hier ook in de wachtrij
Nog zes minuten te gaan, als er geen extra tijd bijkomt dan..
nog 1 minuut tot de wekelijkse teleurstelling
zit geduldig te wachten op de aloude "one hour or more"
Your estimated wait time is: more than an hour
Zucht..
Zucht..
[ Voor 10% gewijzigd door strider1007 op 03-02-2022 16:06 ]
Hier ook, dus volgende week weer een pogingstrider1007 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:05:
Idem.strider1007 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:05:
Wens iedereen die korter heeft veel geluk!
hier ook meer dan een uur.
"Your estimated wait time is: more than an hour"
Dat was het weer voor deze week
Dat was het weer voor deze week
Stay hungry, stay foolish!
57 minutes
dit is de eerste keer dat ik niet more than an hour heb, het gaat dus de goede kant op.
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Nog nooit korter dan een uur gezien. Ik ga weer verder

Als je het zo beredeneert dan kom je ooit een keer aan de beurt bij een AMD 12900XTizzet3838 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:07:
57 minutesdit is de eerste keer dat ik niet more than an hour heb, het gaat dus de goede kant op.
Stay hungry, stay foolish!
2x more than an hour...
Zal voor volgende week zijn
Zal voor volgende week zijn
hier ook meer dan een uur, redelijk kansloos dit
Hopelijk een grafische kaartLaar schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:08:
4 minuten hier, eerste keer dat ik dit volg... what's next ?
bidden dat er wat voor je overschiet. Succes!Laar schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:08:
Panasonic TX-P55VT60 - Minix Neo X8-H - Teufel Cinebar 52 THX - Raumfeld Connector - Nexus 6P
Na het zo'n 3 maanden bijna iedere week te hebben geprobeerd; ik geef het op...
Met een beetje mazzel kom je in de shop!
Mocht je lief willen zijn ik zou graag een 6700xt kopen
Mocht je lief willen zijn ik zou graag een 6700xt kopen
1e keer en direct prijs, you lucky bastard!Laar schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:08:
Inderdaad we blijven hopenCHKYBSTRD schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:08:
[...]
Als je het zo beredeneert dan kom je ooit een keer aan de beurt bij een AMD 12900XT
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Paypal ingelogd en opgewaardeerd hebben / CC gegevens copy paste klaar makenLaar schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:08:
je wordt in de shop toegelatenLaar schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:08:
je legt een kaart in je winkelmandje
je rekent af (paypal of cc)
en hopelijk dit allemaal binnen de tijd vooraleer alle kaarten weg zijn
voor het eerst 20min gekregen... (is al te lang...)) staat na 5min nu op 21minuten
gaat lekker zo
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Ook hier Your estimated wait time is: more than an hour
Mocht je je bedenken, wil ik hem wel voor het aankoopbedrag overnemenLaar schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:11:
2 minuten, thanks voor de tips !!
wanneer je een kaart in je winkelmandje legt, is deze niet "gereserveerd" voor jouLaar schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:11:
2 minuten, thanks voor de tips !!
dus snel afrekenen is de boodschap, anders kan ze toch nog voor je neus weggehaald worden (als het de laatste stuks zijn)
ik kon alleen een 6800 of een 6700xt bestellen
,
Goh, wat een verrassing:
The line is paused.
The line is paused.
Dat waren ook de enige beschikbare kaarten, wel een gekocht?Mokwai schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:14:
ik kon alleen een 6800 of een 6700xt bestellen,
Message last updated: 9:14 AM CST
All Graphics Cards Have Sold Out
Binnen tien minuten dus..
All Graphics Cards Have Sold Out
Binnen tien minuten dus..
Wel van "more than an hour" naar 50 minuten gegaan terwijl ik normaal nooit uit de "more than an hour" kwam. De kleine overwinningen
Je hebt toch wel een 6700 voor me gekocht he?Mokwai schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:14:
Na bijna een jaar proberen is het me eindelijk gelukt om de wekelijkse AMD loterij te winnen en een 6700XT te bemachtigen. Was puur geluk want had een aantal tabbladen open en alle hadden more than one hour behalve 1. In edge had ik 5 minuten en kwam soepel de winkel in. helaas was de 6800 al uitverkocht maar super blij met de 6700xt

Gefeliciteerd, geniet ervan!Therealkavorka schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:15:
Na bijna een jaar proberen is het me eindelijk gelukt om de wekelijkse AMD loterij te winnen en een 6700XT te bemachtigen. Was puur geluk want had een aantal tabbladen open en alle hadden more than one hour behalve 1. In edge had ik 5 minuten en kwam soepel de winkel in. helaas was de 6800 al uitverkocht maar super blij met de 6700xt![]()
Ik wist niet dat meerder tabs ook werkte? Dacht dat je verschillende toestellen nodig had...Therealkavorka schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:15:
Na bijna een jaar proberen is het me eindelijk gelukt om de wekelijkse AMD loterij te winnen en een 6700XT te bemachtigen. Was puur geluk want had een aantal tabbladen open en alle hadden more than one hour behalve 1. In edge had ik 5 minuten en kwam soepel de winkel in. helaas was de 6800 al uitverkocht maar super blij met de 6700xt![]()
En veel plezier ermee!
meerdere tabs werkte hier dan weer niet, elke keer een andere browser echter wel.Clukers schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:17:
[...]
Ik wist niet dat meerder tabs ook werkte? Dacht dat je verschillende toestellen nodig had...
Dat in combinatie met een PC/laptop en telefoon geeft je toch een tab of 10.
Helaas maar 1 op 34 minuten... de rest allemaal more than an hour.
Van harte voor hen die het gelukt is!
R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5
Proficiat !!
Bij mij ging het van "it's your turn -the line is paused" naar "the line is now closed-we are sold out" binnen de minuut.
Haha, was wel spannend, heb er nog klamme handjes van
Bij mij ging het van "it's your turn -the line is paused" naar "the line is now closed-we are sold out" binnen de minuut.
Haha, was wel spannend, heb er nog klamme handjes van
www.beneluxracingonline.com
meerdere browsers gebruikt met 1 normale tag en 1 in private mode. Was wel al ingelogd in paypal met de spatie in de postcode en dat werkte goed. Was puur gelukClukers schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:17:
[...]
Ik wist niet dat meerder tabs ook werkte? Dacht dat je verschillende toestellen nodig had...
En veel plezier ermee!
Ze zijn er deze week wel snel doorheen met minder dan 10 minuten.strider1007 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:14:
Goh, wat een verrassing:
The line is paused.
Ik had een browser met in het begin een wachttijd van 8 minuten, en hij pauzeerde met 'less than one minute'. Wat misschien wel fijner is dan door het bestelproces haasten en hem dan alsnog niet krijgen.
Ik gebruik Bitwarden dus dat is allemaal autofillTherealkavorka schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:19:
[...]
meerdere browsers gebruikt met 1 normale tag en 1 in private mode. Was wel al ingelogd in paypal met de spatie in de postcode en dat werkte goed. Was puur geluk
Maar bedankt voor de extra tips!
Met een 6800 is overigens niets mis, nadat ik het zat was om constant achter het net te vissenMokwai schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:14:
heb ik afgelopen week toch maar de poeplap getrokken. Ben zeer tevreden met deze GPU.
control alt oeps deleted
En weer was ik te laat. Ben er echt helemaal klaar mee
Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3
Dat was toch al aangegeven vantevoren? Neem wel aan dat je 1 van de 2 hebt besteld.Mokwai schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:14:
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ook prima prijs nu, zelfde prijs als de 6900XT in de drop, scheelt niet ernstig veel met elkaar toch?cazzie schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:34:
[...]
