Fancyland schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:37:
Ik heb zojuist mijn RX6900XT en Ryzen 9 5900X binnen gekregen. Natuurlijk zat m'n voordeur op slot en moest ik weer m'n huis doorrennen voor een sleutel.
[Afbeelding]
De bezorger zei dat hij blij was dat ik thuis was, aangezien het pakket niet bij de buren af gegeven mocht worden en hij had een krabbel van me nodig. Dus dat is wel netjes voor een pakket van €1500,-.
De verpakking valt me weer tegen. De doos van zowel de gpu als cpu zijn te groot en er wordt geen opvulling gebruikt. Hierdoor kunnen ze behoorlijk bewegen, maar de bezorger lijkt er goed mee omgegaan te zijn aangezien ik aan de verpakkingen zelf geen beschadigingen zie.
[Afbeelding]
Dat van de verpakking heb ik al vaak aangekaart, staat dat ook niet in de topicstart?
Is trouwens ook alleen een probleem bij de 6800XT en 6900XT. De 6800 en 6700XT zitten in de doos waar ook de CPU in zit, dat past precies. De 2 duurste GPU zijn net te groot qua verpakking.
En de CPU kan inderdaad vrij bewegen, maar die is op zich ligt genoeg en goed ingepakt.
Wel netjes van die DHL chauffeur, al meer mensen gehad die gewoon bij buren afgeven. Hier zelf nog nooit een handtekening moeten zetten. Er zijn al verhalen waar het doodleuk bij de voordeur gezet wordt. Ook niet aan te raden als je zoals @
Proioxis voor 2k aan GPU hebt besteld
Ben trouwens wel benieuwd hoe de verzending gaat bij alles in 1 order, kan zijn dat het dan beter opgevuld is omdat het in 1 doos gaat.