Action Video deurbel LSC

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roi
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 02-07 20:44

Roi

Roi schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:35:
[...]

Hangt hier bij mij sinds 18 januari en zit nu op 70%. In vergelijking met mijn vorige (goedkope) bel gaat dit wel echt veel sneller leeg, maar het is ook niet heel slecht. Hoop wel dat de batterij niet gaat verslechteren.
En afgelopen week was de batterij leeg. Waarschijnlijke vanwege de lage temperatuur. Schrikbarend snel, echt heel matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roi
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 02-07 20:44

Roi

Roi schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 17:29:
[...]

En afgelopen week was de batterij leeg. Waarschijnlijke vanwege de lage temperatuur. Schrikbarend snel, echt heel matig.
Bizar, plotseling werkt de bel wéér niet meer.. Lijkt echt wel of mijn batterij niet goed is, want de bel gaat ook van 80%+ batterij naar dus plotseling leeg. :X

Zo is het iig onbruikbaar. Ik heb zojuist de Action gemaild dat het product niet deugdelijk is en wat ze hiermee willen doen. Volgens mij valt het namelijk gewoon binnen de wettelijke garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-06 15:07
Vaagheid, ik had hier een vraag gesteld maar hij is verdwenen.
Ik zal wel vergeten zijn iets aan te vinken. :)

Batterij wisselt hier. Bij wat meer gebruik gaan ze wel snel leeg, althans de eerste keer. Ik heb er nu oplaadbare in zitten, kleine eneloops en dat gaat al een stuk beter.

Belangrijkste vragen van mijn verdwenen stuk...
Ik gebruik nu de LSC app versie 4.x, is die versie 5 ergens te downloaden en zoja waar?

Tevens is het zo (en dat blijken er meer te hebben) dat als iemand belt, het even duurt voordat de LSC app op de GSM ook begint te bellen. Dan moet je nog opnemen, scherm open schuiven (zit geen code op, gsm is een Oppo) en tegen die tijd zijn de mensen al weer bijna weg bij de deur.
Oftewel, ik ben soms al bij de voordeur voordat die app begint te rinkelen.

Wat is het voordeel van het gebruik van de Tuya app in plaats van de LSC app?
En is dit euvel met het bellen ook aanwezig in de Tuya app of niet?

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcink
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-07 14:19
Hoi allemaal ,
Ik heb de action deurbell hangen al een jaar .
Vandaag melding gekregen dat iemand bij de deur is , alleen op de telefoon.Niemand bij de deur .
Kijk ik in de meldingen in de app , en zie ik dat de app ziet in meldingen deel 2 deurbellen , en op de ene is wel foto te zien van mijn buren deurbel ( ritje,dik 4 huizen verder , dus tegen 70meter verder )
In de app geen toegang en geen verbinding met de 2de deurbel , allen de ene melding ,een keer .
Hoe is dat mogelijk ?Ben niet zo thuis met dat netwerk dingen .

Bedankt voor hulp .

Cross posten niet toegestaan. Dus we houden de vraag hier

[ Voor 6% gewijzigd door Septillion op 27-05-2023 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-07 19:42
Lees je vraag nog eens goed, hier is geen kaas van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:33

FreakNL

Well do ya punk?

Het is inderdaad wartaal.

Beschrijf nou eens duidelijk wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcink
Probleem is dat ik zie in mijn LSC app , een meldingen met fotos van iemand anders , volledige toegang tot de andere deurbel fotos heb ik niet ( en tot camera ook niet ) , maar krijgt wel meldingen met fotos als iemand bij de buurman aanbelde.🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
marcink schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:53:
Probleem is dat ik zie in mijn LSC app , een meldingen met fotos van iemand anders , volledige toegang tot de andere deurbel fotos heb ik niet ( en tot camera ook niet ) , maar krijgt wel meldingen met fotos als iemand bij de buurman aanbelde.🙈
China is watching you 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:33

FreakNL

Well do ya punk?

marcink schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:53:
Je gebruikt komma’s en haakjes.

Dus je schrijft eigenlijk dit:
Probleem is dat ik zie in mijn LSC app volledige toegang tot de andere deurbel fotos heb ik niet , maar krijgt wel meldingen met fotos als iemand bij de buurman aanbelde.

Ik denk dat ik hem nu snap.

Geen flauw idee hoe dit kan. Werken die dingen op Bluetooth ofzo? Want het kan toch geen toeval zijn dat je foto’s van de buurman krijgt en niet van Truus uit Oostzaan….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcink
FreakNL schreef op zondag 28 mei 2023 @ 08:13:
[...]

Je gebruikt komma’s en haakjes.

Dus je schrijft eigenlijk dit:
Probleem is dat ik zie in mijn LSC app volledige toegang tot de andere deurbel fotos heb ik niet , maar krijgt wel meldingen met fotos als iemand bij de buurman aanbelde.

Ik denk dat ik hem nu snap.

Geen flauw idee hoe dit kan. Werken die dingen op Bluetooth ofzo? Want het kan toch geen toeval zijn dat je foto’s van de buurman krijgt en niet van Truus uit Oostzaan….
Wel gesproken met de buren , en ze zijn pas van KPN naar Ziggo gegaan , en is mislukt de deurbel overzetten naar nieuwe netwerk . Denk hij was in pairing mode en pakt de erste telefoon met LSC app in het bereik . Anders ook geen idee .
Ben nu ook bezig met alle slimme contacten te terugkoppelen op de app , maar is een loterij ( wel - geen bereik ,) schommelen hele tijd . :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikG
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 11-06-2024
Black Tiger 63 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 01:40:
Vaagheid, ik had hier een vraag gesteld maar hij is verdwenen.
Ik zal wel vergeten zijn iets aan te vinken. :)

Batterij wisselt hier. Bij wat meer gebruik gaan ze wel snel leeg, althans de eerste keer. Ik heb er nu oplaadbare in zitten, kleine eneloops en dat gaat al een stuk beter.

Belangrijkste vragen van mijn verdwenen stuk...
Ik gebruik nu de LSC app versie 4.x, is die versie 5 ergens te downloaden en zoja waar?

Tevens is het zo (en dat blijken er meer te hebben) dat als iemand belt, het even duurt voordat de LSC app op de GSM ook begint te bellen. Dan moet je nog opnemen, scherm open schuiven (zit geen code op, gsm is een Oppo) en tegen die tijd zijn de mensen al weer bijna weg bij de deur.
Oftewel, ik ben soms al bij de voordeur voordat die app begint te rinkelen.

Wat is het voordeel van het gebruik van de Tuya app in plaats van de LSC app?
En is dit euvel met het bellen ook aanwezig in de Tuya app of niet?
Ik heb sinds een paar dagen de deurbel op accu ook hangen. Wat me het meest stoort is inderdaad de vertraging voordat je de melding op je telefoon krijgt. Nu al een paar keer gehad, dat ik na de gong blijf wachten, totdat ik een melding krijg op m'n telefoon. Bezoek is dan bijna al weer weg. Daarsoor is de bel imo nutteloos. Heb een WiFi vesterker wat dichterbij geplaatst, lijkt niet veel te helpen. Als dit zo blijft retourneer ik de bel en dan gewoon weer een ouderwetse ophangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
RikG schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:10:
[...]
Bezoek is dan bijna al weer weg.
Ja precies dat euvel stoorde mij ook en daardoor werd ook voor mij de bel enigszins nutteloos.
Om die reden heb ik een extra bel gekocht (nja 2, eentje reserve), die werkt op batterijen. Althans die wat ik heb, de eersten die uit kwamen.
Voor 5 euro per stuk bij de Action, geen idee of ze deze nog hebben.
Je kunt er ook andere externe bellen op koppelen, de Marmitek gong is een stuk duurder maar schijnt er ook op te werken. Nedis ook.

In elk geval werkt dat wel onmiddellijk, is ook draadloos. En dat is wel een oplossing.

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikG
Black Tiger 63 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:39:
[...]

Ja precies dat euvel stoorde mij ook en daardoor werd ook voor mij de bel enigszins nutteloos.
Om die reden heb ik een extra bel gekocht (nja 2, eentje reserve), die werkt op batterijen. Althans die wat ik heb, de eersten die uit kwamen.
Voor 5 euro per stuk bij de Action, geen idee of ze deze nog hebben.
Je kunt er ook andere externe bellen op koppelen, de Marmitek gong is een stuk duurder maar schijnt er ook op te werken. Nedis ook.

In elk geval werkt dat wel onmiddellijk, is ook draadloos. En dat is wel een oplossing.
De bel die hiervoor hing is ook op batterijen en een gong (één extra op zolder) die je in het stopcontact steekt. Supermakkelijk, alleen zie je niet wie er voor de deur staat, waar het mij dan om gaat. Misschien dat ik die bel er weer extra bijhang, wat je wel vaker ziet. Toch zonde, zo hoort het toch niet.

Ook had ik de de batterijen van mijn nieuwe video deurbel al na 2 dagen leeg! Het gekke is dat in de beschrijving staat dat je hem minimaal 9 uur moet opladen. Ik had hem echter veel sneller op 100%, misschien een software foutje? Ga hem vandaag maar eens echt 9 uur opladen.

Tot nu toe ben ik nog niet tevreden. Ook de beschrijving is veel te miniem, waardoor ik veel zit te googelen hoe bepaalde instellingen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
RikG schreef op zondag 11 juni 2023 @ 10:28:
[...]en een gong (één extra op zolder) die je in het stopcontact steekt. Supermakkelijk, alleen zie je niet wie er
Welk merk en type is dat? Want ik ben eigenlijk eigenlijk aan het kijken naar eentje die je in het stopcontact kunt duwen, maar misschien heb jij nog een andere dan die wat ik al genoemd had.

Heb jij de LSC app of de Tuya app? Want ik had hier in het topic gevraagd of die camera sneller reageert in de Tuya app, maar helaas geen antwoord gekregen.
Normaliter zou ik wel zelf even proberen maar heb al weer wat meer dingen gekoppeld in die LSC app en dat werkt goed, dan ben ik wat huiverig om te wisselen alleen om te testen omdat alles goed werkt, alleen dan die camera niet snel genoeg.

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikG
Black Tiger 63 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 13:43:
[...]

Welk merk en type is dat? Want ik ben eigenlijk eigenlijk aan het kijken naar eentje die je in het stopcontact kunt duwen, maar misschien heb jij nog een andere dan die wat ik al genoemd had.

Heb jij de LSC app of de Tuya app? Want ik had hier in het topic gevraagd of die camera sneller reageert in de Tuya app, maar helaas geen antwoord gekregen.
Normaliter zou ik wel zelf even proberen maar heb al weer wat meer dingen gekoppeld in die LSC app en dat werkt goed, dan ben ik wat huiverig om te wisselen alleen om te testen omdat alles goed werkt, alleen dan die camera niet snel genoeg.
Ik heb de draadloze deurbel (zonder camera dus) van de Lidl. Heb er toen één extra gekocht, zodat ik op zolder ook een gong heb. Stop je gewoon in het stopcontact, groot bereik. Werkt echt super en niet duur. Ik heb de lsc smart app. Heb er veel instaan, zoals lampen, slimme stekkers, ledstrips, die ook allemaal weken met Google Home. Gaat allemaal goed, maar over de deurbel ben ik dus (nog) niet tevreden. Zat ook al te denken alles over te zetten naar de Smart Life app. Maar dat is inderdaad veel werk en of het helpt weet ik niet. Ik zit nog aan 2 dingen te denken, een beter wifisignaal, krijg binnenkort 1gb glasvezel. Of misschien de de gebruikers (4) verminderen die gebruik maken van de deurbel. Het duurt gewoon echt een paar seconden voordat ik een melding krijg op m'n telefoon. Hoop dat ik dat verholpen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
RikG schreef op zondag 11 juni 2023 @ 18:16:
[...]

Ik heb de draadloze deurbel (zonder camera dus) van de Lidl. Heb er toen één extra gekocht, zodat ik op zolder ook een gong heb. Stop je gewoon in het stopcontact, groot bereik.
Ja oke maar wat ik me afvroeg is of je die draadloze deurbel ook gebruikt, of dat het gelukt is om die gong aan de deurbel met camera te koppelen, want dat zou wel leuk zijn dan.

V.w.b. de duur van die deurbel weet ik niet of je dat nog sneller krijgt. Hopelijk. Ik zit er met slechts 2 gebruikers op. De LSC app en dan nog een camera app, maar volgens mij maakt die alleen actief gebruik van dat signaal als ik daadwerkelijk die app open en er dan naar kijk.
Maar zelfs dan zit ik dus met de helft minder gebruikers dan jij en net zo traag.

Mocht je een oplossing vinden dat ie sneller werkt ben ik daar zeer nieuwsgierig naar.

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikG
Black Tiger 63 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:52:
[...]

Ja oke maar wat ik me afvroeg is of je die draadloze deurbel ook gebruikt, of dat het gelukt is om die gong aan de deurbel met camera te koppelen, want dat zou wel leuk zijn dan.

V.w.b. de duur van die deurbel weet ik niet of je dat nog sneller krijgt. Hopelijk. Ik zit er met slechts 2 gebruikers op. De LSC app en dan nog een camera app, maar volgens mij maakt die alleen actief gebruik van dat signaal als ik daadwerkelijk die app open en er dan naar kijk.
Maar zelfs dan zit ik dus met de helft minder gebruikers dan jij en net zo traag.

Mocht je een oplossing vinden dat ie sneller werkt ben ik daar zeer nieuwsgierig naar.
Ik dacht dat jij de tweede generatie van de LSC smart video deurbel had? Daar wordt één gong bijgeleverd. Dat werkt goed. Die gaat ook direct af, als er aangebeld wordt Maar een extra gong heb ik daar (nog) niet aan kunnen koppelen. Dat zou zou inderdaad niet verkeerd zijn als dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
Nee ik heb helaas de eerste generatie waar nog niets bij meegeleverd werd. Dus ik heb nadien zo'n losse gong van 3,99 gekocht bij de Action, op batterijen dus.
Daar kun je er meer van koppelen aan de bel. Vriend van me heeft er ook zo eentje en die heeft er minstens 2 aan gekoppeld van dat model.

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ewf
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:55

ewf

De gong werkt via 433Mhz, dus direct. Voor de video moet de deurbel de wifi aanzetten en (ik denk) via de server de app op je telefoon benaderen, vandaar de vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
Dat van de gong, jazeker, dat lijkt mij ook.

Echter dat de deurbel de wifi moet aanzetten niet. Die staat continue aan.
Op de app gaat echt alleen de bel, die kan ik dan opnemen of weigeren.
Als ik opneem, moet ik eerst nog eens de telefoon van het vergrendelscherm afhalen, dat heb ik niet beveiligd dus hoef maar even naar boven te vegen.
En dan pas start de app en dan gaat hij pas het beeld opstarten want dat duurt ook nog even die verbinding.
Want de camera staat al aan voordat iemand belt, zodoende is er altijd een afbeelding en filmpje van de beller al op de SD kaart.

Maar het kan inderdaad wel goed zijn dat de vertraging tussen de bel en de verbinding met de server en signaal terugsturen naar de app zit.
De verbinding tussen server en app heeft RING dan wel een stuk beter voor elkaar. Maar ja dat mag ook wel voor 2x zo duur.

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De bel zal ook de wifi in moeten schakelen vanwege de batterij. Ik heb bij twee andere bellen me ook aan de tijd geïrriteerd (de mensen aan de deur zijn dan al weer weg )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
@Marzman Nee die bel werkt niet op wifi, die werkt met een 433 MHz verbinding.
Althans dat merk/type wat ik heb.

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikG
ewf schreef op maandag 12 juni 2023 @ 18:55:
De gong werkt via 433Mhz, dus direct. Voor de video moet de deurbel de wifi aanzetten en (ik denk) via de server de app op je telefoon benaderen, vandaar de vertraging.
Nu werkt die gong, die er bij de 2e generatie video deurbel standaard bij zit, erg snel en goed. Helaas heb ik er nog wel één extra nodig voor op zolder. Nu heb ik al 2 gongs van mijn vorige bel (merk silver crest) die ook op 433Mhz werken. Zou ik die nu ook aan de LSC smart video deurbel kunnen koppelen? Of heeft ieder merk zijn eigen kanaal of zoiets? Heb het even snel geprobeerd te koppelen, maar tot nu toe nog niet gelukt. Alvast bedankt voor het eventuele antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
@RikG Als die ook op 433 Mhz werken zou dat best kunnen dat je die ook kunt koppelen.
Proberen kost niks he. :)
Ik ken die Silver Crest dingen niet, ik heb een paar merken genoemd die wel werken.
Of je moet even kijken bij de Action (of webshop van Action) of ze die extra gong voor 3,99 nog hebben.

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikG
Black Tiger 63 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:29:
@RikG Als die ook op 433 Mhz werken zou dat best kunnen dat je die ook kunt koppelen.
Proberen kost niks he. :)
Ik ken die Silver Crest dingen niet, ik heb een paar merken genoemd die wel werken.
Of je moet even kijken bij de Action (of webshop van Action) of ze die extra gong voor 3,99 nog hebben.
Bedankt voor je reactie! Wij hebben alleen wel een verschillende deurbel hè. Het liefst zou ik een extra gong willen die je gewoon in een stopcontact kunt drukken. Misschien dat iemand al zo'n extra gong heeft kunnen koppelen aan de 2e generatie video deurbel van LSC? Mocht het mij lukken laat ik het uiteraard hier weten. De batterij gaat nu overigens wel lang mee, door hem echt minimaal 9 uur op te laden. Zit na een week op 90% batterij percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 20:33

Metalfreak

Hoije woh!

Black Tiger 63 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:29:
Nope, die hebben ze niet meer ;)

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
@Metalfreak Klopt, maar wie weet komen ze weer een keer binnen, laatst waren ze er ook weer korte tijd.
Anders moet ie maar ander merk pakken.

@RikG Ik gebruik oplaadbare eneloop batterijen, die gaan ook lang mee.

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 23:22
De buurman heeft ook een action deurbell gekocht. Werkt uitstekend maar in 3 dagen is de accu leeg.
Iemand hier ook last van. Wat is hier tegen te doen. Meldingen staan uit behalve als er wordt aangebeld.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FUPUMOuYBmaYoSbLrfSKPM-hH-U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eiz37prWh3yeNRj9StynPCZQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
Geen idee, onze Action deurbel werkt gewoon op stroom. Misschien is het mogelijk hem om te bouwen dat je er een adapter op kunt aansluiten?

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikG
bigpapa schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 12:20:
De buurman heeft ook een action deurbell gekocht. Werkt uitstekend maar in 3 dagen is de accu leeg.
Iemand hier ook last van. Wat is hier tegen te doen. Meldingen staan uit behalve als er wordt aangebeld.[Afbeelding]
Je moet de bel echt minimaal 9 uur opladen! Bij mij gaf de bel na de eerste oplaadbeurt binnen een uur al 100% opgeladen aan (een software fout of zoiets) Binnen een paar dagen was deze bij mij echter ook leeg. Toen zag in de beschrijving, minimaal 9 uur opladen. Dit heb ik gedaan, en nu gaat hij al een aantal weken mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariamo
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 12-07-2023
Hi allemaal,

Ik ben vandaag overgeschakeld naar deze bel van de Action.
Alles werkt heel goed maar had enkele bijkomende vragen waarvoor ik geen support voor vind..
Wie weet kan er hier iemand met wat meer kennis dan mij me helpen.

Ik heb de bel met een chime gekocht. Is het mogelijk wanneer iemand aanbelt enkel de beltoon op de chime af te laten afspelen. Als ik nu aanbel dan hoor ik zowel op de camera en op de chime geluid. Geluid op de camera zal vrees ik wat overlast veroorzaken bij buren en vind ik zelf vervelend dat buren horen wanneer er iemand aanbelt.
Daarnaast vroeg ik me af of er een optie was om de oproep die ik via mijn gsm krijg als er iemand aanbelt kan uitzetten? Momenteel is enkel de chime horen voldoende.

Bedankt alvast voor de hulp of doorverwijzing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
Phoe goede vraag.

Ik weet niet exact of jij die bel hebt op electriciteit (oudere model) of die op batterij (nieuwer model).

In de app zitten er twee plekken waar je geluiden kunt regelen.
Instellingen -> Geluiden -> Volgens mij kun je hier het geluid van de camera/bel zelf zacht of uit zetten.

Instellingen -> Instellingen voor bel -> Volumeregeling -> Volgens mij is dit de volumeregeling voor de externe bel aangezien je daar ook het type beltoon kunt instellen.

Geluid op de bel geeft nauwelijks overlast voor de buren, zoals gezegd kun je dat misschien op bovengenoemde wijze wat zachter zetten.

Het is me niet bekend of je het geluid van de GSM kunt uitzetten, misschien kun je bij de app instellingen van de telefoon de meldingen voor deze app uitschakelen, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of dan oplevert wat jij graag wilt.

Misschien dat iemand anders nog goede tips heeft.

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labien
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
goedenavond.
iemand een idee ?

mijn gong werkt ineens niet meer. dus als er op de videodeurbel gedrukt wordt komt wel geen geluid binnen.
handleiding gevolgd maar geen resultaat.

ontkoppelen --> handleiding is niet duidelijk. volgens mij mist er een woord in die zin
Koppelen -->. blauw lampje gaat niet knipperen, eerste stap wel.

hoor graag
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
Al nieuwe batterijen geprobeerd?

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labien
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
het is een chime/gong die je in het stopcontact steekt.
ik heb de deurbel ook al opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariamo
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 12-07-2023
Hi Black Tiger 63,

Bedankt voor je antwoord.
Het is het nieuwste model: https://shop.action.com/n...mart-connect-videodeurbel

Ja, mijn overbuur heeft zo een bel en dat is toch frustrerend om telkens mee de bel te horen dus ik zou het liever vermijden. Zoniet, stuur ik het waarschijnlijk terug maar wou wel eens proberen te zoeken naar een oplossing.

Over welke app heeft u het? Ik heb nu de LSCSmartConnect en ik vind nergens instellingen terug te maken met volume?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wmFSzus7GcD36nb6gdKeydxXlCs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KZ2YMyhgJhTev8JIos9xL69u.jpg?f=fotoalbum_large

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
Hallo @mariamo
Ik heb wel de LSC SmartConnect app, maar nog het oude type deurbel op elektriciteit. Misschien maakt dat het verschil uit.
Jouw screenshot ziet er iets anders uit dan het mijne, in het mijne staan hier al "Geluiden" maar dat is volgens mij voor de extra bel.

Als je bovenin op LSC Battery Video Doorbell klikt, dan gaat nog een schermpje open. Daar heb ik ook een volumeregeling zitten. Misschien zit daar bij jou ook iets?

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oertje
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-12-2023
UPDATE....*OPGELOST*

Ik heb ook het oude type action deurbel en op de Tuya app.
Werkt super snel. ook melding op mijn telefoon. en ook op de hub van google.

Nu heb ik een samsung watch 6 classic.

Probleem is ik krijg geen melding als de deurbel gaat op de watch.
Heb alle geluiden meldingen overal aanstaan.

Iemand een idee? misschien met macrodroid en action blocks? Tuya app gekoppeld aan Smart Things maar de apparaten komen er niet in.

[ Voor 3% gewijzigd door oertje op 17-08-2023 10:52 ]

• suriman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-05-2024
Besten,

Sinds een week of twee heb ik een draadloze Action deurbel LSC in gebruik. Nou ja, niet helemaal. Het gebruik laat namelijk serieus te wensen over.

In de eerste plaats heb ik te maken met een deurbel waarvan de oplaadbare batterij gigantisch snel leegraakt. Daarmee bedoel ik dat het apparaat na 100% oplading, binnen een dag leeg is.
Komt dit bekend voor en valt hier iets tegen te doen? Ik las ergens op dit forum en ook in de handleiding dat de batterij gedurende minimaal 9 uren opgeladen moet worden. Is dat misschien de oplossing van mijn probleem? Mijn systeem geeft na een paar uren al aan dat die volledig opgeladen is, maar moet ik gewoon langer doorladen?

Tweede punt betreft de bewegingsmelder. Die is volstrekt onbetrouwbaar. De ene keer word ik bij wijze van spreken binnen een minuut, wel 10 keren bestookt met meldingen dat er beweging is gedetecteerd terwijl een helemaal niks of niemand voor de camera staat. De andere keer komt er helemaal geen melding binnen terwijl er wel iemand voor de bel staat. Komt dit bekend voor? Gesteld dat de camera reageert op beweging op straat en dus buiten mijn tuin, dan neem ik aan dat ik de reactie-afstand niet kan aanpassen. Heb ik dit juist?
Alvast bedankt voor de reacties. :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TT-Raptor
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik heb ook de lsc deurbel gekocht. In de handleiding staat dat het lampje bij de usb poort moet gaan branden als hij oplaad. Echter zie ik geen lampje, heb ook niet het idee dat hij oplaad.
Als ik in de app kijk geeft die al sinds gisteren aan 70 procent vol. Doe ik iets verkeerd, of laad het ding gewoon niet.

En nog een tweede vraag, kun je hem tijdens laden uitschakelen, want ik wordt gek van de bewegingsmeldingen als ie op de lader ligt en ik er langs loop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TT-Raptor
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 29-12-2023
TT-Raptor schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 10:13:
Ik heb ook de lsc deurbel gekocht. In de handleiding staat dat het lampje bij de usb poort moet gaan branden als hij oplaad. Echter zie ik geen lampje, heb ook niet het idee dat hij oplaad.
Als ik in de app kijk geeft die al sinds gisteren aan 70 procent vol. Doe ik iets verkeerd, of laad het ding gewoon niet.

En nog een tweede vraag, kun je hem tijdens laden uitschakelen, want ik wordt gek van de bewegingsmeldingen als ie op de lader ligt en ik er langs loop..
Nog een andere lader geprobeerd, en nu geeft hij aan dat hij stroom heeft in de app. Dus al opgelost, wel jammer dat ie van de 3 laders/kabels er maar 1 accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
@suriman hier hetzelfde probleem met de bewegingsmelder. Ik heb de bewegingsmelder maar uitgezet, blaadjes die bewegen en je krijgt een melding.

Met de bewegingsmelder uit gaat de accu best nog wel even mee. Hij staat nu op 80%. Ik heb hem op 16 december opgehangen. Dus in 2 weken 20% eraf.

Ik moet zeggend dat er ook niet zoveel is aangebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard-55
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 26-07-2024
Het is inderdaad even zoeken naar een goede oplader. Bij de juiste oplader gaat in de buurt van de usb-c inderdaad (op de achtergrond) een rode led branden.
Ik zou graag de bel continu aan willen sluiten aan een oplader, maar daar is niet genoeg ruimte voor (usb-c plug is dan veel te groot). Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen doen. Liefst zou ik een aansluiting willen zoals bij de eerste generatie lsc video deurbel. (Een beetje solderen ofzo is geen probleem.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:05
Wij willen ook graag weten hoe je de oplaadbare versie op het stroomnet aansluit. Ik meen me te herinneren dat ik het ergens op het internet gezien heb. Maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
Ik ken die oplaadbare versie niet van binnen, heb zelf de stroomversie. Maar heeft die gewoon 2 oplaadbare batterijtjes er in zitten of zo?
Zoja, dan kun je gewoon een correcte adapter nemen en dan de draadjes op de juiste batterij contactpunten in de bel aansluiten (solderen).

Maar zoals gezegd, ik ken die dingen niet dus geen idee of dat zo is of een ander soort accu of andere wijze.

[ Voor 4% gewijzigd door Black Tiger 63 op 04-01-2024 20:11 ]

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-07 13:28
oertje schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 20:12:
<knip>

Ik heb ook het oude type action deurbel en op de Tuya app.
Werkt super snel. ook melding op mijn telefoon. en ook op de hub van google.

<knip>
Hoe heb je de melding op de Hub gemaakt?

edit:
Waarschijnlijk heb je een nieuwere versie deurbel: Ik blijf krijgen: Geen compatible apparaat gevonden in Google Home

[ Voor 18% gewijzigd door Sahi_NL op 05-01-2024 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard-55
@ Black Tiger 63
Er zitten oplaadbare (vrij grote) oplaadbare batterijen in. Ik had jouw oplossing zelf ook al in gedachte. Het is de eenvoudigste oplossing. Ik ga het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
@Gerard-55 Prima, alleen goed opletten want normaliter zullen de batterijen opgeladen moeten worden dus zal het vermogen wellicht iets hoger zijn en dat moet dan bij constante stroom niet.
Maar ik ga er van uit dat je dat weet.
Ben benieuwd of het lukt!

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard-55
Ik heb nog geen tijd gehad om een bekabelde aansluiting te maken i.p.v. de accu.
Ik ben er inmiddels wel achter dat niet de oplader het probleem is, maar dat het uitmaakt hoe je de usb-stekker er in stopt. Dat is wel slecht, want zo'n usb-c heeft juist het voordeel dat het niet uitmaakt hoe je hem aansluit. Je moet dus heel goed kijken of er op de achtergrond een rode led brandt. Zo niet dan moet je de stekker 180⁰ draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
Heeft er al iemand van deze Action bel (oude of nieuwe type) zo'n extra gong ergens gevonden die je gewoon op het stroomnet kunt aansluiten en ermee werkt?

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 11:23
Black Tiger 63 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 00:58:
Heeft er al iemand van deze Action bel (oude of nieuwe type) zo'n extra gong ergens gevonden die je gewoon op het stroomnet kunt aansluiten en ermee werkt?
Ja, ik heb de oude LSC video deurbel. Recent heb ik deze gekocht en deze werkt. Je moet de no WiFi version hebben.
https://nl.aliexpress.com/item/1005003547653152.html

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-07 10:04
Black Tiger 63 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 00:58:
De oude gong liep op 3x AAA. Heb daar gewoon een 5v adapter aan gesoldeerd en nooit meer lege batterijen. :7

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tiger 63
Super, hartstikke bedankt voor de tips!

Greetings, Black Tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawaltie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-07 18:26
Iemand al een idee hoe de nieuwste versie (afgelopen week te koop bij de Action) te integreren is met Home Assistant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-07 18:03
Jimster schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:47:
[...]

Ja, ik heb de oude LSC video deurbel. Recent heb ik deze gekocht en deze werkt. Je moet de no WiFi version hebben.
https://nl.aliexpress.com/item/1005003547653152.html
Heb je iets speciaals gedaan om deze werkend te krijgen?
Heb hem net ontvangen maar nog geen succes gehad met het koppelen aan de action deurbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 11:23
Ben-i schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 16:42:
[...]

Heb je iets speciaals gedaan om deze werkend te krijgen?
Heb hem net ontvangen maar nog geen succes gehad met het koppelen aan de action deurbel.
Eerst in pair mode gezet (staat in de bijgevoegde handleiding hoe dat moet). Daarna aanbellen. Toch wel de non-wifi versie gekocht toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben-i
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-07 18:03
Jimster schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 21:05:
[...]

Eerst in pair mode gezet (staat in de bijgevoegde handleiding hoe dat moet). Daarna aanbellen. Toch wel de non-wifi versie gekocht toch?
hmm,..ik had hem in pair mode gezet (muziekknopje even in gedrukt houden tot blauwe led oplicht) en als ik aanbelde gebeurde er niks. Ik zal het morgen nog maar eens proberen dan. (ik heb inderdaad de non-wifi versie)

Edit:
Vandaag lukte het koppelen in eens wel, top!

[ Voor 5% gewijzigd door Ben-i op 14-04-2024 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-8
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-07 16:08

V-8

Ik heb ook een LSC deurbel i.c.m. de draadloze gong op batterijen. Alleen vind ik de laatstgenoemde niet goed genoeg werken (doet het niet altijd).

Wat is de makkelijkste / goedkoopste optie om het 433MHz-signaal dat de bel uitstuurt te ontvangen binnen Home Assistant? Ik zie allerlei opties, maar heb het idee dat die vooral zenden i.p.v. ontvangen.

Doel is om zodra het signaal ontvangen wordt, een relais aan te sturen met een echte bel bv.
Alvast bedankt voor input!

Tesla MYJ SR | BMW i3S 94Ah | 4.070WP Z/O + 2.100WP N/W | Home Assistant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-07 20:28
V-8 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 16:10:
Ik heb ook een LSC deurbel i.c.m. de draadloze gong op batterijen. Alleen vind ik de laatstgenoemde niet goed genoeg werken (doet het niet altijd).

Wat is de makkelijkste / goedkoopste optie om het 433MHz-signaal dat de bel uitstuurt te ontvangen binnen Home Assistant? Ik zie allerlei opties, maar heb het idee dat die vooral zenden i.p.v. ontvangen.

Doel is om zodra het signaal ontvangen wordt, een relais aan te sturen met een echte bel bv.
Alvast bedankt voor input!
Ik heb de eerste variant en een wat nieuwer model van deze deurbel. De eerste variant heb ik zonder problemen kunnen koppelen met HA via 433mhz (rfxcom).
Het nieuwe model is tot heden niet gelukt te koppelen. Ik heb wel beeld maar het signaal kan ik niet ophalen. Allerlei verschillende instellingen geprobeerd op de rfxcom maar zonder succes.
Gekke is wel dat ik een willekeurige 433 gong heb besteld op Ali en die pakt wel het signaal. Dus het kan wel.

Wat ik zie is dat de code die deurbel stuurt naar HA iedere keer veranderd waardoor je hem niet kunt vastzetten.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste