Glazenbol zegt ja.Nielster schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:47:
Staan eigenlijk alle beschikbare items bovenaan de pagina? Of kan er bijvoorbeeld iets beschikbaar zijn wat helemaal beneden staat.
Was meer een vraag voor mensen die in de vorige weken wat hebben gezien, maar bedankt voor je antwoord.
Afgelopen weken was ook geen touw aan vast te knopen eigenlijk.Nielster schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:48:
[...]
Was meer een vraag voor mensen die in de vorige weken wat hebben gezien, maar bedankt voor je antwoord.
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 27-01 22:33
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ik had het helemaal goed met wat ging komen. Dat de site vervolgens *poof* deed...shadowkid053 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:49:
[...]
Afgelopen weken was ook geen touw aan vast te knopen eigenlijk.
als ik die 3900x in het winkelmandje wil doen, werkt ie niet.
ik hoop niet dat het een voorbode is.
hier ook niAlexander80 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:51:
als ik die 3900x in het winkelmandje wil doen, werkt ie niet.
Daar is vast ook wel een wetenschappelijke term voorPostman schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:50:
[...]
Ik had het helemaal goed met wat ging komen. Dat de site vervolgens *poof* deed...
Ik krijg een redirection error op https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374100/nl
Ouch...Boedie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:54:
Lekker man, Partalert die met een alert komt nu voor een 6800XT voor 1998eu..
Ik gok dat het uberhaupt niet op stock is geweest maar nogsteeds niet was bijgewerkt. Als ze vnv wat verkopen, moeten die knoppen het namelijk wel doen, das voor hun uiteraard prioriteit lijkt mij.
Wat ik me nu afvraag he... hoe het er aan de andere kant van de AMD directbuy site aan toe gaat. Zitten daar een paar mensen wat te klooien met de site af en toe. Beetje koffie drinken en over t weer kletsen... wachtend op t moment dat ze de boel even open gooien en de stortvloed begint.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ja, hier ook. De alert in Discord zei 999 GBP, maar Amazon toonde uiteindelijk 1999 GBP ...Boedie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:54:
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 27-01 22:33
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
PartAlert is sinds de Midnight Black drop een troll geworden.Boedie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:54:
Nee, die verkopen het tijdstip dat ze de kaarten online zetten aan de hoogste bieder..JohnnyV76 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:55:
Wat ik me nu afvraag he... hoe het er aan de andere kant van de AMD directbuy site aan toe gaat. Zitten daar een paar mensen wat te klooien met de site af en toe. Beetje koffie drinken en over t weer kletsen... wachtend op t moment dat ze de boel even open gooien en de stortvloed begint.
Uit mijn tijd bij een grote ticket provider waar hordes mensen aan kopers kant klaarstaan om tickets te bemachtigen, ja... je schets het aardig denk ikJohnnyV76 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:55:
The page you are trying to access is currently unavailable
Reference 0.e5c31302.1618502171.34ed0ed9
Whut?
Whut?
hebben net die kaart voor 1998,- te koop gezet dus die moet verkocht zijn voor ze de site open gooien natuurlijkJohnnyV76 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:55:
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
IP ban!Joost.van.Dijck schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:56:
Whut?
Het maakt niet wanneer ze de deur openzetten, de horde komt gelijk binnen. Al vind ik dit beter dan de nVidia drops. Hier en daar een paar kaarten die gelijk weg zijn voordat jij de pagina kan openen. Nu blijft er nog wat over nadat de bots klaar zijn met kopen. En iedereen zit er klaar voor. Neemt niet weg dat het me nog steeds niet lukt om er een te kopen...JohnnyV76 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:55:
cookies verwijderen erna werkte het weer bij mijJoost.van.Dijck schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:56:
Whut?
[ Voor 5% gewijzigd door van4658 op 15-04-2021 17:58 ]
Nope.van4658 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:57:
[...]
cookies verwijderen erna werkte het weer bij mij
Ja, de 3900x is weer 'uitverkocht'.Edgar Wagt schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:00:
De boel verspringt weer
en bij iemand anders komt hij weer beschikbaar...
BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase
Als je het over de duvel hebtd3x schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:02:
[...]
en bij iemand anders komt hij weer beschikbaar...
Kennelijk is je IP geblokkeerd. Op je mobiel netwerk zal het wel lukken.Joost.van.Dijck schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:56:
Whut?
Misschien om mensen te blokkeren die eerder een kaart hebben gekocht?
Dat zou verklaren waarom ik er niet in kan. (ik wou alleen kijken)
Nope, heb al 2x een kaart gekocht in 2 verschillende drops, kan er nog steeds prima bijArjo0o schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:05:
[...]
Kennelijk is je IP geblokkeerd. Op je mobiel netwerk zal het wel lukken.
Misschien om mensen te blokkeren die eerder een kaart hebben gekocht?
Dat zou verklaren waarom ik er niet in kan. (ik wou alleen kijken)
Dat zou ook goed kunnen.IceBlackz schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:06:
[...]
Nope, heb al 2x een kaart gekocht in 2 verschillende drops, kan er nog steeds prima bijIs echt typisch een IP ban voor F5'en/teveel requests, misschien je huisgenoot/broertje?
Mijn vriendin wilde meejagen op een GPU...IceBlackz schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:06:
[...]
Nope, heb al 2x een kaart gekocht in 2 verschillende drops, kan er nog steeds prima bijIs echt typisch een IP ban voor F5'en/teveel requests, misschien je huisgenoot/broertje?
Maar zij kan er nog wel op. Dus ik volg het niet meer...
Op mobiel net ook, na paar minuten weer ok. Vorige week overigens zelfdeRolfjes schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:09:
Hier ook een ban. Nauwelijks gerefreshed (1x5minuten ofzo). Cookies helpen niet
Dit dus...Rolfjes schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:09:
Had ik net ook, maar was een cookie ban. Had binnen enkele seconden twee pagina's ververst.
Naja als je 800x in 5 minuten aan het refreshen bent geweest komt dat wel over als een botRolfjes schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:09:
cookies en cache cleanen en dan browsers sluiten en CTRL-F5 voor de zekerheid ook niet?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Sinds wanneer staat die AMD Radeon™ RX 6800 XT Midnight Black Graphics Card erop?
[ Voor 5% gewijzigd door Arjo0o op 15-04-2021 18:11 ]
Vorige week woensdagArjo0o schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:11:
Sinds wanneer verkoopt staat die AMD Radeon™ RX 6800 XT Midnight Black Graphics Card erop?
Dan moet je eens kijken wat er gebeurt als je daar een UK shipping adres invult, kan zijn dat die alleen lokaal worden uitgeleverd. via een UK reseller.michaelkamen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:56:
[...]
Ja, hier ook. De alert in Discord zei 999 GBP, maar Amazon toonde uiteindelijk 1999 GBP ...
Inmiddels weer onlijn. RaarrrJohnnyV76 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:10:
[...]
Naja als je 800x in 5 minuten aan het refreshen bent geweest komt dat wel over als een bot
cookies en cache cleanen en dan browsers sluiten en CTRL-F5 voor de zekerheid ook niet?
YouTube: HW News - GPU Smuggling, AMD Zen 3 Vulnerability, "X570S" Chipset, 1...Arjo0o schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:11:
Sinds wanneer staat die AMD Radeon™ RX 6800 XT Midnight Black Graphics Card erop?
That did itJohnnyV76 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:10:
[...]
Naja als je 800x in 5 minuten aan het refreshen bent geweest komt dat wel over als een bot
Sinds een bezorger twee dagen terug 'levering geweigerd' in plaats van 'niet thuis' (en dus een dag later nog eens proberen) invulde en mijn kaart terug gestuurd werd naar AMD....Arjo0o schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:11:
Oh wat ben ik verzuurd hierdoor.
Damn, dat is rekt.Straat_Joekel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:14:
[...]
Sinds een bezorger twee dagen terug 'levering geweigerd' in plaats van 'niet thuis' (en dus een dag later nog eens proberen) invulde en mijn kaart terug gestuurd werd naar AMD....
Is de CAPTCHA weer weg ? Of werkt het script weer?
Dat is DHL zakelijk. Erg klote voor je.Straat_Joekel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:14:
[...]
Sinds een bezorger twee dagen terug 'levering geweigerd' in plaats van 'niet thuis' (en dus een dag later nog eens proberen) invulde en mijn kaart terug gestuurd werd naar AMD....
AMD mag wel iets consistenter zijn met de drops, het is echt niet zo dat ik niks anders te doen heb...
Ga gewoon wat anders doen man. Drop komt niet meer.JordyBl schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:15:
AMD mag wel iets consistenter zijn met de drops, het is echt niet zo dat ik niks anders te doen heb...
Gamen??JordyBl schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:15:
Of gewoon een hele hoop meer producerenJordyBl schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:15:
Tja, er zijn nou eenmaal bots die beter zijn in clockwork dan mensen. Dus ben blij dat je niet je klok er op gelijk kunt zetten, dat werkt bots alleen maar in de hand.JordyBl schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:15:
Dat is niet waar.Auriorx schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:16:
[...]
Ga gewoon wat anders doen man. Drop komt niet meer.
Deze donderdag-bingo is bijna ook een spelletje...
Dat dacht ik donderdag 1 april ook 20:25..michaelkamen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:16:
[...]
Of gewoon een hele hoop meer produceren
Ik zit hier alleen voor de gezelligheid-jacQues- schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:17:
[...]
Deze donderdag-bingo is bijna ook een spelletje...
Succes vanavondStraat_Joekel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:14:
[...]
Hoop voor de mensen die al langer een rpe order hebben lopen dat op een gegeven moment niet hetzelfde gebeurt als bij MSI: nieuws: Winkels annuleren RTX 3080 Gaming X Trio-pre-orders omdat MSI product...
Helemaal verschrikkelijk is het niet. Speel af en toe worms met een collega, geweldig en een stukje jeugd sentiment
Alleen de 6900XT, 6800XT en de 6700XT.dakari schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:19:
Ik was ff weg. Toch geen drop gemist hoop ik?
grapje
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nog niks geweestdakari schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:19:
Ik las de berichten in het andere leveringentopic. Dan vind ik de AMD doldwaze donderdagdrop een stuk fijner.Tirinium schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:18:
Hoop voor de mensen die al langer een rpe order hebben lopen dat op een gegeven moment niet hetzelfde gebeurt als bij MSI: nieuws: Winkels annuleren RTX 3080 Gaming X Trio-pre-orders omdat MSI product...
Bedoel Nvidia heeft niet eens een eigen NLse directe site met een FE drop gehad. Moet je dus maanden wachten op een AIB die uit productie gaat
Er is geschoven met videokaarten en processors op de productpagina, maar er is nog niets op voorraad geweest, dus je bent nog netjes op tijd.dakari schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:19:
Business as usual dusArjo0o schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:21:
[...]
Er is geschoven met videokaarten en processors op de productpagina, maar er is nog niets op voorraad geweest, dus je bent nog netjes op tijd.
An unexpected error has occurred
Er komt een moment dat ik moet gaan eten, dus laten we hopen dat de drop ~18:35 komt.
Herkenbaar probleem..MrImpulsive schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:23:
Er komt een moment dat ik moet gaan eten, dus laten we hopen dat de drop ~18:35 komt.
SmakelijkMrImpulsive schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:23:
Aldi Pizza?MrImpulsive schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:23:
Nee hoor, eten kan je prima een dagje overslaanMrImpulsive schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:23:
Net zolas ik vorige week 2 minuten later drop.MrImpulsive schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:23:
mijn vriendin bracht gewoon etenMrImpulsive schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:23:
Ik zit hier al sinds 14:00 klaar met een luier om en genoeg eten en drinken.XWB schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:23:
[...]
Nee hoor, eten kan je prima een dagje overslaan
Daar kun je toch omheen werken op de donderdag?
Zit hier met een berg eten, plasfles, drinken etc... /s
Redelijk offtopic maar pannekoeken met hopelijk een 6800 (XT) topping
AMD Fine wijntje erbij.MrImpulsive schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:24:
Redelijk offtopic maar pannekoeken met hopelijk een 6800 (XT) topping
@Autovisie Niet de plasfles en het drinken door elkaar halen in al de hectiek he
[ Voor 16% gewijzigd door HugoBoss1985 op 15-04-2021 18:27 ]
Wel een van het 'Red team'
Volvo EX40 Ultra Twin Motor MY26 | 13,2 kWp ZZW
Mazzelaar, zo'n vriendin is nog moeilijker aan te komen dan aan een videokaart.
Maar hoogstwaarschijnlijk ook nog weer duurderOrac schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:27:
[...]
Mazzelaar, zo'n vriendin is nog moeilijker aan te komen dan aan een videokaart.![]()
Haha, dan houd ik die van mij ook maar. Die kwam net ook een bordje naar zolder brengenOrac schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:27:
[...]
Mazzelaar, zo'n vriendin is nog moeilijker aan te komen dan aan een videokaart.![]()
"Gezocht: een leuke vrouw die van F5'en houdt"IceBlackz schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:28:
[...]
Maar hoogstwaarschijnlijk ook nog weer duurder
Valt wel mee hoor, die van mij brengt elke vrijdag tijdens gamingavond een dienblad met nootjes en bierOrac schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:27:
[...]
De een op de grond met met katheter er naartoe, de ander op't bureau. Dat moet goedkomenHugoBoss1985 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:25:
[...]
@Autovisie Niet de plasfles en het drinken door elkaar halen in al de hectiek he
Mazzelaar, ik moest naar beneden komen toen ze thuis kwam met de frietenfilthymushroom schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:28:
[...]
Haha, dan houd ik die van mij ook maar. Die kwam net ook een bordje naar zolder brengen
Nu ben je gewoon aan het "opscheppen"XWB schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:28:
[...]
Valt wel mee hoor, die van mij brengt elke vrijdag tijdens gamingavond een dienblad met nootjes en bier
AhemJordyBl schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:29:
[...]
Mazzelaar, ik moest naar beneden komen toen ze thuis kwam met de frieten
Het is...
Maakt het trouwens voor de afwikkeling van paypal nog wat uit of je je paypal gekoppeld hebt aan je bankrekening of dat je echt tegoed hebt staan op die paypal rekening?
Als je toch niets beters te doen hebt tijdens het wachten op de AMD drop.... Ben benieuwdArtikel Gesamtpreis
1 x SAPPHIRE AMD Radeon RX 6700 XT PULSE Gaming, Grafikkarte € 749,00
[ Voor 13% gewijzigd door Speedway4 op 15-04-2021 18:31 ]
FRIET! 😄
'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne
Had ze extra gekocht dan?JordyBl schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:29:
[...]
Mazzelaar, ik moest naar beneden komen toen ze thuis kwam met de frieten tieten
Ik heb mijn bankrekening en cc gekoppeld. Cc als main en bankrekening als backup. Directe koppeling vind ik fijner. Geld storten op je Paypal is zooo 2001?Tmaster schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:31:
Maakt het trouwens voor de afwikkeling van paypal nog wat uit of je je paypal gekoppeld hebt aan je bankrekening of dat je echt tegoed hebt staan op die paypal rekening?
2 weken geleden zei PayPal dat m'n bankrekening niet geaccepteerd wordt door AMD. Dus geld erop als extra maatregel is handig.Joosie200 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:32:
[...]
Ik heb mijn bankrekening en cc gekoppeld. Cc als main en bankrekening als backup. Directe koppeling vind ik fijner. Geld storten op je Paypal is zooo 2001?
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |