Bor schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 07:19:
[...]
Als bekend zou zijn dat dit niet gebouwd gaat worden was het topic vast al dicht. Feit is dat er erg veel requests liggen die gewogen en beoordeeld moeten worden, dat dev-tijd beperkt is en dat er natuurlijk ook de nodige tijd zit in het onderhoud en alle andere wijzigingen aan de site. Het hier besproken verzoek is tevens geen klein puntje vermoed ik.
Tja, blijkbaar is het de stijl van werken bij Tweakers om feature requests 5 jaar open te laten staan en te doen alsof iets niet dood is.
Wie wordt daar nu blij van?
Zelf vind ik dat gewoon niet eerlijk richting mensen: jou inclusief want jij zou het ook graag zien.
Het zou mij niets verbazen dat dit item
niet eens in het backlog zit van de developers: dus dan weten ze niets eens van de feature.
En degene die de keuze maakt over de prioriteit van de backlog weet er (dus) niet eens van.
Je laat niet items 5 jaar in een backlog staan. Dat is niet ‘Agile’. 😄
En anders zul je een massagraf van andere oude ‘dode’ features aantreffen.
Maar ik blijf er bij: zelfs al is het niet triviaal, je bouwt deze feature in als je om kwaliteit van je voorpagina geeft.
Bor, jij hebt meer toegang en connecties intern, misschien heb je dit recent al gedaan maar als jij of collega Rod? niet bij de juiste verantwoordelijke een case maakt (praten) dan verwacht ik dat dit nog 50 jaar open blijft staan.
En geen concrete toezeggingen en tijdslijn betekent:
het komt er niet.
Sluit dan het topic, sluit het backlog item als het al bestaat en communiceer dit. Wees open en eerlijk naar mensen toe en laat dit soort verzoeken niet vijf jaar open staan, vind ik dan.
Dit laatse is niet op de persoon gericht maar meer een algemene opmerking richting Tweakers qua communicatie.