wie wil er een modders t-shirt

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.504 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 18:19 schreef ajampaniki het volgende:
Kan je als iemand gewoon geld overmaakt ook zien door wie dat gedaan is. Dan zou het nl wel mogelijk zijn om alles over te maken. Dan maak ik gewoon een lijst van wie er betaalt heeft via mijn afschriften. Iedereen die dan betaalt heeft moet dan ff melen wat z'n gegevens zijn en dan stuur ik alles op.
Kenmerkm opgeven bij de betaling:

iets van:

Modder "size" "adres" "aantal"

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Je krijgt altijd de naam te zien van diegene waar het geld vandaan komt. Daarnaast kan je bij betalingskenmerk idd de maat/adres opgeven

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 12:29

fulgore

goud

Veel post versturen

Al uw pakketten in de juiste handen
Verstuurt u meer dan vijfentwintig pakketten ineens? Dan kunt u profiteren van de lage partijenposttarieven. Hierbij geldt een voordelig tarief per pakket. Afhankelijk van het aantal pakketten bedraagt uw korting al snel enkele guldens per stuk. Een partij pakketten biedt u bij voorkeur aan op een van onze honderdvijftig businessbalies.

Wilt u meer informatie over pakketten? Print het faxformulier en fax dit volledig ingevuld naar PTT Post Klantenservice Zakelijke Markt, 0800 0139. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk de gevraagde informatie toesturen.

Verstuurt u meer dan duizend pakketten per jaar, informeer dan eens bij PTT Post Pakketservice, telefoon 0800 0570 (gratis) naar onze scherpe contracttarieven.

http://www.ptt-post.nl/internet/postwijzer/index.html

http://www.ptt-post.nl/informatie/tariefswijziging_juli_2001.html

http://www.ptt-post.nl/zakelijk/veel_post/pakketten/perpakket.html

http://www.ptt-post.nl/zakelijk/veel_post/pakketten/partijenpost.html

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
kan er niet een simpele website met invulform worden gemaakt zodat je gelijk met bestelling gegevens op kan sturen, wel zo easy lijkt me....

Verwijderd

Werkt hij bij de posterijen?? :)

Ja, maar ik neem aan dat mensen die snel betalen ook snel aangekleed willen lopen....niet iedereen betaald gelijk, studenten hebben nou eenmaal eten nodig..

Hard- & Software Consultants trouwens ook, maar die hebben meestal meer achter de hand :9

Verwijderd

Ik denk ik ook wel, was de prijs btw?

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Yeah, me too!

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Verwijderd

ikke ook!
maat XXL kleur zwart?

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op zondag 12 augustus 2001 18:57 schreef DJErwinski het volgende:
Ik denk ik ook wel, was de prijs btw?
IS AL GEZEGD. IK WEET HET NOG NIET. MOET NOG INFORMEREN.
lees eerst ff de vorige paginas voordaat je wat vraagt

Verwijderd

prijs geeltje toch?

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
ik wil er ook een!

ow, mijn maat (iets te anthousiast), L

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Je kan ook altijd eens vragen aan de mensen van TweakGear en kijken hoe zij het hebben gedaan en hun raad opvolgen. (als je dat nog niet gedaan hebt)

Misschien niet zo verstandig om cash te sturen via post, is nogal onveilig. Bankoverdracht is OK.

BTW: ik denk niet dat voor de 5% Belgen (al 3 geteld in dit topic) het interessant is om enkele T-shirts te laten drukken. Dan zijn verzendkosten goedkoper, sneller en makkelijker.

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
/me wilt er ook wel 1 :P
Ziet er goed uit :)

Verwijderd

doe mij er maar 2!
(voor als de ene in de was zit)
>:)

• Cartman!
  • Niet online
Zoals ik al zei, ik wil er een

maar het moet All Your Case Are Belong To Us zijn (zoals het origineel zeg maar) en zwart.

full color en niet duurder dan F50,-

• ajampaniki
ik denk dat jullie wel kunnen stoppen met zeggen wie een shirt wil. Gewoon iedereen die een shirt wil moet storten en dan krijgt ie er eentje. Ik weet nu dat er iig meer dan 50 mensen zo'n ding willen.

• ajampaniki
ik wil iedereen vriendelijk verzoeken me niet meer te mailen of icq-en over de shirts. Als ik nieuws heb post ik het wel.

*NIEUWS*
bij deze het eerste officiële nieuws over de shirts.

Listen carefully. I will say this only ones:

Ik zeg hier, namens jimius dat hij wel zijn creatieve brein over het hele topic zal druipen en uiteindelijk vanuit alle iddeeën 1 gezamelijk design maakt. En daar moeten jullie het dan maar mee doen

*EINDE NIEUWS*

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 10:33

stinger

RAG

Hmm nee nix meer veranderen vind ik en zo'n 90% ook lijkt me.
Topic afronden dat kan ik eindelijk betalen :)
Verzendkosten zal denk ik toch niet boven de 5 piek komen. Gewoon grote enveloppen pakken van gerecycled papier (zijn het goedkoopsts) want die kosten toch niet veel en verzendkosten zal 2 a 3 gulden ofzo zijn?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik ga dus echt niet zomaar iemand geld sturen en hopen dat het aankomt !
Ik zeg hier, namens jimius dat hij wel zijn creatieve brein over het hele topic zal druipen en uiteindelijk vanuit alle iddeeën 1 gezamelijk design maakt.
Dus de mensen die geen namen willen en die er wel willen worden hoe opgelost ? Half-transparante namen ? Ik denk niet dat dit iets gaat worden...

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 19:30
doe mij ook zo'n kewl shirtje :)

• ajampaniki
Op zondag 12 augustus 2001 22:26 schreef Sharkbyte het volgende:
Ik ga dus echt niet zomaar iemand geld sturen en hopen dat het aankomt !
[..]
Bedankt voor het vertrouwen. Jij hoeft me dus geen geld te sturen want dan stort ik het gewoon weer terug
Dus de mensen die geen namen willen en die er wel willen worden hoe opgelost ? Half-transparante namen ? Ik denk niet dat dit iets gaat worden...
hier geef ik nieteens commentaar op. De mazzel :r

Verwijderd

Wat zit iedereen te zeiken.

Druk eerst 50 shirts van het allereerst ontwerp in DIT topic.

Verkoop ze op tweakgear.net
En alleen degene die ermee geholpen hebben mogen eerst.
Dus als die hebben komt het op de site.

Tijdens het verkopen zet je een pol op wat mensen eventueel nog willen.
Bijvoorbeeld.

Een wit shirt

Een andere tekst, zoals cases. Of wat ze ook willen.
Is daar meer als 50 stemmen op mogen ze eerst gaan dokken daarna pas laten drukken. De prijs weet je dan al van de zwarte shirts.

Je bent te vertrouwen. Want 50 mede tweakers hebben jouw mailadres van de zwarte shirts.

En dan durf jij hier echt niet meer te komen.

Sow, er kan nog wat aan geschuurd en geschaafd worden aan dit idee.
Dus geen gezeik.

[edit]
ajampaniki je moet mijn idee neit over te nemen hoor. Kan het begrijpen als je het niet doet. Het is alleen een ideetje dat ik kreeg na al dat gezeik van die mensen over de verkeerde tekst.

• ajampaniki
Op zondag 12 augustus 2001 22:43 schreef jordyb het volgende:
Wat zit iedereen te zeiken.

Druk eerst 50 shirts van het allereerst ontwerp in DIT topic.

Verkoop ze op tweakgear.net
En alleen degene die ermee geholpen hebben mogen eerst.
Dus als die hebben komt het op de site.

Tijdens het verkopen zet je een pol op wat mensen eventueel nog willen.
Bijvoorbeeld.

Een wit shirt

Een andere tekst, zoals cases. Of wat ze ook willen.
Is daar meer als 50 stemmen op mogen ze eerst gaan dokken daarna pas laten drukken. De prijs weet je dan al van de zwarte shirts.

Je bent te vertrouwen. Want 50 mede tweakers hebben jouw mailadres van de zwarte shirts.

En dan durf jij hier echt niet meer te komen.

Sow, er kan nog wat aan geschuurd en geschaafd worden aan dit idee.
Dus geen gezeik.

[edit]
ajampaniki je moet mijn idee neit over te nemen hoor. Kan het begrijpen als je het niet doet. Het is alleen een ideetje dat ik kreeg na al dat gezeik van die mensen over de verkeerde tekst.
kvindt het een heel goed idee. maar danmoet je me wel ff uitleggen hoe dat tweakgear.net gedoe werkt. wat ik er nl van begrijp is dat ik 50 shirts laat maken en daar voor betaal en dan kunnen mensen ze online bestellen. Klopt dat een beetje?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ah, dus jij wilt zeggen dat jij wel naar iemand geld stuurt die nog niet eens vat op de zaken heeft ? Je weet zelf nog niet eens wat te doen !

Ik weet niet of je de Tweakers LAN nog herinnert.

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 22:49 schreef Sharkbyte het volgende:
Ah, dus jij wilt zeggen dat jij wel naar iemand geld stuurt die nog niet eens vat op de zaken heeft ? Je weet zelf nog niet eens wat te doen !

Als die eerst lading geweest is heeft hij toch vat op de zaken.

En ik zei dat er misschien wat aan geschaafd kon worden.

Ik weet niet hoe tweakgear.net werkt met hun shirts enzo.
Daar voor moet je niet bij mij wezen.

• ajampaniki
Op zondag 12 augustus 2001 22:49 schreef Sharkbyte het volgende:

Ja, dat heb ik weleens gedaan. Ik weet niet of je je het kan herinneren maar een paar maanden geleden was er hier een actie om samen lcdtjes in te komen. Deze kosten 50 piek en er was dus iemand die zoveel moeite deed voor ons om alles te regelen. Ik heb hem toen geld gestuurd en ik heb alles netjes ontvangen. Dus ik hoop dat je een beetje vertrouwen hebt en me gewoon me gang laat gang. Zo niet, pech voor jouw. Maar een shirt krijg je niet. Dus je hoeft ook geen moeite meer te doen om nog te posten want dat heeft geen nut voor jouw. De mazzel :r

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Tja ik wil er ook wel 2 stuks XXL :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ajampaniki: je bent nogal snel van stapel man. Er gebeuren vaker schandalen en dergelijke. wil niet zeggen dat ik je niet vertrouw, wil gewoon zeggen dat ik oplet voor dit soort zaken. Ik ga niet naar iemand geld sturen waar ik alleen zijn hotmil adres van weet.

Je krijgt ongeveer 2500-5000,- effe gestuurd. Zo een verantwoordelijkheid wil ik zelf niet dragen. Zeker niet als iemand het niet ontvangt en je dan imposter gaat noemen.
Krijg je al onmiddelijk wantrouwen.

BTW:
Ja, dat heb ik weleens gedaan. Ik weet niet of je je het kan herinneren maar een paar maanden geleden was er hier een actie om samen lcdtjes in te komen. Deze kosten 50 piek en er was dus iemand die zoveel moeite deed voor ons om alles te regelen. Ik heb hem toen geld gestuurd en ik heb alles netjes ontvangen. Dus ik hoop dat je een beetje vertrouwen hebt en me gewoon me gang laat gang
Dit wist ik niet. Nog zou ik geen geld sturen naar iets dat 0% risico veilig is. Ik moest er 5 hebben, dus dat was even 125-250,- die ik je moet sturen.

BTW: je mag ze opnieuw maken. Laat jimius maar doen, hij heeft ook het origineel bedacht.

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 22:57 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik weleens gedaan. Ik weet niet of je je het kan herinneren maar een paar maanden geleden was er hier een actie om samen lcdtjes in te komen. Deze kosten 50 piek en er was dus iemand die zoveel moeite deed voor ons om alles te regelen. Ik heb hem toen geld gestuurd en ik heb alles netjes ontvangen. Dus ik hoop dat je een beetje vertrouwen hebt en me gewoon me gang laat gang. Zo niet, pech voor jouw. Maar een shirt krijg je niet. Dus je hoeft ook geen moeite meer te doen om nog te posten want dat heeft geen nut voor jouw. De mazzel :r
Als je nou met die gozers van Tweakgear.net contact neemt.
En het daarop gaat verkopen en gelijk een poll daar zet.
Dan hoeft niemand heir meer in te reageren hoeveel hij er wil.

Je weet wel zeker dat je er 50 verkoopt.

Zijn ze verkocht? Dan een poll maken hoeveel je er nog meot hebben.
Iedereen die er 1 wil moet zijn maat en hoeveelheid opgeven. Daarop bazeer je je inkoop.

• ajampaniki
Op zondag 12 augustus 2001 23:04 schreef jordyb het volgende:

[..]

Als je nou met die gozers van Tweakgear.net contact neemt.
En het daarop gaat verkopen en gelijk een poll daar zet.
Dan hoeft niemand heir meer in te reageren hoeveel hij er wil.

Je weet wel zeker dat je er 50 verkoopt.

Zijn ze verkocht? Dan een poll maken hoeveel je er nog meot hebben.
Iedereen die er 1 wil moet zijn maat en hoeveelheid opgeven. Daarop bazeer je je inkoop.
wat mijn grootste vraag en probleem is dat ik geld moet gaan investeren in deze shirts. 50 x 25 is 1250,-. Zoveel geld heb ik niet en zoveel wil ik ook niet infesteren. Misschien als ik nou een soort van zakenpartner had ;)

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 23:14 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

wat mijn grootste vraag en probleem is dat ik geld moet gaan investeren in deze shirts. 50 x 25 is 1250,-. Zoveel geld heb ik niet en zoveel wil ik ook niet infesteren. Misschien als ik nou een soort van zakenpartner had ;)
Sloeg dat laatste op mij?

Ik wil best je partner worden als er maar per shirt 2,50 voor mij komt. ;)

Nee helaas ik kan geen zakenpartner zijn, ik ben 17 jaar en net een nieuwe PC kast gekocht van 500,- En dan nog eens mod-spullen kopen he.

Ik denk dat als je het uitlegt aan de mensen op de site dat je liefer hebt dat je voorruit betaalt dat sommige dat wel doen.
Sommige vertrouwen jou/andere mensen niet en willen dat dus liefer niet.
Zet er ook bij dat als er te weinig vooruit betaalt word er niks kan gekocht worden.

Maar volgens mij is het bij Tweakgear.net dat je vooruit betaalt. Maar dat weet ik niet 100% zeker.

PS ik ga slapen. nog meer tips eventueel nodig? Of je hebt een probleempje wat je niet lekker zit.
Dit nummer is morgen weg.
Anders wor dik alweer gestolkt ;)

• ajampaniki
Op zondag 12 augustus 2001 23:17 schreef jordyb het volgende:

[..]

Sloeg dat laatste op mij?

Ik wil best je partner worden als er maar per shirt 2,50 voor mij komt. ;)

Nee helaas ik kan geen zakenpartner zijn, ik ben 17 jaar en net een nieuwe PC kast gekocht van 500,- En dan nog eens mod-spullen kopen he.

Ik denk dat als je het uitlegt aan de mensen op de site dat je liefer hebt dat je voorruit betaalt dat sommige dat wel doen.
Sommige vertrouwen jou/andere mensen niet en willen dat dus liefer niet.
Zet er ook bij dat als er te weinig vooruit betaalt word er niks kan gekocht worden.

Maar volgens mij is het bij Tweakgear.net dat je vooruit betaalt. Maar dat weet ik niet 100% zeker.

PS ik ga slapen. nog meer tips eventueel nodig? Of je hebt een probleempje wat je niet lekker zit.
Dit nummer is morgen weg.
Anders wor dik alweer gestolkt ;)
ik ben ook 17 btw. maar ik zal ff contact opnemen met tweakgear en dan zie ik wel verder.

bij de weg, jou computer, die zilvere met window in de bovenkant, was de eerste gemodde comp die ik ooit gezien had. Vond hem zwaar cewl

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 23:22 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

ik ben ook 17 btw. maar ik zal ff contact opnemen met tweakgear en dan zie ik wel verder.

bij de weg, jou computer, die zilvere met window in de bovenkant, was de eerste gemodde comp die ik ooit gezien had. Vond hem zwaar cewl
Over morgen krijg ik een nieuwe kast.

Dus de oude gaat weg. In de vuilnisbak waarshijnlijk.
Ik neem de hardware mee en de VU-style HDDserietje en verder niet denk ik.

En zo netjes is hij niet meer.
Of er meot een koper zijn maar ik raad hem niet aan.
Dus dan strip ik hem.

Verwijderd

Welja, ik geef SharkByte 100% gelijk hoor. Tenslotte weet je nooit waar en hoe dat geld terecht gaat komen. Dat heeft niets te maken met vertrouwen, dat heet voorzichtigheid.
...
Zo niet, pech voor jouw. Maar een shirt krijg je niet. Dus je hoeft ook geen moeite meer te doen om nog te posten want dat heeft geen nut voor jouw.
Djeezes, blijkbaar kan je niet echt goed kritiek verdragen. Iedereen heeft zijn eigen mening, toch?

• ajampaniki
ik heb ff getelt en als niemand dubbeel heeft zitten bestellen kom ik op 133 uit :)

• DaFearLess
  • Niet online
maakt daar maar 134 van want ik wil er ook wel een kopen :)

specs : http://specs.tweak.to/7435

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:18
Ik ben best bereid vooraf te betalen. De vertrouwenskwestie werkt 2 kanten op: wij vertrouwen erop dat we de merchandise binnen krijgen. ajampaniki vertrouwt erop dat al zijn shirtjes worden afgenomen. Bij mijn LCD-bestellingsronde zat er ook een *&^%$#@ die terugkrabbelde. Was wel 2 LCD'tjes à 110 gulden. Is toch balen voor degene die er mee blijft zitten.

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 13:06

SpeedyG

Say Cheese !!

Tip:

ALs je het voor elkaar krijgt om het geld zelf voor te schieten, is de beste betalingsmethode "onder remboers".

Dit is volgens mij de enige methode waarbij je 100% zeker weet dat je je geld krijgt.

Ondergetekende verkoopt alles onder remboers. Speedyg heeft veel vertrouwen in de mensheid totdat het om financiën gaat >:)

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

Verwijderd

Doe mij ook maar 2 shirtjes maat XL.

Verwijderd

Een keer L voor mij en maak ff een lijst, kijk ff op de andere topic.

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

kan je ff een lijst maken met de namen die er een besteld hebben

Turn it off and on again.

• Titanicfanatic
  • Laatst online: 04:18
Op maandag 13 augustus 2001 08:15 schreef SpeedyG het volgende:
Tip:

ALs je het voor elkaar krijgt om het geld zelf voor te schieten, is de beste betalingsmethode "onder remboers".

Dit is volgens mij de enige methode waarbij je 100% zeker weet dat je je geld krijgt.

Ondergetekende verkoopt alles onder remboers. Speedyg heeft veel vertrouwen in de mensheid totdat het om financiën gaat >:)
Probleem is wel: jij kunt het rembours pakketje weigeren en dan zit ajampaniki met een onverkocht shirtje. Dus nogmaals het draait hier om wederzijds vertrouwen. Wees blij dat hij het wil regelen! En misschien voor jou interessanter: rembours kost dan evenveel als het shirtje. Dan betaal ik liever vooraf.

• ikke_
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 12:31
Doe mij er maar 2
Hoe krijgen we te horen hoe te bestellen etc..

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:32
He, we moeten gewoon vooruit betalen anders weet ik het wel. "Nou, ik hoef toch niet", dat krijg je dan. Ik ben gewoon voor vooruit betalen, en wie het niet vertrouwd die heeft pech lijkt me. Want waarom zou de organisator risico moeten lopen? Hij bewijst ons juist een dienst dat ie die t-shirten wil laten maken!

• Xenon
  • Laatst online: 11-08 11:42
Ik geef sharkbyte 100% gelijk, ik ga ook niet zomaar effe geld overmaken naar een of andere kerel die ik totaal niet ken

Zie tweakers lan geval, of die jongen die geld stuurde vr een proc naar iemand die ie nauwelijks kende (geld kwijt en reuze speuractie naar die gast via GoT)...

Er zijn zoveel oplichtingsschandalen tegenwoordig, je zou voor minder wantrouwig worden

Als je nu effe naar de bank gaat, dan regelen die wel een rekeningnummer voor je, uurtje werk, en iedereen tevreden

De organisator bewijst ons een dienst???
Hij vangt er zelf zowiezo al enkele guldens door, mag ook van mij, maar als ie niet levert, heeft ie paar duizend gulden...

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, men nichtje van 14 kan zo'n zaakje nog beteren organiseren man !!!

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• marteltor
Op zondag 12 augustus 2001 23:56 schreef SpHeaRe het volgende:
Welja, ik geef SharkByte 100% gelijk hoor. Tenslotte weet je nooit waar en hoe dat geld terecht gaat komen. Dat heeft niets te maken met vertrouwen, dat heet voorzichtigheid.
[..]

Djeezes, blijkbaar kan je niet echt goed kritiek verdragen. Iedereen heeft zijn eigen mening, toch?
tuurlijk heeft iedereen z`n eigen mening, en mag hij die vertellen, maar het idee wordt door de origanisator niet goedgekeurd en er blijft gezeur komen: "Nee, toch dit ontwerp, ik wil hem wit, ik wil niet vooruit betalen, enz...". Ik begrijp dus best wel dat ie er pissig van wordt. Je neemt het zoals het is of je neemt het niet. Klaar...

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 10:27

oehoe

blije prutser, ouwe sok

^pets^ Ik wil er een!!

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• Xenon
Op maandag 13 augustus 2001 11:09 schreef marteltor het volgende:

[..]

tuurlijk heeft iedereen z`n eigen mening, en mag hij die vertellen, maar het idee wordt door de origanisator niet goedgekeurd en er blijft gezeur komen: "Nee, toch dit ontwerp, ik wil hem wit, ik wil niet vooruit betalen, enz...". Ik begrijp dus best wel dat ie er pissig van wordt. Je neemt het zoals het is of je neemt het niet. Klaar...
Het gaat voornamelijk over het feit dat men via post moet gaan betalen, met vooruit betalen hebben de meeste mensen geen moeite...

Ik vertrouw zo'n zaakjes gewoon niet meer, daar heb ik al genoeg voor gezien en of gelezen

• marteltor
Op maandag 13 augustus 2001 11:08 schreef -hfl-xenon het volgende:
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, men nichtje van 14 kan zo'n zaakje nog beteren organiseren man !!!
alleen je organiseert het niet. dat zegt toch wel iets he? en wie zei er iets over dat de organisator raar reageerde?

• marteltor
Op maandag 13 augustus 2001 11:11 schreef -hfl-xenon het volgende:

[..]

Het gaat voornamelijk over het feit dat men via post moet gaan betalen, met vooruit betalen hebben de meeste mensen geen moeite...

Ik vertrouw zo'n zaakjes gewoon niet meer, daar heb ik al genoeg voor gezien en of gelezen
volgens mij was het al het idee om giraal te betalen :?

• Pindakaasman
  • Laatst online: 20-07 13:25
Ik wil er ook een!
maar ben ik nog op tijd?

• Xenon
Op maandag 13 augustus 2001 11:14 schreef marteltor het volgende:

[..]

volgens mij was het al het idee op giraal te betalen :?
Toch niet

Ik kan ook wel met gemak zoiets organiseren, maar het was mijn idee niet.
Ik heb er het geld en de middelen voor...

En ik vertrouw gewoon geen jochie van 17 jaar(!!!) zonder bankoverschrijving

• kazz1980
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

ik wil er 1!

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

voor 25 piek wil ik r wel 1 :)
misschien als het 35 piek is ook nog wel :)

• marteltor
Op maandag 13 augustus 2001 11:17 schreef -hfl-xenon het volgende:

[..]

Toch niet

ik had ff met hem gesproken en z`n idee was om giraal te betalen (gisteravond)

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 11:17 schreef -hfl-xenon het volgende:

[..]

Toch niet

ow ja, Dus omdat hij nu zijn leeftijd heeft gezegt, zakt alles meteen in de stront voor jou. Het probleem bij hem is hij kna/heeft geen girotel dus dkan niet elke minuut van de dag kijken wie er over gemaakt heeft. Hij krijgt alleen een bankafschrift 2 keer in de week. Dus dan is het maar verzenden per 2 weken. Dat vinden mensen irritant.

• GigaDave56
  • Laatst online: 14-12-2025
* GigaDave56 wil ook wel een shirt..zal L of XL worden...

[lol modus]
:'( He, mijn naam moet er nog op...
:Y) Men neme...een viltstift :D
[/lol modus]

Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]

• marteltor
Op maandag 13 augustus 2001 11:27 schreef GigaDave56 het volgende:

:'( He, mijn naam moet er nog op...
:Y) Men neme...een viltstift :D
inderdaad, jij snapt het!

Verwijderd

Count me in (XXL)

Verwijderd

Goed, als ie er nou eerst 50 laat maken en een lijst maakt met de namen voor wie die 50 t-shirts bedoeld zijn, dan kan ie kijken of iedereen zo betrouwbaar is als hij zegt te zijn (no offence to anybody). Verder is het misschien een idee (omdat voor een aantal mensen toch liever 'eerst zien, dan kopen') om te kijken of er iets van een ontmoetingsplaats afgesproken kan worden (voor de mensen met een OV en een dag tijd over ;) )

Kijk als er veel mensen uit Noord Brabant b.v. komen wil ik best die t-shirts bij ajampaniki gaan halen en met die mensen een plaats afspreken. Ik vertrouw er dan op dat de t-shirts afgenomen worden en zij dat ik de t-shirts meebreng... wederzijds vertrouwen heet dat geloof ik ;)

* Stoned-cow zou er trouwens geen problemen mee hebben als ie 2 weken op z'n shirts moest wachten nadat ie het geld overgemaakt zou hebben...

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Hebbe, Hebbe
1x

• Koffie
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

* Koffie wil ook wel een T-shirt in XL!!

Ik heb niet alle pagina's gelezen, dus ik weet niet of ik nog op tijd ben, en of er al daadwerkelijk shirt bedrukt zijn.

Braaikamer - Smoke&BBQ

• ajampaniki
*NIEUWS*

Ok dit wordt het plan. ik ga vanmiddag informeren over het shirt en hoeveel het gaat kosten om te drukken. Dan laat ik iedereen die een shirt wil een mailtje sturen naar een bepaald adres. Ik laat de shirts drukken en koop ze zelf van de drukker. Dit betekend dat ik geld ga investeren en dus risico loop. Dan stuur ik een aantal mensen die mij een mail hebben gestuurd een mail terug dat ze geld kunnen storten op een rekening en dan stuur ik hun de shirts zo snel mogelijk. Zo heeft iedereen zo snel mogelijk z'n shirt, omdat ie gewoon gestuurd wordt op het moment dat ik weet dat diegene betaald heeft. Je kan gewoon geld storten op me rekening maar je kan ook geld opsturen. Ik hoop dat iedereen hier een beetje blij mee is. Ik kan ook als jullie het echt willen een foto maken van alle shirts als ik ze besteld heb zodat jullie kunnen zien dat ik ook echt me geld erin gestoken heb en ik hoop dat jullie me dan een beetje kunnen vertrouwen. Ik hoop dat ik me een beetje duidelijk heb gemaakt en ik verwacht wel reacties van jullie
*EINDE NIEUWS*

Verwijderd

Keej, goed idee!

• ajampaniki
Klein verzoekje nog. Wil iemand ff een hi-resolution plaatje voor me maken van de voor en achterkant en als het kan ook nog van die ene voorkant waarbij het mobo gewoon in kleur is. Met deze plaatjes ga ik dan ff naar de drukker toe.

edit:

We hebben thuis bij de weg wel girotel maar dat is alleen voor de zakelijke rekening van me ouders. Ik heb een rekening bij de rabobank.

• BlackBurn
  • Laatst online: 21:04

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

De Rabobank heeft toch de Rabobox ?? :D

BTW, COUNT ME IN !

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

• ajampaniki
Op maandag 13 augustus 2001 12:11 schreef BlackBurn het volgende:
De Rabobank heeft toch de Rabobox ?? :D

BTW, COUNT ME IN !
wat is die rabobox voor iets? Soort girotel toch

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 11:23 schreef jordyb het volgende:

[..]

ow ja, Dus omdat hij nu zijn leeftijd heeft gezegt, zakt alles meteen in de stront voor jou. Het probleem bij hem is hij kan/heeft geen girotel dus dkan niet elke minuut van de dag kijken wie er over gemaakt heeft.
...
Hij kan best wel girotel hebben...
ik ben 16 en heb ook girotel :+

• DutchPlayer
  • Laatst online: 11-11-2025
Hey rijk mannetje ben je dan, want er is nogal veel vraag naaar het shirt! B-)

We horen het wel wat een shirt gaat kosten, zijn er ook nog andere shirts te koop?

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 13:32
ik wil er ook 1 :)

• Koffie
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

ajampaniki:
Eventueel heb ik wel Webspace voor je om bestellingen op te kunnnen noteren (geen PHP).

Braaikamer - Smoke&BBQ

• marteltor
Op maandag 13 augustus 2001 12:15 schreef DaGuru het volgende:

[..]

Hij kan best wel girotel hebben...
ik ben 16 en heb ook girotel :+
en ik 15 :P en heb ook girotel ;)

• marteltor
ajampaniki: goed idee, ik hoop dat het gaat lukken!

Verwijderd

ik wil er ook 1

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

[..]

idd, dit heb ik ook gedaan. vervolgens heb ik het nog es bij iemand anderz laten bezorgen kortom heb vertrouwen in de medemens het komt allemaal wel goed.

zeg maar wanneer, hoeveel, op welke rek. gestort moet worden. I am in, zoals ik al eerder zij.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• ajampaniki
Op maandag 13 augustus 2001 12:23 schreef Koffie het volgende:
ajampaniki:
Eventueel heb ik wel Webspace voor je om bestellingen op te kunnnen noteren (geen PHP).
nee dank je. Ik zou wel een site willen maken maar op de een of andere vage manier doet geeneen van me html proggies het. Maar iemand anders maakt al een site voor me. Dus dat maakt niet uit.

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 16:33
Doe maar er ook maar een, supercool t-shirt. B-)

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 10:40
Voor de betaling kun je mensen gewoon geld laten overmaken naar je rekening en dan onder vermelding van je naam en maat.
Dan zie je meteen wie er heeft betaald en wat. Daarna kun je opsturen.
Easy as that *D

Stuur me maar een mailtje naar me als alles duidelijk is.

Wèh zedde gij??

• ajampaniki
Op maandag 13 augustus 2001 13:12 schreef Havocnl het volgende:
Voor de betaling kun je mensen gewoon geld laten overmaken naar je rekening en dan onder vermelding van je naam en maat.
Dan zie je meteen wie er heeft betaald en wat. Daarna kun je opsturen.
Easy as that *D

Stuur me maar een mailtje naar me als alles duidelijk is.
als je ff op de vorig pagina kijkt zie je dat dat ook het plan was. maar kga nu ff de plaatjes printen en dan off to the printer

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 10:40
oh sorry, niet goed gelezen, mijn bril is kaduuk.

Is goed ik wacht tot ik iets van je hoor

Wèh zedde gij??

• []InTeR[]
  • Laatst online: 31-12-2023
1 tje a.u.b.

PS: ik kom hem wel ophalen, ik betaal niet vooraf :)

(2x genaaid, vandaar :()

Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.

• marteltor
je kan beter overmaken onder vermelding van je emailadres, dan kan de organisator gelijk het mailtje vinden waar dan ook gelijk de maat en adres in staat.

• ajampaniki
*NIUEWS*

ok back from the printer. Jullie zullen nog wat langer moeten wachten voordat jullie de prijs krijgen te horen want ik heb dus een foldertje meegekregen met daarop de prijzen maar dat is allemaal een beetje vaag. Daarom geef ik ff een tekening mee aan een kennis die bij dat bedrijf werkt en die kan dan misschien een beetje uitrekenen hoeveel het gaat kosten. Morgen krijgt die kennis de pic van me dus het kan nog wel ff duren. Reken maar op eind van de week :(

*EINDE NIEUWS*

• H3AdTr1P
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

np m8

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

• stinger
  • Laatst online: 13-05 10:33

stinger

RAG

hmm jammer :(
Maar als het niet anders kan dan wachten we gewoon ff :)

• DizzyD
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-02-2025

DizzyD

DUS . . .

Beetje laat misschien maar ik heb ook intresse voor een xl/xxl shirt.

KT7 AMD TB800@800 | 512MB Dane-Elec | 2x Quantum LM 30,0 GB RAID 1| Asus 7100 Geforce2MX 32MB | W2k AS SP2 | WNTE 4.0 SP6 | W98SE

Verwijderd

Ja hoor .. doe er maar 2

2 keer XL

en de prijs doet er nie echt toe als maar goeie kwaliteit is

Hailsa

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 20-08 17:11
Op maandag 13 augustus 2001 14:44 schreef ajampaniki het volgende:
*NIUEWS*

[..]

*EINDE NIEUWS*
damn wat moet in die tussen tijd dragen :(

• Cartman!
  • Niet online
Maakt niet uit sdat we moeten wa88, je doet al zoveel voor ons :) en ik heb alle vertrouwen in je.

Verwijderd

Ja, ik wil.

Heeeel graag zelfs

• Insano
  • Laatst online: 10-06 09:49
Tja doe mij dr ook maar eentje 8-)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik vindt het erg leuk dat je niet jimius of mij enige waardering hebt gegeven voor het werk. Dan zit je tot 3 uur in de nacht eraan te werken, loopt hij (ajampaniki) gewoon met de credit.

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:42
Ik wil d'r ook 1tje (M)

• ajampaniki
Op maandag 13 augustus 2001 16:26 schreef Cartman! het volgende:
Maakt niet uit sdat we moeten wa88, je doet al zoveel voor ons :) en ik heb alle vertrouwen in je.
Hartstikke bedankt
Op maandag 13 augustus 2001 16:45 schreef Sharkbyte het volgende:
Ik vindt het erg leuk dat je niet jimius of mij enige waardering hebt gegeven voor het werk. Dan zit je tot 3 uur in de nacht eraan te werken, loopt hij (ajampaniki) gewoon met de credit.
Ik heb al een manier om jimius te bedanken want die ken ik al wat langer maar ik kan eigenlijk geen reden vinden om jouw te moeten bedanken. Het enige wat je gedaan hebt is me niet vertrouwen.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 19:49

Wiebbe

<none />

ja man!
die dingen zijn vet :P

ik wil er ook wel twee xl :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 17:12 schreef ajampaniki het volgende:
Het enige wat je gedaan hebt is me niet vertrouwen.
Die zit.

Ik heb geduld.

• Dennizz
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

wat is dat nou allemaal weer met vertrouwen hiero ?? als je t om die centen doet dan doe je t toch meteen goed :P (monitoren fzow :))

als je tegenwoordig toch niemand meer kan vertrouwen zeg, komop :P ik heb er vol vertrouwen in...

Verwijderd

hij is wel koud maar ja ik heb weer eens geen geld 8-)

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 17:36 schreef _Dennizz_ het volgende:
wat is dat nou allemaal weer met vertrouwen hiero ?? als je t om die centen doet dan doe je t toch meteen goed :P (monitoren fzow :))

als je tegenwoordig toch niemand meer kan vertrouwen zeg, komop :P ik heb er vol vertrouwen in...
Vind ik ook.
Wat is nou 25,- (tot nu toe de prijs, ikzelf denk dat het duurder word)

Een O'neill of Nike shirt begint ook bij 40,- Dus ik vind het tot nu toe goedkoop en natuurlijk loop je een risicootje. Maar als jij het geld gaat storten heb je toch zijn naam en adres. Dat moet je eenmaal invullen op je overschrijvingsformulier.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het enige wat je gedaan hebt is me niet vertrouwen.
Ik weet het niet zo hoor. Maar euhm, is mijn design (origineel by jimius) niet gekozen met 61% ? Heb ik niet zo snel mogelijk gezorgd dat dat randje weg was, op verzoek ? Sorry als ik dat niet was...

We zullen het maar niet gaan hebben over je Pyramide case topic, wat je hebt gestart maar geen vinger voor hebt uitgestoken.

edit:

typvout
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.