Omdat hij gewoon doet wat hij moet doen (voor mij).Volkan1984 schreef op maandag 16 november 2020 @ 22:11:
[...]
Ik snap het ook niet. Waarom zou je met zo’n oud krot rondlopen?
Schamen is misschien overdreven, en het kan gewoon een hobby zijn natuurlijk. Maar wat heb je er nou werkelijk aan? Wat is er bijvoorbeeld zo innoverend aan de Iphone 12 t.o.v. de 11? En als je al een echte innovatie kunt benoemen, heb je dit dan ook echt nodig?stevenleemans schreef op maandag 16 november 2020 @ 21:36:
[...]
Ik heb gedurende 7j al elk jaar een nieuwe iPhone gekocht, en ik verkoop mijn vorige aan een zeer goede prijs. Waarom zou ik me schamen?😁
Natuurlijk is het ieder zijn ding maar ik begrijp het niet echt. Ja een nieuwe telefoon is leuk, maar na 2 weken is er weinig nieuws meer aan toch? (Behalve als je een flinke stap van 8 naar 12 maar of iets in die richting.
@Dennisweb @Redondo1982 @Alekz87 Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt. Ik begrijp het niet zo, het is echter niet zo "dat jullie niet zouden mogen" of dat ik jullie tegen houdt. En jullie hebben gelijk, want iedereen heeft zo wel z'n ding wat (veel) geld kost en het misschien allemaal niet waard is.
[ Voor 13% gewijzigd door emot op 17-11-2020 07:27 ]