More than a hour.....
Pff meer dan een uur, dat gaat hem niet worden lijkt me
Tenzij de bot users nu genaaid zijn ivm de nieuwe beperkingen. Maar normaliter wel ja.Rofdof schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:06:
Your estimated wait time is: more than an hour
en nu ben ik al kansloos?
Estimated wait time is: More than an hour
kan de queue wel weer uit denk
kan de queue wel weer uit denk
5 minuten minder kansloos dan de rest van onsRvV schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:06:
Hoe kansloos ben je met 55 minuten?
Minder kansloos dan iedereen boven je, maar alsnog behoorlijk kansloosRvV schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:06:
Dit is mijn eerste keer dat ik meedoe aan deze loterij, geen geluk:
"Your estimated wait time is: more than an hour"
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze dit zo fanatiek onder werktijd doen.
"Your estimated wait time is: more than an hour"
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze dit zo fanatiek onder werktijd doen.

Minder kansloos dan wij met more than an hour.RvV schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:06:
Vrij, ik zou de window wel nog niet meteen sluitenRvV schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:06:
Hoop nog niet volledig opgeven, AMD zet de wachtrij wel eens op pauze als er technische problemen zijn en het kan zijn dat je er daarna sneller doorheen komt.
"There's no place like 127.0.0.1"
Mijn advies is dat iedereen het venster sluit. Maak ik weer kans
Ook 3x more then an hour. Maar het kostte mij op 1 van mijn devices letterlijk 10 minuten om door de captcha heen te komen.
Dus... Iemand koffie of gaan we aan de DoMiBo?
van 45 min naar 35 min ... fingers crossed
helaas ook 3x more than an hour.
Doe al een paar weekjes mee, maar die Captcha's van deze week waren wel echt rampzalig om door te komen.
Volgende week maar weer
Doe al een paar weekjes mee, maar die Captcha's van deze week waren wel echt rampzalig om door te komen.
Volgende week maar weer

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5
is er iemand hier wel doorheen of een que van 5 minuten of zo?
1 x 44 minuten om te beginnen, nu op 35... Heel klein beetje hoop. Andere 6 (twee pc's, twee ip's 8 mail-adressen) allemaal meer dan een uur.
dus hoe sneller captchas hoe betere que?osseh schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:09:
helaas ook 3x more than an hour.
Volgende week maar weer
Nee dat denk ik niet. Dat was bij mij binnen 15 sec. Maar more than an hour....
AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty
Denk dat die eerder nog even in volle stress op een betaalpagina aan het kijken zijn vooraleer ze hier komen juichen. x)Rofdof schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:09:
is er iemand hier wel doorheen of een que van 5 minuten of zo?
Nee dat zal niet zoveel uitmaken. Ik was retesnel en sta toch echt nog op more than an hour ;p Zat ook al in de pre-queue voor het hier besproken werd, dus ook dat maakt niet uit.
Ik heb niet het idee dat dat wat uitmaakt. Er staat toch echt dat je willekeurig in de wachtrij wordt geplaatst om 16:05
Nee, natuurlijk niet. De captchas zijn alleen maar een beveiliging om je in de queue te krijgen. Als je in de pre-queue zit, krijg je daarna willekeurig een plek.
als het toch zo was had ik er al wel een wedstrijd van gemaakt
Maar helaas, kon amper die 3 tabs openen op tijd.
R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5
Er zaten al Duitsers in de queue VOOR de pre-queue. 600+, zelfs.
too old, too cold
Hoe laat is de drop nu ongeveer tussen 16:30 en 17:00 of 17:30?
[ Voor 11% gewijzigd door Exacunn op 09-12-2021 16:15 ]
Maar maakt dat uit als je random in de queue terecht komt?Negakinu schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:15:
Ja want kansberekening.Eftalou schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:15:
[...]
Maar maakt dat uit als je random in de queue terecht komt?
Wot?Negakinu schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:15:
Exacunn schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:15:

Misschien is het net als met voetbal. Iedereen zit in de queue maar op het eind winnen de Duitsers.Negakinu schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:15:
Hij is nu ongeveer 10 minuten geleden.Exacunn schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:15:
offtopic:
Even topic lezen voordat je post
Even topic lezen voordat je post
Misschien moet je even de laatste tientallen reacties lezen.Exacunn schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:15:
Wat heeft het met kansberekening te maken als AMD om 16:05 alles op een hoop gooit en random plekken uitdeelt?
Laten we optimistisch blijven, nog niemand heeft hier gepost dat hij een kaart heeft gescoord en de lijn is nog niet gepauzeerd, dit 13 minuten na het begin
Maar wat is nu het idee dan? De mensen vooraan in de queue kunnen in sequence een order gaan plaatsen?
Y'24
Helaas is dat te omzeilen door een handige hobbyist die pre-queue posities weet te verdelen.Saekerhett schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:17:
Wat heeft het met kansberekening te maken als AMD om 16:05 alles op een hoop gooit en random plekken uitdeelt?
too old, too cold
ik neem aan dat er 200 mensen of zo mogen proberen een kaart te kopen en degenen die eerste betalen de winnaar zijn?RvV schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:18:
Maar wat is nu het idee dan? De mensen vooraan in de queue kunnen in sequence een order gaan plaatsen?
pauze in de lineEftalou schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:18:
Laten we optimistisch blijven, nog niemand heeft hier gepost dat hij een kaart heeft gescoord en de lijn is nog niet gepauzeerd, dit 13 minuten na het begin
Het waren 24 mooie minuten van hoop. Tot volgende weekbieowbie schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:19:
The line is paused.
Wat ze proberen te zeggen is dat er al 600+ mensen al een plek waren toegedeeld voordat de pre-queue was gestart. Dat maakt de mensen die in de pre-queue netjes aan het wachten waren bijna kansloos.Saekerhett schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:17:
[...]
Misschien moet je even de laatste tientallen reacties lezen.
[...]
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
Kansberekening werkt sowieso niet.
Als ik een staatslot koop zijn er twee opties, ik win of ik win niet, dus 50%. Koop ik er twee is het dus 2 x 50%... oftewel 100 %
Maar toch nog steeds arm hier....
Message last updated: 9:21 AM CST
All Graphics Cards Have Sold Out
All Graphics Cards Have Sold Out
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
:fill(white):strip_exif()/f/image/KmQiZv7VPt1I7Mvq5pWj0JsZ.png?f=user_large)
[ Voor 91% gewijzigd door Richrider op 09-12-2021 16:25 ]
Maar nu de grote vraag, hoe weet jij dat dan?Negakinu schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:19:
[...]
Helaas is dat te omzeilen door een handige hobbyist die pre-queue posities weet te verdelen.
De tolerantie voor minder officiele methodes ligt alvast een pak lager in dat forum, ze zijn al een tijdje "voor" op de gemiddelde tweaker.Mr. Rawnar schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:20:
[...]
Wat ze proberen te zeggen is dat er al 600+ mensen al een plek waren toegedeeld voordat de pre-queue was gestart. Dat maakt de mensen die in de pre-queue netjes aan het wachten waren bijna kansloos.
Geen kaart hier ondanks de 35minuten (die in 10 minuten naar 32 ging
)
Ik draai al een tijdje mee hier.DavidAxe schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:22:
[...]
Maar nu de grote vraag, hoe weet jij dat dan?
too old, too cold
Het was weer gezellig mensen. Deze wachttijden voelen net als wachten in de Efteling voor een ritje in de droomvlucht.
. Maar de meeste dromen zijn bedrog want als ik wakker wordt is die videokaart nog steeds uitverkocht
. Terug naar de orde van de dag.

Iemand anders gaf ook al aan zeker een kaart te kunnen bemachtigen als de queue er was. Echt bizar dat ze dit niet zonder backdoor kunnen maken...Mr. Rawnar schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:20:
[...]
Wat ze proberen te zeggen is dat er al 600+ mensen al een plek waren toegedeeld voordat de pre-queue was gestart. Dat maakt de mensen die in de pre-queue netjes aan het wachten waren bijna kansloos.
Vette shit!
Verwijderd
De captcha's deden wel erg lastig deze keer. Als ik drie plaatjes aanklikte dan werd er soms weer een gedeselecteerd.
*knip* begrijpend lezen van je DM's is ook een vak
[ Voor 90% gewijzigd door br00ky op 09-12-2021 17:03 ]
Die gaan tegenwoordig gewoon direct naar de mijnen, inmiddels is wel bekend dat AMD ook gewoon heel goed werkt daar. Het is bijna overbodig om nog te proberen (doe ik iig niet meer).
In ieder geval bedankt voor de tips en info van de die hards hier. Heb nu een drop mee gemaakt maar het is als je het fair doet gewoon de Lotto.
Zoals iemand al zei. De drops worden qua aantal minder dus nog minder kans.
Volgende week nieuwe poging.
Ik ga nu checken of jutta in mijn bed ligt 😂👍
Zoals iemand al zei. De drops worden qua aantal minder dus nog minder kans.
Volgende week nieuwe poging.
Ik ga nu checken of jutta in mijn bed ligt 😂👍
*knip* off topic op de manR.E. schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:24:
[...]
Iemand anders gaf ook al aan zeker een kaart te kunnen bemachtigen als de queue er was. Echt bizar dat ze dit niet zonder backdoor kunnen maken...
Maar goed, zonder een hele korte queue is een kaart bemachtigen bijna onmogelijk. Daarnaast is het krijgen van een korte queue echt geluk hebben, hoe veel queues je ook spawnt.
[ Voor 31% gewijzigd door br00ky op 14-12-2021 09:48 ]
Jammer dat de drops ook minder zijn.dabrainz schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:09:
[...]
Diegene waar jij op doelt had een hele grote mond.
Die was überhaupt nog nooit bij een drop aanwezig geweest en dacht iedereen even te gaan vertellen dat hij die winkel wel even zou kraken met zijn 'specifieke kennis'. Had niet eens weet van de queue.
Diegene claimde vandaag ook na een queue van 15-20 minuten een 6800XT gekocht te hebben, terwijl die, toen ik na 5 minuten door de queue heen was, al uitverkocht was.
Maar goed, zonder een hele korte queue is een kaart bemachtigen bijna onmogelijk. Daarnaast is het krijgen van een korte queue echt geluk hebben, hoe veel queues je ook spawnt.
Heb mijn nieuwe pc binnen ryzen75800. 32 gig ram maar nu is de rx Vega 56 echt bottleneck.
Naja over paar maanden wellicht normale markt.
(Btw wat is een dark rock 4 koeler extreem groot, nog nooit zoiets gezien 😂)
Ik blijf deze topic volgen want bijna 3 maanden geleden een gpu'tje kunnen scoren dus als de 3 maanden voorbij zijn waag ik nog een gokje. Toen een weekje of 8 elke donderdag tevergeefs aangeschoven. Hopelijk deze keer sneller prijs.
Maar elke week weer diezelfde vragen; de OP zou inderdaad wel eens aangepast en noobfriendly gemaakt mogen worden.
Maar elke week weer diezelfde vragen; de OP zou inderdaad wel eens aangepast en noobfriendly gemaakt mogen worden.
Ik denk dat jij een wiskunde lesje hebt gemist..strider1007 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:21:
Kansberekening werkt sowieso niet.
Als ik een staatslot koop zijn er twee opties, ik win of ik win niet, dus 50%. Koop ik er twee is het dus 2 x 50%... oftewel 100 %

Hangt ook af wanneer je gaat; 2 weken geleden kon je overal gewoon doorlopen en in de attractie gaan zitten. Op sommige attracties mochten we zelfs gewoon blijven zitten om meteen nog eens te gaanRichrider schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:24:
Deze wachttijden voelen net als wachten in de Efteling voor een ritje in de droomvlucht.
Ik wil je niet demotiveren, maar je kans op een kaart is nu een heel stuk kleiner dan 4 maanden geleden toen het queue systeem begon.Oni schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:54:
Ik blijf deze topic volgen want bijna 3 maanden geleden een gpu'tje kunnen scoren dus als de 3 maanden voorbij zijn waag ik nog een gokje. Toen een weekje of 8 elke donderdag tevergeefs aangeschoven. Hopelijk deze keer sneller prijs.
Hadden we dit gezeik ook niet met de ryzens vorig jaar? Bijna een jaar lang niet normaal te krijgen en nu wel.dabrainz schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:13:
[...]
Ik wil je niet demotiveren, maar je kans op een kaart is nu een heel stuk kleiner dan 4 maanden geleden toen het queue systeem begon.
Ik probeer optimistisch te zijn. Deze maand met alle feestdagen grote vraag en wellicht volgend kwartaal aanbod groter dan vraag.
Zolang minen lucratief is blijft de vraag hoe dan ook groter dan het aanbod. Daarbij heb je per mining rig maar 1 cpu nodig die meerdere GPUs aan kan sturen.Rofdof schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:16:
[...]
Hadden we dit gezeik ook niet met de ryzens vorig jaar? Bijna een jaar lang niet normaal te krijgen en nu wel.
Ik probeer optimistisch te zijn. Deze maand met alle feestdagen grote vraag en wellicht volgend kwartaal aanbod groter dan vraag.
Zodra minen niet meer lucratief blijkt zal de tweedehands markt overspoeld raken met ex-mining kaarten. Maar of we daar nou op moeten zitten te wachten..
De warehouse aantallen hebben een record dieptepunt op t moment. Als ze een x aantal kaarten per SKU op voorraad houden voor RMA gevallen, dan lijkt het erop dat ze nog zo'n 4 á 5 drops vooruit kunnen. Tenzij de warehouse aangevuld wordt. Er is ooit gezegd/gelekt/gespeculeerd dat er nog een warehouse aanvulling komt, maar wanneer, geen idee.
Tenzij er niet snel wat verandert ben ik toch bang dat #pcmasterrace aan een einde zal komen. Zat toevallig laatst op azerty te kijken, maar het duizelt me gewoon als ik die verdragen zie. Zijn gewoon kaarten voor 2500+. Je gaat me niet vertellen dat minen zulke winstmarges eruit krijgen.dabrainz schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:22:
[...]
Zolang minen lucratief is blijft de vraag hoe dan ook groter dan het aanbod. Daarbij heb je per mining rig maar 1 cpu nodig die meerdere GPUs aan kan sturen.
Zodra minen niet meer lucratief blijkt zal de tweedehands markt overspoeld raken met ex-mining kaarten. Maar of we daar nou op moeten zitten te wachten..
De warehouse aantallen hebben een record dieptepunt op t moment. Als ze een x aantal kaarten per SKU op voorraad houden voor RMA gevallen, dan lijkt het erop dat ze nog zo'n 4 á 5 drops vooruit kunnen. Tenzij de warehouse aangevuld wordt. Er is ooit gezegd/gelekt/gespeculeerd dat er nog een warehouse aanvulling komt, maar wanneer, geen idee.
Een 3090FE wordt door miners gekocht voor €2500.. Dus blijkbaar is die marge er wel.grote_oever schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:27:
[...]
Tenzij er niet snel wat verandert ben ik toch bang dat #pcmasterrace aan een einde zal komen. Zat toevallig laatst op azerty te kijken, maar het duizelt me gewoon als ik die verdragen zie. Zijn gewoon kaarten voor 2500+. Je gaat me niet vertellen dat minen zulke winstmarges eruit krijgen.
Als ik de aantallen per drop bekijk is het maar triestig wat ze bakken in totaal, tenminste als je zo mag denken...
16 kaartjes dit 15 kaartjes dat... dat zijn toch geen aantallen die van de fabriek rollen. We moeten eerlijk zijn, ik geloof niet dat de verdeelsleutel tussen de US / EU en andere delen van de wereld de drops zo eerlijk verdeeld zijn.
We zitten met het grootste aantal inwoners van de Westerse werreldpopulatie (+/- 510mil tov +/- 330mil US) maar toch denk ik dat de US ver voorgetrokken wordt in al deze verhalen.
Nu misschien kan iemand me vertellen wat de drop aantallen zijn voor de US en moet ik mijzelf bijschaven.
16 kaartjes dit 15 kaartjes dat... dat zijn toch geen aantallen die van de fabriek rollen. We moeten eerlijk zijn, ik geloof niet dat de verdeelsleutel tussen de US / EU en andere delen van de wereld de drops zo eerlijk verdeeld zijn.
We zitten met het grootste aantal inwoners van de Westerse werreldpopulatie (+/- 510mil tov +/- 330mil US) maar toch denk ik dat de US ver voorgetrokken wordt in al deze verhalen.
Nu misschien kan iemand me vertellen wat de drop aantallen zijn voor de US en moet ik mijzelf bijschaven.
Weet niet of dit marge is, maar de mannen die dit kunnen betalen hebben veelal grotere farms staan.dabrainz schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:28:
[...]
Een 3090FE wordt door miners gekocht voor €2500.. Dus blijkbaar is die marge er wel.
Maar met 6,54 $ per dag reken je jezelf niet rijk (kost ongeveer 390 dagen om hem terug te verdienen).
https://whattomine.com/co...pan_d=24&commit=Calculate
Hoe kom je bij 16 en 15?D.Ramakers schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:30:
Als ik de aantallen per drop bekijk is het maar triestig wat ze bakken in totaal, tenminste als je zo mag denken...
16 kaartjes dit 15 kaartjes dat... dat zijn toch geen aantallen die van de fabriek rollen.
Verwar je nu de CAT codes met de hoeveelheid kaarten in de drop?
CAT 15 = niet in de drop
CAT 16 = wordt gedropt
Dan nog zijn het niet heel veel kaarten voor de Benelux per keer. 375 kaarten in de laatste drop.
250x 6700XT
75x 6900XT
50x 6800XT
Dan zou het zeker fijn zijn als je ons ook uitlegt waardoor die 600 Duitsers een hogere plek op de wachtlijst hebben weten te bemachtigen.
Daar zijn dit soort fora toch voor?
De grote jongens die al een tijd in het wereldje meedraaien en mede door de koerswijzigingen bizarre winsten geboekt hebben doen dit misschien, het besteedbaar kapitaal staat ze tot aan de oren en natuurlijk de hoop op verdere koersstijgingen. Ook zoeken die lui de kaarten met de meeste mh/s per watt uit, met de huidige stroomprijzen zal het steeds efficienter moeten.dabrainz schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:28:
[...]
Een 3090FE wordt door miners gekocht voor €2500.. Dus blijkbaar is die marge er wel.
Daarnaast komen die prijzen ook door de goudzoekers, beginners die niet weten waar ze mee bezig zijn maar wel dollartekens in hun ogen zien, die hebben nooit doorgerekend of dat op dat een normale roi gaat opleveren.
Maar ik zou er niet in meegaan, ik zeg niet dat het binnenkort beter wordt, maar als we met zn allen scalper prijzen gaan betalen wordt niemand er beter van, dan blijf ik liever proberen de amd loterij te winnen tot ik er bij neerval

Als je toch op korte termijn iets 2e hands op de kop wil tikken zou ik dus kaarten uitzoeken die voor miners niet al te rendabel zijn omdat ze een enorm wattage trekken. (Moet zeggen dat ik de 6700xt ook aangeboden zie voor bedragen onder 200% msrp, koopje toch?
[ Voor 11% gewijzigd door KasPerz170 op 10-12-2021 22:53 ]
Hoezo niet? Dit is toch juist de plek om informatie te delen / vergaren? Als in Duitsland het wel mogelijk is om GPUs te bestellen, dan zouden wij dat toch ook moeten kunnen. Desnoods met een VPN ofzo.
Het lijkt wel alsof hier een soort censuur maatschappij ontstaat. Zolang het maar legaal is, dan moet het gedeeld kunnen worden!
Legaal, legaal... Scripts en dat soort dingen om wachtrijen te omzeilen, ik weet niet of dat tegen de wet is of niet, maar wel tegen de voorwaarden van AMD en een manier om een ban te krijgen op de AMD website. Tegelijkertijd is het ook de enige manier om aan een kaart te komen (totdat AMD ontdekt hoe mensen de wachtrij skippen, dat dichten en je bannen). En dan moet je soms ook nog betalen om aan zo'n script te komen.DavidAxe schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 01:34:
[...]
Hoezo niet? Dit is toch juist de plek om informatie te delen / vergaren? Als in Duitsland het wel mogelijk is om GPUs te bestellen, dan zouden wij dat toch ook moeten kunnen. Desnoods met een VPN ofzo.
Het lijkt wel alsof hier een soort censuur maatschappij ontstaat. Zolang het maar legaal is, dan moet het gedeeld kunnen worden!
Ik probeer het echt al heeeeeeeeel erg lang bij veel founders edition drops van AMD en van NBB voor Nvidia en het is mij nog nooit gelukt een kaart te scoren. Zit wel altijd via m'n telefoon en terwijl dat ik aan het werk ben, dus ben vast niet de snelste af en toe. Maar er is niet tussen te komen lijkt het voor mij.
Anderen denken ineens: hey, ik wil een FE AMD/Nvidia kaart en scoren er 1 binnen een week of 2... Misschien heb ik gewoon heel veel pech, geen idee.
Maar goed, heb ergens dit jaar een relatief goedkope 3070 kunnen kopen. Zou wel een snellere kaart willen, maar niet voor de prijzen van nu, dus dan alleen FE, en tegelijkertijd hoef ik op dit moment nog niet écht een upgrade te hebben. Meeste games draaien met best hoge settings in 4k op m'n TV bij 60 FPS. Als ik een veel snellere kaart zou scoren heb ik een nieuwe TV nodig die 4k/120Hz ondersteunt én één nieuwe receiver die dat ondersteunt, of de TV moet alle soorten audio codecs door kunnen geven en dat je dan (E)ARC gebruikt.
Dus ja, als het me nooit lukt zo'n kaart te scoren is het nog geen man overboord...
Het is niet zozeer dat het illegaal zou zijn, voorheen toen het wel was toegestaan heeft het geleid tot de nodige discussies op het forum. Een van de veelgebruikte methodes (die de Duitsers ook gebruiken) is omstreden vanwege het feit dat het voor de maker daarvan mogelijk is veel informatie achterover te drukken over je Paypal betaling en de gegevens waarmee je besteld hebt. Daar ontstonden dus felle discussies over en vandaar dat er gezegd is dat het bespreken van dat soort zaken niet meer is toegestaan.DavidAxe schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 01:34:
[...]
...en laten we het er ook niet meer over hebben. De mods hebben hun mening over dat onderwerp luid en duidelijk gemaakt. Dit is een fijn topic dat ik niet graag gesloten zie.
too old, too cold
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 26-09 12:50
- Sapphire Nitro+
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- Gigabyte Radeon RX 6800
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
/u/3106/crop601874b34ff83_cropped.png?f=community)
Helaas is de tendens hier steeds vaker negatief en *knip* kap nou eens met op de man, daar zijn TR's voorNegakinu schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:20:
...en laten we het er ook niet meer over hebben. De mods hebben hun mening over dat onderwerp luid en duidelijk gemaakt. Dit is een fijn topic dat ik niet graag gesloten zie.
Voor de mensen die echt op zoek zijn naar de Duitse methode: ga kijken bij HWluxx. Daar is het ook niet toegestaan om er over te praten trouwens, je zult het dus moeten hebben van DM's om aan bepaalde links te komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Blaat op 15-12-2021 13:02 . Reden: Typo in MBR ]
6800XT is eindelijk vandaag verzonden!
Begon me zorgen te maken dat de order fout liep ofzo, las online dat mensen meestal op vrijdag al een tracking nr kregen.
Veel succes iedereen, overmorgen weer een poging!
Hopelijk heb ik geen verkeerde dingen gezegd of woorden verdraaid in deze post, daar was een misverstand over. Positiviteit.
Veel succes iedereen, overmorgen weer een poging!
Hopelijk heb ik geen verkeerde dingen gezegd of woorden verdraaid in deze post, daar was een misverstand over. Positiviteit.
[ Voor 7% gewijzigd door ZombieDimebag op 14-12-2021 13:28 ]
Gefeliciteerd. Ik had het niet verwacht eerlijk gezegdZombieDimebag schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:19:
6800XT is eindelijk vandaag verzonden!Begon me zorgen te maken dat de order fout liep ofzo, las online dat mensen meestal op vrijdag al een tracking nr kregen.
Veel succes iedereen, overmorgen weer een poging!![]()
[ Voor 13% gewijzigd door br00ky op 14-12-2021 13:51 ]
Nee sorry, daar begin ik niet aan, er staat voldoende hulp in het topic. Bovendien heb ik een aantal real-life vrienden die ook een kaart nodig hebben dusja.PmBb schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:37:
[...]
Gefeliciteerd. Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd. *knip* samenkoop is op Tweakers niet toegestaan
[ Voor 25% gewijzigd door br00ky op 14-12-2021 13:53 ]
Was het proberen waardZombieDimebag schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:43:
[...]
Nee sorry, daar begin ik niet aan, er staat voldoende hulp in het topic. Bovendien heb ik een aantal real-life vrienden die ook een kaart nodig hebben dusja.
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 26-09 12:50
- Sapphire Nitro+
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- Gigabyte Radeon RX 6800
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
/u/3106/crop601874b34ff83_cropped.png?f=community)
Ik heb nog een code over van een 6900XT gamebundel. Dit is dus voor Far Cry 6 en Resident Evil Village.
De code is alleen te claimen met een 6900XT in je systeem, je moet een programma draaien om deze te kunnen activeren. Het werkt ook maar eenmalig, vaker met dezelfde GPU proberen lukt niet.
Mocht iemand dus eerder dit jaar een 69XT gekocht hebben en toch die bundel willen hebben, stuur dan even een berichtje. @cptingreenfield was als eerste, veel plezier ermee!
Dit is wellicht niet de correcte plaats, maar het is wel zeer specifiek AMD GPU only en ik vind het niet echt thuishoren in gamevouchers weggeven ofzo.
In ander nieuws: de oplettende gebruiker zal wel gezien hebben dat de CPU weer eens OOS zijn bij AMD Direct Buy. Dit betekend dat ze dus iets aan het wijzigen zijn aan het bestelproces. Is even afwachten wat en hoe, maar ze doen dit eigenlijk alleen als er een drop aankomt dus donderdag 16u lijkt weer een goede kanshebber
De code is alleen te claimen met een 6900XT in je systeem, je moet een programma draaien om deze te kunnen activeren. Het werkt ook maar eenmalig, vaker met dezelfde GPU proberen lukt niet.
Mocht iemand dus eerder dit jaar een 69XT gekocht hebben en toch die bundel willen hebben, stuur dan even een berichtje. @cptingreenfield was als eerste, veel plezier ermee!
Dit is wellicht niet de correcte plaats, maar het is wel zeer specifiek AMD GPU only en ik vind het niet echt thuishoren in gamevouchers weggeven ofzo.
In ander nieuws: de oplettende gebruiker zal wel gezien hebben dat de CPU weer eens OOS zijn bij AMD Direct Buy. Dit betekend dat ze dus iets aan het wijzigen zijn aan het bestelproces. Is even afwachten wat en hoe, maar ze doen dit eigenlijk alleen als er een drop aankomt dus donderdag 16u lijkt weer een goede kanshebber
[ Voor 9% gewijzigd door Postman op 14-12-2021 17:17 ]
Vriendelijk verzoek om mij aub geen DM te sturen met vragen, het begint vervelend te worden.
*knip* sorry maar dit is toch echt het levertijden topic. Kortingscodes voor games e.d. kan je kwijt in Aanbiedingen en Kortingscodes.
[ Voor 92% gewijzigd door br00ky op 14-12-2021 19:25 ]
Heb ik een drop gemist? Want de CPU staan niet meer op OOS.Postman schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 17:04:
...
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |