Je bent volkomen correct met deze aanname.
Helaas lijkt er veel meer mogelijk dan we weten. Ook ik vraag me nog steeds af hoe PartAlert precies de drop weet aan te geven zonder tientallen dollars per dag weg te branden.
Dat het nog steeds mogelijk is een drop te zien zonder dat er knoppen op de website zichtbaar zijn is ondertussen wel gebleken.
Nog even over het gebruik van scripts op de website, hier lijkt wat onduidelijkheid te zijn over mijn opmerking dat er data naar AMD gestuurd wordt. Er draait een debug script op de AMD website die alles aan JavaScript code naar een server stuurt. Ik dacht eerst dat dit een AMD of Digital River server was, maar dat is niet correct. Ik weet niet wat er met deze data op de achtergrond gebeurt.
Conclusie: ik kan niet met zekerheid zeggen dat AMD weet heeft van scripts die in de console geladen worden. Ik kan ook niet met zekerheid zeggen dat ze er geen weet van hebben.
Enige wat ik zeker weet is dat ze niets met die data doen op dit moment. Alle annuleringen die ik zie online zijn terug te voeren op andere redenen.
Edit: dit is even los van de data die verstuurd wordt voor de bot detectie. Deze is namelijk encoded en ik weet niet wat ze precies daarmee versturen en controleren. Je bent in ieder geval qua tracking nog beter af bij een Facebook, want ze weten werkelijk alles van je systeem. Tot je soort bios aan toe.
[
Voor 10% gewijzigd door
Postman op 28-04-2021 20:50
]