Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
lvm98 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:23:
[...]

Same maar kan nog geen invoice downloaden, jij wel?
Ben nogsteeds een beetje beduust eronder denk dat we een cancellation krijgen
Invoice downloaden kan niet, maar als ik de order details bekijk zie ik wel 'FedEx Shipment' staan. Ik hoop echt dat dat betekent dat hij er doorheen is gekomen en de kaart dus echt binnen gaat komen. Zo niet wordt het wel even huilen.. 8)7

• lvm98
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Koeckie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:25:
[...]

Invoice downloaden kan niet, maar als ik de order details bekijk zie ik wel 'FedEx Shipment' staan. Ik hoop echt dat dat betekent dat hij er doorheen is gekomen en de kaart dus echt binnen gaat komen. Zo niet wordt het wel even huilen.. 8)7
Dat is gewoon dat hij in een artikelregel staat als verzendmethode fedex, niet dat hij is aangemaakt... Zegt in principe nog niks namelijk...
Hoop het wel echt kan echt niet langer met een gt210 leven

• symmetry
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07-10 22:24
Inmiddels heb ik nog alleen bevestiging van Paypal dat het geld is afgeschreven en de 'Order submitted' email van AMD. Tracken van mijn orderstatus kan niet omdat het systeem mijn ordernummer niet kent :+ Ik zie mijn kansen somber in. Om 15:11 de bestelling geplaatst van 6800

• jeffb0918
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-02 17:51
Zace schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:23:
[...]

As things look now it has survived.

1st order:
QtyProduct Name
1AMD Radeon™ RX 6800 Graphics
FedEx Shipment
Quantity Cancelled: 1

2nd order:
QtyProduct Name
1AMD Radeon™ RX 6800 Graphics
FedEx Shipment

Edit: Atleast they try to sell only 1 unit for every costumer
lvm98 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:26:
[...]

Dat is gewoon dat hij in een artikelregel staat als verzendmethode fedex, niet dat hij is aangemaakt... Zegt in principe nog niks namelijk...
Hoop het wel echt kan echt niet langer met een gt210 leven
Though I think if it is really cancelled, you would see that message with "cancelled quantity"?
Of course, it could be that our orders are yet to be cancelled still hahaha
But let's hope that isn't the case!
Give DR a couple of days to process all the orders, then we will know if our orders get cancelled or not. They took a while to process these things. I got my password about 6 or 7 hours after I placed my order.

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 06:52
kaas-schaaf schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:19:
[...]

Wees er blij mee, gezien alles naar de AIB/Partner kaarten is gegaan gaat iedereen minimaal 100 euro meer betalen voor max 1 a 2 procent meer performance vrees ik. 650 euro (give or take) is echt mijn maximum. Dan maar niet een upgrade, de Vega64 moet nog maar wat langer door dan. (budget is iets meer maar er moet ook nog een koelblok bij voor de custom loop 8) )

edit: mijn gok is overigens dat de AMD site onderheven is aan de dollareuro dagprijs waardoor is fluctuaties krijgt in de prijs.
Precies die koelblokken zijn in principe al beschikbaar bij EKWB voor de RX 6800 series - gisteren nog gecheckt...
En idd hier ook een Veg64 nog, met nog een ongebruikt blok en backplate - lange tijd geleden nog gekocht :)

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
symmetry schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:30:
Inmiddels heb ik nog alleen bevestiging van Paypal dat het geld is afgeschreven en de 'Order submitted' email van AMD. Tracken van mijn orderstatus kan niet omdat het systeem mijn ordernummer niet kent :+ Ik zie mijn kansen somber in. Om 15:11 de bestelling geplaatst van 6800
Mijne was pas om 15:32 geplaatst
Probeerde eerst alternate
Gaf de hoop op
Las toen dat via amd kon via dit forum...
Dat is de redding zo te zien geweest
Had een half uur na plaatsen confirmation en een half uur daarna het password voor tracken
Eerst was mijn nummer ook 'invalid' hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindwarper
  • Laatst online: 03-10 06:52
Heb ik toch net naast de pot gemikt..
Jammer maar helaas - volgende week maar eens proberen dan...
Voor en meerprijs, dat zal dan wel moeten... Ga voor een Sapphire RX 6800 XT reference en zodra ik daar de bevestiging van heb dan koop ik ook gelijk ook een waterblok en backplate :)

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• Nibbor
  • Laatst online: 24-09 18:18
lvm98 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:56:
Hebben mensen die gisteren raak hadden al wat anders staan dan 'order being processed'? Kan nog geen invoice of tracking vinden...
Ik zie alleen nog staan Order Status: Order in Process
Ik heb via paypal betaald die gekoppeld zit aan mijn ING rekening, geen idee of het daarmee te maken heeft of dat iedereen gewoon dezelfde order status heeft op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Nibbor schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:42:
[...]

