• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 21:27
bibi2205 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:40:
[...]

Er is hier al vaker gemeld door andere tweakers dat PayPal i.c.m. een gekoppelde Rabobank rekening niet werkt. Goed om te horen dat het bij sommige wel lukt maar dat maakt het nog niet meteen onzin. ;)
True, onzin is wellicht iets te sterk uitgedrukt maar jij geeft aan dat het helemaal niet werkt wat ook niet helemaal klopt. Maar het is inderdaad wel verstandig om geld erop te zetten als je helemaal geen risico wil nemen.
Moet wel erbij zeggen dat ik redelijk hoge bedragen met PayPal heb betaald en ook recent. In mijn geval schiet PayPal het geld voor want ik kreeg direct de bevestiging dat AMD het geld had ontvangen. Pas 2 dagen later ging het van mijn rabo-rekening af. Vermoed dat de ontvangende partij geen verschil heeft gezien tussen een gekoppelde rekening, CC of geld vooraf gestort.

[ Voor 6% gewijzigd door chrisborst op 29-04-2021 18:47 ]

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-05 20:32
bibi2205 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:40:
[...]

Er is hier al vaker gemeld door andere tweakers dat PayPal i.c.m. een gekoppelde Rabobank rekening niet werkt. Goed om te horen dat het bij sommige wel lukt maar dat maakt het nog niet meteen onzin. ;)
hier ook gewoon gelukt hoor via de rabobank.

• Melvin44
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-05-2025
van4658 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:04:
[...]

het is onmogelijk blijkbaar.ik ben er al maanden mee bezig om een deftige gpu te kopen. zo frustrerend,ik ben nu ook geen pc expert maar het zal de enige manier zijn denk ik. Waar kan ik meer info vinden ivm het script.
Aan het begin van deze thread. Mocht je nog vragen hebben, stuur ff een PM.

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-05 13:29
Tmaster schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:47:
[...]

Zucht, ik heb tussen 17;25 en 17;40 elke paar seconden met het scriptje de 6900xt probere toe tevoegen..
Het is gewoon puur geluk hebben. En dat heb ik niet.

Van de week 200 euro in de staatsloterij gewonnen dus mijn geluk is al op denk ik.
Je gebruikt het verkeerde script. Het zit em niet in het F5en. Het is een kwestie van wachten op de partalert melding en dan met het bookmark script de addtocart knoppen tevoorschijn toveren. Dat werkt vele malen beter dan F5en

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:09
cmegens schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:49:
[...]

Je gebruikt het verkeerde script. Het zit em niet in het F5en. Het is een kwestie van wachten op de partalert melding en dan met het bookmark script de addtocart knoppen tevoorschijn toveren. Dat werkt vele malen beter dan F5en
dat script had ik actief op alle 3 de kaarten die ik acceptabel vind maar 0 geluk. de alert was gewoon te laat volgens mij.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
computerjunky schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:51:
[...]

dat script had ik actief op alle 3 de kaarten die ik acceptabel vind maar 0 geluk. de alert was gewoon te laat volgens mij.
Ik las dat 3min voor Part Alert er al een heads up was in de Tweakers next gen gpu channel. Dat zijn drie cruciale minuten waarin je met gemak door de captcha + Paypal heen klikt. Volgende keer maar de Tweakers discord checken voor Part Alert.

• computerjunky
Joosie200 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:54:
[...]

Ik las dat 3min voor Part Alert er al een heads up was in de Tweakers next gen gpu channel. Dat zijn drie cruciale minuten waarin je met gemak door de captcha + Paypal heen klikt. Volgende keer maar de Tweakers discord checken voor Part Alert.
Ja dat maakt part alert kansloos. daar heb je meestal 1 a 2 min als de amd site goed werkt.
Ik had binnen 10 sec de captcha ingevuld maar dan was dus 3 min en 10 seconden na vele anderen.
Heb je een link van die chat ?

[ Voor 12% gewijzigd door computerjunky op 29-04-2021 18:59 ]

• Jojojohan52
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-03 22:10
[...]

Ik heb kunnen bestellen via Partalert, toen ik de melding hoorde naar de PC gerend

Verwijderd

hoelang duurt bevestiging meestal als je succesvol besteld hebt ?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
computerjunky schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:58:
[...]
Heb je een link van die chat ?
Plus ik word horendol van de Amazon referrals de hele tijd via Part Alert.

Als het goed is dit de Tweakers discord:
https://discord.gg/E5rYZVdH

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05 09:42
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:06:
hoelang duurt bevestiging meestal als je succesvol besteld hebt ?
Ik heb hem echt 1 minuut daarna ontvangen. Ik heb wel voor partalert de order kunnen plaatsen.
Wellicht is die van jou nog in een queue.

• computerjunky
Joosie200 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:08:
[...]

Ja ze kloppen of niet qua prijs of zijn uit landen waar ik nooit van zou bestellen of zijn niet op voorraad.

Thx
Jojojohan52 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:02:
[...]

Ik heb kunnen bestellen via Partalert, toen ik de melding hoorde naar de PC gerend
vreemd ik zat al achter de pc en ben nog nooit zo snel geweest. weke kaart heb jij besteld ik ga alleen voor de 6800 range.

[ Voor 30% gewijzigd door computerjunky op 29-04-2021 19:12 ]

• iiGamezzHN
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-04 13:34
Joosie200 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:08:
[...]

Die zijn wel enorm irritant inderdaad.

Verwijderd

Joao schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:08:
[...]

Ik heb hem echt 1 minuut daarna ontvangen. Ik heb wel voor partalert de order kunnen plaatsen.
Wellicht is die van jou nog in een queue.
order submitted e-mail toch ? ik zie nu dat ik mail 17:38 ontvangen heb mijn mail wou nieuwe mails niet inladen.

• Boedie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-05 23:37
Zojuist mijn confirmation email ontvangen!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05 09:42
Boedie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:11:
Dat is de email die na Order Submit komt?

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:18

Case_C

[Team Carrack]

wauwwie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:59:
[...]

Volgensmij riep er iemand eerder "drop" op de discord channel van Tweakers (next-gen-gpu) dan dat ik de melding in Telegram en PartAlert kreeg. Nog bedankt @Case_C!
En dan zat ik eerst nog 10s naar een scherm te staren wat ik nog niet eerder had gezien xD .

Verwijderd

Ik had hem an toegevoegd aan cart seconde voor dat part alert een drop aangaf echt puur geluk gehad.

• 12321q
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14-01-2024
Heeft iemand nog de script om de knopje weer te geven?
tailfox schreef op donderdag 8 april 2021 @ 17:10:
A script to help you get around AMD's terrible caching and get you to checkout ASAP.

Create a bookmark in your browser, with URL/Location of the bookmark set this:

When the alert goes off, just open the page and click on the bookmark.

```
javascript:(async function(){const t=t=>document.querySelector(".page-title").innerText=t;try{t("looking for product id...");var e=(()=>document.location.pathname.split("/").filter(t=>/\d{10}/.test(t))[0])();t("adding to cart..."),await(t=>fetch(`https://www.amd.com/en/direct-buy/add-to-cart/${t}`,{credentials:"include",method:"GET",mode:"cors",redirect:"error"}))(e),t("added to cart, fetching checkout URL...");var a=await(async()=>{var t=await fetch("https://www.amd.com/en/direct-buy/shopping-cart/modal?_wrapper_format=drupal_modal",{credentials:"include",method:"POST",mode:"cors"});return(await t.text()).match(/\/.{2}\\\/direct-buy\\\/checkout\\\/payment\\\/\d*\\\/.{2}/)[0].replace(/\\/g,"")})();t("redirecting to checkout..."),(t=>window.location=t)(a)}catch(e){t(`something went wrong, try again! .... ${e.message} @ ${e.stack}`)}})();
```
Deze geeft bij mij een foutmelding, terwijl wanneer ik gewoon op de knopje zelf klik, werkt het wel. Helaas kreeg ik de knop "Add to cart" niet zichtbaar, aantal minuten later wel maar kon niets meer toevoegen...

• Boedie
Joao schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:13:
[...]

Dat is de email die na Order Submit komt?
Yes

• Proioxis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-05 06:08
Hey allemaal,

Het is mij om 17:35 gelukt om maar liefst 3 kaarten te bestellen. De 6700XT, 6800 en 6900XT.
Ben geen scalper en zet ze niet te koop, ik verkoop ze voor MSRP aan vrienden.
Ik heb alleen de Order Submit mail gehad, nog geen Order Confirmation.

Ik houd jullie op de hoogte of het dus mogelijk is om 3 kaarten op een adres te bestellen. Het gaat om 3 verschillende SKU's, maar 1 adres.

Dit was voor mij de 4e of 5e week dat ik geprobeerd heb een kaart te scoren. Met het amd.js script is het mij gelukt de 'add to cart' knoppen tevoorschijn te laten komen, en precies op dat moment waren ze toevallig op voorraad. Dit was nog ver vóór de PartAlert en de "DROP!!" berichtjes op Discord.

code:
1
(javascript:(async () => { s=document.createElement('script'); s.innerHTML=(await (await fetch(`https://gist.githubusercontent.com/PartAlert/a9e8bb6f3b6709ba3a56665164f03978/raw/amd.js?v=${new Date().getTime()}`)).text()); document.body.appendChild(s); })())

Gefeliciteerd aan degene die het gelukt zijn om iets te scoren deze drop, en succes aan degene die het nog niet gelukt is.

UPDATE 3 mei:

Verzendbevestiging ontvangen. Tracking nummer ook ontvangen. Het is dus gelukt 3 kaarten tegelijk te bestellen! 😄

UPDATE 4 mei:

Pakket is geleverd bij de buren. Plaats later vandaag een foto van de verpakking. (@Postman)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pu5Gt8kNGixK9cz8moOQMJZxbTk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OGOZz0W2vmVTMgtQbzDYxeUZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QiiC0DxrTWrGtItMpP6RPGGC5dY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iOJfHXaRXzL4dXP6OJPkHz8X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mJ32nyABnquke1VCSaMYN-fA6tU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qzv02957m0UCezcYezvMUE1l.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door Proioxis op 05-05-2021 19:14 ]

• cmegens
[...]

Op alle 3? Als je deze gewoon op de overzichtpagina gebruikt krijg je alle knoppen. Zo is het mij iig gelukt.

• Ferio
2e mail binnen en tracking info. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m09wMvebnMhTNJGffuNru6lk1ZA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YaMAUVV0s2MZPjOYQ9FVF5st.jpg?f=fotoalbum_large

• computerjunky
cmegens schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:50:
[...]

Op alle 3? Als je deze gewoon op de overzichtpagina gebruikt krijg je alle knoppen. Zo is het mij iig gelukt.
Maar dan kan ik er niet meerdere tegelijkertijd proberen in de cart te krijgen. ik target alle 3 de 6800 kaarten. probeer er 1 op de laptop en 1 op de pc en als die niet werkt de volgende kaart. scheelt toch weet kostbare tijd. niet dat het geholpen heeft....

[ Voor 3% gewijzigd door computerjunky op 29-04-2021 19:55 ]

• Jabadabadoe1
  • Laatst online: 09-12-2021
Boedie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:11:
Welke kaart was dit?

• Boedie

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit zegt nog weinig. Die had ik ook, maar een dag of twee later werd mijn bestelling plotseling door Digital River geannuleerd zonder legitieme reden.

• Ferio
MaZo schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:58:
[...]
Dit zegt nog weinig. Die had ik ook, maar een dag of twee later werd mijn bestelling plotseling door Digital River geannuleerd zonder legitieme reden.
ze kunnen altijd annuleren ja

• MartinPRO
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-03 14:32
Proioxis schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:49:
Hey allemaal,

Het is mij om 17:35 gelukt om maar liefst 3 kaarten te bestellen. De 6700XT, 6800 en 6900XT.

Ik houd jullie op de hoogte of het dus mogelijk is om 3 kaarten op een adres te bestellen. Het gaat om 3 verschillende SKU's, maar 1 adres.

Dit was voor mij de 4e of 5e week dat ik geprobeerd heb een kaart te scoren. Met het amd.js script is het mij gelukt de 'add to cart' knoppen tevoorschijn te laten komen, en precies op dat moment waren ze toevallig op voorraad. Dit was nog ver vóór de PartAlert en de "DROP!!" berichtjes op Discord.

code:
1
(javascript:(async () => { s=document.createElement('script'); s.innerHTML=(await (await fetch(`https://gist.githubusercontent.com/PartAlert/a9e8bb6f3b6709ba3a56665164f03978/raw/amd.js?v=${new Date().getTime()}`)).text()); document.body.appendChild(s); })())

Gefeliciteerd aan degene die het gelukt zijn om iets te scoren deze drop, en succes aan degene die het nog niet gelukt is.
Zelf ook 6800 en 6900xt besteld. Was geen probleem wel met 1 week ertussen

Verwijderd

Mag hopen dat ze mij bestelling niet annuleren zou nogal lame zijn na een bevestiging en afschrijving gehad te hebben.

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-05 21:52

MeltedForest

Lenny-t

Ik ben de hele dag dood gegooid met alerts op mijn smartwatch. En net die om 17:35 mis ik... ;w

Volgende week weer een kans! In ieder geval was die CAT15/16 opmerking van mij geen onzin, dus kunnen we van tevoren toch een beetje inschatten of er een drop aan zit te komen.

• Proioxis
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:02:
Mag hopen dat ze mij bestelling niet annuleren zou nogal lame zijn na een bevestiging en afschrijving gehad te hebben.
Daar ben ik dus ook bang voor. Maar ik houd jullie op de hoogte m.b.t status. :)

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-05 20:17

Scorpio616

BOOM headshot!

Hey allemaal,

code:
1

Haha dikke stinkmazzel :P Ik zal dat scriptje ook eens gaan proberen, tot dusver weinig geluk. Maar ja, ik weet pas sinds gisteren af van de drops dus hopelijk bij de volgende meer mazzel.

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 16:47
Met of zonder scripts het blijft gewoon puur geluk. Ik was al ruim voor de partalert en discord om 17:25 bezig omdat ik ervanuit ging dat er rond 17;30 een drop zou zijn. Ik had paypal open, alles adblockers voor amd uit gezet, pihole uitgezet, scriptje via favorieten continue aan het laden en elke 5 seconden kreeg ik die null anonomous melding dat er geen voorraad was. 15 minuten lang heb ik elke 5 seconden refresh en af en toe kreeg ik die captcha waar je dan niet doorheen komt (ik krijg nooit de plaatjes te zien waar je dan uit moet kiezen)
Enfin.. Met script ruim van te voren alles gedaan en heb geen enkele kaart voorbij zien komen of uberhaupt in het mandje gekregen.

Gefelicteerd aan diegene die het wel gelukt is. (ps dit was alweer de 10de week zonder succes)

Verwijderd

Zonder script komt die cart pas zichtbaar wanneer alles is uitverkocht

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 16:47
cmegens schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:49:
[...]

Ik gebruik het goede script, die bookmark waarmee je toch meteen de kaart (mits op voorraad) meteen in je mandje legt?
Of is er weer een andere?
Ik heb over deze javascript:(async function(){const t=t=>document.querySelector(".page-title").innerText=t;try{t("looking for product id...");var e=(()=>document.location.pathname.split("/").filter(t=>/\d{10}/.test(t))[0])();t("adding to cart..."),await(t=>fetch(`https://www.amd.com/en/direct-buy/add-to-cart/${t}`,{credentials:"include",method:"GET",mode:"cors",redirect:"error"}))(e),t("added to cart, fetching checkout URL...");var a=await(async()=>{var t=await fetch("https://www.amd.com/en/direct-buy/shopping-cart/modal?_wrapper_format=drupal_modal",{credentials:"include",method:"POST",mode:"cors"});return(await t.text()).match(/\/.{2}\\\/direct-buy\\\/checkout\\\/payment\\\/\d*\\\/.{2}/)[0].replace(/\\/g,"")})();t("redirecting to checkout..."),(t=>window.location=t)(a)}catch(e){t(`something went wrong, try again! .... ${e.message} @ ${e.stack}`)}})();

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-05 14:00
Tmaster schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:54:
[...]

Ik gebruik het goede script, die bookmark waarmee je toch meteen de kaart (mits op voorraad) meteen in je mandje legt?
Ik heb over deze javascript:(async function(){const t=t=>document.querySelector(".page-title").innerText=t;try{t("looking for product id...");var e=(()=>document.location.pathname.split("/").filter(t=>/\d{10}/.test(t))[0])();t("adding to cart..."),await(t=>fetch(`https://www.amd.com/en/direct-buy/add-to-cart/${t}`,{credentials:"include",method:"GET",mode:"cors",redirect:"error"}))(e),t("added to cart, fetching checkout URL...");var a=await(async()=>{var t=await fetch("https://www.amd.com/en/direct-buy/shopping-cart/modal?_wrapper_format=drupal_modal",{credentials:"include",method:"POST",mode:"cors"});return(await t.text()).match(/\/.{2}\\\/direct-buy\\\/checkout\\\/payment\\\/\d*\\\/.{2}/)[0].replace(/\\/g,"")})();t("redirecting to checkout..."),(t=>window.location=t)(a)}catch(e){t(`something went wrong, try again! .... ${e.message} @ ${e.stack}`)}})();
(async () => {
const urlMatch = location.href.match(/^https:\/\/www.amd.com\/.{2}\/direct-buy\/(\d{10})?/);
if (urlMatch == null) {
const err = 'You must run this script from www.AMD.com.\nThe script will make the add to cart button appear.';
alert(err);
throw new Error(err);
}

const pid = urlMatch[1];

const products = document.querySelectorAll('.view-shop-product-search .views-row');

products.forEach(p => {
const idMatch = p.querySelector('.shop-full-specs-link a').getAttribute('href').match(/\d{10}/);
if (idMatch == null) return;
if (p.querySelector('.shop-links button') != null) return;

p.querySelector('.shop-links').insertAdjacentHTML('beforeend', `<button class="btn-shopping-cart btn-shopping-neutral use-ajax" data-progress-type="fullscreen" href="/en/direct-buy/add-to-cart/${idMatch[0]}">PA | Add To Cart</button>`)
});

const details = document.querySelector('#product-details-info .product-page-description');
if (details && pid && !details.querySelector('button')) {
details.insertAdjacentHTML('beforeend', `<button class="btn-shopping-cart btn-shopping-neutral use-ajax" data-progress-type="fullscreen" href="/en/direct-buy/add-to-cart/${pid}">PA | Add to Cart</button>`)
}

Drupal.ajax.bindAjaxLinks(document);

if (details && details.querySelector('button')) {
details.querySelector('button').click();
}
})();

• Kaasrol
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-05 17:57
Ik moet constant captchas doen, of er nou voorraad is of niet. Is er een API om dat te checken?

R7 5800X3D | RX 7900XT | 32GB Kingston 3600MHzC16 | Samsung 980 Pro 2TB | be quiet! Pure Power 12 M 1000W

• cmegens
Confirmation binnen voor de 6900xt

• cmegens
Tmaster schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:52:
Met of zonder scripts het blijft gewoon puur geluk. Ik was al ruim voor de partalert en discord om 17:25 bezig omdat ik ervanuit ging dat er rond 17;30 een drop zou zijn. Ik had paypal open, alles adblockers voor amd uit gezet, pihole uitgezet, scriptje via favorieten continue aan het laden en elke 5 seconden kreeg ik die null anonomous melding dat er geen voorraad was. 15 minuten lang heb ik elke 5 seconden refresh en af en toe kreeg ik die captcha waar je dan niet doorheen komt (ik krijg nooit de plaatjes te zien waar je dan uit moet kiezen)
Enfin.. Met script ruim van te voren alles gedaan en heb geen enkele kaart voorbij zien komen of uberhaupt in het mandje gekregen.

Gefelicteerd aan diegene die het wel gelukt is. (ps dit was alweer de 10de week zonder succes)
Dit is dus allemaal overbodig. Gewoon afwachten op de partalert notificatie en dan de PA | Add to cart script gebruiken. Ik heb 0 keer gerefreshed, had Paypal niet ingelogd staan. Gewoon link aanklikken, bookmark met het scriptje openen, add to cart, captcha aanvinken en in de winkelwagen Paypal aangeklikt. That’s it.

• MartinPRO
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-03 14:32
Tmaster schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:54:
[...]

Dit werkt al enkele weken niet meer. Alleen script om mandje zichtbaar te maken werkt

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 08:59
cmegens schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:06:
[...]

Dit is dus allemaal overbodig. Gewoon afwachten op de partalert notificatie en dan de PA | Add to cart script gebruiken. Ik heb 0 keer gerefreshed, had Paypal niet ingelogd staan. Gewoon link aanklikken, bookmark met het scriptje openen, add to cart, captcha aanvinken en in de winkelwagen Paypal aangeklikt. That’s it.
Precies, in het begin draaide ik van alles aan scripts, hield alles in de gaten en was toch telkens te laat.

Dit keer kwam, voor mij, de eerste melding vanuit de Tweakers discord, minstens één minuut eerder dan Discord "PartAlert" welke dan weer eerder was dan Telegram "RadeonAlert". Dat gaf me ook de extra benodigde tijd, want ondanks dat ik al ingelogd was in Paypal wilde deze nu ineens een bevestiging via de app op mijn telefoon en dat ging niet goed dus mocht ik opnieuw beginnen met bestellen.

Gekke tijden dat ik blij was om het order gelukt scherm te zien en €1000,- met plezier afgetikt had. Die 6900 XT mag het wel drie jaar gaan volhouden hier.

Verwijderd

2e mail binnen zegt dat niet meer kan cancelen, hoezo wie gaat nu uberhaupt cancelen ? 🤡

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-05 21:52

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:10:
2e mail binnen zegt dat niet meer kan cancelen, hoezo wie gaat nu uberhaupt cancelen ? 🤡
AMD wil graag exclusieve rechten op het cancelen van een order :+

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:53

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Het moet voor mij wel extreem nipt geweest zijn om de boel te missen. Ik zat binnen de minuut na de melding op telegram achter mijn pc. Paypal ingelogd, maar het mocht zelfs niet baten.
Met het script, kreeg ik na de captcha, iedere keer de melding dat er niks in het mandje kon gestoken worden, omdat er niks beschikbaar was. Nog een tiental minuten blijven proberen over verschillende kaarten. Maar dat was even nutteloos als random F5'en.
Ik denk dat mijn eerste poging in mijn mandje zat (na captcha) om 17u37 en ik was dus te laat.

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 18:44

ronalddus

Buffalo77

Na mijn eerst echte poging een 6700xt weten te scoren :*)
Zojuist kwam mijn bevestiging binnen rollen.

Dank aan TS en de mensen die behulpzaam zijn om anderen op weg te helpen.

Hoe mij het gelukt is:

- AMD webiste open met script die de 'add to cart' knop zichtbaar maakt
- Ik was ingelogd op Paypal, maar moest tijdens het bestellen toch nog een keer in een apart venster inloggen.
- Ik heb mijn Paypal rekening gekoppeld, maar er voor de zekerheid ook geld op gezet
- Na telegram Part Alert (blijkbaar dus relatief laat) direct op 'add to cart' knop geklikt (die dus al zichtbaar was door het script) en toen liep ik er helemaal doorheen.

Ik schrok toen ik op het eind een 502 error krijg, maar ik krijg direct de mail van AMD over de order en een mail van paypal, dat er geld afgeschreven was.

Buffalo77 | Pokemon Unite

• wauwwie
Ik ontving ook net de order conformation (derde mail).

Verwijderd

Waren het effectief enkel deze kaarten vandaag:
6700XT, 6800 en 6900XT.

• Steve Seagul
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-05 07:31
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:18:
Waren het effectief enkel deze kaarten vandaag:
6700XT, 6800 en 6900XT.
Yes.

Heb ook me 3de mail binnen net 😃

Verwijderd

met derde mail bedoel je dan 1e mail van paypal en dan 2 mails van amd ?

Verwijderd

wauwwie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:37:
[...]

Precies, in het begin draaide ik van alles aan scripts, hield alles in de gaten en was toch telkens te laat.

Dit keer kwam, voor mij, de eerste melding vanuit de Tweakers discord, minstens één minuut eerder dan Discord "PartAlert" welke dan weer eerder was dan Telegram "RadeonAlert". Dat gaf me ook de extra benodigde tijd, want ondanks dat ik al ingelogd was in Paypal wilde deze nu ineens een bevestiging via de app op mijn telefoon en dat ging niet goed dus mocht ik opnieuw beginnen met bestellen.

Gekke tijden dat ik blij was om het order gelukt scherm te zien en €1000,- met plezier afgetikt had. Die 6900 XT mag het wel drie jaar gaan volhouden hier.
Welk kanaal van tweakers was dit?

• wauwwie
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:25:
met derde mail bedoel je dan 1e mail van paypal en dan 2 mails van amd ?
Nee, derde mail van AMD
1e Order Submitted
2e Order Information
3e Order Confirmation

• wauwwie
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:26:
[...]

Welk kanaal van tweakers was dit?
Staat in de topic start?, next-gen-gpu

Verwijderd

wauwwie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:27:
[...]

Nee, derde mail van AMD
1e Order Submitted
2e Order Information
3e Order Confirmation
Raar ik heb order submited en order confirmation binnen informatie niet

• wauwwie
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:28:
[...]

Raar ik heb order submited en order confirmation binnen informatie niet
Ik meen me te herinneren dat de volgorde bij meer mensen/bestellingen niet correct was.
Heb je ook in je spam/junk mail folder gekeken?

[ Voor 7% gewijzigd door wauwwie op 29-04-2021 23:29 ]

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
Normaal gesproken is het ook eerst Order Submitted en dan binnen 48 uur Order Confirmation. Order Information heb ik nooit voorbij zien komen in dit topic. Is dit een nieuwe email die ze hebben toegevoegd?

• wauwwie
Munchie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:32:
Normaal gesproken is het ook eerst Order Submitted en dan binnen 48 uur Order Confirmation. Order Information heb ik nooit voorbij zien komen in dit topic. Is dit een nieuwe email die ze hebben toegevoegd?
Dat kan, maar ik heb nog nooit iets besteld op amd.com en zou het je niet kunnen vertellen. Dit is wat ik aan mail binnen kreeg. Paypal stuurde idd ook nog een mail, direct na de bestelling.

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-05 18:58
Munchie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:32:
Deze mails heb ik ontvangen voor mijn 6800XT:
1) Order submitted (bevat enkel je ordernummer en besteldatum)
2) Order confirmed (bevat o.a. je factuur- en leveradres en een wachtwoord om de status te checken op de site)
3) Order sent (met tracking info)
4) Factuur (met als onderwerp iets als "informatie over uw betaling", vrij vertaald uit mijn Franse mail omdat we in BE volgens die bedrijven allemaal Frans kunnen :p)

De factuur staat trouwens op datum van verzending dus dat is sowieso 1 van de laatste mails die je krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door bibi2205 op 29-04-2021 23:43 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• Jabadabadoe1
  • Laatst online: 09-12-2021
Steve Seagul schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:23:
[...]

Yes.

Heb ook me 3de mail binnen net 😃
Bijzonder bijzonder, ik durf toch wel met zekerheid te zeggen dat ik 1 van de eerste was (2 minuten voor telegram partalert) en nog geen melding binnen. Gek hoe ze dan vervolgens de bestellingen afhandelen.
wauwwie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:36:
[...]
Dat kan, maar ik heb nog nooit iets besteld op amd.com en zou het je niet kunnen vertellen. Dit is wat ik aan mail binnen kreeg. Paypal stuurde idd ook nog een mail, direct na de bestelling.
Zou je die information e-mail hier willen plaatsen, uiteraard voorzien van zwarte overheid lak waar nodig? Ben wel benieuwd naar de inhoud.
Jabadabadoe1 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:45:
[...]

Bijzonder bijzonder, ik durf toch wel met zekerheid te zeggen dat ik 1 van de eerste was (2 minuten voor telegram partalert) en nog geen melding binnen. Gek hoe ze dan vervolgens de bestellingen afhandelen.
Logica in afhandeling van orders bij AMD is ver te zoeken. Ik was bij de MB launch een van de eerste samen met nog een Tweaker. Ik moest 2 dagen wachten op e-mail nummer 2, de andere persoon had ze al binnen 10 minuten.

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:12
Zojuist ook de 3de mail(2de van amd) binnen en het lijkt erop dat ze mijn shipping address gefixed hebben op factuuradres staat mijn huisnnr dubbel maar bij shipping adress staat die goed :)

7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)

• wauwwie
wauwwie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:27:
[...]

Nee, derde mail van AMD
1e Order Submitted
2e Order Information
3e Order Confirmation
Sorry, de order information mail is inhoud van de bestel pagina, die ik mijzelf vanaf de werklaptop heb gestuurd. Bedtijd!

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Fijn die drops die ik 100 procent mis

Heeft het vaak fout

Verwijderd

tailfox schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:19:
Wat nog irritanter is dat je afhankelijk bent van script om add to cart zichtbaar te maken omdat hij beschikbaar komt voor die add to cart button verschijnt.

• izzet3838
Niet opgeven, gebruik het add to card script, en zorg dat je paypal altijd ingelogd is, na 5 weken had ik vandaag eindelijk beet, bekijk het zo elke week vergroot je kans want elke week verminderen het aantal mensen die nog proberen te scoren via de drop.

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-05 14:00
Deze ook weer gemist, maar dat kwam omdat ik in de auto zat, deze keer vind ik het niet erg, want ik ga voor een midnight black en die was er deze keer niet, wel merk ik dat de website nu veel langer in maintenance zit, dus eigenlijk hoop ik dat ze morgen toch nog een drop doen van beide 6800 XT modellen, kleine kans ik weet het, maar ja je weet maar nooit.

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-05 17:01
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:21:
[...]

Wat nog irritanter is dat je afhankelijk bent van script om add to cart zichtbaar te maken omdat hij beschikbaar komt voor die add to cart button verschijnt.
Is dat zo? Kan je alleen met add to cart script (praktisch) een kaart bestellen? Dat zou wel jammer zijn, ik snap dat nog niet..

Ik heb het script eens gezien maar totaal 0,0 verstand van in hoe dat werkt. (via telefoon en telegram alert: kan je daar ook met script werken dan? Of alleen via PC?)

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Verwijderd

Stef87 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:36:
[...]

Is dat zo? Kan je alleen met add to cart script (praktisch) een kaart bestellen? Dat zou wel jammer zijn, ik snap dat nog niet..

Ik heb het script eens gezien maar totaal 0,0 verstand van in hoe dat werkt. (via telefoon en telegram alert: kan je daar ook met script werken dan? Of alleen via PC?)
Je maakt een bookmark met de script en als je op product pagina zit klik je die bookmark die maakt add to cart zichtbaar, als hij dan beschikbaar is voegt hij hem toe aan de cart, zo niet krijg je lege cart, vandaag af en toe proberen toe te voegen en met geluk had ik hem bij de 3e poging toegevoegd en besteld voor de alert kwam.

• izzet3838
[...]

Probleem is dat door cache toestanden de knop niet altijd op tijd zichtbaar is ook als je refreshed, het script zorgt er gewoon voor dat de knop zichtbaar wordt als er dan stock is zou die(met 1000 clicks) moeten werken.

• Steve Seagul
Jabadabadoe1 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:45:
[...]

Ik had om 17:34 mijn bestelling gedaan met het add 2 cart script nog voor de part alert.

• izzet3838
Steve Seagul schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:45:
[...]

Ik had om 17:34 mijn bestelling gedaan met het add 2 cart script nog voor de part alert.
Oh wauw, ik heb mijne pas afgerekend rond 37(dus volledig doorlopen wel).

• Steve Seagul
[...]

Bij mij alleen op pc. Chrome browser op mobiel doet weinig ondanks dat ik dezelfde bookmark gebruikte.

• Proioxis
Confirmation binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vqX5We0-IHeBZ70uxNQsJc_xdqc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i0dzSFdmwlArXDHdZi6tep7Z.jpg?f=fotoalbum_large

• izzet3838
Hoe heb je er 3 weten te scoren :>

• Proioxis
izzet3838 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 07:25:
[...]

Hoe heb je er 3 weten te scoren :>
Hey allemaal,

code:
1

Ik weet het zelf ook niet. Bizar veel geluk denk ik.

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 16:45
[...]

Ik heb gisteren na de partalert handmatig een RX6700XT kunnen bestellen. Dus het is zeker niet onmogelijk zonder script.

Ik heb hier overigens de order confirmation ook binnen. Adres lijkt ook goed te staan, maar PayPal heeft ergens undefined tussendoor gegooid, er staat nu <woonplaats>, undefined <postcode> NL. Zie dat undefined ook terug in mijn PayPal account terwijl ik alle adresregels gewoon heb gevuld. Ik hoop dus wel dat het goed komt nu...

Edit: nog even lopen proberen in PayPal, maar had denk ik zelf iets fout gedaan. Mocht het dus mis gaan is het een typisch gevalletje 'user error' 8)7 . Maar heb er hoop op dat het goedkomt. Alle gegevens staan er namelijk op en kloppen gewoon.

[ Voor 12% gewijzigd door [MAUS] op 30-04-2021 08:20 ]

• wauwwie
izzet3838 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:41:
[...]

Probleem is dat door cache toestanden de knop niet altijd op tijd zichtbaar is ook als je refreshed, het script zorgt er gewoon voor dat de knop zichtbaar wordt als er dan stock is zou die(met 1000 clicks) moeten werken.
Zoals ik het begrijp. De website van AMD is voor de hele wereld, om die website over de hele wereld beschikbaar te houden wordt alle content (plaatjes scripts) via een Content Delivery Network (CDN) gehost. Een CDN is een cache welke bij jou in de buurt staat, de data hoeft minder ver te reizen om bij jou te komen en is dus sneller. Dat wil zegen dat de AMD website alleen de code host en dat alle content uit een CDN bij jou uit de buurt komt. Tijdens een drop gaat de amd website open en worden de CDN's gevuld/geupdate. Hierdoor zal je dus niet altijd de knop direct zien, maar kan je die wel forceren met "het" script. De website zelf verwacht al dat de knop er is.

CDN's hebben ook een caching functie en kunnen daardoor iets achterlopen op de werkelijkheid. Normaal is dit niet erg, maar nu elke seconde telt is dat wel erg.

• wauwwie
Steve Seagul schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:47:
[...]

Bij mij alleen op pc. Chrome browser op mobiel doet weinig ondanks dat ik dezelfde bookmark gebruikte.
Chrome op mobiel doet niets met de bookmark. Iemand heeft in dit topic gemeld dat bij Opera de bookmark link wel zou werken.

• Sebastiaandebru
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11-2025
Postman schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:59:
[...]

Akelig hoe dichtbij ik was met deze 'voorspelling'. B)
Ik moest nog aan je denken gisteren! Ergens wist ik dat jij het tijdstip goed had geraden! Echt wel grappig van AMD dat de random drop deze week op het oorspronkelijke drop tijdstip was.

Ik heb zelf een RX6800 weten te bemachtigen (vooralsnog, je weet het nooit tot hij binnen is)! Eindelijk, ik was/ben zo blij als een kind met een nieuw stuk speelgoed na al die maanden. Mijn hartslag was echt bizar hoog gisteren rond 17:34, uiteindelijk kunnen bestellen om 17:35:16. Ik ben voor het signaal van Part-Alert al in het proces gegaan doordat iemand in de chat daar "drop" riep.

Voor de mensen die nog een kaart moeten halen (sorry @Postman
als dingen al 100x dubbel zijn gemeld):

Overzicht van alle drops
Hierbij het overzicht van de drops (grotendeels gejat van iemand van Discord maar wel overgetypt haha):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S1DnD5SvFrdbjH10Qge8hp59WCE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UcTrvgkUhFG8PsQSTZqyl0Kz.jpg?f=user_large

Link CAT15/CAT16
Gebruik de volgende link om een indicatie te krijgen of er die dag een drop aan komt. Wijzig gewoon het productid in het id van het product dat je wilt. Zoals al vaker gezegd in dit topic:
CAT15 = geen interne voorraad.
CAT16 = wel een interne voorraad.

Meestal zie je dat op de dag van een drop de producten al gedurende de dag op CAT16 worden gezet.
Gisteren kon je tegen 17:00 zien dat er geen voorraad was voor de RX6800XT en wel voor de RX6800, je hoeft dan al geen moeite te doen voor de XT variant.

http://store.digitalriver...458374100&SiteID=defaults

Paypal refresh script
Iemand had hier een paypal refresh script gepost, super handig en ik heb het ook gebruikt. Hierdoor blijft Paypal ingelogd, uiteraard brengt dit ook een risico met zich mee (het is nooit verstandig dit soort betaalomgevingen open te laten lijkt mij). Ik krijg nu wel een melding op Paypal dat het niet de bedoeling is code te draaien op hun website haha:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
javascript:(async () => {
    var timeoutDiv = document.getElementById("sessionTimeout");
    var clickEvent = new Event("click");
    setInterval(() => {
        if (timeoutDiv.ariaHidden === "false") {
            timeoutDiv.dispatchEvent(clickEvent);
            console.log("Clicked to prevent timeout");
        }
        console.log("Checking");
    }, 3000);
})()

Discord Part Alert tover knop op je scherm script
Het volgende script tover de bekende "add-to-cart" knop op de productpagina, ook als de officiele knop er nog niet is. Dit is handig omdat je vaak al een paar minuten voordat de officiele knop er is al iets toe kunt voegen aan je mandje.

code:
1
javascript:(async () => { s=document.createElement('script'); s.innerHTML=(await (await fetch(`https://gist.githubusercontent.com/PartAlert/a9e8bb6f3b6709ba3a56665164f03978/raw/amd.js?v=${new Date().getTime()}`)).text()); document.body.appendChild(s); })()

Uiteraard laat het jullie weten als mijn kaart binnen is, fingers crossed dat ik hem ook daadwerkelijk ga krijgen! Ben echt zo super blij!

[ Voor 2% gewijzigd door Sebastiaandebru op 30-04-2021 08:45 . Reden: Verkeerd tijdstip in afbeelding ]

@Sebastiaandebru bedankt, heb je post ook gepind!

Grappig dat iedereen dat overzicht van de drops claimt, terwijl het gewoon een kopie van de topicstart is :P
En die is oorspronkelijk opgezet door @Munchie. Je ziet het zelfs op Reddit en in Duitsland voorbij komen.

Verwijderd

Hmmmm 6900 xt staat weer bijna boven aan zou er nog een drop aan komen ?

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 14:26
Sebastiaandebru schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:07:
[...]
Link CAT15/CAT16
Gebruik de volgende link om een indicatie te krijgen of er die dag een drop aan komt. Wijzig gewoon het productid in het id van het product dat je wilt. Zoals al vaker gezegd in dit topic:
CAT15 = geen interne voorraad.
CAT16 = wel een interne voorraad.

Meestal zie je dat op de dag van een drop de producten al gedurende de dag op CAT16 worden gezet.
Gisteren kon je tegen 17:00 zien dat er geen voorraad was voor de RX6800XT en wel voor de RX6800, je hoeft dan al geen moeite te doen voor de XT variant.
Hopen dat die niet massaal door refresh plugins wordt gemonitored nu en ze dat verdacht gaan vinden.

Overigens geven alle kaarten momenteel de melding "CAT16". Nog een drop? :X

• BlasterBoy
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-10-2021
Is er nog duidelijkheid over de aantallen van de drop van gister?
Was het ook daadwerkelijk laag zoals een aantal keer werd gezegd.

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11-2025

d3x

Speedway4 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:13:
[...]

Hopen dat die niet massaal door refresh plugins wordt gemonitored nu en ze dat verdacht gaan vinden.

Overigens geven alle kaarten momenteel de melding "CAT16". Nog een drop? :X
nee hoor de 6800 XT staat op 15

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase

Verwijderd

Hopelijk veel want mijn order staat nog steeds processing wel confirmed, maak me zorgen dat spontaan gecanceled wordt omdat niet leverbaar is wat raar zou zijn, want ziet er na uit dat er nog een drop aan komt.

• BlasterBoy
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-10-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:38:
Hopelijk veel want mijn order staat nog steeds processing wel confirmed, maak me zorgen dat spontaan gecanceled wordt omdat niet leverbaar is wat raar zou zijn, want ziet er na uit dat er nog een drop aan komt.
Is het niet gewoon normaal dat de kaarten zolang ze nog bovenaan staan wat volgens mij normaal is tot minimaal 1 dag na de drop dat ze gedurende op CAT16 blijven staan?

Verwijderd

BlasterBoy schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:40:
[...]

Is het niet gewoon normaal dat de kaarten zolang ze nog bovenaan staan wat volgens mij normaal is tot minimaal 1 dag na de drop dat ze gedurende op CAT16 blijven staan?
Geen idee, dat zou dus betekenen dat als de laatste kaart shipped is hij weer na beneden gaat.

• timxehanort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01 09:51
BlasterBoy schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:36:
Ik zie hier op Tweakers veel mensen die gisteren een 6700XT hebben kunnen krijgen. Zelf ging ik voor een 6800, maar ik ving bot. Denk dat er weinig 6800s waren.

• Speedway4
BlasterBoy schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:40:
[...]

Ja daar lijkt het wel op inderdaad. Jammer :P
BlasterBoy schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:36:
216 stuks van de 6700 XT, 240 stuks van de 6800, 373 van de 6900 XT

De 6900 XT was ook vrij lang beschikbaar als ik sommigen moet geloven. Zelf succesvol voor de 6800 gegaan :)

[ Voor 7% gewijzigd door Speedway4 op 30-04-2021 09:45 ]

• trabuca
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 07:19
timxehanort schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:41:
[...]

Ik zie hier op Tweakers veel mensen die gisteren een 6700XT hebben kunnen krijgen. Zelf ging ik voor een 6800, maar ik ving bot. Denk dat er weinig 6800s waren.
Ik ging ook voor een 6800. Ondanks dat ik binnen 40 seconden na de part alert op 17:35u voorbij aan paypal screen en bij confirm order screen zat, ving ik ook bot. Ik had beter op een 6700xt kunnen gokken, daarvan heb ik het idee dan mensen hem zelfs iets later nog te pakken kregen.

De echte drop was dna ook zo'n 1 a 1,5 minuut vóór de part alert 😔

• tomassonl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-02-2025
Ik was er rond 17:45 bij en ik heb denk ik ruim 150 captcha's ingevuld, wellicht het dubbele, om een 6900 te pakken te krijgen. Dit deed ik in een redelijk tempo, waardoor mijn Firefox browser geblokkeerd werd door AMD. Daarnaast gebruikte ik tegelijk ook mijn telefoon, werklaptop en de Edge browser (toen Firefox geblokkeerd werd).

Iedere keer als ik weer geslaagd was voor de Captcha test, kreeg ik dat mooie blauwe kleine roterende symbool, waarna het in mijn mandje zou moeten vallen. Het mandje bleef echter ten aller tijden leeg helaas.

Nu vraag ik mij het volgende af: Op het gehele productoverzicht in de shop, zag ik steeds alleen de "add to cart" knop voor 1 of 2 CPU's. Echter wanneer ik dan de productpagina van de 6900 zelf opende, was de "add to cart" knop daar dus wel. Die knop bleef daar zelfs to +-19:00 zichtbaar, maar leverde mij dus nooit enig succes op. Ergens net na 19:00 verdween de knop.

Zat net ook nog even mijn Firefox instellingen te checken en add-blocker heb ik uit en all cookies geaccepteerd. Bescherming tegen tracking had ik wel aan. Ik hoop maar dat dat laatste de oorzaak was dat het niet lukte iets in mijn mandje te krijgen. Ik denk dat ik nog 1 poging aan kan om al die captcha's te doen, voor ik naar een gesticht gebracht moet worden :+

• Speedway4
tomassonl schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:13:
Ik was er rond 17:45
[...]
Bescherming tegen tracking had ik wel aan. Ik hoop maar dat dat laatste de oorzaak was dat het niet lukte iets in mijn mandje te krijgen. Ik denk dat ik nog 1 poging aan kan om al die captcha's te doen, voor ik naar een gesticht gebracht moet worden :+
Ligt niet aan het laatste, je was gewoon ruim te laat.

Edit:
Volgende keer dus echt klaarzitten als je een kans wilt maken!

[ Voor 7% gewijzigd door Speedway4 op 30-04-2021 10:16 ]

• izzet3838
trabuca schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:51:
[...]

Ik ging ook voor een 6800. Ondanks dat ik binnen 40 seconden na de part alert op 17:35u voorbij aan paypal screen en bij confirm order screen zat, ving ik ook bot. Ik had beter op een 6700xt kunnen gokken, daarvan heb ik het idee dan mensen hem zelfs iets later nog te pakken kregen.

De echte drop was dna ook zo'n 1 a 1,5 minuut vóór de part alert 😔
Om 37 na had ik succesvol de 6700xt afgerekend, was er wel binnen 10 seconden na de alert bij(zat toevallig en mijn burea) en paypal en amd stonden al open, maar heb 2 captchas moeten invullen en je moet ook 1000X klikkekn als ik wat videos bekijk is het verschil tussen beide ook niet zo groot vandaar dat ik de xt heb genomen.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:17

scorpie

Supra Addict

Ik ga denk ik maar 'pc building simulator' aanschaffen (nu in de aanbieding!), wellicht dat ik dan wel een videokaart kan scoren! :+

Ach ja, ik zie het ook gewoon maar als tijdelijke afleiding ofzo haha.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• filthymushroom
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:35
scorpie schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:18:
Ik ga denk ik maar 'pc building simulator' aanschaffen (nu in de aanbieding!), wellicht dat ik dan wel een videokaart kan scoren! :+

Hahaha, wat een creatief idee. Het zal niet dezelfde voldoening geven ben ik bang :+

Goed om te horen dat in ieder geval een aantal tweakers een gpu hebben gevangen!

• DennisD1973
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06:21
scorpie schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:18:

Grappig programma inderdaad met PC diagnose/reparatie als spel element.

En voordeel is dat iedere PC samen te stellen is zonder gebrek aan onderdelen ;)

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-05 13:14
Zouden we vandaag nog een drop kunnen verwachten gezien de volgorde nogsteeds de GPU’s bovenaan laat zien?

Overigens helaas al enkele weken naast het net gegrepen ook al zat ik bij de alert al klaar met de site en PayPal open. Hopen op snel weer een grotere voorraad 6800XT.

• tomassonl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-02-2025
michaelw1998 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:25:
Zouden we vandaag nog een drop kunnen verwachten gezien de volgorde nogsteeds de GPU’s bovenaan laat zien?

Overigens helaas al enkele weken naast het net gegrepen ook al zat ik bij de alert al klaar met de site en PayPal open. Hopen op snel weer een grotere voorraad 6800XT.
Als de drops georganiseerd worden door een Europese entiteit en het personeel dat zich bezighoudt met deze drops ook in Europa bevindt, acht ik het uitgesloten een drop te zien op een vrijdagavond. Ze gaan hier geen overuren voor betalen in het geval de website ermee ophoudt, het alloceren van voorraad voor de drops en andere mogelijke menselijke handelingen die gedaan zouden moeten worden.

Desalniettemin,ik hoop het wel tegen beter weten in...
Pagina: 1 ... 162 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord