TopHelTrooper schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:26:
[...]
In geen 1000 jaar ik ben een twin systeem aan het bouwen in een kast. 2 x 5950 2x 6900 en nog een berg andere speeltjes
Bij mij deed hij er best lang over om weer terug naar AMD site te gaan, na dat ik paypal sms had bevestigd. Hierdoor kon ik het vandaag niet kopen. Heb je nog tips hoe ik dit kan versnellen?HelTrooper schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:07:
[...]
Ik heb valsgespeeld. Ik heb 2 verbindingen en 16 fixed IP's
- 2 computers aangemeld
- elke computer met een ander fixed IP naar buiten
- De paypal van mijn vriendin en van mij aangemeld
We wonen op hetzelfde adres dus dat was schijnbaar geen probleem.
Op het moment dat de 6900 beschikbaar kwam binnen 30 seconden beide orders afgerond
Om 1700 aanmelden op je paypall en de AMD site openzetten op het product wat je wil kopen.qmarrr schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:46:
[...]
Bij mij deed hij er best lang over om weer terug naar AMD site te gaan, na dat ik paypal sms had bevestigd. Hierdoor kon ik het vandaag niet kopen. Heb je nog tips hoe ik dit kan versnellen?
Elke 5 minuten refreshen om je paypall levend te houden.
Vanaf 1730 blijven refreshen tot ze verschijnen
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 22:40
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Volgende week donderdag pas weer.Empo schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 00:01:
Is er nog kans op een drop morgen? Of is het weer volgende werk donderdag?
18 maart om 15u NL tijd. Ja 15u, het is namelijk 6700XT launch day
Gelukkg is bij deze kaart al gezegd, dat de review ban een dag voor release wort vrijgegeven, dus mensen die altijd de review afwachten kunnen 1 dag eerder nog de keuze maken.DHH schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:45:
[...]
Misschien dat de prijs inmiddels al weer aangepast is.
[Afbeelding]
Ook voor 711 zou ik het overwegen als 'ie qua prestaties rond de 3060 TI en 3070 zou moeten vallen. Voor dat bedrag kan je niet makkelijk een vergelijkbare kaart vinden. En als de reviews erg tegenvallen dan kan 'ie altijd nog worden geannuleerd of binnen 14 dagen retour.
Mooie achternaam, die VivianDirtySanchez schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:18:
Leuk gesprekje met dame op AliBaba....
[Afbeelding]
De prijzen liggen daar dus al op meer dan 2 keer MSRP... geeft weinig hoop op fatsoenlijke prijzen hier.
Sinterklaas wil bier !
Ik heb dus die 6700XT gepreorderd via amazon maar is 711€ niet een beetje veel?
En is tie ook meteen bij jullie afgeschreven bij je CC?
[ Voor 26% gewijzigd door ElMayo op 12-03-2021 15:14 ]
Vorige week donderdag heb ik de loterij gewonnen op amd.com en een 6900XT bemachtigd, inmiddels geinstalleerd in mijn pc. Werkt tot nog toe goed met de 600W voeding (aangezien alles en iedereen aanraadt om meer te hebben), maar ik houd het in de gaten.
Dus ik stop met het volgen van dit topic, succes allemaal met het verkrijgen van een kaart!
Dus ik stop met het volgen van dit topic, succes allemaal met het verkrijgen van een kaart!
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Wat is veel, dat is aan jou om te bepalen. Het is zo'n 200 euro boven het AMD adviesprijs.ElMayo schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:09:
Maar ik denk dat dit wel de huidige markt prijs gaat worden aangezien de performance tussen een 3060 ti en 3070 moet liggen. Deze kaarten kosten nu 700-1000 euro. Het zou zomaar kunnen dat de 6700XT ook rond 700+ gaat kosten. We moeten nog een week wachten en dan weten we het zeker.
Gewoon donderdag proberen eentje via AMD zelf te verkrijgen voor ~490 euro (gok). Als dat lukt die preorder annuleren/terugsturen. Dat zou ik doen. Die kaart van Amazon is geen reference model, dus mag best iets duurder zijn. Maar verwacht geen wonderen van de OC. Dus mijn inziens is het de meerprijs niet waard. Maar ja, als je niks anders goedkoop kunt krijgen.....ElMayo schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:09:
Ik heb net een nieuwe PC in elkaar gezet voor mezelf moet alleen de videokaart nog. (Nu nog een R580X er in zitten) Maar had gelezen dat je minimaal een 850W voeding moest hebbnen voor de 6900XT. Heb er nu een RMX750W van Corsairs in zitten, en kan hem nog inruilen/terug sturen tot 31/03/2021 ,Dus wou het er maar niet op gokken. Dus maar de RMX850W besteld, verschil is maar een 10tje dus. Dat is nog te doenzyberteq schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:24:
Vorige week donderdag heb ik de loterij gewonnen op amd.com en een 6900XT bemachtigd, inmiddels geinstalleerd in mijn pc. Werkt tot nog toe goed met de 600W voeding (aangezien alles en iedereen aanraadt om meer te hebben), maar ik houd het in de gaten.
Lijkt er toch op dat de beschikbaarheid van de 6700 ook niet best zal zijn: https://nl.hardware.info/...-slecht-verkrijgbaar-zijn voor mij geen impact ik wil toch een 6800 XT van Sapphire en als ik die niet te pakken krijg dan maar 1 van de volgende generatie.
Kijk even op de verschillende test site wat de kaart daadwerkelijk trekt en kijk dan met: https://outervision.com/power-supply-calculator of je genoeg overhead hebt voor de kaart dan heb je een goede indicatie.GodZZila schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:41:
[...]
Ik heb net een nieuwe PC in elkaar gezet voor mezelf moet alleen de videokaart nog. (Nu nog een R580X er in zitten) Maar had gelezen dat je minimaal een 850W voeding moest hebbnen voor de 6900XT. Heb er nu een RMX750W van Corsairs in zitten, en kan hem nog inruilen/terug sturen tot 31/03/2021 ,Dus wou het er maar niet op gokken. Dus maar de RMX850W besteld, verschil is maar een 10tje dus. Dat is nog te doen. Maar ben blij dat het op een 600W ook goed gaat. Dan heb ik in iedergeval genoeg overhead
Hmmm, klein uurtje geleden van AMD de shipping notification van mijn 6900XT gekregen. Heb het gevoel dat het sneller gaat dan vorige week?
Amazon is een reguliere webwinkel.kx22 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:15:
Als er een drop is, is er dan ook voorraad bij Amazon?
Of is dat niet elke week hetzelfde?
Die moet het van de distributeurs hebben. Dat is een apart kanaal.
Idem, zojuist ontvangen. Dan nog betekend het niet dat ze in de vrachtwagen liggen, en het zou zomaar alsnog tot woensdag kunnen duren. Aan dit topic te zien is dat niet overdreven snel.Lizard schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:17:
Hmmm, klein uurtje geleden van AMD de shipping notification van mijn 6900XT gekregen. Heb het gevoel dat het sneller gaat dan vorige week?
Wordt met DHL (Normale tak) geleverd.Tostikoning schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:45:
[...]
Idem, zojuist ontvangen. Dan nog betekend het niet dat ze in de vrachtwagen liggen, en het zou zomaar alsnog tot woensdag kunnen duren. Aan dit topic te zien is dat niet overdreven snel.
Ofwel maandag of dinsdag (zaterdag levering kost extra en doen zij niet)
thanks kende de site niet, alleen snap niet waarom je de monitors op moet geven voor het stroom verbruikTirinium schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:00:
[...]
Kijk even op de verschillende test site wat de kaart daadwerkelijk trekt en kijk dan met: https://outervision.com/power-supply-calculator of je genoeg overhead hebt voor de kaart dan heb je een goede indicatie.
Maar het mooie is ik had een RMX750, en hij komt met de aanbeveling RMX650
Maar voor die 10 euro wat ik nu extra moet betalen voor de RMX850 hoef je niet wakker voor te liggen lijkt me
Is het ook niet zo dat hij dan minder op piek hoeft te leveren dus wordt hij minder warm? Op dit moment draait hij namelijk niet (Fan). Met booten als zelf test wel hoor. En met een benchmark
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
AMD.com komt via DHL Express, dit is de zakelijke tak.PatRamon schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:12:
[...]
Wordt met DHL (Normale tak) geleverd.
Ofwel maandag of dinsdag (zaterdag levering kost extra en doen zij niet)
Levering dus alleen op werkdagen, een tijdvak van 8u tot 18u. Geen mogelijkheid tot wijziging, bij niet thuis doen ze met geluk bij de buren of komen ze de volgende dag nog een keer.
Verzending is deze week inderdaad wat sneller, vorige week was het op maandag pas verzending en dinsdag ontvangen. De week ervoor ook vrijdag verzending, maandag al ontvangen.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Hoe is de status van je verzending? Want heb nog steeds geen antwoord op de vraag of ze ook daadwerkelijk gaan verzenden met een dubbele order op hetzelfde adres via verschillende PayPal (dus afwijkende factuur, zelfde afleveradres).HelTrooper schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:26:
[...]
In geen 1000 jaar ik ben een twin systeem aan het bouwen in een kast. 2 x 5950 2x 6900 en nog een berg andere speeltjes
Ik had het precies zo gedaan, een 6900 in het winkelmandje,"check", paypal "check", zegt ie levering niet mogelijk in uw regioHelTrooper schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:05:
[...]
Om 1700 aanmelden op je paypall en de AMD site openzetten op het product wat je wil kopen.
Elke 5 minuten refreshen om je paypall levend te houden.
Vanaf 1730 blijven refreshen tot ze verschijnen
Vermoed doordat ik nu via de wifi, op een hotelkamer in Noorwegen zit
Maar de bovenstaande manier werkt dus wel
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Er is inderdaad een locatie check via IP adres. Volgende keer een VPN verbinding gebruiken.Alexander80 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 07:19:
[...]
Ik had het precies zo gedaan, een 6900 in het winkelmandje,"check", paypal "check", zegt ie levering niet mogelijk in uw regio![]()
![]()
Vermoed doordat ik nu via de wifi, op een hotelkamer in Noorwegen zit![]()
Zo zat ik dus donderdagavond op een rare manier opeens op de USA versie van het orderscherm voor een 5600x (die al uitverkocht was in EU). Kon alle stappen doorlopen, alleen na "bestellen" kwam ik weer terug op het overzicht. Geen foutmelding of niets.
Wel een leuke inzicht in hoe Digital River werkt met invoerrechten en dergelijke.
Goeie tip, dankPostman schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 07:40:
[...]
Er is inderdaad een locatie check via IP adres. Volgende keer een VPN verbinding gebruiken.
Zo zat ik dus donderdagavond op een rare manier opeens op de USA versie van het orderscherm voor een 5600x (die al uitverkocht was in EU). Kon alle stappen doorlopen, alleen na "bestellen" kwam ik weer terug op het overzicht. Geen foutmelding of niets.
Wel een leuke inzicht in hoe Digital River werkt met invoerrechten en dergelijke.
Heb even het topic doorgespit, maar blijf nog met 2 vragen van de donderdag drop.
Mocht ik 1 kunnen bestellen, is paypal dan noodzakelijk of is dat de snelste manier?
Je moet via de DE shop bestellen, maar krijg je een factuur met of zonder BTW (dus Duitse of gewoon Nederlandse)?
Ik kan het declareren bij de baas, maar niet als het van een Duitse winkel komt (zoals Amazon).
Mocht ik 1 kunnen bestellen, is paypal dan noodzakelijk of is dat de snelste manier?
Je moet via de DE shop bestellen, maar krijg je een factuur met of zonder BTW (dus Duitse of gewoon Nederlandse)?
Ik kan het declareren bij de baas, maar niet als het van een Duitse winkel komt (zoals Amazon).
Hebben ze de verzendwijze aangepast?Postman schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:13:
[...]
AMD.com komt via DHL Express, dit is de zakelijke tak.
Levering dus alleen op werkdagen, een tijdvak van 8u tot 18u. Geen mogelijkheid tot wijziging, bij niet thuis doen ze met geluk bij de buren of komen ze de volgende dag nog een keer.
Verzending is deze week inderdaad wat sneller, vorige week was het op maandag pas verzending en dinsdag ontvangen. De week ervoor ook vrijdag verzending, maandag al ontvangen.
Ingram micro is toch de afzender? (in opdracht van digitalriver)
Deze werd bij mij (zat in de eerste groepslevering) door DHL zelf bezorgd.
(DHL zonder toevoeging enkel voor bedrijven/Winkels en af en toe particulieren ofwel europlus levering/JVGL)
En niet door DHL-Parcel of DHL-TD (Aka DHL-Classic/Express)
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ingram Micro is nog steeds de verwerker, alleen is de afzender nu Digital River in Tilburg (op het adres van IM dus).PatRamon schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:21:
[...]
Hebben ze de verzendwijze aangepast?
Ingram micro is toch de afzender? (in opdracht van digitalriver)
Deze werd bij mij (zat in de eerste groepslevering) door DHL zelf bezorgd.
(DHL zonder toevoeging enkel voor bedrijven/Winkels en af en toe particulieren ofwel europlus levering/JVGL)
En niet door DHL-Parcel of DHL-TD (Aka DHL-Classic/Express)
En hoe je het beestje ook noemt: het is de DHL die normaal bij bedrijven bezorgd. Tracking kun je nu wel via Parcel, maar je kunt nog steeds geen bezorging aanpassen en ook krijg je geen specifiek tijdslot voor de bezorging, naast alleen bezorgen op werkdagen.
Mijn order van donderdag is ook gisteren al verzonden, maar wordt dus maandag tussen 8u en 18u geleverd.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
kx22 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:39:
Heb even het topic doorgespit, maar blijf nog met 2 vragen van de donderdag drop.
- PayPal is niet noodzakelijk, maar maakt het wel sneller. Bij CC direct moet je niet alleen het hele scherm aan velden invullen, maar loop je ook risico op een 2FA van je CC en krijg je nog een extra scherm voor verzending.
- Waar haal je die informatie vandaan over de Duitse shop? Je kunt de taal ook aanpassen naar Frans of Engels, het is dus ook alleen voor de taal van het proces belangrijk. Verder is factuur afhankelijk van je afleveradres. Ik heb tot op heden in Nederland gewoon een factuur gekregen met BTW vermelding.
Edit: net even een factuur voor je nagekeken en de verkoper is Digital River in Ierland. Maar ze lijken wel een Nederlands BTW nummer te hebben (NL815471166B01), wellicht dat jij hier meer over kunt zeggen dat dit ook klopt.
[ Voor 7% gewijzigd door Postman op 13-03-2021 13:50 ]
Ik denk dat monitoren er tussen staan omdat de videokaart meer stroom trekt als er meerdere of grotere monitoren op zijn aangesloten.GodZZila schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:16:
[...]
thanks kende de site niet, alleen snap niet waarom je de monitors op moet geven voor het stroom verbruik
Maar het mooie is ik had een RMX750, en hij komt met de aanbeveling RMX650
Maar voor die 10 euro wat ik nu extra moet betalen voor de RMX850 hoef je niet wakker voor te liggen lijkt me
Is het ook niet zo dat hij dan minder op piek hoeft te leveren dus wordt hij minder warm? Op dit moment draait hij namelijk niet (Fan). Met booten als zelf test wel hoor. En met een benchmark
Donderdag ga ik proberen om een radeon te bemachtigen, via amd.
Net een paypal account aangemaakt, nog even wachten op de eerste storing op mijn rekening.
Nu is de grote vraag, op welke kaart maak ik de meeste kans. Natuurlijk lees ik de 6900xt, deze vind ik echter te duur.
Donderdag komt de 6700xt, maak ik dan veel kans? Omdat ze eerste keer grotere drop doen?
Of kan ik dan beter voor 6800 of 6800 xt gaan aangezien iedereen juist voor de 6700xt....
Moeilijk dillemma
Net een paypal account aangemaakt, nog even wachten op de eerste storing op mijn rekening.
Nu is de grote vraag, op welke kaart maak ik de meeste kans. Natuurlijk lees ik de 6900xt, deze vind ik echter te duur.
Donderdag komt de 6700xt, maak ik dan veel kans? Omdat ze eerste keer grotere drop doen?
Of kan ik dan beter voor 6800 of 6800 xt gaan aangezien iedereen juist voor de 6700xt....
Moeilijk dillemma
Zit met hetzelfde. Gewoon in de shop de verschillende kaarten open zetten en hopen dat je ergens een koopknop ziet verschijnen bij het refreshen, meer zit er volgens mij niet opHypno schreef op zondag 14 maart 2021 @ 10:06:
Donderdag ga ik proberen om een radeon te bemachtigen, via amd.
Moeilijk dillemma
Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000
Haha oke ga ik dat ook doen, bedankt! Hoe laat is dat meestal?
6700xt komt toch 15:00? Zal dan ook de drop zijn?
[ Voor 29% gewijzigd door Hypno op 14-03-2021 10:16 ]
De laatste weken is er elke donderdag tussen 17:00 en 18:00 een drop.Hypno schreef op zondag 14 maart 2021 @ 10:14:
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Lancering is inderdaad op donderdag 18 maart om 15u.Hypno schreef op zondag 14 maart 2021 @ 10:14:
Bij de vorige lanceringen was dan ook meteen de drop van de andere producten.
Wat @StevenvD1 zegt klopt voor de afgelopen weken/maanden. Echter lijkt het mij onlogisch dat ze nu 2 drops zullen doen, ik zou persoonlijk al vanaf 15u klaar zitten.
Sinds de drops elke week zijn is de 6800 niet meer geweest. De 6800XT is wisselend aanwezig, maar niet in grote hoeveelheden.
Er gaan geruchten dat ze deze donderdag meer voorraad hebben van alle producten, maar reken ook dat de aandacht veel groter zal zijn. De website ligt er waarschijnlijk wel om 15:01 compleet uit
17.35 uur.Hypno schreef op zondag 14 maart 2021 @ 10:14:
Na een behoorlijke tijd meegelezen te hebben toch maar geregistreerd. Ik probeer ook al een langer een goeie vervanger voor mijn 1080ti te bemachtigen. Vorige week de drop afgewacht maar was zoals vele te laat. Kreeg niet op tijd de knop in beeld helaas. Deze week weer een nieuwe poging.
Dan maar meteen een vraag tussendoor: in hoeverre gaat mijn Ryzen 3600 de 6900xt bottlenecken? Ik speel op 1440p ultrawide. Is een cpu upgrade een must of niet perse nodig?
Dan maar meteen een vraag tussendoor: in hoeverre gaat mijn Ryzen 3600 de 6900xt bottlenecken? Ik speel op 1440p ultrawide. Is een cpu upgrade een must of niet perse nodig?
Ik speel ook op 3440x1440 met een 3600 en een 6900XT, en ik heb nog geen last gehad van een CPU-bottleneck. Ik heb er ook niet specifiek op gelet, maar volgens mij word ik in alle games nog steeds door mijn GPU 'beperkt'. Het is dus sowieso geen must.Nick989 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:29:
Na een behoorlijke tijd meegelezen te hebben toch maar geregistreerd. Ik probeer ook al een langer een goeie vervanger voor mijn 1080ti te bemachtigen. Vorige week de drop afgewacht maar was zoals vele te laat. Kreeg niet op tijd de knop in beeld helaas. Deze week weer een nieuwe poging.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Daarbij is een CPU upgrade altijd nog uit te voeren, het bemachtigen van een GPU is momenteel bijna niet te doen.
Mocht de CPU echt een bottleneck blijken dan kun je op AMD.com ook altijd nog een nieuwe CPU scoren bij een drop.
Mocht de CPU echt een bottleneck blijken dan kun je op AMD.com ook altijd nog een nieuwe CPU scoren bij een drop.
Verwacht zeker geen grote beschikbaarheid van de 6700XT...
https://www.techpowerup.c...gpus-for-europe-at-launch
https://www.techpowerup.c...gpus-for-europe-at-launch
Ik stap ook even in. Vorige week heb ik een preorder geplaatst op de gigabyte 6700xt bij Amazon, de verwachte levertijd staat nog steeds op volgende week maandag. Vond de aankoopprijs van €711,- wel pittig, maar in verhouding met de rest valt het wel weer mee.
Donderdag gaat de vriendin een poging wagen om een kaart via AMD zelf aan te kopen, kansen beetje spreiden.
Donderdag gaat de vriendin een poging wagen om een kaart via AMD zelf aan te kopen, kansen beetje spreiden.
Als ik te vaak refresh blokkeert amd.com mijn browser.. enige suggesties hoe dit te vermijden?Alexander80 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 07:19:
[...]
Ik had het precies zo gedaan, een 6900 in het winkelmandje,"check", paypal "check", zegt ie levering niet mogelijk in uw regio![]()
![]()
Vermoed doordat ik nu via de wifi, op een hotelkamer in Noorwegen zit![]()
Cookies verwijderenhaltom schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:12:
[...]
Als ik te vaak refresh blokkeert amd.com mijn browser.. enige suggesties hoe dit te vermijden?
Minder vaak F5-en? Hoeft ook alleen maar donderdagmiddag.haltom schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:12:
[...]
Als ik te vaak refresh blokkeert amd.com mijn browser.. enige suggesties hoe dit te vermijden?
oke thnx!
en is las in dit forum dat de 6900x (relatief) beter te verkrijgen is dan de 6800 xt? is dit nog steeds het geval? of is dit ook een kwestie van seconden?
Hoe weet je dan wanneer hij beschikbaar komt? door te refreshen om 1730? ik ben hier nieuw in en ga donderdag proberen een kaart te bemachtigen..HelTrooper schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:07:
[...]
Ik heb valsgespeeld. Ik heb 2 verbindingen en 16 fixed IP's
- 2 computers aangemeld
- elke computer met een ander fixed IP naar buiten
- De paypal van mijn vriendin en van mij aangemeld
We wonen op hetzelfde adres dus dat was schijnbaar geen probleem.
Op het moment dat de 6900 beschikbaar kwam binnen 30 seconden beide orders afgerond
Even een klein beetje teruglezen en je vindt alle antwoorden......haltom schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:21:
[...]
oke thnx!
en is las in dit forum dat de 6900x (relatief) beter te verkrijgen is dan de 6800 xt? is dit nog steeds het geval? of is dit ook een kwestie van seconden?
het is onmogelijk om een kaart daar te kopen als normaal mens
zonder cheats en bots te gebruiken slaat altijd vast als je hem in je mandje hebt
en het ergste is ze komen te koop op v.a en marktplaats voor 350 en 400 euro meer dan ze voor betalen
zonder cheats en bots te gebruiken slaat altijd vast als je hem in je mandje hebt
en het ergste is ze komen te koop op v.a en marktplaats voor 350 en 400 euro meer dan ze voor betalen
[ Voor 27% gewijzigd door lou louis op 15-03-2021 12:41 ]
Dus als ik het goed begrijp, aanstaande donderdag om precies 15:00 refreshen?
En dat moet dus op AMD direct buy links, kan iemand die voor NL sharen dan?
Als je die zoekterm ('direct buy' o.i.d.) in de forum-zoekfunctie gebruikt krijg je de links gewoon te zienScalpNoLimit schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:07:
Dus als ik het goed begrijp, aanstaande donderdag om precies 15:00 refreshen?
Ok, dus moet ik de direct buy link gebruiken voor de home-pagina, of voor het product zelf?Straat_Joekel schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:49:
[...]
Als je die zoekterm ('direct buy' o.i.d.) in de forum-zoekfunctie gebruikt krijg je de links gewoon te zien
En wat zijn nou de precieze links voor 6800XT + 6700XT, want die kan ik niet vinden.
Bij Megekko zowel de Strix RX 6800 alsook de TUF 6900XT vanuit voorraad leverbaar.
Prijzen zijn wat je vanaf nu mag verwachten aan de hoge kant. Misschien dat iemand toch niet langer kan en wil wachten.
Hopen dat Azerty snel ook wat Asus kaarten krijgt, want dan ben ik eindelijk aan de beurt...
Prijzen zijn wat je vanaf nu mag verwachten aan de hoge kant. Misschien dat iemand toch niet langer kan en wil wachten.
Hopen dat Azerty snel ook wat Asus kaarten krijgt, want dan ben ik eindelijk aan de beurt...
€1799 voor de 6900XTTrently schreef op maandag 15 maart 2021 @ 16:47:
Bij Megekko zowel de Strix RX 6800 alsook de TUF 6900XT vanuit voorraad leverbaar.
Voor €300 minder mag je mijn ASRock 6900XT phantom gaming OC ook hebben.
Maar voor de mensen die nog een kaart zoeken hoop ik dat het mee valt maar ik ben bang dat de voorraden niet veel beter gaan worden de komende maanden.
Op dit moment heb je volgens mij de meeste kans door de AMD website in de gaten te houden.
Het is al vermeld : Cookies verwijderen.haltom schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:12:
[...]
Al moest ik dat een paar keer doen, was al vroeg bezig
Voor de mensen die nu weer tips vragen.... ga is ff terug in deze post naar vorige week donderdag. Daar staan al jullie vragen al beantwoordt.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Of kijk even bij mijn post historie, daar staat werkelijk alles aan informatie wel inqmarrr schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:04:
Voor de mensen die nu weer tips vragen.... ga is ff terug in deze post naar vorige week donderdag. Daar staan al jullie vragen al beantwoordt.
Het is trouwens geen onwil om het telkens te herhalen, maar het voegt niets toe aan het topic en eerlijk gezegd wil ik zelf ook kans maken om iets te kunnen kopen. Hoe makkelijker het is om dit soort informatie te vinden, hoe minder kans we allemaal maken uiteindelijk (want de hoeveelheid GPU per drop is echt schandalig weinig, afgezien van de 6900XT).
Nu de website van Alternate is veranderd, heeft die pagina waar je kon checken op de hoeveelste plaats je staat voor een kaart ook een nieuwe link gekregen?jup Tedsond in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"
yes 3 plaatsen opgeschoven, nu op 9
Damic in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen" nog 3 maand wachten en dan heb ik misschien mijn kaart ook
yes 3 plaatsen opgeschoven, nu op 9
[ Voor 52% gewijzigd door Damic op 15-03-2021 19:32 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Je staat in de rij voor een 6900XT?Damic schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:28:
Nu de website van Alternate is veranderd, heeft die pagina waar je kon checken op de hoeveelste plaats je staat voor een kaart ook een nieuwe link gekregen?jup Tedsond in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"
yes 3 plaatsen opgeschoven, nu op 9Damic in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen" nog 3 maand wachten en dan heb ik misschien mijn kaart ook
Ja voor 1160€ inclusief shipping naar België
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
En niet overwogen de 6900XT te halen van AMD.com? Kost je nu net geen 1030 euro en hooguit 20 euro verzendkosten. Dus ben je voor 100 euro minder klaar en heb je het met een beetje geluk volgende week in huis als je komende donderdag tijdens de drop kunt scoren (en de 6900XT is het makkelijkste te krijgen, ondertussen hebben ruim 100 mensen in dit topic al een te pakken gekregen de afgelopen weken).
Ik heb dat overwogen maar dat gaat me toch niet lukken want zit op VPN en krijg altijd de Spaanse site te zienPostman schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:17:
[...]
En niet overwogen de 6900XT te halen van AMD.com? Kost je nu net geen 1030 euro en hooguit 20 euro verzendkosten. Dus ben je voor 100 euro minder klaar en heb je het met een beetje geluk volgende week in huis als je komende donderdag tijdens de drop kunt scoren (en de 6900XT is het makkelijkste te krijgen, ondertussen hebben ruim 100 mensen in dit topic al een te pakken gekregen de afgelopen weken).
Swat dit is eigenlijk allemaal off topic!!!
Denk je dat de drop (6900XT) op de gebruikelijk 17:30 is of om 15:00 samen met de 6700xt launch? Ik kan dat nergens teruglezen..Postman schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:17:
[...]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Postman in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"haltom schreef op maandag 15 maart 2021 @ 22:23:
[...]
Denk je dat de drop (6900XT) op de gebruikelijk 17:30 is of om 15:00 samen met de 6700xt launch? Ik kan dat nergens teruglezen..
Edit: wil je zekerheid (nou ja zo dicht mogelijk bij
Persoonlijk is het risico van een tussen drop te groot om te missen, ik reserveer er dus gewoon 3 uur voor. Beetje als Cartman in Make Love, Not Warcraft
[ Voor 33% gewijzigd door Postman op 15-03-2021 22:38 ]
Ja dat ga ik doen! Thnx, ik neem gewoon die dag vrij en dan maar hopen dat het lukt 👍Postman schreef op maandag 15 maart 2021 @ 22:29:
[...]
Postman in "[ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"
Edit: wil je zekerheid (nou ja zo dicht mogelijk bij), ga dan om 14:55u klaarzitten. Is er alleen de 6700XT geweest om 15:30u, dan zou je op 17:30u kunnen gokken.
Persoonlijk is het risico van een tussen drop te groot om te missen, ik reserveer er dus gewoon 3 uur voor. Beetje als Cartman in Make Love, Not Warcraft
misschien dom vraagje... maar maakt het uit met welke taal je zit op AMD??
Ik bedoel dus: tweetalige Belg zijnde kan ik dus kiezen tussen de "Nederlandse" (die je naar DE stuurt) en de "Franse" versie...
is er per "taalgroep" (en dus landen) een aantal kaarten voorzien of is het x-aantal kaarten voor de hele reutemeteut en als (bij wijze van spreken) de Spanjaarden met alle kaarten weg zijn is het maar zo?
Ik bedoel dus: tweetalige Belg zijnde kan ik dus kiezen tussen de "Nederlandse" (die je naar DE stuurt) en de "Franse" versie...
is er per "taalgroep" (en dus landen) een aantal kaarten voorzien of is het x-aantal kaarten voor de hele reutemeteut en als (bij wijze van spreken) de Spanjaarden met alle kaarten weg zijn is het maar zo?
AMD kent kaarten per regio toe, dus het maakt niet uit welke taal je gebruikt. Bij Nvidia.com is dat anders, dus de verwarring is begrijpelijk.nightraven79 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:34:
misschien dom vraagje... maar maakt het uit met welke taal je zit op AMD??
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Waarbij de regio wel even heel Europa betreft.zzzzz schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:33:
[...]
AMD kent kaarten per regio toe, dus het maakt niet uit welke taal je gebruikt. Bij Nvidia.com is dat anders, dus de verwarring is begrijpelijk.
Mijn 6900XT is inmiddels binnen en geïnstalleerd. Alles werkt naar behoren en tot nu toe nog geen last gehad van coil whine o.i.d.. Bestellen op de AMD website met een beetje voorbereiding is goed mogelijk. Ik wens jullie alle die nog op zoek zijn heel veel succes met het bemachtigen van een GPU.
Mijn kaart arriveerde vandaag ook. Dit weekend palm ik de living in voor mijn knutselwerk! 
Ook interessant artikel op de voorpagina over de gpu prijzen, wat me wat geruststelt over mijn anders zo onverantwoorde aankoop
Ook interessant artikel op de voorpagina over de gpu prijzen, wat me wat geruststelt over mijn anders zo onverantwoorde aankoop
Voor het AMD gedeelte was het alleen vooral "Lol rode kaarten zijn er ook weinig", terwijl ze via AMD.com (althans voor de 6900XT) best wel redelijk te krijgen zijn. Momenteel zijn dit naar mijn idee zelfs de makkelijkst te krijgen kaarten. Als je bereid bent om 999 euro neer te leggen kun je het veel slechter treffen.Mysteriarch schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:10:
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Voor dat geld koop je niet eens een 6800 in een (web)winkel. Je kunt dus wel stellen dat via AMD.com je een Ferrari kunt krijgen waar je elders een Fiat Panda voor haaltzzzzz schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:22:
[...]
Voor het AMD gedeelte was het alleen vooral "Lol rode kaarten zijn er ook weinig", terwijl ze via AMD.com (althans voor de 6900XT) best wel redelijk te krijgen zijn. Momenteel zijn dit naar mijn idee zelfs de makkelijkst te krijgen kaarten. Als je bereid bent om 999 euro neer te leggen kun je het veel slechter treffen.
Redelijk te krijgen zou ik dat absoluut niet willen noemen, ook de 6900XT's zijn over het algemeen bij AMD.com iedere week slechts enkele seconden verkrijgbaar. Normaal gesproken noem je zo'n verkrijgbaarheid dramatisch slecht, niets meer en niets minder.zzzzz schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:22:
[...]
Voor het AMD gedeelte was het alleen vooral "Lol rode kaarten zijn er ook weinig", terwijl ze via AMD.com (althans voor de 6900XT) best wel redelijk te krijgen zijn. Momenteel zijn dit naar mijn idee zelfs de makkelijkst te krijgen kaarten. Als je bereid bent om 999 euro neer te leggen kun je het veel slechter treffen.
Het is gewoon treurig dat de verkrijgbaarheid via AMD.com. hoe dramatisch slecht ook, inderdaad zoals je aangeeft, een van de beste, zo niet de beste manier is toch zo'n kaart te krijgen.
Sinds gisteravond heb ik mijn 6900XT ook binnen. Ik besef dat ik ws. wel geluk heb gehad, want dit was de 2e drop waar ik aan mee deed. Bij de 1e ging het mis omdat ik bleef hangen op de PayPal login icm 2FA.
Dit heb ik zonder verdere hulpmiddelen gedaan.
Ik had 3 tabs open staan: De overzichtspagina, de productpagina van de 6900XT en PayPal waar ik mijn sessie actief hield.
Verder adblockers en strict cookies waar nodig uit gezet. Hiermee is het mij gelukt, en anderen in dit topic ook als ik zo terug lees. Iedereen voor de komende drops succes!
Ik had 3 tabs open staan: De overzichtspagina, de productpagina van de 6900XT en PayPal waar ik mijn sessie actief hield.
Verder adblockers en strict cookies waar nodig uit gezet. Hiermee is het mij gelukt, en anderen in dit topic ook als ik zo terug lees. Iedereen voor de komende drops succes!
Ik wacht nog steeds tot mijn 6900 XT verzonden wordt. Mijn PayPal is gelinkt aan mijn bankrekening dus het geld is gisteren pas afgeschreven, ik hoop eigenlijk dat mijn bestelling deze week nog verstuurd wordt.Lizard schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:43:
Sinds gisteravond heb ik mijn 6900XT ook binnen. Ik besef dat ik ws. wel geluk heb gehad, want dit was de 2e drop waar ik aan mee deed. Bij de 1e ging het mis omdat ik bleef hangen op de PayPal login icm 2FA.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Heb je wel mails gehad van AMD? En zo ja, welke allemaal?Joey42 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:50:
[...]
Ik wacht nog steeds tot mijn 6900 XT verzonden wordt. Mijn PayPal is gelinkt aan mijn bankrekening dus het geld is gisteren pas afgeschreven, ik hoop eigenlijk dat mijn bestelling deze week nog verstuurd wordt.
Mocht je een e-mail met wachtwoord ontvangen hebben, wat zegt de status pagina?
Is er een manier om alle bestelgegevens op amd.com van te voren in te vullen?
Soms staat de email van AMD in je spam\ongewenst.Joey42 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:50:
[...]
Ik wacht nog steeds tot mijn 6900 XT verzonden wordt. Mijn PayPal is gelinkt aan mijn bankrekening dus het geld is gisteren pas afgeschreven, ik hoop eigenlijk dat mijn bestelling deze week nog verstuurd wordt.
Nee, daarom is betalen via PayPal ook geadviseerd. Moet je wel ervoor zorgen dat je adres bij PayPal goed ingevuld staat.ScalpNoLimit schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:03:
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
ScalpNoLimit schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:03:
Eigenlijk is het antwoord ja en nee, afhankelijk van je browser. Er zijn mensen die het bij Chrome wel lukt, bij mij onder Firefox lukt het niet. Misschien ook een kwestie van bepaalde instellingen.Lizard schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:06:
[...]
Nee, daarom is betalen via PayPal ook geadviseerd. Moet je wel ervoor zorgen dat je adres bij PayPal goed ingevuld staat.
Anyhoe je kunt ook even zelf proberen met de 5800x.
Postman schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:34:
Heb je wel mails gehad van AMD? En zo ja, welke allemaal?
Mocht je een e-mail met wachtwoord ontvangen hebben, wat zegt de status pagina?
Gelukkig wel, ik heb gehoord dat het wel eens gebeurt dat orders wel door lijken te komen maar achteraf geannuleerd worden. Ik had binnen een uur bevestiging gekregen van mijn bestelling met ordernummer (en wachtwoord voor bestelstatus). Quick Order Lookup zegt nog steeds "Order in process".CarJunkyXL schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:04:
Soms staat de email van AMD in je spam\ongewenst.
Het duurt vaak bijna een week voor PayPal geld van mijn rekening afschrijft, en ik neem aan dat dat invloed heeft op wanneer de bestelling verstuurd wordt, om zeker te zijn dat ik geen scammer ben.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Dat kan wel kloppen. Gelukkig wachten ze nu even, want net na de lancering van de 6800(XT) werden die orders domweg geannuleerd.Joey42 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:32:
Gelukkig wel, ik heb gehoord dat het wel eens gebeurt dat orders wel door lijken te komen maar achteraf geannuleerd worden. Ik had binnen een uur bevestiging gekregen van mijn bestelling met ordernummer (en wachtwoord voor bestelstatus). Quick Order Lookup zegt nog steeds "Order in process".
Het duurt vaak bijna een week voor PayPal geld van mijn rekening afschrijft, en ik neem aan dat dat invloed heeft op wanneer de bestelling verstuurd wordt, om zeker te zijn dat ik geen scammer ben.
Met chrome/Edge hierheen:haltom schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:12:
[...]
chrome://settings/clearBrowserData
edge://settings/clearBrowserData
en dan clear data/ clearnow.
Let op: Paypal logt dan wel uit.
Ik laat momenteel gewoon een extra tabblad open staan op de browser instellingen / geschiedenis wissen.freedzed6 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:15:
[...]
Met chrome/Edge hierheen:
chrome://settings/clearBrowserData
edge://settings/clearBrowserData
en dan clear data/ clearnow.
Let op: Paypal logt dan wel uit.
Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000
Is het op zo'n moment dat er even weer voorraad is op de AMD direct-buy site echt letterlijk secondenwerk, of is dat een beetje overdreven en toch misschien wel minutenwerk?
Ik doe niet aan Paypal dus had het idee om als het moment daar is dan m'n CC gegevens en adres in een tekstbestandje "klaar" te zetten en zo snel als dat ik kan te copy/pasten naar de site.
Maar als ik eens teruglees in dit topic lijkt dat volstrekt kansloos? Als dat zo is, dan denk ik ook niet dat ik mijn tijd ga verspillen aan klaarzitten en refreshen, dan kan ik beter nog een paar maandjes wachten.
Ik doe niet aan Paypal dus had het idee om als het moment daar is dan m'n CC gegevens en adres in een tekstbestandje "klaar" te zetten en zo snel als dat ik kan te copy/pasten naar de site.
Maar als ik eens teruglees in dit topic lijkt dat volstrekt kansloos? Als dat zo is, dan denk ik ook niet dat ik mijn tijd ga verspillen aan klaarzitten en refreshen, dan kan ik beter nog een paar maandjes wachten.
[ Voor 2% gewijzigd door Rainbow op 16-03-2021 19:15 . Reden: verduidelijking van AMD site ]
Afgelopen donderdag was het echt secondewerk. Ik heb de knop niet eens zien verschijnen en met mij volgens mij vele anderen. Pas toen hij uitverkocht was kreeg ik de knop “add to cart” te zien. Maar toen was het al te laat.Rainbow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:14:
Is het op zo'n moment dat er even weer voorraad is op de AMD direct-buy site echt letterlijk secondenwerk, of is dat een beetje overdreven en toch misschien wel minutenwerk?
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Als je het kunt maken zodat alle velden in 1 keer ingevuld worden en je de 2FA van je CC uit kunt zetten, dan is het wel te doen.Rainbow schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:14:
Zou zeggen probeer het even met de 5800x, die is nu op voorraad. Je besteld pas bij stap 3 bevestigen, dus kunt rustig alles even uitproberen. Ook met velden invullen en dergelijke.
Iemand enig idee wanneer het embargo afloopt, voor de 6700 XT? We zouden vandaag toch reviews kunnen verwachten.
NH, rijtjeshuis bouwjaar 1952, enkele Quatt, Tado V3+, droogbouw vloerverwarming, HR++ glas, spouwisolatie, kruipruimte isolatie, dak isolatie 2.5rd, 12x zonnepanelen
Dat klopt. Hardware unboxed is vaak de eerste dan vanwege tijdzones.rinkh schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:53:
Iemand enig idee wanneer het embargo afloopt, voor de 6700 XT? We zouden vandaag toch reviews kunnen verwachten.
Amerikaanse sites komen dan pas in de avond.
Dat maakt toch niet uit? Iedereen heeft die reviews al lang klaar en lost ze op de Youtube de seconde dat het embargo afloopt. JayZTwoCents and Linus zullen om klokslag 15u hun filmpjes online hebben staan.Tirinium schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:02:
[...]
Dat klopt. Hardware unboxed is vaak de eerste dan vanwege tijdzones.
Amerikaanse sites komen dan pas in de avond.
OK, Gevonden.Vreemd, was amd.com aan testen, in chrome een paypal link, maar in edge niet. BTW er is nu niets meer te bestellen, dus testen gaat dus ook niet meer.
Je moet met paypal ingelogd zijn binnen je browsersessie, anders geeft hij de optie paypal niet eens (niet zo netjes, maar goed). En na een aantal keer proberen te bestellen blokkeert ie je mogelijkheid om te bestellen. Waarschijnlijk iets tegen scalpers of zo.) Je cache legen lost dit op.
[ Voor 51% gewijzigd door dm_unseen op 17-03-2021 10:43 ]
Als de launch zoals gebruikelijk om 6AM PT en 9AM ET is. Dan is dat dus 14:00 NL tijd en niet 15:00, omdat afgelopen weekend USA de klok een uurtje voorruit heeft gezet vanwege zomertijd.
https://www.timeanddate.c...0&p1=tz_pt&p2=tz_et&p3=16
Is dit de tijd voor het embargo op reviews, de productlaunch of beide? Ik wil heel graag mijn GTX670 upgraden, maar hier heb ik blijkbaar de verkeerde periode voor uitgekozen.Munchie schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:46:
Als de launch zoals gebruikelijk om 6AM PT en 9AM ET is. Dan is dat dus 14:00 NL tijd en niet 15:00, omdat afgelopen weekend USA de klok een uurtje voorruit heeft gezet vanwege zomertijd.
Ik had het even gecheckt en met FireFox had ik een PayPal knop op de enige beschikbare processor.dm_unseen schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:31:
[...]
OK, Gevonden.
Je moet met paypal ingelogd zijn binnen je browsersessie, anders geeft hij de optie paypal niet eens (niet zo netjes, maar goed). En na een aantal keer proberen te bestellen blokkeert ie je mogelijkheid om te bestellen. Waarschijnlijk iets tegen scalpers of zo.) Je cache legen lost dit op.
Dus vanaf 15:00 uur f5en op de AMD site? En waar komen de kaarte van de andere producenten beschikbaar?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Bij webshopsasing schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:38:
[...]
Ik had het even gecheckt en met FireFox had ik een PayPal knop op de enige beschikbare processor.
Dus vanaf 15:00 uur f5en op de AMD site? En waar komen de kaarte van de andere producenten beschikbaar?
Heeft het vaak fout
Ok dank je
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Uiteraard wel als ze beschikbaar komen 
Volgens mij hadden de Nederlandse AMD Launchpartners bij de 6800/6800XT en 6900XT 0 allocatie en dus ook geen enkele kaart beschikbaar, ik meen zelfs dat destijds gezegd werd dat de enige kaarten in de benelux de review samples waren.
Volgens mij hadden de Nederlandse AMD Launchpartners bij de 6800/6800XT en 6900XT 0 allocatie en dus ook geen enkele kaart beschikbaar, ik meen zelfs dat destijds gezegd werd dat de enige kaarten in de benelux de review samples waren.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Je gooit nu wat tijdzones door elkaar. De launch vind plaats om 9am EST, dus 14u GMT en 15u CET. Zomertijd heeft geen invloed hierop.Munchie schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:46:
Kunt voor de zekerheid even om 14u NL tijd kijken, je weet nooit dat iemand daar een fout maakt.
Informatie niet correct.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Het is nog steeds 18 maart, sommige websites hadden een gerucht dat het 17 maart zou zijn. Dus nog even een 25 uur wachten vanaf dit moment.rinkh schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:53:
Embargo/NDA verloopt inderdaad tegelijk met de lancering van de verkoop, zoals hierboven al terecht vermeld.
Is dus 14u 17 maart.
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/0Zee9NA4ynKSI1v64v0oqjHn.jpg?f=fotoalbum_large)