemaal... In het verleden bleef ik op dit soort momenten zitten en zakte de prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-09 20:12

Chaes

#HODL

$NANO ook nog steeds relatief laag.

Zat daar in toen het ~$36 stond, didn't end well.

maar heeft nog veel ruimte om omhoog te gaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-xnMn7C9jEvzrRDOE1uoJIizxbE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sJcsam6sw0ykleXlHt0t0GxM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Als iedereen denkt dat BTC gaat dippen dan gebeurt meestal het tegenovergestelde...
Moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Taro schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:18:
Maar nu wel heel benieuwd hoe ze hier achter hebben kunnen komen, de enige actie die ik de afgelopen tijd heb gedaan is een Curve card aanvragen en die telefonisch laten activeren. Ik vermoed dat dit niet de oorzaak is.

En wat ik mij direct afvroeg: Stel dat dit met mijn Binance kaart was gebeurd, was dit dan ook zo goed en netjes verlopen en afgehandeld of was ik een paar duizend Euro kwijt geweest? Toch maar even goed in duiken.
Banken monitoren iDEAL en creditcard betalingen realtime. Bij verdachte transacties gaat er een belletje en wordt de betaling afgekeurd. Zo wilde ik laatst bitcoin kopen via bitonic en betalen met iDeal. Ik krijg toen een vage error melding en direct een telefoontje van mijn bank om 20.00 uur 's avonds.

Na uitgelegd te hebben dat het in orde was, kon ik hierna wel betalen. 8)

Ik vermoed dat als ze een binance kaart hadden gekocht (die jij al eerder hebt gekocht), het wel gelukt was.

[ Voor 9% gewijzigd door xantos op 23-11-2020 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
xantos schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:35:
[...]

Banken monitoren iDEAL en creditcard betalingen realtime. Bij verdachte transacties gaat er een belletje en wordt de betaling afgekeurd. Zo wilde ik laatst bitcoin kopen via bitonic en betalen met iDeal. Ik krijg toen een vage error melding en direct een telefoontje van mijn bank om 20.00 uur 'savonds. 8)
Klopt, daar was ik dus heel blij mee. Maar ik bedoelde eigenlijk hoe ze achter mijn creditcardnummer en code hebben kunnen komen. Er is dus ergens iets uitgelekt of gelogd bij een betaling, maar waar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Taro schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:37:
[...]

Klopt, daar was ik dus heel blij mee. Maar ik bedoelde eigenlijk hoe ze achter mijn creditcardnummer en code hebben kunnen komen. Er is dus ergens iets uitgelekt of gelogd bij een betaling, maar waar..
Bij een shop (of restaurant) waar je al eerder gekocht hebt en het niet zo nauw nam met de beveiliging..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 09:00
Taro schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:37:
[...]

Ik gebruik mijn creditcard eigenlijk alleen bij de PStore en Google, soms bij een hotelketen.
maar zelfs een pinpas is niet veilig. een collega was een keer pinnen in een winkel op de Filipijnen.
Ging de stroom er af op het moment van uitbetalen.. hij bleef gelukkig wachten ipv te vertrekken wat ze in de winkel aanbevolen. Bank gebeld en het geld was al uitgegeven, zat nog in de automaat. Was hij weggegaan dan hadden ze de stroom er weer opgezet en geld kwijt. zo zie je maar hoe makkelijk ze aan je geld komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
xantos schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:38:
[...]

Bij een shop (of restaurant) waar je al eerder gekocht hebt en het niet zo nauw nam met de beveiliging..
Daar zit dus het probleem: Ik gebruik hem eigenlijk nooit, alleen Google, Curve, Apple Pay en een gerenommeerde spellenboer zouden dit kunnen weten. Verder betaal ik overal met PIN.

Afijn, ik ga nog wel even goed nadenken over of ik dit aandurf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
xantos schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:38:
[...]

Dat laatste stukje mag je weglaten, het kan altijd gebeuren. Het ligt niet altijd aan de eindgebruiker. Wel fijn dat het altijd verzekerd is, zo loop je zelf geen risico. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:54:

Er is niet zoveel te durven aan, het risico ligt bij de CC aanbieder. ;)

Edit: had even gemist dat het ging om de Binance kaart, nee ik denk niet dat die het net zo netjes afhandelen. Daar zou ik dus ook geen duizenden op zetten. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Crypts op 23-11-2020 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Mijn vriendin zit bij transferwise en die kan een soort virtuele creditcard aanmaken voor een eenmalige betaling. Best handig voor online shops

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

Kan me vergissen, maar bij het merendeel, of niet alle, van die Hacks zijn er toch geen crypto/keys van klanten gestolen/kwijtgeraakt?. Toch puur de voorraad van de exchanges zelf?
Lijkt me iig heel stuf aangezien dat in cold storage bewaard word.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-09 22:43
Ik denk dat het nu wel eventjes gedaan is... de alt run

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 09:12
Taro schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:18:
Vanochtend kreeg ik een mail van mijn bank, dat er een bericht in de app klaar stond. Eerst genegeerd, paar uur later benieuwd of de rente nu eindelijk onder nul stond en toch even gekeken. Maar er stond een bericht over fraude met mijn creditcard. Binnen 5 dagen zou ik een nieuwe opgestuurd krijgen en tot die tijd zou ik niet bij de transactiegeschiedenis kunnen.

De bank even gebeld, navraag gedaan. Vanochtend meerdere transacties van >1.000 Euro uitgevoerd bij verschillende webshops. Gelukkig heeft de bank die direct geblokkeerd, is het geld niet afgeschreven en anders was ik daar toch voor verzekerd geweest.

Goede vraag en geen idee eigenlijk. Daarom heb ik niet meer dan 500 op de kaart staan en indien ik meer nodig heb is dit in een fractie voor elkaar in de app. Net zo makkelijk als wanneer je funds van spot naar futures of margin stuurt, of andersom. Kan gewoon in de binance app.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FYvn1Oc5MmH-TCRM_nSrZHnhB-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qPJAUFEVvPXDTKZB0Y2nHGo4.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaar ook mijn voorkeur voor de binance kaart ten opzichte van swipe of crypto

[ Voor 17% gewijzigd door Bulligan op 23-11-2020 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:25
Idutchman schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:43:
[...]

Dat duurt nog wel even, maar bij een €1 overweeg ik wel een gedeelte te verkopen.
(ik zit er al 3 jaar in, heb heel veel geduld)
7,5% bij 1,25€ ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

ardana123 schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:13:
Ik denk dat het nu wel eventjes gedaan is... de alt run
Door de kleine correctie van nu?
Nee joh :) ...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 21:59

spok9

Groen...

Taro schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:54:
[...]

Daar zit dus het probleem: Ik gebruik hem eigenlijk nooit, alleen Google, Curve, Apple Pay en een gerenommeerde spellenboer zouden dit kunnen weten. Verder betaal ik overal met PIN.

De Binance card is prepaid, dus je kan evt. saldo in je fiat wallet laten staan en pas op je card zetten als je het wilt uitgeven :) Of het bedrag op je card beperkt houden.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
Luuk schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:49:
Ze zullen straks vast met een tooltje komen waarmee je een bericht moet signen voordat je verder kan. Een screenshot van een wallet zegt niet zoveel idd.
Nieuw receive address maken, bericht signen op dat adres en terugsturen. Dan heb je de minste privacy violation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

FijneKerst schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:13:
[...]

Kan me vergissen, maar bij het merendeel, of niet alle, van die Hacks zijn er toch geen crypto/keys van klanten gestolen/kwijtgeraakt?. Toch puur de voorraad van de exchanges zelf?
Lijkt me iig heel stuf aangezien dat in cold storage bewaard word.
De grote voorraad van de exchanges staat volgens mij juist voor het overgrote deel in de cold storage. De tegoeden van de klanten in de hot storage.... De 40 miljoen Binance hack was ook een hack van de hot-storage waardoor vele gebruikers geraakt werden. Gelukkig is Binance vermogend genoeg en werden de getroffen gebruikers gedekt uit een verzekeringsfonds van Binance zelf...

Maar waarom zou je het risico lopen met veel geld als je dit voor een paar tientjes kan voorkomen.... we denken allemaal, dat zal mij niet zo snel overkomen.... maar als...

--not your keys not your coins--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:12
Ik gebruik mijn Mastercard al heel lang, kleine 20 jaar, en gebruik het regelmatig, op vakantie, ook buiten europa en op webshop, ook buitenlandse webshops.
Nog nooit iets mee gebeurd terwijl het toen zelfs veel makkelijker was dan nu. Inmiddels moet ik betalingen via de ICS app goedkeuren, waarschijnlijk als het nieuwe ontvanger is.

Mijn Binance kaart heb ik niet lang maar inmiddels wel paar keer gebruikt en elke keer moest ik een code invoeren wat ik via email kreeg om de transactie te voltooien. Nou weet ik niet of dit vanuit de card verstrekker verplicht is en of de webshop dit kan omzeilen.

Een tijdje was het rondam nodig dat ik de securecode van mijn mastercard moest opgeven op webshops.

Alsnog kan het mis gaan natuurlijk en ik denk inderdaad dat het met de binance kaart wel lastig zal worden in z'n geval. Of ze hebben het verplicht gemaakt dat een code via email opgegeven moet worden.

De binance visa kaart is een debit kaart, wat je niet hebt kan niet worden uitgegeven dat zal de schade wel beperkt houden. Ik heb een minimaal bedrag er opstaan voor maandelijkse afschrijvingen en bij additioneel aankopen stort ik het kort voor het uitgeven.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:25
Maracas10 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:57:
[...]

Kan de Nano S serieus maar 3 of 4 coins tegelijk aan? Damn. Goed dat ik dit ff op tijd lees hier
Dan moet je in je ledger live van je nano S een app de-installeren van bijv. XRP en dan de ETH app installeren om je ETH te versturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 12:55
Oef, dat is (te) weinig. Ik zal wel wat meer doen. En de rest laten zitten voor 'life changing money'.
Ook als je geloof dat het 5 EUR wordt, dan is het alsnog slim op een goed bedrag te cashen rond 1,25 EUR.
Want als het 1,25 EUR is, dan is dat een zekerheid, 5 EUR niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ADA op de 4H MA7 aanbeland, zou hier mogelijk kunnen bouncen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mcwDFta6NhtbDCLCYWHxM4-pCUU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SX4ghILmI5dUljEBiULXlP4V.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:38

WhySoSerious

Be the change.

iVibes schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:26:
[...]

Maar waarom zou je het risico lopen met veel geld als je dit voor een paar tientjes kan voorkomen.... we denken allemaal, dat zal mij niet zo snel overkomen.... maar als...

--not your keys not your coins--
Precies, ik heb er die fractie van een procent rendement wel voor over. Neemt niet weg dat het bij mij ook al jaren op Kraken staat hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
Taro schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:47:
ADA op de 4H MA7 aanbeland, zou hier mogelijk kunnen bouncen:
[Afbeelding]
En nu in smurfentaal? 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]
Kan de Nano S serieus maar 3 of 4 coins tegelijk aan? Damn. Goed dat ik dit ff op tijd lees hier
elektriekert schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:38:
[...]
Dan moet je in je ledger live van je nano S een app de-installeren van bijv. XRP en dan de ETH app installeren om je ETH te versturen.
De Nano S is beperkt t.o.v de Nano X maar inmiddels kan er wel iets meer. Door compressie van de Apps kan je er iets meer op kwijt. Het ligt ook heel erg aan de combinatie van welke Apps je installeert.
Ledger heeft hier een overzichtje voor gemaakt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTjrvxlL4YEG1zjcHde7TrgwqIM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e9yoJOW8vPadc4tR7z9gj9Eu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:03
Bounce -> MOOOOOON! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:20
iVibes schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:06:
[...]

Ik trade ook redelijk veel maar dat betekent niet dat m'n hele PF op een exchange staat, genoeg om te traden op de exchange en m'n hodl pot op de ledger die ik af en toe aanvul met al m'n tradewinsten ;-)
-- afromen die bende...
En de Okex withdrawal suspension niet te vergeten.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:49
Iemand hier ervaring met on chain staken sxp?
Worden de rewards automatisch toegevoegd aan de stake?
Of moet je elke 3 dagen je stack & rewards van de chain halen en opnieuw staken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Vanwaar is dat eigenlijk, zo weinig plaats voor apps op de Nano S? De meeste zijn maar enkele 10tallen KB groot, lijkt me niet een probleem om daar gewoon een 32MB chip in te zetten, zodat je 100en apps tegelijk kunt installeren?
Maar zo simpel zal het wel niet zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
iVibes schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:50:
[...]

[...]

De Nano S is beperkt t.o.v de Nano X maar inmiddels kan er wel iets meer. Door compressie van de Apps kan je er iets meer op kwijt. Het ligt ook heel erg aan de combinatie van welke Apps je installeert.
Ledger heeft hier een overzichtje voor gemaakt...

[Afbeelding]
Kan je op de X ook andere coins naast deze bewaren?

Daarnaast: Is het een beetje eenvoudig te begrijpen allemaal? Ben bang dat her vrij lastig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Stokstaart schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:52:
[...]
En de Okex withdrawal suspension niet te vergeten.
Je bedoelt de vertraging van de transactie? Met OKEx doe ik niets maar BTC withdrawals vanaf Binance naar m'n Ledger ongeveer een kwartiertje en vanaf Bitvavo 5 tot 10 minuten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-08 22:19
Ik zie BTC een mooi driehoekje maken op 1u. Target 21650. Het zou dan moeten gebeuren voor morgen(dinsdag) 15:00. Disclamer: Ik heb TA-skills van een pannekoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Als BTC zijn ding doet (nieuwe ATH), dan zit je met REN gebakken. Is klaar voor een hele mooie run.

Hoor er weinig over in dit topic, daarom begin ik er nog maar een keer over :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
@wbtje heej, gelukkig heb ik die. Ik ben zelf een redelijk doorgewinterde belegger maar crypto is een nieuwe taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:20
iVibes schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:58:
[...]

Je bedoelt de vertraging van de transactie? Met OKEx doe ik niets maar BTC withdrawals vanaf Binance naar m'n Ledger ongeveer een kwartiertje en vanaf Bitvavo 5 tot 10 minuten...
Nee de withdrawals vanaf okex zijn al meer dan een maand suspended. Vanaf de 27e kunnen we als het goed is weer withdrawen..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Maracas10 schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:55:
[...]
Kan je op de X ook andere coins naast deze bewaren?
Daarnaast: Is het een beetje eenvoudig te begrijpen allemaal? Ben bang dat her vrij lastig is
Ja en valt wel mee...
Gewoon ff een tutorial op Youtube kijken eerst... heb ik ook gedaan ;-)
Stokstaart schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:00:
[...]
Nee de withdrawals vanaf okex zijn al meer dan een maand suspended. Vanaf de 27e kunnen we als het goed is weer withdrawen..
Damn, that's bad!
En als het straks wel weer kan rent iedereen keihard weg waarschijnlijk?

[ Voor 31% gewijzigd door iVibes op 23-11-2020 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Wees er ook van bewust dat wanneer fomo inslaat, dit in eerste instantie zal zijn bij de grote coins (Coinbase effect).

XRP, BCH, LTC kunnen flink gaan gainen, ondanks dat ze (ogenschijnlijk) weinig usecase hebben. Nieuwe users kopen deze coins, geen uitweg mogelijk.

Doe er je voordeel mee.

Must......buy......some....... Maar nee, ik kies voor de moeilijke weg :+

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 23-11-2020 21:18 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Eindelijk wat leven in M00nero!

Tip: niet uitzoomen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:22
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:59:
Als BTC zijn ding doet (nieuwe ATH), dan zit je met REN gebakken. Is klaar voor een hele mooie run.

Hoor er weinig over in dit topic, daarom begin ik er nog maar een keer over :P
Ik zit ook in REN, goed project, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen begrijpt wat het is :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Shit, er zit zelfs een reden achter de stijging van XRP...

https://newsbit.nl/ripple...a-klant-is-van-ripplenet/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Heisenbug schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:17:
[...]

Ik zit ook in REN, goed project, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen begrijpt wat het is :P
Lekker boeien. De nerds snappen het prima.
Als die nerds maar nodes blijven opzetten, dan krijg je vanzelf schaarste. REN is hard capped. Beetje dom, maar wel fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ja partnerships werken altijd lekker.

Ripple zal best een legit bedrijf zijn met huge potentieel. De token XRP is imo achterhaald en slechts een melkkoe van het bedrijf. Ze proberen dmv giveaways (drops) en dit soort nieuwsberichten de swung er een beetje in te houden. Ik trap er niet in 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 23-11-2020 21:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Idutchman
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:27:
[...]

Ja partnerships werken altijd lekker.
Straks is weer duidelijk dat de token XRP niet gebruikt gaat worden en dumpt de prijs weer.

Ripple zal best een legit bedrijf zijn met huge potentieel. De token XRP is imo achterhaald en slechts een melkkoe van het bedrijf. Ze proberen dmv giveaways (drops) en dit soort nieuwsberichten de swung er een beetje in te houden. Ik trap er niet in 8)
Lol, whuut. giveaways? Je mag van alles zeggen in dit topic, maar probeer niet totale onzin uit te kramen.
Ripple doet geen giveaways van de coin XRP.

Ze verkopen elke maand 1 miljard XRP vanuit escrow en alle unsold daarvan, gaan weer terug de escrow in. Er worden dus niet elke maand 1 miljard XRP op de markt gedropt door Ripple.

Ripple gebruikt wel eens XRP als middel om good causes te funden maar never ever is er een 'giveaway' lol

Het is wel echt verbazingwekkend hoe kortzichtig sommige van jullie zijn. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Idutchman op 23-11-2020 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Hoorde dat die prijs zo m00nde vanwege een pump groep. Naja, doe er mee wat je wil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
Ripple is de toekomst, allemaal kopen :D!

Grapje. Maar als XRP inderdaad gebruikt gaat worden voor semi crypto semi bankenwereld kan het zo zijn dat er veel vraag naar de coin ontstaat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

De circulating supply van XRP als % van de total supply is erg laag vergeleken met veel andere bekende coins. Lijkt me dat dat niet zo'n goed teken is voor de prijs, op den duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Idutchman schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:30:
[...]

Lol, whuut. giveaways? Je mag van alles zeggen in dit topic, maar probeer niet totale onzin uit te kramen.
Ripple doet geen giveaways van de coin XRP.

Ze verkopen elke maand 1 miljard XRP vanuit escrow en alle unsold daarvan, gaan weer terug de escrow in. Er worden dus niet elke maand 1 miljard XRP op de markt gedropt door Ripple.

Ripple gebruikt wel eens XRP als middel om good causes te funden maar never ever is er een 'giveaway' lol
Flare Network airdrop is niet bedacht door Ripple om de waarde van XRP te verhogen?
Zijn toch allemaal trucjes om kopers er toe te bewegen om meer van hun quasi oneindige stapel tokens in te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
Hi @Mooooody !

Leuk dat je daarover begint. Vanuit trade bezit ik nu een aantal XRP's. De Flare Netwerok airdrop heb ik ook vernomen. Denk jij dat ondanks dat het een trucje is, het de moeite kan zijn om me hierin te verdiepen om recht te hebben op deze coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Liripriscon schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:32:
Ripple is de toekomst, allemaal kopen :D!

Grapje. Maar als XRP inderdaad gebruikt gaat worden voor semi crypto semi bankenwereld kan het zo zijn dat er veel vraag naar de coin ontstaat toch?
De enige vraag is; Waarom zou een bank een blockchain token kiezen om hun waarde mee te verplaatsen? Dat doen ze nu al via fiat. Levert ze alleen maar meer geld op.

Door blockchain te integreren gooien ze in feite de handdoek in de ring en verplaatsen ze direct en indirect een deel van hun waarde (giraal, goud, obligaties) naar de "Bitcoinwereld". Eenmaal begonnen, is er geen weg meer terug.

Een geleidelijke verplaatsing gaat plaatsvinden, maar banken gaan echt niet meewerken aan het devalueren van hun eigen treasury.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 23-11-2020 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:35:
[...]