Ik zie alleen nog staan Order Status: Order in Process
Ik heb via paypal betaald die gekoppeld zit aan mijn ING rekening, geen idee of het daarmee te maken heeft of dat iedereen gewoon dezelfde order status heeft op dit moment.
Heb dat ook met paypal
Paypal is vanmorgen al van m'n ABN rekening afgeschreven...

• Th0ms0n
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-11-2023
nizzle33 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:53:
Ga er maar vanuit de de kaarten volgende week 100 eu duurder zullen zijn en niet in de buurt komen van de 660 wat overigens een hele nette prijs is!
660EUR is bijna verdacht goed. Maar ik heb mezelf er ook even aan moeten herinneren dat de USD koers ook nogal laag staat, $650 MSRP =~ 550EUR.

550 + 21% = 665EUR.

En AIB's vragen toch meestal 40-100EUR meer?

Zo lang ze ook daadwerkelijk een betere kaart afgeven, lijkt me dat niet overdreven (770EUR is ergens mijn bovengrens, voor een goeie AIB).

Met Nvidia is het wat anders, de allergoedkoopste zijn +80EUR (800) maar dit zijn dual fan prulletjes. De basic triple fan versies beginnen aan +120EUR. En daar begint het in feite nog maar. Dit is zeker volledig overdreven.

Of het bij AMD wat in de perken blijft gaat er vooral ook van afhangen of AMD reference kaarten zal blijven verkopen denk ik. Dat zal de prijzen wat drukken. Nvidia is hier voor zover ik weet volledig mee gestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th0ms0n
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-11-2023
mindwarper schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:38:
Heb ik toch net naast de pot gemikt..
Jammer maar helaas - volgende week maar eens proberen dan...
Voor en meerprijs, dat zal dan wel moeten... Ga voor een Sapphire RX 6800 XT reference en zodra ik daar de bevestiging van heb dan koop ik ook gelijk ook een waterblok en backplate :)
Ben echt benieuwd naar boards met een hogere powerlimit. Kan wel wat potentieel inzitten.

• GreatMagicalHat
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 12:26
lvm98 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:36:
[...]

Mijne was pas om 15:32 geplaatst
Probeerde eerst alternate
Gaf de hoop op
Las toen dat via amd kon via dit forum...
Dat is de redding zo te zien geweest
Had een half uur na plaatsen confirmation en een half uur daarna het password voor tracken
Eerst was mijn nummer ook 'invalid' hoor...
Ik was om 15:06, en ik kwam er niet doorheen. Het voelt toch een beetje zuur om te weten dat dit niet een gebrek aan voorraad was, maar een gebrek aan webshop-infrastructuur...

(Al wist ik dat natuurlijk wel soort van, aan de hand van de error die ik kreeg, toch voelt het niet goed dat er bijna een half uur later nog gewoon stock was.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
GreatMagicalHat schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:58:
[...]

Ik was om 15:06, en ik kwam er niet doorheen. Het voelt toch een beetje zuur om te weten dat dit niet een gebrek aan voorraad was, maar een gebrek aan webshop-infrastructuur...

(Al wist ik dat natuurlijk wel soort van, aan de hand van de error die ik kreeg, toch voelt het niet goed dat er bijna een half uur later nog gewoon stock was.)
Nee dat is het niet! Als je in je winkelwagentje doet is hij van jou (gereserveerd voor 5 minuten) dat heeft frank azor van amd zelf gezegd dat het zo werkt... Dat verklaarde het wel
Mensen die het niet lukt komt de stock weer terug te staan kan je weer orderen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koeckie
jeffb0918 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:31:
[...]

[...]

Though I think if it is really cancelled, you would see that message with "cancelled quantity"?
Of course, it could be that our orders are yet to be cancelled still hahaha
But let's hope that isn't the case!
Give DR a couple of days to process all the orders, then we will know if our orders get cancelled or not. They took a while to process these things. I got my password about 6 or 7 hours after I placed my order.
edit: nvm

[ Voor 17% gewijzigd door Koeckie op 19-11-2020 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
lvm98 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:04:
[...]

Nee dat is het niet! Als je in je winkelwagentje doet is hij van jou (gereserveerd voor 5 minuten) dat heeft frank azor van amd zelf gezegd dat het zo werkt... Dat verklaarde het wel
Mensen die het niet lukt komt de stock weer terug te staan kan je weer orderen etc.
Ja dat is het wel!

Ik heb een 6800XT in mijn mandje gehad (sterker nog, hij staat nog steeds in mijn mandje...). Ik ben bij Paypal geweest, maar toen ik van Paypal terugging naar de AMD website, deed de AMD website het niet.

• gidogeek
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-05-2022
GreatMagicalHat schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:09:
[...]

Ja dat is het wel!

