Er is een hele mooie site gemaakt. Echt fantastisch. Je kan hem hier vinden.Op maandag 13 augustus 2001 23:40 schreef _Dennizz_ het volgende:
is er trouwens al een site of lijst waar je kan zien wie m allemaal willen ?
En voor de laatste keer, kijk eerst ff op vorige paginas voor je iets gaat vragen wat al tien keer gevraagd is. Ik wordt hier een beetje ziek van. En jullie hoeven ook niet meer te zeggen dat je een shirt wil want er komt een ander bestelsysteem waar ik later wel meer over vertel als ie helemaal af is.
Ik wil ff een siteje maken met een bestelformulier zodat iedereen die een shirt wil het formulier kaninvulln en dan rechtstreeks naar mij kan melen.Op dinsdag 14 augustus 2001 15:12 schreef DSC het volgende:
wat moet je weten dan?
maar is et niet simpeler om gewoon een word documentje te maken? en dat ze die kunne downen en invulle? en terugmailen?
scheelt webserver zoeken enzo
webserver heb ik al via een maat van me. Maar die kent ook geen php. Jij wel?Op dinsdag 14 augustus 2001 15:24 schreef DSC het volgende:
tja dat zou kunne,
maar is et niet simpeler om gewoon een word documentje te maken? en dat ze die kunne downen en invulle? en terugmailen?
scheelt webserver zoeken enzo
ja ik ken wel wat ja, niet alles! maar wel watOp dinsdag 14 augustus 2001 15:33 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
webserver heb ik al via een maat van me. Maar die kent ook geen php. Jij wel?
maaruh ik kan je "vandaag" niet helpen, ik moet zo naar mn werk
ja, de vraag lezenOp dinsdag 14 augustus 2001 16:12 schreef Cartman! het volgende:
F2S mensen, http://www.f2s.com
of zeg ik iets heel doms nu?
idd, hij wilt niet weten waar je een webspace vind die ook php ondersteund, maar hij zei dat ie géén php kan.Op dinsdag 14 augustus 2001 17:20 schreef marteltor het volgende:
[..]
ja, de vraag lezen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
En dat kun je ook op mijn site zetten
ik heb alles doorgelezen en ben volgens mij nog geen e-mail adress tegen gekomen. w'll see
Ik heb nog geen meeladres opgegeven omdat ik nog geen prijzen weet. Dit hebik dus al eenkeer gezegd maar goed, dat gebeurd wel vaker de laatste tijd. Er is op dit moment iemand bezig met een bestelformulier die ik online zet zodra ik prijzen weet.Op dinsdag 14 augustus 2001 20:09 schreef roedie het volgende:
ik heb btw wel vertrouwen in jouw maar met al dat gezijk word dit draadje nogal wazig.
ik heb alles doorgelezen en ben volgens mij nog geen e-mail adress tegen gekomen. w'll see
Die kennis die bij die drukkerij werkt is op vakantie en komt pas over twee weken terug
Het kan dus nog wel ff duren. Maar ja, zoals men zegt: GoT is ook niet in één dag gebouwd.
(zelf bedacht
*EINDE SLECHT NIEUWS*
Alles komt goed!
Maar zo heb je wel alle tijd om dingen te regelen met verzenden en dergelijke
*poep* wachten dan maar he...Op dinsdag 14 augustus 2001 23:45 schreef ajampaniki het volgende:
*SLECHT NIEUWS*
Die kennis die bij die drukkerij werkt is op vakantie en komt pas over twee weken terug
Het kan dus nog wel ff duren. Maar ja, zoals men zegt: GoT is ook niet in één dag gebouwd.
(zelf bedacht)
*EINDE SLECHT NIEUWS*
maarja, ik w8 en w8 en w8. maar we krijgen hem wel
blup
nee in de eerste plaats alleen zwart. Misschien de tweede lading wit.Op woensdag 15 augustus 2001 10:54 schreef Binne het volgende:
Dan moet ik ook maar ff een hebben
Ook nog kleurverschillen?
Verwijderd
Nu heb je iig tijd extra om een mooie opzet te maken voor de bestellingen, betalingen en andere poehberenOp woensdag 15 augustus 2001 10:58 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
nee in de eerste plaats alleen zwart. Misschien de tweede lading wit.
precies, het zal iig het wqchten waard zijnOp woensdag 15 augustus 2001 11:13 schreef Mad_Cookie het volgende:
[..]
Nu heb je iig tijd extra om een mooie opzet te maken voor de bestellingen, betalingen en andere poehberen
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Op woensdag 15 augustus 2001 10:40 schreef rick17 het volgende:
mooi zo kom ik tenminste niet in geldnood
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Maar dat heb ik er wel voor over
Wèh zedde gij??
I see dead pixels...
Ik ga dus maandag met me pa naar de drukker om een prijz te bespreken. Dus heb ik nu het verzoek aan iemand om een hiresolution plaatje te maken. Van de voor en achterkant natuurlijk en graag in a3 en 4 vormaat.a3 is 29x42 cm en a4 is 21x29cm. het plaatje moet trouwens niet zo zijn zoals op pagina 1 maar gewoon het plaatje zelf. Dus niet met zwart achtergrond. vindt me printer nl niet zo leuk.
*EINDE GOED NIEUWS*
Dan wil ik er wel een paar ze zijn wel leuk om in te slapen.
bvd,
p.s aan wie moet ik mijn adres opsturen?
gratis. pff echt niet. kweet niet hoe je op dat idee komt, maar niks in deze wereld is gratis. deze shirts dus ook niet.Op donderdag 16 augustus 2001 22:04 schreef MartNL het volgende:
zijn ze gratis?
Dan wil ik er wel een paar ze zijn wel leuk om in te slapen.
bvd,
p.s aan wie moet ik mijn adres opsturen?
Verwijderd
Email: Dude_from_Spain@hotmail.com
Verwijderd
MoD....... Remember me!!!!!
Verwijderd
Ja kunnen we al bestellen of loopt dit op niets uit!?Op zaterdag 18 augustus 2001 15:37 schreef happyman112 het volgende:
duurt wel lang zeg!!!!!!!!!11
Doe mij in ieder geval 1x XL.
mail plz about price : laurens.vanhoutven@easynet.be
Dat waren mijn woorden!Op zaterdag 18 augustus 2001 16:59 schreef Phreak het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren?
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
D'r staat gewoon in de post boven je dat ie nog niet weet hoe duur het is omdat ie nog geen goed plaatje heeft om naar de drukker te gaan. En verder is dit in dit topic al zo'n 50 keer gevraagd en toen zei die al "Ik moet eerst naar de drukker!"Op zaterdag 18 augustus 2001 18:22 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Weet niet of het nog mogelijk is maar ik wil er wel eentjuh als de prijs leuk is...
mail plz about price : laurens.vanhoutven@easynet.be
Is dat nou zo moeilijk om te lezen?
There is no magic.
Dan heb je meer kans op een zinvol antwoord
Dus misschien kan ik wel een mooie deal maken.
Ik zal eens informeren wat het kost als je een tiff of zoiets aanlevert.
Aan hoeveel stuks zal ik moeten denken?
Kheb ook een kennis die bij die drukker werkt dus thoeft niet. Bedankt voor het aanbod.Op zondag 19 augustus 2001 13:31 schreef sjuk het volgende:
Ik heb een kennis die bij een textieldrukkerij werkt.
Dus misschien kan ik wel een mooie deal maken.
Ik zal eens informeren wat het kost als je een tiff of zoiets aanlevert.
Aan hoeveel stuks zal ik moeten denken?
ok danOp zondag 19 augustus 2001 13:57 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Kheb ook een kennis die bij die drukker werkt dus thoeft niet. Bedankt voor het aanbod.
DUS 1x een XL, MAIL ME!!!!
Toen waren beige computers heel gewoon.
Khoop dat we dan eindelijk een prijs krijgen en dat de shirts snel besteld wordenOp zondag 19 augustus 2001 19:59 schreef marteltor het volgende:
morgen is de grote dag
ik kan het niet anders had ik het al wel gedaan
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Doe mij maar XXL.... lekker oversized!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ik quote mezelf ff.Op dinsdag 14 augustus 2001 12:22 schreef ajampaniki het volgende:
En jullie hoeven ook niet meer te zeggen dat je een shirt wil want er komt een ander bestelsysteem waar ik later wel meer over vertel als ie helemaal af is.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Topic begin ook wel SERIEUS groot te worden.
idd, maar de dag is nog lang hoor...Op maandag 20 augustus 2001 10:00 schreef Da Joker het volgende:
Ondertussen is het maandag en dus zitten wij massaal te wachten op de prijs en het bestelformulier
Dat boeit niet, ik wil het NU !!!Op maandag 20 augustus 2001 10:04 schreef marteltor het volgende:
[..]
idd, maar de dag is nog lang hoor...
* Dreamstar Joker wordt een klein beetje ongeduldig
Verwijderd
1x L
ik schrijf het op. maar er komen toch verschillende ladingen. steeds 25. En ik ben net een kwartier wakker dus ik heb nog geen prijzen. Kmoet ook nog een inktpatroon halen dus het duurt nog ff. Maar geduld, aan het eind van de dag zijn de shirts als het goed is besteld.Op maandag 20 augustus 2001 11:19 schreef Niekos het volgende:
Ben vanaf morgen een week naar NY, als iemand mijn bestelling dan effe wil doorgeven of invullen op bestelformulier...
1x L
schiet nou maar op in plaats van blijven reagerenOp maandag 20 augustus 2001 11:50 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
ik schrijf het op. maar er komen toch verschillende ladingen. steeds 25. En ik ben net een kwartier wakker dus ik heb nog geen prijzen. Kmoet ook nog een inktpatroon halen dus het duurt nog ff. Maar geduld, aan het eind van de dag zijn de shirts als het goed is besteld.
Dus er word nog een bestelformulier opgemaakt?
Verwijderd
nou lekker dan. van je vrienden moet je het maar hebbenOp maandag 20 augustus 2001 15:20 schreef happyman112 het volgende:
He mensen ik zou maar niet hopen op een snelle afhandeling want ik ken ajam nu al zo'n 6 jaar maar hij is nog nooit snel geweest (hij is wel aardig hoor maar zo langzaam als dikke stront door een trechter ( kippie is niet hatelijk bedoeld je weet toch!) )
kben net naar de drukker geweest en de shirts komen op 37.50 Ik moet nog ff degene spreken die het bestelformuier heeft gemaakt om de prijzen in te vullen dus als het goed is kunnen jullie vanavond bestellen. Ik maak wel een nieuwe post om aan te geven dan jullie kunnen beginnen.
is dit incl. verzendkosten of excl. mij lijkt het dat het excl. verzendkosten zijn maar je weet maar nooit.Op maandag 20 augustus 2001 15:46 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
nou lekker dan. van je vrienden moet je het maar hebben
kben net naar de drukker geweest en de shirts komen op 37.50 Ik moet nog ff degene spreken die het bestelformuier heeft gemaakt om de prijzen in te vullen dus als het goed is kunnen jullie vanavond bestellen. Ik maak wel een nieuwe post om aan te geven dan jullie kunnen beginnen.
Joris
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Verwijderd
check [topic=209465/1/100]Op maandag 20 augustus 2001 17:55 schreef AlKoholiK het volgende:
misschien een beetje laat............MAAR IK WIL ER OOK EEN!!!!
Joris
dit topic was zo groot, had geen zin om naar zo'n link te zoeken
Joris
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Verwijderd
Je hoeft ook niet te zoeken, als je gewoon naar http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/22 gaat staat ie daarOp maandag 20 augustus 2001 18:08 schreef AlKoholiK het volgende:
thankz!
dit topic was zo groot, had geen zin om naar zo'n link te zoeken
Joris
ik wilde er ook wel een, en iemand attendeerde mij erop dat ik al kon bestellen. Dat wist ik dus nog niet.
Joris
Verwijderd
yep inderdaadOp maandag 20 augustus 2001 15:46 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
nou lekker dan. van je vrienden moet je het maar hebben
Dit topic is gesloten.
![]()