I call bullshit

-> in deze vier gevallen. Bewijs het maar.
Niemand ontkent dat er ook minder goede moderaties worden gedaan. Waar het uiteindelijk om gaat is dat de reacties netto goed komen te staan.
Mijn ervaring over de jaren is dat dit zeker niet het geval is. Het kost mij nu weer een paar uur om simpele voorbeelden te verzamelen, om die dan weer glashard genegeerd te zien worden.
Ik zou ook graag een reportknop op de frontpage zien zoals je waarschijnlijk wel hebt gelezen. Feit is dat die er tot nu toe nog niet is gekomen door andere prioriteiten en beperkte dev-tijd.
Het is puur prioriteiten, devtijd is er altijd tekort. Het is het gebrek baan begrip en visie hoe
fundamenteel kapot het huidige moderatie systeem is en wat de gevolgen er van zijn.
Volgens mij heb ik in dit topic een groot aantal voorbeelden aangedragen van zaken die tot nu toe wel aangepast zijn om het systeem te verbeteren.
Maar de kernproblematiek, het inperken van meningmoderatie is bij lange na niet behaald, zoveel is wel duidelijk.
Maatregelen zijn altijd aan de crew. Daarbij heb jij geen inzicht in wat er op de achtergrond wordt gedaan. Ik weet niet op welk specifiek voorval je doelt maar doorgaans wordt een melding op dit gebied echt serieus opgepakt. Dit kan resulteren in een waarschuwing, een ban of andere maatregelen.
Ik vind het erg tegenvallen dat jij je achter de crew verschuild. Ik vermoedt dat er niet eens beleid is over hoe om te gaan met dat soort oproepen tot geweld.
Oproepen tot geweld is zelfs gewoon strafbaar, maar bij Tweakers.net kom je er duidelijk zonder gevolgen vanaf, want hoe kan het dat zo'n iemand mag blijven posten?
Ik vind dat heel, heel vreemd.
De discussie gaat op dit moment over verschillende dingen waarbij onderwerpen als sturing na ongewenste reacties in mijn ogen echt te offtopic gaan.
Uit jouw reacties maak ik op dat je het liefst elke mismoderatie ziet verdwijnen en elke mismodder aangepakt ziet worden. Als we realistisch zijn gaat dat niet gebeuren. Daar waar nodig sturen we bij.
Nee, ik vind het gewoon onoprecht dat je doet alsof ik perfectie eis. Want perfectie is een onredelijke eis en daarmee doe je alsof ik onredelijk ben, terwijl ik om verbetering vraag.
Ik kom met notabene een flink aantal mogelijkheden die de zaak kunnen verbeteren maar daar houden de mensen hier wijselijk hun mond over.
Erg teleurstellend wat mij betreft.
Ergens van uitgaan vinden we geen goede basis. Er moet echt naar de reactie op zich gekeken worden omdat je anders de kans loopt dat je mensen gaan aanpakken die als weinige bijvoorbeeld een zeer populaire mening wel goed hebben gemodereerd.
Het is niet een verhaal van uitersten, stap 1 is natuurlijk dat je eerst beleid communiceert naar de gebruikers voordat je de regels wat strakker gaat maken. Als je een verleden hebt van tien+ jaar lang meningmodden effectief toestaan dan is het raar als je dat zonder goede communicatie opeens gaat bestraffen.
Dit herken ik echt niet. Ik heb ook geen aanleiding om te concluderen dat dit over de gehele linie zo is. Als ik naar een aantal van jouw reacties kijk die uiteindelijk op -1 staan kom ik niet tot de conclusie dat die score niet klopt als ik eerlijk ben. Bij de reacties die hoger uitkomen, waar je er gelukkig ook veel van hebt, zie ik ook niet direct aanleiding tot nader onderzoek.
Voor mij leest dit als een poging tot gaslighting.
Zoals ik al eerder schreef, jullie willen de problematiek niet erkennen, topics met gevoelige onderwerpen worden gewoon aan hun lot over gelaten (meningmod fest), kwaliteit is niet wat Tweakers.net in mijn ogen drijft.
Ik voel mij daarom gesterkt in de keuze om mijn Tweakers.net abonnement op te zeggen.
Dat is alles wat ik er verder over te zeggen heb.