Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:36
Heeft iemand een ‘opdracht’ ingesteld welke je kan gebruiken om makkelijk je zakelijke nummer uit te zetten (dual sim)? Ik heb even zelf gespeeld met de opdrachten app maar het is mij nog niet gelukt dus ik vrees dat het niet mogelijk is…

Vanaf vandaag met duo Sim gestart. Ben benieuwd hoe mijn ervaringen gaan zijn😄

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!
hk12nl schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:20:
Heeft iemand een ‘opdracht’ ingesteld welke je kan gebruiken om makkelijk je zakelijke nummer uit te zetten (dual sim)? Ik heb even zelf gespeeld met de opdrachten app maar het is mij nog niet gelukt dus ik vrees dat het niet mogelijk is…

Vanaf vandaag met duo Sim gestart. Ben benieuwd hoe mijn ervaringen gaan zijn😄
Helaas, dat gaat niet. Next best is deze shortcut. Die brengt je in het menu op de plek waar je de lijn aan en uit kan togglen. En een shortcut kan je weer in een automation op basis van tijd laten voorschotelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7JYM-hZXTeA9BCiUy0uhxH9BKwc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ONQouNFmcsz4swHX29Bfv2Gp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 24-12-2021 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:49

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik werk al een jaar ongeveer met de iPhone 12 als zakelijke telefoon. iOS op de iPhone 12 zonder home knop en zonder touch ID is het meest on-intuïtieve gebruikerservaring die ik tot nu toe heb gehad op een smartphone OS. Control Center oproepen, terug naar home, multi-task vensters... Het is gewoon een te irritante handeling

Acties:
  • +2 Henk 'm!
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:48:
Ik werk al een jaar ongeveer met de iPhone 12 als zakelijke telefoon. iOS op de iPhone 12 zonder home knop en zonder touch ID is het meest on-intuïtieve gebruikerservaring die ik tot nu toe heb gehad op een smartphone OS. Control Center oproepen, terug naar home, multi-task vensters... Het is gewoon een te irritante handeling
Ik nu ruim 4 jaar zonder homeknop en kan mij daar niet in vinden. Vind het geen verschil maken om omhoog te swipen t.o.v de homeknop indrukken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:58

bert pit

asdasd

Als je een berichtje wilt lezen terwijl de iPhone op de bureau/tafel ligt, moet je hem oppakken en richten voor de face ID. In dat geval is een home button veel praktischer, de rest ben ik nu na een dik half jaar aan gewend.

Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, gas sinds 1962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:52
Ik snap je ergens wel. Face-id is prima. Maar je moet toch 1 extra stap (powerbutton dan nog omhoog swypen) doen om in de telefoon te komen. Ik prefereer ook Touch ID boven face-id. Maar Face-id werkt verder wel gewoon prima imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:23
4acesNL schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 15:40:
[...]

Ik snap je ergens wel. Face-id is prima. Maar je moet toch 1 extra stap (powerbutton dan nog omhoog swypen) doen om in de telefoon te komen. Ik prefereer ook Touch ID boven face-id. Maar Face-id werkt verder wel gewoon prima imo.
De telefoon oppakken is voldoende om het scherm al te activeren, ik hoef nooit een home knop in te drukken?

Verder vind ik het swipen en dergelijke in plaats van een homeknop juist fijn, maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Smaken verschillen natuurlijk. Ik heb sinds december een se van mijn werk, met homeknop dus. En dit na 5 jaar Face ID. Ik kan niet exact uit leggen waar het aan ligt maar ik kan het er niet meer mee worden. Alles lijkt een handeling teveel met de homeknop. Het swiped van mijn iPhone 12 met Face ID werkt gevoelsmatig veel intuïtiever. Die homeknop voelt maar ouderwets en is steeds 1 handeling teveel voor het gevoel. Dus nu maar de duosim in gebruik 😄

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Je doet letterlijk 1 handeling minder dan met face-id 😀Homeknop en je bent binnen. Face-id is eerst powerknop dan omhoog swypen. Niet alle vernieuwing is als de goden geschenk beter. Net zoals die zogenaamde grotere schermen door er afgeronde randen neer te zetten. Je hebt geen fuck aan die nieuwe real estate.
Ik heb ermee leren leven. 😅
Face-id vind ik prima hoor. Maar niet een godsgeschenk als velen doen geloven.

Net zoals ooooh Apple is ‘brave’ bezig door de mini Jack weg te laten. Maar het creëert alleen maar meer problemen dan dat ze worden opgelost. 😅

-edit-

Ben overigens wel blij met mijn AirPods Pro hoor. Maar neem de tekortkomingen voorlief.

[ Voor 7% gewijzigd door 4acesNL op 24-12-2021 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hk12nl schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 22:16:
[...]

Smaken verschillen natuurlijk. Ik heb sinds december een se van mijn werk, met homeknop dus. En dit na 5 jaar Face ID. Ik kan niet exact uit leggen waar het aan ligt maar ik kan het er niet meer mee worden. Alles lijkt een handeling teveel met de homeknop. Het swiped van mijn iPhone 12 met Face ID werkt gevoelsmatig veel intuïtiever. Die homeknop voelt maar ouderwets en is steeds 1 handeling teveel voor het gevoel. Dus nu maar de duosim in gebruik 😄
Ja dat heb ik ook een beetje. Je/een vinger ergens bewust op moeten leggen om te authentiseren voelt onhandig en ouderwets.

Dat ik dan even het scherm moet ontwaken voor een swipe kan ik dan/daardoor niet als nadeel zien eigenlijk. Zeker niet als het toestel toch al ontwaakt bij het oppakken en daardoor een touch niet eens nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pixels66 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:42:
[...]

De telefoon oppakken is voldoende om het scherm al te activeren, ik hoef nooit een home knop in te drukken?
Dit idd. De powerknop hoeft helemaal niet ingedrukt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bert pit schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 15:11:
Als je een berichtje wilt lezen terwijl de iPhone op de bureau/tafel ligt, moet je hem oppakken en richten voor de face ID. In dat geval is een home button veel praktischer, de rest ben ik nu na een dik half jaar aan gewend.
Dat doe ik persoonlijk nooit maar dat kan onhandiger zijn idd. Dan moet je toch even je hoofd buigen of de code invoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
4acesNL schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 22:21:
Je doet letterlijk 1 handeling minder dan met face-id 😀Homeknop en je bent binnen. Face-id is eerst powerknop dan omhoog swypen. Niet alle vernieuwing is als de goden geschenk beter. Net zoals die zogenaamde grotere schermen door er afgeronde randen neer te zetten. Je hebt geen fuck aan die nieuwe real estate.
Ik heb ermee leren leven. 😅
Face-id vind ik prima hoor. Maar niet een godsgeschenk als velen doen geloven.

Net zoals ooooh Apple is ‘brave’ bezig door de mini Jack weg te laten. Maar het creëert alleen maar meer problemen dan dat ze worden opgelost. 😅

-edit-

Ben overigens wel blij met mijn AirPods Pro hoor. Maar neem de tekortkomingen voorlief.
Nee hoor. Face ID is oppakken en omhoog swipen. Ik druk nooit de power knop in.

Betalen met Apple Pay is ook een mooi voorbeeld. 2x op de power knop drukken en je kan betalen. Niet eerst nog je duim op de home button leggen.

Voor mij voelt Face ID dus een stuk intuïtiever. Maar zoals eerder aangeven is dat voor iedereen verschillend.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 12:59
4acesNL schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 22:21:
Je doet letterlijk 1 handeling minder dan met face-id 😀Homeknop en je bent binnen. Face-id is eerst powerknop dan omhoog swypen.
Huh? Waarom moet je op de powerknop drukken? Gewoon op het schermen tikken en dan is hij direct unlockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Je hebt gelijk. Heb het zelf ooit uitgezet dat tap on screen. Helemaal vergeten.

Maar Apple Pay vind ik wel onhandiger. Want eerst naar phone kijken. Twee keer knop indrukken. Met touch-id hoef je niet eens te kijken en alleen vinger erop. Klaar.

Maar ja. Mensen vinden alles wat Apple nieuw doet hemels. Zelfs als het tegendeel bewezen is. Dat gezegd hebbende. Ik neem al die dingen ook voor lief en stoor me er niet per se aan.

Mijn probleem is dat er niet meer kritisch naar Apple producten gekeken wordt. En de zogenaamde oude dingen meteen afgestempeld worden als oud en inferieur.

Maar meestal doet Apple eerst twee stappen terug en dan eentje vooruit.

Liefst zie ik beide opties op de telefoon. Want beide opties zijn niet feilloos. Maar samen heb je praktisch 100 procent dekking om in je telefoon te komen.

Maar ja, Apple wilt horloges verkopen voor deze dekking. En ja, die heb ik natuurlijk ook. En hierin ligt de kracht van Apple. Dingen wegnemen en er duurdere opties voor in de plaats geven. 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!
4acesNL schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 11:16:
Je hebt gelijk. Heb het zelf ooit uitgezet dat tap on screen. Helemaal vergeten.
Haha das een mooie, blazen dat het een extra handeling vereist omdat je eerst op de powerknop moet drukken maar dan zelf de functies uit gezet hebben die het juist fijner maken 8)7

Met Raise to wake heb je geen extra handeling, gewoon pakken en swipen, probeer het eens een weekje zou ik zeggen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Maar ja. Mensen vinden alles wat Apple nieuw doet hemels. Zelfs als het tegendeel bewezen is.

Mijn probleem is dat er niet meer kritisch naar Apple producten gekeken wordt. En de zogenaamde oude dingen meteen afgestempeld worden als oud en inferieur.
Hou toch op. Mensen geven hun voorkeur aan, als die anders zijn dan de jouwe heeft dat niets met Apple ophemelen te maken, en niemand heeft het over oud en inferieur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Donstil schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 11:24:
[...]

Haha das een mooie, blazen dat het een extra handeling vereist omdat je eerst op de powerknop moet drukken maar dan zelf de functies uit gezet hebben die het juist fijner maken 8)7

Met Raise to wake heb je geen extra handeling, gewoon pakken en swipen, probeer het eens een weekje zou ik zeggen :)
De reden was dat ik niet iedere keer het scherm aan wilde hebben als ik de telefoon oppak. Maar ik ga het weer eens aanzetten. Écht helemaal vergeten dat ik dit ooit uit had gezet (geen idee wanneer, iPhone X of zo?) 😅

En over andere posts. Hier wordt wel degelijk Apple opgehemeld met bijna al hun acties. Laatst ook weer op de front page over betalingsdiensten. Mensen zien het niet meer helder of zo als het over Apple gaat. En ik praat in het algemeen, niet over individuen hier. Dat ligt inderdaad wat genuanceerder. Ook met het prefereren van dingen, natuurlijk.

- edit -

Raise to wake werkt nu wel beter dan vroegah!
Ga ff door met testen. 😅

En mijn excuses voor dit punt. Gewoon vergeten dat ik dit jaren geleden uit had gezet. 🙈

[ Voor 10% gewijzigd door 4acesNL op 25-12-2021 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
4acesNL schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 11:38:
[...]
Hier wordt wel degelijk Apple opgehemeld met bijna al hun acties. Laatst ook weer op de front page over betalingsdiensten. Mensen zien het niet meer helder of zo als het over Apple gaat.
Daartegenover de groep die afkraakt omdat: Apple. En dat houdt elkaar wel leuk in evenwicht.

Maar het gekke: op een nieuwsbericht dat Apple haar principe overboord zet en haar toestellen zelfs voor consumenten thuis reparabel maakt komen nog geen 10% van de reacties onder dan onder het nieuwsbericht een paar weken eerder dat het scherm alleen door Apple vervangen mag worden. De anti's roepen eenmaal het hardst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:24
Ik was net even een strand wandeling maken en wat foto’s maken met mijn 12 mini, was daar alleen snel mee klaar. Van 82+ naar 0 in 13 minuten, na een paar minuten starten hij weer op met 11%. Iemand een idee of dit aan mijn 12 mini ligt of is dit een algemeen probleem? Batterij conditie is 89% Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gi8wyhEk3iYCtihcBtLRZSqdUw4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6OD5CSe9udYKE6zp6YYbrjed.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Dennisdn schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 13:13:
[...]

Daartegenover de groep die afkraakt omdat: Apple. En dat houdt elkaar wel leuk in evenwicht.

Maar het gekke: op een nieuwsbericht dat Apple haar principe overboord zet en haar toestellen zelfs voor consumenten thuis reparabel maakt komen nog geen 10% van de reacties onder dan onder het nieuwsbericht een paar weken eerder dat het scherm alleen door Apple vervangen mag worden. De anti's roepen eenmaal het hardst...
Je hebt gelijk, over dat leuke evenwicht. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Roy Tollenaar schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 13:44:
Ik was net even een strand wandeling maken en wat foto’s maken met mijn 12 mini, was daar alleen snel mee klaar. Van 82+ naar 0 in 13 minuten, na een paar minuten starten hij weer op met 11%. Iemand een idee of dit aan mijn 12 mini ligt of is dit een algemeen probleem? Batterij conditie is 89% [Afbeelding]
Wat een rare drop van je accu %. Het enige wat ik mij kan bedenken is of heel weinig cellular bereik of dat de kou van vandaag iets geks heeft gedaan. Wellicht even een force restart doen? Kan namelijk ook zo zijn dan een proces vastgelopen is.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-05 22:50

TMC

Maar Apple Pay vind ik wel onhandiger. Want eerst naar phone kijken. Twee keer knop indrukken. Met touch-id hoef je niet eens te kijken en alleen vinger erop. Klaar.
Nee. Je moet gewoon twee keer de knop indrukken en dan er even naar kijken. Je hoeft niet eerst te un te unlocken. Als je dat eenmaal 1x gedaan hebt, gaat het daarna net zo moeiteloos als met Touch ID (mits geen mondkapje).

[ Voor 4% gewijzigd door TMC op 31-12-2021 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
Ik was net even een strand wandeling maken en wat foto’s maken met mijn 12 mini, was daar alleen snel mee klaar. Van 82+ naar 0 in 13 minuten, na een paar minuten starten hij weer op met 11%. Iemand een idee of dit aan mijn 12 mini ligt of is dit een algemeen probleem? Batterij conditie is 89% [Afbeelding]
Vanaf 50% gaat het bij jou mis… kun je kijken welke app je rond die tijd gebruikt had?

En idd de kou is ook niet echt bevorderlijk voor de accuduur helaas…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infidel666
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb dit zelf niet en ook nog niet gehad met m'n 12 mini, maar ik had 't wel regelmatig met m'n originele SE. Ik vermoed dat dat met de accu te maken had, want 't gebeurde alleen als het koud was en/of hard waaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Sinds een tijdje is de gps van mijn iphone 12 mini waanzinnig inaccuraat. Ik kan er letterlijk niet meer op navigeren via carplay omdat mijn locatie op de kaart niet klopt. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Woah! Vannacht weer een keer een gigantische battery drain op mijn 12 mini. Super weird. Laat ook geen activiteiten zien waardoor dat dan eventueel zou kunnen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:46
oef! schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:51:
Sinds een tijdje is de gps van mijn iphone 12 mini waanzinnig inaccuraat. Ik kan er letterlijk niet meer op navigeren via carplay omdat mijn locatie op de kaart niet klopt. Weet iemand hier een oplossing voor?
Je hebt niet per ongeluk "Exacte Locatie" uitgezet in de privacy instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
remmuz schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:49:
[...]

Je hebt niet per ongeluk "Exacte Locatie" uitgezet in de privacy instellingen?
Onder privacy > kaarten staat exacte locatie ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4acesNL schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:42:
Woah! Vannacht weer een keer een gigantische battery drain op mijn 12 mini. Super weird. Laat ook geen activiteiten zien waardoor dat dan eventueel zou kunnen gebeuren.
Corona-melder geinstalleerd toevallig?
Die veroorzaakte bij mij de gekste drains tot ik hem eraf gooide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mTWlXpAAQ05IjvFL6It5Qfi0CeQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kBGI9U12HeEkxk43GWAMOPtG.jpg?f=fotoalbum_large

Die app bij de laatste drain al verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-05 14:42
Is er een goede app waarmee je de batterij zou kunnen testen? Ik heb een iPhone 12 mini, maar deze loopt zo enorm snel leeg.

Even browsen (vijf minuten) en ik ben zo 2-3 procent kwijt.

Ben benieuwd hoe deze batterij bepaalde tests zou doorstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:14
Speculaes schreef op maandag 31 januari 2022 @ 08:30:
Is er een goede app waarmee je de batterij zou kunnen testen? Ik heb een iPhone 12 mini, maar deze loopt zo enorm snel leeg.

Even browsen (vijf minuten) en ik ben zo 2-3 procent kwijt.

Ben benieuwd hoe deze batterij bepaalde tests zou doorstaan
Ik had dit ook met mijn 12 Mini. Totdat ik mobiel internet disconnecte als ik op wifi zat. Dat scheelt me aan het eind van de dag (ik werk veel thuis) bijna 20-30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
DwightKSchrute schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:16:
[...]

Ik had dit ook met mijn 12 Mini. Totdat ik mobiel internet disconnecte als ik op wifi zat. Dat scheelt me aan het eind van de dag (ik werk veel thuis) bijna 20-30%.
Ga ik eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
DwightKSchrute schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:16:
[...]

Dat doe je dus telkens handmatig?

Ik vind de batterijduur van de 12 Mini ook bizar tegenvallen. Het toestel is fantastisch maar met deze accu ga ik gewoon geen jaren doen. Overigens geeft de software aan dat hij op 87% van zijn levensduur is, lijkt me niet heel gek na een jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
pixels66 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:50:
[...]

Dat doe je dus telkens handmatig?

Ik vind de batterijduur van de 12 Mini ook bizar tegenvallen. Het toestel is fantastisch maar met deze accu ga ik gewoon geen jaren doen. Overigens geeft de software aan dat hij op 87% van zijn levensduur is, lijkt me niet heel gek na een jaar..
Ja, dat doe ik telkens handmatig. Gelukkig niet super veel handelingen, maar irritant is het wel. Ik denk erover om de 13 Mini aan te schaffen. Ik vind het formaat ideaal, maar de batterijduur niet. En zo lang ik nog veel thuis aan het werk ben is het niet zo'n ramp, maar als we straks weer meer mogen wordt het wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
DwightKSchrute schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:13:
[...]

Ja, dat doe ik telkens handmatig. Gelukkig niet super veel handelingen, maar irritant is het wel. Ik denk erover om de 13 Mini aan te schaffen. Ik vind het formaat ideaal, maar de batterijduur niet. En zo lang ik nog veel thuis aan het werk ben is het niet zo'n ramp, maar als we straks weer meer mogen wordt het wel vervelend.
Denk je dat de 13 Mini een betere accuduur heeft dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pixels66 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:22:
[...]

Uit eigen ervaring: ja, die heeft zelfs een heel erg veel betere accu. Op papier zit er maar 1 of 2 uurtjes extra in. Maar in de praktijk kun je er nu gewoon makkelijk een volle dag mee doen en de dag afsluiten met nog 30% ofzo.

[ Voor 24% gewijzigd door Dennisdn op 31-01-2022 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
pixels66 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:22:
[...]

Als ik alle reviews mag geloven ongeveer 1,5 uur 'gebruik' langer. Wat 'gebruik' dan precies is, geen idee.

De review van Tweakers zegt inderdaad ongeveer 1,5 uur webbrowsen op wifi langer. En daarmee dus vergelijkbaar met de 12/12 Pro. Of het genoeg is, weet ik ook nog niet.
Dennisdn schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:40:
[...]

Uit eigen ervaring: ja, die heeft zelfs een heel erg veel betere accu. Op papier zit er maar 1 of 2 uurtjes extra in. Maar in de praktijk kun je er nu gewoon makkelijk een volle dag mee doen en de dag afsluiten met nog 30% ofzo.
Thuis, op Wifi, red ik dat nu ook wel, maar dan raak ik mijn telefoon niet heel vaak aan. Zeker overdag niet. Wat me vooral tegen valt is hoeveel de telefoon nog verbruikt op het moment dat ik hem dus overdag grotendeel laat liggen (en Whatsapp, iMessage en Signal via de iMac gaan). Hoe zit dat bij de 13 Mini? Of misschien is een betere vraag: hoe gebruik jij je telefoon?

[ Voor 37% gewijzigd door DwightKSchrute op 31-01-2022 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DwightKSchrute schreef op maandag 31 januari 2022 @ 11:32:
[...]

Als ik alle reviews mag geloven ongeveer 1,5 uur 'gebruik' langer. Wat 'gebruik' dan precies is, geen idee.

De review van Tweakers zegt inderdaad ongeveer 1,5 uur webbrowsen op wifi langer. En daarmee dus vergelijkbaar met de 12/12 Pro. Of het genoeg is, weet ik ook nog niet.
[...]

Thuis, op Wifi, red ik dat nu ook wel, maar dan raak ik mijn telefoon niet heel vaak aan. Zeker overdag niet. Wat me vooral tegen valt is hoeveel de telefoon nog verbruikt op het moment dat ik hem dus overdag grotendeel laat liggen (en Whatsapp, iMessage en Signal via de iMac gaan). Hoe zit dat bij de 13 Mini? Of misschien is een betere vraag: hoe gebruik jij je telefoon?
Met gemiddeld om-en-nabij 4u screentime per dag op de 13Mini, ga ik met nog ruim 30% restant naar bed. Terwijl de 12 Mini dan rond 18u wel even bijgeladen moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTfoto
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:05

JTfoto

Work hard

DwightKSchrute schreef op maandag 31 januari 2022 @ 11:32:
[...]

[...]

Ik heb hier ook een voorbeeld hoe ik mijn telefoon in de afgelopen 10 dagen gebruikt heb (13 mini). Dan kan je dat vergelijken met je eigen gebruik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OS6ckF1-am1qhidtPBGXQpF0c2E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u6IXKANbggDAvdtAcRBoYTYc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
JTfoto schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:38:
[...]

Ik heb hier ook een voorbeeld hoe ik mijn telefoon in de afgelopen 10 dagen gebruikt heb (13 mini). Dan kan je dat vergelijken met je eigen gebruik.
[Afbeelding]
Ah, thanks! Dat is inderdaad al een stuk meer dan ik nu voor elkaar krijg (inderdaad, zo'n 1,5 uur meer schermtijd, grappig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
[...]

[Afbeelding]
Dat is inderdaad een stuk beter dan de 12mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infidel666
Ik haal met mijn 12 mini ongeveer 6,5 uur SOT op één volle lading. Ik kom vrijwel nooit tekort eigenlijk. Maar ik kom ook van de 2016 SE; daar steekt werkelijk alles goed bij af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20-04 20:48
Ik heb na al die jaren Android maar weer een iPhone besteld, miste het toch wel. Vind ze wel vrij duur geworden. Mijn laatste was een 6 toen die net uit was (en daarvoor een 4). Nu gegaan voor de 12 mini, vooral omdat het kleine formaat mij erg aanstaat. Ben zeer benieuwd naar de accutijd die ongetwijfeld wat tegen zal vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Uiteraard de minste batterijduur van de huidige iPhones (iPhone SE daargelaten), zelf geen echte problemen mee. Als je hem hardcore gebruikt gaat ie zo leeg, maar voor normaal gebruik, beetje YouTube, browsen ed lukt het wel een dag door gekomen.

Voor de nood heb ik een kleine magsafe charger, dus heb altijd weinig bij me, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20-04 20:48
4acesNL schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:34:
Uiteraard de minste batterijduur van de huidige iPhones (iPhone SE daargelaten), zelf geen echte problemen mee. Als je hem hardcore gebruikt gaat ie zo leeg, maar voor normaal gebruik, beetje YouTube, browsen ed lukt het wel een dag door gekomen.

Voor de nood heb ik een kleine magsafe charger, dus heb altijd weinig bij me, heerlijk.
Dat was mijn idee ook. Sowieso wil ik gebruik van smartphone minderen. En dat draadloos laden bijvoorbeeld op mijn bureau leek me handig mocht het echt nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Goed streven. Heb dezelfde insteek. Verder is het een geweldig toestel. Maakt goede foto’s en video’s en is snel. Geniet ervan. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik merk dat de standbytijd van iPhone 12 Pro ineens korter wordt. Bij batterij is deze nu, na 15 maanden op 93% uitgekomen.

Wat dat betreft een slechtere versie dan een voorganger: iPhone 11 Pro. Daar was de accu na een dik jaar nog op 100%. Die van mijn zus na 2 jaar nog altijd op 100%.

Geen idee ook waar het van komt. Laad mijn iPhone niet continu op, altijd tussen 20-80% laden en aan originele kabels. Gebruik mijn iPhone niet voor games.

Ik vind het ergens wel prima, maar vind het ook opvallend. Hoe zijn de ervaringen van anderen?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:30
THE_BASE schreef op zondag 6 februari 2022 @ 20:24:
Ik merk dat de standbytijd van iPhone 12 Pro ineens korter wordt. Bij batterij is deze nu, na 15 maanden op 93% uitgekomen.

Wat dat betreft een slechtere versie dan een voorganger: iPhone 11 Pro. Daar was de accu na een dik jaar nog op 100%. Die van mijn zus na 2 jaar nog altijd op 100%.

Geen idee ook waar het van komt. Laad mijn iPhone niet continu op, altijd tussen 20-80% laden en aan originele kabels. Gebruik mijn iPhone niet voor games.

Ik vind het ergens wel prima, maar vind het ook opvallend. Hoe zijn de ervaringen van anderen?
Mijn ervaring is dat Apple de weergave van de accucapiciteit nooit had moeten weergeven. Zovaak dat mensen door dat cijfer ineens “merken” dat de accu slechter is geworden. Het is een percentage en zegt naar mijn idee niks. Mijn 12 pro max had na 1 jaar nog 100% en in 10 dagen ging hij naar 95%. Nog steeds kan ik 2 dagen op een acculading doen, heb ik dezelfde SO tijd. Kortom het zegt helemaal niks. Dat je nu zelf merkt dat hij minder lang meegaat kan evengoed zijn door kou, een bepaalde app (met bug) net wat slechter bereik. Kijk er niet naar om, en vervang je accu als je voor je gevoel te vaak moet opladen. Maar verder is dat percentage totaal niks zeggends

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Inderdaad. Mensen trippen om niks door dat getalletje. Ook altijd leuk als je je iPhone probeert te verkopen en er duizend vragen komen over dit genoemde percentage. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:14

Quakie

quakelen

Hhaha ja en dan proberen om er nog eens geld er vanaf te lullen.... zo heeft iemand een spotgoedkope iPhone 8 mis gelopen omdat ie vond dat batterij slecht was met 86%...

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:10
drusloos schreef op maandag 7 februari 2022 @ 06:41:
[...]

Mijn ervaring is dat Apple de weergave van de accucapiciteit nooit had moeten weergeven. Zovaak dat mensen door dat cijfer ineens “merken” dat de accu slechter is geworden. Het is een percentage en zegt naar mijn idee niks. Mijn 12 pro max had na 1 jaar nog 100% en in 10 dagen ging hij naar 95%. Nog steeds kan ik 2 dagen op een acculading doen, heb ik dezelfde SO tijd. Kortom het zegt helemaal niks. Dat je nu zelf merkt dat hij minder lang meegaat kan evengoed zijn door kou, een bepaalde app (met bug) net wat slechter bereik. Kijk er niet naar om, en vervang je accu als je voor je gevoel te vaak moet opladen. Maar verder is dat percentage totaal niks zeggends
https://www.pocket-lint.c...iphone-batterij-uitgelegd

Throttling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Quakie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 12:25:
Hhaha ja en dan proberen om er nog eens geld er vanaf te lullen.... zo heeft iemand een spotgoedkope iPhone 8 mis gelopen omdat ie vond dat batterij slecht was met 86%...
Haha, ja. Men wilt eigenlijk gewoon een nieuwe, maar er dan niet voor betalen om vervolgens tweedehands toestellen niet op waarde schatten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:30
Volgens mij is het pas onder de 80% dat dat kan gebeuren. Bovendien heeft hij een 12, en dit is iets van oudere iphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:24
drusloos schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:25:
[...]

Volgens mij is het pas onder de 80% dat dat kan gebeuren. Bovendien heeft hij een 12, en dit is iets van oudere iphones
Dat gebeurd idd pas bij 80% en als je een iPhone 11 of hoger hebt of een SE 2020 dan gebeurd het pas wanneer het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:55
Vraagje, ik heb een gewone iPhone 12 en kom er niet helemaal uit of de camera geschikt is voor om licht te fotograferen in het donker. Wij gaan over een paar dagen naar Lapland en hopen daar naast een leuke vakantie, ook het noorderlicht te zien. Ik heb begrepen dat ik iets moet doen met sluitertijd en nachtmodus.

Uiteraard wel op het internet wat gezocht, maar ik kom vooral artikelen tegen voor de iPhone 11 en dat een app als slow shutter nodig is om de 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
DwightKSchrute schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:13:
[...]

Ik heb daarom een Apple MagSafe battery gekocht en een Benks MagSafe battery. Dit gebruik ik in geval ik een dagje op pad ben ofzo..

Werkt prima en je toestel en batterij past prima in je broekzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
[...]

[Afbeelding]
Deze SOT haal ik ook wel met m’n 12 mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infidel666
dkawa schreef op maandag 7 februari 2022 @ 22:48:
[...]

Dit, inderdaad. Ik pak 6,5-7hr SOT met m'n 12 mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
dkawa schreef op maandag 7 februari 2022 @ 22:47:
[...]

Ik heb daarom een Apple MagSafe battery gekocht en een Benks MagSafe battery. Dit gebruik ik in geval ik een dagje op pad ben ofzo..

Werkt prima en je toestel en batterij past prima in je broekzak
Ik heb die van Anker (gekocht om deze reden ook), maar mijn ervaring is dat mijn telefoon er vooral heel warm van wordt. Kan ook niet heel goed zijn, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTfoto
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:05

JTfoto

Work hard

dkawa schreef op maandag 7 februari 2022 @ 22:48:
[...]

Ook met de schermhelderheid hoog? Bij mij staat die nooit laag, en dat kan aardig wat invloed hebben op de sot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Infidel666
JTfoto schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 07:18:
[...]

Ook met de schermhelderheid hoog? Bij mij staat die nooit laag, en dat kan aardig wat invloed hebben op de sot.
Ik heb 'm op automatisch staan in ieder geval. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Pannekoek81 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:23:
Vraagje, ik heb een gewone iPhone 12 en kom er niet helemaal uit of de camera geschikt is voor om licht te fotograferen in het donker. Wij gaan over een paar dagen naar Lapland en hopen daar naast een leuke vakantie, ook het noorderlicht te zien. Ik heb begrepen dat ik iets moet doen met sluitertijd en nachtmodus.

Uiteraard wel op het internet wat gezocht, maar ik kom vooral artikelen tegen voor de iPhone 11 en dat een app als slow shutter nodig is om de 11.
Deze kan ik wel beantwoorden aangezien we in december in Zweeds Lapland zijn geweest. Waar je rekening mee moet houden mbt het fotograferen met je iPhone is de relatieve korte sluitertijd. In je hand is dit max 10 seconden op nachtmodus. Veelal heb ik de max 10 seconden gebruikt.

Gebruik je een statief dan merkt je iPhone dat adhv trillingen, dan wordt de sluitertijd maximaal 30 seconden. Voor het noorderlicht is dit voldoende mits het fel genoeg is.

Wat ook handig is om als het donker is af en toe via de camera app naar de hemel te kijken. Soms is het noorderlicht vaag aanwezig maar zien je gewone ogen dit niet.

Wel ga je geen volledig scherpe foto’s krijgen, daarvoor is de sensor niet groot en goed genoeg voor. Een Dslr camera is natuurlijk dan de betere optie. Zeker als je de foto’s vergroot wilt uitprinten/ophangen.

Dingen om rekening mee te houden zijn:

- Kou voor jezelf
Dit heeft invloed op jezelf, trillende handen. Gebruik onderhand schoenen met touchscreen mogelijkheid. Als je dan je over handschoen uit doet kun je gemakkelijker je iPhone bedienen zonder direct koude trillende handen te krijgen.

- Kou voor je iPhone
De batterij zal snel leeg lopen in de koude omgeving. Denk aan een batterij pack. Zelf heb ik de MagSafe batterij hiervoor gebruikt. Maar dan nog kan het gebeuren dat je iPhone er ineens mee stopt door de kou. -15/-20 is te koud voor een iPhone om lang te functioneren. Houd hier rekening mee. Zeker als je langer als een 30/45 minuten hiermee foto’s wilt maken.
Edit: er waren ook mensen die hun telefoon in een geïsoleerde hoes bewaren. Dit scheelt natuurlijk ook. Net als in de binnenkant van je jas, ipv aan de buitenkant.

- Statief voor je iPhone
Dit vergroot de sluitertijd. Dit kan handig zijn. Maar ook leuk om jezelf op een noorderlicht foto te zetten. Iets anders dan enkel de lucht foto’s.

- Uitzicht
Als je aan de rand van een meer staat heb je mooi uitzicht hierover. Dit scheelt obstakels zoals bomen maar ook strooi licht veroorzakende objecten zoals huizen, auto’s, etc.

- Aurora Pro app
Installeer de app Aurora Pro. Hiermee kun je de Kpi en de bewolking van je locatie in de gaten houden. De app heeft je zelfs een notificatie als er kans is op noorderlicht. Ideaal.

- Geniet.
Ben niet alleen bezig met de perfecte foto proberen te maken. Maar geniet er ook van. Zeker omdat het niet steeds continu te zien is. Daarnaast moet je geluk hebben kwa weer, zonnestraling en de maan stand (bewolking is niet je vriend als je noorderlicht goed wilt zien bijvoorbeeld)

Veel plezier in ieder geval. d:)b

Hier een paar foto’s die ik met de iPhone 12 Pro heb gemaakt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yXJtoBNMgd0lzTFpPoW2EQTWRrs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bopn013Vu4UvGgLvyLRKrs1V.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iIZp1_FyF9tKaXs8QO0ZUfC0IYk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VCMMJnaXCP0fv64FUaIBXSug.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LIc7O2iwbnDFEeQ2nW0H08Yvgec=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N71FUAJppbHOdo9u5SZ8jWPX.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YywJMO9qGQAzni5LGN__ECznSzg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8gbJnxZPpd7BiEowACXFf8Qe.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vki6eyokw-HOJpb5Jr8nMHhyoc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZEV6gUFsJvbOBHLPl3441reH.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQLTdnKolJWsl3hvFVItumjRQLE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qUs3TbERp0YIQhIJrKTPy17I.jpg?f=fotoalbum_tile

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
TheKerremenke schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:56:
[...]

Deze kan ik wel beantwoorden aangezien we in december in Zweeds Lapland zijn geweest. Waar je rekening mee moet houden mbt het fotograferen met je iPhone is de relatieve korte sluitertijd. In je hand is dit max 10 seconden op nachtmodus. Veelal heb ik de max 10 seconden gebruikt.

Gebruik je een statief dan merkt je iPhone dat adhv trillingen, dan wordt de sluitertijd maximaal 30 seconden. Voor het noorderlicht is dit voldoende mits het fel genoeg is.

Wat ook handig is om als het donker is af en toe via de camera app naar de hemel te kijken. Soms is het noorderlicht vaag aanwezig maar zien je gewone ogen dit niet.

Wel ga je geen volledig scherpe foto’s krijgen, daarvoor is de sensor niet groot en goed genoeg voor. Een Dslr camera is natuurlijk dan de betere optie. Zeker als je de foto’s vergroot wilt uitprinten/ophangen.

Dingen om rekening mee te houden zijn:

- Kou voor jezelf
Dit heeft invloed op jezelf, trillende handen. Gebruik onderhand schoenen met touchscreen mogelijkheid. Als je dan je over handschoen uit doet kun je gemakkelijker je iPhone bedienen zonder direct koude trillende handen te krijgen.

- Kou voor je iPhone
De batterij zal snel leeg lopen in de koude omgeving. Denk aan een batterij pack. Zelf heb ik de MagSafe batterij hiervoor gebruikt. Maar dan nog kan het gebeuren dat je iPhone er ineens mee stopt door de kou. -15/-20 is te koud voor een iPhone om lang te functioneren. Houd hier rekening mee. Zeker als je langer als een 30/45 minuten hiermee foto’s wilt maken.
Edit: er waren ook mensen die hun telefoon in een geïsoleerde hoes bewaren. Dit scheelt natuurlijk ook. Net als in de binnenkant van je jas, ipv aan de buitenkant.

- Statief voor je iPhone
Dit vergroot de sluitertijd. Dit kan handig zijn. Maar ook leuk om jezelf op een noorderlicht foto te zetten. Iets anders dan enkel de lucht foto’s.

- Uitzicht
Als je aan de rand van een meer staat heb je mooi uitzicht hierover. Dit scheelt obstakels zoals bomen maar ook strooi licht veroorzakende objecten zoals huizen, auto’s, etc.

- Aurora Pro app
Installeer de app Aurora Pro. Hiermee kun je de Kpi en de bewolking van je locatie in de gaten houden. De app heeft je zelfs een notificatie als er kans is op noorderlicht. Ideaal.

- Geniet.
Ben niet alleen bezig met de perfecte foto proberen te maken. Maar geniet er ook van. Zeker omdat het niet steeds continu te zien is. Daarnaast moet je geluk hebben kwa weer, zonnestraling en de maan stand (bewolking is niet je vriend als je noorderlicht goed wilt zien bijvoorbeeld)

Veel plezier in ieder geval. d:)b

Hier een paar foto’s die ik met de iPhone 12 Pro heb gemaakt.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Bedankt voor de info en mooie foto's _/-\o_

Misschien voor de zekerheid maar een app kopen om de sluitertijd wat meer te beïnvloeden.

De tip m.b.t. de kou hebben wij al een aantal keer gehoord. Mijn vrouw heeft naar aanleiding hiervan inderdaad van die speciale handschoenen gehaald. Dat de iPhone snel leegloopt had ik inderdaad ook gehoord, dus de powerbank ligt al klaar om mee te nemen. Dat de iPhone ermee kan stoppen is dan weer nieuw. Het deel waar wij heen gaan wordt het de komende dagen -11 ongeveer, maar het weekend -18 ongeveer.

Vanuit de reisorganisatie hebben wij ook een app gekregen om alles bij te kunnen houden, maar ik ga jou tip m.b.t. Aurora ook even bekijken.

Genieten is het zeker het belangrijkste en dat gaan wij ook zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Hij schakelt zichzelf uit. Maar gaat ook weer vrij snel aan zodra je hem weer wat op warmt in een broek/jas zak. Alleen duurt de opstart tijd dan even. Iets om rekening mee te houden.

Verder veel plezier. En succes in Abisko (gok ik zo) tevens geniet van het ijshotel in jukkasjärvi (Gok 2). Daar kun je trouwens goed eten. Laatste tip, eten in de tipi bij Stejk Street Food in Kiruna. Lekker broodje eland of rendier :Y)

[ Voor 39% gewijzigd door TheKerremenke op 08-02-2022 14:35 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Wij gaan naar Fins Lapland, en inderdaad een ijshotel, sledehonden tocht staan o.a. op de planning.

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
Hallo,

Vraagje, heb een IPhone 12. Klopt het dat bv de Sky radio app (of radio10) geen wekkerfunctie heeft om op de IPhone in te stellen? Of ik moet er keihard overheen kijken, maar ik kan nergens instellen dat de app aanspringt s morgens. Via opdrachten geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05:04
machlo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:39:
Hallo,

Vraagje, heb een IPhone 12. Klopt het dat bv de Sky radio app (of radio10) geen wekkerfunctie heeft om op de IPhone in te stellen? Of ik moet er keihard overheen kijken, maar ik kan nergens instellen dat de app aanspringt s morgens. Via opdrachten geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
In de opdrachten app:

-Open automatisering.
-Druk op +
-Persoonlijke automatisering.
-Tijdstip en ‘volgende’.
-Kies ‘open App’.
-Klik op de donkere tekst ‘app’ naast open en kies de gewenste app.
-Volgende.
-Controleer en zet ‘Vraag vóór uitvoeren’ uit.
-Klik op ‘Gereed’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-05 19:05
Tip: je kan met shortcuts een automatisering maken voor de energiebesparingsmodus zodat deze vanzelf aan/uit gaat op een vast percentage. Op mijn 12 mini werkt dat perfect :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Incognitum schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:22:
[...]

In de opdrachten app:

-Open automatisering.
-Druk op +
-Persoonlijke automatisering.
-Tijdstip en ‘volgende’.
-Kies ‘open App’.
-Klik op de donkere tekst ‘app’ naast open en kies de gewenste app.
-Volgende.
-Controleer en zet ‘Vraag vóór uitvoeren’ uit.
-Klik op ‘Gereed’.
Daarmee opent hij de app toch niet? Laat staan muziek gaan spelen....
Tenminste.... bij mij serveert hij hem dan alleen op het lockscreen en moet je de automatisation nog steeds bevestigen en dan nog op Play drukken.

Ik ben er al jaren naar op zoek. Er staan in de appstore genoeg radiowekkers die het wél kunnen, alleen mag je dan niet per ongeluk de app afsluiten etc en ga je voor de zekerheid al 2 wekkers zetten = gedoe.
In de jaren '90 had je telefoons met FM, die hadden tenminste wél echte radiowekkers. Nooit begrepen dat dat niet gewoon als een moderne versie in iOS zit maar dan met internetradio.

[ Voor 24% gewijzigd door Dennisdn op 19-02-2022 06:38 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pannekoek81
TheKerremenke schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:28:
Hij schakelt zichzelf uit. Maar gaat ook weer vrij snel aan zodra je hem weer wat op warmt in een broek/jas zak. Alleen duurt de opstart tijd dan even. Iets om rekening mee te houden.

Verder veel plezier. En succes in Abisko (gok ik zo) tevens geniet van het ijshotel in jukkasjärvi (Gok 2). Daar kun je trouwens goed eten. Laatste tip, eten in de tipi bij Stejk Street Food in Kiruna. Lekker broodje eland of rendier :Y)
Inmiddels weer terug van een hele mooie vakantie. Behoorlijk koud gehad maar veel gezien en gedaan.

Bedankt nogmaals voor je tips.

Noorderlicht gezien en op de foto gezet met Apple eigen camera app:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dfhw0P-Bf05K2Ayg9VGmRU_kfkM=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZzFNYo7zxROL8a2bGAortjRG.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-05 12:42
4acesNL schreef op maandag 7 februari 2022 @ 09:17:
Inderdaad. Mensen trippen om niks door dat getalletje. Ook altijd leuk als je je iPhone probeert te verkopen en er duizend vragen komen over dit genoemde percentage. 😅
Mijn 12 Pro zit op 87% en gebruik hem ook elke dag met van alles
:) 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Mijn 12 Pro Max zit na bijna 14 maanden op 88%. Ik probeer me daar niet al te druk om te maken, al deed ik dat voorheen wel. Ik snap inmiddels ook wel dat het een gebruiksvoorwerp is en dat slijtage van de accu heel normaal is.

[ Voor 16% gewijzigd door syltheboy op 24-02-2022 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
Klopt, ik moet nog steeds activeren. Nog steeds niet volledig de wekkerfunctie helaas.
Dennisdn schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 06:28:
[...]

Daarmee opent hij de app toch niet? Laat staan muziek gaan spelen....
Tenminste.... bij mij serveert hij hem dan alleen op het lockscreen en moet je de automatisation nog steeds bevestigen en dan nog op Play drukken.

Ik ben er al jaren naar op zoek. Er staan in de appstore genoeg radiowekkers die het wél kunnen, alleen mag je dan niet per ongeluk de app afsluiten etc en ga je voor de zekerheid al 2 wekkers zetten = gedoe.
In de jaren '90 had je telefoons met FM, die hadden tenminste wél echte radiowekkers. Nooit begrepen dat dat niet gewoon als een moderne versie in iOS zit maar dan met internetradio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-05 12:42
syltheboy schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:38:
Mijn 12 Pro Max zit na bijna 14 maanden op 88%. Ik probeer me daar niet al te druk om te maken, al deed ik dat voorheen wel. Ik snap inmiddels ook wel dat het een gebruiksvoorwerp is en dat slijtage van de accu heel normaal is.
Klopt nieuwe accu onder de 80% erin en weer door 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimniekel
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 25-02-2022
Even iets anders dan batterij issues..( ik heb nl gewoon veel laders…..)
Maar wat ik heel vervelend vind is dat ik heel vaak onbewust de noodmelding aan zet.
Op een of andere manier is dat een fijne houding om hem vast te pakken….
Zou je deze kunnen uitzetten?
En Siri doet het te pas en onpas!
Hiervoor had ik de 5s mini.
Heel tevreden mee geweest, maar de camera was echt heel slecht.
En bij de 12 mini dacht ik echt er goed op vooruit te gaan. Maar ik vind het erg tegen vallen.
Ik vond achteraf de finger tough misschien wel handiger dan de gezichtsherkenning…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Kimniekel schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:41:
En bij de 12 mini dacht ik echt er goed op vooruit te gaan. Maar ik vind het erg tegen vallen.
Ik heb dit nu al een paar keer gelezen, en omdat ik de camera nauwelijks gebruik nooit echt op gelet. Nu even een aantal foto's gemaakt thuis bij weinig licht met flits en met lange sluitertijd (want overdag voldoen alle recente telefoons voor mij). Zeer verrassend resultaat, mijn iPhone 12 Mini maakt vergeleken met mijn Xiaomi mi 11 lite 5g foto's met meer detail maar minder mooie én minder correcte kleuren. Dat had ik eigenlijk andersom verwacht, voor de 3x zo dure iPhone een beetje.. Apart :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kimniekel schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:41:
Even iets anders dan batterij issues..( ik heb nl gewoon veel laders…..)
Maar wat ik heel vervelend vind is dat ik heel vaak onbewust de noodmelding aan zet.
Op een of andere manier is dat een fijne houding om hem vast te pakken….
Zou je deze kunnen uitzetten?
En Siri doet het te pas en onpas!

En bij de 12 mini dacht ik echt er goed op vooruit te gaan.
Ik zou beginnen met de noodmelding van de zijknop af te halen.
Instellingen > Noodmelding> Knop ingedrukt houden, uitvinken.

Zeg je nou echt dat je iPhone 5S betere foto’s maakt dan de 12Mini? Dan is er iets goed mis met de 12Mini….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 13:40
Gisteren de iphone12 probleempje
Alles werkt nog behalve FACE-ID
zo te lezen een bekend probleem. 13 maanden na aankoop.
https://discussions.apple.com/thread/252962074?page=3

iemand nog andere tips ? het voelt vreemd dat je telefoon waterdicht is maar dat er functies uitvallen bij water...

[ Voor 5% gewijzigd door kevertje1977 op 10-03-2022 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 14:45

Fixer

FP ProMod
kevertje1977 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:37:
Gisteren de iphone12 pro in het water laten vallen.
Alles werkt nog behalve FACE-ID
zo te lezen een bekend probleem. 13 maanden na aankoop.
https://discussions.apple.com/thread/252962074?page=3

iemand nog andere tips ? het voelt vreemd dat je telefoon waterdicht is maar dat er functies uitvallen bij water...
Jouw iPhone is waterbestendig, niet waterdicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de praktijk ga ik gewoon zwemmen met de iPhone in de zak. Enige wat je niet moet doen is de lightningkabel erin stoppen als hij nog nat is, die roest direct. Voor de rest geen enkel probleem hier.

Maar zoals hierboven gezegd: officieel is ie niet waterdicht, dus klagen bij Apple zal een teleurstelling worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 28-02-2022 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
Ik blijf het bijzonder vinden. Men geeft een toestel een bepaalde IP68 factor mee maar je mag geen aanspraak maken of die dat aankan.

Tmobile zegt:
Er zit helaas geen garantie op een toestel die (deels) defect is door waterschade.
Ik heb nog even gekeken of u een aparte verzekering heeft lopen, maar dat zie ik niet staan. Wellicht dat u nog kunt kijken of uw inboedelverzekering of uw bedrijfsverzekering dit soort zaken dekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevertje1977 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:14:
Ik blijf het bijzonder vinden. Men geeft een toestel een bepaalde IP68 factor mee maar je mag geen aanspraak maken of die dat aankan.

Tmobile zegt:
Er zit helaas geen garantie op een toestel die (deels) defect is door waterschade.
Ik heb nog even gekeken of u een aparte verzekering heeft lopen, maar dat zie ik niet staan. Wellicht dat u nog kunt kijken of uw inboedelverzekering of uw bedrijfsverzekering dit soort zaken dekken?
Ik denk dat omdat ze wél kunnen zien aan de watersensoren dat ze verkleurd zijn, maar het moeilijk te controleren is of het water is geraakt binnen de IP-normen of buiten de normen. Dat waterschade daarom volledig is uitgesloten en we het alleen als nice-to-have kunnen zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 28-02-2022 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
Dennisdn schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:33:
[...]

Ik denk dat omdat ze wél kunnen zien aan de watersensoren dat ze verkleurd zijn, maar het moeilijk te controleren is of het water is geraakt binnen de IP-normen of buiten de normen. Dat waterschade daarom volledig is uitgesloten en we het alleen als nice-to-have kunnen zien.
technisch gezien is het kansloos : de truedepth camera gaat stuk/buiten werken bij water.
dus de iphone 12 moet je niet in het water doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-05 18:05
Even een vraag voor iphone 12 (pro max) gebruikers, Sinds kort als mijn handen beetje vochtig zijn of zweterig zijn reageert mijn scherm niet meer of reageert steeds mis, Mijn gevoel zegt dat dit sinds kort is had hiervoor nooit last van. Zijn er meer mensen met dit probleem? Zelfs als mijn handen beetje zweterig zijn gaat alles al mis!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Pannekoek81 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:02:
[...]

Inmiddels weer terug van een hele mooie vakantie. Behoorlijk koud gehad maar veel gezien en gedaan.

Bedankt nogmaals voor je tips.

Noorderlicht gezien en op de foto gezet met Apple eigen camera app:

[Afbeelding]
Met de 12 mini gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
dkawa schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:29:
[...]

Met de 12 mini gemaakt?
Nee, de gewone 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Laatst online: 19-05 15:18
Ik heb al enige tijd een Iphone 12 Pro Max.

Vorige week heb ik mijn toestel laten vallen. Er zat alleen een kleine beschadiging op het camera glas van de onderste lens. Deze week is het camera glas van de onderste camera vervangen.

Het is me misschien nooit opgevallen maar focussen op objecten dichtbij werkt totaal niet. Ik maak voornamelijk gezinsfoto’s van een afstand en verder gebruik ik de camera weinig. Zet ik de zoom op 0.9 dan heb ik geen issues. Ik lees hier en op de forums van apple dat dit een bekend issue is, maar ik heb er ook last van als ik probeer te focussen vanaf een iets verdere afstand.

Hoort dit zo of kan dit er toch mee te maken hebben dat het glas van de onderste camera is vervangen.

Zie onderstaande een foto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mk41Uy3I0-IMej9oA7JNxSXt6p4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DtKtGp0RY14JZgcAXhX8GZV1.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is met 0.9 zoom wat dus wel lijkt te werken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QuwqK2PcnmxwqQnsfv34S55qBE8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xDoBHu4vN0r2q5M05aY6Zjk8.jpg?f=fotoalbum_large

Aanvulling:
Met het inloggen op digid (QR code scannen) heb ik nu veel moeite. Het lijkt erop dat er toch iets anders beschadigd is bij het vervangen van het camera glas, maar dat weet ik dus niet zeker.

[ Voor 10% gewijzigd door qwasd op 19-03-2022 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s006110
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:32
Kan het zo zijn dat niet alleen het glas, maar ook de focus stuk is gegaan?

You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Kom er net achter dat de camera in m'n iPhone 12 een serieus defect lijkt te hebben :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xCJxYsxF5do4As58lzixS8PQezA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ORIartPbbvBpinYKGGmagS55.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RaaA3EQiCjXmzfdtBDWERe5bJg0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0RoPrq0gfpPl4aQeb8Z8DFat.png?f=fotoalbum_large

Herkent iemand dit?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazora
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Mijn belangrijkste eisen aan smartphones zijn vooral het formaat en gewicht ervan.

Eigenlijk is de iPhone 12 mini het enige toestel waar ik echt naar uitkeek en heb die vorig jaar gekocht, flink meer geld dan ik normaal zou doen (heb gewacht tot ie onder de 700 euro kostte, hoefde daar maar 3 maanden geduld voor te hebben). Er was voor mij geen alternatief beschikbaar in telefoonland.

Ik gebruik hem mild/gemiddeld voor mijn o.a. gezondheid, financiën/zaken/werk, tekstberichten, mail, wat internet en foto's. Soms navigatie, een klein licht spelletje en overige apps. Nu na precies 1 jaar zit ik nog op 99% batterij health. Batterij geen probleem in mijn geval.

Mijn zoektocht:
Zo'n 1,5 jaar geleden zocht ik naar een opvolger, gezien mijn SE(2016) steeds slechter functioneerde (de laatste keer dat ik refurbished vertrouw). Heb toen nog even overwogen om een SE2020 te nemen, al zag ik daar zelfs tegenop omdat ik de iPhone 7 nog te fors vond toen ik die eens in mijn hand had. Toen kwam het bericht dat Apple met een 12 mini variant kwam. Dat was wat ik wilde en ben blij dat het scherm nu ook wat groter is.

De 13 mini is leuk, maar ook een fractie dikker en zwaarder. Als ik opnieuw zou mogen kiezen zou ik nu nog voor de 12 mini gaan, ook om de prijs overigens.

Het enige beetje gemis is toch wel een home knop wat ik eerder had al vind ik het niet heel erg, Face ID gebruik ik niet en Touch ID nu dus ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:11

Flipm0de

geen

Lazora schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 08:17:
Mijn belangrijkste eisen aan smartphones zijn vooral het formaat en gewicht ervan.

Eigenlijk is de iPhone 12 mini het enige toestel waar ik echt naar uitkeek en heb die vorig jaar gekocht, flink meer geld dan ik normaal zou doen (heb gewacht tot ie onder de 700 euro kostte, hoefde daar maar 3 maanden geduld voor te hebben). Er was voor mij geen alternatief beschikbaar in telefoonland.

Ik gebruik hem mild/gemiddeld voor mijn o.a. gezondheid, financiën/zaken/werk, tekstberichten, mail, wat internet en foto's. Soms navigatie, een klein licht spelletje en overige apps. Nu na precies 1 jaar zit ik nog op 99% batterij health. Batterij geen probleem in mijn geval.

Mijn zoektocht:
Zo'n 1,5 jaar geleden zocht ik naar een opvolger, gezien mijn SE(2016) steeds slechter functioneerde (de laatste keer dat ik refurbished vertrouw). Heb toen nog even overwogen om een SE2020 te nemen, al zag ik daar zelfs tegenop omdat ik de iPhone 7 nog te fors vond toen ik die eens in mijn hand had. Toen kwam het bericht dat Apple met een 12 mini variant kwam. Dat was wat ik wilde en ben blij dat het scherm nu ook wat groter is.

De 13 mini is leuk, maar ook een fractie dikker en zwaarder. Als ik opnieuw zou mogen kiezen zou ik nu nog voor de 12 mini gaan, ook om de prijs overigens.

Het enige beetje gemis is toch wel een home knop wat ik eerder had al vind ik het niet heel erg, Face ID gebruik ik niet en Touch ID nu dus ook niet meer.
Waarom zou je faceid niet gebruiken?
Verder helemaal met je eens. Ik ben voor de 12 gegaan en eigenlijk een beetje spijt dat ik geen mini heb genomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Flipm0de op 24-03-2022 08:59 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazora
  • Niet online
Flipm0de schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 08:58:
[...]

Waarom zou je faceid niet gebruiken?
Verder helemaal met je eens. Ik ben voor de 12 gegaan en eigenlijk een beetje spijt dat ik geen mini heb genomen.
Beetje om 2 redenen. Face ID kan zo je gezicht in geduwd worden en hij is unlocked, maar verder ook dat Apple al veel van je foto's scant en daar zit natuurlijk ook een bedoeling achter, want dat kan je nergens uitzetten. Dus het is ook een soort licht protest daartegen want ik vind dat alles waar je geen behoefte aan hebt, moet kunnen uitzetten (heb veel achtergrondactiviteiten uitgezet, scheelt best wel wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:54
Lazora schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 09:11:
[...]

Beetje om 2 redenen. Face ID kan zo je gezicht in geduwd worden en hij is unlocked, maar verder ook dat Apple al veel van je foto's scant en daar zit natuurlijk ook een bedoeling achter, want dat kan je nergens uitzetten. Dus het is ook een soort licht protest daartegen want ik vind dat alles waar je geen behoefte aan hebt, moet kunnen uitzetten (heb veel achtergrondactiviteiten uitgezet, scheelt best wel wat).
Apple scant je foto’s helemaal niet. Daarbij moet je wel in de camera kijken en je ogen open hebben voor faceID. Dus van “zomaar” in je gezicht duwen is geen sprake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazora
  • Niet online
Bulligan schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:46:
[...]

Apple scant je foto’s helemaal niet. Daarbij moet je wel in de camera kijken en je ogen open hebben voor faceID. Dus van “zomaar” in je gezicht duwen is geen sprake.
Ondanks alles wat ik uitzet bleef ik meldingen krijgen van "Memories" ofwel Herinneringen, waarbij fotocollages gemaakt werden van een periode. Ook voegt hij op de achtergrond ongevraagd steeds albums toe van personen die in mijn foto's herkent worden. Dat maak je niet zonder dat je herkenning hebt van personen. Daar heb ik geen behoefte aan. Ik heb maar ingesteld dat bij elk persoon hij geen herinneringen meer moet maken, maar dat betekend niet dat er nog steeds op de achtergrond eraan 'gewerkt' word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lazora schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 08:17:
Heb ze allebei maar een verschil in dikte en gewicht heb ik nog niet gemerkt. Het verschil in beleving is wel groot, vooral vanwege de batterij. Ook op andere vlakken net ietsje beter. Ook weer niet heel super spannend, het is meer een 12s Mini. Maar omdat er voorlopig geen nieuwe komt zou ik juist nu wel voor een 13 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:14

Quakie

quakelen

Lazora schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 13:09:
[...]

Ondanks alles wat ik uitzet bleef ik meldingen krijgen van "Memories" ofwel Herinneringen, waarbij fotocollages gemaakt werden van een periode. Ook voegt hij op de achtergrond ongevraagd steeds albums toe van personen die in mijn foto's herkent worden. Dat maak je niet zonder dat je herkenning hebt van personen. Daar heb ik geen behoefte aan. Ik heb maar ingesteld dat bij elk persoon hij geen herinneringen meer moet maken, maar dat betekend niet dat er nog steeds op de achtergrond eraan 'gewerkt' word.
Er is een groot verschil tov andere. Dit “gewerk” is op je iOS apparaat en wordt niet gedeeld met Apple.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazora
  • Niet online
Quakie schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:10:
[...]

Er is een groot verschil tov andere. Dit “gewerk” is op je iOS apparaat en wordt niet gedeeld met Apple.
Ik zou het erg vinden als het ook nog gedeeld zou worden buiten mijn telefoon. Puur het idee dat ze dit perse willen laten uitvoeren vind ik onnodig en irritant. Er is zoveel in te stellen en uit te zetten, waarom dat precies niet? Ik kreeg er steeds meldingen van wat mij stoorde, en de telefoon doet werkzaamheden die voor mij er niet toe doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:54
Lazora schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 13:09:
[...]

Ah, op die manier bedoel je. Ik dacht wat anders. Ja, er word in foto’s gescand op gezichten, dieren en andere herkenningen. Zodat ze gecategoriseerd kunnen worden en makkelijk terug te vinden zijn. Geen idee of dat uit te schakelen is, vind het zelf wel prettig werken namelijk.
Pagina: 1 ... 73 ... 75 Laatste