Ik heb een 6800XT in mijn mandje gehad (sterker nog, hij staat nog steeds in mijn mandje...). Ik ben bij Paypal geweest, maar toen ik van Paypal terugging naar de AMD website, deed de AMD website het niet.
Dat had ik ook, alleen dan voor een 5900X, maar met wat kundige reload werk ben ik er toen toch door gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:31

DataGhost

iPL dev

Bedenkelijk schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:07:
Ik snap ze wel,

Doen alsof je veel goedkoper bent dan de concurent voor de positieve marketing in de hoop dat nvidia in paniek zichzelf gaat ondermijnen met een prijsaanpassing.

Ondertussen produceer je vrijwel niets en laat je de board partners het tekort oplossen, die zijn hardtstikke blij met de goede winst marge terwijl op papier je nogsteeds kan pronken met je lage instap prijs.

AMD hadden ze er te weinig van om online te zetten, maar met deze is het geen enkel probleem blijkbaar:
https://www.alternate.nl/...duct/1697209?event=search
Denk dat de AMD kaarten gewoon via een achterdeurtje op de markt worden geslingerd voor 2x over de kop want de marge op de amd prijs is natuurlijk maar peanuts in vergelijking
Je bedoelt precies zoals Nvidia doet en heeft gedaan, FE-modellen met "aantrekkelijke" prijzen maar vrijwel niet te krijgen (bijv 2080 FE zijn uberhaupt niet in NL winkels te koop geweest), en alle verkoop via AIBs laten gaan tegen hogere prijzen? Wees blij dat bij AMD de reference-modellen doorgaans wel te koop zijn (ik heb een reference Sapphire 5700XT op launchday gekocht tegen de adviesprijs) en dat die waarschijnlijk binnenkort gewoon leverbaar zullen worden.
Hier wordt het gevoel trouwens vooral versterkt omdat het de winkels zijn die er arbitraire bedragen bovenop knallen omdat ze geld ruiken.

• DennisDeMennis
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:10
[...]

Ja dat is het wel!

Ik heb dezelfde ervaring, was echt wel op tijd en had er een in mijn mandje. telkens na het afronden ging ie weer terug naar de bestelpagina waar hij nog steeds in mijn mandje stond.
Ik heb het echt minimaal 25x geprobeerd tot 16:00 ofzo tot ik het op gaf.

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:53

jgj82

Ja, maar = nee

DennisDeMennis schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:13:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring, was echt wel op tijd en had er een in mijn mandje. telkens na het afronden ging ie weer terug naar de bestelpagina waar hij nog steeds in mijn mandje stond.
Ik heb het echt minimaal 25x geprobeerd tot 16:00 ofzo tot ik het op gaf.
Hier idem. Hij staat als ik de browser op m'n telefoon open nog steeds in mijn mandje.. als ik wil betalen schiet hij in error... :'(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gidogeek
Voor de prijs waarvoor de 6800 XT nu bij scalpernate staat kun je dus ook 3 weken wachten en proberen een 6900 XT te halen direct bij AMD... goedkoper zelfs..

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Ja dat is het wel!

Same hier, stond in winkelwagen maar opeens kon ik niet betalen en hij staat er nog steeds in.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
jgj82 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:15:
[...]

Hier idem. Hij staat als ik de browser op m'n telefoon open nog steeds in mijn mandje.. als ik wil betalen schiet hij in error... :'(
Dat heb ik ook alleen geen error op beide tablets en telefoons... Kan doorklikken betalen alleen krijg geen afschrijving ervan gek genoeg... Probeer het nog tho... Wil extra kaarten kopen om aan mede tweakers voor de kostprijs te verkopen, soort anti-scalper zegmaar... Werk toch thuis dus kan er de hele dag zowat mee zitten kloten :)

• Germpie
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-11-2021
Gister ook een 6800xt vrij vroeg in mandje weten te krijgen echter werd ik snel gebanned dus had de moed voor dat mandje opgegeven. Later nog wel een 5800x kunnen orderen dus het laatste wat nog nodig is, is een gpu in mijn build

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:57
DataGhost schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:13:
[...]
Hier wordt het gevoel trouwens vooral versterkt omdat het de winkels zijn die er arbitraire bedragen bovenop knallen omdat ze geld ruiken.
Wanneer jij een winkel had, zou je hetzelfde doen. Marges zijn laag in de computerhandel, dus wanneer je een keer 30% winst kan pakken zal een winkel het niet nalaten. Een fabrikant kan besluiten daar niet aan mee te doen voor de eigen verkoop, maar andere winkels staat het vrij te rekenen wat ze willen.

Andersom kan trouwens net zo goed gebeuren: een winkel heeft 10 exemplaren in voorraad van iets, maar niemand wil het meer hebben voor de inkoopprijs + marge. Dan moeten ze het verkopen met verlies en dan ga jij ook niet klagen wanneer er 50% korting wordt gegeven.

_██_
(ಠ_ృ)

• KVdE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-04 14:38
Mijn mandje met een 6800 XT erin is sinds een kwartiertje of zo leeggemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YAni4Te0hCU_uOVFMjPu-3M2Voo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4BvfpmUQ4AcfsA9MusN2LsdU.jpg?f=fotoalbum_large
Hier gaat het nog goed ik blijf proberen

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 11:27
lvm98 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:55:
[Afbeelding]
Hier gaat het nog goed ik blijf proberen
Tot dit scherm kon ik gisteren ook komen, maar na het betalen kwam ik dan op een scherm terecht waaruit bleek dat de betaling toch niet succesvol was (kennelijk omdat de stock dan op was)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
[...]

Tot dit scherm kon ik gisteren ook komen, maar na het betalen kwam ik dan op een scherm terecht waaruit bleek dat de betaling toch niet succesvol was (kennelijk omdat de stock dan op was)
Ik probeer het eigenwijs gewoon nog... Heb er 1 al wel als het goed is... Alles wat extra te scoren is doe ik voor de mensen die hier niks hebben kunnen scoren :)

• Bluedevill
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 11:18
lvm98 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:08:
[...]

Ik probeer het eigenwijs gewoon nog... Heb er 1 al wel als het goed is... Alles wat extra te scoren is doe ik voor de mensen die hier niks hebben kunnen scoren :)
Zoals sommige in dit topic hebben laten zien controleert en annuleert AMD alle dubbele orders. Controleer even of dit klopt anders probeer je voor niks om extra videokaarten te kopen.

• DavidVDS
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 14:33
Wat is de reden dat het in 2020 zo'n drama is om hardware te kopen? Ik heb al ruim 15 jaar deze hobby maar nog nooit zo iets meegemaakt. Alle mensen die niet uit eten kunnen/niet kunnen feesten/niet op vakantie kunnen, gaan maar hardware kopen? 8)7

Je game PC zal maar het loodje leggen in deze tijd, dan heb je echt een probleem.

• KiriLLu
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-05-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluedevill
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 11:18
Let op, dit is alleen voor de UK en Ierland: "UK and Ireland only due to high demand"

• Dionamuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:45
Ik verslikte me bijna.. 600 pond ( = 672 euro) voor een reference RX 6800???

AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:31

DataGhost

iPL dev

Atomsk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:31:
[...]

Wanneer jij een winkel had, zou je hetzelfde doen. Marges zijn laag in de computerhandel, dus wanneer je een keer 30% winst kan pakken zal een winkel het niet nalaten. Een fabrikant kan besluiten daar niet aan mee te doen voor de eigen verkoop, maar andere winkels staat het vrij te rekenen wat ze willen.

Andersom kan trouwens net zo goed gebeuren: een winkel heeft 10 exemplaren in voorraad van iets, maar niemand wil het meer hebben voor de inkoopprijs + marge. Dan moeten ze het verkopen met verlies en dan ga jij ook niet klagen wanneer er 50% korting wordt gegeven.
Dat snap ik, maar ik reageer op iemand die insinueert dat AMD willens en wetens een prijsstelling hanteert waarvoor ze niet willen verkopen als een soort misleidende marketing tov Nvidia, terwijl het nu vooral de winkels lijken te zijn die de prijzen opdrijven.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

DavidVDS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:12:
Wat is de reden dat het in 2020 zo'n drama is om hardware te kopen? Ik heb al ruim 15 jaar deze hobby maar nog nooit zo iets meegemaakt. Alle mensen die niet uit eten kunnen/niet kunnen feesten/niet op vakantie kunnen, gaan maar hardware kopen? 8)7

Je game PC zal maar het loodje leggen in deze tijd, dan heb je echt een probleem.
Dan koop je één van de tig kaarten wel op voorraad van de 5xxx serie of de RTX20xx serie? Kom op, de wereld vergaat niet.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:11

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Mooie kaarten, maar komt toch wel over als een paper launch.. waarom zou het toch zo moeilijk zijn om gewoon tijdig productie te starten? Hebben ze de release van Nvidia afgewacht en nu hun specs daarop afgesteld zodat ze nu pas met productie kunnen starten? En black friday deals kunnen we ook wel vergeten :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 22:15
Ik kreeg zojuist de "Order Confirmation" binnen van AMD.
Er gaat dus een RX 6800 verzonden worden maar ga er waarschijnlijk niks mee doen... :')

Gister nog eens de reviews gelezen en ga toch voor een RTX 3080 waarvan er 1 al klaar ligt voor verzending de Gigabyte 3080 Gaming OC en voor de Asus STRIX OC 3080 sta ik nr 24 bij Alternate. Dat gaat mijn nieuwe GPU worden, de Gigabyte 3080 en de RX 6800 gaan weer retour.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:17

Speciaal voor jou een opsomming

- Corona
- Covid 19
- Wuhan Virus
- Chinese virus
- Xbox Series X release (zit AMD CPU & GPU in :) )
- PS5 release (zit AMD CPU & GPU in :) )

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52

Corona !
De handelsgeest komt naar boven om wat extra's te verdienen. Als je thuis zit kan jezelf wat meer veroorloven kwa tijdsindeling.

