Dan is toch een redelijke prijs? https://hardwareparadijs....n-5-5600x-tray-p-429.htmlADDG schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 01:18:
[...]
Als je dan bedenkt dat ze daar in het begin 319 euro waren dan is dat toch een flinke prijs verhoging binnen 3 maanden. Ik laat ze verlopig nog wel even liggen voor deze bedragen en wacht wel totdat het weer wat genormaliseerd is.
Omni? Is dat de man die via V&A zo'n gigantische verkoop had? En nu richt hij een webwinkel op, om deze vervolgens niet in de Pricewatch te laten opnemenNewUser11 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 01:24:
[...]
Dan is toch een redelijke prijs? https://hardwareparadijs....n-5-5600x-tray-p-429.html
Dit is offtopic, maar om jou en anderen te informeren laat ik dit staan en vul ik het aan. Een aantal handelaren, waaronder Omni, wilden heel graag onderdeel zijn van pricewatch. Hier hebben wij als tweakers echter voor gepast, omdat er dan een vertekend beeld plaats kan vinden met webshops die louter met 21% BTW verkopen in tegenstelling tot de 0% artikelen van bedrijven zoals dat van Omni. Zie ook hier: Mooijekind in "Handelaren in Vraag en Aanbod"
Daarom hebben we er voor gekozen deze handelaren in V&A actief te laten, en deze een aparte status te geven zodat, indien gewenst, V&A bezoekers deze advertenties weg kunnen filteren.
[ Voor 48% gewijzigd door Blaat op 20-01-2021 10:50 ]
Mijn 3080 is eindelijk onderweg, nu nog die 5900x zien te bemachtigen. Ik wacht nog een weekje af, als er dan nog geen nieuws is, dan schakel ik over naar de 5800x. Kleine downgrade, maar niet onoverkomelijk denk ik...
Ik snap oprecht niet waarom veel mensen zo makkelijk praten over de prijsverhogingen, die zelfs nu er vrije voorraad is hoog blijven. Alsof het volkomen normaal is. Het is toch gewoon van de zotte...Avigoorn schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 20:58:
[...]
Waarom zouden ze? Ze gaan allemaal als warme broodjes over de toonbank...
Ik ben erg benieuwd wat de prijzen gaan doen de komende maanden, en zeker als uiteindelijk (ooit) alles weer normaal voorradig is.
[ Voor 4% gewijzigd door BouncingBaklap op 20-01-2021 08:51 ]
Vraag > Aanbod. Van kleine partijen wil ik het nog wel snappen. Maar ik ben met je eens dat een partij als CoolBlue die 548 vraagt voor een 5800x wel een beetje sneu zijn.BouncingBaklap schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:49:
[...]
Ik snap oprecht niet waarom iedereen zo makkelijk praat over de prijsverhogingen, die zelfs nu er vrije voorraad is hoog blijven. Het is toch gewoon van de zotte...
Ja dat ben ik met je eens hoor. Ik geef maar aan dat winkels anders denken, waarom prijzen verlagen als ze weten dat er veel vraag naar is, en dan dus ook voor een "mindere" CPU.BouncingBaklap schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:49:
[...]
Ik snap oprecht niet waarom iedereen zo makkelijk praat over de prijsverhogingen, die zelfs nu er vrije voorraad is hoog blijven. Het is toch gewoon van de zotte...
Ik weet niet of de schuld bij de winkels ligt. Als je op de overclockers link kijkt, zie je ook dat zij aangeven dat hun inkoopprijs hoger ligt. Dit is niet alleen de distributeurs die meer vragen, maar er worden ook voor hogere kosten voor logistiek gemaakt (vervoer, corona voorzorgsmaatregelen enzo). Ik denk niet dat de prijs de komende 6 maanden veel gaan dalen totdat alles weer een beetje terug naar het normale isAvigoorn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:51:
[...]
Ja dat ben ik met je eens hoor. Ik geef maar aan dat winkels anders denken, waarom prijzen verlagen als ze weten dat er veel vraag naar is, en dan dus ook voor een "mindere" CPU.
Dan kan het toch bijna niet anders dat NL in de komende dagen ook een paar pallets 5900X moet ontvangen?emski schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:20:
what's up with the Netherlands 5900x stock, i see on www.overclockers.co.uk that it has received thousands of 5900x : ( https://www.overclockers....ate-thread-info.18907617/ )
Dec 24: Huge 5900X delivery arrived of 1000+,
Jan 5 : 500pc 5900X
Does anybody have an idea what is going on with NL stock?
Deze week verwacht Megekko in ieder geval niets...Videofabrique schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:03:
[...]
Dan kan het toch bijna niet anders dat NL in de komende dagen ook een paar pallets 5900X moet ontvangen?
Daarom toch maar onze oosterburen benut en ik hoop vandaag verzendbevestiging te krijgen..
Ik denk sinds 11 november (Kan niet anders dat NL wat pallets krijgt) maar ben tot dusver 500 plekken gezakt.
Ergens nog relatief dichtbij huis (NL allenszins) kans op een Ryzen 9 9500X ???
Plek 108 nu bij Megekko - bestelling van 06 november 2020...
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
NL niet. Notebooksbilliger is je beste gok. Shscomputers zag ik ook nog voorbij komen.mindwarper schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:07:
Ergens nog relatief dichtbij huis (NL allenszins) kans op een Ryzen 9 9500X ???
Mijn 5900x van NBB is zojuist binnen! Is dus vanaf NBB met UPS binnen 1 dag in NL.
Maar ja wel voor een prijs verhoging die ik eigenlijk niet zo zie zitten...
Ik kijk het nog een paar dagen aan, omdat ik meer informatie over mijn contractverlenging wil hebben.
Indien niet verlengd - ga ik het voorlopig helemaal afblazen.
Dan maar verder met mijn i7-4790K
Ik kijk het nog een paar dagen aan, omdat ik meer informatie over mijn contractverlenging wil hebben.
Indien niet verlengd - ga ik het voorlopig helemaal afblazen.
Dan maar verder met mijn i7-4790K
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ik word er ook een beetje moedeloos van. De hele build staat klaar Gigabyte B550 Vision moederbord, Gigabyte RTX3070 OC VISION GPU etc etc. maar de processor laat zo lang op zich wachten.
En als het nou een gaming computer zou worden, maar deze build is voor mijn werk. Ik heb net een moederbord, GTX1070 en i76850K verkocht.
Noodgedwongen nu op een laptop video's monteren. Is niet zo lekker...
En als het nou een gaming computer zou worden, maar deze build is voor mijn werk. Ik heb net een moederbord, GTX1070 en i76850K verkocht.
Het is inderdaad heel erg vervelend, maar het is een beetje vreemd dat je je oude schoenen weggooit ... en dat terwijl het je werksetup is.Videofabrique schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:40:
Ik word er ook een beetje moedeloos van. De hele build staat klaar Gigabyte B550 Vision moederbord, Gigabyte RTX3070 OC VISION GPU etc etc. maar de processor laat zo lang op zich wachten.
Mee eens. Maar ik dacht, kerstvakantie, dus dan is het niet nodig, en er wordt nu al zo lang gewacht op die onderdelen dat het nu niet lang meer kon duren...Elidibus schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:41:
[...]
Het is inderdaad heel erg vervelend, maar het is een beetje vreemd dat je je oude schoenen weggooit ... en dat terwijl het je werksetup is.
-- nevermind
[ Voor 98% gewijzigd door no00waa op 20-01-2021 14:28 ]
Avigoorn wanneer heb je de processor besteld bij NBB
ik heb hem afgelopen vrijdagavond laat 15 januari besteld.juliandemeij schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:48:
Avigoorn wanneer heb je de processor besteld bij NBB
Hoelang duurde het bij jou na bevestiging betaling tot de boel op de post zatAvigoorn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:49:
[...]
ik heb hem afgelopen vrijdagavond laat 15 januari besteld.
Dat is een heel specifieke vraag.TonkelTrank schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:18:
[...]
Hoelang duurde het bij jou na bevestiging betaling tot de boel op de post zat
Ik kreeg de bevestiging van betaling na het weekend, op maandag om 18 jan. 12:10 uur.
Ik kreeg een SMS van DHL op dinsdag erna 13:05 uur dat hij vandaag werd geleverd.
Bij mij dezelfde dag, komt vandaag binnen
Edit:
Binnen !!
Edit:
Binnen !!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5UE6RiEybKSxINcKXnVwf0Jg.jpg?f=user_large)
[ Voor 74% gewijzigd door GroeneThee op 20-01-2021 16:13 ]
Haha ja beetje wel.Avigoorn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:31:
[...]
Dat is een heel specifieke vraag.
Ik kreeg de bevestiging van betaling na het weekend, op maandag om 18 jan. 12:10 uur.
Ik kreeg een SMS van DHL op dinsdag erna 13:05 uur dat hij vandaag werd geleverd.
Ik heb gisteren om 13:00 exact de volgende mail gekregen:
Sehr geehrte Kundin, Sehr geehrter Kunde,
eine von Ihnen geleistete Zahlung in Höhe von 707,68 EUR ist heute bei uns eingebucht worden.
Erfahren Sie wie wir Ihre Bestellung bearbeiten und versenden in unserem Infocenter online unter: http://www.notebooksbilliger.de/infocenter/.
Dus nu is het wachten op verzending. Geduld is een schone zaak alleen is het bij mij een beetje op...
haha, ik begrijp je. Maar komt goed.TonkelTrank schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:32:
[...]
Haha ja beetje wel.
Ik heb gisteren om 13:00 exact de volgende mail gekregen:
Sehr geehrte Kundin, Sehr geehrter Kunde,
eine von Ihnen geleistete Zahlung in Höhe von 707,68 EUR ist heute bei uns eingebucht worden.
Erfahren Sie wie wir Ihre Bestellung bearbeiten und versenden in unserem Infocenter online unter: http://www.notebooksbilliger.de/infocenter/.
Dus nu is het wachten op verzending. Geduld is een schone zaak alleen is het bij mij een beetje op...
Ik vind het echt een mooie processor hoor! Heel veel plezier ermee. wow €700,- voor dit processor, maar ja je kan er nu van genieten. Heb je de 5950X niet overwogen?Avigoorn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:37:
[Afbeelding]
Hij is er hoor!NBB. Iets meer dan 100 euro "teveel" betaald volgens huidige goedkoopste, maar niet leverbare, prijzen.
Over 6 maanden weet ik of ik er echt teveel voor heb betaald, of dat 700 euro de nieuwe werkelijkheid is geworden.
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
haha dank. De 12 cores zijn perfect voor mijn muziek productie activiteiten. Wilde niet lager gezien ik er 5 a 6 jaar mee verder wil. De 5959X vond ik in verhouding te duur...Van der Berg schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:52:
[...]
Ik vind het echt een mooie processor hoor! Heel veel plezier ermee. wow €700,- voor dit processor, maar ja je kan er nu van genieten. Heb je de 5950X niet overwogen?

Even voor mijn beurt antwoorden gezien ik precies hetzelfde heb gedaan:Van der Berg schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:52:
[...]
Ik vind het echt een mooie processor hoor! Heel veel plezier ermee. wow €700,- voor dit processor, maar ja je kan er nu van genieten. Heb je de 5950X niet overwogen?
Zeker wel maar dat is toch nog eens meer dan 200 extra daar boven op en gezien ik voor 90% spelletjes speel had het weinig zin gezien je minder dan <5% performance winst behaald (en meer hitte genereert).
Ik heb het er ook op gewaagd. Nu de rest van de hardware nog bestellenChrisE. schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:29:
Ik was het stilaan beu om nog te wachten om mijn 5900X (besteld bij Tones op 6/11) en Notebooksbilliger is helaas geen optie als Belg.
Tijdens mijn speurtocht naar een 'betaalbare' optie kwam ik SHS Computer tegen, deze heeft blijkbaar nog een ruime voorraad: https://www.shscomputer.b...seurs-amd-socket-am4.html
Gisteren de 5900X besteld voor 679€ + 8€ verzendkosten en zojuist de verzendbevestiging aangekregen.
Ook toch even Azerty gemailed (moest wat meer hebben en kwam bij hun als het goedkoopste naar boven).
Ging dus specifiek over de 5600x. Waarvan ze er 1000 op voorraad hebbenGoedemiddag Paul,
Bedankt voor jouw mail.
Helaas zijn deze processoren momenteel erg schaars.
Om deze reden betalen wij ook hogere inkoopsprijzen dan normaal.
Naar verwachting wordt de prijs in verloop van tijd weer lager, maar hier zit geen termijn aan vast.
Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Azerty Klantenservice

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
"Update" van Megekko:
AMD Ryzen 5 5600X:
Deze processor is ruim voorradig en we verwachten voorlopig geen tekorten
AMD Ryzen 7 5800X:
AMD Ryzen 9 5900X:
Deze processoren zijn helaas momenteel niet voorradig en er is geen zicht op levering
AMD Ryzen 9 5950X:
Deze processoren zijn helaas momenteel niet voorradig en er is geen zicht op levering
Lijkt er dus op dat we komende tijd geen 5900x/5950x meer hoeven te verwachten bij Megekko.
AMD Ryzen 5 5600X:
AMD Ryzen 7 5800X:
AMD Ryzen 9 5900X:
AMD Ryzen 9 5950X:
Lijkt er dus op dat we komende tijd geen 5900x/5950x meer hoeven te verwachten bij Megekko.
Tja, ik snap hem ook niet hoor. Elke week komen er weer waarschijnlijk honderden binnen die echt niet snel verkocht worden met zo'n prijsje. Denk dat ze verwachten dat de voorraad zo op gaat zijn als ze de prijzen hard terugschroeven. Mogen we lekker weer blijven wachten waarschijnlijkAnkh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:59:
Ook toch even Azerty gemailed (moest wat meer hebben en kwam bij hun als het goedkoopste naar boven).
[...]
Ging dus specifiek over de 5600x. Waarvan ze er 1000 op voorraad hebben
Dit is toch huilen...Fabian0251 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:27:
"Update" van Megekko:
AMD Ryzen 5 5600X:
AMD Ryzen 7 5800X:
AMD Ryzen 9 5900X:
AMD Ryzen 9 5950X:
maar goed dat ze eindelijk IETS zeggen.
Gisteren de 5900x besteld bij onze Duitse buren.
Notebooksbilliger.de
uit voorraad leverbaar, betaling vandaag bevestigd gekregen, zal morgen verzonden worden.
kwam erachter via een (handig) kanaal op twitch!
succes guys! and girls ;-)
Notebooksbilliger.de
uit voorraad leverbaar, betaling vandaag bevestigd gekregen, zal morgen verzonden worden.
Vandaag gemerkt dat andere hardware op mijn bestelling bij Megekko, die eerst wel uit voorraad leverbaar was, momenteel ook niet meer uit voorraad leverbaar is.. ik hoop niet dat ik nog eens extra moet wachten als de CPU eindelijk binnenkomt..
Het wachten duurt nu wel heel lang.
Het wachten duurt nu wel heel lang.
Zou me niet verbazen als alle wachtenden binnenkort een mail krijgen waarin ze aangeven dat de 5900x CPUs voor de verkochte prijs (sub 600euro) niet meer leverbaar is en of we order willen annuleren of bijbetalen. Vermoed echt dat de prijzen bij de leveranciers ook omhoog gegooid zijn.
Of vinden jullie dit onzin/mag dat wettelijk niet?
Of vinden jullie dit onzin/mag dat wettelijk niet?
[ Voor 6% gewijzigd door K-Wulf op 20-01-2021 19:27 ]
Ik denk eerder dat ze de orders voor de nieuwe (>600 euro) prijzen gewoon eerst gaan uitleveren, en die van <600 zodra het ze een keertje uitkomt.
Ja, dat kan ook natuurlijk. Dan zitten we nog wel even te wachten(maanden).
[ Voor 7% gewijzigd door K-Wulf op 20-01-2021 19:37 ]
Ik ben inmiddels ook overstag gegaan en heb mijn 5900x in duitsland besteld. Met de aankomende avondklok, ik werk hard genoeg voor mij geld en enige aanmoediging van mijn vriendin de knoop maar doorgehakt. Dan maar e100 meer. Huidige pc is 10 jaar oud dus kan niet niet veel meer mee qua games, dus langer rekken was ook geen optie.
Tijdelijk een 5600x was geen optie aangezien ik die niet door kan schuiven naar mijn plex server (liever intel ivm hard acceleratie) en met doorverkoop maak ik ook iets verlies. Had hem een preorder voor e610 staan, dus betaal nu iets minder dan e100 extra.
Tijdelijk een 5600x was geen optie aangezien ik die niet door kan schuiven naar mijn plex server (liever intel ivm hard acceleratie) en met doorverkoop maak ik ook iets verlies. Had hem een preorder voor e610 staan, dus betaal nu iets minder dan e100 extra.
Gelukkig waren we hier ook al tijdje zoverbabababababa schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:04:
Gisteren de 5900x besteld bij onze Duitse buren.
Notebooksbilliger.de
Zo is het als je de ruimte hebDYX schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:37:
Ik ben inmiddels ook overstag gegaan en heb mijn 5900x in duitsland besteld. Met de aankomende avondklok, ik werk hard genoeg voor mij geld en enige aanmoediging van mijn vriendin de knoop maar doorgehakt. Dan maar e100 meer. Huidige pc is 10 jaar oud dus kan niet niet veel meer mee qua games, dus langer rekken was ook geen optie.

Ik ga jullie na vandaag 'verlaten'. Mijn 5900X van notebooksbilliger.de is vandaag netjes binnengekomen en gaat straks in zijn nieuwe onderkomen. Iedereen nog veel succes toegewenst met de zoektocht en/of waiting game... < 3
:strip_exif()/f/image/HF6gjBUGMzyc2FVgccp0WKP2.jpg?f=fotoalbum_large)
PS. @mikeyfire643 je bent een held voor het delen van de info m.b.t. notebooksbilliger
:strip_exif()/f/image/HF6gjBUGMzyc2FVgccp0WKP2.jpg?f=fotoalbum_large)
PS. @mikeyfire643 je bent een held voor het delen van de info m.b.t. notebooksbilliger
[ Voor 54% gewijzigd door NewUser11 op 20-01-2021 20:31 ]
Veel plezier ermee! Hopelijk kunnen de rest hier ook binnenkort verlaten.NewUser11 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:28:
Ik ga jullie na vandaag 'verlaten'. Mijn 5900X van notebooksbilliger.de is vandaag netjes binnengekomen en gaat straks in zijn nieuwe onderkomen. Iedereen nog veel succes toegewenst met de zoektocht en/of waiting game... < 3
[Afbeelding]
Bedankt max!Max|IA² schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:39:
[...]
Veel plezier ermee! Hopelijk kunnen de rest hier ook binnenkort verlaten.
Weet iemand toevallig iets over de situatie van de 5900x bij Azerty, enig nieuws daarover? Zie erg veel 5900x’s van die Duitse winkel maar niks van Azerty
Vandaag nog een mailtje gekregen van Azerty dat het nog tot 30-1 duurt / kan duren voordat ze mijn ASUS Rog Crosshair Viii Dark Hero gaan leveren dus ik heb nog wel even geduld op de 5900X...
Tot kort vond ik de 5950X ook nog een optie mocht het moederbord eerder binnen komen maar die is op het moment ook 1000 euro geworden wat ik gewoon teveel geld vind.
Tot kort vond ik de 5950X ook nog een optie mocht het moederbord eerder binnen komen maar die is op het moment ook 1000 euro geworden wat ik gewoon teveel geld vind.
Is er een reden dat jullie allemaal voor de dark hero willen gaan? Ik heb hier een crosshair hero wifi klaarliggen. Is daar veel verschil?Jovano schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:46:
Vandaag nog een mailtje gekregen van Azerty dat het nog tot 30-1 duurt / kan duren voordat ze mijn ASUS Rog Crosshair Viii Dark Hero gaan leveren dus ik heb nog wel even geduld op de 5900X...
Bmiest
Ik zit nu 148/3xx in de wachtrij bij azerty voor de 5900x
Ik begon op ongeveer 190 of 200 en ben alleen vooruit gegaan door annuleringen.
Ik vind logistieke problemen ivm corona of containers bij de douane de meest logische verklaring voor dit verhaal maar het is heel jammer dat niet 1 grote verkoper wat opheldering kan/wil geven.
Het maakt me ook niet echt hoopvol dat azerty nu al ongeveer een maand niet 1 5900x binnen heeft gekregen.
En ik maar denken dat de 3000 serie videokaarten het lange wachten zouden worden.
Ik begon op ongeveer 190 of 200 en ben alleen vooruit gegaan door annuleringen.
Ik vind logistieke problemen ivm corona of containers bij de douane de meest logische verklaring voor dit verhaal maar het is heel jammer dat niet 1 grote verkoper wat opheldering kan/wil geven.
Het maakt me ook niet echt hoopvol dat azerty nu al ongeveer een maand niet 1 5900x binnen heeft gekregen.
En ik maar denken dat de 3000 serie videokaarten het lange wachten zouden worden.
Bedankt. Voor mijn 5900X begint het nu wat dichterbij te komen...NewUser11 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:00:
"Hartelijk bedankt!
Uw verzoek om de order te annuleren is door ons ontvangen.
Wij zullen uw annulering zo spoedig mogelijk behandelen en u per e-mail een bevestiging sturen."
Voor de mensen die een pre-order hebben staan bij Alternate.nl voor een 5900X. Jullie schuiven weer een plekje op.
2020-12-06 192
2020-12-09 184
2020-12-11 179
2020-12-13 179
2020-12-16 176
2020-12-18 176
2020-12-21 174
2020-12-23 152
2020-12-24 150
2020-12-30 148
2021-01-05 145
2021-01-07 141
2021-01-08 140
2021-01-12 138
2021-01-14 137
2021-01-16 66
2021-01-18 60
2021-01-21 55
De 3080 TUF helaas nog niet zo.
Je houd jezelf op deze manier voor de gek, sinds de begin van je telling zijn er 0 uitgeleverd - ook al annuleren 1-55 ook hun bestelling dan heb je nogsteeds dezelfde kans om er "binnenkort" een te ontvangen als begin december.RogerWilco2 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 02:33:
[...]
Bedankt. Voor mijn 5900X begint het nu wat dichterbij te komen...
2020-12-06 192
2021-01-21 55
frustrerend dat een notebooksbilliger wel aan hun units kunnen komen en dat nederland zo achtergesteld word, daar voor parkeer je niet 3 maanden 700 euro bij een winkel

Het board is vooral voor als je serieus wilt overclocken en dat zie je ook terug in de prijs ervanBmiest schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 01:08:
[...]
Is er een reden dat jullie allemaal voor de dark hero willen gaan? Ik heb hier een crosshair hero wifi klaarliggen. Is daar veel verschil?
Morgen komt mijn 5900x binnen vanuit Notesbookbilliger!!!
Gisteren geannuleerd uit mijn order bij Megekko dus mijn "vastzittende" 3070 komt vandaag al door de deur.
Iedereen > 200 zal dus een plekje opschuiven.
Zaterdag eindelijk bouwen
Gisteren geannuleerd uit mijn order bij Megekko dus mijn "vastzittende" 3070 komt vandaag al door de deur.
Iedereen > 200 zal dus een plekje opschuiven.
Zaterdag eindelijk bouwen

Ik ga alles afblazen...
geen Ryzen 9 5900X
geen Dark Hero + RAM
contract wordt niet verlengd - dus ik blaas alles maar af
geen Ryzen 9 5900X
geen Dark Hero + RAM
Dat is wel zuur dan manmindwarper schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:57:
Ik ga alles afblazen...
geen Ryzen 9 5900X
geen Dark Hero + RAM
12/1 bij Informatique een 5900x besteld, toen 25e in de rij. Deze week worden er 3 uitgeleverd en hun leveranciers verwachten begin februari weer leveringen. Maar meer dan een verwachting is dat niet.
hahaha vergeet het - heb de hoop klein beetje opgegeven en corona tijd helpt er ook niet bij...no00waa schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:17:
[...]
Dat is wel zuur dan manHoop dat je zo een nieuwe baan kan krijgen in je branche, succes!
Beide boards kosten nagenoeg 400 EUR. Dus vandaar mijn vraag, ik zag hier niet vaak de niet dark versie doorkomenDYX schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:24:
[...]
Het board is vooral voor als je serieus wilt overclocken en dat zie je ook terug in de prijs ervan
Bmiest
Ik heb bij Informatique 26 dagen moeten wachten op mijn Ryzen 7 5800X. Dus jouw 5900X komt er ook welBrokenTable schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:28:
12/1 bij Informatique een 5900x besteld, toen 25e in de rij. Deze week worden er 3 uitgeleverd en hun leveranciers verwachten begin februari weer leveringen. Maar meer dan een verwachting is dat niet.
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
De melding bij megekko (volgens mij sinds vandaag):
AMD Ryzen processoren: Wat is geleverd en wat wordt verwacht
AMD Ryzen 5 5600X:
AMD Ryzen 7 5800X:
AMD Ryzen 9 5900X:
AMD Ryzen 9 5950X:
AMD Ryzen processoren: Wat is geleverd en wat wordt verwacht
AMD Ryzen 5 5600X:
AMD Ryzen 7 5800X:
AMD Ryzen 9 5900X:
AMD Ryzen 9 5950X:
Dat kan met mijn bordje van €240 trouwens ook heel goed de Gigabyte X570 Aorus Pro en deze heeft volgens Hardware.info erg goede VRM's.DYX schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:24:
[...]
Het board is vooral voor als je serieus wilt overclocken en dat zie je ook terug in de prijs ervan
Bmiest schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 01:08:
[...]
Is er een reden dat jullie allemaal voor de dark hero willen gaan? Ik heb hier een crosshair hero wifi klaarliggen. Is daar veel verschil?
Voornamelijk het willen van (extreem) overclocken (Dynamic OC, betere VRM), Ryzen 5000 serie ready en passieve koeling van het moederboard heeft mij doen overhalen deze te halen. Echter zit hier ook wel een behoorlijke "leuk om te hebben" factor achter, het werkt ook allemaal wel met de normale Hero of iets goedkopere moederbordenDYX schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:24:
[...]
Shit, balen manmindwarper schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:57:
Ik ga alles afblazen...
geen Ryzen 9 5900X
geen Dark Hero + RAM
OT:
Ben door annuleringen weer 2 plekjes gezakt bij Azerty
5900X plek in de rij 156/361
[ Voor 4% gewijzigd door Jovano op 21-01-2021 11:04 ]
Ben ook overstag gegaan en via Notesbookbilliger besteld net.... maar iemand enig idee of ik dit wel goed heb gedaan? Ik heb geen ervaring met geld overmaken naar het buitenland. Ik heb nu alleen via ABN internet bankieren het rekeningnummer ingevuld en als notitie Auftrag TIDVKSxxxxxx, [naam] gezet. Maar kon nergens ook een BIC invullen. Dus heb dat nergens ingevuld. Heb ik dit wel goed gedaan?? Ben beetje bang dat de betaling nu fout is gegaan...
Zo heb ik het ook gedaan. Zou goed moeten zijn ook al heb ik nog geen bevestiging ontvangenWishM schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:09:
Ben ook overstag gegaan en via Notesbookbilliger besteld net.... maar iemand enig idee of ik dit wel goed heb gedaan? Ik heb geen ervaring met geld overmaken naar het buitenland. Ik heb nu alleen via ABN internet bankieren het rekeningnummer ingevuld en als notitie Auftrag TIDVKSxxxxxx, [naam] gezet. Maar kon nergens ook een BIC invullen. Dus heb dat nergens ingevuld. Heb ik dit wel goed gedaan?? Ben beetje bang dat de betaling nu fout is gegaan...
Ah ok! Nou dan moet ik er maar op vertrouwen dat het goed komt zo. Dacht al dat BIC enzo alleen vroeger gebruikt werd toen er nog geen IBAN was enzo. Hopelijk snel bevestiging dan dat het is aangekomenDYX schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:11:
[...]
Zo heb ik het ook gedaan. Zou goed moeten zijn ook al heb ik nog geen bevestiging ontvangen
Ik heb ondertussen voor de NBB route gekozen.Ik heb bij Informatique 26 dagen moeten wachten op mijn Ryzen 7 5800X. Dus jouw 5900X komt er ook wel
Nu alleen nog een GPU :-)
Mijn werkgever heeft me een budget gegeven voor een nieuwe thuis werk pc, en ik wou hier een 5900x in stoppen. Nou dacht ik om m te bestellen bij notebooksbilliger maar ik heb geen ervaring hoe dat dan zit met een duitse factuur en btw terugvragen. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn manager wist het ook even niet zo 123.
Mag je gewoon terugvragen. Staat 21% btw op. Doe ik zelf ook altijd bij buitenlandse bestellingen.lucasthoelke schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:55:
Mijn werkgever heeft me een budget gegeven voor een nieuwe thuis werk pc, en ik wou hier een 5900x in stoppen. Nou dacht ik om m te bestellen bij notebooksbilliger maar ik heb geen ervaring hoe dat dan zit met een duitse factuur en btw terugvragen. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn manager wist het ook even niet zo 123.
succes!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/l1u4b5zq7q6kJqmfwQA6Psmd.jpg?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Avigoorn op 21-01-2021 11:58 ]
Volgens deze thread en mijn positie in de wachtrij, heeft Alternate rond 2021-01-15 dus toch echt wel zo'n 70 5900X's ontvangen en geleverd.Bedenkelijk schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 03:52:
[...]
Je houd jezelf op deze manier voor de gek, sinds de begin van je telling zijn er 0 uitgeleverd - ook al annuleren 1-55 ook hun bestelling dan heb je nogsteeds dezelfde kans om er "binnenkort" een te ontvangen als begin december.
frustrerend dat een notebooksbilliger wel aan hun units kunnen komen en dat nederland zo achtergesteld word, daar voor parkeer je niet 3 maanden 700 euro bij een winkel
Ik maak mij meer zorgen over de 3080 die ik ook besteld heb. Daar lijkt heel weinig beweging in te zitten.
Duitse btw moet je in Duitsland terugvragen, daar zit een drempel op. Als je ze zakelijk besteld kun je ze binnen de EU ook met 0% btw bestellen (intracommunautaire levering).Avigoorn schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:57:
[...]
Mag je gewoon terugvragen. Staat 21% btw op. Doe ik zelf ook altijd bij buitenlandse bestellingen.
succes!
[Afbeelding]
Je kan enkel de Duitste BTW terug vragen als je zakelijk besteld, als consument kan je niets gaan terugvragen omdat je als consument nooit BTW kan terug vorderen. (heel het punt van BTW is net belasten op het moment het eindproduct naar consument gaat)pirke schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:59:
[...]
Duitse btw moet je in Duitsland terugvragen, daar zit een drempel op. Als je ze zakelijk besteld kun je ze binnen de EU ook met 0% btw bestellen (intracommunautaire levering).
Echter in de praktijk word dat bijna niet meer gedaan omdat vanwege de verdragen in de EU en dus intracommunautaire levering waarbij men 0% BTW aanrekend naar andere lidstaten om te vermijden dat je aan 20 verschillende lidstaten teruggave BTW moet gaan aanvragen.
Dus ofwel bestel je zakelijk en staat er geen BTW op, ofwel bestel je niet zakelijk en betaal je BTW.
Indien je het zelf ter plaatste gaat gaan halen moet er een bestemmingsdocument opgemaakt worden maar daar is niet iedere leverancier mee vertrouwd (= document waar je op eer verklaard dat de goederen voor een andere lidstaat van de EU bestemd zijn)
Let wel: die intracommunautaire BTW word sterk gecontroleerd dus doorgaans wilt leverancier wel harde bewijzen dat je wel degelijk bent wie je bent of het enkel opsturen naar het adres waar het BTW nummer op staat.
(destijds nogal veel gesjoemel met mensen die lukraak een BTW nummer meegaven en te weinig controle van shops die daar dikke boetes voor gekregen hebben)
[ Voor 4% gewijzigd door sprankel op 21-01-2021 15:47 ]
@sprankel Het ging juist om een zakelijke bestelling met de vraag hoe het zat met een bestelling in Duitsland en de BTW. Als je dat gewoon blind besteld en de Duitse BTW betaald is het niet eenvoudig om dat weer terug te krijgen. Helemaal niet als een prive persoon de bestelling doet en het bonnetje aan zijn werkgever geeft om te declareren.
Ik heb een eigen bedrijf en bestel regelmatig zakelijke goederen uit Duitsland, dat gaat gewoon tegen 0% via een intracommunautaire levering. Even goed in de boekhouding administreren en klaar.
Ik heb een eigen bedrijf en bestel regelmatig zakelijke goederen uit Duitsland, dat gaat gewoon tegen 0% via een intracommunautaire levering. Even goed in de boekhouding administreren en klaar.
Misschien is een AMD Ryzen 5 3400G een logischer keuze, quad-core, prettig geprijsd en voor een HTPC kan een vlotte IGP fijn zijn.DYX schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 17:22:
[...]
Ik ben ook serieus die route aan het overwegen. De 5600x kan ik altijd nog in mijn server kwijt of verkopen
Of de modernere Hexa-core Ryzen 5 3500X daar kun je eigenlijk geen buil aan vallen en kost maar de helft van een 5600X....
Het is zoals het is, heeft weinig nut om jeJurreTweakers schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:45:
Weet iemand toevallig iets over de situatie van de 5900x bij Azerty, enig nieuws daarover? Zie erg veel 5900x’s van die Duitse winkel maar niks van Azerty
[off topic]
Zelfde geldt voor de MSI RTX3060Ti Gaming X Trio die ik bij Alternate in bestelling (€ 499) heb staan, ook gekocht na een prijsdaling. Voorlopig red ik het nog wel met een GTX1070Ti die al een nieuwe bestemming heeft (kado voor neefje) wanneer de 3060Ti binnenkomt.
[/off topic]
[ Voor 45% gewijzigd door slb op 21-01-2021 17:04 . Reden: Smile! ]
prompt $p $g
Megekko
Artikel: Processor AMD Ryzen 9 5900X
Jouw positie: 652 van de 676
ik grapte nog dat ik hem met Valentijn zou krijgen maar we gaan zelfs dat niet redden.
ik stuur mijn mb alvast terug nu dat nog kan. als het nog langer gaat duren hoop ik dat de nieuwe 5960x dan rereleased is dan pak ik die wel. echt 5900x en 5950x gewoon totaal onverkrijgbaar.
ik grapte nog dat ik hem met Valentijn zou krijgen maar we gaan zelfs dat niet redden.
ik stuur mijn mb alvast terug nu dat nog kan. als het nog langer gaat duren hoop ik dat de nieuwe 5960x dan rereleased is dan pak ik die wel. echt 5900x en 5950x gewoon totaal onverkrijgbaar.
Een 5960x een alternatief is voor een 5900x? Threadripper niet zo bijgehouden, maar is die niet €1500-€1600 minimaal? Vind ik een interessante selectie aan opties zotja schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:57:
Megekko
5900x is voldoende voor nuDYX schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:43:
[...]
Een 5960x een alternatief is voor een 5900x? Threadripper niet zo bijgehouden, maar is die niet €1500-€1600 minimaal? Vind ik een interessante selectie aan opties zo
5950x is ruimer voldoende voor langere tijd
5960x (als die zo gaat heten) is excellent voor wat ik er mee doe.
punt is als de 59(5/6)0x gewoon leverbaar zou zijn dan is dat een optie voor iets wat niet leverbaar is.
adobe/vfx/VM's/ incidentele game.
ik moet nu uitzoeken welke kaart ik nodig heb voor een dual 4k monitor opstelling, 3080 denk ik.
Mooie lijstje en de Ryzen 7 5800X? Staan die buitenspel. Op 4K maakt het helemaal niets uit, voor welke processor je gaat. Ik wilde zelf in de eerste instantie voor een Ryzen 9 5900X maar zag dat op 4K er geen verschil is.tja schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 21:59:
[...]
5900x is voldoende voor nu
5950x is ruimer voldoende voor langere tijd
5960x (als die zo gaat heten) is excellent voor wat ik er mee doe.
punt is als de 59(5/6)0x gewoon leverbaar zou zijn dan is dat een optie voor iets wat niet leverbaar is.
adobe/vfx/VM's/ incidentele game.
ik moet nu uitzoeken welke kaart ik nodig heb voor een dual 4k monitor opstelling, 3080 denk ik.
Voor alleen gamen is juist momenteel de Ryzen 9 5900X en de 5950X zwaar overkill
[ Voor 12% gewijzigd door Van der Berg op 21-01-2021 22:34 ]
adobe/vfx/VM's/ = 5900x of zwaarder more cores en meer geheugen 64gb+Van der Berg schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:31:
[...]
Mooie lijstje en de Ryzen 7 5800X? Staan die buitenspel. Op 4K maakt het helemaal niets uit, voor welke processor je gaat. Ik wilde zelf in de eerste instantie voor een Ryzen 9 5900X maar zag dat op 4K er geen verschil is.
Voor alleen gamen is juist momenteel de Ryzen 9 5900X en de 5950X zwaar overkill
incidentele game. = 5800x voldoende met 16/32gb
4k is niet voor games maar voor andere dingen, adobe, vfx.
Ik speel standaard op 4K resolutietja schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:37:
[...]
adobe/vfx/VM's/ = 5900x of zwaarder more cores en meer geheugen 64gb+
incidentele game. = 5800x voldoende met 16/32gb
4k is niet voor games maar voor andere dingen, adobe, vfx.
Wat een prijzen in de EU, 700 euro voor een 5900x terwijl in de US ze voor 600 Dollar inclusief btw verkocht worden. Belachelijk
Is de belasting niet verschillend per staat in de VS? En is hun versie van BTW daar sowieso niet lager?XQB schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 06:48:
Wat een prijzen in de EU, 700 euro voor een 5900x terwijl in de US ze voor 600 Dollar inclusief btw verkocht worden. Belachelijk
Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.
Amerika kent 2 verschillende belastingen, 1 is een sales tax en de andere een BTW. Alle prijzen die in de winkels en online staan zijn zonder deze twee belastingen en worden pas opgehoogd op het moment van aanschaf met een ZIP code... Helaas kan je dit elke dag wel herhalen op het forum en bij elk nieuws bericht, want het is goedkoper is in de USA en we worden genaaid in de EU...

[ Voor 12% gewijzigd door Ankh op 22-01-2021 09:01 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Vergeet niet dat er ook nog shipping en importkosten erbij komt.XQB schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 06:48:
Inmiddels verzendbevestiging van notebooksbilliger ontvangen. Qua voorraad voor de 5900x zit het bij hun nog steeds goed blijkbaar
Hebben jullie allemaal geluk dat je in nederland woont 😩DYX schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:01:
Inmiddels verzendbevestiging van notebooksbilliger ontvangen. Qua voorraad voor de 5900x zit het bij hun nog steeds goed blijkbaar
Dat is ter compensatie van het feit dat wij geen 3080/3090 FE kunnen krijgen in NL in tegenstelling BelgiëYentl siebert schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:14:
[...]
Hebben jullie allemaal geluk dat je in nederland woont 😩
Weet ik eigenlijk niet heb nog geen enkele 3080/3090 FE zien voorbij komen . Ik heb bij de release van de 3080van gigabyte hem direct besteld wanneer hij op de site kwam 😁daar integen van de 5900x sta ik op plaats 204 bij megekko en zo te zien hebben ze nie echt zin om daar iets aan te doen . wat ik bij alternate op mijn mail wel uitgelegd krijg en geen standaard email dat ze wel 5900xn verwachten maar nog geen specific datum wetenDYX schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:22:
[...]
Dat is ter compensatie van het feit dat wij geen 3080/3090 FE kunnen krijgen in NL in tegenstelling België
Koop hem dan hier als je in België woont...Yentl siebert schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:14:
[...]
Hebben jullie allemaal geluk dat je in nederland woont 😩
https://www.shscomputer.be/fr/
679€ - 12 in stock
Probleem is dat SHSComputer niet echt een goede reputatie heeft.predator0235 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:38:
[...]
Koop hem dan hier als je in België woont...
https://www.shscomputer.be/fr/
679€ - 12 in stock
Ik heb gezien dat er deze week 2 mensen hier op het forum bij SHSComputer hebben besteld.
Mischien kunnen jullie je ervaring delen? (Mits al ontvangen natuurlijk)
Bedoel jij niet SIcomputers?stanny28 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:42:
[...]
Probleem is dat SHSComputer niet echt een goede reputatie heeft.
Ik heb gezien dat er deze week 2 mensen hier op het forum bij SHSComputer hebben besteld.
SHS haalt toch 3.9 op 5 bij Google
[ Voor 4% gewijzigd door predator0235 op 22-01-2021 13:46 ]
Ik ben 1 van die 2 mensen.stanny28 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:42:
[...]
Probleem is dat SHSComputer niet echt een goede reputatie heeft.
Tot enkele dagen geleden had ik er nog nooit van gehoord. De website ziet er niet geweldig professioneel uit, maar het bestelproces ging uiteindelijk wel vlot. Woensdag besteld (net te laat voor levering de dag nadien) en zou vandaag bezorgd worden.
Volgens de track&trace was ik 5min geleden helaas niet thuis toen de postbode langs kwam (logisch, ik was dit bericht aan het tikken
De tweaker die de tip gaf heeft hem wel al in huis geloof ik.
Op andere sites zijn de reviews echt niet goed:predator0235 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:44:
[...]
Bedoel jij niet SIcomputers?
SHS haalt toch 3.9 op 5 bij Google
https://nl-be.trustpilot.com/review/shscomputer.be
Als je de meest recente review (van 5 sterren) leest vermoed ik dat zelfs deze niet als 5 sterren bedoeld was
Sorry voor je af te leiden van de deurbellordfragger schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:51:
[...]
Ik ben 1 van die 2 mensen.
Tot enkele dagen geleden had ik er nog nooit van gehoord. De website ziet er niet geweldig professioneel uit, maar het bestelproces ging uiteindelijk wel vlot. Woensdag besteld (net te laat voor levering de dag nadien) en zou vandaag bezorgd worden.
Volgens de track&trace was ik 5min geleden helaas niet thuis toen de postbode langs kwam (logisch, ik was dit bericht aan het tikken) en moet ik hem morgen dus gaan afhalen. Dat is geen probleem van shs, dat is bpost weer op zijn best.
Ben benieuwd naar je verdere ervaring. Dan kan ik eventueel ook nog overwegen om over te schakelen
Aangezien de ( te leveren) 5900x helaas rond de 950€ schommelen
ben ik voor het zelfste geld (999€) voor de 5950x gegaan.
Ik wil eindelijk aan m'n build beginnen. Ik zal het dan wel tijdelijk met een mindere GPU doen.
Ik wil eindelijk aan m'n build beginnen. Ik zal het dan wel tijdelijk met een mindere GPU doen.
Voor 679€ kan je hem zowel in NL als BE kopen weliswaar?MissUnikitty schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:38:
Aangezien de ( te leveren) 5900x helaas rond de 950€ schommelen
Dinsdag 19-01 bij NBB een 5900X bestelt en vanmiddag al geleverd. Is wel iets duurder als Megekko of Alternate maar dan heb je hem ook binnen paar dagen.
Kan je iets laten weten of dit goed verlopen is de levering van dit bedrijf en hoe de staat is van de 5900x want nou wil ik geen 5900x van alli expes ontvangen 😂maar als je ervaring goed verlopen is kan ik dit ook overwegen 😁ik sta namelijk 204 bij megekko wachtend 3maand ongeveer en betaald 585 was een koopje maar dit duurd ongelooflijk lang als je de buurtlanden belijkt zie je toch dat zij wat meer stock binnen krijgen dan nl en be 😩lordfragger schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:51:
[...]
Ik ben 1 van die 2 mensen.
Volgens de track&trace was ik 5min geleden helaas niet thuis toen de postbode langs kwam (logisch, ik was dit bericht aan het tikken) en moet ik hem morgen dus gaan afhalen. Dat is geen probleem van shs, dat is bpost weer op zijn best.
Als iemand NBB nog overweegt: Op de site staat bij het bestellen dat hij een week of 2 gaat duren; dat was een tegenvaller want hij was wel gewoon op voorraad. Gister toch maar besteld en betaald en vandaag een verzend bevestiging: maandag wordt hij bezorgd.
Dan kan ik een systeem in elkaar schroeven met alleen een GPU uit 2009
Dan kan ik een systeem in elkaar schroeven met alleen een GPU uit 2009
Let op:
Actuele beschikbaarheid: https://docs.google.com/s...55LIY96ok5lkEZmM/htmlview
Dit topic is alleen voor het bespreken van levertijden en prijzen. Persoonlijk advies of technische vragen horen hier dus niet thuis.
• Slowchat mag in onze discord: Discord
• Geen aankoopadvies!
• Geen V&A!
• Geen discussies over moederborden of BIOS versies.
• Geen ervaringen, die horen in het ervaringentopic.
• Geen zeik of huilposts, inclusief problemen bij aflevering door derden (PostNL, UPS etc). Daar heeft niemand iets aan.
• Garantie-issues.
Actuele beschikbaarheid: https://docs.google.com/s...55LIY96ok5lkEZmM/htmlview
Dit topic is alleen voor het bespreken van levertijden en prijzen. Persoonlijk advies of technische vragen horen hier dus niet thuis.
• Slowchat mag in onze discord: Discord
• Geen aankoopadvies!
• Geen V&A!
• Geen discussies over moederborden of BIOS versies.
• Geen ervaringen, die horen in het ervaringentopic.
• Geen zeik of huilposts, inclusief problemen bij aflevering door derden (PostNL, UPS etc). Daar heeft niemand iets aan.
• Garantie-issues.