Flare Network airdrop is niet bedacht door Ripple om de waarde van XRP te verhogen?
Zijn toch allemaal trucjes om kopers er toe te bewegen om meer van hun quasi oneindige stapel tokens in te slaan?
Nee. Flare is een losstaande organisatie (niet ontstaan vanuit Ripple) die het beste van ETH (smart contracts) wilt gebruiken met het beste van XRP (ultrafast settlement).

EN nee, Flare is niet een marketing truc om de waarde van XRP te verhogen lol.
En quasi oneindig? Er is - net als bij BTC - een maximale XRP count. Meer zullen er nooit worden. Eerder minder, want een 0.0001 XRP 'verbrand' bij elke transactie.

[ Voor 12% gewijzigd door Idutchman op 23-11-2020 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
@Idutchman Misschien moest ik deze vraag niet alleen aan @Mooooody stellen maar ook aan jou.

Leuk dat je daarover begint. Vanuit trade bezit ik nu een aantal XRP's. De Flare Netwerok airdrop heb ik ook vernomen. Denk jij dat ondanks dat het een trucje is, het de moeite kan zijn om me hierin te verdiepen om recht te hebben op deze coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Chaes schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:32:
[...]

Hoorde dat die prijs zo m00nde vanwege een pump groep. Naja, doe er mee wat je wil :+
Het zal me echt 0 interesseren, aangezien ik precies 0.001 XRP bezit. Voor de anderen in dit topic zou het wel leuk zijn, zo lang het maar niet ten koste gaat van BTC/ETH/XMR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik heb vandaag zelfs weer XVG gekocht, van mij mag die wel weer van kiet gaan net als in 2017 :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Als iemand hier per ongeluk de 3 letters XRP laat vallen, dan komen er direct vanuit alle kieren, hoeken en krochten van Tweakers allerlei fanboys kruipen om hun shitcoin tot de nieuwe messias te verklaren...

Come on guys, crypto is meer dan alleen XRP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Liripriscon schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:40:
@Idutchman Misschien moest ik deze vraag niet alleen aan @Mooooody stellen maar ook aan jou.

De Uniswap airdrop was volledig in lijn van mijin visie. Alles wat met XRP te maken heeft, keur ik bij voorbaat af. Dat is mijn "zwakte" :P

Verbaas me erover dat er opeens mensen enthousiast raken over XRP. Heeft dat alleen met de prijs te maken van de afgelopen week? Want de afgelopen 18 maanden was er weinig XRP-liefde in dit topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:38:
[...]

De enige vraag is; Waarom zou een bank een blockchain token kiezen om hun waarde mee te verplaatsen? Dat doen ze nu al via fiat. Levert ze alleen maar meer geld op.

Door blockchain te integreren gooien ze in feite de handdoek in de ring en verplaatsen ze direct en indirect waarde van hun waarde (giraal, goud, obligaties) naar de "Bitcoinwereld".

Een geleidelijke verplaatsing gaat plaatsvinden, maar banken gaan echt niet meewerken aan het devalueren van hun eigen treasury.
De bank kiest niet de blockchain token. De Centrale banken van de wereld maken de call.

Kijk, in 2008, waren het de Centrale banken die alle 'hedge funds' e.d. hebben gered met alle bail outs. Ditmaal zal de recessie groter worden en zal er meer geld mee gemoeid gaan. Centrale banken zullen hun 'dormant' kapitaal, de nostro/vostro accounts, nodig hebben om dit te doen.

Alle Centrale banken hebben hele grote money pools die als garantiestelling dienen en al bestaan, sinds er betalingen gedaan worden.

Om ervoor te zorgen dat ze dit, deze keer, kunnen gebruiken, is er een nieuwe manier van settlement nodig van transacties. Hierdoor komen alle banken met hun CBDC's. En die CBDC's, die gaan gesetteld worden met een bridge currency, XRP.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HaLupHcF7I8jZB7hD3r67So55sM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TszwOVKQwuorBWFzacDXBYjl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:46:
[...]

