Hallo, ik ben de enige van HFL die z'n mond hier nog niet over heeft open gedaan, dus nu is het mijn beurt
Ajampaniki: ik vind u ID om een shirt te maken echt te gek, en mag ik zeggen het shirt ziet er te gek uit
Maar ik hoop echt dat ge Sh@rkbyte nog een kans geeft om aan een shirt te geraken (alez 5 stuks). Ik kan hem wel begrijpen dat hij het niet vertrouwt, geef toe hij kent u net zo min als ik, en hij heeft al het recht om u niet te vertrouwen. Gij zou ook niet zomaar geld in een envelop stoppen (zoals eerst bedoelt was) en versturen naar een adres waarvan ge niet eens weet of die klopt... Er lopen genoeg smeerlappen rond die zo honderden mensen oplichten
Ik vind wel dat ge Sh@rk moet bedanken voor al zijn werk, hij heeft toch voor dat classy design gezorgt

, of niet? Dus een kleine 'dankjewel' kan er toch wel van af, niet?
Ik apprecieer het dat ge 50 shirts op voorhand bestelt en betaalt, niet iedereen zou dat doen, kost u ook nog eens een bom geld. Vooral door deze actie heb ik er het volste vertrouwen in dat ik daadwerkelijk men shirt ga krijgen, en daarbij sh@rkbyte, ge krijgt een bankoverschrift, daar staat die gast z'n adres en naam op, als we het shirt niet krijgen gaan we toch eens ff langs
(grapje hé ajampaniki)
Hoop dat hiermee alles rechtgezet is tussen jullie? Want geef toe jullie zijn 17 en 18 jaar en gedragen jullie als 2 van 9.