Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:16

ParaWM

Pro Prutser

karakedi schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:00:
[...]

Ik ga ermee minen. Alle info is voor iedereen toegankelijk. Dat ze nog steeds geen kaart hebben, hebben ze deels aan zichzelf te wijten. Iemand anders de schuld geven en in een slachtofferrol kruipen, is altijd makkelijker.
Je gaat goed op lekker trollen he. Altijd lekker maar schoppen naar mensen die het niet lukt. Even de boel opfokken. Niet dat je geen gelijk hebt, maar het is niet flink ofzo. En je bent echt niet de enige die kaartjes kan scoren. Niets speciaals. Alleen voelt de rest niet elke week de reden om hier flink ( te denken) te doen 😉

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:45:
[...]

Waar baseer je die uitspraken op? Het komt niet overeen met mijn ervaringen.
Is ook onzin. Forum troll 😀

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:02
ParaWM schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:45:
[...]

Je gaat goed op lekker trollen he. Altijd lekker maar schoppen naar mensen die het niet lukt. Even de boel opfokken. Niet dat je geen gelijk hebt, maar het is niet flink ofzo. En je bent echt niet de enige die kaartjes kan scoren. Niets speciaals. Alleen voelt de rest niet de reden om hier flink ( te denken) te doen 😉
Nee. Dat is niet mijn bedoeling. Er staat/stond genoeg info in deze forum. Als mensen paar minuten voor drop komen voor info om kaartje te scoren, is je kans nihil. Neem even oude posts door, wordt lid van discord en/of telegram. En je vergroot je kans enorm.
Mensen verwachten dat het komt aanwaaien, terwijl de schaarste bekend is. Er zijn scalpers, botters, scripters actief. Dan weet je gelijk dat je meer moeite moet doen.
Er zijn veel betere mensen dan ik, daar ben ik bewust van. Voel mij ook niet special, aangezien iedereen toegang heeft tot zelfde info. Als ik elke drop 10 kaarten zou pakken, zou ik mij speciaal noemen.
Daarnaast heb ik paar onbekende mensen op MP geholpen, om succes te hebben tijdens de drop. 2e week had hij een 6800xt. Uitleg heeft hooguit 2 uur gekost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karakedi
ParaWM schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:49:
[...]

Is ook onzin. Forum troll 😀
Amd was deze drop strenger met controles. Dus dacht ik dat het door VV kwam. Te vroeg conclusies getrokken. Mijn excuses

Acties:
  • +3 Henk 'm!
karakedi schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:56:
[...]

Amd was deze drop strenger met controles. Dus dacht ik dat het door VV kwam. Te vroeg conclusies getrokken. Mijn excuses
Hoge bomen vangen veel wind. Er was veel succes op een bepaald front omdat de rest problemen heeft. Dan zie je daar natuurlijk ook (relatief) de meeste annuleringen terug, logisch dat je die conclusie gemaakt hebt.

DR is inderdaad strenger, maar lijkt ook onterechte annuleringen te maken. Plus onterechte leveringen (ik weet van 1 6700XT dat die 100% geannuleerd had moeten worden en maandag met DHL komt).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-09 22:10
Ik vind die drop op donderdag om 16:00 sowieso rot.
Ik weet niet hoe de andere het doen maar ik werk dan gewoon en heb geen toegang tot een pc helaas.
Ik heb alleen de mogelijkheid om het via de browser van mijn telefoon te bestellen.

Huidige Pc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:00
DHL komt hem maandag bezorgen (als ze mijn huis "weer" kunnen vinden), dat ging vorige keer ook niet heel goed.
Laten we hopen dat ze nu wel goed bezorgen.
Bassbounce schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:26:
Ik vind die drop op donderdag om 16:00 sowieso rot.
Ik weet niet hoe de andere het doen maar ik werk dan gewoon en heb geen toegang tot een pc helaas.
Ik heb alleen de mogelijkheid om het via de browser van mijn telefoon te bestellen.
Zie een hoop ik, je kunt toch ook een kaart in de VnA kopen? (heb ik ook gedaan, beetje onderhandelen)
Je kunt je 1080TI ook voor veel meer geld verkopen dan dat hij voor de schaarste waard was.
Mijn 1080 MSI met waterblok af fabriek heb ik ook met 150,- "winst" verkocht ten opzichte van nov 2020.
De markt werkt twee kanten op he?
Alles onder de streep was ik niet heel ver weg van MSRP.
Kijk als je niets te verkopen hebt, en gewoon een hele PC moet kopen. Dan is het een ander verhaal.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Ik lees hier dat de 6700xt "makkelijker" te krijgen is als drop. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Van een 0.000001% naar 0.000002% kans?

Heb namelijk een 5700xt nu en wil die best verkopen om voor dezelfde prijs een 6700xt te krijgen via amd. Echter vraag ik me af of ik dat wel kan krijgen met amd.com drops.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rutgerdj
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 10:56
IAmNice schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:25:
Ik lees hier dat de 6700xt "makkelijker" te krijgen is als drop. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Van een 0.000001% naar 0.000002% kans?

Heb namelijk een 5700xt nu en wil die best verkopen om voor dezelfde prijs een 6700xt te krijgen via amd. Echter vraag ik me af of ik dat wel kan krijgen met amd.com drops.
Om je een beeld te geven:
De RX 6800 en RX 6800XT zijn meestal binnen 1 a 2 minuten weg.
De 6700XT en 6900XT zijn tegenwoordig zo'n 12 minuten beschikbaar.

Je moet wel een flinke portie geluk hebben om binnen die tijd door de queue heen te komen en te bestellen. Jammergenoeg hebben we geen exacte percentages.
Maar als je tijd hebt kan je het komende donderdagen gewoon proberen en wie weet heb je geluk, lijkt me ook niet dat je er heel veel haast me hebt aangezien de 5700XT ook nog een prima kaartje is.

Mocht je echt snel een next-gen-gpu willen hebben kan je naar het bericht boven de jouwe kijken. (van @Bad Brains)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabrainz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 13:10
Ik heb het idee dat de 5700XT tweedehands ook nog wel 600 opbrengt. Dan zou je me inleg van 25-50 euro zeker een 6700XT nieuw in seal van iemand over kunnen nemen. Mocht je er dan zelf nog een kunnen scoren op de donderdag, dan kun je die weer doorverkopen en heb je je eigen geld eruit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
dabrainz schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:35:
[...]

Ik heb het idee dat de 5700XT tweedehands ook nog wel 600 opbrengt. Dan zou je me inleg van 25-50 euro zeker een 6700XT nieuw in seal van iemand over kunnen nemen. Mocht je er dan zelf nog een kunnen scoren op de donderdag, dan kun je die weer doorverkopen en heb je je eigen geld eruit. :P
Ik wilde daar naar vragen, maar V&A mocht in deze thread dacht ik niet?

(Wilde vragen hoeveel een 2 jaar oude 5700 xt waard was aangezien ik ze voor 600+ zie gaan hier paar maandjes oud)

Maar goed bedankt dan maar! 😗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
IAmNice schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:38:
[...]

(Wilde vragen hoeveel een 2 jaar oude 5700 xt waard was aangezien ik ze voor 600+ zie gaan hier paar maandjes oud)

De 5700xt is een interessant kaart voor miners. denk dat het 700 tot 800 opbrengt op MP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
[...]

@IAmNice Staat nu in VnA iemand die 1 op 1 een 5700 wil voor en 6700

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

[...]

Ik heb mijn 5700XT verkocht voor €675 op MP, nadat ik voor €480 een 6700XT heb weten te scoren in de AMD loterij (dat was wel voor de queue ellende begon).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Postman schreef op maandag 5 april 2021 @ 00:02:
[...]

Nog even over die garantie: je hebt in NL dus 3 soorten garantie, waarvan er 2 niet overdraagbaar kunnen zijn. De wettelijke garantie is gekoppeld aan het product. Heb je een factuur, dan heb je dus ook recht op die garantie.
Helaas is die garantie in NL niet vastgelegd. Dat is een termijn waar je redelijkerwijs vanuit mag gaan dat het product zou moeten blijven werken. Aangezien AMD bij hun directe verkoop sowieso maar een fabrieksgarantie geeft van 2 jaar, gok ik dat de wettelijke garantie ook wel minimaal een jaar zal zijn. Denk zelfs dat je bij de rechtbank nog wel kunt verlengen naar 2 jaar, maar goed dat moet je ook maar willen (goede rechtsbijstand helpt dan wel).
Een leuke discussie hierover bij het groene kamp op Reddit: https://www.reddit.com/r/...ing_buying_from_scalpers/.
Vooral de EU wetgeving hierin is belangrijk, maar ook verwarrend omdat het nog steeds in elk land anders kan zijn. Koop je dezelfde kaart via AMD in Duitsland dan heb je waarschijnlijk wel 2 jaar wettelijke garantie, wat dat betreft mag NL wel eens wat meer aan de consumenten en niet aan de bedrijven gaan denken.
Ja iemand die de zoek functie gebruikt joh!?

Ik lees in de garantie voorwaarden van AMD dit;
For a period of two (2) years starting from the date of purchase of the Product by the original purchaser as shown by a valid receipt (the “Warranty Period”),
AMD warrants that its Radeon RX 6800 XT/Radeon RX 6800 graphics cards (“Product”), which have a valid serial number (as verified by AMD in good
faith), when properly installed and used, will be free from defects in materials and workmanship and will substantially conform to AMD’s publicly available
specifications for the Product (“Specifications”)
THIS LIMITED WARRANTY, AND ANY IMPLIED WARRANTIES THAT MAY EXIST UNDER APPLICABLE LAW, APPLY ONLY IF YOU ARE THE ORIGINAL
PURCHASER OF THE PRODUCT, AND LASTS ONLY FOR AS LONG AS YOU CONTINUE TO OWN THE PRODUCT. To be eligible for this Limited Warranty, the date
of purchase of the Product is required. AMD may request the original sales receipt or a copy as proof of the date of purchase.
En dat wat ik van @Postman lees en die reddit thread, wat is hier nou waar.
We hebben het toch gewoon over de verplichting van AMD om voor eenieder die later eigenaar is geworden (tweedehands) ook minimaal 2 jaar garantie te geven als je een bon kan overleggen (niet op naam).
Zolang de serienummers overeenkomen danlijkt me dat toch een non-issue?
Hoe zit het nu echt?
Ik heb namelijk een overgekochte 6800XT MB, en nu een eigen 6800XT net binnen gekregen van de 14 Okt drop.
"Moet" ik nu doe MB wegdoen want garantie issues?
Er komt ook een waterblok op, hebben we dan uberhaubt nog ergens over? Bij EVGA mag je doen wat je wilt, bij AMD denk ik niet zomaar.
Input?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:07

Iemand op de V&A is nu ook op zoek naar deze ruil, gewoon ruilen. Genoeg miners willen wel de 5700XT voor een 6700XT geven ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rutgerdj
THIS LIMITED WARRANTY, AND ANY IMPLIED WARRANTIES THAT MAY EXIST UNDER APPLICABLE LAW, APPLY ONLY IF YOU ARE THE ORIGINAL
PURCHASER OF THE PRODUCT, AND LASTS ONLY FOR AS LONG AS YOU CONTINUE TO OWN THE PRODUCT. To be eligible for this Limited Warranty, the date
of purchase of the Product is required. AMD may request the original sales receipt or a copy as proof of the date of purchase.
@Bad Brains Als je nog verder had gezocht was je het volgende tegengekomen :P
rutgerdj in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"

De EU lijkt mij een regio waar je dus gewoon garantie hebt. Ookal ben je niet de originele eigenaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oni
  • Registratie: November 2017
  • Niet online

Oni

Mjah, dat loopt niet altijd vlot.
Ooit via v&a een Vega gekocht die bij aankomst niet leek te werken. Zat gelukkig nog garantie op, maar die kon ik niet zelf aanvragen. Heeft de verkoper toen wel geregeld.

Het blijft dus een risico als je een RX6000 over koopt via v&a, ook al is ie gesealed en krijg je er keurig het factuurtje bij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Ja.. nog meer lezen?! :P

Maar duidelijk, dat was ook mijn gevoel.
Zijn hier user cases van overigens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:40

Hupske

AFCA

In ander nieuws. Wederom een 6800 netjes ontvangen vandaag door het postkantoor en zelfs alweer netjes draaiende :)

In mijn regio het geluk dat die niet als zakelijk geleverd wordt. Hierdoor kan ik hem wijzigen naar afleverpunt. Scheelt een hoop gedoe.

Nu weer 3 maand wachten tot ik weer mag bestellen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

Zou niet ruilen, lijkt erop dat je 5700 zo'n 725-750 waard is. Dat is ~100 euro meer dan je voor de 6700XT op MP of V&A betaald. En 200-250EUR meer als het zou lukken bij een drop. Gekke tijden :)

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
ParaWM schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:00:
[...]

Zou niet ruilen, lijkt erop dat je 5700 zo'n 725-750 waard is. Dat is ~100 euro meer dan je voor de 6700XT op MP of V&A betaald. En 200-250EUR meer als het zou lukken bij een drop. Gekke tijden :)
Zijn ze echt zoveel waard? Zie ze voor 600~ gaan en vaak soms voor 550 in vraag en aanbod nu.

Wil wel een drop wagen, maar hoor dat het toch best moeilijk wordt. Zelfs voor de onpopulaire 6700xt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bad Brains
IAmNice schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:24:
[...]

Zijn ze echt zoveel waard? Zie ze voor 600~ gaan en vaak soms voor 550 in vraag en aanbod nu.

Wil wel een drop wagen, maar hoor dat het toch best moeilijk wordt. Zelfs voor de onpopulaire 6700xt.
Als je geen zin hebt om in de wachtrij te staan.
Als je geen zin hebt in verkoop hassle.
Als je happy ben dat ding 1 op 1 om te ruilen.
Als je het NU wil hebben.

gewoon doen.

Soms gaat het er gewoon om of beide partijen blij zijn met wat ze krijgen i.p.v. te min maxxen voor 50,- extra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bad Brains schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:28:
[...]

Als je geen zin hebt om in de wachtrij te staan.
Als je geen zin hebt in verkoop hassle.
Als je happy ben dat ding 1 op 1 om te ruilen.
Als je het NU wil hebben.

gewoon doen.

Soms gaat het er gewoon om of beide partijen blij zijn met wat ze krijgen i.p.v. te min maxxen voor 50,- extra.
@IAmNice wat hier gezegd wordt. Afgelopen 3 weken waren een aantal bots niet actief, 5 weken geleden wel en toen was de 6700XT ook binnen 4 minuten uitverkocht. Met als kanttekening dat 5 weken geleden er 700 stuks in de drop zaten en afgelopen 2 weken maar 250.
Als deze week de bots weer mee doen dan maak je echt weinig tot geen kans helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Postman schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:15:
[...]

@IAmNice wat hier gezegd wordt. Afgelopen 3 weken waren een aantal bots niet actief, 5 weken geleden wel en toen was de 6700XT ook binnen 4 minuten uitverkocht. Met als kanttekening dat 5 weken geleden er 700 stuks in de drop zaten en afgelopen 2 weken maar 250.
Als deze week de bots weer mee doen dan maak je echt weinig tot geen kans helaas.
Postman heeft gelijk. Met huidige drop aantallen is de kans op 6800, 6800xt en 6700xt nihil denk ik.
De "grote" vriend van Postman, heeft afgelopen dagen veel donaties/koffiegeld ontvangen. De kans dat je de queue voorbij komt en dat er voorraad is, zal klein zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 11:48
karakedi schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 00:41:
[...]

Postman heeft gelijk. Met huidige drop aantallen is de kans op 6800, 6800xt en 6700xt nihil denk ik.
De "grote" vriend van Postman, heeft afgelopen dagen veel donaties/koffiegeld ontvangen. De kans dat je de queue voorbij komt en dat er voorraad is, zal klein zijn.
onzin. Er zijn meerdere tweakers die zonder donatie aan VV door hem geholpen zijn aan een kaart. Wat een stemmingmakerij zeg

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Bockelaar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:48:
[...]

onzin. Er zijn meerdere tweakers die zonder donatie aan VV door hem geholpen zijn aan een kaart. Wat een stemmingmakerij zeg
Ik zeg niks slechts over VV. Maar Postman en VV hebben hun discussies gehad hier. Vandaar die opmerkingen. Wij er gelijk heeft, daar bemoei mij niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerdj
Bockelaar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:48:
[...]

Er zijn meerdere tweakers die zonder donatie aan VV door hem geholpen zijn aan een kaart.
Wat je zegt is correct. Maar geen correcte reactie op wat @karakedi zegt. Karakedi zegt alleen dat je kans (zelfs met magische scripts) klein is, omdat er simpelweg teveel gebrukers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
karakedi schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:02:
[...]

Ik zeg niks slechts over VV. Maar Postman en VV hebben hun discussies gehad hier. Vandaar die opmerkingen. Wij er gelijk heeft, daar bemoei mij niet mee.
Ja, en toch wel. Door te " quoten " en Postman erbij te halen leest het wel anders.
Ik snap zijn reactie wel terwijl je het wellicht niet zo bedoelde.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-09 13:04
rutgerdj schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:43:
[...]

@Bad Brains Als je nog verder had gezocht was je het volgende tegengekomen :P
rutgerdj in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"

De EU lijkt mij een regio waar je dus gewoon garantie hebt. Ookal ben je niet de originele eigenaar.
Mwoah ik heb zelf een kaart verkocht aan een medetweaker en AMD deed heel erg moeilijk, zo moeilijk zelfs dat ze hem niet de kaart op wilden laten sturen en ik uiteindelijk het garantie process moest regelen.

Wellicht als hij er op zou hameren dat het EU regels zijn etc dat ze alsnog mee zouden werken, maar zijn garantieclaim werd gewoon genegeerd en werd gezegd contact met de originele koper te zoeken. Je zal vast wel gelijk hebben, maar de praktijk was voor mij toch anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Rzarect0r schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:50:
[...]

Je zal vast wel gelijk hebben, maar de praktijk was voor mij toch anders.
Ha de eerste user-case waar ik eerder om vroeg.
Dan voor je input.

edit; redelijk lame van AMD overigens, dit zijn van die truken van de grote jongens waar ik dan helemaal niet van gecharmeerd ben.

[ Voor 20% gewijzigd door Bad Brains op 19-10-2021 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
rutgerdj schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:27:
[...]

Wat je zegt is correct. Maar geen correcte reactie op wat @karakedi zegt. Karakedi zegt alleen dat je kans (zelfs met magische scripts) klein is, omdat er simpelweg teveel gebrukers zijn.
Moeilijk moeilijke allemaal. Denk dat ik dan toch maar een paar keer probeer. Zoveel haast heb ik ook weer niet en de 5700xt is niet zo slecht natuurlijk. Ik kom maar gewoon met jullie elke donderdag zeuren dat ik weer niks kan krijgen. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09 21:30
Vandaag de Gigabyte Radeon 6800 XT gaming oc binnen gekregen.
Na 9 maanden wachten lol.
*knip* geen V&A op het forum.

[ Voor 40% gewijzigd door Blaat op 19-10-2021 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:30
Vorige week zitten twijfelen over een 6800 XT voor €900 via marktplaats/V&A. Nu dacht ik hem te kopen zijn die krengen alweer over de €1000 op alle plaatsen. Belachelijk aan het worden dit.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-Bandit schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:52:
Vorige week zitten twijfelen over een 6800 XT voor €900 via marktplaats/V&A. Nu dacht ik hem te kopen zijn die krengen alweer over de €1000 op alle plaatsen. Belachelijk aan het worden dit.
Ze waren er deze week ook nog voor 900 op MP. Denk als je goed rondkijkt je er misschien nog wel 1 kunt vinden.

Afhankelijk van het succes deze week heb je wellicht in het weekend al weer kans. Vooral op MP zijn veel die al een advertentie vooruit plaatsen, en meestal is zo rond zondagavond/maandagochtend de piek en beginnen ze elkaar onder te bieden. :P

Of natuurlijk zelf het spelletje mee spelen deze week, hoewel de 6800(XT) echt rampzalig lastig zijn (niet in de laatste plaats door de kleine aantallen in een drop).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karakedi
B-Bandit schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:52:
Miners bepalen de de prijzen. Ze zijn bereid om 1050 a 1100 te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:29
karakedi schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:04:
[...]

Miners bepalen de de prijzen. Ze zijn bereid om 1050 a 1100 te betalen.
Er zijn ook gamers die 3k betalen voor een RTX 3000 serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-09 00:37

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Postman schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:04:
[...]

Ze waren er deze week ook nog voor 900 op MP. Denk als je goed rondkijkt je er misschien nog wel 1 kunt vinden.

Afhankelijk van het succes deze week heb je wellicht in het weekend al weer kans. Vooral op MP zijn veel die al een advertentie vooruit plaatsen, en meestal is zo rond zondagavond/maandagochtend de piek en beginnen ze elkaar onder te bieden. :P

Of natuurlijk zelf het spelletje mee spelen deze week, hoewel de 6800(XT) echt rampzalig lastig zijn (niet in de laatste plaats door de kleine aantallen in een drop).
Mocht ik een keer raak schieten dan schuif ik mijn huidige 6800xt door voor de aanschafprijs van de nieuwe. Dan heb ik een kaart met verse garantie en een ander een licht gebruikte 6800xt voor een onder huidige omstandigheden ok prijs. :) Win-win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Laatst online: 30-09 00:37

Tweakriez

clicksmashstuff.com

joepiesaus schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:25:
[...]

Er zijn ook gamers die 3k betalen voor een RTX 3000 serie :)
Tja wat de gek er voor geeft... Men verklaarde mensen 2 jaar terug die een 2080ti voor 1100,- kochten.. moet je eens zien waar we nu beland zijn... Ik zou het er iig nooit voor neer leggen. Mijn 6800xt heeft als maximale inspanning BFV te verduren op 1440p, dat is me geen. €3000,- waard laat staan 1500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:03
Rzarect0r schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:50:
[...]

Mwoah ik heb zelf een kaart verkocht aan een medetweaker en AMD deed heel erg moeilijk, zo moeilijk zelfs dat ze hem niet de kaart op wilden laten sturen en ik uiteindelijk het garantie process moest regelen.

Wellicht als hij er op zou hameren dat het EU regels zijn etc dat ze alsnog mee zouden werken, maar zijn garantieclaim werd gewoon genegeerd en werd gezegd contact met de originele koper te zoeken. Je zal vast wel gelijk hebben, maar de praktijk was voor mij toch anders.
Ik kan dit bevestigen. AMD wil garantie alleen regelen met originele koper en de nieuwe GPU alleen versturen naar het origineel adres.

Daarom heb ik mijn 6800 dan ook verkocht met de belofte dat ik zal helpen als het nodig is voor een garantieclaim.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:35
JRMBelgium schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:34:
[...]

Ik kan dit bevestigen. AMD wil garantie alleen regelen met originele koper en de nieuwe GPU alleen versturen naar het origineel adres.

Daarom heb ik mijn 6800 dan ook verkocht met de belofte dat ik zal helpen als het nodig is voor een garantieclaim.
de EU-regels zeggen ook helemaal niet dat de AMD de nieuwe koper van dienst moet zijn. De regels zien namelijk op een consumenten-koop, oftewel tussen consument en AMD.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
FrankoNL schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:13:
[...]

de EU-regels zeggen ook helemaal niet dat de AMD de nieuwe koper van dienst moet zijn. De regels zien namelijk op een consumenten-koop, oftewel tussen consument en AMD.
Garantie is gekoppeld aan het product, niet de persoon die het product koopt. Dat laatste is hoe het B2B werkt. B2C is toch echt dat het product de garantie bevat.

AMD doet gewoon moeilijk, maar het is ook lastig om je gelijk te halen. Uiteindelijk is AMD ook geen partij in dit want je hebt het product gekocht van Digital River Ireland. Daar is de factuur ook van. Helaas zijn die al helemaal niet te bereiken.

Blijft dus een lastig iets. Zeker nu ze ook al RMA's aan het refunden zijn gegaan, je krijgt niet meer standaard een nieuwe GPU terug :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• izzet3838
  • Laatst online: 00:20
Postman schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:32:
[...]

Garantie is gekoppeld aan het product, niet de persoon die het product koopt. Dat laatste is hoe het B2B werkt. B2C is toch echt dat het product de garantie bevat.

AMD doet gewoon moeilijk, maar het is ook lastig om je gelijk te halen. Uiteindelijk is AMD ook geen partij in dit want je hebt het product gekocht van Digital River Ireland. Daar is de factuur ook van. Helaas zijn die al helemaal niet te bereiken.

Blijft dus een lastig iets. Zeker nu ze ook al RMA's aan het refunden zijn gegaan, je krijgt niet meer standaard een nieuwe GPU terug :/
Inderdaad sommige mensen begrijpen niet dat recht hebben op iets ook effectief betekent dat je recht zult krijgen, als je een advocaat erbij neemt en digital river of amd gaat aanklagen misschien wel, maar zeg nou eerlijk wie gaat dat doen...

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
izzet3838 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:18:
[...]

Inderdaad sommige mensen begrijpen niet dat recht hebben op iets ook effectief betekent dat je recht zult krijgen, als je een advocaat erbij neemt en digital river of amd gaat aanklagen misschien wel, maar zeg nou eerlijk wie gaat dat doen...
Bijna niemand en daarom sch*ten de grote bedrijven nog net niet letterlijk op ons als consument.
Daarom vond ik dit vanochtend mooi om te lezen:
nieuws: Klant klaagt Canon aan voor uitschakelen scanfunctie wanneer printeri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Lord_Dain schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:20:
[...]

Bijna niemand en daarom sch*ten de grote bedrijven nog net niet letterlijk op ons als consument.
Daarom vond ik dit vanochtend mooi om te lezen:
nieuws: Klant klaagt Canon aan voor uitschakelen scanfunctie wanneer printeri...
Idd leuk om te lezen kanttekening is dat het in de VSA is, bij ons zul je dit soort dingen helaas minder snel tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:16
Postman schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:32:
Zeker nu ze ook al RMA's aan het refunden zijn gegaan, je krijgt niet meer standaard een nieuwe GPU terug :/
Fijn als je een kaart uit de V&A hebt gehaald voor 900 euro met een factuur erbij voor 600-700.

Maar volgens mij mag dit wel als een vervangend product niet mogelijk is, als jij de kaart C2C overkoopt voor een bedrag ver boven de factuurprijs is het je eigen risico lijkt me.

Aan de andere kant is het vreemd dat een vervangend product niet mogelijk is terwijl de bron AMD zelf; die moeten toch kunnen leveren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

!mark schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:52:
[...]

Aan de andere kant is het vreemd dat een vervangend product niet mogelijk is terwijl de bron AMD zelf; die moeten toch kunnen leveren lijkt me.
Die hebben daar gewoon geen zin in want ze zijn natuurlijk geen webwinkel. Dat ze nu direct aan consumenten verkopen is al een uitzondering, dus gaan ze niet moeilijk doen met afterservice en gewoon geld terug geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MeltedForest schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 07:47:
[...]

Die hebben daar gewoon geen zin in want ze zijn natuurlijk geen webwinkel. Dat ze nu direct aan consumenten verkopen is al een uitzondering, dus gaan ze niet moeilijk doen met afterservice en gewoon geld terug geven.
Dit was tot een paar maanden geleden niet het beleid bij AMD. Echter sinds augustus lijkt dit veranderd te zijn. Geen idee wat er gebeurt is, maar ik gok dat de vele claims van niet bezorgde kaarten door DHL hier iets mee te maken hebben.

Daarnaast zijn bepaalde producten al EOL (in ieder geval qua productie) volgens AMD, zoals dus de Midnight Black versie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lord_Dain
https://www.megekko.nl/pr...-SWFT-319-Core-Videokaart

Best een mooie prijs voor een 6900XT AIB. Goedkoper dan de meeste 6800XT AIB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
Lord_Dain schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:19:

staan niet echt veel reviews online?
hoe koelt deze, temperatuur enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Aggressor schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:04:
[...]

staan niet echt veel reviews online?
hoe koelt deze, temperatuur enz?
Geen idee, heb hier nog een XFX HD 5870 van een eeuw geleden en die deed het altijd perfect. XFX maakt ook alleen AIB kaarten voor AMD en doet dat over het algemeen goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 911GT3-RS
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-09 23:52
Lord_Dain schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:19:

Als je een duits adresje kan fiksen lijkt met dit het meest interessante in de huidige GPU markt.

Deze gpu performed in heel veel gevallen beter dan een 3090!
Het is namelijk de Limited Edition GPU met de higher binned XTXH Chip die in Mei is uitgekomen.

https://www.mindfactory.d...tion--Retail_1416132.html

zie hier een review van de gelijkwaardige kaart:
https://www.techpowerup.c...on-rx-6900-xt-oc-formula/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:27

br00ky

Moderator Harde Waren
br00ky schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:28:
Modbreak:Ik was je voor. Weer open. Wat mij betreft kijken we het volgende week nog een keer aan. Kunnen mensen zich dan weer niet in bedwang houden dan gaat er wat mij betreft op dropday een slotje op.
Opdat iedereen het weer even weet. Houd het straks allemaal binnen de perken en beschuldig elkaar niet van scalpen e.d. anders is het topic volgende week op slot en krijgen individuele Tweakers een ban.

Succes iedereen en happy dropping :Y) .

[ Voor 3% gewijzigd door br00ky op 21-10-2021 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
br00ky schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:19:
[...]

Succes iedereen en happy dropping :Y) .
happy dropping games and may the odds be ever in your favor.

wil niet met de nu nog zoekende mensen ruilen, vond het 6 maanden geleden al vervelend. laat staan hoe het nu moet gaan.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvir90
  • Laatst online: 14:44
Is er al nieuws hoe laat er een drop zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
Elvir90 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:58:
Yep!

Tip: scroll eens terug naar de afgelopen donderdagen om te zien hoe laat de queues open gingen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Elvir90 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:58:
Wachtrij zal wel weer rond 15:55u starten, drop rond 16:05 (plus of minus een paar minuten).

Mocht dat niet zo zijn dan is er weer een server probleem en kan het werkelijk alles zijn tussen 16u en 23u (of zelfs vrijdag worden).

Zodra de CAT codes er zijn zal ik die plaatsen zodat we weten welke producten in de drop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Postman schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:18:
[...]

Wachtrij zal wel weer rond 15:55u starten, drop rond 16:05 (plus of minus een paar minuten).

Mocht dat niet zo zijn dan is er weer een server probleem en kan het werkelijk alles zijn tussen 16u en 23u (of zelfs vrijdag worden).

Zodra de CAT codes er zijn zal ik die plaatsen zodat we weten welke producten in de drop zitten.
heeft het nu nog nut om gebruik te maken van bepaalde scripts, of gewoon hopen dat je op de site komt en dan oldschool f5'en?

Acties:
  • +7 Henk 'm!
En daar zijn de eerste CAT codes:

6700XT
6800XT
6900XT

Dit geeft dus aan dat deze producten in de drop zitten, het zegt niets over aantallen.

Deze post wordt bijgewerkt met nieuwe informatie

[ Voor 32% gewijzigd door Postman op 21-10-2021 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socket 1337
  • Laatst online: 08-06 11:24
This page isn’t workinginline.amd.com redirected you too many times.
Try clearing your cookies.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socket 1337
Postman schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:09:
[...]

Waar krijg je die? Kun je de volledige URL geven?
Gewoon de AMD direct buy URL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShinyPants
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-02-2024
Die werkt bij mij ook gewoon. Misschien een andere browser/incognito proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT3-RS
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-09 23:52
Postman schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:36:
En daar zijn de eerste CAT codes:

6700XT
6800XT
6900XT

Dit geeft dus aan dat deze producten in de drop zitten, het zegt niets over aantallen.

Deze post wordt bijgewerkt met nieuwe informatie
Geen RX 6800 deze week dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox231
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 10:44
Zal wel massaal opgekocht worden voor minen.. alvorens ze belanden in de officiële AMD shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:54
Socket 1337 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:02:
This page isn’t workinginline.amd.com redirected you too many times.
Try clearing your cookies.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
Dat is de queue, daar moet je niet rechtstreeks naartoe gaan,
Zie de eerdere antwoorden voor de juiste URL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:59
thefox231 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:15:
[...]

Zal wel massaal opgekocht worden voor minen.. alvorens ze belanden in de officiële AMD shop
bij de fabriek voordat AMD ze zelf wil verkopen? of hoe zie je dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thefox231
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 10:44
BigTasty schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:18:
[...]

bij de fabriek voordat AMD ze zelf wil verkopen? of hoe zie je dit?
Heb geruchten gehoord/gezien dat het bij Nvidia ook gebeurd. Pallets vol met kaarten af fabriek.
Worden vast wel deals gesloten op grotere schaal.

zie bijvoorbeeld deze post: https://www.notebookcheck...mining-rigs.558048.0.html hence.. geen AMD direct maar zal me niets verbazen dat dit ook gebeurd.

[ Voor 6% gewijzigd door thefox231 op 21-10-2021 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xDisciplex
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-02-2022
Queue is up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baakster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14:01

Baakster

Dislectie enzo... succes!

Que is up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:53

Nikeo

Jawelles

hier nog niet, op twee devices niet. Nu wel 8)7

Edit: Dit is de laatste poging. Het is wel goed zo. Ik tel mijn zegeningen met een 5600xt die goed werkt

[ Voor 67% gewijzigd door Nikeo op 21-10-2021 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eftalou
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik zit in de queue. Probeer een kaart te scoren voor mijn zwager die een nieuwe PC gaat bouwen. :)

[ Voor 69% gewijzigd door Eftalou op 21-10-2021 16:04 ]

"There's no place like 127.0.0.1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 10:41
Eftalou schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:59:
Ik zit in de queue. Probeer een kaart te scoren voor mijn zwager die een nieuwe PC gaat bouwen. :)
met 1 of meerdere tabs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eftalou
  • Niet online
Op hoop van zege met 1 tab in Chrome en ingelogd op mijn Paypal account. Zonder scripts e.d., heb mij daar nog niet in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:14
Tenzij je de queue weet te omzeilen niet, de drop start pas om 16:15.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
More than one hour squad present

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
8x more than an hour helaas :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socket 1337
overal zelfde queue ID vanwege zelfde mail.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eftalou
  • Niet online
Wachttijd is al meer dan een uur :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaylars
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 17:18
Ah Ja, de "more than an hour"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper_rrr
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-05-2024
12 keer more than an hour (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 22:18
Same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:30
1e keer voor mij. Is het dan kansloos? Hier namelijk ook 3x?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvir90
  • Laatst online: 14:44
25 min, laten we hopen dat het lukt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
17 min hier, maak ik dan een kans of zijn ze binnen een minuut weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:14
Your estimated wait time is: 7 minutes :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 10:41
Had jij wel 8x een andere queue id? ik had meerdere keren dezelfde :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

25 minuten. Doei. Ik ga verder met mijn leven ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper_rrr
wortelsky schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:12:
[...]

Hoe kan ik mijn queue id checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divitiae
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 11:12
18x more than an hour.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Nikeo schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:12:
25 minuten. Doei. Ik ga verder met mijn leven ;w
Zou die nog niet meteen weg gooien soms gaat de tijd vooruit.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
wortelsky schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:12:
[...]

Yep, voordeel van 3 kinderen is dat je wat meer mail adressen hebt :)
Hoef niet per se NOG meer adressen te hebben. 8 is wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
Jasper_rrr schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:13:
[...]

Hoe kan ik mijn queue id checken?
Staat links onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
unfor schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:12:
17 min hier, maak ik dan een kans of zijn ze binnen een minuut weg?
Ik had een keer 20min. Toen sloot de queue en was de verkoop gestopt. Dus ja de rx 6800 xt / rx 6800 zijn al weg met enkele minuten. 6900 en 6700 xt zijn vaak langer beschikbaar maar na 20 min ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Astennu schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:13:
[...]

Zou die nog niet meteen weg gooien soms gaat de tijd vooruit.
Hij ging naar 18 minuten en nu staat hij weer op 20 :P Toch bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper_rrr
thanks is idd hetzelfde voor hetzelfde mail adres tijd om de andere mail adressen volgende week te voorschijn te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 14:02

GekkeR

key = key

En alleen de 6900XT is over, helaas.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-09 13:49
Zonder scripts is het bijna niet te doen, captcha is niet te doen en nu krijg ik:
'Your computer or network may be sending automated queries. To protect our users, we can't process your request right now. For more details visit our help page.'

Ik vul alles handmatig in, klik alles handmatig aan, heb alleen een paar meer sessies open.

Dus zelfs als ik er door kom kan ik waarschijnlijk niets bestellen.

Weer een win voor de scriptbois waarschijnlijk.
Pagina: 1 ... 246 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord