Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisdn schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:55:
[...]

Dát zal denk ik het praktische verschil zijn tussen een Ali of een dure. Wellicht ontloopt de capaciteit elkaar niet veel, maar zullen de dure minder transferverlies opleveren. Plus dat ze bij Ali wat minder aan kwaliteitscontrole doen en je de pech kunt hebben dat je een minder goede hebt.
Ja idd en adverteren met 5000 en dan 1750 leveren is daar ook niet vreemd 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:56:
[...]

Ja idd en adverteren met 5000 en dan 1750 leveren is daar ook niet vreemd 8)7
Off-topic: Ik kwam van de week nog een leuke tegen. Denk dat ik het las in Tips&Trucs-magazine: een externe SSD van Ali bleek bij open maken stiekem een behuizing te zijn met daarin 4 goedkope gekoppelde USB-sticks die net alsof deden dat ze samen 1 SSD waren 😂

Edit: het staat in de nieuwste editie van Computeridee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R8VSc0uNM8hMd8QmtfyJza8l7Xs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HqQoYF0Dtc6tnDJ2q7jESZLF.jpg?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door Dennisdn op 28-02-2021 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:11
Heb na de normale Wallet voor de 12 nu die van Moet ingebruikname. Kan zeggen dat is een aanrader!
Ook via Ali is deze te bestellen!

https://www.moft.us/pages...wallet-magsafe-compatible

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:45
Laatste tijd stoor ik me wel behoorlijk aan het throttlen bij de pro max bij bijv. spelletjes. Hij schroeft dan erg snel de maximale helderheid omlaag tot amper zichtbare niveaus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
WouterL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:45:
Laatste tijd stoor ik me wel behoorlijk aan het throttlen bij de pro max bij bijv. spelletjes. Hij schroeft dan erg snel de maximale helderheid omlaag tot amper zichtbare niveaus..
Huh? Deze snap ik niet.
Heb hier niets van gemerkt sinds launch day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Tartarus schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:57:
[...]

Huh? Deze snap ik niet.
Heb hier niets van gemerkt sinds launch day.
De schermhelderheid tijdens intensive applicaties houdt geen stand. De helderheid wordt dan flink omlaag geschroefd. Eigenlijk alleen een probleem tijdens veel omgevingslicht (zon) en zware applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
WouterL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:13:
[...]

De schermhelderheid tijdens intensive applicaties houdt geen stand. De helderheid wordt dan flink omlaag geschroefd. Eigenlijk alleen een probleem tijdens veel omgevingslicht (zon) en zware applicaties.
Helderheid wordt dan omlaag geschroefd om oververhitting van het toestel tegen te gaan.
Dus het werkt naar behoren.
Dit is geen bug maar een feature.

Heb ik vaak zat ervaren op mijn vorige iPhone, maar nog niet op mijn 12 Pro Max.

[ Voor 4% gewijzigd door Tartarus op 28-02-2021 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:27
Mijn 12 mini laad sinds vanochtend niet meer op, contact gehad met Apple en kan langs komen in Amsterdam van de week. Zal wel weer pech gehad hebben dat ik een defect toestel tref.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roy Tollenaar schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:24:
Mijn 12 mini laad sinds vanochtend niet meer op, contact gehad met Apple en kan langs komen in Amsterdam van de week. Zal wel weer pech gehad hebben dat ik een defect toestel tref.
Heb je al geprobeerd een reset te doen(volume up kort, volume down kort en dan de power button ingedrukt houden tot het Apple logo verschijnt)?

Je zou ook kunnen proberen om hem aan iTunes/Finder te hangen, om te kijken of er nog leven in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Tartarus schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:24:
[...]

Helderheid wordt dan omlaag geschroefd om oververhitting van het toestel tegen te gaan.
Dus het werkt naar behoren.
Dit is geen bug maar een feature.

Heb ik vaak zat ervaren op mijn vorige iPhone, maar nog niet op mijn 12 Pro Max.
Ik zeg ook niet dat het een bug is, maar het valt me flink tegen hoe snel de telefoon throttled. Geen van al mijn vorige iPhones throttlede zo snel als de 12 pro Max.

[ Voor 7% gewijzigd door WouterL op 28-02-2021 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:27:
[...]

Heb je al geprobeerd een reset te doen(volume up kort, volume down kort en dan de power button ingedrukt houden tot het Apple logo verschijnt)?

Je zou ook kunnen proberen om hem aan iTunes/Finder te hangen, om te kijken of er nog leven in zit.
Heb alles geprobeerd, gereset op de laatste paar procent, meld niet meer aan op me MacBook, ook niet met een Windows laptop met iTunes. Dus het zal aan de oplaad chip liggen volgens de support van Apple (maar ik dacht zelf dat dit alleen kon geburen als je niet mfi accessoires gebruikte)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:52
WouterL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:29:
[...]

Ik zeg ook niet dat het een bug is, maar het valt me flink tegen hoe snel de telefoon throttled. Geen van al mijn vorige iPhones throttlede zo snel als de 12 pro Max.
Heb je weer een reden om voor de 100ste keer van telefoon te wisselen zoals je constant doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
elaho schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:40:
[...]

Heb je weer een reden om voor de 100ste keer van telefoon te wisselen zoals je constant doet!
Daar heb ik geen reden voor nodig hoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
WouterL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:46:
[...]

Daar heb ik geen reden voor nodig hoor :')
Mijn XS schroefde de helderheid ook terug wanneer hij te warm werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:26

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik speel best wat games op mijn iPhone 12 Pro Max, en zelfs bij de zwaarste games op Maximale helderheid heb ik nog niet gehad dat die het moeilijk vind of te warm wordt.

Waarschijnlijk voelt je iPhone al een verkoop aankomen :+

[ Voor 15% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 28-02-2021 17:12 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
WouterL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:29:
[...]

Dit gaat echter tegen elk logica in. De 12 Pro Max heeft een krachtiger CPU en GPU. Dus hij zou veel minder snel moeten throttlen zoals jij dat zo foutief verwoord.

Misschien moet je toch maar eens minder snel onder volle zonlicht gaan staan/zitten gamen in het vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Tartarus schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:14:
[...]

Dit gaat echter tegen elk logica in. De 12 Pro Max heeft een krachtiger CPU en GPU. Dus hij zou veel minder snel moeten throttlen zoals jij dat zo foutief verwoord.

Misschien moet je toch maar eens minder snel onder volle zonlicht gaan staan/zitten gamen in het vervolg.
Volgens mij weet je niet eens wat het betekent, want ik verwoord het prima. Wanneer ik het heb over throttlen heb ik het over oververhitting waardoor de CPU/GPU terugclocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
WouterL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:25:

Volgens mij weet je niet eens wat het betekent, want ik verwoord het prima. Wanneer ik het heb over throttlen heb ik het over oververhitting waardoor de CPU/GPU terugclocked.
Jouw woorden waren letterlijk:
WouterL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:45:
en
WouterL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:13:
[...]

Throttlen slaat op het terugschroeven van CPU en GPU snelheid. Deze noem je pas in je allerlaatste post hier.

Goed, dit is geen discussie die het waard is om door te zetten. You do you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Tartarus schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:28:
[...]

Jouw woorden waren letterlijk:

[...]

en

[...]

Throttlen slaat op het terugschroeven van CPU en GPU snelheid. Deze noem je pas in je allerlaatste post hier.

Goed, dit is geen discussie die het waard is om door te zetten. You do you.
De helderheid van het scherm verlagen is namelijk een logisch gevolg van de thermal throttling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds donderdag in het bezit van de iPhone 12 Mini en ik had niet verwacht dat dit mij zo zou bevallen. Normaal kies ik voor de grote iPhones, maar besloot deze keer om juist voor een kleinere te gaan. De iPhone is heerlijk licht en batterijduur is voor mij prima. Schermformaat is even wennen aangezien ik veel video’s bekijk, maar is tot nu toe prima te doen. Ben alleen wel benieuwd hoe de batterij zal zijn na een paar maanden. Mocht dit minder worden kan ik er altijd nog een powerbank voor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:42
Na lang twijfelen tussen een Samsung Fold2 en een IPhone uiteindelijk toch voor een Fold2 gegaan maar na 3 weken klungelen met dat smalle scherm aan de voorkant snel verkocht en gisteren een IPhone 12 besteld.

Ben benieuwd hoe dit mij gaat bevallen, mijn laatste IPhone was een X😁.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
schumi1986 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:37:
@schumi1986 Zoveel verschillen een X en een 12 niet van elkaar. Het grotere formaat kan een dingetje zijn, maar in vergelijking met een Fold2 is hij weer mini. :P Ik ben zelf van een XS naar een 12PM gegaan, maar soms mis ik het kleinere formaat. Wel vind ik het prettig dat de accu het een stuk langer uithoudt, want ik gebruik mijn iPhone veel.

[ Voor 23% gewijzigd door syltheboy op 01-03-2021 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
syltheboy schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:59:
[...]

@schumi1986 Zoveel verschillen een X en een 12 niet van elkaar. Het grotere formaat kan een dingetje zijn, maar in vergelijking met een Fold2 is hij weer mini. :P Ik ben zelf van een XS naar een 12PM gegaan, maar soms mis ik het kleinere formaat. Wel vind ik het prettig dat de accu het een stuk langer uithoudt, want ik gebruik mijn iPhone veel.
Ik heb na de X een Huawei P30 pro gekocht en tot nu in gebruik. Een IPhone 12 is een stukje kleiner dus dat gaat zeker bevallen. Was nog aan het twijfelen om de mini te pakken maar de Huawei p30 pro heeft zo'n bizar goede accuduur dat de kleine accu van de mini misschien gaat tegen vallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 10:01
schumi1986 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:37:
Na lang twijfelen tussen een Samsung Fold2 en een IPhone uiteindelijk toch voor een Fold2 gegaan maar na 3 weken klungelen met dat smalle scherm aan de voorkant snel verkocht en gisteren een IPhone 12 besteld.

Veel plezier met je iPhone 12, ik heb ook de 12 en ben er zeer blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:17
Na jaren gebruik van een iPhone 6, dit weekend eindelijk overgestapt naar een 12 Pro Graphite. Heerlijk toestel, maar moet nog wel wat wennen aan het zwaardere gewicht. Meteen out of the box een Spigen EZ fit protector erop gezet (het aanbrengen van een screen protector was nog nooit zo simpel!) en een Apple leren hoesje (bruin) er omheen en die bevalt ook er goed. Ik kan er weer ‘even’ tegen! :*)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
Roy Tollenaar schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:24:
Vandaag een tegenvaller, vanochtend in Amsterdam geweest (wordt je blijkbaar niet geholpen als je een beta versie hebt) na veel gedoe hebben ze hem toch onderzocht. Na een uur kon ik terug komen, toen werd er gezegd dat hij niet zou opladen door de beta, dit lijkt mij vreemd aangezien ik hem aan mijn MacBook of pc moet verbinden om te downgraden naar een officiële release (maar dat kan dus niet). Toen ik net thuis kwam wou ik hem opladen en tot mijn verbazing werkt dit nog niet 😡, nou dan maar eens met de MacBook verbinden gebeurd ook niks en het zelfde bij een Windows pc. Morgen voor de 2e keer naar de Genius Bar en dan mogen ze even laten zien dat hij echt oplaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roy Tollenaar schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:23:
[...]

Vandaag een tegenvaller, vanochtend in Amsterdam geweest (wordt je blijkbaar niet geholpen als je een beta versie hebt) na veel gedoe hebben ze hem toch onderzocht. Na een uur kon ik terug komen, toen werd er gezegd dat hij niet zou opladen door de beta, dit lijkt mij vreemd aangezien ik hem aan mijn MacBook of pc moet verbinden om te downgraden naar een officiële release (maar dat kan dus niet). Toen ik net thuis kwam wou ik hem opladen en tot mijn verbazing werkt dit nog niet 😡, nou dan maar eens met de MacBook verbinden gebeurd ook niks en het zelfde bij een Windows pc. Morgen voor de 2e keer naar de Genius Bar en dan mogen ze even laten zien dat hij echt oplaad!
Klonk mij vreemd in de oren en heb even gegoogeld. Op Reddit een topic dat ze je inderdaad niet hoeven te helpen bij een beta. (Hun uitleesapparaten werken daar niet op) https://www.reddit.com/r/...um=&utm_content=post_body

Maar in jouw geval zou je dan uiteindelijk een bricked phone hebben zonder dat het aan de beta ligt (anders was dat al een bekend issue geweest). En ook als het wél aan de beta ligt…. Ok, dat betas software issues kunnen geven weten we en dat risico nemen we. Maar een bricked phone? Dat kan nooit de bedoeling zijn. Een nieuwsbericht daarover zou wereldwijd nogal wat betekenen voor hun betaprogramma…

Hopelijk heb je een medewerker getroffen die dat nog niet begreep en heb je morgen meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
Dennisdn schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:33:
[...]

Klonk mij vreemd in de oren en heb even gegoogeld. Op Reddit een topic dat ze je inderdaad niet hoeven te helpen bij een beta. (Hun uitleesapparaten werken daar niet op) https://www.reddit.com/r/...um=&utm_content=post_body

Maar in jouw geval zou je dan uiteindelijk een bricked phone hebben zonder dat het aan de beta ligt (anders was dat al een bekend issue geweest). En ook als het wél aan de beta ligt…. Ok, dat betas software issues kunnen geven weten we en dat risico nemen we. Maar een bricked phone? Dat kan nooit de bedoeling zijn. Een nieuwsbericht daarover zou wereldwijd nogal wat betekenen voor hun betaprogramma…

Hopelijk heb je een medewerker getroffen die dat nog niet begreep en heb je morgen meer geluk.
Ja hoop het ook (had de beta juist geïnstalleerd in de hoop dat het een software probleem zou zijn) had het probleem ook op 14.4. Maar wel vreemd dat hun de beta dan niet hebben verwijderd, zal hun ook wel niet gelukt zijn om hem aan een Mac te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roy Tollenaar schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:53:
[...]

Ja hoop het ook (had de beta juist geïnstalleerd in de hoop dat het een software probleem zou zijn) had het probleem ook op 14.4. Maar wel vreemd dat hun de beta dan niet hebben verwijderd, zal hun ook wel niet gelukt zijn om hem aan een Mac te koppelen.
Ze zullen toch iets moeten. In het ergste geval ter reparatie innemen. Bij een beta vervalt toch niet de garantie?

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 02-03-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
Dennisdn schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 17:02:
[...]

Ze zullen toch iets moeten. Bij een beta vervalt toch niet de garantie?
Nee zover ik weet niet en dat lijkt me ook vreemd. Als ze moeilijk blijven doen kijk ik wel naar Apple care die kan ik tot 14 april afsluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29
Na een paar maandjes toch van de Mini naar de Pro gegaan. Toch meer gebruik gaan maken van de iPhone dan gepland en dan is de Mini toch net te weinig qua scherm / batterij.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@SgtElPotato Je doet langer met een toestel dan @WouterL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• danjan2411
Woutertje heeft zijn telefoon alweer op vraag en aanbod staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
danjan2411 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:52:
[...]

Woutertje heeft zijn telefoon alweer op vraag en aanbod staan
Ja, 3 weken geleden ook al. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ja sommige noemen het een verslaving, ik noem het een hobby :+

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
SgtElPotato schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:56:
[...]

Ach ja, ik vind het al heel wat dat je het een paar maanden hebt aangekeken. ;) Kleiner is niet per se fijner voor sommigen. Zelf heb ik de Pro Max, maar een slag kleiner (de Pro) was ook prima geweest. Ik heb er echter geen spijt van, maar mijn broekzak wel. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

SgtElPotato schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:56:
[...]

Das precies wat alle verslaafde mensen zeggen ;)
syltheboy schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:49:
[...]

Ach ja, ik vind het al heel wat dat je het een paar maanden hebt aangekeken. ;) Kleiner is niet per se fijner voor sommigen. Zelf heb ik de Pro Max, maar een slag kleiner (de Pro) was ook prima geweest. Ik heb er echter geen spijt van, maar mijn broekzak wel. :9
Ik draag veel cargo broeken, die denken; Kom maar op.
Ik snap dat 1 hand geneuzel nooit met telefoon gebruik. Wat moet je dan zogenaamd met je andere hand doen? Autorijden? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Mother_Goozz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:27:
[...]

Ik snap dat 1 hand geneuzel nooit met telefoon gebruik. Wat moet je dan zogenaamd met je andere hand doen? Autorijden? :+
Dit dus....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/stpmdEUfwIqlDvSRIiZFv9FhrvQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/exGbtqNws4leIpaKlQckj8Z7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:27:
[...]

[...]

ken genoeg scenario's waarin mijn 12 Mini erg goed van pas komt.
O.a. tijdens fietsen, hardlopen, op werk (heb nogal eens van alles in mijn hand....dus andere hand eenvoudig zonder capriolen de iPhone te gebruiken) , tijdens varen in de zomer, overige out-and-about etc etc etc...

Maar nee, niet tijdens auto rijden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@_Bailey_ Daarom heeft Apple ook meerdere formaten uitgebracht, dus is er voor elk wat wils. De een vindt dit fijn, de ander vindt dat fijn. T/m de 5S had je geen keus, nu kun je uit 4 formaten kiezen. Aan elk formaat zitten voor- en nadelen.

[ Voor 21% gewijzigd door syltheboy op 03-03-2021 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
syltheboy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:46:
Daarom heeft Apple ook meerdere formaten uitgebracht, dus is er voor elk wat wils.
Nou... Wat ik nog heel erg mis in het Apple-landschap is de combinatie. Het liefst zou ik m'n mini pakken als ik buiten op pad ga, maar in andere gevallen had ik weer liever de 12Pro in mn handen gehad.

Natuurlijk ligt het ook aan de SIMtechnieken etc, maar het liefst zou ik smorgens gewoon kiezen welke iPhone het beste bij de dag past. Net zoals ik het ene moment op de bank de iPad mini pak om het nieuws snel door te scrollen, maar echt de geaboneerde krant lezen doe ik weer op de grotere Air.

[ Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 03-03-2021 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@Dennisdn Ik ben het met je eens, de mini lijkt me voor bepaalde dingen ook prettiger. Bellen bijvoorbeeld, maar je stopt hem ook makkelijker weg. Zelf zou ik niet snel een 2e iPhone kopen voor erbij. Al lijkt het me ideaal met uitgaan.

[ Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 03-03-2021 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
syltheboy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:07:
@Dennisdn Ik ben het met je eens, de mini lijkt me voor bepaalde dingen ook prettiger. Bellen bijvoorbeeld, maar je stopt hem ook makkelijker weg. Zelf zou ik niet snel een 2e iPhone kopen voor erbij. Al lijkt het me ideaal met uitgaan.
Tegelijk kopen zou inderdaad te gek worden. Maar in mijn voorbeeld van de iPad zat er een paar jaar tussen de aankopen maar passen ze de komende jaren prima naast elkaar.

En uiteindelijk deed ik het vaak al. Naar festivals nam ik altijd een oudere telefoon mee. Maar dan zit je steeds met simwisselen, whatsapp activeren, gesprekken die niet samengevoegd worden etc. Volgens mij zou het technisch best moeten kunnen nu met virtuele simkaarten.

[ Voor 20% gewijzigd door Dennisdn op 03-03-2021 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
Roy Tollenaar schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:23:
[...]

Het lijkt er op dat ze nu dan toch iets gaan doen, heb gister niet eens deze mail ontvangen. Kan over anderhalf uur mijn 12 mini (die dan hopelijk wel is gerepareerd) ophalen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b5fYJx7YtmRsyk78PcwmZib5Jdo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HmluStKtkwqwg0wsehClK1QB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:29
Ben benieuwd wat daar uit komt..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
pixels66 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:23:
Ben benieuwd wat daar uit komt..
Het moederbord bleek defect, het kwam dus niet door de beta software. Heb nu een heel nieuw toestel ontvangen, dit is toch wel netjes van ze. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UqyicLj4iAHGamQuqwrX3bJBvAs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k2xw0NQTgsNTPGNjS322OZjb.jpg?f=fotoalbum_large
(Zal maar even de goede foto toevoegen)

[ Voor 16% gewijzigd door Roy Tollenaar op 03-03-2021 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
346 euro???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:57
Btw, het beta verhaal is vrij logisch: Ze kunnen de hardware nog niet uitlezen met hun diag tools. Die werken simpel alleen voor de huidige stable (en vorige) releases.

Zelfs als je een scherm laat vervangen doen ze dit niet als je een beta draait. Is altijd zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 08:06

Aiii

何これ

Waarom staat op de beta website dan dat je garantie niet vervalt als je een beta versie installeert? Als je vervolgens geen garantie kunt krijgen omdat een diagnose tool niet zou werken? Nee, dat lijkt mij een vreemd verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Aiii schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:01:
Waarom staat op de beta website dan dat je garantie niet vervalt als je een beta versie installeert? Als je vervolgens geen garantie kunt krijgen omdat een diagnose tool niet zou werken? Nee, dat lijkt mij een vreemd verhaal.
Er is toch gewoon garantie uitgekeerd hierboven? De kosten staan uitgeschreven, maar de klant hoeft niks te betalen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
ex87 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:31:
Btw, het beta verhaal is vrij logisch: Ze kunnen de hardware nog niet uitlezen met hun diag tools. Die werken simpel alleen voor de huidige stable (en vorige) releases.

Zelfs als je een scherm laat vervangen doen ze dit niet als je een beta draait. Is altijd zo geweest.
Ik heb er anders geen last van gehad en heb al meerdere malen een accu of een scherm laten vervangen met beta er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Aiii schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:01:
Je garantie vervalt ook niet, ze kunnen bepaalde stappen gewoon niet uitvoeren op de beta en vragen je dan ook om eerst naar een stable terug te gaan, of ze doen het voor je. Zie ook: https://www.reddit.com/r/...os_14_beta_to_the_genius/
Tartarus schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:17:
[...]

Ik heb er anders geen last van gehad en heb al meerdere malen een accu of een scherm laten vervangen met beta er op.
Fijn voor je dat ze een uitzondering hebben gemaakt, de policy van de Genius Bar lead is = beta we zetten je terug of sturen je weg. Uiteraard kan een Apple medewerker zich niet aan de policy houden maar zover ik weet is deze policy echt al minimaal 5 jaar van kracht.

Zie ook: https://www.reddit.com/r/...ated_to_provide_you_with/

[ Voor 4% gewijzigd door ex87 op 03-03-2021 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ex87 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:36:
[...]

Je garantie vervalt ook niet, ze kunnen bepaalde stappen gewoon niet uitvoeren op de beta en vragen je dan ook om eerst naar een stable terug te gaan, of ze doen het voor je.
Volgens mij ging het er juist om dat ie niet terug naar de stable kon omdat de aansluiting het niet meer deed. Dan zou je dus een bricked phone hebben en dat gaat wel wat verder dan een beta-softwareprobleempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Dennisdn schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:42:
[...]

Volgens mij ging het er juist om dat ie niet terug naar de stable kon omdat de aansluiting het niet meer deed. Dan zou je dus een bricked phone hebben en dat gaat wel wat verder dan een beta-softwareprobleempje.
Precies, en dat is dus een beetje het risico van beta's draaien. Je kan met een beta in principe gewoon je telefoon slopen en er kleeft dus altijd een risico aan. Dan krijg je dus zo'n situatie als @Roy Tollenaar had en word het een beetje een discussie of het door de beta kwam of (zoals in Roy's geval) een hardware probleem. Dat kunnen ze dan niet goed uitlezen en de genius mensen mogen je dan (helaas) gewoon weigeren.

Staat ook zo in de beta voorwaarden, Apple levert geen support op de beta versies en dan word het bewijzen van een hardware probleem dus een vervelend iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
ex87 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:44:
[...]

Precies, en dat is dus een beetje het risico van beta's draaien. Je kan met een beta in principe gewoon je telefoon slopen en er kleeft dus altijd een risico aan. Dan krijg je dus zo'n situatie als @Roy Tollenaar had en word het een beetje een discussie of het door de beta kwam of (zoals in Roy's geval) een hardware probleem. Dat kunnen ze dan niet goed uitlezen en de genius mensen mogen je dan (helaas) gewoon weigeren.

Staat ook zo in de beta voorwaarden, Apple levert geen support op de beta versies en dan word het bewijzen van een hardware probleem dus een vervelend iets.
Ik gebruik eigenlijk nooit bèta’s. Maar ga het nu al helemaal nooit meer op mijn main iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ex87 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:44:
[...]

Natuurlijk staat het in de voorwaarde omdat ze geen zin hebben dat iedereen met betafouten naar de balie komt. Maar in een beta-hardware loop terecht komen is wat anders. En beta of niet, praktisch is hij dan gewoon stuk. Nergens staat dat de garantie vervalt bij beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roy Tollenaar schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:55:
[...]

Ik gebruik eigenlijk nooit bèta’s. Maar ga het nu al helemaal nooit meer op mijn main iPhone.
Nouja, op zich is het echt geen kan-gebeuren-beta-probleem hoor. Dat zou überhaupt het hele betaprogramma onderuit halen en doet niemand het meer.

De echte bèta’s zijn denk ik meer voor developers bedoeld, maar public bèta’s kan je over het algemeen probleemloos installeren. Hooguit dat bank-apps het even niet doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
Dennisdn schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:08:
[...]

Nouja, op zich is het echt geen kan-gebeuren-beta-probleem hoor. Dat zou überhaupt het hele betaprogramma onderuit halen en doet niemand het meer.

De echte bèta’s zijn denk ik meer voor developers bedoeld, maar public bèta’s kan je over het algemeen probleemloos installeren. Hooguit dat bank-apps het even niet doen ofzo.
Heb altijd mijn oudere Xr nog liggen voor bèta’s (ga ik met iOS 15 ook zeker even proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Dennisdn schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:01:
[...]

Natuurlijk staat het in de voorwaarde omdat ze geen zin hebben dat iedereen met betafouten naar de balie komt. Maar in een beta-hardware loop terecht komen is wat anders. En beta of niet, praktisch is hij dan gewoon stuk. Nergens staat dat de garantie vervalt bij beta.
Je hebt ook gewoon gelijk, behalve als er dus in de voorwaarde staat (en dat staat er) dat Apple support geen support levert op de beta. Bij een iPhone is de software/hardware allebei van Apple en, behandelen ze dus je garantie geval op dezelfde manier ze kijken naar zowel de hardware als de software.

Als je software op een versie draait die ze daar niet hoeven te supporten dan loop je dus gewoon de kans dat ze je weg sturen en niet helpen want, we kunnen de iPhone momenteel niet uitlezen.

In het geval van Roy had hij de pech kunnen hebben dat hij op de stable had moeten wachten -> updaten -> en dan weer terug.

Dat is dus het risico wat je zelf neemt door een beta te draaien.

Je kan het er niet mee eens zijn (ik vind het ook dom) maar de praktijk werkt echt zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/yx4vZTbW/IMG-0001.jpg

Helemaal in mijn sas met die Belkin Magsafe oplader. Topaankoop van de week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Heb mijn IPhone 12 nu een aantal dagen in gebruik wat een geweldig toestel :)..

Heb wel een issue? Met mijn onderste volumeknop die voelt wat mushy terwijl de andere 2 knoppen gewoon klikken. Het irriteert mij niet zo erg om daarvoor het toestel terug te sturen maar maak mij zorgen of dit op de lange termijn geen problemen gaat opleveren. Heb op internet wat rond gezocht en kom verschillende berichten tegen over het verschil in knoppen. Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 08:04
Ik heb zelf sinds vorige zaterdag een iPhone 12. Het is mijn eerste iPhone en heb er mijn Galaxy S20 voor ingeruild. Er zijn vele dingen die ik goed vind maar er zijn er toch ook een paar waar ik het moeilijk mee heb. Het scrollen bij Facebook is gewoon zo slecht dat ik er bijna hoofdpijn van krijg. Heb ik iets verkeerd ingesteld of is dit gewoon eigen aan een 60hz scherm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 17-09 07:30
schumi1986 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 07:50:

Heb wel een issue? Met mijn onderste volumeknop die voelt wat mushy terwijl de andere 2 knoppen gewoon klikken. Het irriteert mij niet zo erg om daarvoor het toestel terug te sturen maar maak mij zorgen of dit op de lange termijn geen problemen gaat opleveren. Heb op internet wat rond gezocht en kom verschillende berichten tegen over het verschil in knoppen. Hebben jullie dit ook?
Ik had dit met mijn powerbutton op mij iPhone X. Achteraf toch spijt gehad dat ik het niet het aangegeven. Ik leerde er mee leven, maar eigenlijk hoort het gewoon niet. Vooral de powerknop werd irritant toen na de uitrol van Apple Pay. Die faalde regelmatig icm een hoesje

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:11
FrE911 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:06:
Ik heb zelf sinds vorige zaterdag een iPhone 12. Het is mijn eerste iPhone en heb er mijn Galaxy S20 voor ingeruild. Er zijn vele dingen die ik goed vind maar er zijn er toch ook een paar waar ik het moeilijk mee heb. Het scrollen bij Facebook is gewoon zo slecht dat ik er bijna hoofdpijn van krijg. Heb ik iets verkeerd ingesteld of is dit gewoon eigen aan een 60hz scherm?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit in ios 14.5 opgelost is.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexke1988
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 14:54

alexke1988

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat halen jullie van baterijduur met de pro max?

Ik haal zelf altijd makkelijk 2 dagen en 3 dagen is ook niet moeilijk.
Heb mijn telefoon het laatste dinsdag ochtend opgeladen en heb vandaag donderdag middag nog steeds 30% over.

Een gigantisch contrast tegenover mijn 6S plus die met moeite een dag meeging.

i7 5960X - Rampage V Extr. - 16GB Quad DDR4 2800 Corsair LPX - MSI 980GTX Ti - AX1200i - Obsidian 650D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik haal maximaal 2 dagen, maar meestal zit ik aan de eind van de 1e dag al onder de 50% en dan laad ik hem wel gewoon op. Als ik mijn telefoon amper zou gebruiken dan denk ik dat ik ook wel 3 dagen zou halen.

[ Voor 28% gewijzigd door syltheboy op 04-03-2021 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 17:28
syltheboy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:58:
Ik haal maximaal 2 dagen, maar meestal zit ik aan de eind van de 1e dag al onder de 50% en dan laad ik hem wel gewoon op. Als ik mijn telefoon amper zou gebruiken dan denk ik dat ik ook wel 3 dagen zou halen.
2 dagen red ik onder normaal gebruik ook ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@Albert020 Ja, ik ook. Als ik hem wat intensiever gebruik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Roy Tollenaar schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:36:
[...]

Het moederbord bleek defect, het kwam dus niet door de beta software. Heb nu een heel nieuw toestel ontvangen, dit is toch wel netjes van ze. [Afbeelding]
(Zal maar even de goede foto toevoegen)
Wow Netjes Apple!👌😎👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Yzord schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 01:17:
[Afbeelding]

Helemaal in mijn sas met die Belkin Magsafe oplader. Topaankoop van de week
Misschien ga ik die kleinere (2 in 1) wel kopen, maar 100 euro vind ik wel veel geld. Je krijgt er echter wel een adapter bij. Ik heb ook geen AirPods en ik ben ze ook niet van plan te kopen.

Mijn 12 Pro Max laad ik nu gewoon draadloos via een normale QI-charger van Satechi icm een originele 5W iPhone-lader. Hij heeft alleen zo’n fel blauw lampje en hij ligt er niet helemaal plat op door de grote camera-bump.

Hij laadt verder wel goed op, maar ik moet mijn telefoon er wel netjes op positioneren.

[ Voor 4% gewijzigd door syltheboy op 04-03-2021 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

syltheboy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 14:46:
[...]

Misschien ga ik die kleinere (2 in 1) wel kopen, maar 100 euro vind ik wel veel geld. Je krijgt er echter wel een adapter bij. Ik heb ook geen AirPods en ik ben ze ook niet van plan te kopen.

Mijn 12 Pro Max laad ik nu gewoon draadloos via een normale QI-charger van Satechi icm een originele 5W iPhone-lader. Hij heeft alleen zo’n fel blauw lampje en hij ligt er niet helemaal plat op door de grote camera-bump.

Hij laadt verder wel goed op, maar ik moet mijn telefoon er wel netjes op positioneren.
Ik had al een Qi lader, maar dit is wel waar voor je geld hoor. Het is zo gemakkelijk. Ik heb hem op mijn bureau staan en Facetimen, youtube kijken..het is zo makkelijk nu. En ik heb dan wel Airpods dus daar ben ik ook superblij mee. De Magsafe is ook super smooth, dus als je twijfelt en je hebt het geld er voor dan moet je het zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

alexke1988 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:38:
Wat halen jullie van baterijduur met de pro max?
2 dagen zeker, maar nu met de jailbreak iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Alekz87 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:42:
[...]

Ik had dit met mijn powerbutton op mij iPhone X. Achteraf toch spijt gehad dat ik het niet het aangegeven. Ik leerde er mee leven, maar eigenlijk hoort het gewoon niet. Vooral de powerknop werd irritant toen na de uitrol van Apple Pay. Die faalde regelmatig icm een hoesje
Dat die knop uiteindelijk gaat falen is idd mijn grootste angst. Ik was toch al van plan om Apple care te kopen dus mocht ik er mij in de toekomst aan gaat irriteren of de knop gaan falen dan vraag ik om een express replacement. Zo hoef ik nu niet zonder toestel te zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
schumi1986 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 07:50:

Ik heb ook de 12 en bij mij voelen de volumetoetsen beide hetzelfde aan. Ik zou hem retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
FrE911 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:06:
Het scrollen in de Facebook app gaat bij mij vloeiend, waar krijg je precies hoofdpijn van? De s20 heeft wel een 120Hz scherm, waarschijnlijk ben je daaraan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 06:34
Nu enige tijd overgestapt van Android naar de 12 mini, heel erg blij mee. Echter mis ik wel 1 ding en kan ‘t niet vinden...

Op Android kon ik bv de mail wissen vanuit de melding op het scherm ipv deze eerst te moeten openen en dan wissen. Kan dit bij Ios niet of wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
Exterminator schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 02:22:
Nu enige tijd overgestapt van Android naar de 12 mini, heel erg blij mee. Echter mis ik wel 1 ding en kan ‘t niet vinden...

Op Android kon ik bv de mail wissen vanuit de melding op het scherm ipv deze eerst te moeten openen en dan wissen. Kan dit bij Ios niet of wel?
Ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar als je in het berichtencentrum lang op de melding drukt (3D- of Haptic Touch) dan krijg je een sneak preview van de mail, maar ook een optie om de mail naar de prullenmand te verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Of naar links swipen en direct op wissen drukken.

Edit: besef me dat je dan alleen de notificatie wist. Dus zoals hierboven gezegd, ingedrukt houden, dan krijg je de weggooi functie.

[ Voor 58% gewijzigd door pixels66 op 05-03-2021 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
rclahsen schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 07:42:
[...]

Ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar als je in het berichtencentrum lang op de melding drukt (3D- of Haptic Touch) dan krijg je een sneak preview van de mail, maar ook een optie om de mail naar de prullenmand te verplaatsen.
Ik krijg dan alleen de optie beantwoorden of markeren als gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Exterminator schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:30:
[...]

Ik krijg dan alleen de optie beantwoorden of markeren als gelezen?
Afhankelijk van de app? Gmail heeft deze optie er wel in zitten, maar ProtonMail app weer niet. De standaard mail app gebruik ik niet, dus geen idee of die dat wel heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exterminator
NinjaKiwiNL schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:47:
[...]

Afhankelijk van de app? Gmail heeft deze optie er wel in zitten, maar ProtonMail app weer niet. De standaard mail app gebruik ik niet, dus geen idee of die dat wel heeft.
Heb t gevonden, bij snelle acties voor de app kan je de opties wijzigen voor ingedrukt houden. Staat er nu wel bij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Had de iPhone 12 mini blauw gekocht, gister geleverd gekregen. Screen protector en transparant hoesje waren vertraagd en kwamen vandaag aan. Vanmiddag iPhone uitgepakt en met de vochtige doekjes aan de slag voor de screen protector. Ik ben nog niet onderaan het scherm of ik zie een hele dunne kras zitten. Dacht dat het eerst een haartje was maar toch echt een kras. Bijna van links tot rechts :(

Doos was niet beschadigd dus via Amazon (NL) via de chat een ruil moeten aanvragen. Die was gelukkig snel geregeld, de nieuwe wordt als het goed is maandag bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
KleinDraakje schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 19:32:
Had de iPhone 12 mini blauw gekocht, gister geleverd gekregen. Screen protector en transparant hoesje waren vertraagd en kwamen vandaag aan. Vanmiddag iPhone uitgepakt en met de vochtige doekjes aan de slag voor de screen protector. Ik ben nog niet onderaan het scherm of ik zie een hele dunne kras zitten. Dacht dat het eerst een haartje was maar toch echt een kras. Bijna van links tot rechts :(

Doos was niet beschadigd dus via Amazon (NL) via de chat een ruil moeten aanvragen. Die was gelukkig snel geregeld, de nieuwe wordt als het goed is maandag bezorgd :)
Balen!
Ik heb het idee dat dit vaker naar voren komt sinds de 12 serie ☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Even een tip. De Belkin Superglass screenprotector voor de iPhone 12 mac pro is echt ruk. Mijn vrouw en ik hebben deze bij de Amac erop laten zetten en bij beiden pakken de uiterste zijkanten niet goed waardoor je een witte rand ziet zitten. irriteer me er mateloos aan voor dat geld. Heb al een vervolgafspraak staan, maar heb er een hard hoofd in dat het alsnog goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:23

Grin

Ride si sapis.

Ik gebruik diezelfde sreenprotecors al jaren @Yzord, sinds de release van de iPhone X. Geen enkel probleem mee en als je eens een maandagochtendmodelletje hebt dan plakken ze er zonder gezeur een nieuwe op.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:17
Yzord schreef op zondag 7 maart 2021 @ 19:29:
Even een tip. De Belkin Superglass screenprotector voor de iPhone 12 mac pro is echt ruk. Mijn vrouw en ik hebben deze bij de Amac erop laten zetten en bij beiden pakken de uiterste zijkanten niet goed waardoor je een witte rand ziet zitten. irriteer me er mateloos aan voor dat geld. Heb al een vervolgafspraak staan, maar heb er een hard hoofd in dat het alsnog goed komt.
Mocht het niet goed komen...Ik kan je de Spigen EZ fit aanbevelen. Voor €12 krijg je 2 screen protectors en ze zijn super makkelijk zelf aan te brengen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o04_s00?ie=UTF8&psc=1 hier ook zeer goede ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:26
Same. Heb deze ook en zitten perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Grin schreef op zondag 7 maart 2021 @ 19:43:
Ik gebruik diezelfde sreenprotecors al jaren @Yzord, sinds de release van de iPhone X. Geen enkel probleem mee en als je eens een maandagochtendmodelletje hebt dan plakken ze er zonder gezeur een nieuwe op.
Ik gebruik ze ook al jaren van Amac, maar dit jaar is het gewoon ruk. Het is bij beide toestellen, dus voor mijn gevoel ligt het aan het glas zelf..maar ik ga er mee terug dus zal wel goedkomen.

Wat ik wel irri vind is dat de protector te klein lijkt voor de pro max. Ze hadden hem net iets wijder mogen maken vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
KleinDraakje schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 19:32:

Ik heb dit ook gehad met de 12 pro Max. Omdat ik via via heb gekocht op v&a was een inruil niet mogelijk. Een gloednieuw toestel met gebruikssporen, dat was wel zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:25

pdavie2311

Live life to the fullest..

WouterL schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:35:
[...]

Ik heb dit ook gehad met de 12 pro Max. Omdat ik via via heb gekocht op v&a was een inruil niet mogelijk. Een gloednieuw toestel met gebruikssporen, dat was wel zuur.
En je kocht hem hier op V&A als nieuw? Zonder gebruikerssporen?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
pdavie2311 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:08:
[...]

En je kocht hem hier op V&A als nieuw? Zonder gebruikerssporen?
Ja, echt compleet nieuw. Echt sealed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Van het een op het andere moment zijn op 20 stuks na al mijn contacten verdwenen... Staan enkele recente contacten in en een paar 8 jaar oude of zo maar de rest (200 stuks) niet meer.. staat niks meer in mijn Google Drive, niks meer in iCloud.

In iCloud een kopie van 2 maanden terug teruggezet maar daar staat exact hetzelfde in. Ik snap er helemaal niks van en zit een beetje met mijn handen in het haar.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kuusj schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:05:
Van het een op het andere moment zijn op 20 stuks na al mijn contacten verdwenen... Staan enkele recente contacten in en een paar 8 jaar oude of zo maar de rest (200 stuks) niet meer.. staat niks meer in mijn Google Drive, niks meer in iCloud.

In iCloud een kopie van 2 maanden terug teruggezet maar daar staat exact hetzelfde in. Ik snap er helemaal niks van en zit een beetje met mijn handen in het haar.
Kan het zijn dat de contacten in een Exchange-server waren opgeslagen? Daar is veel mee aan de hand laatste dagen. Ik herken het gedrag namelijk andersom. Soms verbaas ik mij over de gekste contacten in m’n lijst, maar dan heeft ie bij een software-update ofzo de Exchange-contacten weer aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enilrez
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-03-2021
Vraagje! Momenteel heb ik een Iphone 8plus en wil gaan upgraden naar een 12pro of 12 pro max. Ik ben bang dat de pro te klein is of de pro max te groot. Ook omdat laatst genoemde zwaarder blijkt te zijn dan 8plus. Iemand die ervaring heeft met deze upgrade en met mij de ervaring kan delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Enilrez schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:17:
Vraagje! Momenteel heb ik een Iphone 8plus en wil gaan upgraden naar een 12pro of 12 pro max. Ik ben bang dat de pro te klein is of de pro max te groot. Ook omdat laatst genoemde zwaarder blijkt te zijn dan 8plus. Iemand die ervaring heeft met deze upgrade en met mij de ervaring kan delen?
Dit is lastig want het hangt af van je persoonlijke wensen. Ik ben van een XR naar de 12 mini gegaan. Ik vond m simpelweg te groot en wil graag met 1 hand bedienen, liggend m’n telefoon omhoog kunnen houden tijdens lezen(lekker lui) en dergelijke. Dit is me fantastisch bevallen. Zo extreem klein is ie dan ook weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:52
Enilrez schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:17:
Ik ben van de xs naar de 12pro Max gegaan. Vind het grote scherm een verademing en het went erg snel, evenals het gewicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Cougar schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:25:
[...]

Ik ben van de xs naar de 12pro Max gegaan. Vind het grote scherm een verademing en het went erg snel, evenals het gewicht!
Hier dezelfde overstap gemaakt en ik ervaar hetzelfde. Als ik de XS van mijn moeder oppak dan merk ik wel dat het qua formaat en gewicht aardig scheelt. Hij lijkt zelfs compact, terwijl ik dat idee nooit had.

[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 08-03-2021 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Dennisdn schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:15:
[...]

Kan het zijn dat de contacten in een Exchange-server waren opgeslagen? Daar is veel mee aan de hand laatste dagen. Ik herken het gedrag namelijk andersom. Soms verbaas ik mij over de gekste contacten in m’n lijst, maar dan heeft ie bij een software-update ofzo de Exchange-contacten weer aangezet.
Als het goed is niet.. Ze zijn iig nergens meer te vinden in iCloud (ook niet oude backups). Goddank heb ik ook nog Google Drive ernaast lopen en daar stonden ze wel nog in een backup van gisteren.. Heel vreemd iig. Ik dacht misschien een compromised wachtwoord maar alles zit potdicht qua 2FA en dergelijke.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kuusj schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:38:
[...]

Als het goed is niet.. Ze zijn iig nergens meer te vinden in iCloud (ook niet oude backups). Goddank heb ik ook nog Google Drive ernaast lopen en daar stonden ze wel nog in een backup van gisteren.. Heel vreemd iig. Ik dacht misschien een compromised wachtwoord maar alles zit potdicht qua 2FA en dergelijke.
Juist daarom dacht ik aan Exchange. Want Exchange-contacten kun je niet kopieëren naar de iCloud of andere backups. Dus zodra de server om welke reden dan ook uitvalt zijn die contacten weg. Ik moest vorig jaar mijzelf 150 contact-sms’jes sturen om alle exchangecontacten in de iCloud te krijgen.
Pagina: 1 ... 61 ... 75 Laatste