Je kan denk ik beter dirb gebruiken. Dirbuster doet het sneller, maar met zoveel threads als jij aanzet heb je kans op fouten. Ik zou het beperken tussen de 100 en 150 threads.
De reden dat de Time to Finish oploopt is omdat elke gevonden directory, ook degenen met foutmeldingen, daarna gaat worden doorzocht en daarom de geschatte tijd dat zo'n directory gaat nemen, erbij opgeteld word.
Ik ben ook dagen en dagen bezig geweest met die sites scannen en kon niets vinden, tot de tip van Dellano op 28 december uitkomst bood en ik het antwoord in 10 minuten had gevonden.
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of Dirbuster het überhaupt gaat vinden, ik zie zo snel de optie niet die je echt nodig hebt, of ik lees eroverheen. Dit kan je afvangen door nog eens te scannen als je eenmaal weet waar je moet zoeken, maar handig is het niet. Dirb vond het met de juiste opties direct bij mij.
spoiler:Je moet je scanner configureren met de tip van Dellano, je hoeft dan niet eens een hele grote wordlist te gebruiken. Je zal bij Dirbuster wat meer vinkjes dan standaard moeten zetten om het te vinden, omdat je een bepaald type bestand in een verborgen map moet vinden. En zoals al gezegd, ik zie een bepaalde optie niet staan bij Dirbuster, die bij Dirb zorgde dat ik het in 10 minuten had gevonden.
Mocht je er echt niet uitkomen kan ik je wel helpen met de dirb opties of de juiste vinkjes en extra aanwijzing in Dirbuster, maar ik denk dat ik hier niet meer kan zeggen zonder het te verpesten voor anderen.

Stuur maar een berichtje.