Mocht je hem krijgen, wil ik graag 50 euro bieden. Is toch een prima winst denk ik zo!Fordius schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:34:
[...]
Rekening kan altijd nog komen, of ik krijg niks lol.
Gratis kaart is altijd welkom.
Wie van 20-11 krijgt wat dan?Nibbor schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:20:
[...]
Wanneer ik mijn order bekijk op de AMD website dan staat er nog steeds:
Order Date: 11/18/2020
Order Status: Order in Process
Vind het wel een beetje spannend nu, zeker omdat orders van 20-11 wel al wat gekregen hebben aan verzend informatie.
Ja same hereNibbor schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:20:
[...]
Wanneer ik mijn order bekijk op de AMD website dan staat er nog steeds:
Order Date: 11/18/2020
Order Status: Order in Process
Vind het wel een beetje spannend nu, zeker omdat orders van 20-11 wel al wat gekregen hebben aan verzend informatie.
Dat is wel een beetje zuur aan het worden. Ben je er netjes op tijd bij geweest krijg je nog niets.
Iemand anders die ik ken heeft een datum van de 30e door gekregen. Maar die was volgens mij later met bestellen. Begin toch te vrezen dat ik de plank mis ga slaan.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
In dit topic klagen mensen met een bevestigde bestelling harder dan de mensen die nog niks hebben weten te bestellen 😂
Ach ja...gidogeek schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:23:
In dit topic klagen mensen met een bevestigde bestelling harder dan de mensen die nog niks hebben weten te bestellen 😂
Heb vanmiddag door werkzaamheden voor werk naast website gegrepen...
Damn heb ik weer gemist...
Ik hoop dat ik tenminste een RX 6800 XT kan bestellen - en dan bevestiging van bestelling
Daarna komt het wanneer het binnenkomt...
Alleen wil ik zeker hebben dat ik een GPU heb kunnen scoren...
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ja tuurlijkgidogeek schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:23:
Ik ga morgen dus maar proberen een AIB versie te pakken te krijgen. Mocht die Reference kaart dan toch nog komen kan de AIB weg.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Dus je gaat het voor de mensen die misgegrepen hebben nog moeilijker maken een kaart te bemachtigen terwijl je er al 1 bevestigd hebt voor msrp? TopAstennu schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:26:
[...]
Ja tuurlijkdan weet je tenminste waar je aan toe bent. Vind dit veel iritanter dan gewoon echt naast het net gevist hebben dan weet je dat je weer op zoek kan.
Ik ga morgen dus maar proberen een AIB versie te pakken te krijgen. Mocht die Reference kaart dan toch nog komen kan de AIB weg.
Er zijn er genoeg die niet slecht van inborst zijn en de kaart hier dan gewoon aan inkoopprijs aan hun mede-tweakers aanbieden. Niet meteen het slechtste denken, het staat iedereen vrij te bestellen wat hij/zij wil toch?gidogeek schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:29:
[...]
Dus je gaat het voor de mensen die misgegrepen hebben nog moeilijker maken een kaart te bemachtigen terwijl je er al 1 bevestigd hebt voor msrp? Top
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Uhmm nee want die andere komt daar na gewoon weer hier op tweakers beschikbaar. + het is maar de vraag of ik zelf uberhaubt een kaart krijg. Heb nog steeds geen verzend bevesting na 5 werkdagen kan zo maar zijn dat die er ook niet komt.gidogeek schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:29:
[...]
Dus je gaat het voor de mensen die misgegrepen hebben nog moeilijker maken een kaart te bemachtigen terwijl je er al 1 bevestigd hebt voor msrp? Top
Als ik er nu 1000 euro voor ga vragen geef ik je gelijk of dat ik er 20 in een mining rig ga stoppen maar dat ga ik niet doen.
[ Voor 11% gewijzigd door Astennu op 24-11-2020 18:35 ]
ik hoop dat er dan ook waterblokken voor AIB kaarten gaan komen...
is kwestie van afwachten dan maar..
is kwestie van afwachten dan maar..
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Hier net ook de tracking info ontvangen. Op launch day om 1515 kwam ik door de wachtrij heen en heb via CC betaald. Nu hopen dat de 5600X snel geleverd word. Maar he 1 vd 2 dingen is ook iets
Wel apart dat 5-7 werkdagen terwijl afgelopen vrijdag daar niet aan voldoet. Mij maakt het iedergeval niet veel uit want ik sta toch op een wachtlijst voor een CPU. Ben al blij dat ik de 6800xt wist te krijgen want het is niet even makkelijk. Hopelijk komen er veel meer beschikbaar tegen msrp want vgm worden de AIBs belachelijk duur. Niet dat ik de AIBs blame want die behalen ook niet veel winst.
Maybe like me, I can read using Google translate plugin because it works really well for Dutch-->English, but I can only reply in English because I have not had the chance to learn Dutch yet, and the other way translation I find to be hit or miss, often losing some context or politeness in the choice of word.Remth2 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:00:
[...]
nou ga ik t toch vragen, Je kan wel nederlands lezen maar schrijft alleen engels. Is daar een reden voor? Niet dat het verboden is maar ik vind het zo gek
Nog steeds in process, gaat hem vandaag niet meer worden boys. Hopelijk morgen
Ben blij voor diegenen die de bevestiging al binnen hebben. Hoop snel ook weer te kunnen spelen.Dressman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:08:
Hier ook net bevestigings mail binnen![]()
[Afbeelding]
Ik heb zojuist ook een shipping confirmation binnen van de 6800 (non-XT). Besteld en betaald 18e 15:05 via PayPal, dus betaling via PayPal heeft gewoon gewerkt. (Kan me herinneren dat er iemand was die zich dat afvroeg).
Nu benieuwd wanneer ie er ook daadwerkelijk is...
Hier ook verzendbevestiging, vrijdag besteld!
Ik heb net ook een shipping confirmation gekregen. Ik had betaald met Paypal maar dan via CC. Besteld op 18 november rond 15:02.
En hier ook verzendmail. Vrijdag besteld, de 6800
Hier nu ook de verzend bevestiging. 6800XT, vrijdag besteld met PayPal
[ Voor 8% gewijzigd door BootlegNL op 24-11-2020 19:32 ]
Vraagje, heb jij je adres in PayPal staan als "<huisnummer> <straatnaam>", of als "<straatnaam> <huisnummer>"? Mijn oude paypal accounts van jaren oud hebben allemaal standaard het eerste formaat, terwijl het tweede mij logischer lijkt. Ik herinner me namelijk dat orders geannuleerd werden door problemen met huisnummer.Djuroen schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:27:
Ik heb zojuist ook een shipping confirmation binnen van de 6800 (non-XT). Besteld en betaald 18e 15:05 via PayPal, dus betaling via PayPal heeft gewoon gewerkt. (Kan me herinneren dat er iemand was die zich dat afvroeg).
Hier ook verzendmail (nadat reservering van creditcard verdwenen was). 6800 XT besteld op release dag.
Nou stroomt lekker binnen allen! Hier ook bevestiging.
Vrijdag 20 November met PayPal via bank voor 6800xt.
Vrijdag 20 November met PayPal via bank voor 6800xt.
Yes, hier ook bevestiging van verzending.
Ik heb eerst huisnummer en dan straatnaam staan bij shipping info. Vergeten aan te passen in alle haast...Viserius schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:30:
[...]
Vraagje, heb jij je adres in PayPal staan als "<huisnummer> <straatnaam>", of als "<straatnaam> <huisnummer>"? Mijn oude paypal accounts van jaren oud hebben allemaal standaard het eerste formaat, terwijl het tweede mij logischer lijkt. Ik herinner me namelijk dat orders geannuleerd werden door problemen met huisnummer.
Daar gaan ze echter wel uit komen denk ik zomaar.
Wordt 's nachts bijgewerkt, gezien het DHL NL is verwacht ik dat het binnenlandse verzending ook is, dus moet zeker voor het weekend binnen zijnTweakriez schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:30:
Yes, hier ook dan toch!
Alleen DHL t&t kent hem niet?
[Afbeelding]
Je kan zeggen wat je wilt maar dit is toch beter als een in de 30xx series.
Ooeeeh hier ook een verzend bevestiging
(DHL Netherlands) staat er bij tracking number, betekent dit dat de kaarten al vanuit Nederland verstuurd gaan worden?
Dan zouden ze bij wijze van morgen al in huis kunnen zijn

(DHL Netherlands) staat er bij tracking number, betekent dit dat de kaarten al vanuit Nederland verstuurd gaan worden?
Dan zouden ze bij wijze van morgen al in huis kunnen zijn

Proficiat aan al de gelukkige!! 🥳 veel plezier ermee!
Inmiddels ook een invoice van Digital River ontvangen met delivery date 24-11-2020, dat is wel erg optimistisch
YES!!! op release om 15:02 een 6800XT besteld, komt er snel aan!
Hier ook een bevestiging dat hij is verzonden, helaas wel de 6800. Nu nog maar de 6800XT proberen. Dan mag de 6800 naar een nieuw baasje!
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Had vanmiddag AMD aan de lijn (was Duitsland volgens mij, wel engels gesproken), het viel hem op dat ik minder betaald had dan het bij hem zelf zou zijn. Toen ik zei dat verzending maar 6 euro was gaf hij als reactie dat ik inderdaad dichtbij het distributiecenter zit dus dat dat goed zou kunnen dat dat goedkoper was. Puur speculatie dus maar er is dus een kans dat het distributiecenter hier in NL zit en ze vanaf daar verzonden worden
Ook ik ben een van de gelukkigen. Verzend lbevestiging ontvangen. 6800XT op 18e besteld.
:fill(white):strip_exif()/f/image/MNi3crhz907tHlRzzT6FA8bw.png?f=user_large)
So, it is real after all! I can now confirm that the 6800 has indeed been shipped with DHL from AMD.
Although, this is not the GPU I really wanted
If I eventually managed to grab an XT (6800 or 6900), or get a reasonably priced 3080 or the Ti if that ended up coming out by the end of the year, I will surely post again here and on V&A to let the 6800 go to another person who wanted it.
In the meantime, it will have to stay unused anyway, as I have yet to get my 5900X since launch day even when I queue at 3 different stores

😏 Zeker interesserikadoo schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:38:
Hier ook een bevestiging dat hij is verzonden, helaas wel de 6800. Nu nog maar de 6800XT proberen. Dan mag de 6800 naar een nieuw baasje!
Ik heb ook een verzending die mijn kant op komt. De 6800. Besteld om 15:26.
En volgens mij komt hij morgen binnen. Zoals al eerder vermeld heeft Digital River een samenwerking met Fulfillment Solutions in Nieuw-Vennep-Zuid.
En volgens mij komt hij morgen binnen. Zoals al eerder vermeld heeft Digital River een samenwerking met Fulfillment Solutions in Nieuw-Vennep-Zuid.
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 26-09 12:50
- Sapphire Nitro+
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- Gigabyte Radeon RX 6800
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
/u/3106/crop601874b34ff83_cropped.png?f=community)
Hier dan nu ook de verzendbevestiging van mijn bestelling op vrijdag 20-11, een 6800 XT 
Helaas nog niets over mijn order op woensdag 18-11, de 5900x. En laat ik nu juist wel een GPU over hebben uit mijn oude pc, maar logischer wijs geen CPU. First world problems

Helaas nog niets over mijn order op woensdag 18-11, de 5900x. En laat ik nu juist wel een GPU over hebben uit mijn oude pc, maar logischer wijs geen CPU. First world problems
je mag ook beiden aan mij verpatsen lol hahhaPostman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:00:
Hier dan nu ook de verzendbevestiging van mijn bestelling op vrijdag 20-11, een 6800 XT
no kidding, veel plezier met je GPU en CPU ook straks...
Ik ga morgen maar weer proberen om een RX 6800 XT te scoren, AIB of niet...
Maar ja is wel van belang dat er een full cover block voor is indien AIB versie...
of zouden dat reference PCBs zijn met AIB aftermarket cooler ontwerp erop ??? niet allemaal, maar ik neem aan toch ook wel een deel van SKU's van de AIBs
[ Voor 6% gewijzigd door mindwarper op 24-11-2020 20:04 . Reden: extra info ]
Yes die van mij is ook onderweg. De bottleneck qua bezorgdatum van een compleet nieuwe build gaat dus niet de CPU of GPU worden die beide schaars waren (5600X en 6800XT) maar de case en de voeding 😭. ITX builds zijn blijkbaar erg populair dus de NR200P + SFX 650+ watt PSU gaan lastig worden.
Ik zat ook te kijken naar het verbouwen naar een ITX (zelfs nog even de NZXT H1 overwogen), maar gezien de huidige markt alles maar even on hold voorlopig en blij dat ik nu blijkbaar toch een 6800 op de kop heb weten te tikken, doe ik het voorlopig maar even nog met mijn "oude" setup.Satan_cat schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:07:
Yes die van mij is ook onderweg. De bottleneck qua bezorgdatum van een compleet nieuwe build gaat dus niet de CPU of GPU worden die beide schaars waren (5600X en 6800XT) maar de case en de voeding 😭. ITX builds zijn blijkbaar erg populair dus de NR200P + SFX 650+ watt PSU gaan lastig worden.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Er is helaas bizar weinig informatie te vinden over AIB ontwerpen. MSI had vorige week heel even 2 kaarten online staan, helaas besefte ik mij te laat dat dit niet kon en was het al weg voordat ik de boel kon downloaden (ze hadden ook volledige PDF specsheets... Domme Postmanmindwarper schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:02:
Maar ja is wel van belang dat er een full cover block voor is indien AIB versie...
of zouden dat reference PCBs zijn met AIB aftermarket cooler ontwerp erop ??? niet allemaal, maar ik neem aan toch ook wel een deel van SKU's van de AIBs

Het lijkt dus toch een soort van NDA op te rusten en even wachten tot die vervalt.
offtopic:
Danku, en mijn oude pc is een i5-3570k met een vorig jaar (en eigenlijk nooit echt gebruikt voor games) gekochte MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC
Danku, en mijn oude pc is een i5-3570k met een vorig jaar (en eigenlijk nooit echt gebruikt voor games) gekochte MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC
Pffff dat is echt heel erg kut. Zou misschien toch nog proberen om hier wat mee te doen, misschien telefonisch contact met AMD opnemen met die mail.RaiseCain schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:12:
![]()
Mijn order was gecanceld door DigitalRiver en kreeg gelijk geld terug. Maar in de mail stond dat ik contact moest opnemen met hun. Dus mailtje gestuurd, eindelijk antwoord en nu moet ik nieuwe order aanmaken omdat er een fout zat in hun systeem.(Hun hebben wijziging doorgevoerd) Dus ik vroeg of ik een link kon krijgen voor nieuwe bestellen maar moet gewoon via reguliere weg... oftewel via AMD.com. Dat is heel leuk als er geen voorrraad is
Mijn NCase M1 staat al een aantal dagen ongeduldig te wachten op de 6800XT, die hopelijk morgen of overmorgen dan eindelijk binnen komt. Het thema in de case past in elk geval goed bij de kaart: rood, zwart en zilverDjuroen schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:10:
[...]
Ik zat ook te kijken naar het verbouwen naar een ITX (zelfs nog even de NZXT H1 overwogen), maar gezien de huidige markt alles maar even on hold voorlopig en blij dat ik nu blijkbaar toch een 6800 op de kop heb weten te tikken, doe ik het voorlopig maar even nog met mijn "oude" setup.
:strip_exif()/f/image/duTCyxkvCF5L8OLVFHIIsKO6.gif?f=fotoalbum_large)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 373,89 | € 373,89 |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P600S Tempered Glass Zwart | € 148,95 | € 148,95 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 280 | € 79,- | € 79,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 166,- | € 166,- |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) Zwart | € 149,- | € 149,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 93,- | € 93,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.174,84 |
Deze staat al klaar, enkel nog de gpu vervangen
!
Godver mooie kast zeg! Ben wel benieuwd hoe de open air cooler gaat werken in de mijne, ik heb nog v5 dus minder ventilatie.kazuka schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:15:
[...]
Mijn NCase M1 staat al een aantal dagen ongeduldig te wachten op de 6800XT, die hopelijk morgen of overmorgen dan eindelijk binnen komt. Het thema in de case past in elk geval goed bij de kaart: rood, zwart en zilver
[Afbeelding]
Zelfs de mijne is verzonden
My watch has ended.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ik quote deze even want dit bevat interessant informatie over een eventuele drop morgen.Dressman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:08:
Hier ook net bevestigings mail binnen![]()
[Afbeelding]
Vandaag rond 17u verschijnen de eerste berichten op Reddit over mensen in EU die hun 6800(XT) kaarten verzonden zien worden. Iets daarvoor, rond 16:30u was er een kleine drop op AMD.com van 6800(XT). Klein want die was nauwelijks online of al weer uitverkocht.
Op dit moment lijken alle 6800(XT) orders verzonden te worden, ook die van vandaag dus. Wat mij doet vermoeden dat ze dus vandaag alle GPU orders aan het verwerken zijn gegaan en een nog een paar foutieve orders geannuleerd hebben. Die voorraad verscheen dus om 16:30u online, waar normaal 15u de tijd was (tenminste dat was vorige week zo).
Dit lijkt mij tot de zeer impopulaire (en nee niet omdat ik geluk heb, maar ik gun iedereen eerlijke info) conclusie dat er morgen waarschijnlijk niets op de AMD.com site gezet gaat worden. Ik hoop echt dat ik het fout heb, maar ook de rode balken van uitverkocht overal op de AMD site (die er pas sinds gisteren staan), vreest mij het ergste (voor de wachtende).
Geef het morgen toch een kans en ik zal de AMD site in de gaten blijven houden gedurende de dag en eventuele nieuwe voorraad hier meteen doorgeven.
offtopic:
Ik ben bereid om een nieuwe order in te schieten, echter ik heb nog een 5900x in backorder staan en wil deze eigenlijk niet kwijtraken. Mijn inziens is het risico dus te groot.
Ik ben bereid om een nieuwe order in te schieten, echter ik heb nog een 5900x in backorder staan en wil deze eigenlijk niet kwijtraken. Mijn inziens is het risico dus te groot.
Edit: de order van vandaag heb ik verkeerd aangezien voor verzonden, deze is alleen ontvangen. Ik weet niet of er updates zijn in de order van Dressman sinds die tijd.
[ Voor 4% gewijzigd door Postman op 24-11-2020 23:34 ]
Ik denk dat morgen inderdaad bij AMD zelf niets te koop zal zijn, maar eerder de pre-orders gedaan kunnen gaan worden van de andere merken hun kaarten, die op "korte termijn" dan verscheept moeten gaan worden. Dat is mijn persoonlijke interpretatie van hoe de situatie zicht ontvouwen heeft.Postman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:40:
[...]
Ik quote deze even want dit bevat interessant informatie over een eventuele drop morgen.
Vandaag rond 17u verschijnen de eerste berichten op Reddit over mensen in EU die hun 6800(XT) kaarten verzonden zien worden. Iets daarvoor, rond 16:30u was er een kleine drop op AMD.com van 6800(XT). Klein want die was nauwelijks online of al weer uitverkocht.
Op dit moment lijken alle 6800(XT) orders verzonden te worden, ook die van vandaag dus. Wat mij doet vermoeden dat ze dus vandaag alle GPU orders aan het verwerken zijn gegaan en een nog een paar foutieve orders geannuleerd hebben. Die voorraad verscheen dus om 16:30u online, waar normaal 15u de tijd was (tenminste dat was vorige week zo).
Dit lijkt mij tot de zeer impopulaire (en nee niet omdat ik geluk heb, maar ik gun iedereen eerlijke info) conclusie dat er morgen waarschijnlijk niets op de AMD.com site gezet gaat worden. Ik hoop echt dat ik het fout heb, maar ook de rode balken van uitverkocht overal op de AMD site (die er pas sinds gisteren staan), vreest mij het ergste (voor de wachtende).
Geef het morgen toch een kans en ik zal de AMD site in de gaten blijven houden gedurende de dag en eventuele nieuwe voorraad hier meteen doorgeven.
offtopic:
Ik zou dus morgen eens rustig bij de diverse bekende shops gaan kijken rond 15:00 uur.
Zet een paar tabs open en hou de shops in de gaten zou ik zeggen.
Ik ben blij dat ik er vanaf ben en dat de mijne onderweg is in ieder geval.
Ik wilde in 1e instantie eigenlijk de RTX 3070 FE omdat ik dat een hele mooie kaart vind en omdat ie goed past in mijn huidige kast. Maar omdat die in Nederland überhaupt niet eens te koop is geweest via de bekende kanalen heb ik me gefocust op de AMD launch en gelukkig een non-xt 6800 weten te bemachtigen (2-slots is voor mij van belang). Voor een ieder die morgen rond 15:00 klaar zit: succes!!!
Hier ook een verzendbevestiging. Hoop dat hij snel binnenkomt, kan die GeForce GT 1030 weer retour naar Amazon.
En dan in de V&A zetten voor €5000!
Nee geintje.
En dan in de V&A zetten voor €5000!

[ Voor 6% gewijzigd door Atomsk op 24-11-2020 21:05 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Daarnet ook de factuur binnen gekregen in PDF vorm. Heb er momenteel alle vertrouwen in.
Edit: Dit is dus naast de verzendbevestiging en track and trace nummer.
Edit: Dit is dus naast de verzendbevestiging en track and trace nummer.
[ Voor 29% gewijzigd door Satan_cat op 24-11-2020 21:36 ]
Ik heb zojuist inderdaad ook de factuur binnen gekregen.
Dat dacht ik ook, al heb ik de Formd T1 al 4 weken binnen en komt morgen de 5900x (besteld bij AMD op 6800 XT launch day) binnen. Mis alleen nog de 6800 XT maar op dit tempo komt de tweede Formd T1 binnen voor de GPUSatan_cat schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:07:
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ik heb zojuist ook de verzend bevestiging van mijn 5900x (18-11) ontvangen. Alle orders van AMD zijn dus voldaan en verstuurd, erg blij daarmeegidogeek schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:48:
[...]
Dat dacht ik ook, al heb ik de Formd T1 al 4 weken binnen en komt morgen de 5900x (besteld bij AMD op 6800 XT launch day) binnen. Mis alleen nog de 6800 XT maar op dit tempo komt de tweede Formd T1 binnen voor de GPU
Hoop echt voor iedereen dat er morgen nog wat op AMD site komt en anders bij de webwinkels, desnoods in Duitsland.
Zijn er meer mensen waarbij het TnT nummer nog aangeeft
¨Helaas hebben wij geen zending met dit nummer gevonden. Controleer het nummer en probeer opnieuw.¨ ?
¨Helaas hebben wij geen zending met dit nummer gevonden. Controleer het nummer en probeer opnieuw.¨ ?
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ga er maar vanuit dat ie met een uur of 1 a 2 wel werkt.Ome Ernst schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:02:
Zijn er meer mensen waarbij het TnT nummer nog aangeeft
Dhl is wat traag soms.
Ja geen zorgen, DHL update 's nachts meestal
Prima. De blinde paniek was ook nog niet aan toegeslagen.Fordius schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:04:
Ga er maar vanuit dat ie met een uur of 1 a 2 wel werkt.
Dhl is wat traag soms.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Waarom wachten tot je hem hebt: https://link.marktplaats....ttons&utm_content=app_ios
Ja, dat dacht ik idd ook al uit de informatie te halen.ivar360 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:34:
[...]
Wordt 's nachts bijgewerkt, gezien het DHL NL is verwacht ik dat het binnenlandse verzending ook is, dus moet zeker voor het weekend binnen zijn
DHL komt hier vrij snel als het een pakket uit de regio is.
Kan geen Digital River informatie vinden, dus ben wel benieuwd wie het verstuurt.
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Heerlijk, mensen die iets kopen om er winst op te maken! Super! Helaas niet verboden maar ik doe er niet aan mee.gidogeek schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:22:
Waarom wachten tot je hem hebt: https://link.marktplaats....ttons&utm_content=app_ios
Er was vandaag toch geen voorraad?Weks schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:23:
Zijn er mensen die vandaag hebben besteld die al een verzendbevestiging hebben gekregen?
Blijkbaar heel eventjes. Staat enkele pagina's terug.
Voor jan joker vandaag dus gewacht rond 3 uur, en dan doen ze wel later nog een dropEmuddy schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:45:
[...]
Er was heel eventjes wat voorraad, volgensmij rond 16:30 als ik me niet vergis.

Vond ik zelf ook erg jammer. Ik stond er rond 3 uur helemaal klaar voorq-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:51:
[...]
Voor jan joker vandaag dus gewacht rond 3 uur, en dan doen ze wel later nog een drop
ja ik was ook ietsjes te laat - ik keek tronf 16:40h en toen was het zoals je alweer kunt raden: misgrijpenq-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:51:
[...]
Voor jan joker vandaag dus gewacht rond 3 uur, en dan doen ze wel later nog een drop
Was dat voor af aangekondigd? ik dacht dat de 25e wel weer een ding was. Maar over vandaag had ik niets gehoord? Er waren duidelijk wel kaarten maar heb er vooraf niets over gehoordq-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:51:
[...]
Vandaag was nergens aangekondigd.Astennu schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:55:
[...]
Was dat voor af aangekondigd? ik dacht dat de 25e wel weer een ding was. Maar over vandaag had ik niets gehoord? Er waren duidelijk wel kaarten maar heb er vooraf niets over gehoord
EDIT: Met vandaag bedoel ik de stock van vandaag.
[ Voor 7% gewijzigd door Emuddy op 24-11-2020 22:56 ]
@lvm98 jij nog een update over verzenden? Aangezien je twee kaarten uit hebt staan toch?
TriestRemth2 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:33:
[...]
Heerlijk, mensen die iets kopen om er winst op te maken! Super! Helaas niet verboden maar ik doe er niet aan mee.
Ik moet mijzelf ernstig weerhouden om mij te behoeden om niet mee te doen met de hoge bedragen die gevraagd worden voor het product dat ik oh zo graag wil hebben...
Zeg telkens tegen mijzelf: "Doe nou niet, niet >1000 euro neertellen voor RX 6800 XT"
En doe het ook niet, maar het wordt wel lastiger dat wel hahaha
Vooral als ik nu 3x of 4x ernaast heb gegrepen en kans op een reference RX 6800 XT wordt er niet groter op...
Zeg telkens tegen mijzelf: "Doe nou niet, niet >1000 euro neertellen voor RX 6800 XT"
Vooral als ik nu 3x of 4x ernaast heb gegrepen en kans op een reference RX 6800 XT wordt er niet groter op...
[ Voor 14% gewijzigd door mindwarper op 24-11-2020 23:12 ]
Je gewoon bedenken dat die producten nog een keer over de kop gaan, naast dat ze al door amd paar keer over de kop zijn gegaan. Plus bedenken dat je helpt de hoge bedragen in stand te houden. Plus dat je de kaarten op den duur wel goedkoper gaan worden en alleen geduld nodig hebt. Je hebt immers je geld nogmindwarper schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:10:
Ik moet mijzelf ernstig weerhouden om mij te behoeden om niet mee te doen met de hoge bedragen die gevraagd worden voor het product dat ik oh zo graag wil hebben...
Hopelijk helpt dit xD
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Jep: Dressman in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen" Zoals terecht opgemerkt klopt dit dus niet, is geen verzend bevestiging.Weks schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:23:
Zijn er mensen die vandaag hebben besteld die al een verzendbevestiging hebben gekregen?
En ook @q-enf0rcer.1 kijk even naar mijn speculaas post, daar staat een goed overzicht van de gebeurtenissen van vandaag: Postman in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"Astennu schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:55:
[...]
Was dat voor af aangekondigd? ik dacht dat de 25e wel weer een ding was. Maar over vandaag had ik niets gehoord? Er waren duidelijk wel kaarten maar heb er vooraf niets over gehoord
[ Voor 4% gewijzigd door Postman op 24-11-2020 23:31 ]
[quote]Postman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:19:
[...]
Jep: Dressman in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"
Dat is toch geen verzending? Alleen dat de order is ontvangen en bevestigd. Status is dan ook submitted, niet completed.
[...]
Dat is toch geen verzending? Alleen dat de order is ontvangen en bevestigd. Status is dan ook submitted, niet completed.
Het begint er nu idd op te lijken dat het gratis komt.gidogeek schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:50:
[...]
Voor het zelfde geld krijg je hem graties
Heb refund op mijn CC gehad, maar heb nu net verzendbewijs en factuur gekregen
Gefeliciteerd zeg!! En alle anderen.Fordius schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:22:
[...]
Het begint er nu idd op te lijken dat het gratis komt.
Ik ga morgen opnieuw proberen. *fingers crossed
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Je hebt gelijk, heb het aangepast. Goed opgemerkt!jaspermeul schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:22:
[quote]Postman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:19:
[...]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Heel apart ja, bij mij lijkt ie 1 stap verder te zijn maar we zullen zien! Voel me inderdaad net als een kind op Sinterklaasavond!Postman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:39:
Mijn eerste track & trace (die van de 6800XT) is actief geworden. Raar is dat met postcode er niets gevonden word, zonder krijg ik dit scherm te zien.
Kortom DHL is de boel aan het invoeren.![]()
[Afbeelding]
Nog meer mensen die zich als een kind een week voor sinterklaas voelen?
:strip_exif()/f/image/ok9GeliNc1OU1Jf4vWoey7KS.jpg?f=fotoalbum_large)
Inmiddels ook wat informatie te zien op track and trace
. Creditcard nogsteeds geen betaling te zien (reservering was verdwenen). Maar aangezien ze aangeven dat ze de creditcard pas belasten bij verzending verwacht ik de komende dagen vanzelf de aanslag te zien
.
Edit: status is momenteel "vertrek vanuit het sorteercentrum"
[ Voor 10% gewijzigd door stefan076 op 24-11-2020 23:54 ]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
De zending van mij komt van Ingram Micro BV. Hun Commerce & Fulfillment Solutions vestiging zit in Tilburg. Weten we dat ook weer.
:fill(white):strip_exif()/f/image/U9pWQyh4IVP3Alwqc79Zhg69.png?f=user_large)
Verwijderd
Hoe laat komen vandaag die AIB modellen (non-reference) beschikbaar en welke webwinkels hebben ze?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2020 00:05 ]
Mijn ervaring met FedEx is dat hij pas in het t&t systeem komt zodra hij op de grotere distributie centra zit, dus het kan even duren.pianodomkop schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:34:
Track en trace code werkt overigens niet bij mij, ben wel benieuwd of anderen dit ook hebben.
Ook wel bekend als logistieke boer van bol.com en andere grote waarhuizen hun internet gedeeltes (overigens zitten die volgens mij niet in tilburg)Postman schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:04:
De zending van mij komt van Ingram Micro BV.
In principe mogen ze verkocht worden vanaf 15:00, maar zelfs de webwinkels hebben nog geen idee wie wat hoe en hoeveelVerwijderd schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:05:
Hoe laat komen vandaag die AIB modellen (non-reference) beschikbaar en welke webwinkels hebben ze?
Owh dat zou het dan wel verklaren.stefan076 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:53:
Inmiddels ook wat informatie te zien op track and trace. Creditcard nogsteeds geen betaling te zien (reservering was verdwenen). Maar aangezien ze aangeven dat ze de creditcard pas belasten bij verzending verwacht ik de komende dagen vanzelf de aanslag te zien
.
Jammer
3 uur net als elke andere launch neem ik aan, en geen idee welke ze zullen hebben. Ik ga klaarstaan op 5+ webshops =PVerwijderd schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:05:
Vrijdag 20 november besteld, dinsdag verzonden en vandaag (woensdag) binnen... Niet verwacht dat het bij AMD zo snel zou gaan. Helemaal omdat er FedEx als bezorgingsdienst stond.
Ik neem hem over voor het dubbele!Fordius schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:22:
[...]
Het begint er nu idd op te lijken dat het gratis komt.
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |