Acties:
  • +1 Henk 'm!

• machlo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2023
evdakker schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:49:
[...]

Een goede bluetooth koptelefoon heeft meestal de mogelijkheid om equalizer-settings te wijzigen in hun eigen app. In elk geval Sony en Bose hebben die mogelijkheid. Maar misschien gebruik je geen bluetooth..
Het gaat in dit geval om het streamen vanaf een IPhone 8 naar eenvoudige oortjes (zonder app) en chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
CarolV schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:35:
Heerlijk die 12 Pro❤️😍❤️
Accu zit al op 53 % na volledig opgeladen te zijn gisteravond😂😎✌️ Dus wordt lekker gebruikt👌👍✌️
[Afbeelding]
...........en hij gaat weer retour belsimpel,apple logo flikkerd dan beeld zwart dan blijft apple logo staan en dan pas naar IOS pfffff ga ik niet mee sukkellen dus van de week gaat ie retour! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
machlo schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:30:
Hoi,
Ik ben op zoek naar een equalizer app die ook thirthparty muziekapps kan aanpassen. Maar ik zoek er een zonder abonnement. De eigen IPhone eq ken ik, maar die werkt alleen op de eigen music app....
Iemand tips?
Ik zou het even vragen in het iOS topic:
[iOS en iPadOS 14] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:26

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

CarolV schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:07:
[...]

...........en hij gaat weer retour belsimpel,apple logo flikkerd dan beeld zwart dan blijft apple logo staan en dan pas naar IOS pfffff ga ik niet mee sukkellen dus van de week gaat ie retour! :-(
Bij een reboot? Dit hebben meerdere mensen hier, waaronder ik, en ik zou echt niet weten waarom ik hem retour zou moeten doen als dit het enige is 😂

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:58
Een iPhone rebooten? Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:19

bonzz.netninja

Niente baffi

Nou ik heb nu iphones vanaf de 4 geloof ik en ze hadden allemaal wel eens iets raars waardoor een reboot nodig was. Scherm wat half in beeld stond, mega traag, apps die opeens niet meer wilden starten, etc

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 14:19
Mother_Goozz schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:32:
[...]

Bij een reboot? Dit hebben meerdere mensen hier, waaronder ik, en ik zou echt niet weten waarom ik hem retour zou moeten doen als dit het enige is 😂
ios 14.5 gaat dit fixen. Als je niet wilt wachten daarop; install ios 14.5b1 en dan weer terug naar ios 14.4 is ook een manier.

Edit: ook @CarolV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:26

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

roT- schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:27:
[...]

ios 14.5 gaat dit fixen. Als je niet wilt wachten daarop; install ios 14.5b1 en dan weer terug naar ios 14.4 is ook een manier.
Thanks! Maar ik stoor me er totaal niet aan, alles werkt (meestal) perfect. Ik reboot af en toe omdat het geluid raar doet bijvoorbeeld. Scherm uitzetten, of soms de eerste toetsaanslagen klinken 10x harder en daarna terug naar normaal. Een reboot lost dit voor langere tijd weer op :)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
Mother_Goozz schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:35:
[...]

Thanks! Maar ik stoor me er totaal niet aan, alles werkt (meestal) perfect. Ik reboot af en toe omdat het geluid raar doet bijvoorbeeld. Scherm uitzetten, of soms de eerste toetsaanslagen klinken 10x harder en daarna terug naar normaal. Een reboot lost dit voor langere tijd weer op :)
Ja goed. Het blijft natuurlijk een dure telefoon. Je mag verwachten dat dit soort issues niet bestaan. Of snel gefixt worden. Dat gebeurd gelukkig nu. Het vervelende alleen is dat er meldingen zijn van inbranders van het logo op het scherm. Dit omdat het logo zo fel knippert bij het booten. Omruilen van je iphone heeft weinig zin. Meeste telefoons met preinstalled ios 14.3 hebben dit euvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 22:10
Gisteren even het geluid vergeleken van de speakers van de 12 pro en mijn oudere samsung galaxy s9. Wat is dat geluid van die 12pro dan ontzettend slecht zegt. Mega schel eigenlijk t.o.v. de s9.

Best wel een tegenvaller.
Software van apple en de integratie van apps is dan wel weer een heerlijkheid. En dat is mij op dit moment wel meer waard.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
[...]

Ga hem toch omruilen en mocht het er dan nog zijn dan inderdaad wachten op 14.5 wellicht,will see;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 13:07
Momenteel heb ik een iPhone XS welke prima bevalt. Echter het scherm is gescheurd door een val en het originele hoesje is versleten :+

Twijfel tussen reparatie of upgrade naar 12 Mini of 12.
Destijds de XR geprobeerd en dit was voor mij een no-go..

Andere overstappers van XS naar 12 Mini gegaan die het aanbevelen of afraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
ro3lie schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:38:
Momenteel heb ik een iPhone XS welke prima bevalt. Echter het scherm is gescheurd door een val en het originele hoesje is versleten :+

Als je een XR te groot vindt is een normale 12 dat ook en zou ik voor een 12 mini gaan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CarolV schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:26:
[...]

Ga hem toch omruilen en mocht het er dan nog zijn dan inderdaad wachten op 14.5 wellicht,will see;)
Ik zou eerst de 14.5 public beta proberen. Het beta-profiel downloaden en installeren is letterlijk nog geen 10 klikjes werk. In nog geen minuut klaar. Daarna een software-update zoals je het altijd doet. Dat samen is heel erg veel minder moeite dan een heel omruilproces aangaan, waarbij alleen al het installeren veel meer werk is dan bovenstaande. Als dat niet werkt kan omruilen altijd nog. Het maakt voor hun niet uit of je hem inlevert met een beta erop.

[ Voor 14% gewijzigd door Dennisdn op 14-02-2021 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@ro3lie De 12 zit precies tussen de XR en de Xs in. De 12 Mini vindt je misschien te klein.

Zie hier voor een vergelijking:
https://www.phonearena.com/phones/size/Apple-iPhone-XR,Apple-iPhone-12,Apple-iPhone-XS/phones/10765,11417,10766

[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 14-02-2021 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
Gisteren ik ook nog. De nacht daarvoor meer dan 20 procent batterijverlies. Nu alles weer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHahnC5VrX3y27RvE4qzQmfq1ls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UNq6n1DB7bkkfZHAXNGcNTmE.jpg?f=fotoalbum_large DIRECT gebeurd er dus met het Apple logo;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
CarolV schreef op maandag 15 februari 2021 @ 17:02:
[...]

[Afbeelding] DIRECT gebeurd er dus met het Apple logo;)
Stuur jij daarvoor een iPhone retour afzender? Kan me voorstellen dat het vervelend is, maar het lijkt mij zeer software-gerelateerd.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:35
[...]
THE_BASE schreef op maandag 15 februari 2021 @ 17:07:
[...]
Stuur jij daarvoor een iPhone retour afzender? Kan me voorstellen dat het vervelend is, maar het lijkt mij zeer software-gerelateerd.
Nou inderdaad, volkomen onzinnig om daarvoor je toestel terug te sturen 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• roT-
[...]

Om vervolgens na een paar dagen ongemakkelijk wachten een nieuwe iphone 12 te krijgen met hetzelfde euvel.

:-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Italioboy
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 16:20
CarolV schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:07:
[...]

Maar serieus hoe vaak start je nou je iPhone op? Beetje onzinnige reden, hij start net zo snel op als enig ander enkel je logo'tje flikkert een beetje......

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• markmunnik
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-11-2024
[...]

Dit is in mijn ogen echt de ziekte van deze tijd: onnodige retouren! Het is een recht, maar wel een recht wat miljoenen keren wordt misbruikt. De wereld en het milieu worden er niet beter van zeg maar....

Acties:
  • +4 Henk 'm!
markmunnik schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:55:
[...]

Dit is in mijn ogen echt de ziekte van deze tijd: onnodige retouren! Het is een recht, maar wel een recht wat miljoenen keren wordt misbruikt. De wereld en het milieu worden er niet beter van zeg maar....
Het zegt ook veel over hoeveel tijd mensen over hebben….

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:23

Grin

Ride si sapis.

THE_BASE schreef op maandag 15 februari 2021 @ 17:07:
[...]

Ik kan me dat dus wat minder goed voorstellen, helemaal als je op GoT actief bent en bereid bent te luisteren naar adviezen hier. Leven en laten leven, prima hoor. Maar ik wordt wat kribbig van dit soort probleemmeldingen en terugstuur-gedrag. Ligt aan mij, i know/my bad. Ik ben niet perfect... ;)

Ik quote jou in deze post maar eigenlijk is dit niet aan jou gericht. Wederom: my bad. Ik wil me bewust niet richten tot de kern van deze (non)discussie.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Grin schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:47:
[...]

Ik kan me dat dus wat minder goed voorstellen, helemaal als je op GoT actief bent en bereid bent te luisteren naar adviezen hier. Leven en laten leven, prima hoor. Maar ik wordt wat kribbig van dit soort probleemmeldingen en terugstuur-gedrag. Ligt aan mij, i know/my bad. Ik ben niet perfect... ;)

Ik quote jou in deze post maar eigenlijk is dit niet aan jou gericht. Wederom: my bad. Ik wil me bewust niet richten tot de kern van deze (non)discussie.
Ach, het kan zijn dat de persoon in kwestie met ASS moet leven, dus daarover oordeel ik niet. Maar wat een ander ook zegt: terugsturen om dit soort redenen, gewoon niet doen.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
Vandaag voor het eerst echt een normale werkdag gebruikt gemaakt van mijn telefoon. Altijd andriod gebruikt vanaf htc wildfire tot aan de s21 ultra (met ongeveer alles er tussen in). Maar wat snoept navigatie een boel % van je accu is dit typisch apple item of heb ik gewoon niet de juiste app? of moet mijn batterij dusdanig kalibreren ? Vanmorgen met google maps (ja i know) 1 uur navigatie gebruikt ruim 14% batterij verbruikt terugweg op advies van een familie lid waze gebruikt en daar was het 12% verbruik. Vind het nogal fors voor een iphone 12 pro max. Met mijn huawei p30 pro navigeerde ik rustig 5/6 uur + normaal gebruik en dan met 50/60% thuis komen. Op een vergelijkbare dag als vandaag eigenlijk altijd 70%+. Iphone staat op 56%. Benieuwd of ik hier echt de hele dag (lees 23.00) ga halen... Ja ik was verwend om nooit geen opladers meer mee te nemen en nooit geen gezeur om percentages batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Practics schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:59:
Vandaag voor het eerst echt een normale werkdag gebruikt gemaakt van mijn telefoon. Altijd andriod gebruikt vanaf htc wildfire tot aan de s21 ultra (met ongeveer alles er tussen in). Maar wat snoept navigatie een boel % van je accu is dit typisch apple item of heb ik gewoon niet de juiste app? of moet mijn batterij dusdanig kalibreren ? Vanmorgen met google maps (ja i know) 1 uur navigatie gebruikt ruim 14% batterij verbruikt terugweg op advies van een familie lid waze gebruikt en daar was het 12% verbruik. Vind het nogal fors voor een iphone 12 pro max. Met mijn huawei p30 pro navigeerde ik rustig 5/6 uur + normaal gebruik en dan met 50/60% thuis komen. Op een vergelijkbare dag als vandaag eigenlijk altijd 70%+. Iphone staat op 56%. Benieuwd of ik hier echt de hele dag (lees 23.00) ga halen... Ja ik was verwend om nooit geen opladers meer mee te nemen en nooit geen gezeur om percentages batterij...
iPhones zijn als ze flink gebruikt worden (filmen/gamen/navigeren) altijd wat zwak qua accuduur, ze zijn in stand-by gebruik juist weer ijzersterk. Hangt dus van het gebruik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 17-09 19:24
CarolV schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:26:
[...]

Krijg je er weer eentje terug met exact hetzelfde probleem 8)7

Er wordt toch gezegd om gewoon even te wachten op iOS 14.5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
dkawa schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:10:
[...]

Krijg je er weer eentje terug met exact hetzelfde probleem 8)7

Er wordt toch gezegd om gewoon even te wachten op iOS 14.5 ;)
Hoor het wel van Belsimpel,ze zullen hem zelf ook wel effe opstarten om te kijken hoe of wat;)

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik ben de iPhone 7 van mijn vrouw aan het overzetten naar de nieuwe iPhone 12 mini. Telefoons naast elkaar, beide aan de lader en gaan.

De iPhone 12 mini vraagt om eerst IOS 14.4 te installeren. Dat doen we. Op de iPhone 7 staat nu 'wachten op software update' (van het nieuwe toestel). Op de iPhone 12 mini staat nu al ruim een half uur op 'installeren' met een mooie waaier ernaast. Dat vind ik vrij lang inmiddels. Kan ik de 12 mini straffeloos een keer uit- en aanzetten, of moet ik gewoon nog langer wachten?

Edit: n.a.v. posts op een ander forum, gewoon even uit- en aangezet. Het feest begint nu opnieuw, dus weer afwachten.

[ Voor 10% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-02-2021 19:02 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Great-BoBaFeTT
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-11-2021
Weet iemand de tweedehands waarde van een iPhone 12 Wit 256GB? Wil hem verkopen

• syltheboy
  • Niet online
Great-BoBaFeTT schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:18:
Weet iemand de tweedehands waarde van een iPhone 12 Wit 256GB? Wil hem verkopen
750 tot 800 euro afhankelijk van de staat.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik houd de vraagprijzen op tweakers hier altijd maar aan als handvat.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Vandaag de nieuwe IPhone 12 Pro ontvangen staat op 14.3 en start normaal op zonder flikkerend logo! Updated durf ik niet meer wacht wel op 14.5;):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:27
CarolV schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:03:
Vandaag de nieuwe IPhone 12 Pro ontvangen staat op 14.3 en start normaal op zonder flikkerend logo! Updated durf ik niet meer wacht wel op 14.5;):)
Wat maakt het dan uit als hij bij 14.4 wel weer een flikkerend logo geeft, dan weetje te minsten dat het een software probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Roy Tollenaar schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:34:
[...]

Wat maakt het dan uit als hij bij 14.4 wel weer een flikkerend logo geeft, dan weetje te minsten dat het een software probleem is.
Dat wel natuurlijk maar heb besloten op 14.5 te wachten;):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54rBSNmK-V5EeKXfdWMbcFiNfTg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Jt1qeOMuAqLfDqdFYvUgpQMk.png?f=fotoalbum_large.

Effe screenshotje👌👍😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Apple support gebeld want het Apple logo deed vanmiddag weer hetzelfde bij 14.3 moest van hun updaten naar 14.4 en dan opletten of hij buiten het logo issue nog andere symptonen vertoond en zoja dan retourneren

Heb hem dus geüpdated en logo doet het ook op 14.4 hetzelfde als op mijn vorige 12 pro dat 1 keer knipperen en dan beeld zwart dan weer Apple logo in beeld en dan naar iOS doorstarten! Hoor graag of meerdere dit hebben bij de 12 pro!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
CarolV schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:36:
Apple support gebeld want het Apple logo deed vanmiddag weer hetzelfde bij 14.3 moest van hun updaten naar 14.4 en dan opletten of hij buiten het logo issue nog andere symptonen vertoond en zoja dan retourneren

Heb hem dus geüpdated en logo doet het ook op 14.4 hetzelfde als op mijn vorige 12 pro dat 1 keer knipperen en dan beeld zwart dan weer Apple logo in beeld en dan naar iOS doorstarten! Hoor graag of meerdere dit hebben bij de 12 pro!
Ik heb zie deze vraag al een paar keer voorbij komen. Wat is nu het probleem? Gebeurt dit bij het aanzetten van je iPhone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03:01

Ik heb de 12 maar herken dit probleem niet, draai 14.5 beta 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 23:45

Wat een non-issue. Hoevaak doe je nou überhaupt een cold-reboot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
@CarolV Heb je nu een nieuwe iPhone omgeruild omdat hij bij het starten het logo knippert? Waarom is dat een probleem? En waarom zet je je iPhone uit? (en dus weer aan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Hulliee schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:44:
[...]

Ik heb zie deze vraag al een paar keer voorbij komen. Wat is nu het probleem? Gebeurt dit bij het aanzetten van je iPhone?
Klopt gebeurt bij het aanzetten van de iPhone;) Zoals ik het nu bemerk reageert de iPhone voor de rest normaal ;) mocht ie buiten het logo raar gaan doen moet ie terug Ivb met garantie ;):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
danjan2411 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:45:
[...]

Ik heb de 12 maar herken dit probleem niet, draai 14.5 beta 2
Mhhhh dan zou 14.5 wel de oplossing kunnen zijn;):).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Hulliee schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:00:
@CarolV Heb je nu een nieuwe iPhone omgeruild omdat hij bij het starten het logo knippert? Waarom is dat een probleem? En waarom zet je je iPhone uit? (en dus weer aan?)
Mijn vorige 12 pro klopt nu doet ie het op deze ook op 14.3 en 14.4 moest van Apple support updaten naar 14.4 heb ik gedaan en moest opletten of ie buiten het Apple logo issue normaal blijft doen zoniet moet ie terug vanwege garantie en reparatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
CarolV schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:09:
[...]

Mijn vorige 12 pro klopt nu doet ie het op deze ook op 14.3 en 14.4 moest van Apple support updaten naar 14.4 heb ik gedaan en moest opletten of ie buiten het Apple logo issue normaal blijft doen zoniet moet ie terug vanwege garantie en reparatie ;)
.

Het aan het uitzetten deed ik om te kijken of het issue nog aanwezig was net het logo;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
CarolV schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:12:
[...]
.

Het aan het uitzetten deed ik om te kijken of het issue nog aanwezig was net het logo;)
Dus eigenlijk is er helemaal geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03:01
WouterL schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:28:
[...]

Wouter, waarom ruil jij zo vaak je iphone in dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
danjan2411 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:59:
[...]

Wouter, waarom ruil jij zo vaak je iphone in dan? :)
Niet naar de winkel hoor :P Die krijgen allemaal verse nieuwe tweakers als eigenaar ;)
En dat is omdat ík een probleem heb, niet de iphone 8)

[ Voor 9% gewijzigd door WouterL op 21-02-2021 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
CarolV schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:09:
[...]

Ik begrijp nog steeds niet wat er nu niet goed is aan je iPhone? Je logo knippert bij aanzetten. En dat hoort niet? Maak eens een filmpje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banix
  • Laatst online: 13-09 21:50
ro3lie schreef op zondag 14 februari 2021 @ 16:38:

Ben van de 11 naar de mini gegaan en wil nooit meer terug. Handzaam, prachtig scherm en nogmaals het formaat is voor mij echt perfect, dus als je een kleiner toestel zoekt, koop de mini!

[ Voor 4% gewijzigd door Banix op 21-02-2021 16:10 ]

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
WouterL schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:28:
[...]

Echt prettig vindt ik het ook niet want zo hoort het toch niet te zijn dat het Apple logo knippert;):)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
CarolV schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:10:
[...]

Echt prettig vindt ik het ook niet want zo hoort het toch niet te zijn dat het Apple logo knippert;):)
Mijn iphone heeft dit ''probleem'' ook ;)
Net getest, en ja hoor. Logo komt even vlug in beeld, glitched weer weg, en paar seconden later start die gewoon op.

In de praktijk echter, start ik mijn toestel nooit opnieuw op, en heeft het totaal geen invloed op het presteren en werking van het toestel.

[ Voor 15% gewijzigd door WouterL op 21-02-2021 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
WouterL schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:18:
[...]

Mijn iphone heeft dit ''probleem'' ook ;)
Net getest, en ja hoor. Logo komt even vlug in beeld, glitched weer weg, en paar seconden later start die gewoon op.

In de praktijk echter, start ik mijn toestel nooit opnieuw op, en heeft het totaal geen invloed op het presteren en werking van het toestel.
Oké ook een 12 pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Een 12 pro max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb een groot probleem met beide iPhone 12 Pro Max camera's. Ik maak altijd foto's van mijn horloge en deel deze op een horloge forum (welke horloge draag jij vandaag topic). Maar sinds ik de 12 heb kan ik geen foto's meer maken. Hij focust niet meer ofzo. Dus ik dacht, ik probeer het ff met die van mijn vrouw die er ook eentje heeft, maar die doet precies hetzelfde.

Heb het net getest met de iPhone 11 Pro Max en de XS Pro Max en deze werken beide zoals het hoort.

iemand van jullie zelfde probleem?

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/h485730p/nonfocus.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Yzord op 21-02-2021 19:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 15:17
Het is duidelijk dat de logo glitch bij het opstarten (zeer waarschijnlijk) in 14.5 wordt opgelost. Dus laten we dat even afwachten en daar niet maar over door en door gaan. Graag weer ontopic over de iPhone 12.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 21-02-2021 19:36 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Hoedje schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:35:
[mbr]Het is duidelijk dat de logo glitch bij het opstarten (zeer waarschijnlijk) in 14.5 wordt opgelost. Dus laten we dat even afwachten en daar niet maar over door en door gaan. Graag weer ontopic over de iPhone 12.[/]
Oké doe ik👍👌 Back on Topic! 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Yzord schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:35:
Ik heb een groot probleem met beide iPhone 12 Pro Max camera's.

[Afbeelding]
Niet zo erg als jij, maar scherp is het niet. Ik moet een beetje afstand nemen om de foto scherp te krijgen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/re6PFXy0kkaSGA7C-GgBoP_Kw1c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/niBEvaZvImUDxltZiRiIMCEc.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbi6IEplw98VArE0D7Q7kpcOyxw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dMQ5Icc7L7VNCTu0GLXCebBh.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: genomen met een 12 mini trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De focus afstand ligt bij een Max inderdaad wat verder dan een 12/12pro of een iPhone 11/11pro.

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 21-02-2021 20:36 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:05

RnB

Ik heb een groot probleem met beide iPhone 12 Pro Max camera's. Ik maak altijd foto's van mijn horloge en deel deze op een horloge forum (welke horloge draag jij vandaag topic). Maar sinds ik de 12 heb kan ik geen foto's meer maken. Hij focust niet meer ofzo. Dus ik dacht, ik probeer het ff met die van mijn vrouw die er ook eentje heeft, maar die doet precies hetzelfde.

Heb het net getest met de iPhone 11 Pro Max en de XS Pro Max en deze werken beide zoals het hoort.

[Afbeelding]
Ik ben hier ook een paar keer tegenaan gelopen toen ik een QR code van mijn beeldscherm moest scannen. Dit was niet te doen met mijn 12 Pro Max, omdat ie van dichtbij niet scherp stelde en van een afstand de QR code niet herkende. Dit lukte wel met oudere iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 07:30

[Afbeelding]
x2 zoom gebruiken. Dan werkt die perfect.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Alekz87 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 21:11:
[...]

x2 zoom gebruiken. Dan werkt die perfect.
Ja daar ben ik ook achter, maar persoonlijk vind ik het een beetje raar. Koop de 12 voor zijn camera en dan moet ik nu ineens dingen gaan aanpassen om een beetje micro shots te kunnen maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online

[Afbeelding]
woah das niet best wellicht apple support eens bellen?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CarolV schreef op zondag 21 februari 2021 @ 21:53:
[...]

woah das niet best wellicht apple support eens bellen?;)
Is geen defect. Zie boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op zondag 21 februari 2021 @ 21:39:
[...]

Ja daar ben ik ook achter, maar persoonlijk vind ik het een beetje raar. Koop de 12 voor zijn camera en dan moet ik nu ineens dingen gaan aanpassen om een beetje micro shots te kunnen maken 8)7
Nou ja elke lens heeft een andere focus afstand. Dat is niet zo vreemd natuurlijk.

Wel jammer als je alleen maar van dat soort foto’s maakt maar ook van 5 cm verder zien ze heus wel welk horloge je vandaag draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 21 februari 2021 @ 22:46:
[...]

Is geen defect. Zie boven.
zag het net inderdaad;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Donstil schreef op zondag 21 februari 2021 @ 22:48:
[...]

Nou ja elke lens heeft een andere focus afstand. Dat is niet zo vreemd natuurlijk.

Wel jammer als je alleen maar van dat soort foto’s maakt maar ook van 5 cm verder zien ze heus wel welk horloge je vandaag draagt.
Ja maar het gaat nu juist om de dial van de horloge en de structuur ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op zondag 21 februari 2021 @ 23:36:
[...]

Ja maar het gaat nu juist om de dial van de horloge en de structuur ervan
Dat kan toch nog steeds wel? Als ik dat hier doe op mijn analoge horloge (met 2,5x) kan ik alle details van de dail heel goed zien. (Nu heeft mijn deepsea niet de meest gedetailleerde dail die ze in Zwitserland maken maar oke)

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 21-02-2021 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertjb61
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09 22:54
Donstil schreef op zondag 21 februari 2021 @ 23:43:
[...]

Dat kan toch nog steeds wel? Als ik dat hier doe op mijn analoge horloge (met 2,5x) kan ik alle details van de dail heel goed zien. (Nu heeft mijn deepsea niet de meest gedetailleerde dail die ze in Zwitserland maken maar oke)
Idd, gaat perfect op de 2,5x telestand.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Nou heel lang gewacht toch gekomen. Door een tip van @pdavie2311 want hij bleek bij Apple ineens op voorraad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HfZNIsG09yu0_od2rF0zIWftxuM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A5s40NmTKthoD0ysl8MQTiiA.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste indruk is wel lekker, mooi solide ding, magneten zijn goed, eigen adapter.
Kijk er al naar uit om vanavond niet te rommelen met kabels maar gewoon mijn dagelijkse drie producten op dit ding te gooien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:25

pdavie2311

Live life to the fullest..

Donstil schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:38:
Nou heel lang gewacht toch gekomen. Door een @pdavie2311 want hij bleek bij Apple ineens op voorraad.

[Afbeelding]

Eerste indruk is wel lekker, mooi solide ding, magneten zijn goed, eigen adapter.
Kijk er al naar uit om vanavond niet te rommelen met kabels maar gewoon mijn dagelijkse producten op dit ding te gooien :)
Graag gedaan! Ik hou hem ook maar denk ik! Stabiel en mooi ding.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:38:
Nou heel lang gewacht toch gekomen. Door een tip van @pdavie2311 want hij bleek bij Apple ineens op voorraad.

[Afbeelding].

Kijk er al naar uit om vanavond niet te rommelen met kabels maar gewoon mijn dagelijkse producten op dit ding te gooien :)
Ziet er TOP uit!!!!!😍👌✌️👍

[ Voor 5% gewijzigd door CarolV op 23-02-2021 16:39 ]

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wat zijn eigenlijk de requirements voor het 'smart' laden?

Ik merk namelijk dat ik met mijn (op een Anker 20watt laden) bedrade lader wel smart laad (dus tot 80% gedurende de nacht), maar draadloos (ook aangesloten op een Anker USB-C lader) niet.

Nergens uit documentatie haal ik dat smart laden alleen met bedraad laden werkt. Hoe zijn jullie ervaringen?

Heeft ook een computer!

Bertus schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:57:

Ik merk namelijk dat ik met mijn (op een Anker 20watt laden) bedrade lader wel smart laad (dus tot 80% gedurende de nacht), maar draadloos (ook aangesloten op een Anker USB-C lader) niet.

Nergens uit documentatie haal ik dat smart laden alleen met bedraad laden werkt. Hoe zijn jullie ervaringen?
Het zou ook gewoon draadloos moeten werken. Via Qi en Magsave. Zelfs op een goedkope draadloze van Ali doet hij het hier. Maar merk wel dat er wat variaties inzitten. Nu doet hij hem om 03.00 al volpompen terwijl ie dat eerst rond 05.00 pas deed.

[ Voor 14% gewijzigd door Dennisdn op 25-02-2021 09:16 ]

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 18:12
Bertus schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:57:

'Geoptimaliseerd laden' heeft niks met type lader te maken, bij werkt het zelfs op een 5W oude QI lader.

• Bertus
  • Niet online
Ik zal vanavond eens testen, ik ging ervan uit dat 'machine learning' wel begreep dat ik elke dag om 0500 opsta... Zeker na 2 weken hetzelfde ritme.

Toen eens een paar keer bedraad getest en dat was prima.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:29
De IPhone XR was mijn allereerste iPhone. Heel fijn toestel, en ik was gauw verkocht door de Apple features en het gemak na eigenlijk heel lang anti te zijn geweest. Toch liep ik altijd tegen het formaat en gewicht aan. Ik merk dat ik typen dan vervelend vond, maar ook scrollen en vooral liggend lezen, dat moest met twee handen.

Vandaag de 12 mini in huis gekregen, en wat een verademing! Typen is prettig, met één hand bedienen is prettig, maar vooral het lichte gewicht doet me erg goed! De XR dus maar gelijk te koop gezet op tweakers, ik zie geen reden om het toestel als reserve te bewaren.

Zoals bij iedere telefoon weer een Spigen crystal case erbij genomen vanwege de perfecte pasvorm.

Nu nog op zoek naar een MagSafe powerbank die er achterop kan wanneer nodig. Anker brengt er volgende maand een uit maar wellicht zijn er al ervaringen met de kleine Ali expres versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Ook draadloos werkt het prima. Wellicht was ik te ongeduldig. Thanks!

Heeft ook een computer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
pixels66 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 17:44:
Nu nog op zoek naar een MagSafe powerbank die er achterop kan wanneer nodig. Anker brengt er volgende maand een uit maar wellicht zijn er al ervaringen met de kleine Ali expres versies?
Zie de bevindingen van @_Bailey_ Voor nog geen 23 euro te koop bij AliExpress.
_Bailey_ schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:05:
Heb gisteren mijn MagSafe Powerbank (5000Mah / 15W quick charging) ontvangen.
Deze heb ik besteld via een Amerikaanse website voor omgerekend €38,50.
Achteraf had ik 'm ook via AliExpress kunnen bestellen voor €24.

De Powerbank zit zeer stevig vast geklikt op mijn 12 Mini.
Ik vind dat m'n 12 Mini nog steeds prima aanvoelt qua grip en dikte met de Powerbank vastgeklikt (zónder gebruik van een hoesje!).

Ga 'm alleen gebruiken als ik een lange dag weg ben van huis en ik weet dat ik m'n 12 Mini intensief zal gebruiken.

Opladen gaat (vooralsnog) best rap.
Indicators geven aan wat de lading is van de MagSafe Powerbank.
Aan de zijkant zit een aan/uit knopje.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[ Voor 25% gewijzigd door syltheboy op 27-02-2021 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@syltheboy @_Bailey_ Heeft die ook een USB-poort waarmee je een ander apparaat (tegelijk) ook kan opladen?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
WhatsappHack schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 17:36:
@syltheboy @_Bailey_ Heeft die ook een USB-poort waarmee je een ander apparaat (tegelijk) ook kan opladen?
Ik heb op die link gedrukt en ben er achter gekomen dat het inderdaad ook met een USB-poort is uitgerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Wat me opvalt is dat ik een link op de iPhone in Chrome niet lang ingedrukt kan houden om bijvoorbeeld te kiezen voor “openen op nieuw tabblad”. Bijvoorbeeld een topic pagina hier. Normaal hou ik het pagina getal lang ingedrukt en kreeg ik de opties. Op deze iPhone lijkt hij het niet te herkennen en selecteert hij het woord om te kopiëren.

Iemand bekend mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zou mijn centen eerder aan Anker geven dan aan AliExpress eigenlijk, zeker met spullen met batterijen en/of stekkers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 20:39:
Ik zou mijn centen eerder aan Anker geven dan aan AliExpress eigenlijk, zeker met spullen met batterijen en/of stekkers.
Helemaal mee eens. Lekker zuur als je iPhone van €800 in brand vliegt omdat je er een €20 Chinese accu aanplakt. Wacht gewoon even op een betrouwbaar merk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
@WhatsappHack dat heeft ie inderdaad.

Maar zoals @Donstil al aangeeft; normaal gesproken ben ik altijd terughoudend wat betreft Ali producten voor opladen e.d.
Dit was een een behoorlijke impuls aankoop van me ;)

Anker heeft deze week hun PowerCore Magnetic 5K Wireless Power Bank voor de 12 Series aangekondigd. Deze power bank zou vanaf de 1ste week van Maart te bestellen zijn voor $39,99 (zo'n €59 hier in NL gok ik zo) via de Amerikaanse Amazon. Inmiddels wel uitverkocht daar.

Zodra deze weer te bestellen is (in EUR/NL) zal ik deze zeer zeker gaan aanschaffen; Anker is een begrip wat betreft kabels en oplaadmogelijkheden.

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 28-02-2021 03:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pixels66
_Bailey_ schreef op zondag 28 februari 2021 @ 03:28:
Anker heeft deze week hun PowerCore Magnetic 5K Wireless Power Bank voor de 12 Series aangekondigd. Deze power bank zou vanaf de 1ste week van Maart te bestellen zijn voor $39,99 (zo'n €59 hier in NL gok ik zo) via de Amerikaanse Amazon. Inmiddels wel uitverkocht daar.

Zodra deze weer te bestellen is (in EUR/NL) zal ik deze zeer zeker gaan aanschaffen; Anker is een begrip wat betreft kabels en oplaadmogelijkheden.
Ik zit er ook met smart op te wachten, ben heel benieuwd naar de functionaliteit ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op zondag 28 februari 2021 @ 03:28:
@WhatsappHack dat heeft ie inderdaad.

Maar zoals @Donstil al aangeeft; normaal gesproken ben ik altijd terughoudend wat betreft Ali producten voor opladen e.d.
Dit was een een behoorlijke impuls aankoop van me ;)
Maar wat weet zo'n blokje effectief in de batterij te pompen? Moet ik dan aan een hele lading denken, een halve lading, of eerder aan een noodhoeveelheid van 20%?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Dennisdn schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:18:
[...]

Maar wat weet zo'n blokje effectief in de batterij te pompen? Moet ik dan aan een hele lading denken, een halve lading, of eerder aan een noodhoeveelheid van 20%?
die paar keer dat ik 'm gebruikte had ik zo'n 25-30% aan extra lading in een (klein) half uurtje tijd. En dit was met een 12 Mini.
Een 12 /12 Pro en zeker een 12 Pro Max zullen uiteraard wat trager gaan.

Ik heb wat meer vertrouwen in de komende Anker (Magsafe Powerbank) met het opladen. Tijd zal het leren zodra ik 'm eenmaal kan bestellen en in huis heb voor gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:24:
[...]

die paar keer dat ik 'm gebruikte had ik zo'n 25-30% aan extra lading in een (klein) half uurtje tijd. En dit was met een 12 Mini.

Ik heb wat meer vertrouwen in de komende Anker (Magsafe Powerbank) met het opladen. Tijd zal het leren zodra ik 'm eenmaal kan bestellen en in huis heb voor gebruik ;)
Ah ok, dus het is wel meer om voor nood thuis te kunnen komen dan dat je tijdens een survivalweekend een dag verder kunt. Eigenlijk verwacht ik niet dat Anker of straks Apple zelf er heel veel meer in weet te krijgen. Accu-techniek is redelijk uitgewerkt op dit moment en de goedkope Ali zal vast iets minder zijn als een dure, maar ook weer niet een verdubbeling ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gerucht gaat wel dat Apple hier ook mee komt en dan verwacht ik wel meer dan 20%.

Een batterij accessoire uitbrengen die dan maar 20% bijdraagt voelt niet iets wat Apple zou doen.

De XS/11Pro Max case had iets van 2750 mAh ofz. Dus zoiets zal het wel meer zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 28-02-2021 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:24:
[...]

Was hij daarna dan leeg ook? Want 25-30% (op een mini ook nog) is wel een matige score voor een 5000 mAh accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Dennisdn schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:33:
[...]

Ah ok, dus het is wel meer om voor nood thuis te kunnen komen dan dat je tijdens een survivalweekend een dag verder kunt. Eigenlijk verwacht ik niet dat Anker of straks Apple zelf er heel veel meer in weet te krijgen. Accu-techniek is redelijk uitgewerkt op dit moment en de goedkope Ali zal vast iets minder zijn als een dure, maar ook weer niet een verdubbeling ofzo.
ja, absoluut. Gebruik t ding echt puur voor lange dagen van huis (en als ik weet dat ik niet de mogelijkheid heb tot bedraad opladen met een stekker).
Ik plak de Powerbank in de middag aan de 12 Mini, half uurtje eraan laten zitten en ik kan weer prima de avond doorkomen met de iPhone.

Geen idee of Anker of Apple er meer juice in kan pompen; maar wat betreft betrouwbaarheid/veiligheid zit het bij Anker altijd wel goed.
Dit dus in tegenstelling met mijn huidige Ali magsafe powerbank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:41:
[...]

Was hij daarna dan leeg ook? Want 25-30% (op een mini ook nog) is wel een matige score voor een 5000 mAh accu
nee, niet perse leeg. Ik laat nooit mijn iPhones tot rond de 0% leeglopen.
En matige score; tja wellicht door de bouwkwaliteit / dikte van het (Ali) ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:43:
[...]

nee, niet perse leeg. Ik laat nooit mijn iPhones tot rond de 0% leeglopen.
En matige score; tja wellicht door de bouwkwaliteit / dikte van het (Ali) ding.
Nee bedoel is de power bank daarna leeg?

Want ik vond de Apple battery Case altijd wel een fijn ding voor op vakantie (rond reizen enz). Daar zat ongeveer een extra lading in.

Als een wireless/MagSafe bank betekend dat 5000 mAh maar 20% geeft dan zou ik op zeker de lightning manier prefereren.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 28-02-2021 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:36:
Gerucht gaat wel dat Apple hier ook mee komt en dan verwacht ik wel meer dan 20%.

Een batterij accessoire uitbrengen die dan maar 20% bijdraagt voelt niet iets wat Apple zou doen.

De XS/11Pro Max case had iets van 2750 mAh ofz. Dus zoiets zal het wel meer zijn.
Zonder naar getallen te kijken zou ik als leek verwachten dat als de MagSafe-batterij even groot zou zijn als de batterij van de iPhone zelf, er dié hoeveelheid in past. Het zou gek zijn als ze in een magsaveblock méér kwaliteit/power weten te proppen dan in de batterijen van de devices zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:51:
[...]

Zonder naar getallen te kijken zou ik verwachten dat als de MagSafe-batterij even groot zou zijn als de batterij van de iPhone zelf, er dié hoeveelheid in past. Het zou gek zijn als ze in een magsaveblock méér kwaliteit/power weten te proppen dan in de batterijen van de devices zelf.
Ja dat lijkt mij ook. Maar dan kom je dus op veel meer dan 20%, tenzij dat allemaal verloren gaat omdat het wireless is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:50:
[...]

Nee bedoel is de power bank daarna leeg?
ow zo. Nee, wat betreft de lading van de power bank. Kan 'm makkelijk meerdere keren gebruiken voordat ik de power bank zelf moet opladen. Zitten indicators op waar je de hoeveelheid lading van de power bank kan zien/ 'aflezen'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:52:
[...]

ow zo. Nee, wat betreft de lading van de power bank. Kan 'm makkelijk meerdere keren gebruiken voordat ik de power bank zelf moet opladen. Zitten indicators op waar je de hoeveelheid lading van de power bank kan zien/ 'aflezen'.
Ooh oke, dan had ik dat verkeerd begrepen :)
Dan is het wel weer prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 28 februari 2021 @ 08:52:
[...]

Ja dat lijkt mij ook. Maar dan kom je dus op veel meer dan 20%, tenzij dat allemaal verloren gaat omdat het wireless is
Dát zal denk ik het praktische verschil zijn tussen een Ali of een dure. Wellicht ontloopt de capaciteit elkaar niet veel, maar zullen de dure minder transferverlies opleveren. Plus dat ze bij Ali wat minder aan kwaliteitscontrole doen en je de pech kunt hebben dat je een minder goede hebt.
Pagina: 1 ... 60 ... 75 Laatste