Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Mag ik u voorstellen aan de meest achterlijke van het stel: RBN Hardwareprocyon schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:29:
[...]
Ik krijg enorm kromme tenen van hoe die gast van gamer meld praat. Dat stemmetje dat ie gebruikt slaat nergens op, no way dat hij in zijn dagelijks leven ook zo praat.
Sorry. Dit was offtopic.
Tenenkrommend die intonatie en vocal fry. YikesThodekroo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:39:
[...]
Mag ik u voorstellen aan de meest achterlijke van het stel: RBN Hardware
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
Artikel: VGA Asus Radeon TUF-RX6800XT-O16G-GAMINGRaverken schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:12:
Weet er iemand hoeveel reservaties er zijn voor de Asus TUF-RX6800XT-O16G-GAMING bij Megekko?
Jouw positie: 16 van de 34
Tijd: 09:15
Is er een shared excel aanwezig om dit soort dingen te noteren zoals bij de RTX 30XX?
https://www.alternate.be/.../product/1700098?lk=21530
Holy cow .... daar kan je een 6900 XT voor kopen!deSenna24 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:17:
Scalpernate is weer bezig...
https://www.alternate.be/.../product/1700098?lk=21530
Alleen als je 1 van de gelukkigen bent bij AMD, want ik vrees dat als ze bij de shops komen daar ook een paar honderd bovenop gaat.luckystone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:18:
[...]
Holy cow .... daar kan je een 6900 XT voor kopen!
En €180 overhouden als je de reference kan krijgenluckystone schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:18:
[...]
Holy cow .... daar kan je een 6900 XT voor kopen!
Ik heb ondertussen ook alle preorders bij Alternate gecancelled, leuk dat ze (qua 3080) de laagste prijs hebben maar bijna €900 uit hebben staan bij een webshop en vervolgens een paar plekjes per week opschuiven (wsl cancels) vond ik niks.
[ Voor 33% gewijzigd door Santee op 01-12-2020 10:30 ]
[ Voor 133% gewijzigd door maikie61 op 01-12-2020 10:34 ]
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Wat zal eerder zijn
Heeft het vaak fout
Geld terug? XDtailfox schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:49:
ik wil mijn borg terug en dan een drop.
Wat zal eerder zijn
Niet voor zover ik weet, maar mijn SF600 doet het prima en die is te krijgen en die kan pieken van ruim 800W aan. Het is niet alsof mijn OC Vega64 300W onder doet voor een van de nieuwe kaarten.jeffb0918 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:03:
Off-topic question: Is there a thread like this to follow the availability of PSUs? I'm trying to find an SFX PSU, yet all of the good ones seemed like a unicorn to me now...
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Ik verwacht niets, maar je weet maar nooit.Tricolores schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:05:
Zouden we durven hopen op een nieuwe drop vandaag?
Ik heb precies hetzelfde. Nu las ik wel dat als je met Paypal hebt besteld dat de conformatie mail van AMD wel een dag op zich kan laten wachten. Ik houd nog even hoop...Visgek82 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:12:
Ik was gister een van de gelukkigen maar ik heb tot op heden nog niets vernomen. zal dan toch wel te laat geweest zijn . tot nu toe alleen een mail van Paypal , met een betaalbevestiging. Geld is gereserveerd, maar verder lijkt er niets te gebeuren.
Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x
Ik snap niet goed hoe hun webshop inelkaar zit, normaal gesproken als je iets in je winkelmandje doet is dat exemplaar gelockt voor andere. Dus kan je hem normaal bestellen en moet alles goed gaan. Persoonlijk kreeg ik het voorelkaar om eentje in mijn winkelwagen te krijgen, maar kreeg ook een melding dat ik het item eerst moest verwijderen om verder te kunnen. In jouw geval is het dubbel lullig dat je hebt kunnen betalen, maar er geen bevestiging van krijgt.Visgek82 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:12:
Ik was gister een van de gelukkigen maar ik heb tot op heden nog niets vernomen. zal dan toch wel te laat geweest zijn . tot nu toe alleen een mail van Paypal , met een betaalbevestiging. Geld is gereserveerd, maar verder lijkt er niets te gebeuren.
Het is al frustrerend genoeg dat er geen supply is, maar het had toch weinig moeite gekost om een queue open te zetten en mensen de tijd te geven om hun exemplaar te bemachtigen.
Ongewenst/spam gecheckt? Dit was bij mij het geval. De mail ging naar mijn paypal adres.Visgek82 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:12:
[ Voor 4% gewijzigd door mmhs op 01-12-2020 13:16 ]
Het hele systeem is een shitshow, heb het hier gisteren nog gezegd. Totaal niet klantvriendelijk.Elidibus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:15:
[...]
Ik snap niet goed hoe hun webshop inelkaar zit, normaal gesproken als je iets in je winkelmandje doet is dat exemplaar gelockt voor andere. Dus kan je hem normaal bestellen en moet alles goed gaan. Persoonlijk kreeg ik het voorelkaar om eentje in mijn winkelwagen te krijgen, maar kreeg ook een melding dat ik het item eerst moest verwijderen om verder te kunnen. In jouw geval is het dubbel lullig dat je hebt kunnen betalen, maar er geen bevestiging van krijgt.
Het is al frustrerend genoeg dat er geen supply is, maar het had toch weinig moeite gekost om een queue open te zetten en mensen de tijd te geven om hun exemplaar te bemachtigen.
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Dit is dus niet het geval. Heel veel webshops doen dit niet. Dit is bijvoorbeeld vaak wel zo met concertkaartjes o.i.d., maar in reguliere webshops heb ik dit zelden gezien. Verder regelt Digital River de verkopen op de website van AMD, en die hebben niet bepaald een goede reputatie.Elidibus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:15:
[...]
...normaal gesproken als je iets in je winkelmandje doet is dat exemplaar gelockt voor andere. ...
Yep, niks in mijn spam folder. Ik wacht geduldig af.... het zou toch super zijn als ik een kaart kon krijgen, maar ik hou rekening met een tegenvaller.mmhs schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:15:
[...]
Ongewenst/spam gecheckt? Dit was bij mij het geval. De mail ging naar mijn paypal adres.
Anno 2020 is dat wel een best practice, zeker voor de grotere webshops. Natuurlijk zal een buurtwinkel hier op het dorp dat niet doen, maar van bijvoorbeeld AMD mag je dat wel verwachten. Door dit systeem te gebruiken spelen ze juist recht in de kaart van de scalpers en hun bots. Die kunnen nu meerdere keren eenvoudig voorraad bemachtigen. De consumenten die ze willen bereiken raken ze kwijt, of kopen juist bij die scalpers, waardoor je dit ook weer in stand houdt.JoepD schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:20:
[...]
Dit is dus niet het geval. Heel veel webshops doen dit niet. Dit is bijvoorbeeld vaak wel zo met concertkaartjes o.i.d., maar in reguliere webshops heb ik dit zelden gezien. Verder regelt Digital River de verkopen op de website van AMD, en die hebben niet bepaald een goede reputatie.
Ik zie via Reddit dat er meer mensen zijn zoals wij. Wel bericht van Paypal, maar niet van AMD. Eentje had gebeld met AMD en daar de bevestiging van zijn order gekregen, maar nog steeds geen mail. Misschien dat ik vanmiddag ook maar eens bel.Visgek82 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:20:
[...]
Yep, niks in mijn spam folder. Ik wacht geduldig af.... het zou toch super zijn als ik een kaart kon krijgen, maar ik hou rekening met een tegenvaller.
Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x
Ze weten helaas niets.
Voor mijn gevoel is dit nu een pre-order voor een hoop lucht.
Als je weet waar je heen moet bellen , zou je dat mij in een DM kunnen sturen?hubhib schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:23:
[...]
Ik zie via Reddit dat er meer mensen zijn zoals wij. Wel bericht van Paypal, maar niet van AMD. Eentje had gebeld met AMD en daar de bevestiging van zijn order gekregen, maar nog steeds geen mail. Misschien dat ik vanmiddag ook maar eens bel.
Het is juist makkelijker voor scalpers als de inhoud van een winkelwagentje gereserveerd wordt. Dan heb je enkel een bot nodig die het item in je winkelwagen plaatst, je hebt dan geen software nodig om de bestelling daadwerkelijk af te ronden. Want dit kan dan makkelijk door een persoon gedaan worden, want de winkelwagen inhoud is dan toch voor 10-30 minuten gereserveerd.Elidibus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:22:
[...]
Anno 2020 is dat wel een best practice, zeker voor de grotere webshops. Natuurlijk zal een buurtwinkel hier op het dorp dat niet doen, maar van bijvoorbeeld AMD mag je dat wel verwachten. Door dit systeem te gebruiken spelen ze juist recht in de kaart van de scalpers en hun bots. Die kunnen nu meerdere keren eenvoudig voorraad bemachtigen. De consumenten die ze willen bereiken raken ze kwijt, of kopen juist bij die scalpers, waardoor je dit ook weer in stand houdt.
Het gaat ook om meer dan dat alleen hé. Neem nu mijn situatie. Ik kon bestellen, alles doorlopen, al mijn gegevens invullen en eens ik op "bestelling afronden" (of iets dergelijk) klikte, werd ik doorverwezen naar een blanco pagina.Elidibus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:22:
[...]
Anno 2020 is dat wel een best practice, zeker voor de grotere webshops. Natuurlijk zal een buurtwinkel hier op het dorp dat niet doen, maar van bijvoorbeeld AMD mag je dat wel verwachten. Door dit systeem te gebruiken spelen ze juist recht in de kaart van de scalpers en hun bots. Die kunnen nu meerdere keren eenvoudig voorraad bemachtigen. De consumenten die ze willen bereiken raken ze kwijt, of kopen juist bij die scalpers, waardoor je dit ook weer in stand houdt.
Hoe moet een mens dan weten of het gelukt is of niet? Ik weet van anderen hier dat je er dan naast gegrepen hebt, maar zoiets kan toch niet anno 2020? Doesnormaal.
Jup, ik heb trouwens vrijdag een andere bestelling gecrediteerd en volgens hun voorwaarden hebben ze 14 dagen maximaal tot terugstorting. Bij Alternate was het altijd netjes binnen 1/2 dagen weer terug op de rekening. Is toch stuk minder relax, bij SiComputers kan je ook niet betalen met Paypal/CC volgens mij.StevenvD1 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:24:
Net even gevraagd bij SiComputers of ze iets weten over leveringen aangezien ze pre-orders aangenomen hebben.
Ze weten helaas niets.
Voor mijn gevoel is dit nu een pre-order voor een hoop lucht.
Sterker nog, je zou er ook een mooie fuik van kunnen maken.. iedereen die betrapt wordt op scalpen op een "blacklist" zetten, volgende release geef je ze early access voor een enorme markup, dat kopen de scalpers dan op, en vervolgens laat je de volledige general availability voorraad los tegen MSRP. Blijven ze allemaal met hun overpriced producten zitten
Soort short squeeze maar dan anders
Helaas is er niet een dergelijke wachtlijst. Dit hele topic was overbodig als die wachtlijst er wel was, want dan moesten we er niet zo op jagen en konden we gewoon een order plaatsen. Als ze gewoon na de launch van NVidia een pre order open hadden gezet, had men gelijk die kopers gehad en wist men hoeveel de vraag daadwerkelijk was. Had een stuk betere PR geweest dan een twitter bericht waarin je aangeeft voldoende voorraad te hebben.gidogeek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:52:
Het beste tegen scalpers is gewoon direct bij AMD bestellen, in de wachtrij komen, en dan rustig vetten of iemand een scalper is of niet aan de hand van de tijd die je hebt. Natuurlijk is dat niet altijd even makkelijkmaar ook scalpers hebben niet oneindig adressen en betalingsmogelijkheden. Door onaangekondigd drops te doen die er dan binnen 10 sec weer vanaf zijn geef je juist alleen "pros" de kans om het aan te schaffen en niet "pa die voor zoon een gpu cadeau wil doen voor de kerst".
Sterker nog, je zou er ook een mooie fuik van kunnen maken.. iedereen die betrapt wordt op scalpen op een "blacklist" zetten, volgende release geef je ze early access voor een enorme markup, dat kopen de scalpers dan op, en vervolgens laat je de volledige general availability voorraad los tegen MSRP. Blijven ze allemaal met hun overpriced producten zitten
Soort short squeeze maar dan anders
Dat is ook juist m'n punt. Hadden ze maarElidibus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:56:
[...]
Helaas is er niet een dergelijke wachtlijst. Dit hele topic was overbodig als die wachtlijst er wel was, want dan moesten we er niet zo op jagen en konden we gewoon een order plaatsen. Als ze gewoon na de launch van NVidia een pre order open hadden gezet, had men gelijk die kopers gehad en wist men hoeveel de vraag daadwerkelijk was. Had een stuk betere PR geweest dan een twitter bericht waarin je aangeeft voldoende voorraad te hebben.
Was hij gisteren niet om 15:18 oid?gidogeek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:31:
[...]
Dat is ook juist m'n punt. Hadden ze maarmaar weer ff genoeg geklaagd. Drop in 29 min toch ?
nee, volgens mij rond 16:20, zie eerdere posts. was helaas al na 1 minuut alweer gedaan, ik zelf heb om 16:22 wel nog de eerste knop kunnen plaatsen, echter het mandje bleef leeg (out of Stock).
Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge
Inderdaad, toes crossedgidogeek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:31:
[...]
Dat is ook juist m'n punt. Hadden ze maarmaar weer ff genoeg geklaagd. Drop in 29 min toch ?
blijkbaar vandaag niet, of later wie weet.
[ Voor 87% gewijzigd door gidogeek op 01-12-2020 15:03 ]
Ben benieuwd of ze weer iets aan het preppen zijn, aangezien de pagina bij mij een paar mins "Product not found" aan gaf, F5 knop is er weer klaar voor
het lijkt er op dat vandaag dus niets komt, dus waar jij nu voor klaar zit is me een raadsel. of je bedoelt om 16:20, maar dat kan dus ook om 15:50 of 17:40 worden of zo. blijkbaar moeten we tot 8 december wachten tot er voldoende voorraad komt (of langer).
Waarom specifiek 8 december?MacD007 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:13:
[...]
het lijkt er op dat vandaag dus niets komt, dus waar jij nu voor klaar zit is me een raadsel. of je bedoelt om 16:20, maar dat kan dus ook om 15:50 of 17:40 worden of zo. blijkbaar moeten we tot 8 december wachten tot er voldoende voorraad komt (of langer).
verandering op paginaMacD007 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:13:
[...]
Heeft het vaak fout
Volgens mij komt deze melding naar boven als je te veel/snel refresht, en de site vermoed dat je een bot bent..
Hmm zou kunnen, heb hem alleen nog niet eerder gehad. Distil staat op 2 mins bij mij.Aronbx_ schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:29:
[...]
Volgens mij komt deze melding naar boven als je te veel/snel refresht, en de site vermoed dat je een bot bent..
Precies deze kreeg ik dus ook als ik Distil op <5min had staanElidibus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:29:
[...]
Hmm zou kunnen, heb hem alleen nog niet eerder gehad. Distil staat op 2 mins bij mij.
En nu ook een track & trace code beschikbaar op de websiteKiwi schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:52:
[...]
Zojuist ook de orderbevestiging via de mail ontvangen
Wow, van de bestelling van gister ? das nog sneller dan een week..Kiwi schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:34:
[...]
En nu ook een track & trace code beschikbaar op de website
Nice, veel plezier met het wachten bij de schoorsteenKiwi schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:34:
[...]
En nu ook een track & trace code beschikbaar op de website
Yes, geen mail o.i.d. ontvangen nog, maar ik keek toevallig even wat de order status was op de site.gidogeek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:36:
[...]
Wow, van de bestelling van gister ? das nog sneller dan een week..
Waarin dan de kaarten zitten die ze na checken van koper gevlagd hebben als NOK.
Gefeliciteerd.. Ik heb betaald via paybal -> creditcard. Geen mail ontvangen, en ook geen track & trace. Ik hoop dat alles nog goed komt. Kan ook de order status niet bekijken want hij vind geen order.. beetje gek allemaal.Kiwi schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:37:
[...]
Yes, geen mail o.i.d. ontvangen nog, maar ik keek toevallig even wat de order status was op de site.
[ Voor 10% gewijzigd door Visgek82 op 01-12-2020 15:39 ]
Ai, hopen dat dat goed komt inderdaad. Als je via PayPal hebt betaald zal je sowieso moeten wachten tot je de order bevestiging mail krijgt, daar staat het wachtwoord in om de orderstatus te bekijken. Die optie met mail + creditcard nummer is volgens mij alleen voor orders met een directe creditcard betalingVisgek82 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:38:
[...]
Gefeliciteerd.. Ik heb betaald via paybal -> creditcard. Geen mail ontvangen, en ook geen track & trace. Ik hoop dat alles nog goed komt. Kan ook de order status niet bekijken want hij vind geen order.. beetje gek allemaal.
Idd. als deze order om wat voor reden dan ook niet doorgaat denk ik dat ik ook mijn gewone bankrekening koppel en de volgende order daarvan laat afschrijven , mss gaat het dan beter.Kiwi schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:43:
[...]
Ai, hopen dat dat goed komt inderdaad. Als je via PayPal hebt betaald zal je sowieso moeten wachten tot je de order bevestiging mail krijgt, daar staat het wachtwoord in om de orderstatus te bekijken. Die optie met mail + creditcard nummer is volgens mij alleen voor orders met een directe creditcard betaling
Dat kan maar ik wil nooit meer een nVidia - rare snuiter die Jensen - in het verleden en nu ook weer met de 12-pin connector...PainkillA schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:48:
3070's zijn al in het wild op voorraad voor 650 euro (alternate duitsland welliswaar maar dat is geen probleem) maar een 6800 moet nog 750 tot 900 kosten. je zou bijna toch maar een 3070 scoren en in een paar dagen in huis hebben
Seriously ??? Die 12-pin connector okay dat kan wellicht nog heel klein beetje, maar in het verleden met het GeForce-Now debacle om fabrikanten soort van "dwingen" voor je te kiezen...
Daarom kwam ASUS tijdje met AREZ GPUs van AMD omdat ze anders teveel op nVidia productnamen leken... Of soort van, exact weet ik het niet meer
Tja met zul soort praktijken van kamp groen, ben ik in kamp rood gegaan en gebleven
Maar ja nu is het voor mij vooral wikken en wegen wil ik teveel betalen voor een RX 6800 XT / 6900 XT ???
Eigenlijk niet, dus ik kan het wel opbrengen om te wachten...
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Kun zelfs 3070 kaartjes voor rond de 580 vinden in de back-order daar, maar goed das geen RX 6800PainkillA schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:48:
3070's zijn al in het wild op voorraad voor 650 euro (alternate duitsland welliswaar maar dat is geen probleem) maar een 6800 moet nog 750 tot 900 kosten. je zou bijna toch maar een 3070 scoren en in een paar dagen in huis hebben
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Je had wel een bevestigingsmail gehad toch? vgm waren er in het begin ook mensen waar het lang duurde voordat ze bevestiging kregenVisgek82 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:45:
[...]
Idd. als deze order om wat voor reden dan ook niet doorgaat denk ik dat ik ook mijn gewone bankrekening koppel en de volgende order daarvan laat afschrijven , mss gaat het dan beter.
Het zou best kunnen dat er wat teveel mensen door het bestelproces komen en er een soort intern wachtrijtje ontstaat. Gewoon een werkweekje afwachten denk ik.Stoomkoker schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:12:
[...]
Je had wel een bevestigingsmail gehad toch? vgm waren er in het begin ook mensen waar het lang duurde voordat ze bevestiging kregen
Nee, heb alleen een bevestiging van Paypal dat het geld overgemaakt is naar Digital River. op de CC staat het echter als reservering.Stoomkoker schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:12:
[...]
Je had wel een bevestigingsmail gehad toch? vgm waren er in het begin ook mensen waar het lang duurde voordat ze bevestiging kregen
Bij launch hadden meerdere mensen een reservering op hun cc en volgens mij hebben de meeste daarvan een kaart gehad, zou je effe terug moeten scrollen. correct me if i'm wrongVisgek82 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:20:
[...]
Nee, heb alleen een bevestiging van Paypal dat het geld overgemaakt is naar Digital River. op de CC staat het echter als reservering.
Niets gezien, maar het kan noggidogeek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:27:
Helemaal niks qua drop vandaag toch ? of heb ik er weer eentje gemist ?
Ik ben het een beetje in de gaten aan het houden, maar niks gezien. Het lijkt me uit logistiek oogpunt ook niet handig een dagelijkse drop te doen.gidogeek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:27:
Helemaal niks qua drop vandaag toch ? of heb ik er weer eentje gemist ?
Er was gisteren een drop van AMD. Ik denk niet dat we deze week nog iets gaan zien. Vorige weken was het ook maar 1-tje per week.
Eens, ook keertje om 23:00 in de avond. Enige wat je kan doen is hopen dat de drop gebeurd als je achter je pc zit en dan nog als je op moment suprême de pagina opent ben je vaak te laat omdat de kaarten echt bloedsnel de deur uit gaan(30 sec). Bij launch had je nog wel 4 minuten kans om een kaart te scoren maar de laatste 3 drops waren zo snel uitverkocht dat het eigenlijk niet eens meer de moeite waard isgidogeek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:32:
Als ik 1 ding geleerd heb deze afgelopen 3 weken is dat er geen patroon is te herkennen in die drops van AMD. Soms 5-7 dagen wachten, de drop van gister vandaag al verzonden.. dan om 15:00, dan om 16:15, etc etc.. het is puur random.. om het nog eenvoudiger te maken voor de geïnteresseerden.
Behalve dan voor @KiwiStoomkoker schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:36:
[...]
Bij launch had je nog wel 4 minuten kans om een kaart te scoren maar de laatste 3 drops waren zo snel uitverkocht dat het eigenlijk niet eens meer de moeite waard is
Blijkt het de (dagelijkse) aanpassing van de prijs te zijn. Wel weer wat goedkoper
655,51 nu
edit, aiai ik zie nu dat het een 6800 NON XT is, verkeerd gekeken. Wow wat een prijs
[ Voor 22% gewijzigd door Santee op 01-12-2020 16:49 ]
Helaas is dat ook geen indicator dat er nu stock is of dat iemand bezig isTricolores schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:46:
Beide kaarten zijn op de AMD site net drie euro goedkoper geworden door wisselkoersschommelingen. We gaan zaakjes doen
Misschien kan je afdingen per email?Santee schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:46:
Werkt Alternate.de als Nederlander? Er is nu een 6800XT Nitro+ op voorraad voor €849, zeker alleen voor de Duitsers? Also wilde ik niet meer dat 750 hieraan uitgeven
Dat mis ik wel bij online verkopen, je kan niet meer afdingen.
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Dit topic stroomt vol met crap.
Ondanks dat ik maar eens per minuut check met Distill, wordt ik zo ongeveer één keer per dag geblocked op AMD.com. Hoe kan je dat "ongedaan" maken, buiten een uur wachten?
Volgens mij kon je de cookies verwijderen en dan werkt het weer.Tricolores schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:15:
Ik heb een vraag waarmee ik hoop hier geholpen te kunnen worden.
Ondanks dat ik maar eens per minuut check met Distill, wordt ik zo ongeveer één keer per dag geblocked op AMD.com. Hoe kan je dat "ongedaan" maken, buiten een uur wachten?
Clear amd.com cookiesTricolores schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:15:
Tired myself once...
[ Voor 7% gewijzigd door mindwarper op 01-12-2020 17:18 ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ik check 1 pagina per 15 seconden. Hij draait al de hele dag zonder ook maar een keer gebanned te zijn geweest.Tricolores schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:15:
1 keer per minuut is nogal langzaam. Met wat luck zal het niets uitmaken maar wie weet.
Kaart is dan ook maanden geleden aangekondigdPainkillA schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:48:
Heeft het vaak fout
Hoe stel je dat in, ben ff aan het kijken maar kan het niet zo snel vindenTricolores schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:20:
Thanks guys, heb nu cookies laten verwijderen (enkel van AMD.COM) elke keer als het venster sluit van Distill. Denk dat je zo in principe onbeperkt kan checken zonder geblocked te worden
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
http://letmegooglethat.com/?q=delete+cookie+browserApoca schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:00:
[...]
Hoe stel je dat in, ben ff aan het kijken maar kan het niet zo snel vinden
Ik dacht dat ik hier op het forum van "Tweakers" zat en niet op het seniorweb
[ Voor 14% gewijzigd door mmhs op 01-12-2020 19:06 ]
Chrome Settings -> Privacy & Security -> Cookies and other site data -> Always clear cookies when windows are closedApoca schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:00:
[...]
Hoe stel je dat in, ben ff aan het kijken maar kan het niet zo snel vinden
AMD.COM toevoegen
Yes i know had het ook al gevonden ondertussen maar dacht dat een setting in de plugin was eerstmmhs schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:04:
[...]
Ik dacht dat ik hier op het forum van "Tweakers" zat en niet op het seniorweb
En hij is schijnbaar ook al verstuurd.. da's wel heel snel zeg
Ik lig dan voor de brievenbus.. Ik meld me wel weer als hij binnen is.
[ Voor 38% gewijzigd door Visgek82 op 01-12-2020 19:26 ]
Dan kan je nu je status zien, waarschijnlijk is ie ook al verzonden.. (leveringen standaard van di op wo geloof ik)Visgek82 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:21:
Zowaar zowaar een mail van AMD gekregen met een invoice en een order nummer... Begin nu toch hoopvol te worden
En hij is schijnbaar ook al verstuurd.. da's wel heel snel zeg
Ik lig dan voor de brievenbus.. Ik meld me wel weer als hij binnen is.
[ Voor 4% gewijzigd door mouzetc op 01-12-2020 19:32 ]
Signature
Yep, kan ik. en hij staat idd op shipped. Weet alleen niet waar hij vandaan moet komen ,maar ben al lang blij dat ie onderweg is .mouzetc schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:32:
[...]
Dan kan je nu je status zien, waarschijnlijk is ie ook al verzonden.. (leveringen standaard van di op wo geloof ik)
Hoeveel pagina's monitor je dan? Ik heb hier op forum gelezen bij iemand die het ook had maar twee pagina's monitort. De 15sec mensen lijken maar 1 pagina te checken.Tricolores schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:15:
Kan het fout hebben hoor. Gebruik het zelf niet, ik moet nog kunnen werken, ben bang dat teveel afleid
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Ze komen uit Nederland zelf. Dus waarschijnlijk morgen al in huis.Visgek82 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:36:
[...]
Yep, kan ik. en hij staat idd op shipped. Weet alleen niet waar hij vandaan moet komen ,maar ben al lang blij dat ie onderweg is .
Je gaat hem denk ik niet tegen inkoop aan mij verkopen he?Visgek82 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:36:
[...]
Yep, kan ik. en hij staat idd op shipped. Weet alleen niet waar hij vandaan moet komen ,maar ben al lang blij dat ie onderweg is .
[ Voor 5% gewijzigd door JoepD op 01-12-2020 20:41 ]
Heb inmiddels ook de mail gehad en de order staat op complete, zal dus hopelijk binnenkort verzonden worden.Visgek82 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:36:
[...]
Hoop dat hij snel binnen is, dan kan ik eindelijk gaan kijken vanaf hoe hoog je een 6800 XT moet laten vallen om hem te breken. 6800 XT Droptest
Wel filmen heh? Dan kan je mensen als mij helemaal gek maken.hubhib schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:56:
[...]
Heb inmiddels ook de mail gehad en de order staat op complete, zal dus hopelijk binnenkort verzonden worden.
Hoop dat hij snel binnen is, dan kan ik eindelijk gaan kijken vanaf hoe hoog je een 6800 XT moet laten vallen om hem te breken. 6800 XT Droptest
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/81DUffssXT2nVxwxASeruw4s.png?f=fotoalbum_large)