Enkele weken geleden een ongebruikte note 20 ultra retour gestuurd.
Nadat ik enkele weken later nog altijd geen refund had ontvangen deed ik navraag en bleek de doos ontvangen te zijn zonder gsm in. Gsm gestolen dus bij de post... Webshop zegt dat ik de gsm moet returnen als ik mijn refund wil. Wat ze weigeren te aanvaarden is het feit dat deze gsm werd gestolen. Ik ben aangifte gaan doen bij de politie maar zij hebben een IMEI nummer nodig. Ik zit nu in een oneindige loopback met de costumer 'support' die op gelijk welke vraag die ik hen stuur deze mail terugstuurt:
Iemand een idee hoe ik dit verder aanpak want ik geraak geen stap verder met die robotten.
Nadat ik enkele weken later nog altijd geen refund had ontvangen deed ik navraag en bleek de doos ontvangen te zijn zonder gsm in. Gsm gestolen dus bij de post... Webshop zegt dat ik de gsm moet returnen als ik mijn refund wil. Wat ze weigeren te aanvaarden is het feit dat deze gsm werd gestolen. Ik ben aangifte gaan doen bij de politie maar zij hebben een IMEI nummer nodig. Ik zit nu in een oneindige loopback met de costumer 'support' die op gelijk welke vraag die ik hen stuur deze mail terugstuurt:
Bovenstaande mail heb ik dus al 5 keer gekregen.Webshop Hello, Hannes,
unfortunately we do not have the IMEI number of your phone. It appears we received an empty box instead of the correct item, "Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G Android Smartphone ohne Vertrag Triple Kamera Infinity-O Display 256 GB Speicher", in your return of order #304-7204837-9330737.
We're discarding the empty box you've sent, but we're happy to accept the return of the correct item at your earliest convenience. We won't be able to process a refund until we receive the correct merchandise.Thank you for understanding.
Have a nice day.
Iemand een idee hoe ik dit verder aanpak want ik geraak geen stap verder met die robotten.
[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 13-11-2020 10:32 . Reden: Shopnaam vermelden is niet noodzakelijk. ]