Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Bij mij werkt de direct link ook niet meer.. er is inderdaad het een en ander veranderd.. wellicht een aanpassing voor morgen?Tricolores schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:24:
Heeft er nog iemand de directe link van de 6800XT voor België? Om één of andere reden is de link die mijn Distill in de gaten hield niet meer de juiste, is nu plots een link naar producten die beschikbaar zijn voor aankoop.
Ik vraag me af of er morgen iets gaat veranderen.
Ik hoop voornamelijk op dat op moment dat jij het in je winkelmandje doet, dat het product voor de komende 5 minuten gereserveerd wordt voor jou en dat je gewoon de bestelling kan doorlopen zonder dat je een error krijgt wat uiteindelijk betekent dat het product was uitverkocht.Ragez schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:40:
Ohja bij mij ook. Misschien changes zodat alles wat stabieler werkt?
En toch konden mensen nog massaal 30 minuten via een ander link gewoon bestellen
1
| The requested page could not be found. |
Nu hoop ik dat ze de webshop opnieuw aan het bouwen zijn. Anders is het treurig nieuws.
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Hij is echt huge... ik kon gelukkig een drivecage verwijderen anders had ie niet gepast
:strip_exif()/f/image/7iB9xS340ZF5FfcdSN00DzwC.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 70% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-12-2020 12:23 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Had ik ook toen ik even checkte, wil echt naar het AMD kamp heb nu een GTX970 al gaat Cyberpunk spelen via GeforceNow erg goed.houtig schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:55:
Ik krijg op AMD shop pagina's volgende melding:
code:
1 The requested page could not be found.
Nu hoop ik dat ze de webshop opnieuw aan het bouwen zijn. Anders is het treurig nieuws.
Interessant! Ben benieuwd of ze met een change komen om bots het leven zuur te maken.Fugitive2008 schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:33:
[...]
Had ik ook toen ik even checkte, wil echt naar het AMD kamp heb nu een GTX970 al gaat Cyberpunk spelen via GeforceNow erg goed.
Heb het op de gehele websitehoutig schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:55:
Ik krijg op AMD shop pagina's volgende melding:
code:
1 The requested page could not be found.
:strip_exif()/f/image/9kJlcsN7uHsaJS0pyKHe7GlG.jpg?f=fotoalbum_large)
11 December gezwicht voor 'nu hebben' bij Alternate, gisteren in huis... 2 x RTX 3080 gecancelled.
:strip_exif()/f/image/EadO3Njh9PK9mX6qKfUGyaK9.jpg?f=fotoalbum_large)
Powerkabels gaan nog bovenlangs, uit de weg van de casefan die de GPU van frisse lucht voorziet.
En ja, het is echt een BFGPU
Geen spijt van tandje minder dan XT of RTX 3080: VR perf is goed genoeg en een dikke up vanaf een RTX 2070
Ik was echt bang spijt te krijgen dat ik niet gewacht heb op een RTX 3080
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Wat me stoort is dat er nog geen enkele review is van de Gigabyte Gaming OC, ik heb geen idee hoe de koeling presteerd. Van de Sapphire Nitro+ weet ik het ondertussen wel.
Enige review die ik van de AOARUS Gigabyte kaart heb kunnen vinden:
https://greentechreviews....rx-6800-xt-master-type-c/
Alleen heeft deze een andere koeling als ik het begrijp namelijk "MAX-Covered" waar de andere modellen de Windforce naam dragen.
Inderdaad. Hoop niet dat het ransomware is en gewoon knullige programmeur.
Wat een mooi ding. Heb je de huidige prijs betaald bij Alternate? Ik wil zelf ook een strix, eigenlijk de 6800XT of 3080, maar zo lastig te krijgen.UniMatrix schreef op zondag 13 december 2020 @ 14:21:
[Afbeelding]
11 December gezwicht voor 'nu hebben' bij Alternate, gisteren in huis... 2 x RTX 3080 gecancelled.
[Afbeelding]
Powerkabels gaan nog bovenlangs, uit de weg van de casefan die de GPU van frisse lucht voorziet.
En ja, het is echt een BFGPU![]()
Geen spijt van tandje minder dan XT of RTX 3080: VR perf is goed genoeg en een dikke up vanaf een RTX 2070![]()
Ik was echt bang spijt te krijgen dat ik niet gewacht heb op een RTX 3080...
€ 809,-Santee schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:03:
[...]
Wat een mooi ding. Heb je de huidige prijs betaald bij Alternate? Ik wil zelf ook een strix, eigenlijk de 6800XT of 3080, maar zo lastig te krijgen.
Maar ja, wel in mijn kast tijdens de kerstvakantie...
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

mmmh menu item is ineens weg en je kan de kaarten niet meer bestellen, zouden ze naar hun voeten gekregen hebben van AMD?
Ow OW ow op de de Duitse site staat dat het artikel niet gekocht kan worden (met een veel te hoge prijs)
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Damic schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:32:
Weten jullie nog in de week dat ik poste van de Alterante Belgische prijzen Damic in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"
[Afbeelding]
mmmh menu item is ineens weg en je kan de kaarten niet meer bestellen, zouden ze naar hun voeten gekregen hebben van AMD?
Ow OW ow op de de Duitse site staat dat het artikel niet gekocht kan worden (met een veel te hoge prijs)
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/FlIRglAUtXq3rN5qM9MUS1iq.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je zo dure kaart hebt gekocht bij alternate belgie voel je wel ..... nu
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
AMD is inderdaad down. Downformeorjusteveryone geeft hetzelfde aan.Stoomkoker schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:25:
Ik kan de hele amd web pagina niet meer laden, andere mensen hetzelfde?
Als ik die zo zie zit ik er sterk over te denken mijn hopelijk deze week te ontvangen RTX 3080 Suprim te vervangen voor de ROG STRIX 6800XT of 6900XT, wanneer beter verkrijgbaar... al ziet een Red Devil er ook fantastisch uit.... Lastig allemaal...UniMatrix schreef op zondag 13 december 2020 @ 14:21:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En ja, het is echt een BFGPU![]()
Geen spijt van tandje minder dan XT of RTX 3080: VR perf is goed genoeg en een dikke up vanaf een RTX 2070![]()
Ik was echt bang spijt te krijgen dat ik niet gewacht heb op een RTX 3080...
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Ik merk wel dat sindsdien mijn Distill wel helemaal op hol slaat (doordat ik nu ieder 2 minuten gebanned word).Dappzor schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:58:
De site doet het weer!
Edit: blijkt toch mee te vallen
[ Voor 9% gewijzigd door FireBladeX op 13-12-2020 20:53 ]
:strip_exif()/f/image/WhKQVMSp3m4GzZVsAQ855CFb.jpg?f=fotoalbum_large)
If anyone with an NR200 build is wondering, the 6900XT has been installed and it fits nicely within the case with 6x Noctua fans, a mini-DTX Crosshair VIII Impact with its so-dimm.2 module, an Arctic Liquid Freezer II 280, and an SF750.
The bottom case fans are a bit too close to the GPU, but I can get away with using 25mm Noctuas minus the anti-vibration pads.
So far, performance, thermals, and noise have been under control for the most part
Heeft het vaak fout
Zou mooi zijn...tailfox schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:13:
Ik denk vandaag veel stock.
En vanmiddag weer 15:00?
Voel je dit aan je water of baseer je dit op een bron?tailfox schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:13:
Ik denk vandaag veel stock.
Ik zou zeggen om 3 uur hoef je echt niet te kijken. Eerder half 5bazzer schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:24:
Kan je ook een 6800 en een 6800xt tegelijk bestellen of is dat onmogelijk?
Heeft het vaak fout
Ik baseer het op lucht maar wel ongeveer zoveel dagen na laatste stock.kerath schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:28:
[...]
Voel je dit aan je water of baseer je dit op een bron?
Ik heb hoop
Heeft het vaak fout
Bij voldoende stock en het ontbreken van de "shipping" error in theorie wel ja. Realistisch gezien acht ik de kans klein, gebaseerd op de vorige drops.bazzer schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:24:
Kan je ook een 6800 en een 6800xt tegelijk bestellen of is dat onmogelijk?
Waarschijnlijk heb je daar de tijd niet voor.kerath schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:30:
[...]
Bij voldoende stock en het ontbreken van de "shipping" error in theorie wel ja. Realistisch gezien acht ik de kans klein, gebaseerd op de vorige drops.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Niemand weet wat dus ga geen dingen roepen, anders wordt het zo onoverzichtelijk.
Denk dat dit het de komende tijd meer is. Dan maar na kerst.Ferio schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:19:
Denk eerder lente 2021 voor voldoende stock, of geluk of je betaald de hoofdprijs.
Heeft het vaak fout
Nette prijs.... voor een XT
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Inderdaad , geen haar op me hoofd die deze prijs gaat betalen voor een 6800!
Maar wel woensdag binnen. Als het een webshop was in NL had ik meteen besteld.
Heeft het vaak fout
Dat is echt zo een kul argument om een veel te hoge prijs te kunnen goed praten. Lijkt mij dat er weinig mensen zijn die de kaart echt nodig hebben voor bijvoorbeeld werk...tailfox schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:21:
[...]
Enfin, genoeg gezeur... Laten we hopen dat er een goede batch bij amd te verkrijgen is voor de normale prijs 👍
[ Voor 13% gewijzigd door randomice op 14-12-2020 14:08 ]
Als het woensdag binnen is red je het net maar als het later gaat worden ...tailfox schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:21:
[...]
het is een stuk zand ding is waard wat je er voor over hebtrandomice schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:59:
[...]
Dat is echt zo een kul argument om een veel te hoge prijs te kunnen goed praten. Lijkt mij dat er weinig mensen zijn die de kaart echt nodig hebben voor bijvoorbeeld werk...
Enfin, genoeg gezeur... Laten we hopen dat er een goede batch bij amd te verkrijgen is voor de normale prijs 👍
Heeft het vaak fout
Dat is waar maar men lijkt totaal geen gevoel voor geld waarde meer te hebben en het wordt steeds gekker. Ik doe er niet aan mee..tailfox schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:14:
[...]
het is een stuk zand ding is waard wat je er voor over hebt
Nouja ik ben toch niet op vakantie gegaan en heb mijn 5700 XT verkocht ik vind het onder tussen ook wel prima. Dus ja dan betaal je maar wat meer.randomice schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:18:
[...]
Dat is waar maar men lijkt totaal geen gevoel voor geld waarde meer te hebben en het wordt steeds gekker. Ik doe er niet aan mee..
Heeft het vaak fout
https://www.redbubble.com...C8IkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Als er nu RGB in zou zitten...samaxx schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:23:
Voor wie er een 6800/6900 ROG mondkapje wilt:
https://www.redbubble.com...C8IkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
VW ID.4 1st Max (2020) Blue Dusk / VW ID.3 1st Max (2020) Glacier White
Huh? Het 'de volgende dag in huis hebben' is juist het énige argument dat valide is om een hogere prijs te betalen. Dat jij dat stom vind dat mensen dat doen, dat is natuurlijk een heel ander verhaal.randomice schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:59:
[...]
Dat is echt zo een kul argument om een veel te hoge prijs te kunnen goed praten. Lijkt mij dat er weinig mensen zijn die de kaart echt nodig hebben voor bijvoorbeeld werk...
Je verwart levertijd met beschikbaarheid? Levertijd zou een 5 a 10 % hogere prijs mogen zijn maar 50 tot 70% 🤷. Ik hoop toch niet dat we met ze allen dit normaal gaan vinden. Telefonie markt is ook al zo een gekte.. veel hogere afzet markt en veel meer onderdelen te verkopen zou moeten leiden tot daling! Zelf electronica ontwikkelt en de prijs ging altijd omlaag door volume !Thodekroo schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:27:
[...]
Huh? Het 'de volgende dag in huis hebben' is juist het énige argument dat valide is om een hogere prijs te betalen. Dat jij dat stom vind dat mensen dat doen, dat is natuurlijk een heel ander verhaal.
[ Voor 23% gewijzigd door randomice op 14-12-2020 14:36 ]
Mogen? Er is geen wet die zegt een costum kaart mag maar zoveel procent meer kosten.randomice schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:33:
[...]
Je verwart levertijd met beschikbaarheid? Levertijd zou een 5 a 10 % hogere prijs mogen zijn maar 50 tot 70% 🤷
Buiten dat is is je 50% lichtelijk overdreven
Heeft het vaak fout
Ik heb 6800 non xt versies voor 900e plus bij webwinkels zien verdwijnen. ..tailfox schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:37:
[...]
Mogen? Er is geen wet die zegt een costum kaart mag maar zoveel procent meer kosten.
Buiten dat is is je 50% lichtelijk overdreven
Ja zo is de (vrije) markt nu eenmaal op dit moment. Daar kun jij het niet mee eens zijn, ik ben er ook niet blij mee. Maar het is iemands goed recht om 900 euro af te tikken voor een 6800 en het is evengoed het recht van alternate om dat bedrag ervoor te vragen. Ik koop iig nooit meer iets bij alternate, dat is de enige manier om hier mee om te gaan volgens mij.randomice schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:39:
[...]
Ik heb 6800 non xt versies voor 900e plus bij webwinkels zien verdwijnen. ..
Ik zelf wacht op MSRP prijzen omdat dat het beste past bij mijn situatie van A tot Z
Ja ik heb te veel betaald voor mijn AIB 6800XT, maar afgelopen vrijdag besteld en zaterdag morgen zat hij in de computer.
Eigenlijk heb ik er minder problemen mee dat een winkel teveel vraagt, dan iemand die hier doodleuk komt vertellen dat hij een kaart gescoord heeft en dan op V&A geveild wordt en duurder wordt dan dat de winkel zou hebben gevraagd.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Kleine zoektocht doet een hoopTricolores schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:59:
Is er een rechtstreekse link die jullie zo meteen checken? Of gebruiken jullie gewoon de algemene pagina (waar nu nog "out of stock" staat) en de overzichtspagina met beschikbare producten?
https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374000/nl
https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374100/nl
zowel de normale amd.com site als ook de specifieke links naar de cards, echter ook bij de geen stock.Tricolores schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:59:
Is er een rechtstreekse link die jullie zo meteen checken? Of gebruiken jullie gewoon de algemene pagina (waar nu nog "out of stock" staat) en de overzichtspagina met beschikbare producten?
hier nog de links:
https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374200/nl
https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374100/nl
https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374000/nl
https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
wachten is op de promo links, vanuit het Red TEAM, please we needed them, thanks.
tijdstip 3:00 is een grote vraag, de laatste waren duidelijk later, rond 16:00-17:00 uur.
[ Voor 32% gewijzigd door MacD007 op 14-12-2020 15:07 ]
Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge
Verwijderd
Blijf het grappig vinden hoe mensen om 3 uur gaan kijken.bazzer schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:04:
Niks lijkt het
Heeft het vaak fout
Tja kunt het altijd even proberen, kleine moeite tochtailfox schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:10:
[...]
Blijf het grappig vinden hoe mensen om 3 uur gaan kijken.
Die krijg je als de voorraad op is voor dat land/regioVerwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:02:
Die direct-buy linkjes gaven de vorige keer keihard errors terug over shipping countries, dus ik zou daar niet te hard op vertrouwen.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Zit er denk ik niet meer in inderdaadTricolores schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:33:
Wel, dat zal het wel bijna geweest zijn zeker voor vandaag?
Doordeweeks na 3 uur, en met grote willekeur.Auke1336 schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:00:
Is er een bepaald tijdstip of dagdeel waar de afgelopen tijd de kaarten beschikbaar kwamen op de AMD site?
De enige dagen dat er daadwerkelijk om 3 uur een drop was, was op release dagen.
https://www.caseking.de/s...84-mb-gddr6-gcsp-216.html
leuke link maar 830 euro voor een 6800Spacewide schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:05:
Op voorraad bij Caseking; Sapphire Nitro+ 6800
https://www.caseking.de/s...84-mb-gddr6-gcsp-216.html
Het zou niet gek zijn iets meer in de spiegel te kijken aangezien je bijna dagelijks hier deelt voelt/denkt/gelooft er die dag echt stock gaat zijn. (En iets minder naar anderen.)tailfox schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:10:
[...]
Blijf het grappig vinden hoe mensen om 3 uur gaan kijken.
NB met 16% Duitse btw, als je inlogt met shipping naar NL komt er vrolijk 5%, ca €35 bij op.
Is dat nou een variant zonder actieve koeling erop? Of is het slechts een placeholder?mrd555 schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:49:
Zag net toevallig bij Alternate een pre-order voor een nieuwe custom 6900XT variant, de "ASUS RX 6900 XT PHANTOM GAMING D OC" (Het lijkt mij dat het eigenlijk een AsRock kaart moet zijn, aan de naam te zien). Meteen besteld, volgens chatbot Alice sta ik op nummer 2 nu.
Nee da's inderdaad de passief gekoelde 6900XTxPur3Z schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:54:
[...]
Is dat nou een variant zonder actieve koeling erop? Of is het slechts een placeholder?
Nvm, niet goed gekeken, is gewoon een placeholder. Ik wacht rustig af tot er meerdere varianten online staan of proberen een drop te bemachtigenpixeled schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:55:
[...]
Nee da's inderdaad de passief gekoelde 6900XT
Voor de prijs van de Sapphire koop je een XFX Merc 319 RX6800 XT.
VW ID.4 1st Max (2020) Blue Dusk / VW ID.3 1st Max (2020) Glacier White
[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Rawnar op 14-12-2020 20:24 ]
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
Een nieuwe site om in de gaten te houden!Mr. Rawnar schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:23:
Ze verkopen er ook de referentie MSI RX 6800 XT voor rond de 670 euro. Dat is tenminste een prijs die je zou moeten verwachten voor een ref. kaart. Levertijd is nog onbekend, maar het is een normale prijs.
3 uur is geen een keer geweest buiten de 2 releases.kerath schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:09:
[...]
Het zou niet gek zijn iets meer in de spiegel te kijken aangezien je bijna dagelijks hier deelt voelt/denkt/gelooft er die dag echt stock gaat zijn. (En iets minder naar anderen.)
![]()
Toch behulpzaam om dat te benoemen vind je niet?
(Je persoonslijke aanvallen negeer ik want voegt niks toe)
Heeft het vaak fout
Linkje?houtig schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:49:
Hey megekko heeft twee extra 6800xt kaarten in assortiment. Nog steeds te duur en langer levertijd maar hoe meer hoe beter
Heeft het vaak fout
https://www.megekko.nl/pr...ING-X-TRIO-16G-Videokaart
https://www.megekko.nl/pr...aichi-X-16G-OC-Videokaart
Overzicht:
https://www.megekko.nl/Co...lair_pp-50_p-1_d-list_cf-
Poeh, nee ik weiger nog steeds dit soort prijzen te betalen. Mijn 2070s kan alles nog wel aan dus ik heb geen haast. Dan maar ergens in 2021.
Je maakt mij wel blij met een dode mus zeg. Ik meteen proberen te bestellen maar blijkt dat niet gaat. Het is net als Coolblue waar je e-mailadres kan achterlaten zodat je een berichtje krijgt als die weer beschikbaar is (maar niets garandeert het voor die prijs).Mr. Rawnar schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:23:
Ze verkopen er ook de referentie MSI RX 6800 XT voor rond de 670 euro. Dat is tenminste een prijs die je zou moeten verwachten voor een ref. kaart. Levertijd is nog onbekend, maar het is een normale prijs.
Ik had liever gewoon direct 670 euro betaald en op een wachtlijst gestaan i.p.v. dat gedoe met AMD website en bijhorende angst en paniek klachten. Maar goed, dat gaat dus niet. Komende dagen, weken, maanden dan maar spastisch alles in de gaten houden. Nu met de verscherping van de corona maatregelen... dat er nog meer mensen thuis zitten, zie ik het gewoon niet gebeuren dat ik voor april 2021 een ga bemachtigen.
Wat jammer is is dat er staat minimaal 10 dagen. Bij de meeste kaarten zitten er al 100 man in die rij. Voor ieder die nu besteld kan je beter 3 maanden neerzetten gezien er nog geen enkele XT AIB kaart is geleverd. Los van de gigantisch dure versies misschien.
https://www.proshop.de/AMD-Radeon-RX-6000-Series-overview
Dat zijn outstanding orders, niet geleverd whoops.
[ Voor 14% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 14-12-2020 22:05 ]
Ik sta op nummer 1 van de 2 voor de Asrock Tai Chi OC.Sp3ci3s8472 schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:58:
[...]
Wat jammer is is dat er staat minimaal 10 dagen. Bij de meeste kaarten zitten er al 100 man in die rij. Voor ieder die nu besteld kan je beter 3 maanden neerzetten gezien er nog geen enkele XT AIB kaart is geleverd. Los van de gigantisch dure versies misschien.
Sorry daarvoor. Mijn Spaans is wat roestig.FireBladeX schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:25:
[...]
Je maakt mij wel blij met een dode mus zeg. Ik meteen proberen te bestellen maar blijkt dat niet gaat. Het is net als Coolblue waar je e-mailadres kan achterlaten zodat je een berichtje krijgt als die weer beschikbaar is (maar niets garandeert het voor die prijs).
Ik had liever gewoon direct 670 euro betaald en op een wachtlijst gestaan i.p.v. dat gedoe met AMD website en bijhorende angst en paniek klachten. Maar goed, dat gaat dus niet. Komende dagen, weken, maanden dan maar spastisch alles in de gaten houden. Nu met de verscherping van de corona maatregelen... dat er nog meer mensen thuis zitten, zie ik het gewoon niet gebeuren dat ik voor april 2021 een ga bemachtigen.
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
Kun je dit ergens op de site terugzien of heb je dit via email gehoord ?Swizzler24 schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:13:
[...]
Ik sta op nummer 1 van de 2 voor de Asrock Tai Chi OC.
Als je besteld heb dan kan je je positie bekijken (op de site).Temujin schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:16:
[...]
Kun je dit ergens op de site terugzien of heb je dit via email gehoord ?
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |