Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ik quote mezelf ff.Op dinsdag 14 augustus 2001 12:22 schreef ajampaniki het volgende:
En jullie hoeven ook niet meer te zeggen dat je een shirt wil want er komt een ander bestelsysteem waar ik later wel meer over vertel als ie helemaal af is.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Topic begin ook wel SERIEUS groot te worden.
idd, maar de dag is nog lang hoor...Op maandag 20 augustus 2001 10:00 schreef Da Joker het volgende:
Ondertussen is het maandag en dus zitten wij massaal te wachten op de prijs en het bestelformulier
Dat boeit niet, ik wil het NU !!!Op maandag 20 augustus 2001 10:04 schreef marteltor het volgende:
[..]
idd, maar de dag is nog lang hoor...
* Dreamstar Joker wordt een klein beetje ongeduldig
Verwijderd
1x L
ik schrijf het op. maar er komen toch verschillende ladingen. steeds 25. En ik ben net een kwartier wakker dus ik heb nog geen prijzen. Kmoet ook nog een inktpatroon halen dus het duurt nog ff. Maar geduld, aan het eind van de dag zijn de shirts als het goed is besteld.Op maandag 20 augustus 2001 11:19 schreef Niekos het volgende:
Ben vanaf morgen een week naar NY, als iemand mijn bestelling dan effe wil doorgeven of invullen op bestelformulier...
1x L
schiet nou maar op in plaats van blijven reagerenOp maandag 20 augustus 2001 11:50 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
ik schrijf het op. maar er komen toch verschillende ladingen. steeds 25. En ik ben net een kwartier wakker dus ik heb nog geen prijzen. Kmoet ook nog een inktpatroon halen dus het duurt nog ff. Maar geduld, aan het eind van de dag zijn de shirts als het goed is besteld.
Dus er word nog een bestelformulier opgemaakt?
Verwijderd
nou lekker dan. van je vrienden moet je het maar hebbenOp maandag 20 augustus 2001 15:20 schreef happyman112 het volgende:
He mensen ik zou maar niet hopen op een snelle afhandeling want ik ken ajam nu al zo'n 6 jaar maar hij is nog nooit snel geweest (hij is wel aardig hoor maar zo langzaam als dikke stront door een trechter ( kippie is niet hatelijk bedoeld je weet toch!) )
kben net naar de drukker geweest en de shirts komen op 37.50 Ik moet nog ff degene spreken die het bestelformuier heeft gemaakt om de prijzen in te vullen dus als het goed is kunnen jullie vanavond bestellen. Ik maak wel een nieuwe post om aan te geven dan jullie kunnen beginnen.
is dit incl. verzendkosten of excl. mij lijkt het dat het excl. verzendkosten zijn maar je weet maar nooit.Op maandag 20 augustus 2001 15:46 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
nou lekker dan. van je vrienden moet je het maar hebben
kben net naar de drukker geweest en de shirts komen op 37.50 Ik moet nog ff degene spreken die het bestelformuier heeft gemaakt om de prijzen in te vullen dus als het goed is kunnen jullie vanavond bestellen. Ik maak wel een nieuwe post om aan te geven dan jullie kunnen beginnen.
Joris
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Verwijderd
check [topic=209465/1/100]Op maandag 20 augustus 2001 17:55 schreef AlKoholiK het volgende:
misschien een beetje laat............MAAR IK WIL ER OOK EEN!!!!
Joris
dit topic was zo groot, had geen zin om naar zo'n link te zoeken
Joris
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Verwijderd
Je hoeft ook niet te zoeken, als je gewoon naar http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/22 gaat staat ie daarOp maandag 20 augustus 2001 18:08 schreef AlKoholiK het volgende:
thankz!
dit topic was zo groot, had geen zin om naar zo'n link te zoeken
Joris
ik wilde er ook wel een, en iemand attendeerde mij erop dat ik al kon bestellen. Dat wist ik dus nog niet.
Joris
Verwijderd
yep inderdaadOp maandag 20 augustus 2001 15:46 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
nou lekker dan. van je vrienden moet je het maar hebben
Dit topic is gesloten.
![]()