• Brecht35
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 26-05 14:37
Postman schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:36:
[...]

Het script haalt ze te voorschijn. Je kunt ze daarna gebruiken, alleen zul je nu zien dat er een lege winkelmand retour komt.
Kortom ze werken wel degelijk op de website, alleen worden er pas knoppen weergegeven als de drop al 5 tot 10 minuten bezig is. Dan is er vaak al geen voorraad meer.

Denk dat de resultaten van de afgelopen weken bij andere Tweakers die deze knoppen scripts gebruikt hebben genoeg zegt ;)
Helder, bedankt voor de uitleg! Mijn browservenster staat klaar. :)

• Vanbeton
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-05 18:59
Gaat het kopen ook makkelijker als je een account hebt op AMD? Op de community bv?

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-05 10:45

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Vanbeton schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:22:
Gaat het kopen ook makkelijker als je een account hebt op AMD? Op de community bv?
nee

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 14:09
Heb het zelf met de volgende extensie getest op chrome(ingesteld op 1 minuut) en lijkt te werken ook als de tab niet open staat.
@rutgerdj bedankt voor de tip :)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/7CQGFpr/image.png

7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-05 18:20
Postman schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:05:
[...]

Voor de duidelijkheid is het script van mij geen PA maar TW, we zijn hier niet op de PartAlert community immers :P
:D _/-\o_

maar, het is normaal dat als je F5 doet, dat het script opnieuw geactiveerd moet worden toch? Zit hier nog een mogelijkheid in tot automatiseren met F5 gedrag?

• izzet3838
shadowkid053 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:41:
[...]

:D _/-\o_

maar, het is normaal dat als je F5 doet, dat het script opnieuw geactiveerd moet worden toch? Zit hier nog een mogelijkheid in tot automatiseren met F5 gedrag?
Waarom, als de drop er is hoef je geen f5 te doen, gewon site open script runnen, en als de melding er is die add to card knop spammen.

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-05 18:20
izzet3838 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:46:
[...]

Waarom, als de drop er is hoef je geen f5 te doen, gewon site open script runnen, en als de melding er is die add to card knop spammen.
Ik heb het vaker zien gebeuren dat enkele minuten alvorens de drop alerts komen, mensen dmv dit soort scripts al dingen in hun wagentje hadden ;)

• Jabadabadoe1
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
izzet3838 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:46:
[...]

Als iedereen dat zou doen zou de melding alleen te laat komen :) af en toe f5'en (en script openen) betekent dat je cruciale tijdswinst kan boeken en de drop 2 a 3 minuten voor partalert al op tweakers kan roepen.

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 08:59
Precies, en als je een item in je cart kan stoppen en er nog geen PartAlert/Telegram/whatever melding is geweest, post het ook even in de next-gen-gpu op discord.
Ik denk dat mensen hier wat zaken door elkaar halen. Je ramt op F5 omdat je knoppen wilt krijgen vanuit AMD, met de scripts laat je deze juist al zien dus het hele F5 zorgt alleen maar dat je cookies moet verwijderen omdat je een bot flag hebt.

Met de knoppen zichtbaar kun je naar hartenlust proberen een product aan je winkelmandje toe te voegen. Lukt dit niet dat krijg je een lege winkelmandje terug. Geen F5 ofzo meer nodig.

Kleine waarschuwing: te veel de ReCaptcha doen en Google gaat je als een bot aanmerken, krijg je nog meer en vervelender plaatjes om op te lossen. En er is ook nog een Akamai Firewall (anti-bot) en die vind het ook niet grappig als je meerdere keren een product aan je winkelmandje toevoegt in een bepaalde tijd. Je zult dan 403 (Access Denied) gaan krijgen, alleen zie je deze niet terug in de UI (wel in de netwerk tab van je browser console). Enige indicatie dat je een 403 hebt is als er opeens ook geen ReCaptcha meer komt bij het drukken op de knoppen. Oplossing: alle cookies verwijderen en een nieuwe sessie starten.

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-05 14:00
rutgerdj schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:56:
Aan iedereen die mn Paypal-login scriptje gebruikt:

Ik heb van een paar mensen gehoord dat het niet altijd werkt, ikzelf heb het in Chromium getest en daar leek alles naar behoren te werken.

Een (eigelijk veel simpeler :+ ) alternatief is een auto-refresh extensie installeren voor je browser.
Dan kan die extensie gewoon om de minuut je paypal pagina refreshen en dan blijf je ook ingelogd.
Ik heb het idee dat auto refresh ook niet altijd meer werkt, ik had deze gisteren aangezet, maar was toch 2x uitgelogd. Juist sterker net getest na 5 minuten refresh op paypal.com en wordt gelijk uitgelogd

[ Voor 6% gewijzigd door Tirinium op 06-05-2021 13:15 ]

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:44
Tirinium schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:12:
[...]

Ik heb het idee dat auto refresh ook niet altijd meer werkt, ik had deze gisteren aangezet, maar was toch 2x uitgelogd
Net al twee keer hetzelfde gehad. Ik heb de auto-refresh tijd nu verlaagd van 5 naar 3 minuten. Even afwachten of dat het probleem oplost. Misschien hebben ze de session time-out tijd aangepast.

• trabuca
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 07:19
In mijn vorige pogingen reageert de AMD site traag na add to cart, voordat de captcha verschijnt en maar vooral nadat de captcha is ingevuld. Dat laatste waren steeds 10 seconden, die wel 10 minuten leken te duren, terwijl je hartslag op standje oorlog draait ;) Ik kreeg de neiging om opnieuw op de add to cart of submit order knop te drukken en dat heb ik ook wel eens gedaan, maar ik kreeg het idee dat de boel dan opnieuw begon te laden en het leidde tot het feit dat ik te laat was vorige week donderdag. Dit ondanks PA script en 2 seconden na de PA alert. Verder mis ik ook enige voortgangsbalkje of status of de pagina aan het laden is of wat dan ook.

Hebben meer mensen dit gehad? Moet ik gewoon geduld hebben?

• Tirinium
Flying schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:14:
[...]

Net al twee keer hetzelfde gehad. Ik heb de auto-refresh tijd nu verlaagd van 5 naar 3 minuten. Even afwachten of dat het probleem oplost. Misschien hebben ze de session time-out tijd aangepast.
Zal het ook eens proberen gewijzigd naar 3:30 min, want na 5 minuten auto refresh gooide die me gelijk terug naar inlog venster.

• izzet3838
@Postman zijn er eigenlijk al veranderingen op de site, normaal lieten die niet zo lang op zich wachten?

• Naappie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04 09:48
Tirinium schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:16:
[...]

Zal het ook eens proberen gewijzigd naar 3:30 min, want na 5 minuten auto refresh gooide die me gelijk terug naar inlog venster.
Ik ben er net ook uitgeknikkert. Hij stond bij mij vanaf vanmorgen 9 uur aan op 3min auto refresh. Vorige week bleef hij wel ingelogd op 3 min.

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-05 21:59
Waar komt juist de alert binnen? Is hier een link of iets dergelijks voor?

• Tirinium
izzet3838 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:19:
@Postman zijn er eigenlijk al veranderingen op de site, normaal lieten die niet zo lang op zich wachten?
Volgorde is nog gleijk aan gisteren, groetere vraag is denk ik of CAT16 al zichtbaar is bij producten.

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 14:47

Secsytime

Automagisch

Tirinium schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:20:
[...]

Volgorde is nog gleijk aan gisteren, groetere vraag is denk ik of CAT16 al zichtbaar is bij producten.
Dan kijk je toch even?

• Tirinium
Flying schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:14:
[...]

3:30 werkt voor mij, kijk even of dat voor jou werkt, anders kijken ze wellicht per IP adres of je niet te vaak refreshed en passen ze dat aan per week, aangezien voor mij 5min vorige week nog wel werkte

• Tirinium
Naappie schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:19:
[...]

Ik ben er net ook uitgeknikkert. Hij stond bij mij vanaf vanmorgen 9 uur aan op 3min auto refresh. Vorige week bleef hij wel ingelogd op 3 min.
3:30 werkt voor mij, kijk even of dat voor jou werkt, anders kijken ze wellicht per IP adres of je niet te vaak refreshed en passen ze dat aan per week, aangezien voor mij 5min vorige week nog wel werkte
trabuca schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:16:
In mijn vorige pogingen reageert de AMD site traag na add to cart, voordat de captcha verschijnt en maar vooral nadat de captcha is ingevuld. Dat laatste waren steeds 10 seconden, die wel 10 minuten leken te duren, terwijl je hartslag op standje oorlog draait ;) Ik kreeg de neiging om opnieuw op de add to cart of submit order knop te drukken en dat heb ik ook wel eens gedaan, maar ik kreeg het idee dat de boel dan opnieuw begon te laden en het leidde tot het feit dat ik te laat was vorige week donderdag. Dit ondanks PA script en 2 seconden na de PA alert. Verder mis ik ook enige voortgangsbalkje of status of de pagina aan het laden is of wat dan ook.

Hebben meer mensen dit gehad? Moet ik gewoon geduld hebben?
Er is een klein rondje dat gaat draaien naast de add-to-cart knop, dit is de enige indicatie.

De vertraging is bewust ingebouwd en compleet willekeurig. Dus ja, dit is correct als je het zo ervaart.
Geduld hebben is dus het devies.
izzet3838 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:19:
Zoals al te zien en gezegd is zijn er momenteel nog alleen CAT_000015 meldingen. Ook de volgorde is nog niet verandert.

Mocht er iets wijzigen dan zal dat ten eerste pas rond 15u zijn, eerder zijn ze nog niet actief in USA. En de voorgaande weken was er niet veel tijd tussen volgorde wijziging en de drop zelf, er is zelfs een week geweest dat er nauwelijks 15 minuten tussen zat.

Uitgaande van de gemiddelde tijd waarop de drops hebben plaatsgevonden dan is vanmiddag rond 17:35 toch nog steeds het meest voor de hand liggende. In de lijn met die logica zal dan rond 17u ook de volgorde wijzigen en de CAT_000016 verschijnen.

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:57
Postman schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:35:
[...]

Er is een klein rondje dat gaat draaien naast de add-to-cart knop, dit is de enige indicatie.

De vertraging is bewust ingebouwd en compleet willekeurig. Dus ja, dit is correct als je het zo ervaart.
Developer tools erbij open hebben is toch het devies? Dan kan je zien welke status er terug komt en of je dus opnieuw moet proberen. Bijvoorbeeld bij een 503 ergens in het proces.

• trabuca
Postman schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:35:
[...]

Dat deel kwam ik nog wel goed door. Met name het stuk daarna, bij het confirm order screen nadat paypal is doorlopen, duurde echt eeuwen voor mij gevoel.

Ook dan maar gewoon wachten?
jaspermeul schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:40:
[...]

Developer tools erbij open hebben is toch het devies? Dan kan je zien welke status er terug komt en of je dus opnieuw moet proberen. Bijvoorbeeld bij een 503 ergens in het proces.
Dit is het beste ja, en je hoeft ook alleen naar de XHR requests te kijken. Maar goed, niet iedereen die hier verstand van heeft dus het kan ook verwarrend werken.

Daarbij is niet elke 503 meteen slecht, soms gebeurt dat ook bij het laden van een plaatje ofzo. De 403 is trouwens ook wel belangrijk om in de gaten te houden.
trabuca schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:41:
[...]

Dat deel kwam ik nog wel goed door. Met name het stuk daarna, bij het confirm order screen nadat paypal is doorlopen, duurde echt eeuwen voor mij gevoel.

Ook dan maar gewoon wachten?
Was dat tijdens de drop van 29 april? Want toen ging de site weer onderuit en krijg je de befaamde 503 error weer. Dan was de enige oplossing F5 rammen en hopen dat je er doorheen komt.

• trabuca
Postman schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:44:
[...]

Was dat tijdens de drop van 29 april? Want toen ging de site weer onderuit en krijg je de befaamde 503 error weer. Dan was de enige oplossing F5 rammen en hopen dat je er doorheen komt.
Ja vorige week de 29e. Ik zat om 17u35, direct na de PA alert, te proberen een 6800 te krijgen. De echte drop was toen 2 minuten eerder. Ik kreeg uiteindelijk na een minuut of twee wel de 503 error. Maar daarvoor was het me een potje traag. Ik kwam meerdere keren tot het confirm order knop, volgens mij is dat de laatste dat je op de site moet doen voor een bestelling.

Ik denk dat ik daarmee uiteindelijk gewoon te laat was. Het gaat me er voor vanmiddag meer om of ik gewoon geduldig moet wacht na 1x op een knop na captcha gedrukt te hebben of kan het geen kwaad wat vaker op OK te drukken

[ Voor 14% gewijzigd door trabuca op 06-05-2021 13:58 ]

• TrapShot
TrapShot schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:20:
Waar komt juist de alert binnen? Is hier een link of iets dergelijks voor?
Kan er iemand hier even op reageren? Ik had graag geweten waar jullie jullie alerts ontvangen dat er een voorraad online zou staan.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
TrapShot schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 14:01:
[...]

Kan er iemand hier even op reageren? Ik had graag geweten waar jullie jullie alerts ontvangen dat er een voorraad online zou staan.
Lees even de start post door en alle vastgepinde reacties, daar staan letterlijk alle antwoorden, tips en tricks voorgekauwd... beetje meer eigen inzet.

🪦🪦RIP Pricewatch design 19-01-2026 🪦🪦

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:27
[...]

Als je zo ongeduldig bent, kan je hier maar beter weggaan.
Want om een GPU te bemachtigen is een beetje geduld wel handig.
Ook zelf de dingen uitzoeken hoort daarbij, want niemand gaat het op een presenteerblaadje aan je geven.
Al is de openingspost inmiddels redelijk compleet.

• Djurres
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-03 10:54
[...]

Ja

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-05 15:15
[...]

Ik snap anderen hun frustratie maar ik zal het even kort uitleggen:

Op deze website geeft het interne systeem van digitalriver aan of er een voorraad aanwezig is in de backoffice. Dit is een indicatie voor een mogelijke drop. Het exacte moment is niet bekend maar valt ongeveer rond 17:30.

6900XT
http://store.digitalriver...458374200&SiteID=defaults

Als je het 10 cijferige nummer vervangt door het product dat je wilt kun je zien of er al voorraad is. Dit uit zich in CAT_000016 waar nu nog CAT_000015 staat.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

• TrapShot
bjvdven schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 14:13:
[...]

Ik snap anderen hun frustratie maar ik zal het even kort uitleggen:

Op deze website geeft het interne systeem van digitalriver aan of er een voorraad aanwezig is in de backoffice. Dit is een indicatie voor een mogelijke drop. Het exacte moment is niet bekend maar valt ongeveer rond 17:30.

6900XT
http://store.digitalriver...458374200&SiteID=defaults

Als je het 10 cijferige nummer vervangt door het product dat je wilt kun je zien of er al voorraad is. Dit uit zich in CAT_000016 waar nu nog CAT_000015 staat.
Dankjewel!

Mijn excuses, ik had de beginpost moeten lezen.

• Gewoonmaikel
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-11-2025
Tirinium schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:12:
[...]

Ik heb het idee dat auto refresh ook niet altijd meer werkt, ik had deze gisteren aangezet, maar was toch 2x uitgelogd. Juist sterker net getest na 5 minuten refresh op paypal.com en wordt gelijk uitgelogd
Ik heb een firefox plugin, die de paypal tab om de 5 minuten refreshte, en bleef gewoon ingelogd voor een uur.
Na de drop gelijk uitgezet.

• Jabadabadoe1
Weet iemand nog hoelaat de cat15/16 vorige week veranderde?

De websitevolgorde veranderde toen rond 16:50 uit mijn hoofd.

• Fancyland
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-05 13:43
Jabadabadoe1 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:23:
Weet iemand nog hoelaat de cat15/16 vorige week veranderde?

De websitevolgorde veranderde toen rond 16:50 uit mijn hoofd.
16:45 begon de volgorde van kaarten te wisselen.

• DennisD1973
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06:21
Fancyland schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:26:
[...]

16:45 begon de volgorde van kaarten te wisselen.
:*) De kaarten worden geschut ;)

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-05 15:09
hier zie ik nog geen beweging

• YES
  • Laatst online: 26-05 09:04

YES

Moderator General Chat
Ik ga vandaag ook maar eens een poging wagen, zit er al klaar voor :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NuDFO5Yg0GdenA9AgqXU0cqw96c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CZzXBioJELecJxl1o5Lcavhy.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Nog idee als je wil refreshen zonder ip ban, maak firefox profiel aan zo als anonymous en voer dan firefox uit zo als dit bv "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p Anonymous
Op dat profiel installeer je vpn extensie, en dan als je ban krijgt switch je gewoon van land, en als de drop er is order je gewoon via eigen browser zonder vpn enhanced protection off en adblock uit, je moet natuurlijk wel je firefox op standaard profiel hebben staan niet je anonymous profiel.
Dat is wat ik tot nu toe had gedaan.

meeste vpn hebben wel een extensie, en anders kun je mischien via virtualbox vm draaien met vpn en daar refreshen, als de extensie niet werkt.

Zorg er ook voor dat je scriptje hebt om cart zichtbaar te maken via bookmark.

je kunt beter voorbereid zijn op alles zo vegroot je kans dat je een kaart scoort.

Verwijderd

Gewoonmaikel schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 14:49:
[...]

Ik heb een firefox plugin, die de paypal tab om de 5 minuten refreshte, en bleef gewoon ingelogd voor een uur.
Na de drop gelijk uitgezet.
welke plugin is dit?

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:26

muhda

Time & Space traveler

Hopelijk is deze week de 6800 XT beschikbaar. Vorige week was die er niet en zag je toch dat meest alsnog over gingen naar de 6900 XT, terwijl die meestal wat langer aanhoud (zelfs minuten na de alert) omdat die flink meer kost.
muhda schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:45:
Hopelijk is deze week de 6800 XT beschikbaar. Vorige week was die er niet en zag je toch dat meest alsnog over gingen naar de 6900 XT, terwijl die meestal wat langer aanhoud (zelfs minuten na de alert) omdat die flink meer kost.
Zag juist dat veel mensen over gingen naar de 6800.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• magatsu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:41:
Ik ga vandaag ook maar eens een poging wagen, zit er al klaar voor :)
[Afbeelding]
Kleine tip: zet je adblocker maar even uit op de site van AMD

• YES

YES

Moderator General Chat
magatsu schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:54:
[...]

Kleine tip: zet je adblocker maar even uit op de site van AMD
Thanks, had gedacht dat die niet uit zou maken, maar heb hem uitgezet

• magatsu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:02:
[...]

Yeah, in de TS staat ook wat meer uitgelegd waarom net:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G5I8c3-JGe9sOa0LYdTUEX5v2aY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ra1MhCNSAHYbLNeI4F4k1gaX.png?f=user_large
YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:02:
[...]

Er wordt gebruik gemaakt van Akamai bot manager, en die JavaScript is eigenlijk een zware fingerprint/tracking. Dus die wordt nog wel eens geblokkeerd.

De website werkt dan nog wel, behalve de mogelijkheid om te bestellen ;)

Veel mensen hebben hier een paar weken geleden last van gehad, en daarom de hele drop misgelopen.
Op Hardwareluxx is de mening dat er vandaag geen drop zal zijn, ze verwachten die morgen pas. En dan met de redenering dat dit in voorgaande weken ook het schema was.

Ik blijf er persoonlijk bij dat ze de vrijdag liever niet gebruiken, ergo de drop is vandaag. Alleen welke tijd blijft altijd een gok :P

• izzet3838
Postman schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:16:
Ik blijf er persoonlijk bij dat ze de vrijdag liever niet gebruiken, ergo de drop is vandaag. Alleen welke tijd blijft altijd een gok :P
Morgen zou voor mij eigenlijk beter uitkomen, werk dan van huis, terwijl ik nu het risico loop tijdens de drop in de wagen te zitten.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010

Hupske

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:41:
Nog idee als je wil refreshen zonder ip ban, maak firefox profiel aan zo als anonymous en voer dan firefox uit zo als dit bv "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p Anonymous
Op dat profiel installeer je vpn extensie, en dan als je ban krijgt switch je gewoon van land, en als de drop er is order je gewoon via eigen browser zonder vpn enhanced protection off en adblock uit, je moet natuurlijk wel je firefox op standaard profiel hebben staan niet je anonymous profiel.
Dat is wat ik tot nu toe had gedaan.

meeste vpn hebben wel een extensie, en anders kun je mischien via virtualbox vm draaien met vpn en daar refreshen, als de extensie niet werkt.

Zorg er ook voor dat je scriptje hebt om cart zichtbaar te maken via bookmark.

je kunt beter voorbereid zijn op alles zo vegroot je kans dat je een kaart scoort.
Ik vind Opera Browser iets makkelijker. Die heeft in incognito modus standaard een VPN die je aan kan zetten :9

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• rutgerdj
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-05 20:32
Als er het komende uur niks aan de website/CAT-codes veranderd is de kans op een drop vandaag wel stukjes kleiner. We gaan het zien

• izzet3838
rutgerdj schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:20:
Als er het komende uur niks aan de website/CAT-codes veranderd is de kans op een drop vandaag wel stukjes kleiner. We gaan het zien
Zijden ze niet dat de volgorde verandert was?

• rutgerdj
izzet3838 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:20:
[...]

Volgorde is anders dan voor vorige week de standaard was. Maar het staat nu sinds vorige week vrijdag ofzo al op deze volgorde.

• YES

YES

Moderator General Chat
Jammer dat het zo moet gaan als dit, dat er een heleboel mensen allerlei trucs uithalen om een GPU te bemachtigen voor een fatsoenlijke prijs, maar het heeft ook echt wel wat fascinerends, met alle dingen die we proberen om er één te bemachtigen. :*)

• tomassonl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-02-2025
YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:35:
Jammer dat het zo moet gaan als dit, dat er een heleboel mensen allerlei trucs uithalen om een GPU te bemachtigen voor een fatsoenlijke prijs, maar het heeft ook echt wel wat fascinerends, met alle dingen die we proberen om er één te bemachtigen. :*)
Ik was net naakt een dansje op het balkon aan het doen voor de AMD Goden.

De politieagenten gaven aan mijn situatie te begrijpen, maar de buren wat minder :+

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:26

muhda

Time & Space traveler

YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:35:
Tjah, er zit niks anders op. Ik ben bereid om meer te betalen (flink meer dan MSRP) voor een GPU.

Alleen nemen de meeste shops geen pre-orders of bestellingen aan en de kaarten waar ik aan kan komen die hebben geen USB-C en passen niet in mijn SFF build (NCASE M1)

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 14:26
Wel of geen drop? Vorige week veranderden de CAT15 code in CAT16 ongeveer een half uur voor de drop, als ik het me goed herinner. Net even teruggebladerd in dit topic en 50minuuten voor de drop is er nog gepost dat die ze op CAT15 stonden. 20 minuuten voor de drop was CAT16 sowieso al zichtbaar.

Is natuurlijk gewoon een afleidingsmanouvre omdat de oosterburen al die kaarten naar Tweakers zien gaan :P
Speedway4 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:44:
Wel of geen drop? Vorige week veranderden de CAT15 code in CAT16 ongeveer een half uur voor de drop, als ik het me goed herinner. Net even teruggebladerd in dit topic en 50minuuten voor de drop is er nog gepost dat die ze op CAT15 stonden. 20 minuuten voor de drop was CAT16 sowieso al zichtbaar.

Is natuurlijk gewoon een afleidingsmanouvre omdat de oosterburen al die kaarten naar Tweakers zien gaan :P
1 ding weet ik zeker: vanavond om 23u weten we of er wel of geen drop was vandaag ;)

• Gewoonmaikel
Tab Reloader (page auto refresh)

• rutgerdj
Volgorde is veranderd

• Straat_Joekel
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 19:59
Those who are about to try salute you!

Kom op, laat vandaag de dag zijn dat ik die 6800XT bemachtig! :)

• Domistroy
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-05 15:56
Volgorde van de processors is verandert en de 5800x is "out of stock"

Edit: Ook de GPU's (wilde iets te snel reageren en gaf mijzelf niet de tijd :P)

[ Voor 37% gewijzigd door Domistroy op 06-05-2021 16:52 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
muhda schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:41:
[...]

Tjah, er zit niks anders op. Ik ben bereid om meer te betalen (flink meer dan MSRP) voor een GPU.

Alleen nemen de meeste shops geen pre-orders of bestellingen aan en de kaarten waar ik aan kan komen die hebben geen USB-C en passen niet in mijn SFF build (NCASE M1)
Begrijp ik wel, en dat is zuur natuurlijk, dat je zelfs voor meerprijs nauwelijks een gpu kan bemachtigen. Ik heb een goede gpu, maar wil wel upgraden voor MSRP. Ik verkoop dan mijn oudere GPU en dan heb ik nog winst ook waarschijnlijk. Het is ook niet netjes dat ik mij oudere GPU voor dik geld ga verkopen maar zo is de markt (ook tweedehands) nu blijkbaar..

• rutgerdj
Domistroy schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:50:
Volgorde van de processors is verandert en de 5800x is "out of stock"
GPU's ook, de 6800XT MB staat nu als eerst bij mij

• YES

YES

Moderator General Chat
rutgerdj schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:51:
[...]

GPU's ook, de 6800XT MB staat nu als eerst bij mij
Spanneeeend! Digitalriver geeft voor de 6800xt (zowel gewone als MB) nog gewoon 000015 weer in ieder geval

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 06-05-2021 16:52 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Postman schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:54:
[...]

Alles behalve de 5800x, 3950x en 3900x geven 15 terug.
Oké. Ik houd ze niet allemaal in de gaten :)

• Speedway4
YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:54:
[...]

Oké. Ik houd ze niet allemaal in de gaten :)
Je hoeft helemaal niets in de gaten te houden, wordt hier wel gepost haha

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 09:44
Hoeveel mensen zitten hier te lurken? :)

• rutgerdj
Speedway4 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:55:
[...]

Je hoeft helemaal niets in de gaten te houden, wordt hier wel gepost haha
Als iedereen dat denkt niet :+

• Jabadabadoe1
Postman schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:54:
[...]

Alles behalve de 5800x, 3950x en 3900x geven 15 terug.
Enkel een CPU drop, is dat ooit wel eens gebeurd?

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
enveekaa schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:56:
Hoeveel mensen zitten hier te lurken? :)
zullen we je allemaal even een duimpje geven.

want anders reageert iedereen met ja ikke

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• YES

YES

Moderator General Chat
rutgerdj schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:56:
[...]

Feit is wel dat als er iets beschikbaar is ik eerst mijn bestelling helemaal zal afronden voordat ik hier iets post daarover, als ik al zo ver kom ;)

• Speedway4
rutgerdj schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:56:
[...]

Één ding is zeker, NIET iedereen denkt dat, we zijn namelijk allemaal mensen :P

EDIT:
Zou wat zijn als ze hebben besloten die foutmeldingspagina gewoon te laten voor wat het is haha

[ Voor 18% gewijzigd door Speedway4 op 06-05-2021 16:59 ]

• Jabadabadoe1
YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:57:
[...]

Feit is wel dat als er iets beschikbaar is ik eerst mijn bestelling helemaal zal afronden voordat ik hier iets post daarover, als ik al zo ver kom ;)
Ik heb een apart tabblad open staan om binnen een seconde het te posten als ik het zie O-)

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-04 21:04
Hebbes!!

edit: verkeerde chat :+

• rutgerdj
YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:57:
[...]

Je heb tussendoor tijd zat om ff een berichtje te sturen hoor

Maar dan komen we natuurlijk bij het dilemma waarom je je geliefde mede Tweakers zou helpen als dat je eigen kans om een kaart te krijgen kleiner maakt. ;)

Verwijderd

izzet3838 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:20:
[...]

yup nu staat de volgorde zo als 6800 xt > 6800xt midnight > 6900 xt
Verwijderd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:01:
[...]

yup nu staat de volgorde zo als 6800 xt > 6800xt midnight > 6900 xt
Echter zouden de GPU helemaal vooraan moeten staan, deze hebben namelijk voorrang op de CPU. Denk dat ze nog ergens mee bezig zijn intern, of weer iets gewijzigd hebben en dat aan het testen.

• rutgerdj
Het lijkt me nu echt geweldig om voor DR te werken. En dan expres rond deze tijd een paar kleine dingetjes veranderen en dan de chaos op alle fora volgen >:)

• Vanbeton
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-05 18:59
Men hart ging al tekeer. Het was maar een drop op ebuyer.com 7(8)7

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-03 22:34
Vanbeton schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:06:
Men hart ging al tekeer. Het was maar een drop op ebuyer.com 7(8)7
Lol same

• DennisD1973
en dan op die site lezen: Coming Soon. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door DennisD1973 op 06-05-2021 17:08 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
rutgerdj schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:05:
Het lijkt me nu echt geweldig om voor DR te werken. En dan expres rond deze tijd een paar kleine dingetjes veranderen en dan de chaos op alle fora volgen >:)
Ik zou er dan niet mee gaan klooien, zou ik al die zwaar hijgende fanatici met 200bpm gaande hartjes niet aan willen doen :+
Zou wel gefascineerd zijn door de cijfers van bezoekers en waar die (vpn verbindingen) allemaal vandaan komen en zo. Bizarre situatie eigenlijk wel volgens mij.

• Jabadabadoe1
Wel balen dat ook die laatste CPU weg is, kunnen we niet alvast de captcha doen

• DennisD1973
Zou toch wel een beetje een CAT16 verwachten als er een drop iets na half komt....

• larspc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05 22:01
DennisD1973 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:11:
Zou toch wel een beetje een CAT16 verwachten als er een drop iets na half komt....
De Ryzen 3000 series heeft altijd CAT16 dus het zegt eigenlijk niets want die zijn niet meer op voorraad.

Verwijderd

ik gebruik deze plugin voor paypal maar geraak toch uitgelogd (op 100 s gezet)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZvR-inijFjdSR9kPpSYNGNwl6OM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zxOWo6W8ZxtXpscmmW58Q6mL.png?f=user_large

laat je dat ook refreshen als je afrekent?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2021 17:14 ]

• Speedway4
@Otomi

Mijn paypal logged ook vanzelf uit :/

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-05 17:50
Helaas hier ook gewoon in de gaten blijven houden

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Geen last van.

Echter: geen GPU's nog?

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• Gewoonmaikel
Verwijderd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:13:
ik gebruik deze plugin voor paypal maar geraak toch uitgelogd (op 100 s gezet)

[Afbeelding]
Ik gebruik Tab Reloader (page auto refresh) voor Firefox.
Ik moest wel opletten, zag dat de refresh stond op de login pagina, heb dus op de pagina nog een keer op mn overzicht geklikt en zag dat de refresh daar naartoe veranderde.
Misschien bij jou ook, dat ie net het verkeerde deel van de pagina/cyclus refresht?

• DennisD1973
Speedway4 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:14:
@Otomi

Mijn paypal logged ook vanzelf uit :/
Ik heb het idee dat het voorgaande weken langer duurde voordat je er uit geknikkerd werd...

Verwijderd

Gewoonmaikel schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:15:
[...]

Ik gebruik Tab Reloader (page auto refresh) voor Firefox.
Ik moest wel opletten, zag dat de refresh stond op de login pagina, heb dus op de pagina nog een keer op mn overzicht geklikt en zag dat de refresh daar naartoe veranderde.
Misschien bij jou ook, dat ie net het verkeerde deel van de pagina/cyclus refresht?
ik heb wel degelijk de paypal pagina geselecteerd, weird...
Pagina: 1 ... 166 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord