Toon posts:

Action Video deurbel LSC

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-11-2022
Hallo,

Gisteren liep ik de action in zag dat ze een nieuwe video deurbel hadden liggen, voor €37,99 de moeite waard om te proberen.

Deurbel werkt volgens de bijgeleverde adapter op 12v. Deurbel wil ik aansluiten op mijn bestaande deurgong en trafo van ABB deze zou 8v moeten leveren. Bel los gehaald en draadjes aangesloten, lampje op de bel ging branden, dacht ik ben er, druk op de knop om de deurgong te proberen. Helaas geen geluid, hoor dat de bel wil afgaan maar niet genoeg stroom krijgt.

Wie heeft nog een tip of heeft het zelfde meegemaakt? Of wordt het een nieuwe 12v trafo aanschaffen?

[Voor 5% gewijzigd door moca007 op 13-11-2020 15:48]

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21-03 17:33
Ik heb ook in de winkel staan kijken. Maar zonder optie om je eigen bel dan wel een draadloze gong te koppelen aan dit apparaat is het wat mij betreft een waardeloos ding. Ik lees graag mee of het iemand wel lukt.

• moca007
Maurice_1984 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:21:
Ik heb ook in de winkel staan kijken. Maar zonder optie om je eigen bel dan wel een draadloze gong te koppelen aan dit apparaat is het wat mij betreft een waardeloos ding. Ik lees graag mee of het iemand wel lukt.
Vind ik ook. Weet niet of er een draadloos gong nog verkocht gaat worden door de action.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:55

Speedy-Andre

Sony ZL-XA, Nokia 7 plus, XR20

Ik zie online geen handleiding, staat daar in dat er een externe gong op werkt?
Mijn (ander merk) video deurbel heeft 2 contactjes voor een extra bel, hek enz.
Nedis heeft een vergelijkbare Tuya deurbel en de handleiding laat je de gong draden doorverbinden zodat de gong vervalt.
Het lijkt er op dat de Lsc bel nu voeding krijgt via de gong en de gong zal zo nooit gaan werken :P

PVoutput Stookt met 2x Tosh Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016 Sinds 6-11-2018 5590Wp WU IALMER88

• moca007
Speedy-Andre schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:02:
Nedis heeft een vergelijkbare Tuya deurbel en de handleiding laat je de gong draden doorverbinden zodat de gong vervalt.
Het lijkt er op dat de Lsc bel nu voeding krijgt via de gong en de gong zal zo nooit gaan werken :P
Zal vanavond even de handleiding nakijken. Het lijkt mij ook dat de deurgong de camera voedt gezien de deurgong op 8v werkt de trafo 8v geeft en de camera eigenlijk 12v moet hebben.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:00

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Dit is een interessante thread over hoe men toegang probeert te krijgen tot Tuya camera’s. Mogelijk werkt het ook op deze videodeurbel van Action: https://github.com/AMoo-M.../4#issuecomment-614229128

Er staan een aantal wachtwoorden en URLs genoemd en iemand claimt de beelden via RTSP te kunnen bekijken. Misschien kan iemand eens proberen of het ook met de Action deurbel werkt en bijv. het model proberen op te vragen?

Met
username: admin
password: 056565099
zou je mogelijk in een webinterface kunnen komen.

Ik weet alleen niet of dit ook voor de deurbel werkt. Ik zie in die thread namelijk ook plaatjes voorbijkomen van IP-camera’s (die Action ook verkoopt).

Met dank aan @TopdRob

[Voor 53% gewijzigd door ThinkPad op 15-11-2020 08:59]

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03 13:31
Ik hoop ook dat er nog een draadloze gong gaat komen, verder leuk dingetje.

Zou het ook mogelijk kunnen zijn om iets anders van LSC te schakelen als iemand op de bel drukt?

Lamp, alarm, stekker...

PSN: Cardwizard

• Maurice_1984
Cardwizard schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:02:
Ik hoop ook dat er nog een draadloze gong gaat komen, verder leuk dingetje.

Zou het ook mogelijk kunnen zijn om iets anders van LSC te schakelen als iemand op de bel drukt?

Lamp, alarm, stekker...
Ja dat kan wel heb ik gelezen. Wat je dan zou kunnen doen is een bel transformator + dingdong aanschaffen en aan LSC slimme schakelaar aansluiten. En dan een opdracht maken dat die voor een x aantal seconden aan gaat. Als je handig genoeg bent kun je op die manier ook in de meterkast je transformator aan een de slimme stekker koppelen.

• Cardwizard
Maurice_1984 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:54:
[...]

Ja dat kan wel heb ik gelezen. Wat je dan zou kunnen doen is een bel transformator + dingdong aanschaffen en aan LSC slimme schakelaar aansluiten. En dan een opdracht maken dat die voor een x aantal seconden aan gaat. Als je handig genoeg bent kun je op die manier ook in de meterkast je transformator aan een de slimme stekker koppelen.
Waar lees je dat?

Dan zou ik gebruik kunnen maken van hun slimme stekker (als het inderdaad ook mogelijk is om die een paar seconden aan te laten gaan?)

Dan sluit ik de transformator aan op de slimme stekker en verbind de (oude) bel door zodat deze contact blijft maken, zou een mooie optie zijn

• Maurice_1984
Cardwizard schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:16:
[...]

Waar lees je dat?

Dan zou ik gebruik kunnen maken van hun slimme stekker (als het inderdaad ook mogelijk is om die een paar seconden aan te laten gaan?)

Dan sluit ik de transformator aan op de slimme stekker en verbind de (oude) bel door zodat deze contact blijft maken, zou een mooie optie zijn
Op Facebook is er een pagina. Action Smart Verlichting NL. Daar heb ik in de reacties gelezen dat mensen een lamp of sirene aan en uit laten gaan. Mij lijkt de slimme stekker dan ook mogelijk is.

• Cardwizard
@Maurice_1984 wat ik zo dus lees werkt de deurbel ook gewoon met de tuya app, dan ga ik die gebruiken ipv de LSC app, dan koop ik een tuya chime en klaar is kees ikke...

In de Tuya app kan ook veel meer toegevoegd worden dus dat is wel handig voor ander spul misschien

• TopdRob
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-03 23:00
Dit is informatie van de leverancier:
https://buyercenter.trade...%20app%20control%20Market

• Cardwizard
Optional accessories Wireless Chime、 Mechanical Chime Kit

• ThinkPad

ThinkPad

-

[Voor 99% gewijzigd door ThinkPad op 16-11-2020 16:32]

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-03 10:53
ThinkPadd schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:31:
[...]

Het is dus de 'Bell 8S' blijkbaar?
Dan zou het dus wel mogelijk zijn de huidige gong te gebruiken?

Voor mij is het eigenlijk een must dat ikd e huidige bedrading kan gebruiken en de huidige gong.

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-02 12:39
Heb deze deurbel ook gehaald. Moet em nog aan de deur hangen. Ben even wat aan het testen geweest met de deurbel omdat ik ook het alarm systeem gebruik.
Heb in de tuya app ingesteld dat het alarm systeem 2 sec geluid maakt als iemand op de knop drukt en dat werkt goed.

Alleen het geluid van het alarm systeem is niet zo fijn als dat van een deurbel. :)

• Cardwizard
@Agaron weet je toevallig of je een slimme stekker ook voor een bepaalde tijd aan kunt laten gaan?

• moca007
Agaron schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:28:
Heb deze deurbel ook gehaald. Moet em nog aan de deur hangen. Ben even wat aan het testen geweest met de deurbel omdat ik ook het alarm systeem gebruik.
Heb in de tuya app ingesteld dat het alarm systeem 2 sec geluid maakt als iemand op de knop drukt en dat werkt goed.

Alleen het geluid van het alarm systeem is niet zo fijn als dat van een deurbel. :)
Kan je het geluid niet aanpassen, misschien is er iemand met een draadloos deurgong die het kan uit proberen. Hoe heb je hem zelf aangesloten aan de oude bedrading met 8v trafo of gewoon aan de adapter.

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-01 11:31

Sayko

Knowledge Is Power

Heb deze besteld. Ga het eens testen.

https://www.bol.com/nl/p/...ion2008093611&language=nl

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• r.kasemier
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-03 13:57
Op de print typenummer BELL5S-H1MB_GC2063 rev 1.1

Rene

• Agaron
@moca007

Het geluid kan inderdaad lager gezet worden

@Cardwizard

Ja dat kan gewoon ingesteld worden in de Tuya app, weet niet of het in de LSC app kan die gebruik ik niet.

• ThinkPad

ThinkPad

r.kasemier schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:37:
Op de print typenummer BELL5S-H1MB_GC2063 rev 1.1
Komen deze foto's overeen met hoe het er bij jou uitziet? https://fccid.io/2AG7CBEL...Photos/Int-Photos-4487201 de gebruikte chip zou dan een Hi3815 zijn. De Realtek 8188 die ook te zien is wordt puur voor het wifi-deel gebruikt vermoed ik.

Hier overigens alle FCC informatie: https://fccid.io/2AG7CBELL5S ik zie daar ook een externe belspeaker op de foto's voorbijkomen.

In die GitHub thread die ik linkte wordt ook over deze bel gesproken, maar helaas nog niet veel concrete aanwijzingen. Heb je al geprobeerd of je met de inloggegevens uit mijn eerdere post op een webinterface (heeft ie die?) kan inloggen? Of misschien kan @FreshMaker dit proberen?

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik was al bezig geweest, maar het apparaat komt niet in ovif-manager tevoorschijn.
Wel de PTZ ( non-Tuya ) wel china-ware.

* die laatste moest daar echt mee worden ingesteld, want de meegeleverde 'app' is prima voor remote toegang, maar net zo gesloten als een slachthuis voor groenlinks-stemmers
Met onvifmgr kan je veel phone-home uitzetten, wachtwoord wijzigen, en de ntp-server op Europa zetten.

van de week eens uit systeem halen, en opnieuw aanmelden op andere app, misschien de Nedis-app zelf, of die een FW update klaar heeft staan.
Volgens de gitpagina waren die daar mee aan de gang gegaan

• Cardwizard
@Agaron ik heb nu het volgende:

En dat werkt! 👌🏼

[Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 16-11-2020 17:13]

• FreshMaker
  • Niet online
ThinkPadd schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:38:
[...]

Komen deze foto's overeen met hoe het er bij jou uitziet? https://fccid.io/2AG7CBEL...Photos/Int-Photos-4487201 de gebruikte chip zou dan een Hi3815 zijn. De Realtek 8188 die ook te zien is wordt puur voor het wifi-deel gebruikt vermoed ik.

Hier overigens alle FCC informatie: https://fccid.io/2AG7CBELL5S ik zie daar ook een externe belspeaker op de foto's voorbijkomen.

In die GitHub thread die ik linkte wordt ook over deze bel gesproken, maar helaas nog niet veel concrete aanwijzingen. Heb je al geprobeerd of je met de inloggegevens uit mijn eerdere post op een webinterface (heeft ie die?) kan inloggen? Of misschien kan @FreshMaker dit proberen?
Voor mijn model ( Nedis ) wordt deze overal aangeraden ( niet de shop waar ik aangekocht heb )
https://shopdomotica.nl/p...ong-voor-wificdp10gy-usb/

• Agaron
@Cardwizard Mooi dat het gelukt is!

Heb het nu ook werkend via de LSC Sirene ben alleen opzoek naar een Tuya device wat een normaal deurbel geluid laat afgaan

Net ook 2 van die LSC camera's geïnstalleerd deze werken eigenlijk hetzelfde als de camera die in de deurbel zit verwerkt.

• Cardwizard
Is wel grappig op deze manier, slimme deurbel met een ouderwetse rammelende gong in de meterkast 😂

• r.kasemier
@ThinkPad Inderdaad de door Fcc getoonde afbeelding is het juiste type.

Nog even geprobeerd om met VLC een rtsp stream te openen echter geen reactie op poort 554/6554/8554, misschien heeft iemand nog andere porten die het proberen waard zijn?

[Voor 30% gewijzigd door r.kasemier op 16-11-2020 20:08]

Rene

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
r.kasemier schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:03:

Nog even geprobeerd om met VLC een rtsp stream te openen echter geen reactie op poort 554/6554/8554, misschien heeft iemand nog andere porten die het proberen waard zijn?

[Afbeelding]
nmap er op los laten?

Dell XPS 15-9570, Dell E6440, 2x HP EliteDesk G4 705, Ryzen 9 5900x custom server

• r.kasemier
Nmap, aha als ik tijd heb zal ik dat eens proberen.

Rene

• TopdRob
Home Assistant vind hem via de onvif integratie als 'vSpeed' maar geen flauw idee wat gebruikersnaam en wachtwoord zijn.

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

r.kasemier schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:03:

[Afbeelding]
Pcb is groter dan hedendaagse smartphones. Probeer admin en dan device nummer zichtbaar in je router eens.

• ribsoft640
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-01-2021
Dit lijkt trouwens verdacht veel op de LSC smart doorbell: (Maar dan met gong)

https://www.smarthomemaga...n-draadloze-bell-me-gong/

en deze gong is ook los te koop voor €19,99

https://www.bol.com/nl/p/...5bc29DEQ.6.7.ProductImage

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Werkt niet. 433mhz. Weet niet of er een er zendertje in de bel zit.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-03 21:10
Cardwizard schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:11:
@Agaron ik heb nu het volgende:

[Afbeelding]

En dat werkt! 👌🏼
Is dit de tuya of lsc app?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Cardwizard
@Animal_X de LSC app... wist nog niet van de Tuya/Smart Life app toen ik begon

• Animal_X
Cardwizard schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:47:
@Animal_X de LSC app... wist nog niet van de Tuya/Smart Life app toen ik begon
Okay. Thanks. En jij hebt een mechanische bel met een normale 220v aansluiting dus begrijp ik?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Cardwizard
Animal_X schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:02:
[...]

Okay. Thanks. En jij hebt een mechanische bel met een normale 220v aansluiting dus begrijp ik?
Correct, de 220v aansluiting van de transformator verdween in een leiding die heb ik verwijderd en er een stekker aan gemaakt, stekker in het slimme stopcontact en de bel doorverbonden zodat deze blijft rinkelen als er stroom op staat.. werkt perfect

• Animal_X
Cardwizard schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:04:
[...]

Correct, de 220v aansluiting van de transformator verdween in een leiding die heb ik verwijderd en er een stekker aan gemaakt, stekker in het slimme stopcontact en de bel doorverbonden zodat deze blijft rinkelen als er stroom op staat.. werkt perfect
Check - thanks! Ik heb een geïntegreerde beltrafo in de meterkast zitten. Zal even kijken of dat handig is, anders haal ik even een losse trafo.

• JohnBuitink
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-01 16:30
Ik had nog een gong van een Eken V7
En een Action stopcontact. Dus de actie ingevoerd die eerder werd gegeven.
Als er gebeld wordt gaat het stopcontact even 3 seconden aan. Dingdong.
Werkt perfect.
Alleen het volume van de buitendeur bel is niet aan te passen dus de rest van de buurt hoort het ook....gezellig... >:)

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

JohnBuitink schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:35:
Ik had nog een gong van een Eken V7
En een Action stopcontact. Dus de actie ingevoerd die eerder werd gegeven.
Als er gebeld wordt gaat het stopcontact even 3 seconden aan. Dingdong.
Werkt perfect.
Alleen het volume van de buitendeur bel is niet aan te passen dus de rest van de buurt hoort het ook....gezellig... >:)
Verrekte goed plan. Dit werkt goed. Nu lsc stopcontact op tasmota samen laten werken met tuya in home assistant.

• moca007
Sayko schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:14:
[...]

Nedis deurgong is volgens mij ook een 433mhz, als ik de Nedis deurbel bekijk lijkt het me zelfde bel

• TopdRob
Kruidvat heeft volgens mij dezelfde deurbel alleen een stuk duurder dan de Action.

https://www.kruidvat.nl/k...rt-videodeurbel/p/5314310

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 19:39
Wel erg teleurstellend dat er niet standaard een gong bij zit. Hier zullen veel mensen op afhaken lijkt me.

• moca007
TopdRob schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:28:
Kruidvat heeft volgens mij dezelfde deurbel alleen een stuk duurder dan de Action.

https://www.kruidvat.nl/k...rt-videodeurbel/p/5314310
Zelfde als Nedis en volgens mij ook de zelfde als de Action deurbel. Op FB wordt gezegd dat de Nedis deurgong niet werkt met de Action deurbel.

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

moca007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:51:
[...]

Zelfde als Nedis en volgens mij ook de zelfde als de Action deurbel. Op FB wordt gezegd dat de Nedis deurgong niet werkt met de Action deurbel.
Teleurstellend ook gewoon dat verkopers geen idee hebben van de specs van de producten die ze verkopen.

• moca007
Marmitek deurbelgong zou moeten werken, zie discussie op pepper.

[Voor 3% gewijzigd door moca007 op 18-11-2020 15:48]

Acties:
  • +4Henk 'm!
  • Pinned

• r.kasemier
De deurbel uit het (dicht gezette) gast wifi netwerk in het normale netwerk opgenomen.
geeft met de inlog admin - 056565099 de volgende info.

Porten TCP 80 / 6668 en UDP 3702 /3703 staan open

De reboot werkt ook via http://ipadress/sys/reboot

[Voor 13% gewijzigd door r.kasemier op 18-11-2020 20:03]

Rene

• Roy36NL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03 18:05
Zou je het niet zo in kunnen stellen dat een slimme speaker als gong functioneert wanneer de deurbel wordt ingedrukt?

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• tony72
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-03 20:14
Met ESPHOME en een 433mhz capture zie ik dat op het moment dat de bel wordt ingedrukt een 433 signaal wordt verstuurd:

[17:20:53][D][remote.rc_switch:256]: Received RCSwitch Raw: protocol=1 data='0001000000110110001100000011111100110110001110100011000100110010'

Hier zou je bijv. met Home Assistant ook acties aan kunnen koppelen.

• ribsoft640
de Action LSC smart deurbel zend een draadloos signaal uit op het moment dat je op de bel drukt. Je kan het koppelen met de Marmitek Buzz Lo. (niet wifi) en het werkt. vandaag getest. 1x drukken op de configuratie knop op de Buzz Lo, daarna 1x drukken op de knop van de deurbel. En ze zijn gekoppeld. Koppeling gaat dus niet via de app maar rechtstreeks. Er zit bijna geen vertraging in. ca 0,5 seconde. ;)

• ribsoft640
Sayko schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:14:
[...]

Er zit dus een 433mhz signaal in. het werkt namelijk :P net getest..

• moca007
ribsoft640 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:04:
de Action LSC smart deurbel zend een draadloos signaal uit op het moment dat je op de bel drukt. Je kan het koppelen met de Marmitek Buzz Lo. (niet wifi) en het werkt. vandaag getest. 1x drukken op de configuratie knop op de Buzz Lo, daarna 1x drukken op de knop van de deurbel. En ze zijn gekoppeld. Koppeling gaat dus niet via de app maar rechtstreeks. Er zit bijna geen vertraging in. ca 0,5 seconde. ;)
Heb je de bel aan de 8v trafo hangen of met de bijgeleverde adapter. Dit is ook de reden denk ik waarom Marmitek een Connect kit erbij levert die je aansluit op je huidige bel, volgens mij is het een RF ontvanger.

• ribsoft640
heb met de meegeleverde adapter aangesloten, bij mij werkt het dus zonder die connect kit van Marmitek. de zender zit dus al in de deurbel.

• moca007
ribsoft640 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:42:
heb met de meegeleverde adapter aangesloten, bij mij werkt het dus zonder die connect kit van Marmitek. de zender zit dus al in de deurbel.
Connect kit om de je huidige bel te laten werken niet voor draadloze deurgong.

• ribsoft640
moca007 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:55:
[...]

Connect kit om de je huidige bel te laten werken niet voor draadloze deurgong.
Ja klopt, maar je leest verschillende ervaringen. Sommige mensen sluiten aan op bestaande installatie en het werkt meteen. Bij andere gaat bel continu af of helemaal niet. Denk dat het te maken heeft of je en ouderwetse mechanische deurbel hebt of en wat modernere. Of combinatie met trafo. Heb dit zelf niet getest. Had zelf bestaande draadloze bel.

hier review van de Marmitek: (LSC is dus zelvde) hier wordt aansluiten ook besproken.
https://www.smarthomemaga...n-draadloze-bell-me-gong/

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

ribsoft640 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:04:
Blijkbaar zit er dan toch een verschil in de 433mhz band. Heb de Lo ook besteld omdat de eken chime dus echt niet werkt.

Maar ook eentje uit China welke claimt dat het werkt voor 6 euro.

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-03 11:41

Dennisb1

VCDS 058

2020-11-18 22:28:16.587 (RFXCOM) Security (Unknown)

Ik heb hem inmiddels in Domoticz werkend.
Ik had 5 gong dingen geprobeerd maar bij geen geluk. Nu via Domoticz gaat mijn KaKu gong(en) direct af zonder zichtbare vertraging.

Hij maakt gebruik van de X10 mogelijkheid in RFXcom

2020-11-18 22:46:08.453 (RFXCOM) Security (VideoBel)
2020-11-18 22:46:08.501 EventSystem: Event triggered: VideoBel_1
2020-11-18 22:46:08.534 (RFXCOM) Lighting 2 (KaKu Gong)

[Voor 75% gewijzigd door Dennisb1 op 18-11-2020 23:07]

• ribsoft640
Filmpje: LSC met Marmitek

https://streamable.com/2bg58l

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-03 12:39
Heb je hier nog iets voor moeten koppelen of werkt dit out of the box?

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

kleinelievewolff schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:36:
[...]
Heb je hier nog iets voor moeten koppelen of werkt dit out of the box?
Werkt out of the box zonder tussenkomst van welk extra kastje dan ook

• killerbie
Cardwizard schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:04:
[...]

Geweldig idee! Heb zelf vandaag de bel gekocht en ik dit moment werkt die naast de huidige bel. Ga volgende week een slim stopcontact halen en deze ook aan de geïntegreerde transfo hangen. Super!

• Mizitras
  • Niet online
Dus de deurbel werkt zover we weten, enkel met de Marmitek gong OF door het 433mhz signaal op te vangen via <insert hogere elektronika-wetenschap> ?

Jammer dat LSC er niet de minste uitleg bij kan geven, of de gong ook aanbiedt. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat onderstaande dezelfde bel is, voor minder geld, mét PIR-detectie EN gong als grote plus. Via Bol kan je hem ook kopen, maar doe prijs dan x3.
https://nl.aliexpress.com...ImageText_6000278016962.0

Als de gong (heb een oude gong op 12 volt) niet meer te gebruiken is, of moet een gong gaan kopen van €25 (incl. verzending), dan wordt dit best wel een dure deurbel van Tuya/LSC. Gaat ie deze week nog terug naar de winkel; Jammer, maar de eenvoud van een chime/gong/bel die afgaat, is ons wel essentieel.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• killerbie
Mizitras schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:41:
Dus de deurbel werkt zover we weten, enkel met de Marmitek gong OF door het 433mhz signaal op te vangen via <insert hogere elektronika-wetenschap> ?

Jammer dat LSC er niet de minste uitleg bij kan geven, of de gong ook aanbiedt. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat onderstaande dezelfde bel is, voor minder geld, mét PIR-detectie EN gong als grote plus. Via Bol kan je hem ook kopen, maar doe prijs dan x3.
https://nl.aliexpress.com...ImageText_6000278016962.0

Als de gong (heb een oude gong op 12 volt) niet meer te gebruiken is, of moet een gong gaan kopen van €25 (incl. verzending), dan wordt dit best wel een dure deurbel van Tuya/LSC. Gaat ie deze week nog terug naar de winkel; Jammer, maar de eenvoud van een chime/gong/bel die afgaat, is ons wel essentieel.
Slimme stekker van de action kost minder dan 10€, zo kan je uw huidige gong nog gebruiken, was voor mij ook een must.

• Mizitras
  • Niet online
killerbie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:48:
[...]

Slimme stekker van de action kost minder dan 10€, zo kan je uw huidige gong nog gebruiken, was voor mij ook een must.
Hoe schakel ik dat dan, zonder in overtreding te zijn met het AREI ? Ik heb een zekeringkast met een transfo voor de bel, 12V. Deze 2 kabeltjes zullen naar de voordeur gaan, waar ik de LSC dus ophang.

De gong zal ook wel op 12V werken, niet ? Deze komt ook ergens toch via kabels naar de zekeringkast, maar als ik die ervoor onderschep, en in de LSC Smart Plug steek, dan krijgt die nadien 220V ?

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• killerbie
Mizitras schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:01:
[...]

Hoe schakel ik dat dan, zonder in overtreding te zijn met het AREI ? Ik heb een zekeringkast met een transfo voor de bel, 12V. Deze 2 kabeltjes zullen naar de voordeur gaan, waar ik de LSC dus ophang.

De gong zal ook wel op 12V werken, niet ? Deze komt ook ergens toch via kabels naar de zekeringkast, maar als ik die ervoor onderschep, en in de LSC Smart Plug steek, dan krijgt die nadien 220V ?
Ik mijn geval heb ik destijds een netwerkkabel getrokken om een domme bel aan te sluiten.

2 draadjes gingen naar de transfo en zo naar de bel.

In het geval nu zitten die 2 draadjes nog steeds tussen de transfo en de gong. De overige kabeltjes, heb ze per 2 genomen gaan via de meegeleverde adapter zo naar de bel.

De bel heeft dus een eigen voeding.

Wat ik nog ga doen is zorgen dat de transfo voeding krijgt van een stopcontact waar een slimme stekker tussen zit. Als je de kabeltjes van de gong(of transformator) dan aanpast zal die samen met de slimme stekker schakelen.

Als je volgens de regels wil werken zal je uw huidige transfo uit de kast moeten halen. Ik ga gewoon een gaatje in mijn kast maken bovenaan en afdichten met silicone. (Denk ik, ben er nog niet 100% uit)

[Voor 8% gewijzigd door killerbie op 20-11-2020 23:05]

• moca007
Speedy-Andre schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:02:
Dit kan ik bevestigen gisteren zelf uitgeprobeerd. Deurgong loshalen draadjes doorverbinden en toen kreeg ik hem wel werkend. Je hebt dan wel een losse deurgong nodig. Ben zelf aan het kijken of het mogelijk is om toch mijn huidige deurgong te blijven gebruiken.

• moca007
Welke app gebruiken jullie trouwens LCS, Tuya? Zelf heb ik de bel aangesloten op een gast WiFi netwerk, zijn er nog andere mogelijkheden?

• Animal_X
Bij die van mij zit er er erg veel vertraging op het beeld en geluid, zeker wel 5-10 seconden. Meer mensen die daar last van hebben? Signaalsterkte is 60-80%.

[Voor 3% gewijzigd door Animal_X op 21-11-2020 17:57]

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03 16:23
Volgende week in de aanbieding bij action de deurbel en buiten camera stond in de folder

[Voor 80% gewijzigd door herian10 op 21-11-2020 19:12]

• killerbie
herian10 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:01:
Volgende week in de aanbieding bij action de deurbel en buiten camera stond in de folder[Afbeelding]
De deurbel lost 30€ in NL? Damn, net 39€ betaald in Be 😅
De binnencamera heb ik gekocht voor mijn ouders, die is best wel kwalitatief!
De buutencameras komen er bij mij en bij mijn la na de winter.

Moer wel zeggen dat de Action echt wel een goed gamma aan slimme producten heeft

• Agaron
Aah dat is alweer jammer, vorige week nog de volle prijs voor betaald. Maar ben er blij mee heb die draadloze gong ook besteld die komt als het goed is dinsdag!

• Animal_X
Animal_X schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:58:
Bij die van mij zit er er erg veel vertraging op het beeld en geluid, zeker wel 5-10 seconden. Meer mensen die daar last van hebben? Signaalsterkte is 60-80%.
Na het gebruik van de tuya smart life app en het wisselen van wifi kanaal was de lag zo goed als weg. Prima apparaat voor 30 tientjes!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-03 22:01
Agaron schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:48:
Aah dat is alweer jammer, vorige week nog de volle prijs voor betaald. Maar ben er blij mee heb die draadloze gong ook besteld die komt als het goed is dinsdag!
Welke heb je besteld? Ik ben ook druk aan het zoeken.
Uiteraard kan ik een slimme stekker gebruiken en dan een normale gong aansluiten, maar das imo een beetje een net niet oplossing.

• Agaron

• spNk
Thanks, ik hoopte eigenlijk op iets dat niet ~60% van de bel zelf kost :/

• TopdRob
Er is op github https://github.com/AMoo-M.../4#issuecomment-731920209 iemand uit Canada die heeft een Bazz Doorbell
https://www.bazzsmarthome...wifi-doorbell-with-camera

En die heeft telnet werkend gekregen. Interessant om te blijven volgen.

Edit: deze Bazz bel heeft ook een chime kit meegeleverd, zie handleiding.
https://cdn.shopify.com/s...e78-a9dd94e55f9b.pdf?8406

[Voor 25% gewijzigd door TopdRob op 23-11-2020 13:29. Reden: Toevoeging opmerking chime kit]

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-03 16:14
Iemand al meer info of er integratie is voor Home Assistant of HomeBridge?

Met Ha heb ik de volgende plug-ins geprobeerd:
- onvif
- Tuya

Beide laten geen apparaten zien in HA.

In HomeBridge heb ik HomeBridge-Tuya geprobeerd, ook deze geeft niets door.

Als ik maar een signaal kan krijgen in een van de 2, zodat ik mijn Google Home als ging kan laten dienen, uiteraard met RTSP zou het nog leuker zijn om ook het beeld op de Google Home Hub en/of Nvidia Shield te laten zien.

• Chillout
  • Laatst online: 02-03 16:16
Ben even aan het googlen gegaan, en kwam in elk geval tegen dat het volgende ook moet werken:

http://admin:056565099@<ip>/sys/telnetd/switch

met als output:
Telnetd service started ok
Ik zie vervolgens geen poort 23 in de lucht komen.. maar misschien ben ik nog wat ongeduldig >:) of de telnetd binary mist gewoon.

http://admin:056565099/search geeft:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
{
        "deviceName":   "06xxxxxxxx",
        "serialno":     "06xxxxxxxx",
        "sn":   "ppxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
        "licenseUsed":  1,
        "licenseId":    "ppxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
        "p2p_uuid":     "v2-xxxxxxxxxxxxxx0000111A",
        "factory_code": 0,
        "factory_code_str":     "",
        "model":        "Bell 8S",
        "ip":   "192.168.1.97",
        "mask": "255.255.255.0",
        "gw":   "192.168.1.1",
        "mac":  "d4:d2:xxxxxxxxx",
        "interface":    "wlan0",
        "version":      "2.9.6"
}

Ook even in een firmware gedoken die ik ergens tegen kwam. Daar heb ik de volgende URLs gevonden:

/flash/upgrade/release_package (nieuwe firmware uploaden)
/flash/upgrade/percent (voortgangspercentage)
/sys/reboot (restart)
/sys/console (doet ogenschijnlijk niets)
/log/open (doet ogenschijnlijk niets)
/log/close (doet ogenschijnlijk niets)
/log/upload (doet ogenschijnlijk niets)
/devices/update
/devices/reboot (deze URL laat de deurbel gelijk rebooten)
/sys/info (uptime en dergelijke)
/sys/active (empty reply)
/sys/sleep (empty reply)
/flash/encryption (firmware en device info)
/flash/identity (identity string)
/flash/upgrade/all (nieuwe firmware uploaden)
/flash/upgrade/ppstrong (nieuwe firmware uploaden)
/flash/iperf3 (doet ogenschijnlijk niks)
/sys/factory_reset (factory reset, maar hij lijkt niet te resetten!)
/dsp (geen output)
/media/audio (werkt niet)
/dsp/debug (geen output)
/dsp/debug/cmd__ (geen output)
/dsp/debug/setstreamfile/ (geen output)
/dsp/debug/infodisplay/ (lijst met nog meer URLs)

/media/audio/output/volume (huidige volume)
/media/audio/input/volume (huidige volume)
/devices/wifi (werkt niet)
/devices/default (werkt niet)
/default (werkt niet)

Mogelijke username/passwords:
admin:056565099 (werkt)
PpStRoNg:#%%&wL1@*tU123zv (werkt niet)
WeEyE:&$ChuTian_91 (werkt)

meer volgt..

[Voor 93% gewijzigd door Chillout op 24-11-2020 08:55. Reden: meer URLs]

• killerbie
Verscheen de bel bij jullie in Google Home?

• Chillout
Bij mij niet

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:31
Heb hem ook hangen, gewoon rechtstreeks stroom via de 12v travo.
SD kaart ingedaan, kan nu de door de hele dag scrollen als ik wil.
Ben benieuwd wat er gebeurt als de kaart vol is.
1.5 dag is nu ongeveer 9.5 gb aan data.
Detectie alarm op laag gezet, krijg nog steeds af en tie meldingen van auto’s die voorbij rijden.
Voor de rest best scherp beeld, heb snel beeld als ik de app open.
Nachtzicht meer dan prima.
Je krijgt er 2 steunen bij, 1 voor plat op het kozijn en 1 die een beetje schuin staat, als je iets andere kijkhoek zou willen.

• FreshMaker
  • Niet online
mregeling schreef op woensdag 25 november 2020 @ 07:30:
Heb hem ook hangen, gewoon rechtstreeks stroom via de 12v travo.
SD kaart ingedaan, kan nu de door de hele dag scrollen als ik wil.
Ben benieuwd wat er gebeurt als de kaart vol is.
Als de kaart vol is, gaat hij weer 'vooraf' beginnen met overschrijven.

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

mregeling schreef op woensdag 25 november 2020 @ 07:30:
Ik weet niet hoor wat er bij jou allemaal gebeurt maar 2 dagen continu opnemen is bij mij maar 2gb aan data nog

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:31
Heb je hem op HD beeld staan of SD ?

• Animal_X
Q&A geeft aan dat een 64GB SD 6 dagen aan constant video opslaat alvorens hij vol is en begint te overschrijven op HD, dus die ~9GB lijkt mij te kloppen.

Overigens kreeg ik vandaag een bericht dat er nieuwe firmware beschikbaar is. Weet iemand of er een change list of release notes beschikbaar zijn?

• spNk
Ik kan het bel volume iig instellen nu, na de update.

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Heb er ook maar 1 gehaald, was niet echt in de markt voor een camera deurbel, maar voor deze prijs is het leuk voor de hobby. Wil hem graag opnemen in mijn Domoticz setup hopelijk, zodat ik ook andere acties kan uitvoeren. Heb er voor de zekerheid maar een LSC Smart Power Plug bij genomen ook, daar kan ik wel wat mee denk ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Chillout
Had hem even open geschroefd, niet m'n beste foto ooit, maar wellicht nuttig voor de liefhebber:

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• WackyWindsurfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-03 13:36

WackyWindsurfer

No wind... no fun!

Vanochtend ook maar even gebruik gemaakt van de weekaanbieding en er eentje gehaald.
;)

Omdat er al bekend was dat er ook een RF433 signaal werd verzonden wanneer er op de bel wordt gedrukt., was integratie met Home Assistant zo gepiept.

Ik gebruik de Sonoff RF Bridge (met Tasmota firmware) om het RF signaal op te vangen en er een MQTT berichtje van te maken. Een MQTT binary sensor die de data waarde opwacht om zo een automation te starten.
Dan kan je er eigenlijk 'alles aan hangen' wat aan je Home Assistant is gekoppeld. Denk aan geluid en lampen voor signalering of notificaties naar andere apparaten.

binary sensor:
code:
1
2
3
4
platform: mqtt
name: "smartDoorbell"
state_topic: "tele/sonoffrf/RESULT"
value_template: "{{value_json.RfReceived.Data}}"

automation:
(de "303666" waarde aanpassen naar de waarde die jouw exemplaar stuurt)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
- alias: smartDoorbell
  trigger:
    platform: state
    entity_id: sensor.smartdoorbell
    to: "303666"
  action:
    - service: 
      blabla
    - service: 
      blabla
    - delay: 00:00:3
    - service: mqtt.publish
      data:
        topic: "tele/sonoffrf/RESULT"
        payload: '{"RfReceived":{"Sync":12780,"Low":420,"High":1220,"Data":"0","RfKey":"None"}}'

/EDIT
Nog even voor de duidelijkheid:
Dit is dus alleen een signalering wanneer iemand op je deurbel drukt, er wordt uiteraard zo geen videobeelden van de camera aan Home Assistant gevoerd. Hopen dat er binnenkort meer bekend wordt over de opties van de firmware.
;)

[Voor 12% gewijzigd door WackyWindsurfer op 26-11-2020 16:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• RdeTuinman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-03 12:46
Hier hangt de RFXcom nog aan Domoticz (nog niet aan Home Assistant) en hierin had ik niet alle 433Mhz protocollen ingeschakeld staan, dus ik zag de deurbel niet verschijnen.

Maar na het toevoegen van "Lightning 4", wordt de deurbel netjes ontvangen:

(RFXtrx433E) Lighting 4 (Deurbel)

Onder apparaten in Domoticz staat deze als:
Type: Lighting 4
Subtype: PT2262

Ik heb overigens ook even een nmap losgelaten op de deurbel en deze kwam tot de volgende open poorten:

80, 6668, 8000, 8554

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

RdeTuinman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 01:13:
Hier hangt de RFXcom nog aan Domoticz (nog niet aan Home Assistant) en hierin had ik niet alle 433Mhz protocollen ingeschakeld staan, dus ik zag de deurbel niet verschijnen.

Maar na het toevoegen van "Lightning 4", wordt de deurbel netjes ontvangen:

(RFXtrx433E) Lighting 4 (Deurbel)

Onder apparaten in Domoticz staat deze als:
Type: Lighting 4
Subtype: PT2262

Ik heb overigens ook even een nmap losgelaten op de deurbel en deze kwam tot de volgende open poorten:

80, 6668, 8000, 8554
Dat is bijzonder... hierboven heb ik het ook beschreven staan en bij mij komt die als X10 binnen als protocol.

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Omdat de deurbel dus kennelijk een RF 433mhz signaal uit zendt zodra er aangebeld wordt, zal Action denk ik zsm zelf ook wel komen met een losse 433mhz gong.
Kan je overigens de gong van hun huidige draadloze deurbel er niet aan koppelen?
Deze dus:
https://www.action.com/nl-nl/p/draadloze-deurbel/

(of de oude serie, die ze eerst hadden, die heb ik ook nog ergens thuis liggen... ).

En is er anders al een oplossing om mijn Google Home Mini speaker geluid te laten maken na aanbellen?

• WackyWindsurfer

WackyWindsurfer

No wind... no fun!

Omdat de deurbel dus kennelijk een RF 433mhz signaal uit zendt zodra er aangebeld wordt, zal Action denk ik zsm zelf ook wel komen met een losse 433mhz gong.
Kan je overigens de gong van hun huidige draadloze deurbel er niet aan koppelen?
Deze dus:
https://www.action.com/nl-nl/p/draadloze-deurbel/
Dat zal alleen kunnen wanneer de gong (ontvanger) een leerfunctie heeft om een (nieuwe/extra) drukknop (zender) te koppelen.
(of de oude serie, die ze eerst hadden, die heb ik ook nog ergens thuis liggen... ).
De oude Action draadloze RF 433MHz deurbel in elk geval niet (heb ik al getest).

[Voor 51% gewijzigd door WackyWindsurfer op 26-11-2020 16:05]

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Check!
Bedankt.
Dus voor nu alleen nog bevestigd werkend met de Marmitek Bell ME RF deurgong...
We gaan vast goedkopere RF gongs vinden die gepaird kunnen worden ;-)

• WackyWindsurfer

WackyWindsurfer

No wind... no fun!

AliExpress staat vol met dat soort gongs, maar 4-6 weken wachten op antwoord is ook weer zowat.
;)

Voorbeeldje
Geen garantie dat deze werkt, niet zelf gekocht en/of getest!
Heeft wel de leerfunctie en is bedacht om samen met dit soort smart deurbellen te werken.
Wel met gratis 51 extra overbodige melodietjes...

Dit type DingDong is overigens met wat zoeken op Ali ook voor iets boven de 8 Euro te vinden met verzending vanuit EU landen als Spanje, Frankrijk en Polen etc.

[Voor 123% gewijzigd door WackyWindsurfer op 07-12-2020 14:25]

• ActuallyJoost
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20-11-2022
Ik heb deze https://m.nl.aliexpress.c...0786845d3a2eeaaa51e8a43e9 net binnen gekregen.

Ik krijg hem alleen met geen mogelijkheid gekoppeld aan de deurbel. Heeft iemand enig idee?

• WackyWindsurfer

WackyWindsurfer

No wind... no fun!

ActuallyJoost schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:44:
Ik krijg hem alleen met geen mogelijkheid gekoppeld aan de deurbel. Heeft iemand enig idee?
Werkt de pairing methode niet? Dat zou jammer zijn, is precies het model dat ik in mijn post boven je had gelinkt als mogelijke optie.

Leren code bediening: lange druk op de ontvanger volume knop voor 3 seconden en dan onmiddellijk op de zender
Duidelijke code bediening: lange druk op de ontvanger volume knop voor 8-10 seconden

Een ander seller heeft als pairing handleiding dat je 4 sec moet indrukken tot er een ledje gaat knipperen, gebeurt dat bij jouw exemplaar? Daarna de knop op de smart doorbell (binnen 5 sec).

Bij de recenties zie ik een melding van een NL koper dat deze werkt met de Tuya Smart Doorbell.

[Voor 21% gewijzigd door WackyWindsurfer op 26-11-2020 18:12]

• ActuallyJoost
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20-11-2022
WackyWindsurfer schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:04:
[...]

Werkt de pairing methode niet? Dat zou jammer zijn, is precies het model dat ik in mijn post boven je had gelinkt als mogelijke optie.

Leren code bediening: lange druk op de ontvanger volume knop voor 3 seconden en dan onmiddellijk op de zender
Duidelijke code bediening: lange druk op de ontvanger volume knop voor 8-10 seconden

Een ander seller heeft als pairing handleiding dat je 4 sec moet indrukken tot er een ledje gaat knipperen, gebeurt dat bij jouw exemplaar? Daarna de knop op de smart doorbell (binnen 5 sec).

Bij de recenties zie ik een melding van een NL koper dat deze werkt met de Tuya Smart Doorbell.
Als ik de volume knop van de ontvanger langer dan vier seconde indruk dan gaat er een ledje branden. Als ik daarna op de bel druk gebeurt er niets. Het lijkt dus niet te werken.

• WackyWindsurfer

WackyWindsurfer

No wind... no fun!

ActuallyJoost schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:18:
[...]

Als ik de volume knop van de ontvanger langer dan vier seconde indruk dan gaat er een ledje branden. Als ik daarna op de bel druk gebeurt er niets. Het lijkt dus niet te werken.
En wanneer je twee keer op de belknop drukt in die 5 seconden? Zou soms nodig zijn las ik bij een andere verkoper zijn recenties.
Ook nog gevonden: Linkje naar YT video over de pairing/clear memory procedures van deze DingDong.
Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee