Herkenbaar hoor, je wilt altijd zo goed mogelijk presteren en als je het geld niet nodig hebt is het een opoffering die je eigenlijk niet wilt maken.. Kan me voorstellen dat je hem niet laat gaan maar als hij ongelukkig word zit je alsnog lastig... daarnaast denk ik dat het 'opofferen' van die punten wel eens goed kan uitpakken als je door bouwt richting de komende seizoenen. Wijze les die ik wel geleerd heb, mocht je het geld vangen en niet nodig zijn is het altijd raadzaam om het toch weer grotendeels uit te geven door goede jeugdtalenten te halen.. zonde om het naar de belasting ect te laten gaanYES schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:21:
@ColdStone ja op termijn wel, de talenten die hem kunnen opvolgen heb ik ook al wel in huis hoor. Maar het gaat meer om het nu. Ik vrees dat het me punten gaat kosten als ik hem laat gaan, het geld heb ik niet per se nodig en ik wil dolgraag CL halen. Maar aan de andere kant, kan je als een club als Leicester 90 miljoen eigenlijk gewoon niet weigeren..
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.