De Uniswap airdrop was volledig in lijn van mijin visie. Alles wat met XRP te maken heeft, keur ik bij voorbaat af. Dat is mijn "zwakte" :P

Verbaas me erover dat er opeens mensen enthousiast raken over XRP. Heeft dat alleen met de prijs te maken van de afgelopen week? Want de afgelopen 18 maanden was er weinig XRP-liefde in dit topic :+
Ik heb enkel het idee dat er nog een hoop bagholders rondlopen en die willen een leuke prijs om hun bag eindelijk eens van de hand te doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 23-11-2020 21:52 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Idutchman
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:46:
[...]

Ik was er in ieder geval niet, in dit topic. Zit wel als sinds Juni 2017 in XRP en heb sindsdien bijgekocht, nooit verkocht. Ook niet op de ATH. Dus ik ben niet iemand die sinds kort 'enthousiast' is.

Maar goed, geen man over boord. Iedereen kan leren.
Ergens voor open willen/durven staan, dan is belangrijk.

Ik erken BTC als store of value, being the first, no issues. Heb zelfs BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
Liripriscon schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:40:

Je kan het instellen. Is in feit een ETH adress die je aanmaakt, met een notitie op je XRP adres.
Ik doe er echter niet aan mee. Geloof het wel.

Ik heb er recht op, maar zal wel. Ik heb XRP niet voor een Flare drop. Als het boeiend is, dan koop ik het wel op een koers van 0.0001 als het net op de markt komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Zodra XRP als security wordt bestempeld volgend jaar, is het over.

Kunnen we nu weer over echte coins praten zoals TRX?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Idutchman schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:48:
[...]

De bank kiest niet de blockchain token. De Centrale banken van de wereld maken de call.

Kijk, in 2008, waren het de Centrale banken die alle 'hedge funds' e.d. hebben gered met alle bail outs. Ditmaal zal de recessie groter worden en zal er meer geld mee gemoeid gaan. Centrale banken zullen hun 'dormant' kapitaal, de nostro/vostro accounts, nodig hebben om dit te doen.

Alle Centrale banken hebben hele grote money pools die als garantiestelling dienen en al bestaan, sinds er betalingen gedaan worden.

Om ervoor te zorgen dat ze dit, deze keer, kunnen gebruiken, is er een nieuwe manier van settlement nodig van transacties. Hierdoor komen alle banken met hun CBDC's. En die CBDC's, die gaan gesetteld worden met een bridge currency, XRP.

[Afbeelding]
Mooi die overtuiging. Uiteraard respect voor andere meningen en visies _/-\o_

Ben benieuwd; Handel je ook naar je overtuiging en heb je het overgrote deel van de PF in XRP?

Zo ja, hoe ben je de afgelopen tijd doorgekomen? Stellig XRP vast blijven houden en niet geprobeerd je winst ergens anders te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
_O- "All the money"...

Moet toch toegeven dat het mooie shills zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liripriscon
Ik heb IRL meerdere mensen ontmoet die er dus net zo in staan als @Idutchman zoals ik vandaag al eerder zij. Alleen door de overtuiging hou ik nu 2% van mijn beleggingsportefeuille aan in XRP.

Wel jammer als mensen andere mensen belachelijk maken. Ook op de beurs leer je dat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:53:
[...]

Mooi die overtuiging. Uiteraard respect voor andere meningen en visies _/-\o_

Ben benieuwd; Handel je ook naar je overtuiging en heb je het overgrote deel van de PF in XRP?

Zo ja, hoe ben je de afgelopen tijd doorgekomen? Stellig XRP vast blijven houden en niet geprobeerd je winst ergens anders te zoeken?
Ja, 95% XRP. 5% BTC

Afgelopen jaren heb ik gehuild als ik naar de prijs keek, en gegiecheld als klein kind als ik naar de progress keek van Ripple. Dat is overigens groter dan enkel een coin die omhoog/omlaag gaat. Veel groter.

maar ik heb inderdaad stellig vastgehouden, nooit verkocht, altijd bijgekocht en winst nergens anders gezocht.
Maar goed, ik zit er ook niet in voor een tientje meer of minder en heb de tijd genomen. En na 3 jaar, kan ik nog lang wachten.

Uiteraard heb ik respect en waardering voor de mening van een ander. En zie ik ook graag in waarom een ander iets vind of ziet. Kortom, ik sta open voor de mening van een ander.

Helaas zie je in crypto (in het algemeen) dat mensen allemaal een coin pakken en dan doen alsof dat de holy grail is. Zo van, Proof of work, dat is wat het is. BTC was ontstaan vanuit verzet bla bla.
Die mentaliteit is heel kortzichtig en zie ik niet terug in andere markten. Dat is jammer.

Maar goed, het is geen probleem. IK lees graag mee
Gun iedereen z'n winst!

[ Voor 23% gewijzigd door Idutchman op 23-11-2020 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Idutchman schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:48:
[...]

[Afbeelding]
Bail-outs van hedge funds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:07
Maar omdat de bailout steeds groter gaat worden zijn andere banken nodig om de bailout te ondersteunen? Oftewel mijn ING spaargeld wordt via Ripple gebruikt om een bank in een ander land van een faillisement te redden? Mag ik als klant daar dan ook nog wat van vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
Chaes schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:57:
[...]

Bail-outs van hedge funds?
Beleggingsfonden, ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Idutchman schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:52:
Ik heb er recht op, maar zal wel. Ik heb XRP niet voor een Flare drop. Als het boeiend is, dan koop ik het wel op een koers van 0.0001 als het net op de markt komt
Dat zeg je wel, maar onderschat je het niet een beetje?

Flare geeft 1:1 je waarde aan XRP in hun token helemaal cadeau. Iedereen die last minute ff €5000,- aan XRP inslaat, kan €5000,- aan Flare-tokens (of whatever) ontvangen.

Gratis geld is altijd een dingetje, ZEKER wanneer het al tijden wordt aangekondigd. Dan is het een BEWUST dingetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:00:
[...]

Flare geeft 1:1 je waarde aan XRP in hun token helemaal cadeau. Iedereen die last minute ff €5000,- aan XRP inslaat, kan €5000,- aan Flare-tokens (of whatever) ontvangen.

Gratis geld is altijd een dingetje, ZEKER wanneer het al tijden wordt aangekondigd. Dan is het een BEWUST dingetje :)
Als de Flare token geen waarde heeft, is het geen 5000 EUR. Ik weet dat het een 1:1 (1 XRP coin voor 1 Flare coin ) is.
Ach, to each their own. Geld stinkt niet, dat is waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:03
Mooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:00:
[...]

Ben je zeker dat ze de waarde bedoelen en niet aantal coins 1:1? Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze de waarden 1:1 zouden geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Idutchman schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:56:
[...]

Ja, 95% XRP. 5% BTC

Afgelopen jaren heb ik gehuild als ik naar de prijs keek, en gegiecheld als klein kind als ik naar de progress keek van Ripple. Dat is overigens groter dan enkel een coin die omhoog/omlaag gaat. Veel groter.

maar ik heb inderdaad stellig vastgehouden, nooit verkocht, altijd bijgekocht en winst nergens anders gezocht.
Maar goed, ik zit er ook niet in voor een tientje meer of minder en heb de tijd genomen. En na 3 jaar, kan ik nog lang wachten.

Uiteraard heb ik respect en waardering voor de mening van een ander. En zie ik ook graag in waarom een ander iets vind of ziet. Kortom, ik sta open voor de mening van een ander.

Helaas zie je in crypto (in het algemeen) dat mensen allemaal een coin pakken en dan doen alsof dat de holy grail is. Zo van, Proof of work, dat is wat het is. BTC was ontstaan vanuit verzet bla bla.
Die mentaliteit is heel kortzichtig en zie ik niet terug in andere markten. Dat is jammer.

Maar goed, het is geen probleem. IK lees graag mee
Gun iedereen z'n winst!
Ik ga een deel mee met je visie.
Maar dit wereldje is juist ideaal om mee te liften met hypes en zodoende je profits (of longterm holds) te vergroten. Stellig zijn is prima, maar het niet handelen naar de markt is meer iets voor een 66-jarige accountant die volgende week met pensioen gaat toch?

Pagina: 1 ... 26 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.