Met een 6800 is overigens niets mis, nadat ik het zat was om constant achter het net te vissen
heb ik afgelopen week toch maar de poeplap getrokken. Ben zeer tevreden met deze GPU.
Zie ze binnenkort nog wel voor 999- verschijnen.
[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 03-02-2022 17:09 ]
Ik hoor net dat Over 5 a 6 maanden komen er nieuwe AMD GPUs
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
En nieuwe vga kaarten eind jaar toch. Omg.mmxmmx schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:20:
Ik hoor net dat Over 5 a 6 maanden komen er nieuwe AMD CPUs
Ja sorry heb het aangepastRofdof schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:22:
[...]
En nieuwe vga kaarten eind jaar toch. Omg.
New GPU Gen Already…
According to a new leak AMD will be releasing a ton of new GPUs in 2022. The first new card will be the RX 6500 which will come in at $130 in May, which will be followed by an RX 6000 series refresh. This will likely include the AMD Radeon RX 6950 XT, RX 6850 XT, 6750 XT, and 6650 XT using TSMC's 6nm node, which allegedly have a planned release date of June or July of 2022 before RDNA 3 launches in late 2022 or early 2023. Additionally Nvidia is set to release the Lovelace RTX 40 series in September of 2022 likely starting with the RTX 4080, 4070, and 4090.
[ Voor 59% gewijzigd door mmxmmx op 03-02-2022 18:33 ]
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Nou ik ben uit de Rabit hole. Ik heb voor teveel geld maar bij megekko een 6800xt besteld. Met mijn geluk zou het tot 2024 duren voordat ik een kaart “win”.
Zul je zien dat vanaf volgende week de prijzen keihard dalen 😂👍
Het blijft bizar zoveel meer betalen. Maar enerzijds heb ik 2 maand geleden een fancy pc besteld en ik game graag. Ik zal zo’n 500 euro teveel betaald hebben. Maar de kaart gaat hoop ik 3 jaar mee. Das 133 euro. 11 euro pm teveel. Ik game minimaal 10 uur per week dus 40 per maand. Das 28 cent per game uur teveel betaald.
Naja ik hoop mijn oude kaart voor 500 euro te verkopen. Dus dat zou weer meevallen.
Ff zo’n absurde uitgave goedpraten 😂
Het blijft bizar zoveel meer betalen. Maar enerzijds heb ik 2 maand geleden een fancy pc besteld en ik game graag. Ik zal zo’n 500 euro teveel betaald hebben. Maar de kaart gaat hoop ik 3 jaar mee. Das 133 euro. 11 euro pm teveel. Ik game minimaal 10 uur per week dus 40 per maand. Das 28 cent per game uur teveel betaald.
Naja ik hoop mijn oude kaart voor 500 euro te verkopen. Dus dat zou weer meevallen.
[ Voor 49% gewijzigd door Rofdof op 03-02-2022 20:19 ]
Als je nog een vrij recente kaart hebt maakt het geen drol uit, bij stijgende prijzen wordt die meer waard, bij dalende prijzen zou je daar minder voor krijgen tochRofdof schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:04:
Nou ik ben uit de Rabit hole. Ik heb voor teveel geld maar bij megekko een 6800xt besteld. Met mijn geluk zou het tot 2024 duren voordat ik een kaart “win”.
Happy gaming!
Gigabyte rx Vega 56 oc 8 gb.JDx schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:21:
[...]
Als je nog een vrij recente kaart hebt maakt het geen drol uit, bij stijgende prijzen wordt die meer waard, bij dalende prijzen zou je daar minder voor krijgen toch
Happy gaming!
Eens zien wat ik ervoor kan krijgen.
Is het überhaupt iemand gelukt gisteren?
Ik begrijp je keuze. Gamen is leuk, manier van ontspannen. En de drops leveren vaak niks op.Rofdof schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:04:
Ja.JDx schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:54:
(Als je dat zelf zou nakijken, zouden wij allen geen aandacht aan jouw post moeten besteden. Dank.)
idd. En een hobby mag wel iets kosten.sebastiaan1973 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:36:
[...]
Ik begrijp je keuze. Gamen is leuk, manier van ontspannen. En de drops leveren vaak niks op.
Ik laat hem bezorgen bij een afhaalpunt (gezien sommige topics hier
Vanavond nog ff gamen met de oude en paar foto's maken voor de verkoop oude en dan morgen eens inbouwen.
Kan niet wachten om hell let loose alles op epic te zetten
Ik zou zeggem, kijk eens in V&A. Weer een paar nieuwe aanbiedingen met nieuwe RX6800(XT)'sJDx schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:54:
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 16:47
- Sapphire Nitro+
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
/u/3106/crop601874b34ff83_cropped.png?f=community)
Apart dat mensen iets verkopen wat niet eens verzonden is, of waar geen garantie van is dat ze het ook geleverd krijgen.EvilWhiteDragon schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:24:
[...]
Ik zou zeggem, kijk eens in V&A. Weer een paar nieuwe aanbiedingen met nieuwe RX6800(XT)'s
De 6800XT is trouwens al een paar weken niet in de drop geweest en komt ook niet in de drop, die heeft nu dezelfde status als de MB.
De 6800 gaat na nog 2 drops ook die status krijgen.
En met huidige drop aantallen is de 6700XT in 3 drops ook klaar.
Ze stoppen ermee omdat de distributeur hier verkocht is. De voorraden zijn ondertussen praktisch op en ze houden een deel achter voor RMA.kx22 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:08:
Waarom stoppen ze er trouwens mee? Komt er een nieuwe lichting?
Het is nog even afwachten of/wanneer er een andere distributeur voor AMD gaat komen en of er daarmee ook nog nieuwe lichtingen van deze reference kaarten gaan komen.
Zo die is binnen. Dit weekend maar eens mij opsluiten in de kamer.
:strip_exif()/f/image/YQ9KCfAcw5D1NqFwQnmIDChm.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanaf morgen gaat mijn oude gigabyte rx vega 56 8 gb oc in de verkoop. Wat is een normaal bedrag? Dus niet te hoog, niet te laag maar dat ik hem wel snel kwijt ben.
:strip_exif()/f/image/YQ9KCfAcw5D1NqFwQnmIDChm.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanaf morgen gaat mijn oude gigabyte rx vega 56 8 gb oc in de verkoop. Wat is een normaal bedrag? Dus niet te hoog, niet te laag maar dat ik hem wel snel kwijt ben.
[ Voor 15% gewijzigd door Rofdof op 04-02-2022 17:00 ]
Feli.Rofdof schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:57:
Zo die is binnen. Dit weekend maar eens mij opsluiten in de kamer.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Een paar maanden geleden 6 à 700€; nu met de zakkende Ethereum prijzen mag je blij zijn als je 'm nog kwijt geraakt. V&A staat vol met mensen die hopen er nog de hoofdprijs voor te krijgen.Rofdof schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:57:
Soit, ik geloof niet dat ik hier nog een 6800 via een drop zal scoren

Ben dan ook maar eens de drops van het groene kamp aan het verkennen; lijkt blijkbaar nog moeilijker met random drops waar je soms een maand moet voor wachten en die op eender welke dag en op eender welk uur kunnen droppen..

Heb hem nu 12 uur op mp en hier voor 450. Nog geen reactie. Zet hem anders wel lager. Ding ligt nu in de weg een beetje. Mijn broertje speelt nog wel eens een heel oud spel maar daarvoor zit er al in die pc een redelijke graka helemaal voor de games die hij speelt. Red alert en zo.Oni schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:48:
[...]
Een paar maanden geleden 6 à 700€; nu met de zakkende Ethereum prijzen mag je blij zijn als je 'm nog kwijt geraakt. V&A staat vol met mensen die hopen er nog de hoofdprijs voor te krijgen.
Soit, ik geloof niet dat ik hier nog een 6800 via een drop zal scoren![]()
Ben dan ook maar eens de drops van het groene kamp aan het verkennen; lijkt blijkbaar nog moeilijker met random drops waar je soms een maand moet voor wachten en die op eender welke dag en op eender welk uur kunnen droppen..
Maat de 6800xt speelt fijn
Past allemaal maar net.
:strip_exif()/f/image/zYCpfLueXORABN1NRCAgncOF.jpg?f=fotoalbum_large)
450 lijkt me ook wat veel, heb zelf een 1070ti en dat zit qua prestaties een beetje op hetzelfde niveau (voor gamen, van minen heb ik geen verstand). Voor 350 moet je 'm wel kwijt kunnen raken.
Toch fijn dat de tweakers die het gelukt is om kaarten te kopen. Ze weer netjes met 300 euro op de koopprijs weer te koop zetten. Zo fijn die medetweakers.. onder het mum van gun het je mede hobbyisten..
Maar goed ik zal niet klagen, sommige van jullie zitten hier al veel langer. Benieuwd of er nog wat fatsoenlijke drops komen..
Maar goed ik zal niet klagen, sommige van jullie zitten hier al veel langer. Benieuwd of er nog wat fatsoenlijke drops komen..
Ach, het grote voordeel is dat botters het moeilijk hebben op het moment en de AMD kaarten weer naar de "normale" mens gaan
13 stuks 6700 XT te koop in V&A nu, kwestie van tijd tot de prijzen zakken naar AMD niveauChrosser schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:10:
Toch fijn dat de tweakers die het gelukt is om kaarten te kopen. Ze weer netjes met 300 euro op de koopprijs weer te koop zetten. Zo fijn die medetweakers.. onder het mum van gun het je mede hobbyisten..
Hoop het van ganserhartePP_Sound schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:41:
[...]
13 stuks 6700 XT te koop in V&A nu, kwestie van tijd tot de prijzen zakken naar AMD niveau
Ik had hem tegelijkertijd hier en op mp gezet.Acteonis schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:49:
450 lijkt me ook wat veel, heb zelf een 1070ti en dat zit qua prestaties een beetje op hetzelfde niveau (voor gamen, van minen heb ik geen verstand). Voor 350 moet je 'm wel kwijt kunnen raken.
Op marktplaats kwamen direct de eerste idioten al dat ik er snel klaar mee was.
Kreeg een bod van een tweaker en hij heeft een leuke deal en ik ook. Afhandeling ook vlot en zonder gezeur zoals je normaliter op mp hebt.
Gister mijn broertje nog bij een spoedklus geholpen waar dubbel tarief gelde. Dus mijn nieuwe kaart bijna gisteren al terug verdiend 😀👍
Volgensmij dalen de prijzen voor de 6700xt ook bij de webshops. Mooi. Dat de scalpers er geen mega winsten meer op kunnen maken.PP_Sound schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:41:
[...]
13 stuks 6700 XT te koop in V&A nu, kwestie van tijd tot de prijzen zakken naar AMD niveau
Verschil tussen mijn kaart bij webshop en scalper was 200 a 300 euro. Ik schrijf hem gewoon zakelijk af. Btw krijg ik terug en binnen 5 jaar afschrijving. Als ik particulier zou kopen zou ik wel 100 euro meer betalen via een gerenommeerde webshop. Dan heb je ook fatsoenlijke garantie.
*knip* spam
[ Voor 93% gewijzigd door br00ky op 08-02-2022 15:00 ]
Heb zojuist een 6600 XT kunnen bestellen op SiComputers voor bizar weinig geld! Bijna te goed om waar te zijn, niet?
/f/image/31rgEAQPF5RtQpxI4xsZ1MiQ.png?f=fotoalbum_large)
Hoe betrouwbaar is notebooksbilliger en hun after sales?
Voor ongeveer €100 minder dan NLse webshops is dit best interresant.
https://m.notebooksbillig...t+core+grafikkarte+740082
Toch wel goedkoper in NL? Of is XFX zo goed, ken het niet.Joostk schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:32:
Hoe betrouwbaar is notebooksbilliger en hun after sales?
O.a. de Gigabyte en Asrock.
[ Voor 23% gewijzigd door JDx op 09-02-2022 14:42 ]
XFX geeft garantie als je aan je kaart sleutelt en er een waterblok opzet.JDx schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:41:
[...]
Toch wel goedkoper in NL? Of is XFX zo goed, ken het niet.
Voor zover ik weet de enige die deze policy heeft.
disclaimer; als je je schroevendraaier er inzet en alle lanes verrot scraped, krijg je ook kak.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Voor zover ik weet is XFX wel 1 van de betere fabrikanten voor AMD kaarten net zoals Sapphire.JDx schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:41:
[...]
Toch wel goedkoper in NL? Of is XFX zo goed, ken het niet.
O.a. de Gigabyte en Asrock.
Denk dat het sowieso de laatste jaren weinig uitmaakt welke fabrikant je kiest.
Omdat je Sapphire vermeldt: enkel hopen dat je nooit garantie moet inroepen. Zit intussen 4 maanden zonder mijn 5700XT Pulse. Uiteraard vooral de fout van webshop en groothandel, maar de klantendienst van Sapphire (heb ik uiteindelijk en ten einde raad gecontacteerd) was niet bepaald bijzonder.
Ik zag net in de telegram groep dat AMD morgen om 16:05 weer een 'drop event' heeft, maar er staat verder geen informatie bij.
Ik heb nog nooit meegedaan aan zo'n event. Zou iemand willen uitleggen hoe het werkt? Waar kan ik die drop event vinden en hoe gaat het in zijn werk? Moet ik van te voren ergens ook een account maken?
Thanks!
Thanks!
openingspost van dit topic geeft antwoord op deze vragen en meerBurrowedLurker schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:45:
Ik zag net in de telegram groep dat AMD morgen om 16:05 weer een 'drop event' heeft, maar er staat verder geen informatie bij.Ik heb nog nooit meegedaan aan zo'n event. Zou iemand willen uitleggen hoe het werkt? Waar kan ik die drop event vinden en hoe gaat het in zijn werk? Moet ik van te voren ergens ook een account maken?
Thanks!
Het wordt steeds kariger in de AMD drops, nog even en ze geven er de brui aan?stin00 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:30:
CAT codes changed:
16 - 6700 XT
15 - 6800
15 - 6800 XT
15 - 6800 XT MB
16 - 6900 XT
Ze verkopen zeer weinig reference kaarten inderdaad, is bijna meer symbolisch aan het worden. Ze houden alleen nog wat voorraad achter de hand voor RMAs.MeltedForest schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:56:
[...]
Het wordt steeds kariger in de AMD drops, nog even en ze geven er de brui aan?
Het wordt inderdaad steeds kariger, mijn verwachting is dan ook dat het met een drop of drie wel klaar is omdat dan de voorraad die verkocht wordt ‘op’ is. Ze hebben dan alleen nog kaarten liggen voor RMA gevallen.
Vandaag zijn er 125x 6700XT en 50x 6900XT te verkrijgen in de shop. Succes iedereen die een poging waagt
Vandaag zijn er 125x 6700XT en 50x 6900XT te verkrijgen in de shop. Succes iedereen die een poging waagt
7 minutes and counting.
Panasonic TX-P55VT60 - Minix Neo X8-H - Teufel Cinebar 52 THX - Raumfeld Connector - Nexus 6P
Een nieuwe kans, een nieuwe teleurstelling, kom maar op!
blaap
Zowel mobiel als desktop
Zowel mobiel als desktop
VROT:
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |