Toyota Supra Legend Premium AT GR 3.0 340pk (01/2022) - Pallet Kachel - 9 Zonnepanelen, 3915 WP - Geen gas aanslutiing
om 15:01 pas joinenMarchel schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:40:
Ik heb natuurlijk weer om stipt 15:00 een teams meeting met mijn manager! Weer een kans verkeken. Iemand nog goede tips hoe ik mijn manager kan afwimpelen zodat ik in alle rust een nieuwe AMD videokaart kan bestellen via AMD.com :-)
Heeft het vaak fout
Gewoon zeggen dat je belangrijkere dingen aan je hoofd hebtMarchel schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:40:
Ik heb natuurlijk weer om stipt 15:00 een teams meeting met mijn manager! Weer een kans verkeken. Iemand nog goede tips hoe ik mijn manager kan afwimpelen zodat ik in alle rust een nieuwe AMD videokaart kan bestellen via AMD.com :-)
Of gewoon meteen ophangen en vervolgens aangeven dat je computer gecrasht was.Marchel schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:40:
Wel beetje creatief zijn he
Heeft het vaak fout
Zeg gewoon dat je je voet hebt verzwikt en nu ff langs de doktor gaatMarchel schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:40:
B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW
credit cardaminam schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:48:
Mensen was het nu bij de AMD shop mogelijk om met Paypal te betalen via een gekoppelde rekening, of kon het slechts met actief saldo?
Balen, gaat hem dan niet worden voor mij. Succes iedereen.
B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW
Je kan ook gewoon betalen met paypal hoor, met gekoppelde bankrekening.aminam schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:49:
[...]
Een van de eerste drops kon het wel met saldo / gekoppelde rekening.aminam schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:49:
[...]
Echter lukte dit niet bij een aantal mensen bij een van de laatste drops.
Wie weet, altijd goed om CC bij de hand te hebben
Klopt, heb zo ie zo beide, dus zie wel.. maar ik geloof dat er niets gaat komen.Viserius schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:51:
[...]
Een van de eerste drops kon het wel met saldo / gekoppelde rekening.
Echter lukte dit niet bij een aantal mensen bij een van de laatste drops.
Wie weet, altijd goed om CC bij de hand te hebben
[ Voor 12% gewijzigd door Ferio op 12-01-2021 14:52 ]
Ik had een bank gekoppeld alleen accepteerde AMD het niet. Dus ik denk credit card of actief saldoDappzor schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:50:
[...]
Je kan ook gewoon betalen met paypal hoor, met gekoppelde bankrekening.
Actief saldo niet nodig, maat van had 0 op rekening , enkel gekoppelde bankrekening.PhelX schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:55:
[...]
Ik had een bank gekoppeld alleen accepteerde AMD het niet. Dus ik denk credit card of actief saldo
Ik zou dan maar zeggen, doe gewoon alles wat je kan, want er waren meerdere mensen die ook niet met een bankrekening konden doen op paypalFerio schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:56:
[...]
Actief saldo niet nodig, maat van had 0 op rekening , enkel gekoppelde bankrekening.
Nog maals AMD heeft crappy website ga geen conclusies trekken.PhelX schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:58:
[...]
Ik zou dan maar zeggen, doe gewoon alles wat je kan, want er waren meerdere mensen die ook niet met een bankrekening konden doen op paypal
Heeft het vaak fout
Ja, beste is altijd wel een CC... beide gekoppeld aan paypal dus zie wel.PhelX schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:58:
[...]
Ik zou dan maar zeggen, doe gewoon alles wat je kan, want er waren meerdere mensen die ook niet met een bankrekening konden doen op paypal
https://www.amd.com/de/direct-buy/nled14n schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:59:
Waar kan ik de AMDstore precies vinden voor Nederland? Of heeft Nederland die niet en moet je dan in een andere store bestellen? Iemand een linkje voor mij?
Waar trek ik conclusies? Heb alleen geadviseerd om meerdere dingen te proberen.tailfox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:59:
[...]
Nog maals AMD heeft crappy website ga geen conclusies trekken.
https://www.amd.com/de/direct-buy/nled14n schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:59:
Waar kan ik de AMDstore precies vinden voor Nederland? Of heeft Nederland die niet en moet je dan in een andere store bestellen? Iemand een linkje voor mij?
Nee, mensen hier denken dat ivm met CES, maar ik geloof he tniet.DMC90 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:02:
Is er een confirmed drop voor vandaag?
niemand, behalve AMD die dat weet, we hopen allemaal er op, maar wie weet ?DMC90 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:02:
Is er een confirmed drop voor vandaag?
en om 15:00 uur (zoals verwacht) dus niets, maar wie weet gaat het nog komen. Als het lukt ergens tussen nu en 19:00 uur, denk ik.
[ Voor 22% gewijzigd door MacD007 op 12-01-2021 15:05 ]
Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge
Ik zeg vanaf 15:00layzzzz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:03:
Nee, iemand heeft een gedachte en zet wat op het forum. Vervolgens heb je 200 Tweakers die om 15u gaan F5en. Eentje wilt zelfs een meeting met zijn manager verzetten![]()
Heeft het vaak fout
https://www.globaldata.pt...s/placas-graficas/cat-amd
[ Voor 8% gewijzigd door atomicblue op 12-01-2021 15:06 ]
Die manager blij, want die wil ook F5-en.layzzzz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:03:
. Eentje wilt zelfs een meeting met zijn manager verzetten![]()
Beauty is in the eye of the beerholder
Die Sapphire 6800 is nog een nette prijs, de 6800XT is dan weer te duur in mijn ogenatomicblue schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:06:
Als jullie zin gebruikom een parcel relay
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Waarom komt er ineens €50 bovenop de prijs als je hem in je winkelmandje doet?atomicblue schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:06:
Als jullie zin gebruikom een parcel relay
Thanks, ik heb namelijk een pre-order staan voor de Red Dragon van SiComputers. Sta op #4 maar twijfel dan nu of dit wel de kaart is die ik zou moeten willen.aminam schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:38:
[...]
Normaal gesproken is bij powercolour de red devil de high-end luchtgekoelde kaart, de red dragon is de low-midrage luchtgekoelde kaart.
Merkte dat ook op. Ik vind een slecht webdesignLedtherebelight schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:16:
[...]
Waarom komt er ineens €50 bovenop de prijs als je hem in je winkelmandje doet?
uit voorraad leverbaar voor een enorme scalp prijs.
MSI Radeon RX 6800 GAMING X TRIO 16G
Zelfde eigenaar zal de voorraad CD-ROM-land gezelfde zijn als van megekko.Lekiame schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:57:
https://www.megekko.nl/pr...ING-X-TRIO-16G-Videokaart
[ Voor 40% gewijzigd door Mr. Rawnar op 12-01-2021 15:59 ]
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
Was al gepostLekiame schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:57:
https://www.megekko.nl/pr...ING-X-TRIO-16G-Videokaart
Heeft het vaak fout
ja, anders word je bestelling eruit gehaald en je hebt dan niets.bazzer schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:02:
Bij AMD drops, is er een max van 1 kaart pp?
ja 0bazzer schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:02:
Lijkt me wel ja, anders is het wel erg makkelijk voor scalpersbazzer schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:02:
Oe zou dat dan mss bij mij gebeurd zijn... wat zou je te zien moeten krijgen na het laatste scherm waar je alles bevestigd en akkoord moet gaan met de voorwaarden? Ik werd steeds terug verzonden naar de frontpage van de pagina zonder enige melding. Meteen daarna nog een aantal keer geprobeerd een bestelling te plaatsen, mensen die na mij bestelden hadden wel geluk....MacD007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:02:
[...]
ja, anders word je bestelling eruit gehaald en je hebt dan niets.
Maw hoe weet je dat je bestelling is gelukt?
Dus geen 6800 voor vriendin en 6800xt voor mij?MacD007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:02:
[...]
ja, anders word je bestelling eruit gehaald en je hebt dan niets.
Heeft het vaak fout
Thanks voor de tips hieronder, keek ongeveer 1x per uur
[ Voor 17% gewijzigd door tritimee op 12-01-2021 16:12 ]
Zou het risico niet nemen. Genoemen nemen met 1 voor nu en dan in latere drops proberen nog een te fixen.tailfox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:08:
[...]
Dus geen 6800 voor vriendin en 6800xt voor mij?
apart met twee schermen bestellen, beste met twee verschillende cc. er word op dubbele of meer bestellingen via een cc gecontroleerd, dit om scalpers zo veel mogelijk buiten de deur te houden.tailfox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:08:
[...]
Dus geen 6800 voor vriendin en 6800xt voor mij?
Welke link? Shop werkt goed hier.tritimee schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:10:
Er lijkt nu toch iets op de AMD website te gebeuren, krijg inmiddels access denied. Wellicht gaat de webshop offline, om nieuwe producten toe te voegen?
Te vaak Ge-F5-edtritimee schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:10:
Er lijkt nu toch iets op de AMD website te gebeuren, krijg inmiddels access denied. Wellicht gaat de webshop offline, om nieuwe producten toe te voegen?
Ze wacht maar.MacD007 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:11:
[...]
apart met twee schermen bestellen, beste met twee verschillende cc. er word op dubbele of meer bestellingen via een cc gecontroleerd, dit om scalpers zo veel mogelijk buiten de deur te houden.
Heeft het vaak fout
Acces denied is teveel F5-en volgens mij, moet je de browsercookies verwijderen dan kan je er weer op.tritimee schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:10:
Even cookies verwijderentritimee schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:10:
Heeft het vaak fout
Hopen dat de Asus kaarten binnenkort ook binnen gaan komen daar..Vandaag, op 12-1-2021, zijn er een aantal van deze videokaarten geleverd:
• MSI Radeon RX 6800 Gaming-X Trio
Gigabyte:
Begin volgende week (week 3) verwachten wij onderstaande videokaarten, in beperkte aantallen:
• Gigabyte Radeon RX 6900 XT GAMING OC 16G
• Gigabyte Radeon RX 6800 AORUS M 16G
• Gigabyte Radeon RX 6800 GAMING OC 16G
• Gigabyte Radeon RX 6800 XT AORUS M 16G Type C
• Gigabyte Radeon RX 6800 XT AORUS M 16G
• Gigabyte Radeon RX 6800 XT GAMING OC 16G
Heeft het vaak fout
Ik zou graag de listing willen zien bij Megekko, maar dat is blijkbaar moeilijk.Furiousrickz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:19:
Megekko:
[...]
Hopen dat de Asus kaarten binnenkort ook binnen gaan komen daar..
Echt een ellendige website om mee te werken zo.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Omdat alles zo slecht leverbaar was hebben ze voor de 6800, XT en 6900 de filters aangepast dat er voor nu alleen producten zichtbaar zijn die leverbaar zijn.zzzzz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:21:
[...]
Ik zou graag de listing willen zien bij Megekko, maar dat is blijkbaar moeilijk.
Echt een ellendige website om mee te werken zo.
Ik sta op positie #4 voor een Gigabyte Radeon RX 6800 XT GAMING OC 16G.Furiousrickz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:19:
Megekko:
[...]
Benieuwd of ik binnenkort een bevestigingsmail ga ontvangen
[ Voor 4% gewijzigd door Zagar op 12-01-2021 16:28 ]
Oh sweet summer child.tritimee schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:10:
Thanks voor de tips hieronder, keek ongeveer 1x per uur
https://www.megekko.nl/Co...-Engine/Radeon-RX-6800-XT
Refresh staat bij mij nu op eens per 5 minuten. Alles lager dan dat zorgde steeds voor een ban.
https://www.megekko.nl/info/scrapersVegetaSan schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:29:
Voor degene die Distill/iets anders willen aanzetten op Megekko voor een 6800 XT. Beschikbare videokaarten zouden hier zichtbaar moeten worden gemaakt:
https://www.megekko.nl/Co...-Engine/Radeon-RX-6800-XT
Refresh staat bij mij nu op eens per 5 minuten. Alles lager dan dat zorgde steeds voor een ban.
Heeft het vaak fout
ik hoop dat dan ook weer Asrock kaarten beschikbaar komen bij Alternate.Furiousrickz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:19:
Megekko:
[...]
Heeft het vaak fout
Waar is die chat? ik zit op de mainpage van amd en zie dat de CES over aantal minuten gaat beginnen maar zie geen chattailfox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:56:
CES chat gaat al helemaal los
YouTube: AMD at CES 2021Makkievld 2.0 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:58:
[...]
Waar is die chat? ik zit op de mainpage van amd en zie dat de CES over aantal minuten gaat beginnen maar zie geen chat
[/quote]
YouTube: AMD at CES 2021
Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT
Als er een kaart of iets bekend wordt gemaakt, komt de stock na de presentatie. Alhoewel ik de kans er klein acht.Remth2 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:02:
Geen drop trouwens
Misschien moet Lisa Su mij maar aan nemen
Heeft het vaak fout
We gaan het zien...
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Ik neem aan dat ze nieuwe GPUs wel willen verkopen nadat ze die hebben aangekondigd. Het zou zomaar kunnen dat er dan over een minuut of 20 iets te bestellen is.Remth2 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:02:
Geen drop trouwens
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Maar ik dacht een drop voor CES.
Je mag mij disliken ik zat er naast
Heeft het vaak fout
Waar zit de dislike knoptailfox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:09:
Gaat nu over COVID.
Jebaittailfox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:09:
Gaat nu over COVID.
Ja ik snap het, iedereen vind het kut, praat nu gewoon eens over nieuwe speeltjes om ons er van af te leiden in plaats van onze neuzen er in te wrijven.
Ik bedoel wtf, nu gaat het over Microsoft Teams? pls..
Let maar op, iedereen is straks in slaap gevallen door de stream en dan doen ze een drop!Th0ms0n schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:14:
Ben ik de enige die al dat covid geleuter serieus beu is?
Ja ik snap het, iedereen vind het kut, praat nu gewoon eens over nieuwe speeltjes om ons er van af te leiden in plaats van onze neuzen er in te wrijven.
Mee eens. Maar zullen we het CES chat ergens anders doen?Th0ms0n schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:14:
Ben ik de enige die al dat covid geleuter serieus beu is?
Heeft het vaak fout
ALT + F4
VW ID.4 1st Max (2020) Blue Dusk / VW ID.3 1st Max (2020) Glacier White
gilla013 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:17:
[...]
Windows key +R -> Shutdown -s -f -> Enter
Of doen ze tijdens CES alsof AMD geen leverproblemen heeft?
there you go...Viserius schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:19:
Zouden de tekorten überhaupt nog wel genoemd worden?
Welke leverproblemen? alles gaat zoals geplandViserius schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:19:
/s
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Welke leverproblen? Vraag en aanbod is perfect niks aan de handViserius schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:19:
Heeft het vaak fout
"AVAILABLE NOW"
...
https://www.gputracker.eu...ische-chip/amd-rx-6800-xt
zie nu 1 winkel voorbij komen met voorraad en verscheping naar Nederland.
We know that there are alot of stock problems with the 6000 GPU series, but no worries, we have your back. I'm glad to announce that the radeon graphic cards are now back in stock, with force, in the AMD webshop. There will be plenty for everyone, there's no need for rush.Furiousrickz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:34:
"We know gamers are enthusiastic about our new 6000 series"
"AVAILABLE NOW"
...
30 seconden later..
OUT OF STOCK.
En nu Arnold... Gaat lekker met de accentjes.
Fingers crossed voor een drop zo, maar ik heb er een hard hoofd in
[ Voor 59% gewijzigd door gilla013 op 12-01-2021 17:43 ]
Heeft het vaak fout
Dikke middelvinger op het scherm en dat was hettailfox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:49:
Gaat nu over EPIC. Zal consumenten GPU hierna zijn?
Heeft het vaak fout
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:fill(white):strip_exif()/f/image/xtomXzZvjRXb3fmyuyWpQ5QV.png?f=user_large)