• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 07:38
Het probleem met het geluid is na het herstellen van de instellingen opgelost. Zal wel iets scheef gezeten hebben met het installeren van de update :) Bedankt voor de reacties.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik heb al meer foto's gezien, en veelal is het de blauwe versie. soms lijkt het echt of er gewoon verf op gespoten is. Eerlijk gezegd blij dat ik mijn mini van de hand heb gedaan, ook al was deze zwart. Ben ook benieuwd of men nog een 13/12s mini uitbrengt. Heb nu tijdelijk 8 Plus(zakelijk), en mijn SE(2020) voelt al klein nu. ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Hackus schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:58:
Ik heb al meer foto's gezien, en veelal is het de blauwe versie. soms lijkt het echt of er gewoon verf op gespoten is. Eerlijk gezegd blij dat ik mijn mini van de hand heb gedaan, ook al was deze zwart. Ben ook benieuwd of men nog een 13/12s mini uitbrengt. Heb nu tijdelijk 8 Plus(zakelijk), en mijn SE(2020) voelt al klein nu. ;)
Ik hoop het wel. 12 Mini is het beste toestel dat ze in jaren hebben uitgebracht imho. Nu alleen nog een 512GB versie en ik ben een happy panda met een toestel dat jaren mee zal kunnen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

WhatsappHack schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 18:06:
[...]

Ik hoop het wel. 12 Mini is het beste toestel dat ze in jaren hebben uitgebracht imho. Nu alleen nog een 512GB versie en ik ben een happy panda met een toestel dat jaren mee zal kunnen.
Tot de berichten kwamen over het einde van de Mini hoopte ik zelfs op een Mini Pro. Daar reken ik niet meer op. Maar hopelijk zijn er voldoende updates bij deze wellicht laatste om de huidige Mini te vervangen en er dan nog een jaar of 3 mee kan doen. Nog meer hoop ik erop dat ze de Mini wel blijven voeren met een langere cyclus zoals de iPad Mini.

[Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 25-08-2021 18:21]

• danjan2411
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 09:50
Het probleem met het gele scherm lijkt opgelost, ik heb hem omgeruild voor een nieuwe iPhone 12 en deze heeft een perfect mooi scherm, eindelijk, erg blij mee.

• Meneer UYL
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 06:46
Hoorde dat de 12 mini EOL ging. De mini lijn houdt er dus ook mee op? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring met de 12 mini. Ik zit erover te denken om de mini aan te schaffen!

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Meneer UYL schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 20:31:
Hoorde dat de 12 mini EOL ging. De mini lijn houdt er dus ook mee op? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring met de 12 mini. Ik zit erover te denken om de mini aan te schaffen!
De 12 Mini is precies wat ik zoek in een telefoon, klein maar toch High End. Iedereen (die hem niet heeft) klaagt over de batterij maar hij gaat langer mee dan m'n iPhone X die ik ervoor had.

Ik zou even wachten op de 13 Mini (september) en als die niet komt voor de 12 Mini gaan.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• remmuz
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 08:23
Ik liep op vakantie op Ibiza tegen een vervelend probleem aan met mijn 12 mini.
Het lijkt dat het scherm steeds meer dimt naarmate de iPhone warmer wordt.
Na een half uur in mijn broekzak is het scherm zo donker dat je vrijwel niks meer ziet.
Kan me niet voorstellen dat dit normaal is? Het zou betekenen dat de 12 mini eigenlijk onbruikbaar is in landen waar het wat warmer is?
Of is er ergens een instelling om dit te voorkomen?
Ik heb de gebruikelijke instellingen zoals automatisch dimmen, truetone, enz, al uit gezet.
remmuz schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 08:40:
Na een half uur in mijn broekzak is het scherm zo donker dat je vrijwel niks meer ziet.
Kan me niet voorstellen dat dit normaal is? Het zou betekenen dat de 12 mini eigenlijk onbruikbaar is in landen waar het wat warmer is?
Ik heb de gebruikelijke instellingen zoals automatisch dimmen, truetone, enz, al uit gezet.
We hebben er in dit topic al eens over gesproken toen het even zomer was in juni. Maar geen oplossing kunnen vinden. Hij lijkt het vooral te doen op het felle zonlicht. Want in een even warme omgeving zónder felle zon doet ie het niet, maar in een airco-gekoelde auto in fel licht wél, heb ik tenminste zelf ondervonden.

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 10:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb exact hetzelfe probleem met de 12 pro max. Toestel word ook warm en dimmt zichzelf helemaal terug. Zo erg zelfs dat ik het scherm niet meer kan lezen. Ik heb auto dimming uitstaan.

Er zit Apple care op dus zit te twijfelen of ik er een claim voor moet maken. Maar het is alleen tijdens hele warme dagen en die hebben we niet zoveel ;). En in december gaat hij toch weer in de verkoop 😅

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Palthe

Anoniem: 1633648 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:06:
[...]

Hier een S20 en een iPhone 12 en beide zijn retesnel. Zo'n ongefundeerde rant scoort ook alleen in een iPhone topic. :F
Eens, en het is ook gewoon foutieve informatie. Iedereen met een moderne Samsung (hier Note 20 Ultra met een “trage” exynos) lacht om zo’n bewering. Ik vind alleen de stap terug van 120hz naar een iPhone scherm wel echt opvallend, en dat is voor mij de enige reden dat ik wacht op de 13 (+ hopelijk toch usb-c) Ik gebruik beide platforms en vind het allebei prima werken, ik wil alleen over op iOS omdat ik ook een iPad Pro heb en dat wel echt veel fijner vind werken t.o.v. Android tablets.

• traxxion
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 10:21
Tylen schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 09:20:
[...]

Ik heb exact hetzelfe probleem met de 12 pro max. Toestel word ook warm en dimmt zichzelf helemaal terug. Zo erg zelfs dat ik het scherm niet meer kan lezen. Ik heb auto dimming uitstaan.
Jup, ik ook. Moet soms zelfs van dark mode terug naar light mode om nog iets te kunnen zien op het scherm.

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 10:58
traxxion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 10:36:
[...]

Jup, ik ook. Moet soms zelfs van dark mode terug naar light mode om nog iets te kunnen zien op het scherm.
Hier hetzelfde. Schijnt dus normaal te zijn. Gelukkig wordt het weer herfst en komt het dan minder vaak voor :)

• remmuz
Of-Aaargh schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 11:08:
[...]

Hier hetzelfde. Schijnt dus normaal te zijn. Gelukkig wordt het weer herfst en komt het dan minder vaak voor :)
je zou je bijna af gaan vragen of ze b.v. in Spanje andere hardware hebben. Dat is anders toch niet werkbaar?
Ik heb mijn 12 mini nauwelijks kunnen gebruiken overdag. Ik heb een aantal keer een ijsklontje tegen de achterkant moeten houden zodat ik weer even iets kon lezen.

• bert pit
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 21-09 19:52
Mooi ding, supersterk maar wel erg glad in je handen. Foto's zijn buitengewoon mooi en de geluidskwaliteit is top. Voor de rest werkt alles prima. Voor mij was dit de aankoop van het jaar.

• danjan2411
Palthe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 10:15:
[...]

Eens, en het is ook gewoon foutieve informatie. Iedereen met een moderne Samsung (hier Note 20 Ultra met een “trage” exynos) lacht om zo’n bewering. Ik vind alleen de stap terug van 120hz naar een iPhone scherm wel echt opvallend, en dat is voor mij de enige reden dat ik wacht op de 13 (+ hopelijk toch usb-c) Ik gebruik beide platforms en vind het allebei prima werken, ik wil alleen over op iOS omdat ik ook een iPad Pro heb en dat wel echt veel fijner vind werken t.o.v. Android tablets.
Hoezo foutieve informatie? Ik heb zelf de s21 gehad en het is dikke bagger. Dat ding word loeiheet na een halfuur en tijdens alleen het browsen begint het al aan alle kanten te stotteren en haperen, kom dus niet aan met foute informatie, die Samsung hardware is bagger.

Palthe

danjan2411 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:27:
[...]

Hoezo foutieve informatie? Ik heb zelf de s21 gehad en het is dikke bagger. Dat ding word loeiheet na een halfuur en tijdens alleen het browsen begint het al aan alle kanten te stotteren en haperen, kom dus niet aan met foute informatie, die Samsung hardware is bagger.
Je hebt een mening, prima. Breng het niet als een feit. Het is gewoon geen bagger, de telefoon heeft smartphone of the year award gewonnen en dat is niet gebaseerd op de mening van 1 individu (gelukkig maar)

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 10:56
danjan2411 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:27:
[...]

Wellicht een exemplarisch probleem? Kan mij niet voorstellen dat het vlaggeschip van Samsung, een mobiel van deze tijd, dit soort problemen heeft.

• danjan2411
Palthe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:24:
[...]

Je hebt een mening, prima. Breng het niet als een feit. Het is gewoon geen bagger, de telefoon heeft smartphone of the year award gewonnen en dat is niet gebaseerd op de mening van 1 individu (gelukkig maar)
Daar heb je gelijk in, mijn ervaring met de s21 was niet zo positief, wellicht een exemplarisch probleem, daar ga ik dan van uit.

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Ik had naast een 12 Mini ook een Poco F3. In dat topic werd ook geklaagd over teruglopende helderheid in de volle zon. Ik heb m'n Mini naast de F3 gebruikt in de volle zon en ze waren beide eerst heel helder, uitstekend af te lezen, en gingen beide na een minuut of 2/3 zo'n 20% (?) omlaag in helderheid, naar 'oke' af te lezen in de volle zon (met zonnebril).

Jammer, maar werkbaar voor mij. Ik denk dat het ene toestel er meer last van heeft dan de ander.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Apple brengt nog 13 Mini uit of 12S hoe die gaat heten, daarna is het afgelopen met Mini.
The 2021 iPhone lineup will look similar to the 2020 iPhone lineup, with four devices in sizes that include 5.4-inches, 6.1-inches, and 6.7-inches, with two of the iPhones being higher-end "Pro" models and two positioned as lower-cost, more affordable devices.

• danjan2411
We.are.cake schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 18:09:
Net een vervangend model ontvangen van Mobiel.nl, en weer een afwijkende kleurtemperatuur. Heeft iemand tips, naast het blijven omruilen?
Ik heb de mijne, een iPhone 12, omgeruild voor een ander exemplaar en mijn wit is een stuk beter, deze iPhone is wel eind juli geproduceerd, misschien kalibreren ze nu anders.

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 21-09 21:06

Hoedje

Moderator Apple Talk
Een aantal reacties zijn verplaatst. Discussie over prijzen i.c.m. abonnement mag in [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

vandaag aankondiging voor de presentatie nieuwe iPhones voor a.s. dinsdag 14 september??

• BruceLee
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11:16

BruceLee

i9 9900K - Geforce 3080 RTX

ik zou graag even horen van een paar mensen hoe erg dat geforceerd auto dimmen is als de telefoon warm word. of andere problemen met dat de helderheid van het scherm zomaar inkakt. ondervinden jullie hier ook deze problemen? https://discussions.apple.com/thread/252090403?page=18 18 pagina's met tig mensen met problemen.

echt tientallen verhalen dat ze hun telefoon niet normaal kunnen gebruiken en dat b.v. bij navigeren in de auto het scherm zo donker word dat je niks meer op je telefoon kan zien. ect

[Voor 25% gewijzigd door BruceLee op 08-09-2021 04:56]

GoT iRacing Discord ----> Klik HIER om de GoT iRacing Discord te joinen <----

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 10:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

BruceLee schreef op woensdag 8 september 2021 @ 04:46:
ik zou graag even horen van een paar mensen hoe erg dat geforceerd auto dimmen is als de telefoon warm word. of andere problemen met dat de helderheid van het scherm zomaar inkakt. ondervinden jullie hier ook deze problemen? https://discussions.apple.com/thread/252090403?page=18 18 pagina's met tig mensen met problemen.

echt tientallen verhalen dat ze hun telefoon niet normaal kunnen gebruiken en dat b.v. bij navigeren in de auto het scherm zo donker word dat je niks meer op je telefoon kan zien. ect
Het is ook echt kut.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• RnB
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10:42
Als het gebeurd, is het heel kut inderdaad.

Ik heb er zelf overigens niet zo erg last van als hoe het hier geportretteerd word. Mijn 12 Pro Max dimt alleen als ik deze in de volle zon een paar minuten gebruik. In de auto wordt ie op een zonnige dag ook warm, zeker met wireless CarPlay, Flitsmeister en Apple Music aan, maar dan dimt ie niet.

Ik heb zelf het gevoel dat ie alleen dimt als het OLED scherm zonnewarmte opneemt. Ooit een keer "getest" door mijn iPhone in de volle zon te leggen, 1x met het scherm naar de zon en 1x met de achterkant naar de zon. Bij het 1e scenario dimt ie a la minute wanneer ik deze gebruik, bij het 2e scenario duurt het eventjes.

Maar dit lijkt dus voor iedereen anders te zijn.

• Of-Aaargh
Dit is een probleem dat al eerder hier is besproken. Gevolg van de keuze van Apple om als enige premium telefoonfabrikant een snelle processor in z'n telefoons te stoppen, maar niet te zorgen voor enig systeem van actieve koeling. Bezuiniging? Gewicht of dikte besparen? Te veel vertrouwen in de eigen chip? Slordig ontwerp? Arrogantie? Ik vermoed een beetje van dat alles. Anyway, het scherm van mijn 12 Mini wordt donker en vrijwel onbruikbaar na een tijdje in de warme zon, maar ook in een afgesloten draadloze oplader (auto met Carplay) als ik een tijdje meerdere applicaties draai.

Gelukkig wordt het snel weer herfst. :P

[Voor 6% gewijzigd door Of-Aaargh op 08-09-2021 07:46]

• MonkeySee89
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 08:41

Ik ervaar dit ook als erg vervelend. Als ik navigeer op mijn telefoon terwijl die in de magsafe lader hangt dimt het scherm bij zonlicht erg snel. Scherm is dan amper af te lezen. Dit op een iPhone 12 mini.

Ik moet zeggen dat deze telefoon mij eigenlijk best wel is tegen gevallen. Ik kom van een iPhone XR en heb niet echt het gevoel dat er veel stappen zijn gemaakt in snelheid. Van te voren wist ik dat de accuduur minder is bij de iPhone 12 mini maar zoveel stappen achteruit had ik niet verwacht.
Ik moet vaak als ik thuis kom van het werk mijn telefoon in de lader doen als ik s' avonds weer weg wil gaan. Dan ook nog bovenstaande dim issue. Dit wordt denk ik de eerste iPhone die ik na een jaar vervang.

• Chorro
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 11:09
Deed mijn iPhone X ook al als deze serieus warm werd en heb het bij m'n 12 Pro Max ook al eens gezien. Al heb ik er in de praktijk niet zo veel last van. Het gebeurt bij mij alleen bij wat zwaardere processen gecombineerd met een warme omgeving. In m'n vorige auto hing ie in een houder voor de ventilatieopening, waardoor de airco 'm goed kon koelen en bij m'n huidige auto heb ik er met wireless CarPlay sowieso geen last meer van. In andere situaties heb ik 't sowieso zelf nog nooit gehad.

[Voor 6% gewijzigd door Chorro op 08-09-2021 08:26]

• remmuz

Ik liep hier op vakantie tegen aan (zie mijn post van vorig week).
In Nederland valt het misschien nog mee, maar ik vraag me serieus af hoe ze dit in warme landen doen?
En had Apple dit niet op een andere manier kunnen oplossen zoals CPU throttling? Ik heb liever dat mijn iPhone wat trager is dan dat ik niks op het scherm kan zien.

• BruceLee

BruceLee

Dankje voor alle antwoorden tot nu toe. Ik wil er voornamelijk in 4k60 in hdr mee filmen. Ook voor langere opnamenduur. Heeft iemand hier ervaring mee. Kan je lang filmen zeg maar 30 minuten achter elkaar zonder problemen? En zijn er misschien nog meer onbekende quirks waar ik rekening mee moet houden. Ik heb dit namelijk nooit in reviews gehoord

over hitte gesproken deze is mooi :D

dat stelt dan weer gerust ;D

[Voor 22% gewijzigd door BruceLee op 08-09-2021 23:54]

• Garret1410
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:55

Dit probleem is al ouder en niet sinds iphone 12. Bijna alle toestellen met oled scherm doen dit in min of meerdere mate en vooral de duurdere toestellen vanwege hogere helderheid scherm en krachtige hardware. In het geval van de mini een dodelijke combo.

In iedergeval niet in de zon laten liggen en niet automatische helderheid gebruiken.

• BruceLee

BruceLee

Hopelijk is het bij die nieuwe ltpo 120hz oled schermen beter straks

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:34

AntonyterHorst

www.prosimrig.eu

BruceLee schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:37:
Dankje voor alle antwoorden tot nu toe. Ik wil er voornamelijk in 4k60 in hdr mee filmen. Ook voor langere opnamenduur. Heeft iemand hier ervaring mee. Kan je lang filmen zeg maar 30 minuten achter elkaar zonder problemen? En zijn er misschien nog meer onbekende quirks waar ik rekening mee moet houden. Ik heb dit namelijk nooit in reviews gehoord

over hitte gesproken deze is mooi :D

[YouTube: Samsung Galaxy S21 Ultra vs iPhone 12 Pro Max HOT WATER TEST! 🔥💧]
dat stelt dan weer gerust ;D
Het opnemen is geen enkel probleem voor langere tijd. Je moet het wel echt bont maken wil je ervoor zorgen dat ie niet meer gaat opnemen en oververhit raakt. Wel zorgen voor een batterijpack want de batterij gaat aanzienlijk sneller leeg bij gebruik van de camera!!

Check onze Beursplein Discord: https://discord.gg/CkvyBNcm

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:51
Vandaag de knoop doorgehakt; van een iPhone 12 Mini naar 12 Pro Max. Wilde eigenlijk niet weer een Max hebben. Maar kon op Marktplaats eentje op de kop tikken van nog geen week oud (welke niet meer geruild kon worden in de winkel) voor €800..
leek me wel een mooie deal. Was alleen even vergeten wat voor een koelkast de iPhone Max ook alweer is }:O.
Ben overgestapt vanwege de batterij en het scherm wat steeds vaker te klein was voor mijn gebruik. Ga m zeker missen!

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
@MartijnMartijn Een klein toestel heeft voor- en nadelen en hetzelfde geldt voor een groot toestel. 800 euro vind ik een erg nette prijs. Voor mij is een langere batterijduur een groot pluspunt, dus de 12 mini zou voor mij ook niks zijn.

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:51
@syltheboy De Mini was ideaal in coronatijd. Toen zat ik veel bij mijn oplader en achter een computerscherm. Inmiddels weer vaker op kantoor en dan mis je toch dat scherm.
Had misschien nog wel willen wachten op de 13 (Pro). Maar voor €800 euro een hagelnieuw toestel scoren, dat kon ik niet laten lopen!

• Cloud_VII
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 11:06
Vraagje aan de 12 Pro gebruikers. Hoe zit het met de krassen aan de zijkanten? Heb een X gehad en nu een 11 Pro in space grey. En die is nog puntgaaf, geen kras op te zien. Ik wil misschien bij de 13 Pro gaan voor blauw, mits deze blijft. Maar is die kleur kras gevoeliger?

• Hulliee
  • Niet online
Cloud_VII schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:31:
Vraagje aan de 12 Pro gebruikers. Hoe zit het met de krassen aan de zijkanten? Heb een X gehad en nu een 11 Pro in space grey. En die is nog puntgaaf, geen kras op te zien. Ik wil misschien bij de 13 Pro gaan voor blauw, mits deze blijft. Maar is die kleur kras gevoeliger?
Spacegray, met en zonder Apple hoesje. Geen krasjes te zien. Qua blauw weet ik niet.

• Erik1805
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11:17
Ik heb een blauwe 12. Geen krassen op de zijkant. Met en zonder hoesje gebruikt

• syltheboy
  • Niet online
Blauwe 12 Pro Max van 8 maanden oud met leren Apple hoesje, niks te zien.

• iSchel
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 00:12
syltheboy schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:54:
Blauwe 12 Pro Max van 8 maanden oud met leren Apple hoesje, niks te zien.
Idem, sinds november in gebruik.

• DaKa86
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 19-09 10:45
Ik ben ook weer terug op het honk jongens.
Welgeteld 1 dag een Samsung gehad, ben echt geen fanboy - heb geen iPad, MacBook of Apple TV - maar jeetje wat kan Android niet tippen aan de smoothness van iOS.
Hoop morgen of maandag mijn iPhone 12 128gb in het zwart te mogen ontvangen.

• Of-Aaargh
DaKa86 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:07:
Ik ben ook weer terug op het honk jongens.
Welgeteld 1 dag een Samsung gehad, ben echt geen fanboy - heb geen iPad, MacBook of Apple TV - maar jeetje wat kan Android niet tippen aan de smoothness van iOS.
Hoop morgen of maandag mijn iPhone 12 128gb in het zwart te mogen ontvangen.
Ik heb zowel een Samsung Fold3 als een Iphone 12 Mini, en ik kan je ervaring niet delen. Tenzij je misschien een Samsung in een andere prijsklasse had. En vaak loopt een telefoon de eerste dag wat stroef, omdat er op de achtergrond nog vanalles wordt geconfigureerd en ingewerkt. Zowel Iphone als Samsung hebben ieder hun voor- en nadelen. Ook mijn Samsung is meestal smooth as butter, en ook mijn Iphone 12 heeft soms haperende animaties.

[Voor 8% gewijzigd door Of-Aaargh op 10-09-2021 20:13]

• danjan2411
Of-Aaargh schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 20:11:
[...]

Ik heb zowel een Samsung Fold3 als een Iphone 12 Mini, en ik kan je ervaring niet delen. Tenzij je misschien een Samsung in een andere prijsklasse had. En vaak loopt een telefoon de eerste dag wat stroef, omdat er op de achtergrond nog vanalles wordt geconfigureerd en ingewerkt. Zowel Iphone als Samsung hebben ieder hun voor- en nadelen. Ook mijn Samsung is meestal smooth as butter, en ook mijn Iphone 12 heeft soms haperende animaties.
Ik heb ook een Samsung s21 gehad, en ik vind de iPhone toch echt beter en meer smoothness, die Samsung haperde aan alle kanten en was binnen een week weer weg, niks anders meer dan iPhone.

• Erik1805
Ja ik heb jaren Android gehad en de laatste 2 jaar iPhone. Wil echt niet anders meer.

Had even getwijfeld om naar de Flip 3 over te stappen, toch maar niet gedaan

[Voor 31% gewijzigd door Erik1805 op 10-09-2021 21:01]

• DaKa86
Of-Aaargh schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 20:11:
[...]

Dat kan, ieder zo zo’n eigen ervaring toch :)
Ik had een S20fe.

Maar om een voorbeeld te noemen, ik vind de long press rechtsonder om de camera app te openen enorm prettig en snel. Ideaal voor point and shoot.
Bij Samsung duurde het voor mijn gevoel te lang, het openen maar ook het afklikken van een foto zelf.

Echter het 120hrz scherm van de Samsung was wel heel prettig.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Daar hebben we het net over gehad, 1-2 pagina's terug ;)

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-09 00:54

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

DaKa86 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 06:11:
[...]

Dat kan, ieder zo zo’n eigen ervaring toch :)
Ik had een S20fe.

Maar om een voorbeeld te noemen, ik vind de long press rechtsonder om de camera app te openen enorm prettig en snel. Ideaal voor point and shoot.
Bij Samsung duurde het voor mijn gevoel te lang, het openen maar ook het afklikken van een foto zelf.

Echter het 120hrz scherm van de Samsung was wel heel prettig.
Hoe werkt dat precies, die longpres voor de camera? Ik weet niet beter of ik swipe altijd naar links.

[Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 11-09-2021 11:57]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 10:56
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 11:56:
[...]

Hoe werkt dat precies, die longpres voor de camera? Ik weet niet beter of ik swipe altijd naar links.
Gewoon, op het lockscherm even die camera-knop rechtsonder ingedrukt houden. Op dezelfde manier als de zaklamp aanzetten dus.

Maar ik wist niet eens dat dat nog kon, naar links swipen voor de camera... en even geprobeerd, maar qua snelheid denk ik niet eens dat het iets uitmaakt of je links-swipe of camera long-press doet. Wellicht dat links-swipe zelfs sneller is, want je hoeft minder op de knop te mikken. :)

• Spekker
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 11:19
Nog even een kleine update want ik weet het ondertussen ook niet meer ;(
De beta heeft het uiteindelijk ook niet opgelost, ik heb toen een DFW restore gedaan naar 14.7.1 gedaan en heb geen back-up terug gezet. En het probleem is er nog steeds...

Heb vervolgens met Apple Support gesproken en die vonden het inderdaad ook niet normaal en hebben hem onder garantie opgehaald, en wat natuurlijk niet als een verrassing kwam, hebben ze niks kunnen vinden.

En ik ben niet de enigste: https://discussions.apple.com/thread/251956914?page=126
180 pagina's aan ellende, maar goed, dat lost het niet op uiteraard. Waar ik wel achter ben gekomen na het lezen van nog net niet alle pagina's is dat sommige het op hebben kunnen lossen door te switchen van provider. Ik denk dat ik dat dan maar ga doen want als ik de ervaringen daar lees dan helpt zelfs een toestel swap niet :/
Ik kan er gewoon met mijn verstand niet bij dat ik de eerste week nergens last van had en na de update naar 14.7 het gewoon niet meer goed is gekomen 7(8)7
Misschien dat ik de release van iOS 15 nog even afwacht maar ik heb weinig hoop dat dat gaat helpen.

Is er iemand die hier ook Youfone als provider heeft? Ik zit er aan te denken om naar Simyo te gaan met eSIM.

Edit: Gezien het hoge gehalte frustratie, niet meer kunnen wachten en een maand abbo van Simyo geprobeerd (eSIM). Bij het blauwe streepje heb ik vanmorgen mijn normale Youfone sim erin gedaan, en bij het rode streepje de Youfone sim eruit en de eSIM van Simyo geactiveerd.

Ik durf nu een heel klein beetje, HEEL voorzichtig te zeggen dat het volgens mij nu weg is _/-\o_

[Voor 21% gewijzigd door Spekker op 11-09-2021 21:03]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

• Erik1805
Spekker schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:34:
[...]

Nog even een kleine update want ik weet het ondertussen ook niet meer ;(
De beta heeft het uiteindelijk ook niet opgelost, ik heb toen een DFW restore gedaan naar 14.7.1 gedaan en heb geen back-up terug gezet. En het probleem is er nog steeds...

Heb vervolgens met Apple Support gesproken en die vonden het inderdaad ook niet normaal en hebben hem onder garantie opgehaald, en wat natuurlijk niet als een verrassing kwam, hebben ze niks kunnen vinden.

En ik ben niet de enigste: https://discussions.apple.com/thread/251956914?page=126
180 pagina's aan ellende, maar goed, dat lost het niet op uiteraard. Waar ik wel achter ben gekomen na het lezen van nog net niet alle pagina's is dat sommige het op hebben kunnen lossen door te switchen van provider. Ik denk dat ik dat dan maar ga doen want als ik de ervaringen daar lees dan helpt zelfs een toestel swap niet :/
Ik kan er gewoon met mijn verstand niet bij dat ik de eerste week nergens last van had en na de update naar 14.7 het gewoon niet meer goed is gekomen 7(8)7
Misschien dat ik de release van iOS 15 nog even afwacht maar ik heb weinig hoop dat dat gaat helpen.

Is er iemand die hier ook Youfone als provider heeft? Ik zit er aan te denken om naar Simyo te gaan met eSIM.
Ik heb zelf ook al een jaar youfone met een iPhone 12. Geen probleem

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-09 00:54

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

vanaalten schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 12:12:
[...]

Gewoon, op het lockscherm even die camera-knop rechtsonder ingedrukt houden. Op dezelfde manier als de zaklamp aanzetten dus.

Maar ik wist niet eens dat dat nog kon, naar links swipen voor de camera... en even geprobeerd, maar qua snelheid denk ik niet eens dat het iets uitmaakt of je links-swipe of camera long-press doet. Wellicht dat links-swipe zelfs sneller is, want je hoeft minder op de knop te mikken. :)
Aha, ik zie geen camera knop op mijn lockscreen (ook geen zaklamp trouwens). Maar ik zie nu pas dat dit het iPhone 12 topic is, mogelijk is dat anders dan op mijn iPhone.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10:05
Ook al heb ik nog niet perse een nieuwe telefoon nodig, op dit moment raak ik geïrriteerd door mijn Huawei Mate 20 Pro. Spotify en Twitter lopen geregeld vast, bt connectie gaat vaak raar richting autoradio, mijn autocorrect komt rechtstreeks uit de hel en de telefoon bevriest geregeld helemaal.

Nu vroeg ik me af wat de Apple prijzen doen als de release van de iPhone 13 straks bekend gemaakt wordt. En of het nog interessant is om voor een 10, 11 of 12 te kiezen, of dat de 13 of zelfs 14 beter het wachten waard zijn

Ik heb ooit een LG G4 gekocht als topmodel van 1 of 2 jaar eerder en dat was prima.

Nieuwste vh nieuwste hoeft niet perse, maar ik wil wel wat goeds qua camera en opslag, met langdurige updates en ondersteuning.

• danjan2411
Jorgen schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:25:
Ook al heb ik nog niet perse een nieuwe telefoon nodig, op dit moment raak ik geïrriteerd door mijn Huawei Mate 20 Pro. Spotify en Twitter lopen geregeld vast, bt connectie gaat vaak raar richting autoradio, mijn autocorrect komt rechtstreeks uit de hel en de telefoon bevriest geregeld helemaal.

Nu vroeg ik me af wat de Apple prijzen doen als de release van de iPhone 13 straks bekend gemaakt wordt. En of het nog interessant is om voor een 10, 11 of 12 te kiezen, of dat de 13 of zelfs 14 beter het wachten waard zijn

Ik heb ooit een LG G4 gekocht als topmodel van 1 of 2 jaar eerder en dat was prima.

Nieuwste vh nieuwste hoeft niet perse, maar ik wil wel wat goeds qua camera en opslag, met langdurige updates en ondersteuning.
De gewone iPhone 12 is nog zeer de moeite waard, je scoort hem vanaf ongeveer 800 euro, hij heeft dan wel geen 120hz scherm, maar dat zal de gewone 13 ook niet hebben. Wil je perse een 120hz scherm dan zou ik wachten op de 13 pro. Maar ik zou sowieso de presentatie van vanavond even afwachten om een keuze te maken, de instap 13 krijgt waarschijnlijk 128gb opslag, ik denk dat de 12 en 13 in het begin dan zo’n 100 euro uit elkaar liggen. Maar de 12 is een zeer complete mooie telefoon.

• Erik1805
danjan2411 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:09:
[...]

De gewone iPhone 12 is nog zeer de moeite waard, je scoort hem vanaf ongeveer 800 euro, hij heeft dan wel geen 120hz scherm, maar dat zal de gewone 13 ook niet hebben. Wil je perse een 120hz scherm dan zou ik wachten op de 13 pro. Maar ik zou sowieso de presentatie van vanavond even afwachten om een keuze te maken, de instap 13 krijgt waarschijnlijk 128gb opslag, ik denk dat de 12 en 13 in het begin dan zo’n 100 euro uit elkaar liggen. Maar de 12 is een zeer complete mooie telefoon.
Nu al rond de 600-700 voor een IPhone 12. Na vandaag staan er zat op marktplaats omdat veel willen upgraden.

Hier op tweakers al vanaf 600

• danjan2411
Erik1805 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:17:
[...]

Nu al rond de 600-700 voor een IPhone 12. Na vandaag staan er zat op marktplaats omdat veel willen upgraden.

Hier op tweakers al vanaf 600
Ja die zijn tweedehands, ik ga uit van nieuwe telefoons.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

danjan2411 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:20:
[...]

Ja die zijn tweedehands, ik ga uit van nieuwe telefoons.
Voor E700,- kun je wel een aanbod van nieuwe 12 tegenkomen. Aangezien de winkelverkoopprijs nu op E770,- ligt. Sommige mensen kiezen een toestel bij nieuw ab, en verkopen dan de nieuwe.(logica vat ik nog niet, want je moet elke maand voor het toestel betalen)

• Quakie
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 08:27

Quakie

quakelen

@Hackus snel cash hebben, de een kiest voor mensen beroven, ander voor 2 jaar contract en dan toestel verkopen om gauw aan meerdere honderden euros te komen.

Ik teken nergens meer voor

• P. vd Loo
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20-09 23:09
Jorgen schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:25:

was laatst een artikel over in het AD meen ik wat tweakers.net aan het woord was. Nieuwprijs van een iPhone van de vorige generatie gaat 100 euro omlaag in de 2 maanden na de release van de volgende. Dus iPhone 12 is in november 100 euro goedkoper dan heden ongeveer

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21-09 18:03
danjan2411 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:09:
[...]

Of gewoon kiezen voor de 12 mini.

Echt helemaal geen spijt van! Voorheen altijd grotere iPhones genomen (7 plus, xs Max, 11 pro) maar sinds april overgestapt naar de mini en wat is dit een verademing! Ik wil niet meer terug naar groter!

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10:05
Dank voor de reacties. Dan wacht ik sowieso nog even. Ik wil wel een grote telefoon, met minimaal 128 GB opslag, en liever 256 GB

Zo'n 120 hz scherm heb ik nu waarschijnlijk ook niet. Ondanks dat ik Apple meestal te duur vind, wil ik na bijna 9 jaren Android ook wel eens verder kijken. Maar, ook niet het dubbele betalen tov Android natuurlijk

• dkawa
Nou nou wat een feest.. vond het zwaar tegenvallen wat vanavond gepresenteerd werd🙈🙈

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 22:15
Hoeveel is de prijs nu gezakt, of per wanneer, voor de Iphone 12? was me niet echt helder geworden.

• Jeroen1988
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06:51
Is dit normaal, ik heb een jaar lang bijna op 100% batterij conditie gezeten en ben nu sinds 24-7 gezakt naar 96%. Dat is 4% in 1 maand tijd. Ik gebruik me telefoon evenveel als daarvoor.

Is dat iemand al eerder overkomen?

[Voor 11% gewijzigd door Jeroen1988 op 14-09-2021 21:43]

• dkawa
Jeroen1988 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:42:
Is dit normaal, ik heb een jaar lang bijna op 100% batterij conditie gezeten en ben nu sinds 24-7 gezakt naar 96%. Dat is 4% in 1 maand tijd. Ik gebruik me telefoon evenveel als daarvoor.

Ja dat had ik met m’n vorige 11 pro. Net na de zomervakantie van 99% naar 96% gezakt.

• Jeroen1988
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06:51
dkawa schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:06:
[...]

Ja dat had ik met m’n vorige 11 pro. Net na de zomervakantie van 99% naar 96% gezakt.
Tnx, En wat gebeurde er daarna?

[Voor 4% gewijzigd door Jeroen1988 op 14-09-2021 22:57]

• DaKa86
Wauw jongens wat is een Oled scherm fijn aan de ogen! Ik persoonlijk vind het een dikke verbetering tov de XR die ik hiervoor had.

Sinds gisteravond in gebruik en ben (wederom) zeer tevreden over de bouwkwaliteit.

De camera is ook een echte upgrade, met de groothoeklens en overall betere prestaties.

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10:28
Hackus schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:36:
[...]

Voor E700,- kun je wel een aanbod van nieuwe 12 tegenkomen. Aangezien de winkelverkoopprijs nu op E770,- ligt. Sommige mensen kiezen een toestel bij nieuw ab, en verkopen dan de nieuwe.(logica vat ik nog niet, want je moet elke maand voor het toestel betalen)
idd, maandje geleden bij amazon de 12 64GB voor 709e gekocht. Ze stunten af en toe echt met de prijzen. Zou wel hun eigen site in de gaten houden, pricewatch hier is soms te laat.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• drusloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 21-09 18:51

Volgens mij is dat normaal. Ik zou zelf niet teveel op die cijfers focussen. Het is leuk dat ze het erin hebben gezet, maar zegt niet eens heel veel. Mijn 12 pro max heb ik sinds hij uit is, en heb nu nog 100% percentage. Maar als ik vergelijk met het begin, dan kom ik nu niet meer 2 dagen door terwijl ik dat toen wel makkelijk haalde, en het gebruik is hetzelfde. Ik merk ook dat met wat meer gebruik op een dag hij aan het eind van de dag leger is dan dat vroeger was. Dus in theorie is hij 100%, maar in de praktijk heb ik het idee dat hij nog 90-95% is. Dus het kan zomaar zijn dat hij over 3 weken ineens op 95% zit. En stel ik laat er nu een nieuwe accu in zetten, dan verwacht ik dat ik weer 2 dagen volhoud terwijl de oude en nieuwe accu 100% zijn

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Niks mis mee, dat is vaak zo.

Resultaat is dat je na 1j nog op 96% zit, zoals je zelf zegt

Je kunt het ook aflezen en uitlezen met coconutBattery for macOS, of 3uTools for Windows PC.
Je ziet dan ook hoe vaak die is opgeladen, en vaak een betere aflezing dan via iOS.
Zo komt het wel voor dat een aftermarket batterij na 5mnd op 73% staat in iOS, en 92% aangeeft in 3UTools
(en +- 90x opgeladen)

[Voor 26% gewijzigd door Hackus op 15-09-2021 10:24]

Valt me nu eigenlijk pas op dat ik na een jaar gebruik van de Mini nog geen enkel krasje heb op het scherm. Zelfs geen haarkrasjes in fel licht. Zouden die schermen dan echt een stuk steviger zijn geworden?

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:25
Dennisdn schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:52:
Valt me nu eigenlijk pas op dat ik na een jaar gebruik van de Mini nog geen enkel krasje heb op het scherm. Zelfs geen haarkrasjes in fel licht. Zouden die schermen dan echt een stuk steviger zijn geworden?
Ik doe heel voorzichtig met mijn telefoon, heb een leuke case erom, geen screen protector, maar toch wel een flink aantal haarkrassen, en een flinke diepe helaas. Komt toch door zooi in je broekzak. *nadeel van kinderen hebben haha. Gelukkig heb ik toch Apple Care, mocht er wat mee gebeuren…

• dkawa
Jeroen1988 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:27:
[...]

Tnx, En wat gebeurde er daarna?
Niks🤣 gewoon m’n toestel gebruikt

• InvisibleSky
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 21-09 11:59
Vraagje, ik ben best blij met de IPhone 12Pro Max maar vind doorgaans toch de foto kwaliteit tegenvallen, vooral zodra een object iets verder weg is.Portret modus / video is wel ok. ( soms is een screenshot uit een film zelf scherper dan een vergelijkbare foto) ook bij iets inzoomen op de PC valt het mij ook echt tegen..

Afgaande op de resultaten in reviews en filmpjes haal ik dat bij lange na niet. Is dit een bekend probleem? Kan het zijn dat ik iets verkeerd doe?

Had juist deze telefoon gekocht voor de camera maar in veel gevallen doet mijn 8plus niet onder..

• TMC
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21-09 20:17
Ik heb een iPhone 12 maar het scherm valt me eerlijk gezegd tegen. Mijn vorige telefoon, iPhone XR, leuk betere kleuren te hebben. Ondanks dat een LCD is ipv OLED. Daarnaast is het scherm van de 12, zoals vaker besproken, erg gelig. Hoe ervaren anderen dit? 🤔

• Toppe
  • Laatst online: 11:21
Weet iemand of je 5G in het toestel kan uitzetten zodat je terug gaat naar 4G?

Ja dus :)

[Voor 11% gewijzigd door Toppe op 16-09-2021 20:24]

Heb geen geld maar spullen.

• Bulletdodger
  • Registratie: augustus 2021
  • Niet online
Vraagje, de nieuwprijs van een iPhone 12 is nu 809 bij apple voor de 64GB versie. Wat zou dan een reeele waarde zijn van een perfect exemplaar met alles er op en eraan?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

nmvt

[Voor 99% gewijzigd door Hackus op 17-09-2021 10:12]

• Erik1805
Bulletdodger schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:25:
Vraagje, de nieuwprijs van een iPhone 12 is nu 809 bij apple voor de 64GB versie. Wat zou dan een reeele waarde zijn van een perfect exemplaar met alles er op en eraan?
Heb die van mij voor 625 verkocht. 10 maanden oud. Ligt er ook aan hoe snel je er vanaf wilt.

• Bulletdodger
  • Niet online
Erik1805 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 22:10:
[...]

Heb die van mij voor 625 verkocht. 10 maanden oud. Ligt er ook aan hoe snel je er vanaf wilt.
Ja dat is het dus, ik wil er snel van af want ik wil snel een 13 pro, maar op marktplaats krijg ik geen bod hoger dan 525 en dat vind ik dus echt te weinig.

[Voor 3% gewijzigd door Bulletdodger op 17-09-2021 07:31]

• Michel8
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
Als je nu een tele2 abo afsluit voor 13 euro in de maand betaal je 660 voor een nieuwe. Dat helpt ook niet voor de tweedehandsmarkt.

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:21
Bulletdodger schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 07:31:
[...]

Ja dat is het dus, ik wil er snel van af want ik wil snel een 13 pro, maar op marktplaats krijg ik geen bod hoger dan 525 en dat vind ik dus echt te weinig.
Mensen weten dat je er snel vanaf wilt en veel aanbod. Ik zou persoonlijk nog even wachten met verkopen tot iedereen rustig gesetteld is. Of 2
Maanden eerder verkopen maar dan heb je wel een ‘tussentoestel’ nodig. (Dit laatste heb je nu niks meer aan)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.

• Bulletdodger
  • Niet online
Michel8 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 07:41:
Als je nu een tele2 abo afsluit voor 13 euro in de maand betaal je 660 voor een nieuwe. Dat helpt ook niet voor de tweedehandsmarkt.
Ja maar dan zit je wel aan een abo vast.

[Voor 6% gewijzigd door Bulletdodger op 17-09-2021 08:45]

• Erik1805
Er is gewoon teveel aanbod en veel mensen weten dat je ervan af wilt omdat de 13 eraan komt. Dus bieden ze laag. Ik verwacht dat je er dan niet heel snel vanaf komt.

• DutchLegendX
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07:24
Bulletdodger schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:44:
[...]

Ja maar dan zit je wel aan een abo vast.
Nee, niet per se.
Maandelijks opzegbaar doen en telefoon in 1x aftikken :)

• CarolV
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 21-09 19:13

Blijf nog effe op de 12 pro😍👌👍
Wellicht met de tijd een nieuwe accu maar dat is goedkoper als een nieuwe foon;)

• NinjaKiwiNL
Dit is werkelijk het eerste jaar voor mij geweest dat ik niet het event gekeken heb, en heb zitten denken; dat moet ik hebben. Sinds ik mijn iPhone 12 Pro Max heb sinds Januari, kan alle nieuwe releases van andere telefoons mij niks meer schelen (hiervoor volgde ik alles.) Geen gekriebel & onrust meer, en optimaal tevreden te zijn met een telefoon is echt heel fijn 😂

Mocht ik financieel de mogelijkheid hebben, zal de iPhone 14 er wel komen 😉

Wel merk ik dat mijn accu echt bagger doet. 3-4 SOT en 25% over, misschien maar eens een reset doen.

• iSchel
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 00:12
NinjaKiwiNL schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 09:33:
Sinds ik mijn iPhone 12 Pro Max heb sinds Januari, kan alle nieuwe releases van andere telefoons mij niks meer schelen (hiervoor volgde ik alles.) Geen gekriebel & onrust meer, en optimaal tevreden te zijn met een telefoon is echt heel fijn 😂
Hier precies het zelfde wat betreft mijn 12 Pro Max.

De nieuwe Apple Watch vind ik wel interessant genoeg, dus mijn Series 4 wordt binnenkort ingeruild!

• NinjaKiwiNL
iSchel schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:43:
[...]

Hier precies het zelfde wat betreft mijn 12 Pro Max.

De nieuwe Apple Watch vind ik wel interessant genoeg, dus mijn Series 4 wordt binnenkort ingeruild!
Ik heb een aantal maanden geleden de Series 6 gekocht, en ik ben heel blij dat er voor mij totaal geen reden is om ook maar te denken aan een upgrade 😂

• NinjaKiwiNL
NinjaKiwiNL schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:21:
[...]

Ik heb een aantal maanden geleden de Series 6 gekocht, en ik ben heel blij dat er voor mij totaal geen reden is om ook maar te denken aan een upgrade 😂
Iemand een idee hoe ik van Signal een backup kan maken? Ik heb een iPad, wat volgens signal zou moeten werken van iPhone —> iPad, maar in de app krijg ik de melding dat het overzetten alleen van een iPad naar iPad kan.. 8)7

Edit: sorry blijkbaar de quote knop gepakt ipv wijzigen

[Voor 5% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 18-09-2021 14:08]

• kaanmijo
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
Ik heb even een (misschien) hele rare vraag. Sinds release heb ik een 12 Pro. De laatste paar weken heb ik echter allemaal rode vlekken op mijn handen op de plaatsen waar de metalen rand in mijn hand rust. Hebben meer mensen hier last van? Het is echt vet irritant en het jeukt als de pest :( Ik denk zelf aan iets van een allergische reactie op het metaal ofzo, maar ik heb het nooit eerder gehad. Heb ‘m ook al schoongespoeld onder de kraan, helpt niks..

kaanmijo schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:34:
Ik heb even een (misschien) hele rare vraag. Sinds release heb ik een 12 Pro. De laatste paar weken heb ik echter allemaal rode vlekken op mijn handen op de plaatsen waar de metalen rand in mijn hand rust. Hebben meer mensen hier last van? Het is echt vet irritant en het jeukt als de pest :( Ik denk zelf aan iets van een allergische reactie op het metaal ofzo, maar ik heb het nooit eerder gehad. Heb ‘m ook al schoongespoeld onder de kraan, helpt niks..

[Afbeelding]
Denk niet dat het uit de telefoon komt. Als die echt irritaties kan veroorzaken is dat wel voorpagina wereldnieuws. Wellicht is de huid wat zwakker door het weer, vocht, droogte of whatever en irriteert het gewoon door de telefoon langdurig en steeds op dezelfde plekken vast te houden.

• TrafalgarLaw
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 21-09 22:26
kaanmijo schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:34:

[Afbeelding]
Voor zover ik weet, is de metalen case/frame van de iPhone 12 voornamelijk gemaakt uit Aluminium.

Je kunt allergische reacties hebben op nikkel, chrome of cobalt maar die komen niet in de metalen frame of de aluminium legering voor.

De plekken op je huid is wél verdacht voor een soort contact-allergie maar dan zou je deze ook op je andere hand moeten hebben. Waarschijnlijk is dat het een soort drukplekken zijn, wellicht ook verergerd door zweet. Daarbuiten kunnen rode plekken op je handen een heel uitgebreide lijst aan oorzaken hebben, van (orthoergisch) eczeem tot aan syfilis. Bij twijfel kun je het beste naar je huisarts.

• CarolV
Ik ervaar op de 12 pro batterydrain met 5G aan jullie ook?

Op WiFi blijft ie 100%😍👌👍

• Of-Aaargh
CarolV schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:26:
Ik ervaar op de 12 pro batterydrain met 5G aan jullie ook?

[Afbeelding]

Op WiFi blijft ie 100%😍👌👍
5G draint de batterij veel meer dan WiFi of 4G. Staat 5G in je instellingen op ' 5G On' of op '5G Auto'? 5G Auto is de oplossing die Apple heeft geïmplementeerd om daarmee te proberen het hoge batterijverbruik van de 5G-chip in de Iphone 12-serie op te vangen.

• CarolV
Of-Aaargh schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:34:
[...]

5G draint de batterij veel meer dan WiFi of 4G. Staat 5G in je instellingen op ' 5G On' of op '5G Auto'? 5G Auto is de oplossing die Apple heeft geïmplementeerd om daarmee te proberen het hoge batterijverbruik van de 5G-chip in de Iphone 12-serie op te vangen.
Op 5G auto en sta meer data toe op 5G👌😎👍

• basset
  • Registratie: februari 2000
TrafalgarLaw schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 22:14:
[...]

Voor zover ik weet, is de metalen case/frame van de iPhone 12 voornamelijk gemaakt uit Aluminium.

Je kunt allergische reacties hebben op nikkel, chrome of cobalt maar die komen niet in de metalen frame of de aluminium legering voor.

De plekken op je huid is wél verdacht voor een soort contact-allergie maar dan zou je deze ook op je andere hand moeten hebben. Waarschijnlijk is dat het een soort drukplekken zijn, wellicht ook verergerd door zweet. Daarbuiten kunnen rode plekken op je handen een heel uitgebreide lijst aan oorzaken hebben, van (orthoergisch) eczeem tot aan syfilis. Bij twijfel kun je het beste naar je huisarts.
Iphone 12 pro niet RVS?

Hop,hop,hop!

Pagina: 1 ... 70 71 72 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee