Dit is waar ik ook tijd vast zat.
spoiler:
iets met social media/video
Dat ligt heel erg aan de ernst van het misdrijf. Bij een ontvoering zou dit wel voldoende kunnen zijn geloof ik. Gezien het IP adres gelinkt kan worden aan een persoon.Dit was wel het gedeelte waar ik een beetje moeite mee had; ik kan me niet voorstellen dat het bovenstaande voldoende is om een huiszoekingbevel ergens los te peuteren... dus ik hoop dat er iets meer bewijs geleverd is dan dit...
steffike1990 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:51:
ik vast op 3 kan iemand mij helpen aub
[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 31-05-2021 13:21 ]
[ Voor 15% gewijzigd door TobiasW97 op 18-05-2021 15:25 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Peter_van_ op 28-07-2021 15:34 ]
Iemand die misschien een hint kan geven hierover. Ik heb alle bestanden. Welk programma kan ik het beste gebruiken heb momenteel Sqlcipher maar kom er niet uit hoe ik deze moet gebruiken.Pandoras schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:26:
[...]
Je hebt in principe alleen die twee bestanden nodig. In de eenspoiler:staan allemaal berichtencrypt.dbspoiler:. Met behulp van het andere bestand(het is een sqlite database waarbij alle berichten gecrypt zijn)spoiler:kun je kijken hoe je deze berichten kunt lezen.Crypter.smalispoiler:.(in de broncode heb je verschillende functies, zoals encrypt en decrypt. Je moet de berichten dus eerst decrypten voordat je deze kan lezen)
Dit vond ik zelf wel de leukste, aangezien je hier echt iets voor moest schrijven.
[ Voor 84% gewijzigd door corsie goud op 21-12-2021 20:11 ]
[ Voor 52% gewijzigd door corsie goud op 23-12-2021 14:29 ]
Column schreef op maandag 4 juli 2022 @ 20:58:
Tijd om dit oude topic weer omhoog te halen. Ik zit ook vast bij Objective 4. Als iemand kan helpen heel graag.
spoiler: Opdracht 4Ik heb de .git directory gevonden en het HEAD bestand gedownload, maar als ik het open met een teksverwerker staat er alleen 'ref: refs/heads/master'. Er wordt in dit topic gehint dat ik een email adres zou moeten kunnen vinden Moet ik het op een andere manier openen of mis ik iets?
[ Voor 38% gewijzigd door Burp010 op 12-08-2022 10:59 . Reden: Opgelost ]
Niemand kan je helpen met "een foutmelding" dus begin eens met de exacte foutmelding en relevante(!) code te plaatsen.owenwow schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:43:
hey ik ben nieuw maar het #4 opdracht geeft een fout melding aan als ik de naam in voer kan iemand mij daarmee helpen,
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Hij geeft wat aan bij het updaten?owenwow schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:42:
hij geeft aan dat hij aan het updaten,
[ Voor 53% gewijzigd door RobIII op 13-06-2023 16:25 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Ok, je krijgt dus een 404. Je weet wat een 404 is? Pagina niet gevonden. Dus: Wat heb je zélf al gedaan om te kijken waar 't aan kan liggen? Gecontroleerd of je de juiste pagina hebt? Een veelvoorkomend probleem is dat veel webservers case-sensitive zijn. Dus pagina.php is niet Pagina.php.owenwow schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:43:
nou hij geeft aan probeer het opnieuw probeer het later nog eens, 404 error bij opdracht #4
[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 14-06-2023 12:13 ]
Over mij
[ Voor 33% gewijzigd door Pandoras op 14-06-2023 14:36 ]
[ Voor 0% gewijzigd door Gideonnettje op 22-08-2023 10:02 . Reden: Fout in het level ]
Oke, ik ben deze week CrimeDiggers tegengekomen en aan de uitdaging begonnen. Verslavend! De belangrijkste les is de juiste tooling kennen en vinden. Maar ik loop vast bij Objective 4, al avonden bezig. Heb inmiddels met DirBuster en dirb stad en land afgestruind, maar kom zelfs met jouw tip niet verder. Ik heb dan ook geen idee hoe ik jou tip moet gebruiken. Ik zie deze optie niet in beide tools. Wat zie ik over het hoofd?dellano schreef op maandag 28 december 2020 @ 20:19:
Ik heb 'm. voor degenen die er nog niet uit komen:spoiler: SPOILERje moet naar hidden directories zoeken met een . (punt) in de naam
Column schreef op maandag 4 juli 2022 @ 20:58:
Tijd om dit oude topic weer omhoog te halen. Ik zit ook vast bij Objective 4. Als iemand kan helpen heel graag.
spoiler: Opdracht 4Ik heb de .git directory gevonden en het HEAD bestand gedownload, maar als ik het open met een teksverwerker staat er alleen 'ref: refs/heads/master'. Er wordt in dit topic gehint dat ik een email adres zou moeten kunnen vinden Moet ik het op een andere manier openen of mis ik iets?
[ Voor 30% gewijzigd door TweakerLeen op 01-09-2023 21:11 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq