Ja precies, dat leek mij ook, dus de uitspraak "Alles is weer weg" is dan wel gek.
maar misschien een troll, heb geen mensen gezien die een plaatje van een geslaagde order posten, wat normaal wel gebeurd..
ja ze lopen die site niet voor niks aan te passen in de uren ervoor. komt wel wat lijkt mij maar wanneer.....Moosehouse schreef op donderdag 15 april 2021 @ 20:42:
Zou er nog wat komen?
Hoe moeten wij het weten?Moosehouse schreef op donderdag 15 april 2021 @ 20:42:
Zou er nog wat komen?
Heeft het vaak fout
Het is daar pas 12 uur in de middag dus het kan altijd nog.Moosehouse schreef op donderdag 15 april 2021 @ 20:42:
Zou er nog wat komen?
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
het is 13h45 in Austin en 11h45 in Santa ClaraKirovAir schreef op donderdag 15 april 2021 @ 20:43:
[...]
Het is daar pas 12 uur in de middag dus het kan altijd nog.
[ Voor 6% gewijzigd door d3x op 15-04-2021 20:46 ]
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase
Nogmaals, dit gebeurd 24/7wortelsky schreef op donderdag 15 april 2021 @ 20:43:
[...]
ja ze lopen die site niet voor niks aan te passen in de uren ervoor. komt wel wat lijkt mij maar wanneer.....
beetje hoop is toch niet verkeerd
Wisselkoersen wel ja. Maar Captcha aan- en uitzetten niet.
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 27-01 22:33
- Sapphire Nitro+
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Nee, en ook de volgorde van de kaarten is nooit zo lang zo geweest.-jacQues- schreef op donderdag 15 april 2021 @ 20:50:
[...]
Wisselkoersen wel ja. Maar Captcha aan- en uitzetten niet.
Denk dat ze achter een probleem zijn gekomen met de captcha en het daarom niet gebeurt de drop. Maar of het nog gaat komen, geen idee...
[ Voor 6% gewijzigd door aaahaaap op 15-04-2021 20:58 ]
die problemen hebben ze toch elke week, en gooien ze het maar weer uit?Postman schreef op donderdag 15 april 2021 @ 20:52:
[...]
Nee, en ook de volgorde van de kaarten is nooit zo lang zo geweest.
Denk dat ze achter een probleem zijn gekomen met de captcha en het daarom niet gebeurt de drop. Maar of het nog gaat komen, geen idee...
Hoe lang hebjet uitgehouden? Ik zit hier nu exact 4u
Ik eis een koekje...
Hier al 5 uur. Wat een idiote situatie is dit ook.Joindry schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:00:
[...]
Hoe lang hebjet uitgehouden? Ik zit hier nu exact 4u![]()
Ik eis een koekje...
Effe het werk mailen, morgen ziek melden
Om iedereen even een hart onder de riem te steken hieronder het bewijs dat ze echt bestaan! Laatst binnen gekomen uit een amd-drop.
Neen maar ik blijf wachten tot middernacht vandaag en dan kan ik morgen uitslapenVanbeton schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:05:
Verwacht je dat het morgen komt dan?
Ff browser storage clearen, dan krijg je weer een nieuwe cookie van AMD.comJoindry schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:00:
[...]
Hoe lang hebjet uitgehouden? Ik zit hier nu exact 4u![]()
Ik eis een koekje...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zo ik heb vanaf 17;30 continue lopen refreshen, refresh plugin geisntalleerd, block amd, plugin verwijderd, handmatig refresh, block amd, tweakers forum checken,cookies weggepleurd,, refresh amd, inloggen paypal, refresh amd, block amd, cookies wegepleurd, refresh, andere browser opgestart, refresh amd, tweakers forum checken, terug naar amd refresh, paypal weer inloggen.. etc etc etcMelvin44 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:02:
[...]
Hier al 5 uur. Wat een idiote situatie is dit ook.
Ik ben het eigenlijk wel meer dan zat!
Goed, tot volgende donderdag dan maar weer he...
En ze hebben 14 januari en 15 april zoals het er naar uit ziet overgeslagen. Komt niet vaak voor.JordyBl schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:43:
in de laatste 15 weken is er pas 1 keer een latere drop geweest.... dat was 1 april
[Afbeelding]
Kan je dat dan ergens terug zien of ben je al zolang bezig?Joosie200 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:07:
[...]
En ze hebben 14 januari en 15 april zoals het er naar uit ziet overgeslagen. Komt niet vaak voor.
jody2k in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"Not_Amused schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:12:
[...]
Kan je dat dan ergens terug zien of ben je al zolang bezig?
Tabelletje in de TS.
Vergeet niet het eten overslaan/iets regelen etc.Tmaster schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:07:
[...]
Zo ik heb vanaf 17;30 continue lopen refreshen, refresh plugin geisntalleerd, block amd, plugin verwijderd, handmatig refresh, block amd, tweakers forum checken,cookies weggepleurd,, refresh amd, inloggen paypal, refresh amd, block amd, cookies wegepleurd, refresh, andere browser opgestart, refresh amd, tweakers forum checken, terug naar amd refresh, paypal weer inloggen.. etc etc etc
Misschien dan toch de vertraagde delay van dat schip in het Suez kanaal.Joosie200 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:07:
[...]
En ze hebben 14 januari en 15 april zoals het er naar uit ziet overgeslagen. Komt niet vaak voor.
Ze houden dat schip in gijzeling voor 900 miljoen, dus daar kunnen best wat kaarten tussen zittenTweekzor schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:19:
[...]
Misschien dan toch de vertraagde delay van dat schip in het Suez kanaal.
zit nog wel wat ruimte opcaramba6667 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:22:
Zullen de kaarten gauw nog "ietsje" duurder van gaan worden
3 maanden lang 5 uur per dag, als we die uren hadden gewerkt hadden we een mooie scalperkaart kunnen kopenTmaster schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:07:
[...]
Zo ik heb vanaf 17;30 continue lopen refreshen, refresh plugin geisntalleerd, block amd, plugin verwijderd, handmatig refresh, block amd, tweakers forum checken,cookies weggepleurd,, refresh amd, inloggen paypal, refresh amd, block amd, cookies wegepleurd, refresh, andere browser opgestart, refresh amd, tweakers forum checken, terug naar amd refresh, paypal weer inloggen.. etc etc etc
7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)
Site is nog steeds in maintenance dus helaas niet.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Nee, wel een van de weinigeExola schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:58:
Ben ik een van de weinig, die weigert de hoop voor een drop op te geven?
Wat een **********-zooi..
Stay strong!michaelkamen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:05:
Ik begin na al die maanden toch steeds meer de neiging te krijgen om maar een scalper op te gaan zoeken.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Don't worry, ik had met de eerste poging meteen een 6800 XTmichaelkamen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:05:
Ik begin na al die maanden toch steeds meer de neiging te krijgen om maar een scalper op te gaan zoeken.
Secsytime schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:09:
[...]
Don't worry, ik had met de eerste poging meteen een 6800 XT![]()
Of is ie te koop?
[ Voor 5% gewijzigd door michaelkamen op 15-04-2021 22:10 ]
Ik ben ook nog steeds aan het kijken, maar ik weet dat de drop toch niet meer komt. Misschien vanaf nu op vrijdagen?Exola schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:12:
Come one AMD, geef ons een late night drop ;D
Vrijdagen hoop ik niet die zijn heilig voor mij en dan ga ik niet als een gek achter mijn computer zitten wachten voor een drop. Ik houd het voor gezien. Al sinds 16.30 aanwezig.. genoeg voor vandaag.MartinPRO schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:16:
[...]
Ik ben ook nog steeds aan het kijken, maar ik weet dat de drop toch niet meer komt. Misschien vanaf nu op vrijdagen?
Succes strijders!
Coming up?
Reference 0.1427655f.1618518947.1c8538f
Zonder F5 te gebruiken?
[ Voor 100% gewijzigd door Secsytime op 15-04-2021 22:45 ]
Heb al uren geen f5 gebruikt zag het toevallig op discord toen pas geprobeerd..Ferio schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:38:
Jullie hebben een ban.. hij werkt gewoon goed.
Dan een ban krijgen, Mooi Wark.
Heb dat ook 1x gehad, was bij de eerste keer al raak.BlackBarryNL schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:39:
[...]
Heb al uren geen f5 gebruikt zag het toevallig op discord toen pas geprobeerd..
[ Voor 100% gewijzigd door Secsytime op 15-04-2021 22:44 ]
Let op:
Zero tolerance topic.
Misschien een foutje voor iedereen die op dat moment op de site kwam?
Niks raars gedaan. Geen F5. Geen script.
Wereldwijd volgens mij, toen jullie vorige week de midnight edition drop hadden rond 15:00 kon ik die in Amerika (om 9 uur in de ochtend) kopen op de Amerikaanse AMD winkel.MartinPRO schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:49:
Drop op 23.00 lijkt me wel erg onwaarschijnlijk. Drop is voor Europese markt of ook USA?
[ Voor 3% gewijzigd door Stroopwafels op 15-04-2021 22:51 ]
Ahaa, dus hij kan ook gewoon om 3.00 droppen..Stroopwafels schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:50:
[...]
Wereldwijd volgens mij, toen jullie vorige week de midnight edition drop hadden rond 15:00 kon ik die in Amerika (om 9 uur in de ochtend) kopen op de Amerikaanse AMD winkel.
beloon ons amd
[ Voor 11% gewijzigd door van4658 op 15-04-2021 22:53 ]
Normaal - D`n Anholder Wint.
Deze lijken per regio te komen nu en dan. Ik had em net ook voor een goeie 5 minuten. Nu ook weer opgelost.caramba6667 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:36:
The page you are trying to access is currently unavailable
Reference 0.1427655f.1618518947.1c8538f
Zonder F5 te gebruiken?
Hoop heb ik al even niet meer, maar het staat wel nog open.
Ach weet je, hoop doet leven.Joindry schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:59:
[...]
Deze lijken per regio te komen nu en dan. Ik had em net ook voor een goeie 5 minuten. Nu ook weer opgelost.
Hoop heb ik al even niet meer, maar het staat wel nog open.
Ik snapte het ook even niet, maar had inderdaad gezien dat die een minuut of 5 zou duren, dus ben 7 minuten offline gegaan bij AMD, en kon gewoon mijn ding weer doen inderdaad, wel vervelend als er net een drop geweest zou zijn, hehe
Of ze hebben alle kaarten aan LTT gegevenSlckaer schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 00:04:
Voorlopig dus nog geen drop voor de donderdag. Zou zomaar kunnen dat ze een weekje overslaan, misschien hebben die twee verkopers bij AMD wel een weekje vrij en ligt de verkoop deze week stil. Stiekem hoop ik dat er vannacht nog een drop komt en ik die letterlijk in mijn dromen misloop. Dat is voor mij een teken van geruststelling dat er in elk geval aanbod is voor adviesprijs.
Ja ik weet persoonlijk niet of ik blij moet worden van zulke acties. Onder de streep betekend dat minder kaarten in de retail channel en dus minder kansen voor gewone brave consumenten. en importeren is geen optie want dan betaal je nog veel meer.Munchie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 00:08:
[...]
Of ze hebben alle kaarten aan LTT gegeven![]()
[Afbeelding]
Ummmmmm....nee! Juist meer kaarten voor gewone brave consumenten dankzij deze actie. LTT verkoopt ze voor AVP en alleen na een 'test'. Ze doen juist veel goed werk tegen de scalpers. Dat ze in Canada zitten en jij niet, kunnen zij natuurlijk ook niks aan doen.computerjunky schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 00:44:
[...]
Ja ik weet persoonlijk niet of ik blij moet worden van zulke acties. Onder de streep betekend dat minder kaarten in de retail channel en dus minder kansen voor gewone brave consumenten. en importeren is geen optie want dan betaal je nog veel meer.
Hun site zal tenminste beter werken als de amd siteMunchie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 00:08:
[...]
Of ze hebben alle kaarten aan LTT gegeven![]()
[Afbeelding]
Denk niet dat die kaarten uberhaupt voor de europese markt bestemd waren hoor.computerjunky schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 00:44:
[...]
Ja ik weet persoonlijk niet of ik blij moet worden van zulke acties. Onder de streep betekend dat minder kaarten in de retail channel en dus minder kansen voor gewone brave consumenten. en importeren is geen optie want dan betaal je nog veel meer.
7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)
Heeft het vaak fout
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Klein kansje voor vanmiddag of maandag of dinsdagtailfox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 06:52:
Jammer van de geen drop
Of woensdag of toch weer donderdagPostman schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:24:
[...]
Klein kansje voor vanmiddag of maandag of dinsdag
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Precies mijn gedachten, zou je uit mijn hoofd willen gaanJohnnyV76 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:52:
Dus toch niks beschikbaar gekomen gister... dat is wel tegen de verwachtingen in zeg. Wellicht hadden ze toch technische problemen (met de reCaptcha oid) waardoor ze uiteindelijk toch maar niet de shop open gegooid hebben. Niemand die het weet natuurlijk maar toch raar dat er geen drop is geweest. Wie weet vandaag of de komende dagen al verwacht ik zelf dat er pas volgende week donderdag weer wat komt.
Ik denk ook wel dat die inschatting correct is. Maar of ze daarom gaan afwijken van hun "vast stramien" op donderdagen te droppen is gewoon koffiedik kijken.JohnnyV76 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:52:
Dus toch niks beschikbaar gekomen gister... dat is wel tegen de verwachtingen in zeg. Wellicht hadden ze toch technische problemen (met de reCaptcha oid) waardoor ze uiteindelijk toch maar niet de shop open gegooid hebben. Niemand die het weet natuurlijk maar toch raar dat er geen drop is geweest. Wie weet vandaag of de komende dagen al verwacht ik zelf dat er pas volgende week donderdag weer wat komt.
Ik geloof eerder dat er volgende week een grotere lading gedropt zal worden, (inclus de gefaalde drop van deze week). Dan hebben ze een week de tijd hun IT departement onder hun z*k te geven voor een fout geïmplemeneerde captha.
Enige verschil is dat hier bij mij thuis bij het thuiswerken nu wel continu een thuislaptop open staat met een refrsh per 30 sec op de amd pagina in plaats van enkel op donderdagnamiddag.
[ Voor 9% gewijzigd door Joindry op 16-04-2021 09:43 ]
Misschien ligt daarin ook wel het antwoord waarom ze soms wel / soms niet droppen, en soms wat meer, soms wat minder?
Ik ga in elk geval vandaag maar weer een aantal keren F5'en.. alleen niet zo vaak als gisteren
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
AMD kaarten bij AMD worden alleen verkocht door AMD.scorpie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:56:
Ik heb sowieso een vraag rondom deze drops. Weet niet hoe relevant die vraag precies is, maar ik was gewoon nieuwsgierig; Hoe bepalen ze hoeveel GPU's ze gaan droppen iedere week? Ik bedoel, er is meer dan genoeg vraag van de markt, dus ze kunnen ze ook gewoon naar resellers sturen.. Zijn dit dan wellicht de teruggestuurde batches? Of houden ze echt een kleine selectie apart dat van de assembly line afkomt?
Misschien ligt daarin ook wel het antwoord waarom ze soms wel / soms niet droppen, en soms wat meer, soms wat minder?
Ik ga in elk geval vandaag maar weer een aantal keren F5'en.. alleen niet zo vaak als gisteren
Heeft het vaak fout
Volgens mij is het meer een kwestie van de hoge hoed... Ik denk dat ze gewoon de inventory van de lokale distributiepunten in de gaten houden en op basis daarvan bepalen of er in een regio (bv. de EU) genoeg is om de kaarten verkoopbaar te zettten. Het lijkt er op dat ze bijvoorbeeld 100-200 producten opsparen en dan de sluis openzetten voor de consument. Het zijn alsnog geen grote aantallen, maar het is iedere keer wel genoeg om weer een paar mensen blij te maken op dit forum.scorpie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:56:
Ik heb sowieso een vraag rondom deze drops. Weet niet hoe relevant die vraag precies is, maar ik was gewoon nieuwsgierig; Hoe bepalen ze hoeveel GPU's ze gaan droppen iedere week?
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Toch lijken de productie aantallen flink tegen te vallen, even een simpele berekening zeg dat er elke week 300 kaarten beschikbaar komen per regio (EU, US, Canada, UK, China, Aus, Samerika, India, south asia.) dan zou dat betekenen dat er gemiddeld 3000 kaaten per week geproduceerd worden, nu moet je dat natuurlijk met een flinke korrel zout nemen maar dan nog lijkt me dat erg weinig.zzzzz schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:07:
[...]
Volgens mij is het meer een kwestie van de hoge hoed... Ik denk dat ze gewoon de inventory van de lokale distributiepunten in de gaten houden en op basis daarvan bepalen of er in een regio (bv. de EU) genoeg is om de kaarten verkoopbaar te zettten. Het lijkt er op dat ze bijvoorbeeld 100-200 producten opsparen en dan de sluis openzetten voor de consument. Het zijn alsnog geen grote aantallen, maar het is iedere keer wel genoeg om weer een paar mensen blij te maken op dit forum.
Partner modellen lijken nog schraarser te zijn.
Ja klopt. Na de test wordt er een kaart voor je gereserveerd. Dus geen haast met het invullen van je gegevens en betalen. Mocht je te laat zijn, dan kom je in de reseve-rij, want er zijn mensen die de betaling niet binnen een kwartier (?) voltooien.izzet3838 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 02:06:
[...]
Hun site zal tenminste beter werken als de amd site![]()
[...]
Denk niet dat die kaarten uberhaupt voor de europese markt bestemd waren hoor.
Linus heeft expliciet gezegd dat er geen grenzen zijn en iedereen vanuit de hele wereld mag bestellen. Echter zijn de transport- en douanekosten natuurlijk mogelijk een dingetje. Maar dan nog zit je onder de scalperprijzen.
In de essentie heb je gelijk denk ik, maar ik verwacht dat de productie van de AIB partners best oke eigenlijk. Een groot deel van die kaarten lijken echter via het grijze segment te 'verdwijnen' aan miningfarms of aan OEMs.Tirinium schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:24:
[...]
Dat zou dat betekenen dat er gemiddeld 3000 kaaten per week geproduceerd worden, nu moet je dat natuurlijk met een flinke korrel zout nemen maar dan nog lijkt me dat erg weinig.
Het zou zo maar kunnen dat de productie bijvoorbeeld 5000 kaarten per week is en dat ca. de helft via AMD.com verkocht word en de andere helft voor het 'vrije' segment is waar al helemaal geen peil op te trekken is als consument. Ik heb zelf dan in januari een Gigabyte kaart weten te kopen, maar volgens mij zijn die sindsdien ook eigenlijk niet meer voorbij gekomen.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Dat klopt wel aardig denk ik, XFX, ASRock en MSI lijken de grote 3 in Europa te zijn de overige merken zie je amper. Daarbij denk ik dat de markt van duurkopers eindelijk verzadigd is, als ik nu op GPUtracker kijk voor de RX6800 XT staan er 3 en al 2 weken lang dezelfde van dezelfde verkopers.zzzzz schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:46:
[...]
In de essentie heb je gelijk denk ik, maar ik verwacht dat de productie van de AIB partners best oke eigenlijk. Een groot deel van die kaarten lijken echter via het grijze segment te 'verdwijnen' aan miningfarms of aan OEMs.
Het zou zo maar kunnen dat de productie bijvoorbeeld 5000 kaarten per week is en dat ca. de helft via AMD.com verkocht word en de andere helft voor het 'vrije' segment is waar al helemaal geen peil op te trekken is als consument. Ik heb zelf dan in januari een Gigabyte kaart weten te kopen, maar volgens mij zijn die sindsdien ook eigenlijk niet meer voorbij gekomen.
[ Voor 9% gewijzigd door Tirinium op 16-04-2021 10:50 ]
Hierin is wel de aanname dat alles 'publiekelijk' beschikbaar is. Dus bijv geen OEM of directe verkoop aan cryptominers. De enige die exact weet hoeveel ze produceren is AMD, maar ik zou niet uitgaan van de getallen die wij tot onze beschikking hebben.Tirinium schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:24:
[...]
dan zou dat betekenen dat er gemiddeld 3000 kaaten per week geproduceerd worden, nu moet je dat natuurlijk met een flinke korrel zout nemen maar dan nog lijkt me dat erg weinig.
https://www.megekko.nl/pr...-6900-XT-NITRO-Videokaart
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |