Alleen nog geen bevestiging gehad of wat.
660 is idd een mooi prijsje voor een xt

Bij mij precies het zelfde... Alleen geen mail van Paypal met een bestelbevestiging ontvangen.Kiwi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:07:
Bij mij is hij er bij AMD.com uitgeklapt nadat ik de betaling heb gedaan. Kan verder niets meer terug vinden erover...
Dit heb ik ook. Ik denk wel dat er bij nog een ordernummer in mijn URL balk staat.Kiwi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:07:
Bij mij is hij er bij AMD.com uitgeklapt nadat ik de betaling heb gedaan. Kan verder niets meer terug vinden erover...
1050,-
Gaat mij net te ver, dus veel plezier
Ik dacht dat mijn betaling aan het verweken ging bij AMD.com maar ik zie nog niks in mn paypal dus zal wel niet gelukt zijn
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
...
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Same, wat een launch...Laantje07 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:08:
Had via AMD besteld, werd doorverbonden naar een success URL die het vervolgens niet deed. Geen mailtje, geen afschrijving op paypal, niks :C
zelfde zojuistLaantje07 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:08:
Had via AMD besteld, werd doorverbonden naar een success URL die het vervolgens niet deed. Geen mailtje, geen afschrijving op paypal, niks :C
Same here.Kiwi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:07:
Heb betaald via paypal, maar nog geen bevestiging van AMD via de mail.
Werd wel naar bevestigings pagine gestuurd, van dank je wel bla bla.
wel nette prijs zo, Order Total: 667,41 € voor de 6800XT
Precies dit. Even afwachten of er nog een mailtje komt. Hele proces doorlopen maar kan in Paypal zelf ook niks terugvinden.Thodekroo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:08:
[...]
Bij mij precies het zelfde... Alleen geen mail van Paypal met een bestelbevestiging ontvangen.
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
https://www.alternate.nl/...-1=55000&filter_-1=100000
AMD Radeon 6000 videokaarten: Wat is geleverd en wat wordt verwacht
Officieel is vandaag, 18-11-2020 de launch-date van de nieuwe AMD Radeon 6000 videokaarten. Echter, het betreft alleen de reference designs van AMD. Deze kaarten zijn helaas nog nergens verkrijgbaar en het is ook niet aannemelijk dat deze op korte termijn beschikbaar komen. Zodra wij meer informatie hebben, updaten we jullie via deze pagina.
Exact hetzelfde iddjaspermeul schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:09:
[...]
Precies dit. Even afwachten of er nog een mailtje komt. Hele proces doorlopen maar kan in Paypal zelf ook niks terugvinden.
Dan is die niet gelukt...jaspermeul schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:09:
[...]
Precies dit. Even afwachten of er nog een mailtje komt. Hele proces doorlopen maar kan in Paypal zelf ook niks terugvinden.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Terwijl die voor 660,- verkocht werd op AMD.com...
...
Product could not be added to the cart as it’s currently out of stock.
You have no products in your cart.
Continue Shopping
Dat had ik dus ookVentieldopje schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:09:
Zit een niet-XT in mijn winkel wagen maar nu een 503 zucht
Was aan het afrekenen met paypal... maar toen ik op afrekenen drukte gebeurde er niksMday schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:10:
vind het nog bijzonder dat mensen hem weten te bemachtigen via AMD.com...
Wow echt belachelijk!Byron010 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:08:
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1694766?
1050,-
Gaat mij net te ver, dus veel plezier
Ik dacht dat mijn betaling aan het verweken ging bij AMD.com maar ik zie nog niks in mn paypal dus zal wel niet gelukt zijn
Yep, precies hetzelfde!JasperBth schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:10:
gekocht via amd.com en afgeschreven van creditcard... afwachten op bevestigingsmail

Heeft nvidia het toch ff beter gedaanrakaus schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:10:
Belachelijke launch, geen enkele webshop heeft voorraad behalve AMD zelf.
Verwijderd
Same here. En toen was de XT uitverkocht. Echt zuur. Nu ook de webshop plat. Slecht geregeld door AMD.Montu schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:10:
[...]
Was aan het afrekenen met paypal... maar toen ik op afrekenen drukte gebeurde er niks

Was weer lache jongens. Volgende keer beter.
en nu op mijn thuis PC - niks nada natuurlijk- amd.com website werkt niet, alternate site plat
Damn
[ Voor 19% gewijzigd door mindwarper op 18-11-2020 15:12 ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Hoe heb je die gevonden? Via de zoekfunctie en de amd grafische kaarten categorie kon ik die niet vinden.
In maart een nieuwe poging.
afgeschreven of gereserveerd?Veliion schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:08:
Nou, er is geld van m'n creditkaart kaart afgeschreven via de site van AMD. Nu wachten op de confirmation.![]()
:fill(white):strip_exif()/f/image/m7Yhus0WaqxHn74vnlZfaIHw.png?f=user_large)
PayPal orderbevestiging ook binnen gericht aan Digital River Ireland. Nu nog bevestiging dat deze naar NL verscheept zal worden.
Vraag/aanbod ok, van 660 naar 800 misschien? Maar 1049 is scalper prijzen. Nasty.Gulioz123 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:11:
Wat een boeven bij Alternate. Ik snap het wel qua vraag/aanbod idee maar toch vind ik het niet netjes
Ik koop gewoon nooit meer bij zaken zoals Alternate die de consumenten naaien.Gulioz123 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:11:
Wat een boeven bij Alternate. Ik snap het wel qua vraag/aanbod idee maar toch vind ik het niet netjes
1049 Euro voor een 6800XT
[ Voor 21% gewijzigd door Dubbeldrank op 18-11-2020 15:13 ]
It takes one to know one...
Slechts 300 euro maar.mescie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:12:
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1697209
€999
Toch een stuk hoger dan de adviesprijs.
...
Maar geen Paypal of bevestigingsmail, nou ja het was leuk om te proberen.
Naja zag al wel voorbij komen dat totdat je alle info had gegegeven en op de amd site op oke klikt je nog geen order hebt geplaatst.KVdE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:07:
Zit er eentje in mijn karretje op AMD maar nu ligt de site plat, fuuuuuck
Dus in cart zegt helemaal niets.
Deze houding begin ik ook aan te nemen ja.Shifra schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:12:
[...]
Ik koop gewoon nooit meer bij zaken zoals Alternate die de consument
en naaien.
"Alle webshops in Nederland die AMD-partner zijn, hebben aan Tweakers aangegeven geen enkel exemplaar te hebben ontvangen en ook geen zicht te hebben op wanneer dit gaat veranderen."
Het lukte mij om eentje in de cart te krijgen maar ik kreeg een melding dat er geen voorraad meer is...
Via categorie Grafische kaarten met een paar filters.Munchie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:11:
[...]
Hoe heb je die gevonden? Via de zoekfunctie en de amd grafische kaarten categorie kon ik die niet vinden.
Ik had hetzelfde mehVentieldopje schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:09:
Zit een niet-XT in mijn winkel wagen maar nu een 503 zucht
Grote kans dat dit niet zo zeer de fout van Alternate is, vermoedelijk kunnen deze webshops het niet voor veel goedkoper inkopen bij hun leverancier en voor verlies verkopen doet natuurlijk niemand.Shifra schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:12:
[...]
Ik koop gewoon nooit meer bij zaken zoals Alternate die de consumenten naaien.
[Afbeelding]
PayPal orderbevestiging ook binnen gericht aan Digital River Ireland. Nu nog bevestiging dat deze naar NL verscheept zal worden.
[/
Bij mij dit wel op paypal, maar nog geen mail ontvangen.
[ Voor 26% gewijzigd door Matthias87 op 18-11-2020 15:15 ]
De servers bij AMD lopen te roken dus nog even geduld.Matthias87 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:14:
[...]
[Afbeelding]
Bij mij dit wel op paypal, maar nog geen mail ontvangen.

_██_
(ಠ_ృ)
Kunnen we eigenlijk pas oordelen als de AIBs ook uit zijn, want deze launch was bij Nvidia niet gesplitst. Waarom AMD dit wel heeft gedaan, geen idee.
ZO! dus Alternate heeft ook de scalpersroute gekozen....Dubbeldrank schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:13:
https://www.alternate.nl/html/listings/1605684495202
1049 Euro voor een 6800XT
Ik zeg

Denk hier ook,UniMatrix schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:15:
Conclusie, de paar seconden 2FA op PayPal heeft me de kaart gekost
Zat al te denken, hier heb ik helemaal niet om gevraagd
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Kan erger, ik op betaal gedrukt maar niks gebeurde, ook niks van mijn Paypal afgeschreven...Silpher schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:11:
Ah man, had hem bijna op AMD.com maar helaas stond m'n paypal verkeerd ingesteld.. 10 seconden juiste adres invullen en ik was te laat..![]()
Was weer lache jongens. Volgende keer beter.
Laat ze die oplichters!
Gewoon lekker op AMD zelf wachten voor de prijs van 660 euro de komende weken

same.. balen manFerdinandNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:17:
[...]
Kan erger, ik op betaal gedrukt maar niks gebeurde, ook niks van mijn Paypal afgeschreven...
Suckt wel als Drupal developer zijnde
Gelijk een sollicitatiebrief schrijven naar AMDKVdE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:18:
Hij zit nog in mijn karretje, maar kan niet voortgaan, krijg continu: /en/payment-form?ajax_form=1&_wrapper_format=drupal_ajax: ajax.$form.ajaxSubmit is not a function

Na een refresh kon het wel maar blijkbaar dus al te laat.
Idem hier, maar krijg net wel een PayPal betaalbevestiging. Niks van AMD echter...Torched schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:15:
[...]
Denk hier ook,
Zat al te denken, hier heb ik helemaal niet om gevraagd
_██_
(ಠ_ృ)
Had ik ook :-)KVdE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:18:
Hij zit nog in mijn karretje, maar kan niet voortgaan, krijg continu: /en/payment-form?ajax_form=1&_wrapper_format=drupal_ajax: ajax.$form.ajaxSubmit is not a function
Maar moet voor de kerst wel lukken hoor!?
Ik wacht ook op een bevestigingsmail.ShininNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:17:
Heb om 15.04 de bevestiging van paypal gekregen, alleen verder nog niks. We gaan het zien
dit had ik ook, ik denk dat die al weg was ondertussenKVdE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:18:
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
En GEEN cent meer!

[ Voor 3% gewijzigd door Moopa op 18-11-2020 15:21 ]

Wallpaper van makenUniMatrix schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:21:
Ik laat mijn 503 pagina nog even staan, gewoon... om het te verwerken
www.maartendeboer.net
Als iemand er 1 besteld voor dat bedrag dan is het Coolblue gegund. Dan heb je als koper echt een bord voor je kop.
Zijn gelukkig maar placeholder prijzen, de PS5 stond ook voor die prijs in het systeem voor de verkoop begon
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Ja dat verschild per betaalverzoek. Meestal kan je ook met ideal, maar soms alleen met creditcard.Platte_Band schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:21:
Eerst had ik geen creditcard nodig bij paypal, en nu opeens wel? Maar het product in mn mandje zal wel niet meer beschikbaar zijn..
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |