In de landen van waaruit dit georganiseerd wordt is er geen nationale feestdag voor Hemelvaart. Als er een drop komt kan deze prima op donderdag zijn.stin00 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:52:
We kruipen weer langzaam naar de donderdag toe, al ben ik benieuwd of er vanwege Hemelvaartdag mogelijk iets verandert deze week.. zie vandaag nog geen GPUs verspringen in ieder geval.
Vorige week was het gerucht dat de drop op vrijdag zou zijn vanwege het testen van een extra antibot maatregel. (Gerucht kwam van reddit & hardwareluxx) Toch was de drop op donderdag.
Dit week gaat de gerucht dat de drop op woensdag zal plaatsnemen vanwege feestdagen op donderdag en vrijdag in sommige landen. (Hemelvaartsdag of weekend en einde ramadan)
Ik zou zeggen gewoon woensdag, donderdag en vrijdag dit topic goed in de gaten houden.
Dit week gaat de gerucht dat de drop op woensdag zal plaatsnemen vanwege feestdagen op donderdag en vrijdag in sommige landen. (Hemelvaartsdag of weekend en einde ramadan)
Ik zou zeggen gewoon woensdag, donderdag en vrijdag dit topic goed in de gaten houden.
Woensdag, drukmuhda schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:28:
Vorige week was het gerucht dat de drop op vrijdag zou zijn vanwege het testen van een extra antibot maatregel. (Gerucht kwam van reddit & hardwareluxx) Toch was de drop op donderdag.
Donderdag, druk
Vrijdag, niets te doen.
* YES hoopt op een drop op vrijdag
Het is mij vorige week wel gelukt. Wellicht heb je alle adviezen al gelezen en opgevolgd, maar hierbij het recept hoe het mij gelukt is:Ircghost schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:02:
Ik ben blij voor de mensen die gescoord hebben, maar jezus wat is het frustrerend. Ik probeer al 2 maanden de 6900xt te pakken te krijgen, bij vele drops uren in de discord gehangen en elke keer niet gelukt.
- Check hier of er een drop verwacht wordt. Dat is zichtbaar doordat de volgorde van de kaarten op de site even (een uurtje of korter?) voor de drop verandert. Men houdt dat hier wel in de gaten.
- Abonneer je op het Telegram kanaal - is hier wel ergens te vinden (en vergeet niet de notificatie aan te zetten). Als je het signaal hoort moet je natuurlijk direct reageren.
- Zorg ervoor dat je een Paypal account (met alle adresgegevens ingevuld) hebt met voldoende credit of gekoppeld aan je credit card. Ik had het ook openstaan rond 17.30 (doorgaans het moment van de drop). Maar hij logt je automatisch uit na 5-10 minuten. Ik weet niet of dat de boel versnelt. Zorg er in ieder geval voor dat je wachtwoord voor Paypal door een wachtwoord manager automatisch wordt ingevuld (dat kun je evt. later weer uitzetten als je je daar niet comfortabel bij voelt).
- Zorg dat je de site van AMD open hebt staan op de juiste pagina. Zet de 6900XT midden in beeld, zodat je niet hoeft te zoeken of fout klikt (6800XT zat er laatst niet bij bijv.). Draai het script om de knoppen zichtbaar te maken. Dat is hier wel ergens te vinden. Kopieer het in de console (F12) en enter. Die knoppen schijnen zonder dit script pas later zichtbaar te worden en dan ben je hoogst waarschijnlijk te laat.
- Zorg ervoor dat je adblockers etc voor de AMD site hebt uitgeschakeld.
- Je kunt (los van de telegram) checken op de Digital River site (link hier ook wel ergens te vinden) of de foutmelding van CAT 15 naar CAT 16 verandert door regelmatig te refreshen. Zodra dat gebeurt moet je direct handelen. Dat veranderde bij mij vlak voor het Telegram signaal. Daardoor was ik al in Paypal toen het telegram signaal afging.
- Captha etc. ontkom je niet aan (bij mij zelfs dubbel). Dan direct op Paypal klikken (vrijwel bovenaan), akkoord klikken etc. Vinkjes (twee stuks) aanklikken voor akkoord met voorwaarden, etc. en dan bestel knop drukken die daar vlak boven zit.
- Je krijgt diverse mailtjes naar het adres dat je op je Paypal hebt aangegeven. Er kan soms wat tijd tussen zitten of het kan tussen de spam terecht komen. Eerste mail met "order submitted" dan later (bij mij een half uur, maar kan ook langer duren) "order confirmed", dan "shipping confirmation" en als laatste "Payment Information". Die laatste twee waren bij mij al de volgende dag, maar er kan ook een weekend overheen gaan.
Waarom twee koelers?jack zomer schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:26:
[Afbeelding]
De DHL kwam net nog een kadootje brengen.
Spijtig genoeg zit ik aan het eind van de ronde.
Ga een verzoek indienen om de ronde om te draaien. Zodat ik nummer 1 ben voortaan. Vanavond een beetje uitpakken en beginnen met bouwen .
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 01-05 13:23
- Sapphire Nitro+
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Gratis (de A500) bij de 5950x en 5900x bij Alternate
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Oké, ik ga weer een voorspelling doen voor de drop van deze week.
Qua tijd ga ik weer voor een 17:33u (+/- een paar minuten). Echter is het 50/50 of het woensdag of donderdag zal zijn.
Waarom woensdag, donderdag is toch geen feestdag in USA? Nou het magazijn in Nederland is wel de verzendhub voor de hele EU. En dat magazijn is wel degelijk gesloten. Op zich hoeft dit niets met de drop te maken te hebben, behalve als er nog producten ingeboekt moeten worden. Dus alles zal ingeboekt zijn op woensdag, dus de drop kan beginnen. Donderdag zal er niets meer bijkomen, dus waarom een dag wachten als je ook een dag meer kunt besteden aan controle en verzending.
De kans voor vrijdag acht ik vrij klein. Dit geeft veel druk voor de volgende week en zorgt voor vertraging in de hele lijn. Nu ze weer redelijk bijgewerkt lijken met de verzending (van bijna alles) op vrijdag, waarom alles in de soep laten lopen met een drop op vrijdag.
Qua tijd ga ik weer voor een 17:33u (+/- een paar minuten). Echter is het 50/50 of het woensdag of donderdag zal zijn.
Waarom woensdag, donderdag is toch geen feestdag in USA? Nou het magazijn in Nederland is wel de verzendhub voor de hele EU. En dat magazijn is wel degelijk gesloten. Op zich hoeft dit niets met de drop te maken te hebben, behalve als er nog producten ingeboekt moeten worden. Dus alles zal ingeboekt zijn op woensdag, dus de drop kan beginnen. Donderdag zal er niets meer bijkomen, dus waarom een dag wachten als je ook een dag meer kunt besteden aan controle en verzending.
De kans voor vrijdag acht ik vrij klein. Dit geeft veel druk voor de volgende week en zorgt voor vertraging in de hele lijn. Nu ze weer redelijk bijgewerkt lijken met de verzending (van bijna alles) op vrijdag, waarom alles in de soep laten lopen met een drop op vrijdag.
Gratis... En ik moet eerlijk zijn, ik dacht dat het kleinere koeling zou zijn.
Misschien had ik het ook wel met dit blok gered.
Nu heb ik een probleem, past niet in mijn handbagage wanneer ik weer richting thuis vlieg ... First world problem...
The problem with communication is the illusion it has taken place.
alles uitgepakt meenemenjack zomer schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:03:
[...]
Nu heb ik een probleem, past niet in mijn handbagage wanneer ik weer richting thuis vlieg ... First world problem...
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Het hele systeem in elkaar gezet past toch wel in de handbagage?jack zomer schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:03:
[...]
Maar dan zit je wel met alle dozen te kijken. Inderdaad first world problems
Als het weer klopt weet ik echt 99% zeker dat je bij AMD werktPostman schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:53:
Dozen blijven op een paar na in Nederland.
Ik ga straks opbouwen met dat vierkanten ding. Deze blijf daarna in NLd
De corsair hydro blijft in de doos en gaat straks met de voeding in de ruimbagage.
De cpu blijft op het moederbord na het testen. in de moederbord doos.
Net als de m.2
Geheugen gaat in eigen doosje in de handbagage met de cpu en mamabord. En de gpu natuurlijk.
Ben nog even zoekende naar een sloop behuizing waar ik de/het mamabord tray uit ga slijpen om in de ruim bagage mee te smokkelen.
Die tray gebruik ik om het zooitje in een bureau te verwerken.
Ik ga straks opbouwen met dat vierkanten ding. Deze blijf daarna in NLd
De corsair hydro blijft in de doos en gaat straks met de voeding in de ruimbagage.
De cpu blijft op het moederbord na het testen. in de moederbord doos.
Net als de m.2
Geheugen gaat in eigen doosje in de handbagage met de cpu en mamabord. En de gpu natuurlijk.
Ben nog even zoekende naar een sloop behuizing waar ik de/het mamabord tray uit ga slijpen om in de ruim bagage mee te smokkelen.
Die tray gebruik ik om het zooitje in een bureau te verwerken.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Lekker dan ben morgen rond 5 waarschijnlijk nog in de wagen, laten we hopen dat het donderdag wordt, en dat er dan ook nog eens 6800xt komen.Postman schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:53:
7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)
Voor mij wordt het dus ook proberen op het werk met mijn mobiel!
AANGEPAST MET GEADVISEERDE LINK - GETEST
Voor een ieder die het nog niet gelukt is en deze week weer een poging doet:
Hierboven las ik al tips, maar ik zal het kort houden:
1. Zonder gebruik van het bookmark script is je kans op succes nihil (er was iemand die dit succesvol via zijn telefoon gebruikt even, maar moet je even zoeken hoe dat te doen).
2. Discord van Tweakers helpt; op het voicekanaal kun je de bevestiging horen wanneer de drop is en mensen met succes iets in hun mandje krijgen.
3. Zet elke vorm van privacy op de AMD website uit (laat alles toe), zet ook enige vorm van addblocker uit.
4. Gebruik bij voorkeur een Paypal account. Ik had een creditcard gelinkt aan mijn Paypal.
Ik heb twee keer meegedaan. De eerste keer zonder bovenstaande en vorige week met bovenstaande en met succes.Ik kreeg ook geen captcha, de eerste keer dat ik een poging deed kreeg ik die bij iedere poging.
Bookmark: i.p.v. een bookmark van de URL van een website, zet je het volgende op de plek van de URL:
javascript: (async () => { const urlMatch = location.href.match(/^https:\/\/www.amd.com\/.{2}\/direct-buy\/(\d{10})?/); if (urlMatch == null) { const err = 'You must run this script from www.AMD.com.\nThe script will make the add to cart button appear.'; alert(err); throw new Error(err); } const pid = urlMatch[1]; const products = document.querySelectorAll('.view-shop-product-search .views-row'); products.forEach(p => { const idMatch = p.querySelector('.shop-full-specs-link a').getAttribute('href').match(/\d{10}/); if (idMatch == null) return; if (p.querySelector('.shop-links button') != null) return; p.querySelector('.shop-links').insertAdjacentHTML('beforeend', `<button class="btn-shopping-cart btn-shopping-neutral use-ajax" data-progress-type="fullscreen" href="/en/direct-buy/add-to-cart/${idMatch[0]}">TW | Add To Cart</button>`) }); const details = document.querySelector('#product-details-info .product-page-description'); if (details && pid && !details.querySelector('button')) { details.insertAdjacentHTML('beforeend', `<button class="btn-shopping-cart btn-shopping-neutral use-ajax" data-progress-type="fullscreen" href="/en/direct-buy/add-to-cart/${pid}">TW | Add to Cart</button>`) } Drupal.ajax.bindAjaxLinks(document); if (details && details.querySelector('button')) { details.querySelector('button').click(); }})();
Ga naar de shop op AMD.com, click dan op de bookmark. Je zou ieder product in je mandje moeten kunnen doen. Als er geen voorraad is, blijft je mandje leeg. Doe het te snel en te vaak en je kan tijdelijk gebanned worden door AMD.
Het is praktisch uitgesloten zonder het script succes te hebben. Waarom? Omdat de website al eerder "ziet" dat er voorraad is, dan dat de functie/de knop om het toe te voegen aan je mandje verschijnt op de website. Daarvoor dus het script. De knop zal zonder script wel verschijnen, maar te laat, als de voorraad al weg is (naar mensen met script). De eerste keer (zonder script) bleef de mogelijkheid voor mij om de 6900 aan mijn mandje toe te voegen, verschijnen tot 19:00 (1,5 uur na drop).
Ik wil iedereen die nog geen geluk heeft gehad, heel veel succes wensen!
Voor een ieder die het nog niet gelukt is en deze week weer een poging doet:
Hierboven las ik al tips, maar ik zal het kort houden:
1. Zonder gebruik van het bookmark script is je kans op succes nihil (er was iemand die dit succesvol via zijn telefoon gebruikt even, maar moet je even zoeken hoe dat te doen).
2. Discord van Tweakers helpt; op het voicekanaal kun je de bevestiging horen wanneer de drop is en mensen met succes iets in hun mandje krijgen.
3. Zet elke vorm van privacy op de AMD website uit (laat alles toe), zet ook enige vorm van addblocker uit.
4. Gebruik bij voorkeur een Paypal account. Ik had een creditcard gelinkt aan mijn Paypal.
Ik heb twee keer meegedaan. De eerste keer zonder bovenstaande en vorige week met bovenstaande en met succes.Ik kreeg ook geen captcha, de eerste keer dat ik een poging deed kreeg ik die bij iedere poging.
Bookmark: i.p.v. een bookmark van de URL van een website, zet je het volgende op de plek van de URL:
javascript: (async () => { const urlMatch = location.href.match(/^https:\/\/www.amd.com\/.{2}\/direct-buy\/(\d{10})?/); if (urlMatch == null) { const err = 'You must run this script from www.AMD.com.\nThe script will make the add to cart button appear.'; alert(err); throw new Error(err); } const pid = urlMatch[1]; const products = document.querySelectorAll('.view-shop-product-search .views-row'); products.forEach(p => { const idMatch = p.querySelector('.shop-full-specs-link a').getAttribute('href').match(/\d{10}/); if (idMatch == null) return; if (p.querySelector('.shop-links button') != null) return; p.querySelector('.shop-links').insertAdjacentHTML('beforeend', `<button class="btn-shopping-cart btn-shopping-neutral use-ajax" data-progress-type="fullscreen" href="/en/direct-buy/add-to-cart/${idMatch[0]}">TW | Add To Cart</button>`) }); const details = document.querySelector('#product-details-info .product-page-description'); if (details && pid && !details.querySelector('button')) { details.insertAdjacentHTML('beforeend', `<button class="btn-shopping-cart btn-shopping-neutral use-ajax" data-progress-type="fullscreen" href="/en/direct-buy/add-to-cart/${pid}">TW | Add to Cart</button>`) } Drupal.ajax.bindAjaxLinks(document); if (details && details.querySelector('button')) { details.querySelector('button').click(); }})();
Ga naar de shop op AMD.com, click dan op de bookmark. Je zou ieder product in je mandje moeten kunnen doen. Als er geen voorraad is, blijft je mandje leeg. Doe het te snel en te vaak en je kan tijdelijk gebanned worden door AMD.
Het is praktisch uitgesloten zonder het script succes te hebben. Waarom? Omdat de website al eerder "ziet" dat er voorraad is, dan dat de functie/de knop om het toe te voegen aan je mandje verschijnt op de website. Daarvoor dus het script. De knop zal zonder script wel verschijnen, maar te laat, als de voorraad al weg is (naar mensen met script). De eerste keer (zonder script) bleef de mogelijkheid voor mij om de 6900 aan mijn mandje toe te voegen, verschijnen tot 19:00 (1,5 uur na drop).
Ik wil iedereen die nog geen geluk heeft gehad, heel veel succes wensen!
[ Voor 29% gewijzigd door tomassonl op 12-05-2021 14:29 ]
Hoi, met checkout with PayPal is het gewoon inloggen, bevestigen en klaar? Of moet je nog je adres gegevens invullen.
Wel even checken of je adresgegevens goed zijn als je ooit verhuisd bent. Bij mij klopte er iets niet de vorige keer en ik vermoed dat het aanpassen ervan teveel tijd kostte waardoor ik mijn GPU misliep.joepiesaus schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:28:
Hoi, met checkout with PayPal is het gewoon inloggen, bevestigen en klaar? Of moet je nog je adres gegevens invullen.
Dit is wel erg zwart wit.tomassonl schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 07:44:
Als je de Excel kijkt hebben meerdere mensen, myself included, met hun telefoon een bestelling geplaatst. Zonder enig script.
Timing is belangrijker.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ik zou het gebruik van een script dat linkt naar een GitHub gist ook zeker niet adviseren. Gelukkig werkt dit standaard ook niet in Firefox en met goede reden. Besef je wel dat ze dus rustig je PayPal betaling kunnen onderscheppen met JavaScript, en ja die is aan te passen qua adresgegevens nadat je akkoord gegeven hebt. Betaal jij mooi voor een product dat je nooit gaat ontvangen, en PayPal zal dit ook zeker niet gaan vergoeden.
In de pinned posts staat een link naar een Gist die ik zelf geforked en aangepast heb. Deze werkt ook op je mobiel en in Firefox omdat de volledige code ingeladen wordt, niet iets van internet gehaald.
In de pinned posts staat een link naar een Gist die ik zelf geforked en aangepast heb. Deze werkt ook op je mobiel en in Firefox omdat de volledige code ingeladen wordt, niet iets van internet gehaald.
Voor je overweegt de A500 in te bouwen, even de reviews lezenjack zomer schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:26:
[Afbeelding]
De DHL kwam net nog een kadootje brengen.
Spijtig genoeg zit ik aan het eind van de ronde.
Ga een verzoek indienen om de ronde om te draaien. Zodat ik nummer 1 ben voortaan. Vanavond een beetje uitpakken en beginnen met bouwen .
Dat mag je zwart/wit vinden, maar het is een feit dat je met script een voorsprong hebt van een paar minuten op een ieder die dat niet gebruikt.Source90 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:28:
[...]
Dit is wel erg zwart wit.
Als je de Excel kijkt hebben meerdere mensen, myself included, met hun telefoon een bestelling geplaatst. Zonder enig script.
Timing is belangrijker.
Ik wil je nergens van betichten, maar ik vind het een gepast argument voor iemand die scalpt.
Is dat de code waar TW i.pv. PA staat bij de "add to cart" knop? Dan ga ik die namelijk even op de bookmarkbalk neerzetten.Postman schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:47:
Ik zou het gebruik van een script dat linkt naar een GitHub gist ook zeker niet adviseren. Gelukkig werkt dit standaard ook niet in Firefox en met goede reden. Besef je wel dat ze dus rustig je PayPal betaling kunnen onderscheppen met JavaScript, en ja die is aan te passen qua adresgegevens nadat je akkoord gegeven hebt. Betaal jij mooi voor een product dat je nooit gaat ontvangen, en PayPal zal dit ook zeker niet gaan vergoeden.
Het script dat ik deelde is niet door mij bedacht, maar is hier vorige week nog meermaals gedeeld en heeft voor mij tot succes geleid. Ik heb nergens gelezen dat hier iemand met deze methode van zijn geld ontvreemd is.Postman schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:47:
Ik zal niet beweren of dit 100% veilig is, daar heb ik de technische kennis niet voor, maar wat is tegenwoordig wel 100% veilig op internet..
Als jij iets gepost hebt in de openingspost dat werkt en volledig veilig is, dan verwijs ik een ieder graag naar die info.
Het probleem is dat het naar Github linkt. Als de eigenaar van dat script ineens zn code aanpast merk je daar niks van als je dat script gewoon runt. Dus jij denkt dat je gewoon een knop tevoorschijn tovert maar er kan nog veel meer gebeuren.tomassonl schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:07:
[...]
Het script dat ik deelde is niet door mij bedacht, maar is hier vorige week nog meermaals gedeeld en heeft voor mij tot succes geleid. Ik heb nergens gelezen dat hier iemand met deze methode van zijn geld ontvreemd is.
Kan iemand de link posten naar het "veilige" script?rutgerdj schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:17:
[...]
Het probleem is dat het naar Github linkt. Als de eigenaar van dat script ineens zn code aanpast merk je daar niks van als je dat script gewoon runt. Dus jij denkt dat je gewoon een knop tevoorschijn tovert maar er kan nog veel meer gebeuren.
Staat in de pinned posts. Hier issie:bbblije schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:18:
[...]
Kan iemand de link posten naar het "veilige" script?
https://gist.github.com/f...513f82d35d3cc72612fdac9b8
bbblije schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:18:
[...]
Kan iemand de link posten naar het "veilige" script?
Werkt overigens ook in Chrome op pc en Macbook.Hupske schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:18:
Voor IOS icm Safari.
De code die je straks moet gebruiken vind je hier: https://gist.github.com/f...513f82d35d3cc72612fdac9b8.
@Postman Heeft het voor Android beschreven in de post hierboven. Postman in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"
Stap 1:
[Afbeelding]Ga naar de AMD pagina. Klik in Safari onderin op het deel icoon
Stap 2:
[Afbeelding] Dan op bladwijzer.
Stap 3:
[Afbeelding] Dan kan je de naam wijzigen en op bewaar klikken. Misschien als je geluk hebt kan je hier ook gelijk de url aanpassen, maar bij mij lukte dat niet. Kan je de url aanpassen, zet dan dus die code erin die @Postman plaatste en kijk hiervoor bij stap 6.
Stap 4:
[Afbeelding] Kan je bij de vorige stap geen url kan aanpassen, dan moet je dus op bewaar klikken. Eenmaal gedaan kom je weer op de AMD pagina.
Klik nu op het bladwijzer icoon.
Stap 5:
[Afbeelding] Dan komen je bladwijzers tevoorschijn. Je aangemaakte bladwijzer lang gedrukt inhouden, dan komen er opties beschikbaar om hem aan te passen.
Op dat moment is het mogelijk om de URL aan te passen.
Stap 6:
[Afbeelding] Plaats hier dus de code in ipv de URL.
Klik op bewaar en je bent klaar om te gaan.
De laatste stap:
[Afbeelding]
Nu wanneer je op de AMD pagina zit, klik je op de bladwijzer icoon, dan klik je op de aangemaakte bladwijzer en daarna komen de knoppen beschikbaar. (stap 4 en 5, maar dan de aangemaakte bladwijzer kort aantikken 😊 )
Heb mijn post aangepast met deze link. Dank.rutgerdj schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:19:
[...]
Staat in de pinned posts. Hier issie:
https://gist.github.com/f...513f82d35d3cc72612fdac9b8
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Is die met TW inderdaad (van TweakersBartieu schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:06:
[...]
Is dat de code waar TW i.pv. PA staat bij de "add to cart" knop? Dan ga ik die namelijk even op de bookmarkbalk neerzetten.
Ik doel met name op jouw woordkeuze, nihil, wat nagenoeg geen/nul suggereert.tomassonl schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:03:
[...]
Dat mag je zwart/wit vinden, maar het is een feit dat je met script een voorsprong hebt van een paar minuten op een ieder die dat niet gebruikt.
Ik wil je nergens van betichten, maar ik vind het een gepast argument voor iemand die scalpt.
Dat is simpelweg onjuist als je naar de statistieken kijkt.
Paar minuten is ook redelijk overdreven. Enige voorsprong ala.
Toen hier DROP werd geroepen, zat ik toevallig in dit topic. Op dooie gemakje op IOS naar de webshop gegaan en bestelling geplaatst. Als je dat in de tabel vergelijkt was dat even snel als mensen met script.
Zoals gezegd, op juiste moment in discord of dit topic zijn is mijns inziens waardevoller.
@Postman kan je de post met die excel/tabel ook pinnen?
[ Voor 34% gewijzigd door Source90 op 12-05-2021 11:12 ]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ja hoor, natuurlijk. Als je mij even wijst waar die staat (sorry, ben op werk en geen zin om te zoeken).Source90 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:05:
We worden trouwens actief gevolgd in Duitsland: https://www.hardwareluxx....6/page-1215#post-28381816
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
In het kader van de wisselwerking ook de Hardwareluxx bot toegevoegd aan de TS. Deze lijkt sneller te zijn dan PartAlert, tenminste wel voor AMD.com drops. Hier ook even de link: https://www.hardwareluxx....barkeitshinweise.1282621/
Dat jij een script niet noodzakelijk vindt en zonder succesvol was, is heel mooi. Het enige doel van mijn post was, om mensen die het nog steeds niet gelukt is om een GPU te bemachtigen, zo goed mogelijk voor te bereiden. Voor mij is het script daar een belangrijk onderdeel van.Source90 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:05:
[...]
Ik doel met name op jouw woordkeuze, nihil, wat nagenoeg geen/nul suggereert.
Dat is simpelweg onjuist als je naar de statistieken kijkt.
Paar minuten is ook redelijk overdreven. Enige voorsprong ala.
Toen hier DROP werd geroepen, zat ik toevallig in dit topic. Op dooie gemakje op IOS naar de webshop gegaan en bestelling geplaatst. Als je dat in de tabel vergelijkt was dat even snel als mensen met script.
Zoals gezegd, op juiste moment in discord of dit topic zijn is mijns inziens waardevoller.
De fans zijn niet zo goed, zeer luidruchtig... dus die zou ik sowieso vervangen dan.bbblije schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:58:
[...]
Voor je overweegt de A500 in te bouwen, even de reviews lezen
(niet voor dit topic, ik weet het)
[ Voor 6% gewijzigd door DennisD1973 op 12-05-2021 12:18 ]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67023978Postman schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:15:
[...]
Ja hoor, natuurlijk. Als je mij even wijst waar die staat (sorry, ben op werk en geen zin om te zoeken).
We worden trouwens actief gevolgd in Duitsland: https://www.hardwareluxx....6/page-1215#post-28381816
Bijzonder dat jij dat uit mijn bericht haalt.tomassonl schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:36:
[...]
Dat jij een script niet noodzakelijk vindt en zonder succesvol was, is heel mooi. Het enige doel van mijn post was, om mensen die het nog steeds niet gelukt is om een GPU te bemachtigen, zo goed mogelijk voor te bereiden. Voor mij is het script daar een belangrijk onderdeel van.
Laat het er nu maar bij zitten, zinloze discussie jouwe zijde.
Enige wat ik attendeerde is dat het niet nihil kans is.
Minder op de man, meer op de KAART!Source90 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:09:
[...]
Bijzonder dat jij dat uit mijn bericht haalt.
Laat het er nu maar bij zitten, zinloze discussie jouwe zijde.
Enige wat ik attendeerde is dat het niet nihil kans is.
Ben benieuwd of deze sneller is dan onze eigen Tweakers op de discord voice chatPostman schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:23:
In het kader van de wisselwerking ook de Hardwareluxx bot toegevoegd aan de TS. Deze lijkt sneller te zijn dan PartAlert, tenminste wel voor AMD.com drops. Hier ook even de link: https://www.hardwareluxx....barkeitshinweise.1282621/
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Deze is volledig geautomatiseerd.Arm1n schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:25:
[...]
Ben benieuwd of deze sneller is dan onze eigen Tweakers op de discord voice chat
Niets ten opzichte van ons Tweakers, wij zijn natuurlijk de beste
Voorgaande weken waren ze ook vaak net een paar seconden sneller dan wij Tweakers waren.
Kan exacte post niet vinden. Wel excel:Postman schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:15:
[...]
Ja hoor, natuurlijk. Als je mij even wijst waar die staat (sorry, ben op werk en geen zin om te zoeken).
https://docs.google.com/s...XGDE93OIwIQ5AUaQ/htmlview
En de mogelijkheid om een telegram kanaal te volgen voor als je niet het forum in de gaten wil houden:Postman schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:45:
[...]
Deze is volledig geautomatiseerd.
Niets ten opzichte van ons Tweakers, wij zijn natuurlijk de beste, maar we blijven afhankelijk van handmatige refresh en iemand die iets zegt/typt.
Voorgaande weken waren ze ook vaak net een paar seconden sneller dan wij Tweakers waren.
https://t.me/HWL_GPU_Verfuegbarkeitshinweise
Let op, hier zitten wel alle kaarten in, RTX en RX.
Moet je nu niet steeds dat forum van Hardwareluxx gaan refreshen om te weten of er iets beschikbaar is? Of ververst hun pagina automatisch en geeft het dan een signaaltje?
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ze adviseren zelf een Distill.io erop te zettenmichaelw1998 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:14:
Moet je nu niet steeds dat forum van Hardwareluxx gaan refreshen om te weten of er iets beschikbaar is? Of ververst hun pagina automatisch en geeft het dan een signaaltje?
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Met dank aan @Flamesz reeds gevonden en bij de pinned gezet. Bedankt beide voor het attenderen hierop!Source90 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:48:
[...]
Kan exacte post niet vinden. Wel excel:
https://docs.google.com/s...XGDE93OIwIQ5AUaQ/htmlview
Ik ben benieuwd welke kaarten we vandaag (of morgen) zullen zien. Wellicht zijn er minder 6800XTs door de goede yields, maar we hebben ze al een paar weken niet meer langs zien komen. Wellicht hebben ze wat voorraad verzameld. Dus ik heb toch nog een beetje hoop...
Waarom wordt er vandaag al een drop verwacht? Is dit in principe niet steeds op een donderdag?
Hemelvaart
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Dat kennen ze in Amerika niet, of wel?
Edit: Schijnbaar wel.
[ Voor 7% gewijzigd door TrapShot op 12-05-2021 16:16 ]
Kennen ze op zich wel maar er wordt niet zoveel aandacht aan besteed.
Then again: EU drop...
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Maar hadden we dan al niet een "shift" moeten zien op de amd product pagina? Of verwachten we die pas rond de drop tijd? 17:?? isch.Rooieduvel schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:16:
[...]
Kennen ze op zich wel maar er wordt niet zoveel aandacht aan besteed.
Then again: EU drop...
Vorige keer gebeurde het ook vrij laat. Ook de status werd pas heel kort voor de drop aangepast. Er is echter maar 1 manier om het zeker te weten: en dat is het zien.bbblije schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Maar hadden we dan al niet een "shift" moeten zien op de amd product pagina? Of verwachten we die pas rond de drop tijd? 17:?? isch.
Verdorie, wou ik ook eens kijken of ik een kaart kon bemachtigen, kredietkaart niet genoeg limiet meer want pas iets groots gekocht (limiet 1250, 600 gekocht en blijkbaar zou ik maar 300 beschikbaar hebben...) , en op paypal krijg ik geen geld gezet, wordt geblokkeerd door de bank, maar een maandje wachten dan
...
[ Voor 5% gewijzigd door Fantasma op 12-05-2021 16:31 ]
Je kan altijd je limiet tijdelijk verhogen via je app of bank toch?Fantasma schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:31:
Verdorie, wou ik ook eens kijken of ik een kaart kon bemachtigen, kredietkaart niet genoeg limiet meer want pas iets groots gekocht (limiet 1250, 600 gekocht en blijkbaar zou ik maar 300 beschikbaar hebben...) , en op paypal krijg ik geen geld gezet, wordt geblokkeerd door de bank, maar een maandje wachten dan...
Ik weet van de Rabobank dat je zelf geld over kunt maken naar je Creditcard. Maar hier doen ze meestal wel een werkdag over. Of je kunt bellen om je credit te verhogen.Fantasma schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:31:
Verdorie, wou ik ook eens kijken of ik een kaart kon bemachtigen, kredietkaart niet genoeg limiet meer want pas iets groots gekocht (limiet 1250, 600 gekocht en blijkbaar zou ik maar 300 beschikbaar hebben...) , en op paypal krijg ik geen geld gezet, wordt geblokkeerd door de bank, maar een maandje wachten dan...
BronWil je meer bestedingsruimte op je creditcard of wil je tussentijds aflossen? Maak dan geld over van de betaalrekening die gekoppeld is aan je creditcard. Zo ontstaat er een saldo op je creditcard. Heb je dit bedrag niet (volledig) gebruikt vóór de eerstkomende afschrijving van je creditcarduitgaven? Dan verrekenen we het (restant) saldo met het bedrag van de volgende afschrijving.
Zo boek je geld over van je betaalrekening naar je creditcard:
Maak een overboeking naar de volgende rekening:
Mastercard creditcard: IBAN NL71RABO0350808880 ten name van Rabobank Creditcard Mastercard.
Visa creditcard: IBAN NL03RABO0350807000 ten name van Rabobank Creditcard Visa.
Vermeld in de omschrijving het 16-cijferige nummer van je creditcard (zonder puntjes tussen de cijfers).
Uiterlijk drie werkdagen na de overboeking is het bedrag beschikbaar op je creditcard.
Voor zover ik kan zien niet, is gratis account etc (België - Argenta), moet ik mijn account gaan "upgraden".StevenvD1 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:52:
[...]
Je kan altijd je limiet tijdelijk verhogen via je app of bank toch?
Achja, zien over een maandje wel, veel succes iedereen!
EDIT: toch maar proberen, wie weet gaat die wel door.
[ Voor 7% gewijzigd door Fantasma op 12-05-2021 17:25 ]
Je bent je nog vergeten om een ingelogde Paypal sessie in een tabje open te houden?YES schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:08:
De schermpjes staan weer klaar. Hopelijk komt ie vandaag en kan ik de kans grijpen![]()
[Afbeelding]
You underestimate my secondary screen!wauwwie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:17:
[...]
Je bent je nog vergeten om een ingelogde Paypal sessie in een tabje open te houden?
wel open dus, maar ook bewust niet beide schermen op het screenshot gezet, andere scherm staan meer persoonsgegevens in beeld
Je merkt wel dat de AMD site aardig wat traffic te verwerken krijgt. Normaal responsetimes onder de seconde, nu kan het zo wel 2 seconden duren
Volgens mij was de boel vorige week eerder, qua volgorde die veranderde en de 15's die in een 16 veranderden.. Begin een beetje te vrezen dat het vandaag niks wordt. Morgen ben ik zo goed als zeker niet in staat om er klaar voor te zitten dus als iemand ff een kaartje voor mij scoort, graag.
Er gebeurt alleen bijzonder weinig zo te zien. Geen shuffle, alleen code 15.
'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Volgorde was vrij laat (pas rond 17:15u) en ook nog eens omgekeerd. Daarom leek het alsof de 6800XT kwam.YES schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:32:
Volgens mij was de boel vorige week eerder, qua volgorde die veranderde en de 15's die in een 16 veranderden.. Begin een beetje te vrezen dat het vandaag niks wordt. Morgen ben ik zo goed als zeker niet in staat om er klaar voor te zitten dus als iemand ff een kaartje voor mij scoort, graag.
De CAT_000016 kwam pas tegelijk met de drop zelf, dus om 17:33u.
6800XT MB toevoegen linkt door naar een maintenance pagina, 6800XT geeft simpelweg aan dat m'n winkelwagen leeg is nadat ik er een probeer toe te voegen.
Denk dat het hem niet wordt vandaag
Hmm, kans is dus nog niet verkeken. Helemaal als jij, 99% zeker een AMD medewerker, het zegtPostman schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:35:
[...]
Volgorde was vrij laat (pas rond 17:15u) en ook nog eens omgekeerd. Daarom leek het alsof de 6800XT kwam.
De CAT_000016 kwam pas tegelijk met de drop zelf, dus om 17:33u.
Ik blijf nog even schermpje staren
Denk het ook niet meer. Digital River is Iers en daar kennen ze Hemelvaart niet.
Zal daarmee te maken hebben.
Zal daarmee te maken hebben.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Dit was vorige week ook het geval. Tijdens de drop was die maintenance pagina weer weg.MrImpulsive schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:36:
6800XT MB toevoegen linkt door naar een maintenance pagina, 6800XT geeft simpelweg aan dat m'n winkelwagen leeg is nadat ik er een probeer toe te voegen.
Eerlijk gezegd verwacht ik de MB niet meer in een drop. Mja, ik had ook niet gedacht dat die 3 weken op een rij zou komen. Weet ik veel dus
Elke week denk ik weer "Ach, weer bijna 700 euro bespaard". Maar het wordt wel eens tijd, Subnautica: Below Zero komt vrijdag uit en die wil ik eigenlijk wel spelenPostman schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:37:
[...]
Dit was vorige week ook het geval. Tijdens de drop was die maintenance pagina weer weg.
Eerlijk gezegd verwacht ik de MB niet meer in een drop. Mja, ik had ook niet gedacht dat die 3 weken op een rij zou komen. Weet ik veel dus
De MB is mooier maar op dit moment wil ik gewoon een 6800XT, het maakt me niet uit welke. Morgen ben ik weer van de partij dus.
hey hey hey ik wil nog een MB als het even kan. niet zo onaardig zijnPostman schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:37:
[...]
Dit was vorige week ook het geval. Tijdens de drop was die maintenance pagina weer weg.
Haal de reguliere 6800 XT als ie beschikbaar komt. Pak een beetje mat zwarte lak en ga tweaken zou ik zeggencomputerjunky schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:41:
[...]
hey hey hey ik wil nog een MB als het even kan. niet zo onaardig zijn
Hoeveel weken is het nu geleden dat de XT voor het laatst beschikbaar kwam?
Klopt, maar bij mijn bank kan dat zo een paar werkdagen duren. Voor mij had ik daar pas een week later wat aan.StevenvD1 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:52:
[...]
Je kan altijd je limiet tijdelijk verhogen via je app of bank toch?
geloof afgelopen 2 weken niet.Joosie200 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:42:
[...]
Haal de reguliere 6800 XT als ie beschikbaar komt. Pak een beetje mat zwarte lak en ga tweaken zou ik zeggen
Ik geef het op voor vandaag. Helaas, volgende keer beter!
Ja ik denk dat het morgen of vrijdag word. bummer ben nog nooit zo klaar geweest haha. Zit hier met 4 devices en op elke een eigen kaart open.YES schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:02:
Ik geef het op voor vandaag. Helaas, volgende keer beter!
Verwijderd
Er is 1x wel een drop geweest in de avond zou nog niet te vroeg opgeven, kans wordt wel kleiner ja.hanzzz104 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:41:
Helaas niet vandaag.....
Gaat vandaag niks worden, jongens. Tot morgen
19:36 nog even gekeken, scriptje werkt goed, maar niets helaas...
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Lijkt inderdaad dat het morgen gaat worden. Mijn excuses voor de mensen die voor niets klaar gezeten hebben.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald is wel van toepassing denk ik
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald is wel van toepassing denk ik
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Als er deze week geen 6800XT is dan is het 3 weken.Joosie200 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:42:
[...]
Haal de reguliere 6800 XT als ie beschikbaar komt. Pak een beetje mat zwarte lak en ga tweaken zou ik zeggen
Daarvoor dus 3 maal de MB, en daarvoor ook een aantal weken helemaal geen 6800XT.
Voor net iets meer dan 1k euro koop je ook een 6800XT, alleen even een witte pen nodig om de doos aan te passen
Voor 1k euro koop je toch de 6900 XT? Komt er nou wel of niet iets bij de prijs als je het koopt?
Alleen verzendkosten van rond de 7 euro binnen Nederland.Vanbeton schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:24:
Voor 1k euro koop je toch de 6900 XT? Komt er nou wel of niet iets bij de prijs als je het koopt?
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Was ook een grap dat je de 9 in een 8 verandertVanbeton schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:24:
En wat @jaspermeul zegt klopt, sterker nog de prijs valt vaak lager uit omdat de weergegeven prijs de hoogste is die mogelijk is in de EU (van de landen waar ze leveren). Het verschil zit dan ook in de hoogte van de BTW. Schijnbaar is onze 21% nog steeds lager dan andere landen.
Zou het morgen (als de drop morgen is) weer de normale 6800 XT worden of nog steeds de midnightblack?
Ik denk de midnight blackManticore_ schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:31:
Zou het morgen (als de drop morgen is) weer de normale 6800 XT worden of nog steeds de midnightblack?
Heeft het vaak fout
Op de NL site is er nog niks veranderd aan de volgorde. Benieuwd of er "gewoon" een drop komt op deze hemelvaartsdag.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
GB staat los van europa (DE/NL) toch?Alphacell schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:31:
[Afbeelding]
Zo te zien is er weer wat veranderd in de rangschikking op AMD.com
Gisteren stonden er nog een aantal processoren bovenaan.
Echter zie ik alleen Cat_15.
Eerste keer dat ik het in de gaten houd, dus geen idee hoe lang van te voren dit veranderd bij Digital River.
Zodra onderstaande volgorde veranderd , dan kan er wat gebeuren. Zal pas tegen 5 uur zijn gok ik.
[ Voor 27% gewijzigd door Ferio op 13-05-2021 09:36 ]
Ja ik denk het wel, wss via GB zit je ook met invoerrechten nu.Ferio schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:35:
[...]
GB staat los van europa (DE/NL) toch?
Zodra onderstaande volgorde veranderd , dan kan er wat gebeuren. Zal pas tegen 5 uur zijn gok ik.
[Afbeelding]
Maar heb gister ook de GB gecheckt. (zit via VPN op werk dus ging hier automatisch naar toe) dus daar is wel degelijk de volgorde veranderd, geen idee of GB ook vast hangt aan die Cat15/16 check.
Ja GB, staat losFerio schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:35:
[...]
GB staat los van europa (DE/NL) toch?
[Afbeelding]
Wat is de meest recentelijke ervaring van mensen die hun PayPal account gelinked hebben bij hun bank (Rabo, ING etc..), zonder dat het geld daadwerkelijk al op hun PayPal rekening staat. Werkt dit nu wel altijd of is dit een 50/50 dat je kan betalen?
als je al langer klant bent van paypal en vaker betalingen doet en betalingen altijd goed gegaan zijn heb je er niet te veel last van als je onder de E1000,- blijft. waar precies de grens ligt is een beetje de gok.DownOver schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:47:
Wat is de meest recentelijke ervaring van mensen die hun PayPal account gelinked hebben bij hun bank (Rabo, ING etc..), zonder dat het geld daadwerkelijk al op hun PayPal rekening staat. Werkt dit nu wel altijd of is dit een 50/50 dat je kan betalen?
als je een creditcard gekoppeld hebt gaat het eigelijk altijd wel goed.
Hmmm... Ben van plan om voor de 6900XT te gaan dus dat zal hem dan net niet worden. Voor het zekere zet ik maar wat geld alvast erop. Dankje!GodZZila schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:50:
[...]
als je al langer klant bent van paypal en vaker betalingen doet en betalingen altijd goed gegaan zijn heb je er niet te veel last van als je onder de E1000,- blijft. waar precies de grens ligt is een beetje de gok.
als je een creditcard gekoppeld hebt gaat het eigelijk altijd wel goed.
Ik heb het vorige week wel geprobeerd met een Paypal account gekoppeld aan mijn Rabobankrekening. Geen geld op Paypal zelf en ik heb zonder problemen een 6900XT kunnen bestellen. Geen garanties voor een ander uiteraard dus ik zou inderdaad het zekere voor het onzekere nemen en er gewoon geld op zetten.DownOver schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:55:
[...]
Hmmm... Ben van plan om voor de 6900XT te gaan dus dat zal hem dan net niet worden. Voor het zekere zet ik maar wat geld alvast erop. Dankje!
Ik ben 1 van de gelukkige die niet kon betalen met ING gekoppelde rekeningDownOver schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:47:
Verwijderd
Je account moet verified zijn dat je echt persoon bent bij paypal volgens mij voor grote bedragen vooral als je nieuw paypal account hebt moet dat gedaan worden, direct nieuw paypal account en dan direct grote bedragen denk niet dat paypal dat gaat doen met risico op fraude.J8S schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:02:
[...]
Ik heb het vorige week wel geprobeerd met een Paypal account gekoppeld aan mijn Rabobankrekening. Geen geld op Paypal zelf en ik heb zonder problemen een 6900XT kunnen bestellen. Geen garanties voor een ander uiteraard dus ik zou inderdaad het zekere voor het onzekere nemen en er gewoon geld op zetten.
Hmm, ik heb een PayPal aangemaakt voor dit en had 0 problemen met m'n cc. Heb inmiddels 3 kaarten erop gekocht. Dit icm ING.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 13:04:
[...]
Je account moet verified zijn dat je echt persoon bent bij paypal volgens mij voor grote bedragen vooral als je nieuw paypal account hebt moet dat gedaan worden, direct nieuw paypal account en dan direct grote bedragen denk niet dat paypal dat gaat doen met risico op fraude.
Ing lijkt lastig te doen met koppeling naar paypal. Vorig week kon ik niet betalen met koppeling aan Ing rekening, ik heb geprobeerd mijn ing CC tekoppelen en dit werkte ook niet.Jabadabadoe1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:38:
[...]
Ik ben 1 van de gelukkige die niet kon betalen met ING gekoppelde rekeningJe kan het even uittesten met de cpu (en dan natuurlijk zorgen dat je hem niet echt bestelt)
Heb het nu aan een Rabo en ics CC gekoppelt.
Ik heb al sinds het begin mijn CC van ING aan mijn Paypal rekening gekoppeld. Nog nooit problemen gehad, ook niet bij mijn 6900XT bestelling. En ik deed er alleen maar <€22,- bestellingen vanuit China mee.karakedi schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 13:32:
[...]
Ing lijkt lastig te doen met koppeling naar paypal. Vorig week kon ik niet betalen met koppeling aan Ing rekening, ik heb geprobeerd mijn ing CC tekoppelen en dit werkte ook niet.
Heb het nu aan een Rabo en ics CC gekoppelt.
Geen idee waarom dit bij de een wel en bij de ander niet werkt. Het zal waarschijnlijk meer een score zijn en dus zou dit generiek moeten zijn ipv bank gerelateerd.
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/fkK4EM7ORRRSqc1wgTtgl3zl.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VVjAitqY6fMJJ8THoVBhHKhe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/C9u79OyoBBQ2SSId7GjGPNJ7.png?f=fotoalbum_large)