Ik moest nog aan je denken gisteren! Ergens wist ik dat jij het tijdstip goed had geraden! Echt wel grappig van AMD dat de random drop deze week op het oorspronkelijke drop tijdstip was.
Ik heb zelf een RX6800 weten te bemachtigen (vooralsnog, je weet het nooit tot hij binnen is)! Eindelijk, ik was/ben zo blij als een kind met een nieuw stuk speelgoed na al die maanden. Mijn hartslag was echt bizar hoog gisteren rond 17:34, uiteindelijk kunnen bestellen om 17:35:16. Ik ben voor het signaal van Part-Alert al in het proces gegaan doordat iemand in de chat daar "drop" riep.
Voor de mensen die nog een kaart moeten halen (sorry @
Postman
als dingen al 100x dubbel zijn gemeld):
Overzicht van alle drops
Hierbij het overzicht van de drops (grotendeels gejat van iemand van Discord maar wel overgetypt haha):
Link CAT15/CAT16
Gebruik de volgende link om een indicatie te krijgen of er die dag een drop aan komt. Wijzig gewoon het productid in het id van het product dat je wilt. Zoals al vaker gezegd in dit topic:
CAT15 = geen interne voorraad.
CAT16 = wel een interne voorraad.
Meestal zie je dat op de dag van een drop de producten al gedurende de dag op CAT16 worden gezet.
Gisteren kon je tegen 17:00 zien dat er geen voorraad was voor de RX6800XT en wel voor de RX6800, je hoeft dan al geen moeite te doen voor de XT variant.
http://store.digitalriver...458374100&SiteID=defaults
Paypal refresh script
Iemand had hier een paypal refresh script gepost, super handig en ik heb het ook gebruikt. Hierdoor blijft Paypal ingelogd, uiteraard brengt dit ook een risico met zich mee (het is nooit verstandig dit soort betaalomgevingen open te laten lijkt mij). Ik krijg nu wel een melding op Paypal dat het niet de bedoeling is code te draaien op hun website haha:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| javascript:(async () => {
var timeoutDiv = document.getElementById("sessionTimeout");
var clickEvent = new Event("click");
setInterval(() => {
if (timeoutDiv.ariaHidden === "false") {
timeoutDiv.dispatchEvent(clickEvent);
console.log("Clicked to prevent timeout");
}
console.log("Checking");
}, 3000);
})() |
Discord Part Alert tover knop op je scherm script
Het volgende script tover de bekende "add-to-cart" knop op de productpagina, ook als de officiele knop er nog niet is. Dit is handig omdat je vaak al een paar minuten voordat de officiele knop er is al iets toe kunt voegen aan je mandje.
code:
1
| javascript:(async () => { s=document.createElement('script'); s.innerHTML=(await (await fetch(`https://gist.githubusercontent.com/PartAlert/a9e8bb6f3b6709ba3a56665164f03978/raw/amd.js?v=${new Date().getTime()}`)).text()); document.body.appendChild(s); })() |
Uiteraard laat het jullie weten als mijn kaart binnen is, fingers crossed dat ik hem ook daadwerkelijk ga krijgen! Ben echt zo super blij!
[
Voor 2% gewijzigd door
Sebastiaandebru op 30-04-2021 08:45
. Reden: Verkeerd tijdstip in afbeelding ]