klopt ook met CTRL F5WouterL schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:06:
ik zie nu trouwens bij de overzicht pagina helemaal niks meer op de site van AMD. Iemand ook dit probleem?
Misschien gooien ze hem pas weer online bij de drop? Wel apart...
De volgende stap is cookies verwijderen
Werkte bij mij iig
De product pagina voor de 6900XT doet het bij mij ook niet meer.
refresh vervolgens na je cookie verwijdering nog is, zie je dan wel weer wat? ik namelijk nietWukl schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:09:
[...]
De volgende stap is cookies verwijderen
Werkte bij mij iig
Het lijkt na het verwijderen eenmalig te werken, daarna weer een lege pagina inderdaad.Remth2 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:11:
[...]
refresh vervolgens na je cookie verwijdering nog is, zie je dan wel weer wat? ik namelijk niet
klopt dat werkt niet fraai. Wat een hindernissenWukl schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:11:
[...]
Het lijkt na het verwijderen eenmalig te werken, daarna weer een lege pagina inderdaad.
Goedkoopste welke ik nu zie is: https://www.gputracker.eu...hallenger-pro-12gb-oc-gra maar als je dan naar niet op voorraad kijkt staat er 605 als laagste prijs. zou dat dan de echte board partner prijs zijn en die 30% increase hun eigen marge?
Ik krijg nu wel weer watWukl schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:11:
[...]
Het lijkt na het verwijderen eenmalig te werken, daarna weer een lege pagina inderdaad.
Ze zijn toch wel ergens mee bezig hoor. De 6900xt staat nu op een andere plaats in de lijst.
Hmmm er begint mij iets op te vallen op de amd.com site.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
die dingen verplaatsen om de haverklap joh..,MeRCeNaRy514 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:19:
Ze zijn toch wel ergens mee bezig hoor. De 6900xt staat nu op een andere plaats in de lijst.
True! Wat is dat members only dingetje? Mis ik iets?Fidelity schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:20:
***members only***
Voorkomen dat mensen meegluren die hier om andere redenen een kaart willen bemachtigenRemth2 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:21:
[...]
True! Wat is dat members only dingetje? Mis ik iets?
Dat betekent vast dat die straks op voorraad komtErraa schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:45:
Werkt de direct link voor de rx 6900 xt nog voor jullie? Ik word steeds terug gestuurd naar de home page
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 15:12
- Sapphire Nitro+
- Gigabyte Radeon RX 6800
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Dit is niet correct, het is juist dat de producten zonder voorraad of niet in de drop achteraan de lijst verschijnen. Dat de 6700XT zo begon was omdat de site kaduuk ging om 14u, anders had die zijn huidige positie wel gehad naast de 5800x.Fidelity schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:20:
***members only***
Op de 6800 pagina krijg ik de melding "You have been returned to the AMD Store catalog due to a processing issue which may include stock availability."
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heeft iemand de directe link voor een 6900 XT? Ik weet niet zeker of ik nu de juiste heb:
https://shop.amd.com/stor...gCheckoutShoppingCartPage
Ik volg jullie al ffFidelity schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:22:
[...]
Voorkomen dat mensen meegluren die hier om andere redenen een kaart willen bemachtigen
De voorgaande directe links werken niet meer.deamosreapos schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:23:
Heeft iemand de directe link voor een 6900 XT? Ik weet niet zeker of ik nu de juiste heb:
Directe links zijn allemaal dood sinds gisteren.SwaffelSmurf schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:23:
[...]
Dat betekent vast dat die straks op voorraad komt
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Dus volgens jouw theorie zouden we dus juist zometeen de RX 6900 XT moeten zien en (nogmaals?) de RX 6700 XT? Of zeg je meer dat mijn theorie niet klopt en er dus nog van alles kan gebeuren?Postman schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:23:
[...]
Dit is niet correct, het is juist dat de producten zonder voorraad of niet in de drop achteraan de lijst verschijnen. Dat de 6700XT zo begon was omdat de site kaduuk ging om 14u, anders had die zijn huidige positie wel gehad naast de 5800x.
Het begint wel een vermakelijke soap te worden hier🥴
Theorycrafting at it's finest...
Denk dat we gewoon moeten wachten tot over een paar minuten
Denk dat we gewoon moeten wachten tot over een paar minuten
https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374100/nlTricolores schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:25:
[...]
Directe links zijn allemaal dood sinds gisteren.
werkt ander weer gewoon bij mij.
Ik had het op "direct in het winkelmandje" links.Tirinium schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:27:
[...]
https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374100/nl
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
We hebben het over de links die de kaart direct aan je cart toevoegenTirinium schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:27:
[...]
Dit is niet de directe link die bedoelt wordt, er was een link die het product direct in je winkelmandje deed.Tirinium schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:27:
[...]
Er was ook een link die overeenkwam met het product in je mandje leggen en op de afreken pagina te komen. Maar die doen het niet meer.Tirinium schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:27:
[...]
Ah ok, die link welke ik plaatste werkte eerder deze week ook niet meer vandaar.Tricolores schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:28:
[...]
Ik had het op "direct in het winkelmandje" links.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ik gok op de 6900XT, 5600x en 5900x als extra bij de 5800x. Die 6700XT staat daar tussen omdat ze het leuk vinden.Fidelity schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:25:
[...]
Dus volgens jouw theorie zouden we dus juist zometeen de RX 6900 XT moeten zien en (nogmaals?) de RX 6700 XT? Of zeg je meer dat mijn theorie niet klopt en er dus nog van alles kan gebeuren?
Tot nu toe ziet het er naar uit dat er niets dropt op dit moment
Was het niet altijd om 16u35 of 17u35?
17:35, maar vanwege Amerikaanse zomertijd is het mogelijk dat het nu een uur eerder is. Maar geen garantie.Tricolores schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:32:
Tis altijd weer anders joh, eerst was 't 'altijd' 15:00, maar veranderde ook elke keer. Tevens droppen ze vaak alles in 1x en de 6700 is al geweest, dus verwacht niet veel.Tricolores schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:32:
Signature
Enkele weken geleden was de drop om 17u41/42, het is geen vast tijdstip.Tricolores schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:32:
We gaan ervan uit dat uur eerder is maar het shop gedeelte wordt toch geregeld door Digital River en die zit in Nederland?
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Ligt er ook aan in welke staat ze zitten, niet alle staten hanteren zomer / wintertijd.Munchie schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:33:
[...]
17:35, maar vanwege Amerikaanse zomertijd is het mogelijk dat het nu een uur eerder is. Maar geen garantie.
Ik heb kennelijk nog de 6700 XT in mn mandje en kan van daaruit naar Paypal and purchase now maar waar ik voorheen weer gewoon teruggestuurd werd krijg ik nu de melding dat de webwinkel mijn bankkaart oid niet accepteert. cookies cleanen en Ctrl-F5 werkt niet.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Redirect de 6900xt link voor jullie ook terug naar de overzichtspagina?
R7 5800X3D | RX 7900XT | 32GB Kingston 3600MHzC16 | Samsung 980 Pro 2TB | be quiet! Pure Power 12 M 1000W
Net wel, nu niet meerKaasrol schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:35:
De 6800 doet dat bij mij.Kaasrol schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:35:
same ..JohnnyV76 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:35:
Ik heb kennelijk nog de 6700 XT in mn mandje en kan van daaruit naar Paypal and purchase now maar waar ik voorheen weer gewoon teruggestuurd werd krijg ik nu de melding dat de webwinkel mijn bankkaart oid niet accepteert. cookies cleanen en Ctrl-F5 werkt niet.
6800xt linkt ook terug naar het overzicht nu.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Komen er steeds meer bij op: https://www.gputracker.eu...chip=AMD%20RX%206700%20XT helaas gaan de prijzen ook steeds verder omhoog, zitten nu al aan de 1300 euro.
Valt wel op dat er praktisch geen Sapphite kaarten naar Europa lijken te komen, wat toch vreemd is aangezien ze de grootste AMD board parnter zijn.
Valt wel op dat er praktisch geen Sapphite kaarten naar Europa lijken te komen, wat toch vreemd is aangezien ze de grootste AMD board parnter zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Tirinium op 18-03-2021 16:40 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dit antwoord is feitelijk correct alhoewel ik technisch op wat anders hoopte
Was alle stock weer in secondes weg? Of waren het nog minuten?
Seconden? milisecondenLarssss schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:39:
[...]
Stock niet eens zichtbaar, zo snel was het wegLarssss schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:39:
[...]
Niet eens secondens, ik heb nooit een add to cart button gezien om 15:00Larssss schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:39:
[...]
Nuja, er zijn er hier twee in geslaagd te bestellen. De rest zag het nooit in stock staan of kon niet afrekenen eens in het winkelmandje.
Same old shit, dus.
Het blijft idd heel stil aan de overkant....Baseje schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:40:
Denk niet dat er een drop geweest is dan toch?!?
'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne
Jawel, 3 man hier hebben bevestigd een kaart bemachtigd te hebben. Vraag me niet hoe.Baseje schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:40:
Er zijn 2 a 3 mensen die een 6700XT hebben kunnen kopen dus die was er weldegelijkBaseje schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:40:
Nou, wie zit er over een uur weer klaar voor?
Ik had het meer over de drop van de 6800XT hahaRemth2 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:41:
[...]
Er zijn 2 a 3 mensen die een 6700XT hebben kunnen kopen dus die was er weldegelijk
Nu niks voorbij zien komen op de 6800XT pagina,
iemand wel op de hoofdpagina of 6900XT? misschien toch over een uurtje weer proberen
iemand wel op de hoofdpagina of 6900XT? misschien toch over een uurtje weer proberen
Noem mij naief, maar ik snap niet hoe er geen beter systeem te bedenken valt dan dit. Hoe lastig kan dat zijn? Registratie, validatie en daarna kan je tot een bepaalde limiet in de rij gaan staan. Zoiets?
Even off-topic, maar ik vraag me af wat er zo schokkend was aan een van mijn reacties dat ie verwijderd is.
An unexpected error has occurred
Ik wou misschien ook nog een poging doen, maar het bedacht om eerst te kijken hoe het op launch ging, om het wat minder frusterend voor mezelf te maken, maar zo te zien hoef ik geen poging te doen. M’n eerste PC moet dan nog lang op zich laten wachten
Ik vermoedde dat het een 6900XT drop zou zijn, die stond ineens vooraan (na de 5800X die in stock blijft). Maar heb uiteindelijk geen Add to Cart knop gezien, dus tja...cardboardgenie schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:41:
Nu niks voorbij zien komen op de 6800XT pagina,
Wie weet toch rond half 6.MrImpulsive schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:43:
[...]
Ik vermoedde dat het een 6900XT drop zou zijn, die stond ineens vooraan (na de 5800X die in stock blijft). Maar heb uiteindelijk geen Add to Cart knop gezien, dus tja...
Had je een paar jaar geleden westvleteren willen bestellen. Dat moest binnen een tijdsslot en daarvoor moest je ook nog bellen. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar eerst moet je op de wachtlijn komen en vervolgens moet je ook tijdens het wachten er niet af gegooid worden. Die telefoon die kreeg het zo druk dat je verbinding zonder reden verbroken wordt.Tricolores schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:42:
Noem mij naief, maar ik snap niet hoe er geen beter systeem te bedenken valt dan dit. Hoe lastig kan dat zijn? Registratie, validatie en daarna kan je tot een bepaalde limiet in de rij gaan staan. Zoiets?
Bedoel je zo iets als je bij Newegg hebben? Daar kan iedereen zich voor een kaart aanmelden en dan is ee gewoon een lotterij, en degene die wint mag hem kopen. Daardoor heb je ook vrij weinig kans....Tricolores schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:42:
Misschien meer kans haha,Larssss schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:44:
[...]
Bedoel je zo iets als je bij Newegg hebben? Daar kan iedereen zich voor een kaart aanmelden en dan is ee gewoon een lotterij, en degene die wint mag hem kopen. Daardoor heb je ook vrij weinig kans....
Theoretisch zouden meer kaarten bij consumenten terecht moeten komen, maar de kans is nog seeds zo klein dat je er eentje krijgt.....
We shall see, ik ben er in ieder geval weer bij.
Ik bedacht me net wel.... als je de hoeveelheid tijd die je hieraan besteedt x je uurloon doet + de MSRP, zou je dan ondertussen niet zo'n beetje uitkomen op de scalper prijzen?
Maar misschien wel eerlijker dan tegen een bot op moeten refreshen.Larssss schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:46:
[...]
Theoretisch zouden meer kaarten bij consumenten terecht moeten komen, maar de kans is nog seeds zo klein dat je er eentje krijgt.....
Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x
Misschien wel x2MrImpulsive schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:47:
[...]
Ik bedacht me net wel.... als je de hoeveelheid tijd die je hieraan besteedt x je uurloon doet + de MSRP, zou je dan ondertussen niet zo'n beetje uitkomen op de scalper prijzen?
[ Voor 3% gewijzigd door WouterL op 18-03-2021 16:48 ]
Ach die paar keer f5'en terwijl ik werk is ook met mijn niet verkeerde uurloon nog wel de moeite waardMrImpulsive schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:47:
[...]
verschillende 6700 xt's beschikbaar bij Alternate belgie, allen rond de 900euro https://www.alternate.be/...?s=default&filter_-2=true
Tja klopt, maar die scalpers kunnen mn ballen likken dus dat is dan wel weer een voordeel.MrImpulsive schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:47:
[...]
De vraag is helaas te groot voor het aanbod dat er is en zolang mensen teveel blijven betalen gaan de prijzen via de winkels en scalpers niet omlaag. Daarnaast hebben we ook nog de pech dat de crypto markt op dit moment te goed is waardoor minen aantrekkelijk is en de vraag nog groter is.Larssss schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:46:
[...]
Een ps5 of xsx is volgens mij ook niet aan te komen.
Dus ik denk dat ik het gewoon maar ga accepteren dat ik voorlopig geen kaart ga bemachtigen
Een flipping lotterij, daar zitten we op te wachten jaLarssss schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:44:
[...]
Bedoel je zo iets als je bij Newegg hebben? Daar kan iedereen zich voor een kaart aanmelden en dan is ee gewoon een lotterij, en degene die wint mag hem kopen. Daardoor heb je ook vrij weinig kans....
Dat de site van AMD niet eens goed werkt, stoot me nog het meeste tegen de borst. Eens in je winkelmandje zou je de tijd moeten krijgen om af te rekenen zonder extreme stress.
Nou dus vandaag komt er niks meer denk ik, op naar volgende week.
Je bent eigenlijk ook gek als je niet mined als gamer on the side. Vrij lucratief. Maar goed, een gamer in hart en nieren dus als ik mijn 3070 kan inruilen voor een 6900xt dat gaat de 3070 lachend de deur uit,KraveN schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:51:
[...]
De vraag is helaas te groot voor het aanbod dat er is en zolang mensen teveel blijven betalen gaan de prijzen via de winkels en scalpers niet omlaag. Daarnaast hebben we ook nog de pech dat de crypto markt op dit moment te goed is waardoor minen aantrekkelijk is en de vraag nog groter is.
Dus ik denk dat ik het gewoon maar ga accepteren dat ik voorlopig geen kaart ga bemachtigen
17:35 kan nog steeds. Ik wacht af.Remth2 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:51:
https://www.alternate.be/...?s=default&filter_-2=true ?Remth2 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:51:
Nah ik wil een 6800XT, maar bedankt. Daabij, die prijzen staan mij niet aan
Ik denk dat het inderdaad niet eerder is vanwege de amerikaanse zomertijd. Maja of er uberhaupt nog iets komt straks is nog maar de vraag. Had wel gedacht dat de 6700 XT met een beetje alert zijn wel te kopen zou zijn vandaag maar nu was t gewoon veel te druk door de algemene release. Denk dat we volgende week zelfs meer kans hebben als t stof een beetje is gaan liggen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Mijn 3070 was goedkoper in januari... wat een prijzen.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Begin ook steeds meer te twijfelen of er nog wel iets bij gaat komen. Kan goed zijn dat ze deze week overslaan.JohnnyV76 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:59:
Ik denk dat het inderdaad niet eerder is vanwege de amerikaanse zomertijd. Maja of er uberhaupt nog iets komt straks is nog maar de vraag. Had wel gedacht dat de 6700 XT met een beetje alert zijn wel te kopen zou zijn vandaag maar nu was t gewoon veel te druk door de algemene release. Denk dat we volgende week zelfs meer kans hebben als t stof een beetje is gaan liggen.
Ik moet me er eigenlijk ook bij neer gaan leggen, maar ik wil zo graag m'n eerste pc eindelijk een keer gaan bouwen, dat is namelijk al zo lang uitgesteld. Maar met deze prijzen vrees ik dat m'n eerste pc alweer nog een jaartje moet gaan wachten......KraveN schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:51:
[...]
De vraag is helaas te groot voor het aanbod dat er is en zolang mensen teveel blijven betalen gaan de prijzen via de winkels en scalpers niet omlaag. Daarnaast hebben we ook nog de pech dat de crypto markt op dit moment te goed is waardoor minen aantrekkelijk is en de vraag nog groter is.
Staat de 6900XT bij jou ook vooraan, na de 5800X en voor de 6700XT? Ik denk dat het alleen maar een 6900XT drop zal zijn, of ze moeten op het laatste moment toch nog de 6800XT bijwerken.Postman schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:02:
[...]
Begin ook steeds meer te twijfelen of er nog wel iets bij gaat komen. Kan goed zijn dat ze deze week overslaan.
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |