wie wil er een modders t-shirt

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.509 views sinds 30-01-2008

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ikke wille ook één! Zeker! Al kost ie meer! :9~ Ziet er mooier uit dan de tweakers.net T-shirt!!

Doe mij maar XXL.... lekker oversized!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op dinsdag 14 augustus 2001 12:22 schreef ajampaniki het volgende:

En jullie hoeven ook niet meer te zeggen dat je een shirt wil want er komt een ander bestelsysteem waar ik later wel meer over vertel als ie helemaal af is.
ik quote mezelf ff.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:00

Yucko

One clown to rule them all !

oke, maar ik had de eerste pagina + pagina 16 gelezen want een thread van 16 pagina's over een t-shirt vond ik TE :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik denk ook dat je beter een nieuwe thread begint zodra je het bestel-formulier-achtig-gedoens-ding-whatever af hebt.
Topic begin ook wel SERIEUS groot te worden.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Ondertussen is het maandag en dus zitten wij massaal te wachten op de prijs en het bestelformulier

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Op maandag 20 augustus 2001 10:00 schreef Da Joker het volgende:
Ondertussen is het maandag en dus zitten wij massaal te wachten op de prijs en het bestelformulier
idd, maar de dag is nog lang hoor... :)

• Dreamstar
  • Laatst online: 11-03 10:34
Op maandag 20 augustus 2001 10:04 schreef marteltor het volgende:

[..]

idd, maar de dag is nog lang hoor... :)
Dat boeit niet, ik wil het NU !!!

* Dreamstar Joker wordt een klein beetje ongeduldig

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 16:18
Count me in! Dat t-shirt ziet er erg mooi uit!

Verwijderd

Ben vanaf morgen een week naar NY, als iemand mijn bestelling dan effe wil doorgeven of invullen op bestelformulier...

1x L

Verwijderd

1x M

en als ze groot uitvallen dan doe maar een S

• ajampaniki
Op maandag 20 augustus 2001 11:19 schreef Niekos het volgende:
Ben vanaf morgen een week naar NY, als iemand mijn bestelling dan effe wil doorgeven of invullen op bestelformulier...

1x L
ik schrijf het op. maar er komen toch verschillende ladingen. steeds 25. En ik ben net een kwartier wakker dus ik heb nog geen prijzen. Kmoet ook nog een inktpatroon halen dus het duurt nog ff. Maar geduld, aan het eind van de dag zijn de shirts als het goed is besteld.

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 17:11
wat is eigenlijk het grootst mogelijke shirt dat je kan bestellen ?

• Rappie
  • Laatst online: 12-08 21:15
Op maandag 20 augustus 2001 11:50 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

ik schrijf het op. maar er komen toch verschillende ladingen. steeds 25. En ik ben net een kwartier wakker dus ik heb nog geen prijzen. Kmoet ook nog een inktpatroon halen dus het duurt nog ff. Maar geduld, aan het eind van de dag zijn de shirts als het goed is besteld.
schiet nou maar op in plaats van blijven reageren :P

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
'K wou net zeggen.... :)

Dus er word nog een bestelformulier opgemaakt?

Verwijderd

He mensen ik zou maar niet hopen op een snelle afhandeling want ik ken ajam nu al zo'n 6 jaar maar hij is nog nooit snel geweest (hij is wel aardig hoor maar zo langzaam als dikke stront door een trechter ( kippie is niet hatelijk bedoeld je weet toch! O+ ) ) :D

• ajampaniki
Op maandag 20 augustus 2001 15:20 schreef happyman112 het volgende:
He mensen ik zou maar niet hopen op een snelle afhandeling want ik ken ajam nu al zo'n 6 jaar maar hij is nog nooit snel geweest (hij is wel aardig hoor maar zo langzaam als dikke stront door een trechter ( kippie is niet hatelijk bedoeld je weet toch! O+ ) ) :D
nou lekker dan. van je vrienden moet je het maar hebben

kben net naar de drukker geweest en de shirts komen op 37.50 Ik moet nog ff degene spreken die het bestelformuier heeft gemaakt om de prijzen in te vullen dus als het goed is kunnen jullie vanavond bestellen. Ik maak wel een nieuwe post om aan te geven dan jullie kunnen beginnen.

• Criminelis
  • Laatst online: 28-07 23:36
Op maandag 20 augustus 2001 15:46 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

kben net naar de drukker geweest en de shirts komen op 37.50 Ik moet nog ff degene spreken die het bestelformuier heeft gemaakt om de prijzen in te vullen dus als het goed is kunnen jullie vanavond bestellen. Ik maak wel een nieuwe post om aan te geven dan jullie kunnen beginnen.
is dit incl. verzendkosten of excl. mij lijkt het dat het excl. verzendkosten zijn maar je weet maar nooit.

Verwijderd

incl.

ff verder hiero: [topic=209465/1/100]

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

misschien een beetje laat............MAAR IK WIL ER OOK EEN!!!!

Joris

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 17:55 schreef AlKoholiK het volgende:
misschien een beetje laat............MAAR IK WIL ER OOK EEN!!!!

Joris
check [topic=209465/1/100]

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

thankz!
dit topic was zo groot, had geen zin om naar zo'n link te zoeken :)

Joris

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 18:08 schreef AlKoholiK het volgende:
thankz!
dit topic was zo groot, had geen zin om naar zo'n link te zoeken :)

Joris
Je hoeft ook niet te zoeken, als je gewoon naar http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/22 gaat staat ie daar

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

lmz

ik wilde er ook wel een, en iemand attendeerde mij erop dat ik al kon bestellen. Dat wist ik dus nog niet.

Joris

• ajampaniki
wil een lief adje/modje dit topic ff sluiten. Theeft nl geen nut meer aangezien er een adner topic is.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 15:46 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

yep inderdaad :+

• Bulldog
  • Niet online
Dicht.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.