Ik zit me af te vragen of het zinnig is om een vervangend script voor de jquery zin heeft. De nieuwe RECAPTCHA ga ik toch niet automatiseren. Een auto click kan misschien wat F5 schelen?
Het vervelende is dat AMD je na een tijdje teveel F5en, je gaat blokkeren. Je moet dan je cookies wissen om weer op de site te komen.Edwin88 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:14:
Ik heb een script geschreven die automatisch op de knop drukt zodra die er is en de pagina om de x seconden refresht als de knoppen er nog niet zijn.
Ik heb het de afgelopen weken ook met Distill (chrome plugin) zo geprobeerd, maar dat werkt uiteindelijk averechts...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb hem gelukkig nog kunnen bestellen voor €850. Vandaag wordt hij bezorgdmash_man02 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:53:
[...]
Ik heb gistet via alternate een Sapphire nitro+ rx6700XT besteld voor 850,- en dat is qua koeling al een veel betere kaart dan de reference design koelers. Deze ligt nu voor mij klaar op het postkantoor.
Helaas zie ik die nu niet meer op de site. Via BE kun je nog wel een MSI reference voor het zelfde bedrag krijgen.
https://www.alternate.be/...aart/html/product/1733842
Zal het vandaag weer 18.35 worden of 17.35? Het schuift een beetje op en neer sinds de release van 6700..
niemand die t weet, ik gok in ieder geval niet dat er iemand van AMD/Digital River hier op t forum actief isMartinPRO schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:57:
Zal het vandaag weer 18.35 worden of 17.35? Het schuift een beetje op en neer sinds de release van 6700..
Zomertijd is inmiddels hier ook ingetreden, dus mogelijk weer rond 17:35 NL tijd als de lijn van de afgelopen weken zich doorzet
Ik zit gewoon te wachten op de eerste die roept: DROP DROP!!! Met dan 10 minuten later de opmerking: 1 April!
Beauty is in the eye of the beerholder
Simply put: I gave up.
Ik heb gisteren wederom naar SiComputers gebeld vragende naar mjin positie in de wachtrij.
Nog steeds 3de voor de Sapphire Nitro+ 6800 XT
Omdat ik geen idee heb wanneer deze vervuld gaat worden ... blah ... heb ik gisteren zitten snuffelen en heb via Notebooksbilliger.de maar de ASUS TUF 6900 XT gekocht ... voor € 1.744,82 ... wat een bagger wereld.
Letterlijk dubbel wat ik voor de 6800 XT betaald heb (€ 856,-).
De AMD direct buy probeer ik al 2 maanden zonder succes, zoals vele bij de tijd dat de knop altijd al verscheen was het al voorbij of was gewoon nooit verschenen.
Dus ... nu zit ik in dubio om of de order te cancellen bij SiComputers of het te laten gaan in de hoop dat ALS het vervuld wordt dat ik iemand ermee blij kan maken voor kostprijs.
Maar het is zoveel geld -.-
Ik heb gisteren wederom naar SiComputers gebeld vragende naar mjin positie in de wachtrij.
Omdat ik geen idee heb wanneer deze vervuld gaat worden ... blah ... heb ik gisteren zitten snuffelen en heb via Notebooksbilliger.de maar de ASUS TUF 6900 XT gekocht ... voor € 1.744,82 ... wat een bagger wereld.
De AMD direct buy probeer ik al 2 maanden zonder succes, zoals vele bij de tijd dat de knop altijd al verscheen was het al voorbij of was gewoon nooit verschenen.
Dus ... nu zit ik in dubio om of de order te cancellen bij SiComputers of het te laten gaan in de hoop dat ALS het vervuld wordt dat ik iemand ermee blij kan maken voor kostprijs.
Er zit alleen nog een extra "add to cart" check met CAPTCHA voordat het product definitief in je cart zit...jaspermeul schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:13:
[...]
De add to cart link met de juiste referral werkt nog steeds prima. Die extra check voegt denk ik niks toe voor mensen die wel een bot hebben.
Worden toch regelmatig 6800xt aangeboden hier en via mp voor circa 1200 (ook veel teveel)..... Snap dan niet dat je dan een 6900xt koopt voor ruim 1700? Bij AMD wordt de 10% snelheidsverschil al veel te dik betaald, nu helemaal. Anyway, veel plezier ermee!Defiance schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:06:
Wat is de beste manier om een 6900XT te scoren? Die jquery werkt inderdaad niet meer.
10 Hail Mary's en vanaf half 5 op F5 rammenturkeyhakan schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:09:
Wat is de beste manier om een 6900XT te scoren? Die jquery werkt inderdaad niet meer.
zo... met een verkeerd been uit bed gestapt?Defiance schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:06:
Je gaat mij niet vertellen dat een bedrijf als AMD niet iets tegen bots weet te verzinnen... want die zijn er wel degelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Ferio op 01-04-2021 12:34 ]
Meerdere redenen:meljor schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:55:
[...]
Worden toch regelmatig 6800xt aangeboden hier en via mp voor circa 1200 (ook veel teveel)..... Snap dan niet dat je dan een 6900xt koopt voor ruim 1700? Bij AMD wordt de 10% snelheidsverschil al veel te dik betaald, nu helemaal. Anyway, veel plezier ermee!
1. Ik ben op zoek naar of de Sapphire Nitro+ of de ASUS TUF versie, juist die 2 zie ik weinig tot niet en als ik ze zie zijn ze € 1.600,- ... als ik dat toch al moet betalen dan ga ik voor de 6900 XT.
2: Marktplaats zul je mij niet op zien.
Ik weet dat ik ripped off wordt maar ik werd het wachten zat, 5de maand ....is teveel voor mij.
Het is een kleine moeite om voor jezelf even terug te scrollen in dit topic (en ook logica te gebruiken) dat er veel meer mensen zijn die een kaart willen dan dat er daadwerkelijk zijn.Ferio schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:32:
[...]
zo... met een verkeerd been uit bed gestapt?
Je gaat mij niet vertellen dat een bedrijf als AMD niet iets tegen bots weet te verzinnen... want die zijn er wel degelijk.
Sommige mensen hebben net hetzelfde geluk als wat ik heb gehad met de kaarten en sommige hebben goed geluk gehad, maar het is een kleine fractie ervan.
Laten we maar niet over de 6800 XT reference beginnen want die is zo goed als extinct via de AMD website, vergeet niet dat via de AMD.com drop niet alleen Nederlanders zitten die er om vechten.
Of misschien heb je onder een steen geslapen, kan ook, gezien er een massieve GPU shortage is (en meer, maar ik hou het gericht op deze topic).
[ Voor 39% gewijzigd door Defiance op 01-04-2021 12:55 ]
GPU shortage? Ik dacht alleen auto's?? #1april!Defiance schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:48:
[...]
Meerdere redenen:
1. Ik ben op zoek naar of de Sapphire Nitro+ of de ASUS TUF versie, juist die 2 zie ik weinig tot niet en als ik ze zie zijn ze € 1.600,- ... als ik dat toch al moet betalen dan ga ik voor de 6900 XT.
2: Marktplaats zul je mij niet op zien.
Ik weet dat ik ripped off wordt maar ik werd het wachten zat, 5de maand ....is teveel voor mij.
[...]
Het is een kleine moeite om voor jezelf even terug te scrollen in dit topic (en ook logica te gebruiken) dat er veel meer mensen zijn die een kaart willen dan dat er daadwerkelijk zijn.
Sommige mensen hebben net hetzelfde geluk als wat ik heb gehad met de kaarten en sommige hebben goed geluk gehad, maar het is een kleine fractie ervan.
Laten we maar niet over de 6800 XT reference beginnen want die is zo goed als extinct via de AMD website, vergeet niet dat via de AMD.com drop niet alleen Nederlanders zitten die er om vechten.
Of misschien heb je onder een steen geslapen, kan ook, gezien er een massieve GPU shortage is (en meer, maar ik hou het gericht op deze topic).
Wat me opvalt bij de V&A is dat veel mensen "dan maar" een 6900 XT hebben gekocht terwijl ze eigenlijk een 6800 XT willen en willen ruilen tegen een 6800XT met bijbetaling. Volgens mij is dat best kansloos omdat ten eerste die 6800XT zo goed als niet te krijgen is en ten tweede omdat, mocht iemand er 1 hebben, ze geen 300/350 (verschil tussen 6800XT en 6900 XT) gaan bijbetalen omdat ze die 6800XT ook voor veel meer (900+) zouden kunnen verkopen. Het is dus of een beetje naïef of het is een verkapte manier om wat geld te verdienen. Ik neem hier expres het S woord niet in de mond maar de verhalen bij de te koop aangeboden videokaarten staan zijn soms best lachwekkend.
Wat betreft de RECAPTCHA... ik snap eigenlijk niet hoe een bot die kan oplossen. De foto's staan telkens op een andere plek dus hoe kan een bot dat dan oplossen? Zijn ze zo slim dat ze dat kunnen lezen en oplossen of is het meer een brute force manier om snel achter elkaar vakjes aan te klikken en hopen er zo doorheen te komen?
Wat betreft de RECAPTCHA... ik snap eigenlijk niet hoe een bot die kan oplossen. De foto's staan telkens op een andere plek dus hoe kan een bot dat dan oplossen? Zijn ze zo slim dat ze dat kunnen lezen en oplossen of is het meer een brute force manier om snel achter elkaar vakjes aan te klikken en hopen er zo doorheen te komen?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Je denkt veel en veel en veel te simpelJohnnyV76 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:13:
Een beetje googlen en er gaat een wereld van zeer geavanceerde scripts voor je open.
Er was er zelfs eentje die google reverse image search gebruikte om te detecteren wat er op het plaatje stond. Moet je nagaan!
[ Voor 10% gewijzigd door Edwin88 op 01-04-2021 13:26 ]
Volgens mij licht AMD offline.
Heb alles al gewist maar krijg deze melding
The page you are trying to access is currently unavailable
Reference 0.3427655f.1617276997.63484c0
Nog een keertje extra je cookies wissen dan maar.Mr Mike schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:37:
Volgens mij licht AMD offline.
Heb ik al 6 keer gedaan. Als ik wifi op mijn mobiel uitzet. Doet hij het wel.Munchie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:38:
[...]
Nog een keertje extra je cookies wissen dan maar.
Hij doet het weer. Na 5 min doet hij het weer.Mr Mike schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:39:
[...]
Heb ik al 6 keer gedaan. Als ik wifi op mijn mobiel uitzet. Doet hij het wel.
En wat gebeurt er als je het met een andere browser opent? Ben benieuwd of ze mogelijk ook een ip ban hebben ingebouwd nu.Mr Mike schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:42:
WTF lijkt echt een Issue bij AMD site te zijn. 3 keer gerefresht meteen weer
Reference 0.3427655f.1617277310.635ddff
Alle browsers(Chrome, EDGE, FireFox). Na alles gewist te hebben moet je 2 min wachten. Voordat ik AMD.Com weer kan bereiken.Munchie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:43:
[...]
En wat gebeurt er als je het met een andere browser opent? Ben benieuwd of ze mogelijk ook een ip ban hebben ingebouwd nu.
Oke, goed om te weten. Als AMD dus daadwerkelijk een IP ban heeft ingebouwd moeten we oppassen met te vaak te F5'en.Mr Mike schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:45:
[...]
Alle browsers(Chrome, EDGE, FireFox). Na alles gewist te hebben moet je 2 min wachten. Voordat ik AMD.Com weer kan bereiken.
De IP Ban is niet nieuw. Het zou kunnen dat je hem nu makkelijker krijgt, maar de cookie-ban lijkt juist moeilijker te krijgen, dus ik vermoed van niet. Waarschijnlijker lijkt me dat Mike als een hoog risico is gemarkeerd door veel gefaalde captchas, extreem veel refreshen, erg veel cookie-bans tot nu toe of zoiets. Maar ook dat kan ik natuurlijk verkeerd hebben.Munchie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:47:
[...]
Oke, goed om te weten. Als AMD dus daadwerkelijk een IP ban heeft ingebouwd moeten we oppassen met te vaak te F5'en.
Het werd eens tijd.GreatMagicalHat schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:27:
[...]
De IP Ban is niet nieuw. Het zou kunnen dat je hem nu makkelijker krijgt, maar de cookie-ban lijkt juist moeilijker te krijgen, dus ik vermoed van niet. Waarschijnlijker lijkt me dat Mike als een hoog risico is gemarkeerd door veel gefaalde captchas, extreem veel refreshen, erg veel cookie-bans tot nu toe of zoiets. Maar ook dat kan ik natuurlijk verkeerd hebben.
Ook is er nu een BOT check na de Add Cart Button.
Alles is een vooruitgang om al die script lui te laten dimmen.
Nope. Nu hopen dat de button op tijd verschijnt bij je en lekker een uur of 2 F5en, leuk!Beavbusi schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:40:
Dus jquery werkt ook niet meer denk ik?
Heb iig twee discord sites die de drops in de gaten houden
Zou je de link willen delen?Beavbusi schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:43:
7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)
Wat is een discord site? Ben relatief nieuw hier ...Beavbusi schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:43:
Die deleten ze hier omdat het 'scalpers' zijn.
Discord is een platform om te chatten/voicechatten.babhunt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:45:
[...]
Wat is een discord site? Ben relatief nieuw hier ...
Omdat ik in de rij sta bij Megekko voor een Gigabyte 6800 XT kijk ik regelmatig op hun website of er updates zijn rondom de leveringen.
Nu valt het mij op dat er geen updates zijn, maar er wel kaarten direct leverbaar zijn van de merken Gigabyte, Asrock en Powercolor.
Weet iemand hoe dit zit?
Nu valt het mij op dat er geen updates zijn, maar er wel kaarten direct leverbaar zijn van de merken Gigabyte, Asrock en Powercolor.
Weet iemand hoe dit zit?
Wat wil je horen? Andere fabrikanten hebben blijkbaar meer kaarten in de markt gekregen..... Van asrock en powercolor kan dat goed, die zijn AMD only partner (verkopen geen Nvidia) en hebben wellicht een streepje voor bij AMD in de chip supply.Deikesu schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:49:
Omdat ik in de rij sta bij Megekko voor een Gigabyte 6800 XT kijk ik regelmatig op hun website of er updates zijn rondom de leveringen.
Weet iemand hoe dit zit?
Sorry, ik bedoel dat de kaarten gewoon te koop zijn bij Megekko. Dus ze hebben geen update, maar ze bieden ze wel los aan.stylezzz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:51:
[...]
Wat wil je horen? Andere fabrikanten hebben blijkbaar meer kaarten in de markt gekregen..... Van asrock en powercolor kan dat goed, die zijn AMD only partner (verkopen geen Nvidia) en hebben wellicht een streepje voor bij AMD in de chip supply.
Ik zit te kijken, maar ik zie daar geen enkele 6800 XT te koop? Althans, alles staat op levertijd onbekend en niet bestelbaar....
Ik begrijp je volkomen, ik sta ondertussen nog steeds op plek 7.
SchijnbaarDeikesu schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:01:
Klopt, maar wel een 6700 XT, 6800 en 6900 XT. Zijn daar dan geen wachtrijen meer voor?
Ik sta daar ook al sinds november met een pre-order. Ik heb er geen vertrouwen in dat er binnen nu en afzienbare tijd opeens kaarten worden uitgeleverd.Thijn09 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:01:
Wat ik ook begreep uit het Nvidia levertijden en prijzen topic, is dat deze pre-order prijs volledig los staan van de prijs die zij de leverancier uiteindelijk betalen. En dat het dus mogelijk is dat ze je de kaart niet kunnen leveren voor de pre-order prijs. Ik weet niet of dat ook automatisch betekent dat je order tegen die tijd gewoon geannuleerd wordt.
Edit:
Ging om dit bericht/email: coob in "[ZT] [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"
[ Voor 7% gewijzigd door Munchie op 01-04-2021 15:20 ]
Wat ik heel raar vind, dat lijkt mij een risico van de verkopende partij. SiComputers wil ik liever geen zaken meer mee doen, ze hebben ook vrolijk mijn fans geannuleerd omdat die 'EOL' zouden zijn en ondertussen enkele maanden verder staat ze toch weer te koop op de site. Klantenservice was ook een half gebakken mail met spelfouten, daar heb ik geen vertrouwen in. Ik koop daar nu alleen nog iets als het echt op voorraad is aangegeven en de prijs voldoende laag is.Munchie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:14:
[...]
Ik sta daar ook al sinds november met een pre-order. Ik heb er geen vertrouwen in dat er binnen nu en afzienbare tijd opeens kaarten worden uitgeleverd.
Wat ik ook begreep uit het Nvidia levertijden en prijzen topic, is dat deze pre-order prijs volledig los staan van de prijs die zij de leverancier uiteindelijk betalen. En dat het dus mogelijk is dat ze je de kaart niet kunnen leveren voor de pre-order prijs. Ik weet niet of dat ook automatisch betekent dat je order tegen die tijd gewoon geannuleerd wordt.
Is het een te groot risico om en een GPU en een CPU proberen te scoren als er straks wellicht een drop is?
Of kan ik beter eerst een GPU proberen en als ze er nog zijn een CPU erna?
An unexpected error has occurred
Mijn tip wat voor jouw belangrijk is. Als dit een GPU is ga daar eerst voor.dakari schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:01:
Is het een te groot risico om en een GPU en een CPU proberen te scoren als er straks wellicht een drop is?
CPU's kan je nog wel voor redelijk normale prijzen krijgen, wel iets hoger dan normaal maar niet zo extreem als de GPU'sdakari schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:01:
GPU's is zo'n beetje de enige manier om voor normale prijs de AMD site.. dus tjah
Worden we hier op de hoogte gehouden wanneer de drop start? En wat is de levertermijn doorgaans bij AMD zelf?
Er zal ongetwijfeld iemand DROP! gaan roepen hier, maar mijn ervaring is dat je dan al te laat bent.babhunt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:06:
Worden we hier op de hoogte gehouden wanneer de drop start? En wat is de levertermijn doorgaans bij AMD zelf?
Beter gewoon op die F5 knop blijven rammen en hopen dat je de Add to cart button te zien krijgt en snel genoeg bent.
Als niet iedereen te druk bezig is met zelf te bestellenbabhunt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:06:
Ik had op donderdag een 6700xt besteld en dinsdag geleverd, iemand anders had hem al op maandag.
@kyrillajaxGefeliciteerd
.
[/algemeen]
Lees ik het nu goed dat er o.a. tweakers zijn die de addtocart knoppen niet hoeven te gebruiken?
Of dat de puzzel al voor hun is opgelost zodra ze het openen?
[/algemeen]
Lees ik het nu goed dat er o.a. tweakers zijn die de addtocart knoppen niet hoeven te gebruiken?
Vaak gooien ze de volgorde van de kaarten door elkaar, hieraan kun je zien dat er een drop aankomt.babhunt schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:06:
Dat. Het blijft secondewerk, dus als je dan toch iets aan het F5'en bent, laat het dan de AMD-site zijn ipv GOT (eventjes dan, hè).dakari schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:09:
[...]
Er zal ongetwijfeld iemand DROP! gaan roepen hier, maar mijn ervaring is dat je dan al te laat bent.
Beter gewoon op die F5 knop blijven rammen en hopen dat je de Add to cart button te zien krijgt en snel genoeg bent.
Als je de 6900 XT wil, heb je het (wellicht) iets makkelijker. Bij vorige drops werden eerst de CPU's gedropt, daarna de 6700 XT en enkele minuten daarna pas de 6900 XT.
de recaptcha is bij mij op dit moment weer verdwenen. Toen ik het eerder vandaag testte was die er wel.CMT schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:11:
@kyrillajaxGefeliciteerd.
[/algemeen]
Ik kan nu met de jquery ook weer iets toevoegen aan m'n mandje, echter is er nu wel een extra F5 nodig.
vorige week was het openen van de winkelmand genoeg om het product te zien staan
Echt word hier moe van. Er moet een tijdelijke IP ban op de site nu zitten> Want cookies verwijderen heeft geen zin meer.
Reference 0.3427655f.1617286677.660f456
Reference 0.3427655f.1617286677.660f456
Hier wordt het nog gekker. Op het werk hebben we nieuwe virusscanner die de hele handel blokkeerd zodra je PayPal of een ander betaalmiddel open hebt staan inclusief AMD.com...
Hotspot via de gsm?dakari schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:19:
Hier wordt het nog gekker. Op het werk hebben we nieuwe virusscanner die de hele handel blokkeerd zodra je PayPal of een ander betaalmiddel open hebt staan inclusief AMD.com...
Zoiets zal het worden ja. Gisteren al hetzelfde met een iDeal betaling
Erg jammer, dan denk je dat ze eindelijk iets proberen te doen aan automated scrapers halen ze het weg voor de drop.cardboardgenie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:16:
[...]
de recaptcha is bij mij op dit moment weer verdwenen. Toen ik het eerder vandaag testte was die er wel.
Ik kan nu met de jquery ook weer iets toevoegen aan m'n mandje, echter is er nu wel een extra F5 nodig.
vorige week was het openen van de winkelmand genoeg om het product te zien staan
True, maar dit betekent wel dat de verscheidene jQuery scriptjes van de mensen hier weer werkenTweekzor schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:28:
[...]
Erg jammer, dan denk je dat ze eindelijk iets proberen te doen aan automated scrapers halen ze het weg voor de drop.
of het komt net voor de drop weer terugTweekzor schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:28:
[...]
Erg jammer, dan denk je dat ze eindelijk iets proberen te doen aan automated scrapers halen ze het weg voor de drop.
Dit is de grootste drop tot nu toe
PC: R7 5800X3D / X570 Aorus Elite / 32GB DDR4 3600MHz / RX 6900 XT
Voor de zekerheid toch maar de AMD site weer gerefreshed
Het is immers ongeveer de tijd waarop de drop wel eens plaatsvond (als je de zomertijd niet meeneemt).
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Klaar voor de Drop.
1. Zak drop CHECK
2. Ingelogd in Paypal CHECK
3. Site AMD open CHECK.
4 Weer IP ban op AMD.COM CHECK
lol heb ik weer
1. Zak drop CHECK
3. Site AMD open CHECK.
lol heb ik weer
donderdag 1 april 2021 16:34 drop erop kwamArm1n schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:36:
[...]
Voor de zekerheid toch maar de AMD site weer gerefreshed![]()
Het is immers ongeveer de tijd waarop de drop wel eens plaatsvond (als je de zomertijd niet meeneemt).
Interesting... Als ik een product aan de winkelwagen probeer toe te voegen die niet op vooraad is, duurt het verzoek oneindig lang. Een manier om de simpele bots die geen timeout hebben ingebouwd, kapot te maken?
Edit: Nvm, de website was gewoon even heeeeeeeeeel traag. Nu krijg ik wel snelle antwoorden van de server
Edit: Nvm, de website was gewoon even heeeeeeeeeel traag. Nu krijg ik wel snelle antwoorden van de server
[ Voor 20% gewijzigd door MrImpulsive op 01-04-2021 16:42 ]
Waarschijnlijk refresh ik te weinig want ik heb dat nog nooit gehad.Mr Mike schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:38:
Klaar voor de Drop.
1. Zak drop CHECK
3. Site AMD open CHECK.
lol heb ik weer
Ik refresh al ruim een uur automatisch om de 20 seconde in een incognito browser, waarbij ik elke 20 min ofzo even een nieuwe browsersessie start
geen bans gehad nog
geen bans gehad nog
Hoe laat was de drop de laatste keer bij AMD?
Volgens mij rond 17:30 uur, lijkt erop dat er nu nog even niks aan komt.
Ik dacht rond 18.10, iets later dan normaal in ieder geval.
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
De vorige drop kwam pas later, ik dacht rond half 7.MelvinSleeking schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:50:
Volgens mij rond 17:30 uur, lijkt erop dat er nu nog even niks aan komt.
Klopt was een uur later dan 'normaal'...Nick989 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:51:
[...]
De vorige drop kwam pas later, ik dacht rond half 7.
maakt het zomeruur hier nu iets uit of niet?
Dat weet niemand. Eerste drop na het verzetten van de klok.wouternotebaert schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:59:
maakt het zomeruur hier nu iets uit of niet?
Klopt.... n=1CarJunkyXL schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:01:
[...]
Dat weet niemand. Eerste drop na het verzetten van de klok.
ik wel, de 5950x is opgeschoven
[ Voor 4% gewijzigd door CMT op 02-04-2021 03:56 ]
toch wat na 5000 refreshmentsCMT schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:11:
ik wil de 5950x is opgeschoven
De 6800 XT wisselde net ook van plek met de 6900 XT. Zou het dan eens gaan gebeuren dat de 6800 XT geleverd wordt?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
ze passen nog even last minute alle ID's aan zodat de bots achter het net vissen
Hmmm, hier staat de 6900 nog steeds als eerste zeJohnnyV76 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:15:
De 6800 XT wisselde net ook van plek met de 6900 XT. Zou het dan eens gaan gebeuren dat de 6800 XT geleverd wordt?
Laten we het hopenEdwin88 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:15:
ze passen nog even last minute alle ID's aan zodat de bots achter het net vissen
Ik heb een ander zelf gebouwd script, die als hij werkt na vandaag open source word. Maar hij is pas net vanmiddag afgerond ook... dus hopelijk lukt hetturkeyhakan schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:17:
Die query werkt niet meer toch?
Ik hoef niet te plassen. Ik hoef niet te plassen. Ik hoef niet te plassen.dakari schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:17:
Het is ook niet zo dat je ff durft op te staan nu he...
Ruim t later wel op
Voor nu wel weer even, het is de vraag of ze net voor de drop de recaptcha weer toevoegen. Dan werkt ie weer niet.turkeyhakan schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:17:
De jqeury werkt niet meer dus?Edwin88 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:18:
[...]
Ik heb een ander zelf gebouwd script, die als hij werkt na vandaag open source word. Maar hij is pas net vanmiddag afgerond ook... dus hopelijk lukt het
Als ik t probeer met een 5800X krijgt ik allemaal errors als ik mn winkelmandje aanklik, dus ik vraag me af hoe goed t nog werktturkeyhakan schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:17:
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
Same, al gooi ik hem hier niet zomaar op zodat hij gejat kan worden door scalpers. Wellicht gewoon via DM o.i.d.Edwin88 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:18:
[...]
Ik heb een ander zelf gebouwd script, die als hij werkt na vandaag open source word. Maar hij is pas net vanmiddag afgerond ook... dus hopelijk lukt het
Echtgenote roepend onder aan de trap: "Ben je nu al eens klaar met werken?"
Noob, ik zit hier allang in mijn Dry Nights!JohnnyV76 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:18:
[...]
Ik hoef niet te plassen. Ik hoef niet te plassen. Ik hoef niet te plassen.
Ruim t later wel op
Hij is nu versprongen bij mij, 6800xt en 6900xt is idd van plek gewisseld
De 6800 XT verschuift van plek in de webshop!
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/kUyuTAKpLiCDQS8BvhVvrti9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/07ZyO9GVSxU9bRge5XCFqFqn.jpg?f=fotoalbum_large)