• Bedenkelijk
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-08-2023
Kan iemand mij de link van de nederlandse AMD shop geven?
Voor de launch dacht ik dat die niet eens bestond en na de launch zie ik een vrijwel blanco pagina. dus kwa navigatie kom ik volgens mij op een totaal verkeerde plek uit

https://www.amd.com/en/shop/nl/

West europa bestaat niet eens op deze pagina?!?:
https://www.amd.com/en/wh...n-rx-6000-series-graphics

Ik snap niet hoe jullie wat hebben kunnen bestellen van die site :X

[ Voor 26% gewijzigd door Bedenkelijk op 19-11-2020 12:43 ]

• lvm98
  • Niet online

Mensen houden geld over
Fabrieken hebben dichtgezeten en hebben achterstanden
Er zijn te weinig grondstoffen aangevoerd
De hardware is veeeeeel beter dan normaal de performance bump is
En mensen zijn ineens greedy scalpers geworden voor 90% ofzo...
That's all

• Scantrakz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-10 17:54
Bedenkelijk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:41:
Kan iemand mij de link van de nederlandse AMD shop geven?
Voor de launch dacht ik dat die niet eens bestond en na de launch zie ik een vrijwel blanco pagina. dus kwa navigatie kom ik volgens mij op een totaal verkeerde plek uit

https://www.amd.com/en/shop/nl/

West europa bestaat niet eens op deze pagina?!?:
https://www.amd.com/en/wh...n-rx-6000-series-graphics

Ik snap niet hoe jullie wat hebben kunnen bestellen van die site :X
Hier was die gisteren even te krijgen: https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
Nu ook blanco pagina, af en toe komen er cpu's voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:15
AMD zelf begint ook in te zien dat de prijzen omhoog kunnen.
De 6800xt die nog steeds in mijn mandje zit is een hele euro duurder :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
wishmaster1986 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:30:
Ik kreeg zojuist de "Order Confirmation" binnen van AMD.
Er gaat dus een RX 6800 verzonden worden maar ga er waarschijnlijk niks mee doen... :')

Gister nog eens de reviews gelezen en ga toch voor een RTX 3080 waarvan er 1 al klaar ligt voor verzending de Gigabyte 3080 Gaming OC en voor de Asus STRIX OC 3080 sta ik nr 24 bij Alternate. Dat gaat mijn nieuwe GPU worden, de Gigabyte 3080 en de RX 6800 gaan weer retour.
Zet hem hier op tweakers voor msrp plus verzending en een krat pils mensen zullen blij wezen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
lvm98 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:49:
[...]

Zet hem hier op tweakers voor msrp plus verzending en een krat pils mensen zullen blij wezen ;)
Dit dus, @wishmaster1986 heeft een DM van mij ;)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• lvm98
  • Niet online
Als ik er eentje kan bijbestellen met eigenwijs gedoe met dat winkelwagentje ga ik hem ook via hier gewoon voor normale prijs verpatsen (biergeld altijd leuk tho maar geen scalp gezeik ben echt anti scalper vandaar dat ik dat nog probeer nu)

• Bedenkelijk
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-08-2023
Scantrakz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:46:
[...]

Hier was die gisteren even te krijgen: https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
Nu ook blanco pagina, af en toe komen er cpu's voorbij.
Vreemd, overige landen hebben wel een volwaardige product pagina met x5700 kaarten en ryzen 3000 CPU's etc, k zat ruim voor tid klaar maar had de conclusie getrokken dat AMD voor nederland niet aan direct sales deed want ja.. die pagina is een stap verwijderd van een 404 page not found

edit: inmiddels is een disclaimer verschenen

[ Voor 4% gewijzigd door Bedenkelijk op 19-11-2020 12:56 ]

• Satan_cat
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-10 17:08
Iemand al een mailtje gehad dat hij verzonden is?

• seriousjin
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02:36

seriousjin

Let's get seriously serious..

Hoe kom je in die AMD store? Lijkt me handig voor de 6900 release. Ik zie zelf geen NLse store op hun site staan.

"You may be big, but I am serious!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satan_cat
seriousjin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:57:
Hoe kom je in die AMD store? Lijkt me handig voor de 6900 release. Ik zie zelf geen NLse store op hun site staan.
Zou deze link refreshen:
https://www.amd.com/en/direct-buy/nl

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13:23
Jep, ik heb een web alert voor deze URL ingesteld. Krijg een pushbericht als er iets gewijzigd wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Satan_cat
Thodekroo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:00:
[...]

Jep, ik heb een web alert voor deze URL ingesteld. Krijg een pushbericht als er iets gewijzigd wordt.
Waarschijnlijk ben je dan te laat. Zowel mn 5600X als 6800XT heb ik echt om 15:02-15:04 moeten fixen inclusief betalen. Gewoon ouderwets refreshen en zorgen dat er geen gecachde versie geladen wordt. Gebruik ook geen incognito browser, iemand had daar geloof ik problemen mee. Check of je paypal of je creditcard het doet vantevoren. Hoop dat de planeten allemaal op een lijn staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13:23
Satan_cat schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:02:
[...]

Waarschijnlijk ben je dan te laat. Zowel mn 5600X als 6800XT heb ik echt om 15:02-15:04 moeten fixen inclusief betalen. Gewoon ouderwets refreshen en zorgen dat er geen gecachde versie geladen wordt. Gebruik ook geen incognito browser, iemand had daar geloof ik problemen mee. Check of je paypal of je creditcard het doet vantevoren. Hoop dat de planeten allemaal op een lijn staan.
Ja dat werkt als je weet dat ze stipt om een bepaald tijdstip erop komen, maar toch niet als er op elk willekeurig moment er nieuwe voorraad op kan komen? Dan moet je dus 24/7 zelf gaan refreshen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gidogeek

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
lvm98 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:08:
[...]

Het is me uit je post history niet helemaal duidelijk, samenvattend:

- Je hebt er 1 besteld en betaald rond 15:30, en die is confirmed
- Je hebt er daarna nog 1 besteld (hoe laat?) en betaald door te blijven klooien met je winkelwagentje, ookal stond hij al out-of-stock? En die is nog niet confirmed

Correct?

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

• ArjenIsM3
  • Laatst online: 10:19
Momenteel heb ik een Zotac RTX3080 Trinity OC die in principe prima voldoet, maar alleen al voor de looks denk ik erover om hem te vervangen met de Red Devil. Hopelijk is hij net zo goed als de 5700XT versie, en volgende week goed leverbaar. Vooral dat laatste is nog een groot vraagteken.

• Satan_cat
Thodekroo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:07:
[...]

Ja dat werkt als je weet dat ze stipt om een bepaald tijdstip erop komen, maar toch niet als er op elk willekeurig moment er nieuwe voorraad op kan komen? Dan moet je dus 24/7 zelf gaan refreshen...
Nee klopt maar ik dacht dat je dit voor de 6900 release ging doen, vandaar.

• 33Fraise33
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-09 19:26
Zijn er nog mensen hebben met de volgende pagina's?
https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage|
https://shop.amd.com/store/amd/en_US/help/ThemeID.4886768000

Als ik hierin mijn ordernummer ingeef zegt hij dat deze niet gevonden werd. Echter is het bedrag wel verdwenen van mijn Paypal en heb ik een orderbevestiging gehad van AMD.

• gidogeek
33Fraise33 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:25:
Zijn er nog mensen hebben met de volgende pagina's?
https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage|
https://shop.amd.com/store/amd/en_US/help/ThemeID.4886768000

Als ik hierin mijn ordernummer ingeef zegt hij dat deze niet gevonden werd. Echter is het bedrag wel verdwenen van mijn Paypal en heb ik een orderbevestiging gehad van AMD.
Duurde bij mij ook een dag tot ik de order bevestigingsmail kreeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:34

westergas

rikkie_pc

ArjenIsM3 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:17:
[...]

Momenteel heb ik een Zotac RTX3080 Trinity OC die in principe prima voldoet, maar alleen al voor de looks denk ik erover om hem te vervangen met de Red Devil.
Ben je serieus? :)
Ik snap heel goed dat looks belangrijk zijn (heb een custom loop) maar dit gaat mij zelfs wat ver.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 33Fraise33
gidogeek schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:27:
[...]

Duurde bij mij ook een dag tot ik de order bevestigingsmail kreeg.
Dus er zijn 2 bevestigingsmails als ik het goed begrijp? Atm heb ik deze (in het frans want volgens veel internationale sites is Frans de enige taal die we spreken in België 8)7 )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GoKRhEtB-EC6bMMOQrqxw6y1Ky8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LStboi5pHcEyER9TsetKm01A.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Satan_cat schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:55:
Iemand al een mailtje gehad dat hij verzonden is?
Ik denk dat ze dit vergeten zijn en mijn order allang onderweg is. Dus zaterdag kan ik er lekker mee spelen.

(wishful thinking off)

• Koeckie
33Fraise33 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:32:
[...]

Dus er zijn 2 bevestigingsmails als ik het goed begrijp? Atm heb ik deze (in het frans want volgens veel internationale sites is Frans de enige taal die we spreken in België 8)7 )

[Afbeelding]
Ik heb 2 emails gekregen
1. Order submitted
2. Order confirmation

In die volgorde. De order confirmation bevat ook het wachtwoord om je order te kunnen zoeken.

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Werkt niet om in winkelmandje te doen helaas
EDIT: meteen uitverkocht

[ Voor 4% gewijzigd door deSenna24 op 19-11-2020 13:44 ]

• 33Fraise33
Koeckie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:41:
[...]

Ik heb 2 emails gekregen
1. Order submitted
2. Order confirmation

In die volgorde. De order confirmation bevat ook het wachtwoord om je order te kunnen zoeken.
Bij deze heb ik die mail dus ook net gehad, toevallig! thanks for the info

• jandd0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 10:32
Ik heb ook de confirmation email gehad. Iemand hier toevallig ervaring met de AMD shop hoe lang het duurt voordat je het product in huis hebt?

• lvm98
  • Niet online
Boxman schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:09:
[...]

Het is me uit je post history niet helemaal duidelijk, samenvattend:

- Je hebt er 1 besteld en betaald rond 15:30, en die is confirmed
- Je hebt er daarna nog 1 besteld (hoe laat?) en betaald door te blijven klooien met je winkelwagentje, ookal stond hij al out-of-stock? En die is nog niet confirmed

Correct?
Exactomundo! (Nog) niet gecancelled die laatste maar ook nog geen confirmed mailtje met login dus blijven duimen... De ene die dat wel is nog geen tracking of invoice helaas...

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
lvm98 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:52:
[...]

Exactomundo! (Nog) niet gecancelled die laatste maar ook nog geen confirmed mailtje met login dus blijven duimen... De ene die dat wel is nog geen tracking of invoice helaas...
Hoe laat had je die tweede?

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

• lvm98
  • Niet online
Boxman schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:53:
[...]

Hoe laat had je die tweede?
15.36 de eerste mail
15.49 de tweede mail
16.06 die tweede order
Daarvan enkel de eerste mail gehad om 16.08 verder niks nog that's all...

• Clashmaster
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-10 09:19
Bij mij vrij gelijkaardig, na een 10tal minuten de bevestigingsmail gehad, de eerste mail duurde ook wel 45 min ofzo na mijn effectieve order.

Hoezo denkt iemand hier dat ie zaterdag al toekomt?! Er staat toch 5-7 business days estimated shipping?

• GreatMagicalHat
jandd0 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:51:
Ik heb ook de confirmation email gehad. Iemand hier toevallig ervaring met de AMD shop hoe lang het duurt voordat je het product in huis hebt?
Geen ervaring, maar bij checkout stond er "5-7_BUSINESS_DAYS" (naja, het was ergens een token waarbij de vertaling leek te missen, maar de bedoeling was duidelijk).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
We are shipping every day ! AMD :)

Een lang gesprek over de nieuwe kaarten van AMD en in het bijzonder voor ons over beschikbaarheid
vanaf 17:00

YouTube: Talking Radeon RX 6800 Series & Ryzen 5000 With AMD's Scott Herkelma...

• Clashmaster
Bij mij staat er nog steeds "order in process". Gisteren stond mijn invoice er bij, vandaag niet meer.
Guess I'm missing out...? Wat staat er bij jullie?

• Koeckie
Clashmaster schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:04:
Bij mij staat er nog steeds "order in process". Gisteren stond mijn invoice er bij, vandaag niet meer.
Guess I'm missing out...? Wat staat er bij jullie?
Precies hetzelfde. Geen invoice. Kunnen niets anders doen dan afwachten.

• stefan076
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 16:16
Koeckie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:07:
[...]

Precies hetzelfde. Geen invoice. Kunnen niets anders doen dan afwachten.
Bij de bevestingspagina stond een link naar een invoice inderdaad maar nu nergens meer te vinden. In mijn geschiedenis had ik deze nog wel staan en die werkt ook nog. Maar of je er iets aan hebt...

Link is in ieder geval als volgt: https://shop.amd.com/stor...cePage/requisitionID.xxxx

Waarbij je dan je ordernummer uit je mail op de xxxx plaatst.

• Clashmaster
Mooi, thanks, die werkt bij mij ook nog!
Gewoon gek dat hij er gisteren stond, en vandaag niet meer. Zeer bizar...
Bon, aangezien niemand verder staat dan ons lijkt het mij nog normaal momenteel. Afwachten.

• lvm98
  • Niet online
stefan076 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:15:
[...]

Bij de bevestingspagina stond een link naar een invoice inderdaad maar nu nergens meer te vinden. In mijn geschiedenis had ik deze nog wel staan en die werkt ook nog. Maar of je er iets aan hebt...

Link is in ieder geval als volgt: https://shop.amd.com/stor...cePage/requisitionID.xxxx

Dit is de reden...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L__wergIxRGBlgrYuyxuAAkPfBw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QXpSOBn3JhfSCwlVnyzeF95S.jpg?f=fotoalbum_large

• Koeckie
stefan076 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:15:
[...]

Je moet wel eerst even ingelogd zijn in de Quick Order Lookup. Anders krijg je een foutmelding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clashmaster
Koeckie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:24:
[...]

Je moet wel eerst even ingelogd zijn in de Quick Order Lookup. Anders krijg je een foutmelding.
Die pagina staat al bookmarked op mijn mobiel om elk uur eens te bekijken of er iets veranderd is :*)
#veelteveeltijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Clashmaster schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:25:
[...]

Die pagina staat al bookmarked op mijn mobiel om elk uur eens te bekijken of er iets veranderd is :*)
#veelteveeltijd
Ik ben erger verveeld... Elk kwartier... Wil m'n gt210 terug op het schap gooien to never return
Ik verkoop nooitmeer m'n gpu voordat ik de nieuwe heb ben d'r helemaal klaar mee met csgo 800x600 voor een beetje fatsoenlijke fps... (Btw met ryzen 5000 cpu al...)

• Clashmaster
lvm98 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:31:
[...]

Ik ben erger verveeld... Elk kwartier... Wil m'n gt210 terug op het schap gooien to never return
Ik verkoop nooitmeer m'n gpu voordat ik de nieuwe heb ben d'r helemaal klaar mee met csgo 800x600 voor een beetje fatsoenlijke fps... (Btw met ryzen 5000 cpu al...)
Ik duim mee voor u. Die 5000 gaat wel mooi van pas komen als uw 6800 er is... Nice!

• Sepehr Sefidgar
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18-10-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tTn_8_bmohQ5CdBDhMSdC4w6eTs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1LiK0ZwxqzI63sAJ4C3HYrm8.jpg?f=fotoalbum_large

Hey iedereen. Vraagje is dit ook bij jullie gebeurt?

• Clashmaster
Suckt... Bij mij niet. Hopelijk blijft het zo, maar vind het rot voor u

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Sepehr Sefidgar schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:36:
[Afbeelding]

Welke betaalmethode? Paypal of CC?

• Sepehr Sefidgar
Creditcard. Het geld was er meteen af en de bevestiging was ook meteen.

• Koeckie
Sepehr Sefidgar schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:41:
Creditcard. Het geld was er meteen af en de bevestiging was ook meteen.
Had je ook een email gekregen met een wachtwoord erin om je orderstatus te bekijken?

• Sepehr Sefidgar
Yep...

• Clashmaster
Soms heeft je CC een lage limiet opstaan?

• Satan_cat
Hoelaat is je betaling gedaan? Qua minuten over 15:00?

• Sepehr Sefidgar
Nope heb er momenteel 3k op staan. Geleend geld allemaal. Had expres extra geleend eergisteren. Nu staat er weer 3k op. Ze hebben het teruggeboekt...

• JasperBth
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 26-07-2021
Heel zuur voor je.. Ik had niet verwacht dat orders na betaling nog worden geannuleerd, afwachten maar..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Maakt me toch wel een beetje nerveus

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Zou fijn zijn als we toch een beetje zekerheid krijgen vanuit AMD ipv in Limbo te blijven hangen.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 13:26

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Sepehr Sefidgar schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:51:
Nope heb er momenteel 3k op staan. Geleend geld allemaal. Had expres extra geleend eergisteren. Nu staat er weer 3k op. Ze hebben het teruggeboekt...
Good guy AMD, geld lenen kost geld.

Wel balen voor je....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepehr Sefidgar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tW_cb_2IoGDzpE0TjRFdJ0WTLq8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Jj47NUZhcSpn5PILh5z3PvV.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had de bevestingsmail binnen. Het geld afgeschreven. Kon mijn order tracken. Krijg ik een grote amd middelfinger. Hopelijk gebeurt dit bij niemand anders...

• GreatMagicalHat
JasperBth schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:53:
Heel zuur voor je.. Ik had niet verwacht dat orders na betaling nog worden geannuleerd, afwachten maar..
Hij is toch ook niet gecanceld? Er staat duidelijk dat je contact met ze moet opnemen om de betaling te regelen.

Er staat wel dat de order "declined", maar uit de rest van het bericht blijkt dat ze bedoelen dat de betaling "declined" is...

[ Voor 31% gewijzigd door GreatMagicalHat op 19-11-2020 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:21

AverageNL

Redacteur
Uitgaande van de inhoud dat mailtje, is er misschien toch iets misgegaan bij de betaling. Voordat je de moed volledig verliest, zou ik eerst gehoor geven aan de oproep van Digital River om ze te mailen. Even je ordernummer noemen en vragen wat er precies loos is. Wellicht kunnen ze het nog voor je oplossen :)

• lvm98
  • Niet online
[Afbeelding]

Sorry maar dit is echt een naaistreek als je ook je password en al al hebt gehad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satan_cat
Kon je tot zo laat een kaart kopen? Een vriend van em probeerde het om 15:05 en toen waren ze al op, ik had het zelf rond 15:03.
Pagina: 1 ... 15 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord