All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ongewenste posts melden (maar daar hebben we -1 toch al voor?)
Posts met afwijkende moderaties melden (maar daar hebben we het topic toch al voor?)
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Moet dat commentaar een uitgebreid epistel zijn, of is kort en to-the-point in principe voldoende?
Virussen? Scan ze hier!
Het moet duidelijk genoeg zijn, dat lijkt mij de enigste eis.wildhagen schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:13:
Moet dat commentaar een uitgebreid epistel zijn, of is kort en to-the-point in principe voldoende?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Kort is beter, wij moeten het namelijk ook allemaal lezenwildhagen schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:13:
Nice, ideaal voor troep die op -2 thuis hoort
Kun je eens met een screenshot laten zien wat je bedoelt?skunkopaat schreef op maandag 5 juli 2021 @ 17:42:
Ik krijg alleen de rapporteer functie niet bij elke post. Bij een lange post, bij bepaalde steekwoorden, ik kan er niet echt een logica in vinden.
Toch denk ik dat jullie jezelf een plezier doen door een regeltje of 2 te besteden in die popup aan waarvoor de Rapporteer-functie bedoeld isDe functionaliteit is simpel en zou verder voor zichzelf moeten wijzen.
Wat moet het icoontje

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 05-07-2021 18:02 ]
The devil is in the details.
Dit dus. Ik drukte er uit nieuwsgierigheid op en bij gebrek aan enige duiding van hoe of wat ben ik maar eens in het forum gaan kijken wat dit was... maar lang niet iedereen zal dit doen, er zullen hele volksstammen zijn die te pas en te onpas hun beklag gaan doen over dingen die ze "niet leuk" vinden, in de breedste zin des woords. Er is immers niet echt iets van een universele standaard over forums heen over wat wel en niet rapportwaardig is; sommige zijn streng genoeg dat zelfs een simpele off-topic post al een rapport rechtvaardigt, bij anderen hoef je niet aan te kloppen tenzij de reactie letterlijk de wet overtreedt. Natuurlijk kun je mensen die er echt niks van snappen en bezig blijven altijd gewoon het recht ontnemen, maar wat duiding lijkt me geen overbodige luxe.Hahn schreef op maandag 5 juli 2021 @ 18:02:
Toch denk ik dat jullie jezelf een plezier doen door een regeltje of 2 te besteden in die popup aan waarvoor de Rapporteer-functie bedoeld isAnders ga je geheid dagelijks tientallen, zo niet honderden, reports krijgen over zaken die geen report waard zijn. Maar I guess dat jullie daar snel genoeg achter zullen komen
Het is "bagatelliseren", van "bagatel". A, a, e, twee keer l, één keer s.
Het rapporteerlinkje staat toch bij alle reacties? Ik zie hem in ieder geval wel overal bij staan.Munchie schreef op maandag 5 juli 2021 @ 17:36:
Wordt dit ook uitgebreid naar reacties bij product en winkelreviews of blijft dat via het Spammer gespot topic?
Bij de product- en shopreviews zelf staat hij inderdaad niet, maar die worden ook door anderen beheerd, dus dat kan niet via hetzelfde meldpunt.
Eens, beetje duiding zou geen kwaad kunnen. Hopelijk kan dat met een update tzt nog worden doorgevoerd.Hahn schreef op maandag 5 juli 2021 @ 18:02:
[...]
Toch denk ik dat jullie jezelf een plezier doen door een regeltje of 2 te besteden in die popup aan waarvoor de Rapporteer-functie bedoeld isAnders ga je geheid dagelijks tientallen, zo niet honderden, reports krijgen over zaken die geen report waard zijn. Maar I guess dat jullie daar snel genoeg achter zullen komen
Ik heb ook geen idee, maar als FP-mod heb ik nog een hoop meer icoontjes waarvan ik geen idee heb wat ze voorstellenWat moet het icoontje [Afbeelding] overigens voorstellen? Zelfs ingezoomd kan ik er geen kaas van maken. Moet het een pijltje naar beneden voorstellen dat aangeeft dat het uitklapt naar beneden?
Hmm, is het niet gewoon dan omdat de FP mods zich een beetje eenzaam voelen en op deze manier meer contact met de eindgebruikers zoeken?Dirk schreef op maandag 5 juli 2021 @ 21:17:
Och, ik vind het op zich wel goed dat er geen beperkingen bij staan. Mensen moeten zich ook niet bezwaard voelen om een melding te doen.
Het is "bagatelliseren", van "bagatel". A, a, e, twee keer l, één keer s.
Laten we hier in ieder geval niet een soort Facebook worden, waar je je tegenwoordig je vrienden ook kunt aangeven bij de Facebook-redactie, omdat ze naar jouw mening mogelijk radicaliseren: nieuws: Facebook test pop-up in VS die gebruikers vraagt of vriend 'extremist...
Shit, hij heeft ons doorMneoreJ schreef op maandag 5 juli 2021 @ 21:57:
[...]
Hmm, is het niet gewoon dan omdat de FP mods zich een beetje eenzaam voelen en op deze manier meer contact met de eindgebruikers zoeken?
Het is inderdaad een beetje de vraag hoe het uit gaat pakken, we zullen het moeten ervaren. Op de FP is het vaak wat meer gepolariseerd dan op het forum, dus het zou goed kunnen dat er veel nutteloze rapportages binnenkomen.choogen schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:39:
Ik vraag me af hoe dit gaat uitpakken, zeker zonder duidelijke omschrijving t.a.v. wat voor soort reacties gerapporteerd kunnen worden. Als ik al zie hoeveel mensen een onwelgevallige reactie gedachteloos naar -1 modden, dan zouden de meldingen wel eens kunnen binnenstromen, zeker nu de overgevoelige "social justice warriors" op steeds meer plekken opduiken. Het principe van vrijheid van meningsuiting moet ook niet in gevaar komen, vind ik persoonlijk. Afhankelijk van hoe met die meldingen straks wordt omgegaan kun je je daar best zorgen over maken.
Laten we hier in ieder geval niet een soort Facebook worden, waar je je tegenwoordig je vrienden ook kunt aangeven bij de Facebook-redactie, omdat ze naar jouw mening mogelijk radicaliseren: nieuws: Facebook test pop-up in VS die gebruikers vraagt of vriend 'extremist...
We zullen het moeten ervaren, maar opzich zie ik er wel wat in om bij het rapporteren kort maar krachtig aan te geven waar het voor is bedoeld, met bijvoorbeeld een verwijzing naar het beleid, en dat het dus niet is om zaken te rapporteren waarmee je het niet eens bent.
Dit:Hahn schreef op maandag 5 juli 2021 @ 18:02:
[...]
Wat moet het icoontje [Afbeelding] overigens voorstellen? Zelfs ingezoomd kan ik er geen kaas van maken. Moet het een pijltje naar beneden voorstellen dat aangeeft dat het uitklapt naar beneden?
:fill(white):strip_exif()/f/image/2aXevP6qoi3FDMYZGUzYMiNe.png?f=user_large)
maar dan 8x8 pixels greyscale
Intentionally left blank
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rZ7bbzdZXd8cME6dPwhHczPf.jpg?f=user_large)
Coding in the cold; <brrrrr />
Het zou niet moeilijk moeten zijn om meldingen weer te geven op basis van je rol en rechten.Dirk schreef op maandag 5 juli 2021 @ 21:20:
[...]
Het rapporteerlinkje staat toch bij alle reacties? Ik zie hem in ieder geval wel overal bij staan.
Bij de product- en shopreviews zelf staat hij inderdaad niet, maar die worden ook door anderen beheerd, dus dat kan niet via hetzelfde meldpunt.
Dat is een relatief kleine aanpassing met een grote positieve uitwerking.
Ik had never nooit dat erin gezien
:strip_exif()/f/image/5zPE8AFgKlaQpniuMR4NcTXv.png?f=user_large)
Dus hij is nog op z'n kop ook, om herkenbaar te zijn
[ Voor 24% gewijzigd door Hahn op 09-07-2021 20:13 ]
The devil is in the details.
De vraag is natuurlijk of het echt zinloos is, of dat het in ogen van de melder wel zinvol ks.RoD schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:56:
[...]
Shit, hij heeft ons door
[...]
Het is inderdaad een beetje de vraag hoe het uit gaat pakken, we zullen het moeten ervaren. Op de FP is het vaak wat meer gepolariseerd dan op het forum, dus het zou goed kunnen dat er veel nutteloze rapportages binnenkomen.
We zullen het moeten ervaren, maar opzich zie ik er wel wat in om bij het rapporteren kort maar krachtig aan te geven waar het voor is bedoeld, met bijvoorbeeld een verwijzing naar het beleid, en dat het dus niet is om zaken te rapporteren waarmee je het niet eens bent.
Daarnaast heb je ook nog de situatie dat bepaalde leden misschien vaker een report krijgen. En dan is er meer aan de hand.