VW ID.4 1st Max (2020) Blue Dusk / VW ID.3 1st Max (2020) Glacier White
Ooit komt de gewone sterveling er wel weer keer doorheen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Van 45min naar 58min naar 1uur +
Lang leve het moonwalkend poppetje...
Op naar een nieuwe week vol hoop*
*hoop = uitgestelde teleurstelling
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Ik stond op 19, geen verbinding verlies en liep steeds op naar 25, 29, 31, 33, 36, 39 en toen weer terug naar 35,33,31...Chris P. schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:25:
Toch raar dat je 12 minuten hebt staan in de queue, je de verbinding verliest en terug komt op 32 minuten om dan op 17 minuten te eindigen....
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2021 16:28 ]
600 euro is inderdaad vreselijk veel geld. Maar inmiddels doe ik al zoveel weken mee dat ik, met die 600 euro, al lang een leven heb kunnen hebben zonder frustratie. Tis gewoon elke week om 16:00 drie kwartier vrijmaken om gefrustreerd te raken. En als je update van 5700XT naar een 6700XT dan kun je het wekelijks nog wel eens proberen. Maar is je PC echt aan vervanging toe dan durf begint deze manier van een videokaart te bemachtigen tot zwaarder te wegen dan 1x in de portemonnee te graaien.thomas1750 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:21:
[...]
600 EU is toch veel geld.. maarja als je hhet echt nodig hebt, is het ook maar 600 eu
Had ook last met dat postcode, maar na meerdere keren XXXX XX invullen ging ie toch verder. Ik gebruikte paypal trouwens.
Wil iedereen bedanken die waardevolle informatie hebben gedeeld binnen deze topic
Niet dus, line closedRembock schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:24:
Heeft het nog zin om de pagina open te laten staan i.v.m. een mislukte bestelling van een ander?
Kijk... dit dus. Dit is zoveel meer frustrerend dan een 6700XT kopen voor 1000 euro bij b.v. Azerty.Sapakara schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:26:
Doe voor het eerst mee en heb een 6700XT gescoord.
Ja precies, ik zit met een klapperende 980Ti...grote_oever schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:26:
[...]
600 euro is inderdaad vreselijk veel geld. Maar inmiddels doe ik al zoveel weken mee dat ik, met die 600 euro, al lang een leven heb kunnen hebben zonder frustratie. Tis gewoon elke week om 16:00 drie kwartier vrijmaken om gefrustreerd te raken. En als je update van 5700XT naar een 6700XT dan kun je het wekelijks nog wel eens proberen. Maar is je PC echt aan vervanging toe dan durf begint deze manier van een videokaart te bemachtigen tot zwaarder te wegen dan 1x in de portemonnee te graaien.

Klopt ik snap het helemaal, ik probeer het bij beide kampen, zou blij zijn als ik er 1 heb. de 2070S kan nog wel ff mee dat scheelt!grote_oever schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:26:
[...]
600 euro is inderdaad vreselijk veel geld. Maar inmiddels doe ik al zoveel weken mee dat ik, met die 600 euro, al lang een leven heb kunnen hebben zonder frustratie. Tis gewoon elke week om 16:00 drie kwartier vrijmaken om gefrustreerd te raken. En als je update van 5700XT naar een 6700XT dan kun je het wekelijks nog wel eens proberen. Maar is je PC echt aan vervanging toe dan durf begint deze manier van een videokaart te bemachtigen tot zwaarder te wegen dan 1x in de portemonnee te graaien.
Eindelijk?Sapakara schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:30:
Ik heb trouwens maar 1 browser en 1 tab gebruikt. Dus heel veel geluk gehad uiteindelijk.
Doe voor het eerst mee en heb een 6700XT gescoord.
Misschien checken ze toch het aantal tabs per device?Sapakara schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:30:
Ik heb trouwens maar 1 browser en 1 tab gebruikt. Dus heel veel geluk gehad uiteindelijk.
9 waren meer dan 1 uur
1tje op 50 minuten
1tje begon op 12 > 15 > 30 > 25 > 22 > line closed...
Welke extension is dit?MightySmurf schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:38:
Ik had via chrome extension 11 tabs open staan.
9 waren meer dan 1 uur
1tje op 50 minuten
1tje begon op 12 > 15 > 30 > 25 > 22 > line closed...
Hoe kom je er 2x doorheen dan, ik zie overal iets van scripts?Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:25:
Wat een drama weer. Eerst al dat gedoe met 504. Dan eindelijk erdoorheen. Toen weer gedoe met die postcode. Dan een 6700XT kunnen bestellen. Daarna wilde ik nog een 6900XT maar onvoldoende saldo. Wilde ik snel saldo aanvullen. Blijkt dat Paypal wachtwoord niet meer werkt. "Uit voorzorgsmaatregelen" volgens de email van Paypal. Ach ja...
Laatst punt van topic waarschuwing:thomas1750 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:40:
[...]
Hoe kom je er 2x doorheen dan, ik zie overal iets van scripts?
Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Excuus.grote_oever schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:56:
[...]
Laatst punt van topic waarschuwing:
[...]
Dus je hebt een kaart. Bijna twee. En dan klagen. Wat een drama inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:25:
Wat een drama weer. Eerst al dat gedoe met 504. Dan eindelijk erdoorheen. Toen weer gedoe met die postcode. Dan een 6700XT kunnen bestellen. Daarna wilde ik nog een 6900XT maar onvoldoende saldo. Wilde ik snel saldo aanvullen. Blijkt dat Paypal wachtwoord niet meer werkt. "Uit voorzorgsmaatregelen" volgens de email van Paypal. Ach ja...

Is dat een nieuwe regel? Dus als ik het goed begrijp is delen van mogelijkheden om iedereen gelijke kans te geven verboden, maar verkopen aan absurde prijzen, is dan weer toegelaten? Precies of er wel een bepaalde groep beschermd wordt, of zie ik het verkeerd?grote_oever schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:56:
[...]
Laatst punt van topic waarschuwing:
[...]
Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!
Klopt helemaal.JRMBelgium schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:51:
[...]
Is dat een nieuwe regel? Dus als ik het goed begrijp is delen van mogelijkheden om iedereen gelijke kans te geven verboden, maar verkopen aan absurde prijzen, is dan weer toegelaten? Precies of er wel een bepaalde groep beschermd wordt, of zie ik het verkeerd?

Morgen verdwijnen alle verse amd kaartjes uit de Pricewatch?JRMBelgium schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:51:
[...]
Is dat een nieuwe regel? Dus als ik het goed begrijp is delen van mogelijkheden om iedereen gelijke kans te geven verboden, maar verkopen aan absurde prijzen, is dan weer toegelaten? Precies of er wel een bepaalde groep beschermd wordt, of zie ik het verkeerd?
Echter liep ik tegen een captcha loop aan bij het toevoegen van de kaart aan het winkelmandje, ik moest elke keer na een succesvolle captcha opnieuw de captcha doen.
Iemand dat al gehad en een idee hoe ik hier omheen kan werken als dit een volgende keer weer optreedt?
Wel zuur overigens, zo dichtbij maar toch zo ver weg

- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 26-09 12:50
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- Gigabyte Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
/u/3106/crop601874b34ff83_cropped.png?f=community)
Je minder als een bot gedragen helptJJFS schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:52:
Ik was eindelijk voor het eerst in mijn leven er doorheen en kon een kaart kiezen om aan te schaffen.
Echter liep ik tegen een captcha loop aan bij het toevoegen van de kaart aan het winkelmandje, ik moest elke keer na een succesvolle captcha opnieuw de captcha doen.
Iemand dat al gehad en een idee hoe ik hier omheen kan werken als dit een volgende keer weer optreedt?
Wel zuur overigens, zo dichtbij maar toch zo ver weg
Heb je een Google account, is dat Google account ingelogd in de browser waarmee je naar AMD gaat? Doe jij regelmatig ReCaptcha's invullen en maak je daarmee veel fouten? Zit je op een IP adres wat je vaak gebruikt of is het helemaal nieuw? Is de browser net geïnstalleerd? Kom je wel eens op YouTube en gebruik je Google om te zoeken? Heb je toevallig een firewall/pi-hole draaien?
En zo kan ik nog wel even doorgaan. AMD heeft recentelijk de bot score verlaagd, ik heb nu zelfs weer een one-click waar ik voorheen ook een bot detectie had (met dank aan 1 website en heeeeel veel invisible ReCaptcha's). Maar goed als je dus onder een bepaalde waarde zit kun je inderdaad niet bestellen, ergens ook wel goed anders zouden alle bots dit ook kunnen.
Hehe dat zijn veel vragen, maar die kan ik veelal met ja beantwoorden.Postman schreef op donderdag 23 december 2021 @ 19:16:
[...]
Je minder als een bot gedragen helpt
Heb je een Google account, is dat Google account ingelogd in de browser waarmee je naar AMD gaat? Doe jij regelmatig ReCaptcha's invullen en maak je daarmee veel fouten? Zit je op een IP adres wat je vaak gebruikt of is het helemaal nieuw? Is de browser net geïnstalleerd? Kom je wel eens op YouTube en gebruik je Google om te zoeken? Heb je toevallig een firewall/pi-hole draaien?
En zo kan ik nog wel even doorgaan. AMD heeft recentelijk de bot score verlaagd, ik heb nu zelfs weer een one-click waar ik voorheen ook een bot detectie had (met dank aan 1 website en heeeeel veel invisible ReCaptcha's). Maar goed als je dus onder een bepaalde waarde zit kun je inderdaad niet bestellen, ergens ook wel goed anders zouden alle bots dit ook kunnen.
Ik gebruik Safari en had meerdere browsers open (ook privé vensters) en gebruikte daarbij verschillende e-mail adressen.
YouTube, ja, Google account om te zoeken ja, Firewall ja (Unifi USG).
Maar je suggestie is dan om zonder ingelogde accounts in je browser te zitten en je firewall tijdelijk uit te zetten?
Ik snap dan overigens niet waarom de eerste captcha voordat je in de queue komt deze problemen dan niet geeft.
Verwijderd
Wil je zeggen dat de drop goed is verlopen dan?SantinoNL schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:42:
[...]
Dus je hebt een kaart. Bijna twee. En dan klagen. Wat een drama inderdaad.

Ik zou in ieder geval niet lopen klagen hier over de drop als ik een kaart weet te bemachtigen. En dan tussen neus en lippen door ook nog even benoemen dat je bijna een tweede kaart te pakken had. Dat voelt een beetje als zout in de wonden strooien bij mensen die wel voor zichzelf naar een kaart opzoek zijn en weer eens de boot gemist hebben.Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:14:
[...]
Wil je zeggen dat de drop goed is verlopen dan?![]()
![]()
Bovendien is het nooit zeker dat je de kaart daadwerkelijk ontvangt totdat DHL aan je deur staat. Er kan nog genoeg gebeuren.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
De queue captcha is van Queue-IT, die staat los van AMD (en is trouwens ook een ander soort, maar dat terzijde).JJFS schreef op donderdag 23 december 2021 @ 19:36:
[...]
Hehe dat zijn veel vragen, maar die kan ik veelal met ja beantwoorden.
Ik gebruik Safari en had meerdere browsers open (ook privé vensters) en gebruikte daarbij verschillende e-mail adressen.
YouTube, ja, Google account om te zoeken ja, Firewall ja (Unifi USG).
Maar je suggestie is dan om zonder ingelogde accounts in je browser te zitten en je firewall tijdelijk uit te zetten?
Ik snap dan overigens niet waarom de eerste captcha voordat je in de queue komt deze problemen dan niet geeft.
Beste is om een browser te gebruiken die je altijd gebruikt. Dus ook waarmee je ingelogd bent op Google, je een Gmail adres op hebt, je Google search doet, YouTube kijkt. Gewoon normale activiteiten waarbij Google je kan volgen. Daarom wil je ook dat die niet geblokkeerd wordt door firewalls/pi-holes waarbij ze anti-tracking maatregelen hebben.
Over dat laatste gesproken: hoe zijn de instellingen van je browser? Zit daar anti-tracking/anti-fingerprint in en staat die aan? Want dan ook krijg je een belabberde score.
Je kunt trouwens nu testen met een CPU/koeler en kijken of je wel iets kunt toevoegen. Testen kun je ongeveer 1x per dag/2 dagen. Niet te vaak doen want dan ook gaat je bot score omlaag (Google heeft 0.1 tot 0.9, waarbij 0.1 een super bot is en 0.9 zeker menselijk). AMD verlangt een score van 0.7 of hoger.
Testen van de score is trouwens niet mogelijk voor AMD, de websites die deze service aanbieden (behalve dat Google ze kent en je automatisch een stapje lager gooit bij gebruikt) zijn allemaal gebaseerd op de captcha methode zoals Queue-IT ze ook gebruikt. AMD runt enterprise en dat is niet te valideren.
Na rose e cient spin
Is er reden om anders te denken dan vandaag 16:05?Nessuno schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:20:
Heeft iemand een idee wanneer er weer een drop verwacht word ?
Reken er maar niet op vandaag.grote_oever schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:37:
[...]
Is er reden om anders te denken dan vandaag 16:05?
Ik heb geen idee, ben sinds kort pas weer opnieuw met pc's bezig en loop net als iedereen in deze topics tegen het probleem videokaart aan.grote_oever schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:37:
[...]
Is er reden om anders te denken dan vandaag 16:05?
Maar ben nog niet echt bekend met de drop rates, dagen en tijden.
Vandaar mijn vraag.
Na rose e cient spin
Maar wie weet, AMD heeft vaker alle logica het raam uit gesmeten, dus alles* is nog mogelijk.
*Niet helemaal alles, postcode validatie is nog wel een lastig werkje
Het zal dan wel niet doorgaan, het logistieke proces bij AMD loopt volgens mij na de drop nog door tot de vrijdag(avond) en er zullen wel de nodige mensen vrij zijn i.v.m. oud en nieuw. Volgend jaar nieuwe kansenrutgerdj schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:10:
Er is nog niks te zien bij AMD. Ik verwacht dus niet dat er een drop komt vandaag.
Maar wie weet, AMD heeft vaker alle logica het raam uit gesmeten, dus alles* is nog mogelijk.
*Niet helemaal alles, postcode validatie is nog wel een lastig werkje
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
En wat @Lord_Dain ook al zegt: IM is nog steeds bezig met verzenden van de orders van vorige week, dus denk dat ze het logistiek niet kunnen bolwerken i.v.m. vakanties / ziekte. Dus waarom een drop doen als er toch niets verstuurd kan worden.
Positieve is dat er nu wel een grote kans is op een drop in 2022, dat was eerst allerminst zeker gezien de dalende magazijnvoorraad.
Cat melding?Postman schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:31:
Vanmiddag rond 15u de CAT meldingen in de gaten houden. Als die er niet zijn dan zal er ook geen drop komen vandaag.
En wat @Lord_Dain ook al zegt: IM is nog steeds bezig met verzenden van de orders van vorige week, dus denk dat ze het logistiek niet kunnen bolwerken i.v.m. vakanties / ziekte. Dus waarom een drop doen als er toch niets verstuurd kan worden.
Positieve is dat er nu wel een grote kans is op een drop in 2022, dat was eerst allerminst zeker gezien de dalende magazijnvoorraad.
En is er normaal elke week een Drop ?
Thanks!
Na rose e cient spin
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Is een soort 'hidden' mogelijkheid om te zien of er een product in de drop zal zitten. Dit is normaal CAT15 als product niet te koop is in de winkel en CAT16 als die wel te koop is. Maar dit is geen 100% zekerheid, soms kwam de melding namelijk pas als de drop al bezig was.Nessuno schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:34:
[...]
Cat melding?
En is er normaal elke week een Drop ?
Thanks!
En sinds januari is er elke week een drop geweest, met de uitzondering de week van/na Thanksgiving (die week geen drop want Thanksgiving was op donderdag en de drop was toen op maandag daarna, die donderdag van die week was er dus geen drop).
Lijkt dat dit dus uitzondering 2 gaat worden.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
PayPal is sneller want daarmee sla je de stap over van de verzending.Ciyan97 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:44:
Als het mij een keer lukt om door de queue te komen. Welke methode is dan beter om mee te betalen? CC or Paypal?
Behalve dan dat wat @rutgerdj hierboven ook al aanhaalt: AMD heeft nu al 3 weken een bug met NL als afleverland waarbij de postcode niet correct aangegeven wordt. En volgens klantenservice is dat geen enkel probleem, maar mensen proberen nu weer andere omwegen wat weer tot annuleringen leid.
Postman schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:48:
[...]
Maar mensen proberen nu weer andere omwegen wat weer tot annuleringen leid.

/f/image/MHXs7XfkevvEYxatJxzXiiXv.png?f=fotoalbum_large)
Jij hebt ook een preciezere inschatting van levermoment, kan je dan toevallig ook je levering aanpassen? Dat kan op sommige postcodes namelijk (hier dus nietIdanue schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:06:
[...]
[Afbeelding]
Ik hoop dat ik meer geluk heb.
Ik kan de levering aanpassen.rutgerdj schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:19:
[...]
Jij hebt ook een preciezere inschatting van levermoment, kan je dan toevallig ook je levering aanpassen? Dat kan op sommige postcodes namelijk (hier dus niet)
Dat is trouwens voor het eerst, bij alle vorige bestellingen was dat niet mogelijk en had ik ook geen klein tijdvak maar gewoon tussen 08:00 en 18:00 volgens mij.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Zou je de woonplaats kunnen delen?Idanue schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:21:
[...]
Ik kan de levering aanpassen.
Dat is trouwens voor het eerst, bij alle vorige bestellingen was dat niet mogelijk en had ik ook geen klein tijdvak maar gewoon tussen 08:00 en 18:00 volgens mij.
Ik weet dat dit bij regio Nijmegen vrijwel standaard is en ook Apeldoorn laatste tijd regelmatig, vraag me af of er nog meer plaatsen bijgekomen zijn.
Het hoge noorden, 9977Postman schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:51:
[...]
Zou je de woonplaats kunnen delen?
Ik weet dat dit bij regio Nijmegen vrijwel standaard is en ook Apeldoorn laatste tijd regelmatig, vraag me af of er nog meer plaatsen bijgekomen zijn.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
IM verzend helaas alles via zakelijk, zo kwam de Stadia (IM Waalwijk) ook al met DHL zakelijk.
Wat heb je ingevuld op AMD.com bij woonplaats en postcode? Bij de meesten gaat het blijkbaar wel goed.
Vorige week ging ik om 16.00 erheen en kwam ik pas om 16.14 na talloze mislukte pogingen in een queue van oneindige tijd
Kun je de levering overal naar aanpassen? Of alleen binnen een bepaald postcodebereik? xDIdanue schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:21:
[...]
Ik kan de levering aanpassen.
Ik had mijn echte postcode in adres line 1 gezet. Dus:JSTPS schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:06:
[...]
Wat heb je ingevuld op AMD.com bij woonplaats en postcode? Bij de meesten gaat het blijkbaar wel goed.
line1: 1234 AB <straatnaam> <huisnr>
city: <woonplaats>
zip: 5678 90
Ergens bij DR/IM/DHL is dat dus verminkt tot:
line1: 1 234 <huisnr>
Ik had bij City: postcode, woonplaats en bij zip: 0000 00rutgerdj schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:32:
[...]
Ik had mijn echte postcode in adres line 1 gezet. Dus:
Bij de bestelling check pagina van AMD zag het er zo uit: postcode, woonplaats 0000 00
DHL heeft er van gemaakt: Postcode Woonplaats
Iemand een idee?
Je bent me net voor met deze vraag, zelfde probleem gevolgd door eenJoao schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:39:
Als ik op de AMD shop kom dan refreshed mijn pagina continu... Ik heb geen extensions of refreshers aanstaan, gebeurt in zowel Edge als Chrome.
Iemand een idee?
The page you are trying to access is currently unavailable
Reference 0.1bfd4817.1640860811.a5f0d71
Na rose e cient spin
Je hebt dan een tijdelijk ban gehad, wordt snel opgeheven.Nessuno schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:40:
[...]
Je bent me net voor met deze vraag, zelfde probleem gevolgd door een
The page you are trying to access is currently unavailable
Reference 0.1bfd4817.1640860811.a5f0d71
Beter niet op de AMD shop navigeren nu, krijg je een ban omdat het continu aan het refreshen is.
Je had het zoals Idanue moeten neerzetten, voor de volgende keer dan. Misschien komt ie alsnog aan.rutgerdj schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:32:
[...]
Ik had mijn echte postcode in adres line 1 gezet. Dus:
Die feature heeft AMD al een tijdje. Ze sturen je van het kastje naar de muur. De /de/ of /fr/ sites hebben hier minder vaak last van (moet je wel een beetje die talen kunnenJoao schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:39:
Als ik op de AMD shop kom dan refreshed mijn pagina continu... Ik heb geen extensions of refreshers aanstaan, gebeurt in zowel Edge als Chrome.
Iemand een idee?
[edit] Zie: rutgerdj in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"
Alleen is het tegenwoordig vaak een pingpong tussen /it en /nl.
Of een loop op het inline.amd.com domein, als dit het geval is heb je 'geluk', dan heb je vaak op amd.com zelf niet direct een ban te pakken
[ Voor 25% gewijzigd door rutgerdj op 30-12-2021 11:54 ]
Naja, ze sturen mij van het kastje naar de ban omdat het continu refreshed :-)rutgerdj schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:53:
[...]
Die feature heeft AMD al een tijdje. Ze sturen je van het kastje naar de muur. De /de/ of /fr/ sites hebben hier minder vaak last van (moet je wel een beetje die talen kunnen)
Dit heb ik dus ook hij blijft refreshen tot je de ban krijgt.Joao schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:55:
[...]
Naja, ze sturen mij van het kastje naar de ban omdat het continu refreshed :-)
Ik ga amd.com en dan de shop en hoppa
Doe niks raars of speciaals zeg maar.
Na rose e cient spin
Tis niet echt een ban, hij gooit je er uit en na een aantal minuten kan je er weer in.Joao schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:41:
[...]
Je hebt dan een tijdelijk ban gehad, wordt snel opgeheven.
Beter niet op de AMD shop navigeren nu, krijg je een ban omdat het continu aan het refreshen is.
Na rose e cient spin
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Is DNS gerelateerd. Wat voor jou werkt kan zomaar voor iemand anders niet werken.Nessuno schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:05:
[...]
Dit heb ik dus ook hij blijft refreshen tot je de ban krijgt.
Ik ga amd.com en dan de shop en hoppa
Doe niks raars of speciaals zeg maar.
En het is wel degelijk een IP ban, de eerste keer duurt die 5 minuten, maar wordt sneller meer. Verzamel er genoeg of blijf het proberen als je al ban heb en dan wordt die permanent. Kun je ongeveer 3 maanden wachten tot die weer werkt.
Als ik voor bijvoorbeeld een 6900XT
deze link gebruik: http://store.digitalriver...e_DE&ProductID=5458374200 &SiteID=defaults
Dan krijg ik een niet geldige url.
Niets veranderd.Alphacell schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:15:
Is die cat 15/16 link veranderd?
deze link gebruik: http://store.digitalriver...e_DE&ProductID=5458374200 &SiteID=defaults
Werkt bij mij ook niet, zou me er niet te druk om maken.Alphacell schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:22:
[...]
waarom werkt ie dan niet bij mij ? halp
Denk dat je nog een weekje moet wachten voor een volgende drop.
Na rose e cient spin
Volgens mij werkte die link die je stuurt al maanden niet meer.Alphacell schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:15:
Is die cat 15/16 link veranderd?
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Die werkt inderdaad al niet meer sinds augustus ofzo. Daarbij was die ook niet volledig en is eigenlijk alles wat je kunt vinden met Google wel afgesloten nurutgerdj schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:30:
[...]
Volgens mij werkte die link die je stuurt al maanden niet meer.
Redirecting…
Dan 501
Dan the page you are trying to access is currently unavailable.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Geen drop, geen geintje.SantinoNL schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:57:
Wel of geen drop. De amd website is wel ouderwets aan het trippen.

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Wat is de functie van dat redirecten?
Volgend jaar weeringe-009 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:04:
Is er geen drop vandaag?
control alt oeps deleted
Shop is nu weer “normaal” toegankelijk.
Soms zag ik de shop wel maar flipte het scherm alle kanten op, werd ik tegelijkertijd re-directed ofzo.
Morgen lijkt mij sterk op oudjaarsdag. Maandag acht ik dan meer waarschijnlijk.
"There's no place like 127.0.0.1"
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Na rose e cient spin
Is zoals eerder aangegeven door @Postman compleet random. Is een DNS gerelateerd probleem. Nu werkt het misschien voor je, maar over een aantal minuten misschien niet meer. Als je je DNS server nu switched kan je misschien zelfs het probleem forceren nu 😉. Heeft eigenlijk weinig zin te vermelden dat het wel of niet werkt nu.Nessuno schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:00:
Site doet het nu wel weer normaal trouwens!
Deze issue is zeker al een aantal maanden aanwezig. Tijdens een drop is het wel vrijwel altijd gewoon goed op orde, en dat is wanneer het telt toch? Zou niet weten wat je anders op die website te zoeken hebt..
[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Troy op 31-12-2021 10:06 ]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Overpriced CPU kopen en een mooie RGB CPU koeler scoren? Meer RGB = meer FPS toch?Mr_Troy schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:05:
Deze issue is zeker al een aantal maanden aanwezig. Tijdens een drop is het wel vrijwel altijd gewoon goed op orde, en dat is wanneer het telt toch? Zou niet weten wat je anders op die website te zoeken hebt..
:strip_exif()/f/image/xHSlFDLQkxuPDmTtn42xcMhN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 208% gewijzigd door Alphacell op 31-12-2021 14:58 ]
Iemand een idee?
Dit gebeurt random, is aanpassing op de dollar-euro koers. Niks bijzonders dus.Alphacell schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 14:50:
De prijzen zijn wel aangepast op de amd site, misschien toch nog een drop vandaag?
[Afbeelding]
En als ze gister (de dag voor oudjaar) al geen drop doen lijkt het me enorm onlogisch dat ze het vandaag (oudjaar) wel doen. Daar komt nog bij dat er geen enkele beweging te zien is bij AMD.
Je kan dus met een gerust hart oliebollen gaan eten
AMD heeft sinds een week of 3 hun postcode validatie gesloopt. Ze zijn nu met man en macht bezig om dat te fixen, daardoor was er gister ook geen dropJoao schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 15:00:
Ik heb even een test aankoop doorlopen en krijg dat mijn postcode niet klopt. Ook XXXX XX of XXXXXX werkt niet.
Iemand een idee?
Een paar dagen terug staan wat suggesties:Joao schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 15:00:
Ik heb even een test aankoop doorlopen en krijg dat mijn postcode niet klopt. Ook XXXX XX of XXXXXX werkt niet.
Iemand een idee?
Idanue in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"
Na rose e cient spin
Ga er maar van uit dat die vandaag niet komt. Normaalgesproken weten we de avond voor een drop dat er een drop komt. Gisteravond is er niks veranderd dus kans op drop vandaag is minimaal.Nessuno schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:50:
Ben benieuwd of er vandaag een drop komt bij Amd.
Ik zet mijn geld op morgen tijdens CES. Lisa Su die live de drop aankondigt
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Zou wel een stunt zijn ja. Qua tijden is het trouwens goed mogelijk, AMD presentatie van CES is om 16u CET.rutgerdj schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:21:
[...]
Ga er maar van uit dat die vandaag niet komt. Normaalgesproken weten we de avond voor een drop dat er een drop komt. Gisteravond is er niks veranderd dus kans op drop vandaag is minimaal.
Ik zet mijn geld op morgen tijdens CES. Lisa Su die live de drop aankondigt
Edit:
Hier het tijdschema van CES op 4 januari 2022:
- 16:00u - AMD (geruchten 64/65(XT) GPU)
- 17:00u - Nvidia (geruchten 90Ti en wellicht nog andere GPU)
- 18:00u - Intel (wellicht eindelijk de GPU aankondiging)
[ Voor 29% gewijzigd door Postman op 03-01-2022 12:07 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |