Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:47
SuperVeloce schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:18:
[...]

Hier hetzelfde.
En Google Play 1sept
Google Play nu 1dec

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Sinds deze week heb ik pas de update 11.0.5.6 binnen gekregen, volgens de update log zou 1 van de verbeterde punten de vingerprint scanner zijn. Het valt mij juist op dat mijn vingerprint nog nauwelijks goed geregistreerd wordt. Constant de melding dat de scanner vies is oid. Ik heb de vingerprints al verwijderd en opnieuw toegevoegd maar geen enkel resultaat.

Nu vraag ik mij af of ik de enige ben want in dat geval zou het aan mijn screenprotector kunnen liggen, ik heb dezelfde als @Chris.nl , ben benieuwd of hij het in dat geval ook ervaart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
renem schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:54:
Sinds deze week heb ik pas de update 11.0.5.6 binnen gekregen, volgens de update log zou 1 van de verbeterde punten de vingerprint scanner zijn. Het valt mij juist op dat mijn vingerprint nog nauwelijks goed geregistreerd wordt. Constant de melding dat de scanner vies is oid. Ik heb de vingerprints al verwijderd en opnieuw toegevoegd maar geen enkel resultaat.

Nu vraag ik mij af of ik de enige ben want in dat geval zou het aan mijn screenprotector kunnen liggen, ik heb dezelfde als @Chris.nl , ben benieuwd of hij het in dat geval ook ervaart....
Mijn vingerafdruk wordt nog aardig goed geregistreerd. Alleen als ik van buiten kom/buiten ben dan is het soms lastig. Komt imo inderdaad door de extra glasplaat, lijkt me ergens logisch. Had er niet aan gedacht hier melding van te maken, excuus als ik te hoge verwachting heb gewekt.

Zelf neem ik het voor lief en swipe ik af en toe m'n ontgrendelpatroon als ik winterklauwen heb, gok 90% van de tijd dat het toch prima gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deano0532
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-08 07:45
Ook ik heb het idee dat mijn vingerafdruk minder goed herkent word na de update. Tevens heb ik last dat het scherm soms gelig kleurt tijdens het scrollen van tekst. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SuperVeloce
Deano0532 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:53:
Ook ik heb het idee dat mijn vingerafdruk minder goed herkent word na de update. Tevens heb ik last dat het scherm soms gelig kleurt tijdens het scrollen van tekst. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Dat probleem met geel scherm, los je zo op:

"Om het te verhelpen kan je dit doen: Open Chrome>New Tab> Type daarin: chrome://flags

Menu Chrome(3 stippen rechtsboven in chrome)>Find in page> Type in color en selecteer Dynamic color gamut en selecteer Disabled.

Nu zou je geen gele tint meer moet ervaren in chrome."

[ Voor 30% gewijzigd door SuperVeloce op 12-12-2020 19:09 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:43
Heb ook problemen met vingerafdruk. Soms registreert hij niks. Moet ik vergrendelknop induwen en pakt hij hem daarna meteen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 19:58
Hoe heb jij deze op 1 december gekregen? Beta software?

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Felix! schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:22:
[...]

Hoe heb jij deze op 1 december gekregen? Beta software?
Ik heb wel Google App beta, maar of het daar door komt.. ik denk dat het gefaseerd uitgerold word. Ik had ineens melding of ik telefoon wilde herstarten ivm Google Play update.

Weet iemand hoe ik met de 8T, via m'n radio apps kan starten, zoals Qmusic, TuneIn?

Via m'n Pixel 3 kon dat gewoon op m'n Volkswagen RCD330+ radio.
Als ik dan TuneIn selecteerde, kon ik vervolgens ook recent of lokaal etc selecteren en dan een radio station kiezen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hS5QeNJDbEGHHYTWW7fxf6jQWwk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vyU7xcIjqA2X6hlB6n4jYMaF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door SuperVeloce op 16-12-2020 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19
Modbreak:Ik heb een aantal berichten verplaatst naar het accessoires topic aangezien ze gingen over een screenprotector en de invloed hiervan op de fps.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 19:53
Dit word misschien mijn nieuwe telefoon, verstandige keuze? Ik kom van een IPhone 8 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
heppe01 schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:13:
Dit word misschien mijn nieuwe telefoon, verstandige keuze? Ik kom van een IPhone 8 Plus
Denk het wel prima telefoon. maar vergis je niet.
Je stapt van Apple naar Android.

Ik weet niet hoe gewent je aan Appel was, maar ja zal opnieuw moeten beginnen.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 19:53
jack zomer schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:18:
[...]

Denk het wel prima telefoon. maar vergis je niet.
Je stapt van Apple naar Android.

Ik weet niet hoe gewent je aan Appel was, maar ja zal opnieuw moeten beginnen.
Ja maar die nieuwste Apple modellen zijn bijna niet te betalen joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Lastig om te adviseren. Je zou hem kunnen halen en eventueel binnen 14 dagen retourneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:49
Ligt er helemaal aan welke functies je van een Apple in gebruik hebt wat je met regelmaat nodig hebt. Heb je bijvoorbeeld een functie als Airdrop, Apple Photos, Apple Pay veelvuldig in gebruik, dan zou ik hard gaan nadenken of de overstap echt wel handig is.

Maar wanneer je toch al op de iPhone gebruik maakt van Google Maps, Gmail, Google Calendar etc dan zou ik het wat minder spannend vinden.

Niet te betalen is een keuze. Het is geen verplichting om het nieuwste model te kopen. Je kunt ook gaan voor een iPhone 11 van afgelopen jaar voor 682 euro. Of je neemt een XS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

zo groot is de overstap tegenwoordig niet meer. Zijn wat handige dingen die juist in apple zitten en niet in Android, maar andersom ook. De apps werken tegenwoordig allemaal gewoon hetzelfde. MIsschien net wat gelikter op ios dan android. Android juist wel meer opties en mogelijkheden, apple is beperkt. UI van apple is wel ongeevenaard. En dat was voor mij de reden om weer voor een iphone te gaan. Maar als ik een android zou nemen zou het zeker een oneplus zijn (met gcam).

btw, apple lijkt duur in aanschaf, maar de restwaarde is erg hoog en je kan er een stuk langer mee doen dan een android (als je telt in jaren van support).

iphone - 900e aanschaf, maar 5/6 jaar mee doen is 180/150e per jaar (of na 2 jaar verkopen voor 400 a 500e)
oneplus - 600e aanschag, maar 4 jaar mee doen is ook 150e per jaar.

omdat ik toch de UI van Ios wil en eindelijk eens langer dan 2 jaar met een toestel wil doen (voor mijn gebruik prima, speel geen games ofzo) toch voor een iphone gegaan.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Sinds vandaag ook lid van de community. Kom van een Pixel 3a die wat kuren begon te krijgen met opstarten van de GSM radio en dus binnen moest, en had ivm werkgever wissel toch een nieuwe voor het uitkiezen.

Ben er so far zéér tevreden mee (maar is natuurlijk nog niet lang). Even moeten prutsen om Gmail consistent notificaties te laten geven, maar lijkt nu wel gelukt.

Nog wat gewoon worden. Geluid valt me een beetje tegen, so far. Niet beter (en af en toe wat tinneriger) dan mijn Pixel, heb ik het idee.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:51
Ik heb een raar probleem met het toetsenbord,
Telkens als ik aan het typen ben, denkt het toetsenbord dat ik op de knop druk om van scherm te wisselen?

Dit lijkt vooral vaak te gebeuren in Whatsapp.
Heeft iemand anders hier ook last van?
(Terwijl ik dit stukje tik is het gelukkig nog niet gebeurd, maar eerder vandaag al zeker ene paar keer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:41
Met mijn andere Oneplus 7TPro McLaren (Android 10) kan ik gewoon in Galerij op een foto klikken waarna ik o.a. de optie kreeg om te delen.
Met de 8T (Android 11) krijg ik die optie niet. De hele Gallerij ziet er sowieso anders uit dan in Android 10.
Iemand een idee hoe ik de foto's kan delen of weer de indeling kan krijgen zoals bij Android 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:43
sonsan schreef op zondag 27 december 2020 @ 17:58:
Met mijn andere Oneplus 7TPro McLaren (Android 10) kan ik gewoon in Galerij op een foto klikken waarna ik o.a. de optie kreeg om te delen.
Met de 8T (Android 11) krijg ik die optie niet. De hele Gallerij ziet er sowieso anders uit dan in Android 10.
Iemand een idee hoe ik de foto's kan delen of weer de indeling kan krijgen zoals bij Android 10?
Er staat bij mij gewoon rechtsbeneden een optie voor te delen als ik een foto open klik.

Selecteer ik er meerdere krijg ik links beneden optie voor te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
sonsan schreef op zondag 27 december 2020 @ 17:58:
Misschien even rechten van gallery controleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Heb het al gevonden..... Bij het openen van Gallerij werd standaard Verkennen geopend. Bovenin staan drie witte streepjes (zie ik nu pas) en de middelste is de indeling zoals ik gewend was....

En nog iets wat opvalt. Bij het verwijderen van een foto blijft seconden lang de melding "ongedaan maken" voordat het beeld weer terug gaat. Erg hinderlijk. Dit herken ik niet met de 7TPro.

[ Voor 33% gewijzigd door sonsan op 27-12-2020 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-09 23:06
Zit er nog iemand op security patch 1 september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
LeStef schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:03:
Patch 1 okt
PlayStore beveiliging van 1 sept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Patch 1okt en Play 1dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Dacht al dat ze een beetje vertraging hadden, had ergens gelezen tweemaandelijks maar lukt precies niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik heb vandaag de oneplus 8t besteld en heb nu nog een Huawei mate 20 pro.
Wat is nu de beste methode om alles over te zetten als die binnen komt, gewoon met de oneplus switch of een ander programma.
En zet deze ook WhatsApp over over moet je dit weer via Google doen?
Nog tips voor het instellen bij het begin?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:32
LeStef schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:03:
Je kan dit op eigen risico via APKMirror de laatste patch van Google Play system update downloaden (de APK heet "Main components". Heb ik ook gedaan nadat mijn 8 Pro bleef hangen op 1september.

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9rdi9nLYOZvNsJVPRdnAK7L1FSY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E8cqKWXgg44iBjZptKHqLs0g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
chucky666 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 00:10:
Ik heb vandaag de oneplus 8t besteld en heb nu nog een Huawei mate 20 pro.
Wat is nu de beste methode om alles over te zetten als die binnen komt, gewoon met de oneplus switch of een ander programma.
En zet deze ook WhatsApp over over moet je dit weer via Google doen?
Nog tips voor het instellen bij het begin?
Ik zou OnePlus Switch gebruiken. Makkelijkst is via Google account ja, maar je kan het ook handmatig overzetten (zie mapje databases).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
En weer een nieuwe update: OxygenOS 11.0.6.7 for the OnePlus 8T. Update wordt nu toegevoegd aan Oxygen Updater.
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of a new OxygenOS update for the OnePlus 8T in IN and NA regions now, EU region will soon follow:

IN: 11.0.6.7.KB05DA
EU: 11.0.6.7.KB05BA
NA: 11.0.6.7.KB05AA​

Changelog
System
  • Optimized the experience of full-screen gestures
  • Increased fingerprint unlock success rates for faster unlock speed
  • Newly added keyboard height adjustment where you can raise or hide the bottom shortcut bar for a better input experience (Go to Settings-System-Language & input-Keyboard height adjustment)
  • Updated Android security patch to 2020.11
Camera
  • Optimized the image quality on nightscape
Gallery
  • Fixed a small probability issue that photos don't display in the Gallery
Network
  • Fixed the issue that the WiFi connection failed in a specific situation
  • Improved the stability of communication

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:27:
En weer een nieuwe update: OxygenOS 11.0.6.7 for the OnePlus 8T. Update wordt nu toegevoegd aan Oxygen Updater.

[...]
De OnePlus 7/8(T) WiFi chipset heeft wat moeite met WPA3 en Wi-Fi6. Aruba heeft daar onlangs nog een patch voor uitgebracht op de accesspoints. Nu werkt het, ondanks wat gekke logs, wel prima. Ben benieuwd of deze patch daar iets aan doet, lijkt er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Er zijn wel wat bugs volgens sommige gebruikers. Let hier even op.

https://forums.oneplus.co...r-the-oneplus-8t.1369293/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Fingers crossed.. update staat erop. Zometeen even cash wipe via recovery menu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Hier geen problemen met de nieuwe update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
Hier ook nog geen problemen tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
SuperVeloce schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:29:
[...]

Weet iemand hoe ik met de 8T, via m'n radio apps kan starten, zoals Qmusic, TuneIn?

Via m'n Pixel 3 kon dat gewoon op m'n Volkswagen RCD330+ radio.
Als ik dan TuneIn selecteerde, kon ik vervolgens ook recent of lokaal etc selecteren en dan een radio station kiezen.
[Afbeelding]
Iemand idee?

Bluetooth AVRCP heb ik hetzelfde als de Google Pixel 3, namelijk 1.5, maar helpt niet

[ Voor 11% gewijzigd door SuperVeloce op 29-12-2020 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
Vingerprint scanner werkt nu weer prima terwijl ik nog steeds dezelfde screenprotector erop heb.

YouTube is niet fatsoenlijk meer naar te kijken 🤔 1 Van de meest gebruikte apps op mijn telefoon...

Correctie: ook spelletjes zijn niet meer te spelen, zelfs hele simpele spelletjes blijven steeds hangen.

Had ik deze maar nooit geïnstalleerd 😤

[ Voor 14% gewijzigd door renem op 29-12-2020 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Doe een cache whipe via boot. Helpt wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
LeStef schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:20:
Doe een cache whipe via boot. Helpt wel.
Had ik al gedaan, doe ik altijd na iedere installatie.

Jij kunt wel zonder problemen YouTube kijken?

[ Voor 10% gewijzigd door renem op 29-12-2020 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 17:08
Beter nog even wachten met downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
RutgerVitesse schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:25:
Beter nog even wachten met downloaden?
Geheel op eigen risico haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
Bij mij werkt alles zonder problemen. YouTube bijv werkt gewoon normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
SuperVeloce schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:29:
Bij mij werkt alles zonder problemen. YouTube bijv werkt gewoon normaal.
Ik wacht nog wel even. Op het OnePlus forum lees ik ook dat bij sommigen deze problemen vanzelf verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
renem schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:21:
[...]

Had ik al gedaan, doe ik altijd na iedere installatie.

Jij kunt wel zonder problemen YouTube kijken?
Geen enkel probleem so far.
Sommige met problemen melden dat het vanzelf verdwijnt na een paar uur zonder enige handeling te moeten uitvoeren.

Waarschijnlijk hebben ze diep in het systeem iets aangepast en heeft het bij sommige toestellen tijd nodig om zich te settelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
LeStef schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:33:
[...]

Geen enkel probleem so far.
Sommige met problemen melden dat het vanzelf verdwijnt na een paar uur zonder enige handeling te moeten uitvoeren.

Waarschijnlijk hebben ze diep in het systeem iets aangepast en heeft het bij sommige toestellen tijd nodig om zich te settelen.
Ik las daar ook dat de battery saver aanzetten de boel oplost, en dat klopt. Maar zet je het weer uit dan zijn de problemen er weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sonsan
Niemand een idee hoe ik die irritante melding (ongedaan maken) kan verkorten/verwijderen die je krijgt als je een foto verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
renem schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:40:
[...]

Ik las daar ook dat de battery saver aanzetten de boel oplost, en dat klopt. Maar zet je het weer uit dan zijn de problemen er weer.
Ik heb dat niet aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Staat bij mij ook uit. En haal thuis met 120hz 7u sot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Het probleem is ook opgelost als je een voice bericht in Whatsapp maakt... 🤔 Heel vreemd dit.

Ok Google doet het sinds de update ook niet meer en dat is niet opgelost met bovenstaande.

@LeStef en @SuperVeloce kan het zijn dat jullie geen voicematch of Ok Google gebruiken?

[ Voor 20% gewijzigd door renem op 29-12-2020 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
renem schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:40:
Het probleem is ook opgelost als je een voice bericht in Whatsapp maakt... 🤔 Heel vreemd dit.

Ok Google doet het sinds de update ook niet meer en dat is niet opgelost met bovenstaande.

@LeStef en @SuperVeloce kan het zijn dat jullie geen voicematch of Ok Google gebruiken?
Heb voicematch en gebruik ook google Assistent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
SuperVeloce schreef op woensdag 30 december 2020 @ 00:03:
[...]

Heb voicematch en gebruik ook google Assistent
Ok bedankt. Ik vind het maar een rare bug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Voor degenen die het lagging probleem hebben bij video's en dergelijke: iemand in de Oxygen Updater Discord heeft een oplossing gevonden voor het probleem. Meerdere gebruikers melden dat dit inderdaad het probleem oplost.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x7lh-JNjte0sFKoQcMS8AOJdAzo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o9l7KI9YBGY9OcIxPYRG0DjG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 30-12-2020 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
renem schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:40:

Ik gebruik inderdaad geen van beide :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
LeStef schreef op woensdag 30 december 2020 @ 00:51:
[...]

Ik gebruik inderdaad geen van beide :+
Dan zou het bij jou in ieder geval verklaard kunnen worden waarom jij er geen last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:27:

[...]
11.0.6.7 uit je quote is al 11.0.6.8 voor EU geworden. Ik wacht nog even af welke er daadwerkelijk OTA aangeboden wordt, gebruik momenteel Oxygen Updater niet.

- edit -

Update toch maar geïnstalleerd via Oxygen Updater. Aangezien ik de meeste Google services al uitgeschakeld heb hier, totaal geen last van bugs. Nog niet gemerkt dat WiFi of de vingerafdruk scanner beter is (werkte al prima) eens kijken hoe de komende tijd uitpakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Chris.nl op 30-12-2020 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
Ik wacht nog even tot de officiële update uitkomt via de normale weg. Ik ga ervan uit dat ik dan geen problemen ervaar.

• Jan Ham
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-07-2023
Aangezien de schermhelderheidcontroller via PWM werkt en niet DC, is er bij instelling lage schermhelderheid (bv wanneer je in een donkere omgeving kijkt) flikkering( lage PWM rate) merkbaar?

• SuperVeloce
Jan Ham schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:09:
Aangezien de schermhelderheidcontroller via PWM werkt en niet DC, is er bij instelling lage schermhelderheid (bv wanneer je in een donkere omgeving kijkt) flikkering( lage PWM rate) merkbaar?
Nee niks aan de hand, gewoon rustig beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:20
Sinds eind december heb ik ook de beschikking over de OnePlus 8T. Ik ben overgekomen van de 5T.

Ik heb een vraagje:
In de 5T kon ik naar Telefoon->Contacten->Menu->Contactenbeheer gaan en dan kon ik kiezen van welke accounts op mijn telefoon de contacten standaard zichtbaar zijn. Weet iemand of dat ook mogelijk is met de 8T. De menu-optie die ik beschrijf is helaas verdwenen en ik zie ook niet onder instellingen->weergaveopties iets vergelijkbaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
gustaveau schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:14:
Ik heb een raar probleem met het toetsenbord,
Telkens als ik aan het typen ben, denkt het toetsenbord dat ik op de knop druk om van scherm te wisselen?

Dit lijkt vooral vaak te gebeuren in Whatsapp.
Heeft iemand anders hier ook last van?
(Terwijl ik dit stukje tik is het gelukkig nog niet gebeurd, maar eerder vandaag al zeker ene paar keer.)
Ik neem aan dat ik de enige ben met dit probleem hier?

Ik heb al een ander toetsenbord erop gezet, maar hij schakelt nog super vaak om, dit terwijl ik toch niet in de buurt ben van de window knop?

Op mijn oneplus 5 had ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 19:48

Laguna

Connaisseur

@gustaveau mogelijk komt dit door de wijze waarop je het toestel vasthoudt. Maak je gebruik van navigatiegebaren of de navigatiebalk?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
@Laguna

Niet dat ik weet eigenlijk, waar kan ik dat vinden? Ik heb niet veel aan de instellingen veranderd, dus het zou kunnen dat er nog het e.e.a geactiveerd is dat ik beter uit kan zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

gustaveau schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:15:
@Laguna

Niet dat ik weet eigenlijk, waar kan ik dat vinden? Ik heb niet veel aan de instellingen veranderd, dus het zou kunnen dat er nog het e.e.a geactiveerd is dat ik beter uit kan zetten?
Bij instellingen staat bovenaan een zoekvenster.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Mijn telefoon staat op engels, dus google leert me dat ik op gestures moest zoeken.

Echter, alles staat uit.

Zou ik dan toch gewoon het dikke vinger syndroom hebben?

Ik vind het wel apart dat het meer in Whatsapp lijkt te gebeuren, dan in andere apps. En zeker veel meer dan bij mijn vorige telefoon de OP5.
Misschien dat ik onbewust daar toch beter afstand hield doordat er een fysieke knop zichtbaar was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

gustaveau schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:51:
Mijn telefoon staat op engels, dus google leert me dat ik op gestures moest zoeken.

Echter, alles staat uit.
Wat bedoel je met alles staat uit? Je hebt 2 opties bij navigatie, gebaren of een balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
De navigatie gestures staan uit. Tevens heb ik ook niks aanstaan om de multi media te bedienen, onder system gestures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

gustaveau schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:25:
De navigatie gestures staan uit. Tevens heb ik ook niks aanstaan om de multi media te bedienen, onder system gestures.
Dus je hebt onder je scherm altijd de 3 knoppen, back, home en recent staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Ja!

Die staan er altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Dat is wel ouderwets :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
Anonymoussaurus schreef op woensdag 30 december 2020 @ 00:43:
Voor degenen die het lagging probleem hebben bij video's en dergelijke: iemand in de Oxygen Updater Discord heeft een oplossing gevonden voor het probleem. Meerdere gebruikers melden dat dit inderdaad het probleem oplost.

[Afbeelding]
Ik heb de update nog steeds niet gedownload aangezien er bugs in zitten. Maar nu zit ik nog steeds met een oude security batch. Is er al iets bekend over een fix hiervoor? Is het aan te raden om de huidige toch erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Je kan gewoon updaten hoor. Nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
RutgerVitesse schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:06:
[...]

Ik heb de update nog steeds niet gedownload aangezien er bugs in zitten. Maar nu zit ik nog steeds met een oude security batch. Is er al iets bekend over een fix hiervoor? Is het aan te raden om de huidige toch erop te zetten?
Hier ook nergens problemen.
Moest je na de update toch problemen ondervinden zet dan tijdelijk voice en voice assistent uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Ik ben van de oude stempel he :-) Ik vind typen op fysieke toetsenborden nog steeds fijner, maar ja dan heb je zo'n klein scherm he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
[...]

Ik zou er nog even mee wachten als ik jou was. Bijna 90 pagina's klagende mensen op het OnePlus forum zegt genoeg. OnePlus zal vandaag of morgen vast een nieuwe update uitbrengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Voor wie nog aan het zoeken is, deze Gcam mod bevalt me, ook een goede config file beschikbaar. Main en wide cam werken prima. Geen macro beschikbaar, ook niet mijn best gedaan die in te stellen, gebruik hem toch niet.

'k Ben te lui om pic's te uploaden, maar ik vind deze mod eindelijk beter dan stock (dus heb die uitgeschakeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Ik heb PX Camera (gcam zonder config) en nog een andere gcam-mod met config van vorige post.

Bij die PX heb ik volgens mij main en macro en met de gcam+config heb ik normaal+wide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
[...]

Update werkt prima, geen issues.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft zojuist de hot-fix aangekondigd: OxygenOS 11.0.6.8 (IN & NA) and 11.0.6.9 (EU) for the OnePlus 8T

CC: @RutgerVitesse
Changelog
System
  • Optimized the experience of full-screen gestures
  • Increased fingerprint unlock success rates for faster unlock speed
  • Newly added keyboard height adjustment where you can raise or hide the bottom shortcut bar for a better input experience (Go to Settings-System-Language & input-Keyboard height adjustment)
  • Fixed the issue that the media player may pause abnormally
  • Updated Android security patch to 2020.11
Camera
  • Optimized the image quality on nightscape
Gallery
  • Fixed a small probability issue that photos don't display in the Gallery
Network
  • Fixed the issue that the WiFi connection failed in a specific situation
  • Improved the stability of communication

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatenkaas199
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-01-2021
Beste allemaal ik ben nieuw op Tweakers (met een account dan :P) en ik ben me aan het oriënteren voor een nieuwe telefoon omdat ik denk dat mijn Samsung S7 uit 2016 het niet meer een jaar volhoudt (qua app updates).

Ik heb altijd HTC gehad voordat ik deze telefoon kreeg en ik wil liever niet terug naar Samsung noch HTC, zodoende kwam ik uit bij OnePlus en een vriend van mij had dezelfde ervaring als ik, nu heeft ie de 6T en dat bevalt hem top.

Nu heb ik gehoord dat OnePlus kwam zonder bloatware, wat mij sowieso aanspreekt omdat ik geen FB of insta gebruik maar dat het zo is dat er nu wel bloatware opstaat.

Ik heb daarom een aantal vragen voor de community mbt OnePlus telefoons.

1. Is de bloatware nogsteeds relatief makkelijk te verwijderen? Zo ja, hoe/ ook voor iemand die niet heel erg veel verstand heeft van computers/telefoons rooten.
2. Is het aan te raden om op de OnePlus 9 te wachten (zo ja, wat zijn de motivaties)?
3. Wat vinden jullie de beste punten aan de 8/8Pro en natuurlijk waar loop je tegenaan.

Nu weet ik dat heel veel een upgrade is van een S7, maar ik zou graag weer een paar jaar doen met een telefoon dus ik wil wel een gedegen keuze maken.
Ik heb de reviews van Tweakers ed. allemaal al gelezen en ik zoek nu meer gebruikerservaringen.

Waar ik mijn telefoon voor gebruik is vast handig om te weten:
Bellen, Whatsapp, foto's maken van huisdieren, verschillende apps als Pinterest en Pogo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RutgerVitesse
Gatenkaas199 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:21:
Beste allemaal ik ben nieuw op Tweakers (met een account dan :P) en ik ben me aan het oriënteren voor een nieuwe telefoon omdat ik denk dat mijn Samsung S7 uit 2016 het niet meer een jaar volhoudt (qua app updates).

Ik heb altijd HTC gehad voordat ik deze telefoon kreeg en ik wil liever niet terug naar Samsung noch HTC, zodoende kwam ik uit bij OnePlus en een vriend van mij had dezelfde ervaring als ik, nu heeft ie de 6T en dat bevalt hem top.

Nu heb ik gehoord dat OnePlus kwam zonder bloatware, wat mij sowieso aanspreekt omdat ik geen FB of insta gebruik maar dat het zo is dat er nu wel bloatware opstaat.

1. Is de bloatware nogsteeds relatief makkelijk te verwijderen? Zo ja, hoe/ ook voor iemand die niet heel erg veel verstand heeft van computers/telefoons rooten.
2. Is het aan te raden om op de OnePlus 9 te wachten (zo ja, wat zijn de motivaties)?
3. Wat vinden jullie de beste punten aan de 8/8Pro en natuurlijk waar loop je tegenaan.

Nu weet ik dat heel veel een upgrade is van een S7, maar ik zou graag weer een paar jaar doen met een telefoon dus ik wil wel een gedegen keuze maken.
Ik heb de reviews van Tweakers ed. allemaal al gelezen en ik zoek nu meer gebruikerservaringen.

Bellen, Whatsapp, foto's maken van huisdieren, verschillende apps als Pinterest en Pogo.
Antwoord op jouw vragen vanuit mijn optiek;

1. Op de Oneplus 8T zit bijna geen bloatware zoals Facebook en Instagram. Alleen wat standaard apps vanuit Google.

2. Ik heb zelf de 8T en ik ben tevreden. Voor de prijs heb je in mijn ogen een erg goede telefoon. De verwachting is dat de Oneplus 9 toch wel €100 of €200 duurder is. Je krijgt dat waarschijnlijk een betere camera en hij heeft de nieuwste Snapdragon.

3. Kijkend naar de 8T is snelheid, laadsnelheid, en beeldscherm de toppunten. De foto's zijn beduidend minder dan die van toptoestellen van Apple en Samsung. Ik begrijp dat de 8 Pro wel uitstekende foto's maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
1 Ik ervaar ook sommige OneOlus / Google apps als bloat, maar alles is goed te verwijderen / uit te schakelen.
Google op "ADB Debloat" en je vind genoeg informatie, bijvoorbeeld deze link.

2 Geen mening over

3 Volgens mij hebben de 8 en 8pro geen plat scherm en de 8T wel (en ik wou plat). Verder heb ik geen mening.

Als je Vodafone hebt werkt bellen en 4/5G top, ook VoLTE VoWiFi.
T-Mobile en KPN heb ik geen ervaring mee, maar ik zou het zeker even uitzoeken.

Camera is niet de beste maar imo prima, en ook te vervangen met een Gcam mod. Volgens mij werken apps prima.

Verder is het updatebeleid een minpuntje. Ja je krijgt 3 jaar updates, maar om de maand en dat hoeft niet te betekenen dat je de update van dezelfde maand krijgt. Nu komt bijvoorbeeld 11.0.6.9 met de security patch van november, dan bestaat je kans dat we in maart pas weer een update krijgen met patch van 'pak um beet jan/feb'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Gatenkaas199 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:21:

een oneplus nord is misschien een goedkopere optie, voor wat jij ermee doet kan dat makkelijk!

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Als hij een paar jaartjes wil doen met zijn phone zou ik hem geen Nord aanraden met een midrange sock, dan zou ik sowieso ( volgens budget) de 8 pro of de 8 T aanraden.
Snelheid zijn ze beide bloedsnel, wil je voor een betere camera : 8 pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik heb nu een tijdje de 8t in gebruik, en ik moet zeggen het is een mooie snelle telefoon.
Het scherm is ook mooi, kom van een mate 20 pro af en het is een verademing om weer een plat scherm te hebben.
Het enigste is 2 problemen ,
De 1ste is dat de GPS vaak de weg kwijt is dat zie je bv in Pokémon go.
Dan loop ik iedere keer in een hele andere wijk en hij geeft dan vaak aan dat ie geen signaal heeft en dat duurt dan 2 minuten ofzo.
Het 2de is de wifi, duurt iedere keer lang voor hij verbinding heeft en als ik naar boven ga dan blijft ie nog hangen op de ap beneden. Als ik wifi dan uitzet en weer aan verbind je pas boven.

Ik zie dat in de nieuwe update er wat verbeteringen zijn voor de wifi, dus ben benieuwd.
Draai nu nog op 11.0.56 en hij is uptodate zegt ie.

Gebruik nu nog T-Mobile en daar doet volte het ook.
En een hoesje besteld bij ome Ali met doorkijk flapje, die hier niet te vinden zijn alleen degene die te vinden zijn waar je pasjes in doet.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
chucky666 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:46:
Ik heb nu een tijdje de 8t in gebruik, en ik moet zeggen het is een mooie snelle telefoon.
Het scherm is ook mooi, kom van een mate 20 pro af en het is een verademing om weer een plat scherm te hebben.
Het enigste is 2 problemen ,
De 1ste is dat de GPS vaak de weg kwijt is dat zie je bv in Pokémon go.
Dan loop ik iedere keer in een hele andere wijk en hij geeft dan vaak aan dat ie geen signaal heeft en dat duurt dan 2 minuten ofzo.
Het 2de is de wifi, duurt iedere keer lang voor hij verbinding heeft en als ik naar boven ga dan blijft ie nog hangen op de ap beneden. Als ik wifi dan uitzet en weer aan verbind je pas boven.

Ik zie dat in de nieuwe update er wat verbeteringen zijn voor de wifi, dus ben benieuwd.
Draai nu nog op 11.0.56 en hij is uptodate zegt ie.

Gebruik nu nog T-Mobile en daar doet volte het ook.
En een hoesje besteld bij ome Ali met doorkijk flapje, die hier niet te vinden zijn alleen degene die te vinden zijn waar je pasjes in doet.
Kwa GPS gaat in Pokémon Go alleen af en toe 10 tot 30 meter verder, als ik verderop in m'n nieuwbouw woning zit. Maar buiten goed.

Gebruik je wel WiFi mesh systeem?
Anders schakelt het inderdaad niet vlot door je huis, ook al heb je meerdere keer dezelfde naam+wachtwoord van je WiFi.
Als je Vodafone hebt werkt bellen en 4/5G top, ook VoLTE VoWiFi.
T-Mobile en KPN heb ik geen ervaring mee, maar ik zou het zeker even uitzoeken
VoLTE en VoWiFi werkt goed op T-Mobile.

[ Voor 8% gewijzigd door SuperVeloce op 07-01-2021 22:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuperVeloce
11.0.6.9 staat nu in Oxygen updater.
Zojuist mijn toestel geüpdate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
Alle problemen die er met de vorige update waren zijn met deze update opgelost. Verder nog niet veel getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Kan de 8T ook Warp30 laden?

Want ik had via Belsimpel een 1+ USB kabel besteld en via Mobile Supplies een 1+ auto Warp 30 lader.

Maar krijg geen Warp 30 te zien en ook staat er op lockscreen geen snel laden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDrive
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
SuperVeloce schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:32:
Kan de 8T ook Warp30 laden?

Want ik had via Belsimpel een 1+ USB kabel besteld en via Mobile Supplies een 1+ auto Warp 30 lader.

Maar krijg geen Warp 30 te zien en ook staat er op lockscreen geen snel laden..
Mijn 8T geeft 'snel laden' aan als ik met een Warp30 lader inplug.

Toch even de kabels checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
DutchDrive schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:28:
[...]

Mijn 8T geeft 'snel laden' aan als ik met een Warp30 lader inplug.

Toch even de kabels checken?
Andere USB A -> USB C kabel geprobeerd, staat er ook laden en meer niet.

Heb een PD18Watt autolader, met een C naar C kabel, dan zie ik snel laden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:51
Ben sinds deze middag ook een trotse eigenaar van een 8T. Ik zie hier meldingen dat de nieuwe versie van OxygenOS 11.0.6.9 is. Mijn toestel zit nog op 11.0.5.6 maar als ik hem laat zoeken naar een update krijg ik de melding dat dit de meest recente versie is. Is dit normaal en moet ik gewoon wat extra geduld tonen of moet ik iets extra doen om up-to-date te zijn?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
dengregg schreef op maandag 11 januari 2021 @ 17:14:
Ben sinds deze middag ook een trotse eigenaar van een 8T. Ik zie hier meldingen dat de nieuwe versie van OxygenOS 11.0.6.9 is. Mijn toestel zit nog op 11.0.5.6 maar als ik hem laat zoeken naar een update krijg ik de melding dat dit de meest recente versie is. Is dit normaal en moet ik gewoon wat extra geduld tonen of moet ik iets extra doen om up-to-date te zijn?
Of geduld hebben, of Oxygen updater downloaden uit PlayStore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Warp charge is behoorlijk afgestemd op accu en componenten. Zou me niets verbazen als de 1 accu variant niet geschikt is voor 2 accu's. Op z'n hoogst snelladen gok ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:20:

Nieuwtje omtrent het unbricken van je OnePlus 8T

Wat is een Unbrick Tool (ook wel MSM tool genoemd) en wat heb ik er aan?

Unbrick Tools worden gebruikt door OnePlus-support om je toestel weer aan de praat te krijgen als hij niet meer wilt opstarten of bootlooped. Door middel van deze tool kan je dus je telefoon weer aan de praat krijgen! Normaal moet je dus je telefoon opsturen naar OnePlus, die exact hetzelfde doen, maar wat geld kost (en tijd). Nu dus niet, aangezien je dit eenvoudig zelf kan doen met de door de OnePlus gebruikte tools. De tool flashed alle firmware inclusief partities en OxygenOS weer op je device. Deze tools worden ook in de OnePlus-fabriek gebruikt. Let er dus wel op dat dit alle data wiped! Ook wordt de bootloader weer gelocked.

Verschillende Unbrick Tools

Ik zal altijd nieuwe Unbrick Tools blijven publiceren waardoor je altijd de nieuwste versie van OxygenOS op je device kan flashen.

Allemaal heel leuk en aardig, maar waar kan ik die nou downloaden? |:( O-)

Nou, hier: https://onepluscommunityserver.com

Als er vragen zijn hoor ik het wel.
Even een update omtrent bovenstaande voor de OnePlus 8T (post komt van mij uit de /r/oneplus Discord):
Hi @everyone, you may have noticed (if you're a visitor of anonymouswp.stackstorage.com) that OneNormalUsername and I haven't added new MSM tools recently. One of the reasons for this is because my Stack was for 60% filled (out of 1TB) with OnePlus tools. I use this for private files as well, but as I was on 98% of my limit, I wouldn't be able to store personal files anymore. Another reason is that Stack became a paid plan (1TB was free).

What now? Who else will provide a fast server where I can download MSM tools etc?

I'm happy to say that @Votton was so kind to provide us a (virtual) server with plenty of storage. That's why me and @OneNormalUsername recently setup a webserver, so that we can continue to provide you the newest OnePlus-related tools (and MSM tools of course).

What does this mean for me?

- Blazing fast downloads: no more download caps from my Stack, which was 5MB/s. AFH usually had faster downloads, but was dropping in speed, or sometimes just stopped. Theoretical speeds of this server are 1000/1000mb/s (125/125MB/s)
- Content is all served in English: you don't have to browse my cloud in Dutch anymore.
- No password-protection anymore: not having to hassle with inputting password.
- No cookies present: because there's no benefit in storing cookies and because we value privacy, we made sure there are no cookies needing to be stored.
- MSM tools will be added faster: because we can fully utilise our upload speeds and because OneNormalUsername doesn't have to wait for me to move MSM tools out of the queue.
- First and last MSM tool per Android version: as it's very unlikely that a user wants an intermediate version of OxygenOS, we decided to only upload the first and last version of every MSM tool per Android version. This also saves us storage.

Fine, where can I access the website?

You can access the website by this link: https://onepluscommunityserver.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Tijd voor een nieuwe update? Iemand al iets van nieuws? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RutgerVitesse
LeStef schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:01:
Tijd voor een nieuwe update? Iemand al iets van nieuws? :)
Ik denk pas einde van deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Dank je!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nieuwe update: OxygenOS 11.0.7.9 (IN & NA) and 11.0.7.10 (EU) for the OnePlus 8T
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of a new OxygenOS update for the OnePlus 8T in IN region now, EU and NA region will soon follow:

Changelog
System
  • Optimized the experience of using long screenshots
  • Optimized the UI display effect of the notification bar
  • Improve the stuttering problem of some tripartite applications
  • Fixed the small probability issue that Twitter may freeze
  • Fixed the issue that opening app split-screen may fail
  • Fixed the issue of failure to switch the accent color in a small probability
  • Fixed the inaccurate display of the attribution of some numbers
  • Fixed known issues and improved system stability
  • Updated Android security patch to 2021.01
Gallery
  • Fixed the issue that the video cannot be played in a small probability
Network
  • Fixed the noise issue of 5G calls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:30
Goedenavond :)

Momenteel heb ik een xiaomi mi 9t pro.
Ben er eigenlijk best tevreden over, maar ik kan het meestal niet laten om weer eens te switchen van telefoon. Dus zocht ik iets nieuws.

Nu overweeg ik een oneplus 8t te kopen.
Is dit een leuke upgrade of schiet ik er maar weinig mee op?
Scherm is net wat groter, accu beter, cpu beter etc.
Meer overstappers van xiaomi hier?
Of andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58
detim schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:54:
Goedenavond :)

Momenteel heb ik een xiaomi mi 9t pro.
Ben er eigenlijk best tevreden over, maar ik kan het meestal niet laten om weer eens te switchen van telefoon. Dus zocht ik iets nieuws.

Nu overweeg ik een oneplus 8t te kopen.
Is dit een leuke upgrade of schiet ik er maar weinig mee op?
Scherm is net wat groter, accu beter, cpu beter etc.
Meer overstappers van xiaomi hier?
Of andere tips?
Ik denk dat je er weinig mee opschiet. Ik zou aanraden om te wachten tot de Oneplus 9 of nieuwe Xiaomi.
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus 8T] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus 8T] Accessoires