Ik wacht helemaal niks af, trouwensGunth schreef op woensdag 4 november 2020 @ 23:02:
Ik ook maar wacht nog ff, liefst een blauwe
Eerst de reviews afwachten en dan bestellen bij CB.
Ik heb jaren (13+) met twee telefoons gelopen, dus dit is veel te zwaar aangezet. "Moet er niet aan denken" is daarmee schromelijk overdreven. Het was niet ideaal maar laat ik dit niet overdrijven. Ik ben blij met dual-sim, niet meer dan dat.dkawa schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:04:
[...]
De eSim en fysieke Sim is echt ideaal! Moet er niet aan denken om telkens met 2 telefoons te moeten rondlopen🤪
Wel even je contactpersonen lijst goed instellen (privé en zakelijk)
WhatsApp en WhatsApp for business werkt er ook prima mee🤙🏾
WhatsApp == Facebook, dat komt niet op mijn telefoon.
Maar goed om te horen dat dit ook naar behoren werkt.
Nee dat is het niet. Ik vraag hem namelijk (ook) hoe hij dat heeft uitgeschakeld - zodat ik dit scenario evt. kan reproduceren.dkawa schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:01:
[...]
Dit is al zo vaak besproken.. had je ook even kunnen opzoeken lijkt mij
Wees voorzichtig met zaken afschilderen als: 'onzin'. Zijn usecase zou best valide kunnen zijn en wellicht een legitiem probleem blootleggen.dkawa schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:58:
[...]
Yeah right
Wat een onzin.. dan is er iets mis met jou apps ofzo. Ik heb met de XsMax en nu met de 11 pro al de hele tijd met dual sim gewerkt en er is geen enkel verschil in batterijverbruik met dual sim of enkele Sim...
Maar ik heb T-Mobile (privé en zakelijk) en zij waren de eerste in NL met eSim.. misschien dat het aan jou provider ligt? Slecht bereik?
Vraag eerst verder, zorg dat de feiten zoveel mogelijk op tafel liggen en ga dan conclusies trekken. Al dan niet met krachttermen als 'onzin'.
Hoezo voorzichtig?Grin schreef op woensdag 4 november 2020 @ 23:25:
[...]
Ik heb jaren (13+) met twee telefoons gelopen, dus dit is veel te zwaar aangezet. "Moet er niet aan denken" is daarmee schromelijk overdreven. Het was niet ideaal maar laat ik dit niet overdrijven. Ik ben blij met dual-sim, niet meer dan dat.
WhatsApp == Facebook, dat komt niet op mijn telefoon.
Maar goed om te horen dat dit ook naar behoren werkt.
[...]
Nee dat is het niet. Ik vraag hem namelijk (ook) hoe hij dat heeft uitgeschakeld - zodat ik dit scenario evt. kan reproduceren.
[...]
Wees voorzichtig met zaken afschilderen als: 'onzin'. Zijn usecase zou best valide kunnen zijn en wellicht een legitiem probleem blootleggen.
Vraag eerst verder, zorg dat de feiten zoveel mogelijk op tafel liggen en ga dan conclusies trekken. Al dan niet met krachttermen als 'onzin'.
Het is al vaak besproken dat de functie dual sim geen effect heeft op het batterij verbruik. Beetje googlen vind je genoeg info hierover🤷🏽♂️
Volgens mij ben je een nieuwe iPhone gebruiker en ben je nog niet helemaal up to date wat je apparaat allemaal kan
Ben aan t twijfelen om de iphone 12 nu wel te bestellen of niet.
Heb namelijk last van PWM van OLEDs. Heb vroeger wel eens OLED gebruikt,de Samsung s6 6 maanden,de s7 ongeveer 1 jaar en de s8 ook 1 jaar en had wel eens waterige ogen en misselijkheid maar niet constant.
Heb vorige jaar de 11 Pro uitgeprobeerd en werd er gewoon misselijk van!
Nu de normale 11 en LCD is toch letterlijk een lust voor mijn ogen. Maar het kriebelt om weer het nieuwste te hebben,en de smallere en lichtere 12(tov mijn 11) trekt me toch aan! Zak jk het proberen of niet,misschien kan ik de OLED van de 12 serie wel aan..
Heb namelijk last van PWM van OLEDs. Heb vroeger wel eens OLED gebruikt,de Samsung s6 6 maanden,de s7 ongeveer 1 jaar en de s8 ook 1 jaar en had wel eens waterige ogen en misselijkheid maar niet constant.
Nu de normale 11 en LCD is toch letterlijk een lust voor mijn ogen. Maar het kriebelt om weer het nieuwste te hebben,en de smallere en lichtere 12(tov mijn 11) trekt me toch aan! Zak jk het proberen of niet,misschien kan ik de OLED van de 12 serie wel aan..
hier ook een Mini.
Ben zeer tevreden met mijn huidige iPhone 12.
Maar ik wi echt de 12 Mini een testrun van een dag of 7 geven. En dan ben ik het meest benieuwd hoe mij het toetsenbord gaat bevallen.
5.4” vs 5.8”... denk je echt dat je dat serieus gaat merken? Het is geen 5/5S/SE1stgen_Bailey_ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 02:13:
[...]
hier ook een Mini.
Ben zeer tevreden met mijn huidige iPhone 12.
Maar ik wi echt de 12 Mini een testrun van een dag of 7 geven. En dan ben ik het meest benieuwd hoe mij het toetsenbord gaat bevallen.
Mijn boefje is liev!
Ik heb nog iets langer met 2 telefoons gelopen en heb nu voor het eerst DualSim. Ik vind het echt een verademing. Elke dag ben ik er echt blij mee.Grin schreef op woensdag 4 november 2020 @ 23:25:
[...]
Ik heb jaren (13+) met twee telefoons gelopen, dus dit is veel te zwaar aangezet. "Moet er niet aan denken" is daarmee schromelijk overdreven. Het was niet ideaal maar laat ik dit niet overdrijven. Ik ben blij met dual-sim, niet meer dan dat.
- Niet meer 2 telefoons meeslepen
- Niet meer op de ene voicemails afluisteren en terugbellen als ik hem even niet bij me had
- Niet meer 2 telefoons bewaken op batterij en aan lader hangen
- Niet meer teruglopen als ik er weer eens 1 was vergeten
- Geen 2 iClouds meer
- Etc.
Het was wel een avondje werk om alle nummers van de ene iCloud naar de andere over te zetten. Geen tool voor kunnen vinden dus uiteindelijk 150 contactpersonen in smsjes moeten delen naar het hoofdaccount
En een iCloud-account wissen en volledig afsluiten heeft Apple ook niet heel makkelijk gemaakt....
En het is jammer dat Apple het niet wat makkelijker heeft gemaakt om bijvoorbeeld voor beide sims een ringtone in te stellen. Nu zou je dat voor elk contact apart moeten gaan doen.
[ Voor 23% gewijzigd door Dennisdn op 05-11-2020 07:13 ]
Hier ook een Mini, zwart. Tenzij volgende week blijkt dat de batterijduur tegenvalt, dan cancel ik 'm weer. Wat ik dan ga nemen weet ik nog niet.
Heeft zo’n skin nog eigenlijk effect op het draadloos laden?Jaws77 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:24:
[...]
Of je koopt de gouden iPhone en bij dbrand een mat zwarte skin
Ik gebruik ze al jaren. Het zal heel ver achter de komma vast iets schelen, maar dat ga je niet merken. Met een hoesje eromheen werkt draadloos laden ook gewoon en zo'n DBrand is maar een dunne sticker.drusloos schreef op donderdag 5 november 2020 @ 07:47:
[...]
Heeft zo’n skin nog eigenlijk effect op het draadloos laden?
Persoonlijk geen ervaring mee, maar wat Dennis zegt, ik kan me niet voorstellen dat het een merkbaar verschil maakt.drusloos schreef op donderdag 5 november 2020 @ 07:47:
[...]
Heeft zo’n skin nog eigenlijk effect op het draadloos laden?
Dbrand zelf zegt in ieder geval dat het geen invloed heeft op de prestaties.
:strip_exif()/f/image/yMtyyLTIdqmRRJmyyd500bbd.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier merk ik wel echt het verschil met usercase. Ik laat het liefst m’n werk thuis als ik de deur uit ga. Zo gaat m’n werktelefoon uit en leg deze in m’n werktas. Ik kan mij erg goed voorstellen, dat wanneer je eigen baas bent of een erg verantwoordelijke functie hebt, je je werknnummer altijd bij je wilt hebben.Dennisdn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 07:05:
[...]
Ik heb nog iets langer met 2 telefoons gelopen en heb nu voor het eerst DualSim. Ik vind het echt een verademing. Elke dag ben ik er echt blij mee.
- Niet meer op de ene voicemails afluisteren en terugbellen als ik hem even niet bij me had
- Geen 2 iClouds meer
- Etc.
Het was wel een avondje werk om alle nummers van de ene iCloud naar de andere over te zetten. Geen tool voor kunnen vinden dus uiteindelijk 150 contactpersonen in smsjes moeten delen naar het hoofdaccount
En een iCloud-account wissen en volledig afsluiten heeft Apple ook niet heel makkelijk gemaakt....
En het is jammer dat Apple het niet wat makkelijker heeft gemaakt om bijvoorbeeld voor beide sims een ringtone in te stellen. Nu zou je dat voor elk contact apart moeten gaan doen.
Ik kies dus bewust voor een 2e toestel. Ja het is onhandig.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Je kunt de 2e lijn gewoon uitschakelen wanneer je daarop niet bereikbaar wilt zijn. Doe ik zelf elke avond omdat ik klanten en collega's heb in andere tijdzones die niet de moeite nemen om naar onze tijd te kijkenAlekz87 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:23:
[...]
Hier merk ik wel echt het verschil met usercase. Ik laat het liefst m’n werk thuis als ik de deur uit ga. Zo gaat m’n werktelefoon uit en leg deze in m’n werktas. Ik kan mij erg goed voorstellen, dat wanneer je eigen baas bent of een erg verantwoordelijke functie hebt, je je werknnummer altijd bij je wilt hebben.
Ik kies dus bewust voor een 2e toestel. Ja het is onhandig.
Zoek even de reviews van 12 serie op van zollotech (YouTube). Hij heeft er last van maar op de 12 niet. Ik weet even de exacte video niet maar heb m er over gehoord.sennalonso1981 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 01:43:
Ben aan t twijfelen om de iphone 12 nu wel te bestellen of niet.
Edit: volgens mij in deze YouTube: iPhone 12 Review After 1 Week - The Facts en in z’n originele review.
[ Voor 7% gewijzigd door ZiSE op 05-11-2020 08:35 ]
Ja dat ga je wel merken.JB schreef op donderdag 5 november 2020 @ 06:49:
[...]
5.4” vs 5.8”... denk je echt dat je dat serieus gaat merken? Het is geen 5/5S/SE1stgen
Ik was zondag even in de Apple Store en vond 5,8” en 6,1” (11pro > 12 pro) ook wel goed merkbaar (in positieve zin).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zeker maar niet zoals een SE 1st gen. Die gebruik ik nu even tijdelijk maar dat is echt een stuk kleiner.Donstil schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:38:
[...]
Ja dat ga je wel merken.
Ik was zondag even in de Apple Store en vond 5,8” en 6,1” (11pro > 12 pro) ook wel goed merkbaar (in positieve zin).
Mijn boefje is liev!
Ik ga nu Vodafone E-Sim heeft ook met dual sim werken in mijn 12 pro Max straks. Kan dat uitschakelen ook automatisch?Dennisdn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:28:
[...]
Je kunt de 2e lijn gewoon uitschakelen wanneer je daarop niet bereikbaar wilt zijn. Doe ik zelf elke avond omdat ik klanten en collega's heb in andere tijdzones die niet de moeite nemen om naar onze tijd te kijken
nee, maar doelde ook meer op het huidige toetsenbord van mijn 6,1 inch. Dat zal wel even flink wennen worden met de Mini, gok ik zo.JB schreef op donderdag 5 november 2020 @ 06:49:
[...]
5.4” vs 5.8”... denk je echt dat je dat serieus gaat merken? Het is geen 5/5S/SE1stgen
Ben je er al uit wat betreft kleur? ik hang nog (steeds) tussen wit en zwart
Ik wil eigenlijk een keer iets anders dus blauw maar ik durf niet. Niemand in de buurt/regio waar ik 'm real life kan zien_Bailey_ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:41:
[...]
nee, maar doelde ook meer op het huidige toetsenbord van mijn 6,1 inch. Dat zal wel even flink wennen worden met de Mini, gok ik zo.
Ben je er al uit wat betreft kleur? ik hang nog (steeds) tussen wit en zwart

Mijn boefje is liev!
Nee, helaas niet. En ook met een automation of opdracht werkt het niet.Donstil schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:39:
[...]
Ik ga nu Vodafone E-Sim heeft ook met dual sim werken in mijn 12 pro Max straks. Kan dat uitschakelen ook automatisch?
Je moet dus wel steeds: Instellingen> Mobiel netwerk> lijn aan of uit zetten
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar weet iemand of je fysieke simkaart ook blijft werken na het activeren van een E-Sim?
Stel dat je tijdelijk terug wilt naar een ouder toestel wat geen E-sim ondersteund, dan lijkt me dit lastig om eerst op een Simkaart te moeten wachten.
Stel dat je tijdelijk terug wilt naar een ouder toestel wat geen E-sim ondersteund, dan lijkt me dit lastig om eerst op een Simkaart te moeten wachten.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Nee die wordt bij het overzetten ongeldig gemaakt. Maar als je hem bewaard kunnen ze hem telefonisch zo weer aanzetten.BillSpaarbank schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:50:
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar weet iemand of je fysieke simkaart ook blijft werken na het activeren van een E-Sim?
Thanks!Dennisdn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:52:
[...]
Nee die wordt bij het overzetten ongeldig gemaakt. Maar als je hem bewaard kunnen ze hem telefonisch zo weer aanzetten.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Gadverdamme daar was ik al bang voor.Dennisdn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:46:
[...]
Nee, helaas niet. En ook met een automation of opdracht werkt het niet.
Je moet dus wel steeds: Instellingen> Mobiel netwerk> lijn aan of uit zetten
Nou dan zet ik wel een wekkertje voor elke dag.
Klopt, ik merk ook duidelijk het verschil tussen 5,8” en 6,1”. Het is een tikkie grotere scherm maar voor je beleving merk je het echt, ook visueel merkbaar als je bv de 11 pro en 12 pro naast elkaar legt. Vind dit eigenlijk voor nu wel een mooi formaat.Donstil schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:38:
[...]
Ja dat ga je wel merken.
Het is weer September 2025 :)
Een vraag over de batterij;
Omdat ik niet erg tevreden ben over de batterijduur van de 12 tov mijn oude iPhone XR, heb ik gisteravond alle instellingen vergeleken met de Xr. Eigenlijk heb ik geen aanpassingen hoeven te doen. Gisteravond tegen 10,30 uur was het percentage 90% en vanmorgen om 7 uur was het percentage 63%!! Wifi stond niet aan en synchroniseren op de achtergrond staat ook uit! Bij batterijinstellingen zie ik alleen maar dat die is leeggelopen, geen activiteiten. Dit nog nooit meegemaakt op de Xr. Ik heb vanmorgen al een harde reset gedaan. Iemand nog meer tips???
Ps: 13 dagen geleden heb ik de gegevens van de Xr overgezet naar de 12 dmv een versleutelde copy op de iMac.
Omdat ik niet erg tevreden ben over de batterijduur van de 12 tov mijn oude iPhone XR, heb ik gisteravond alle instellingen vergeleken met de Xr. Eigenlijk heb ik geen aanpassingen hoeven te doen. Gisteravond tegen 10,30 uur was het percentage 90% en vanmorgen om 7 uur was het percentage 63%!! Wifi stond niet aan en synchroniseren op de achtergrond staat ook uit! Bij batterijinstellingen zie ik alleen maar dat die is leeggelopen, geen activiteiten. Dit nog nooit meegemaakt op de Xr. Ik heb vanmorgen al een harde reset gedaan. Iemand nog meer tips???
Ps: 13 dagen geleden heb ik de gegevens van de Xr overgezet naar de 12 dmv een versleutelde copy op de iMac.
@HGHK Al gekeken onder Instellingen > Batterij wat er in die periode verbruikt is?
Joshua schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:00:
Ik kom van de iPhone XR en het lijkt er op dat de batterij van mijn 12 pro een stuk sneller leeg gaat dan de XR. Misschien een gevoelskwestie.
Mandarijntje schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:02:
Ik kom van de Xs Max en ik heb precies hetzelfde idee. Naar mijn idee zie ik de percentages gewoon weg tikken bij het gebruik.
Ik heb hem sinds de release dus indexeren zal nu toch wel klaar moeten zijn?
Joshua schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:10:
Ja precies, zie het inderdaad ook gewoon wegtikken. Heb tijdens de setup de gegevens direct vanaf mijn XR laten overzetten (dus niet via iCloud). Wellicht dat hier een probleem zit?
Om hier toch nog even op terug te komen, ik ervaarde destijds op mijn 12 pro ook deze problemen zoals in de conversatie hier boven te lezen valt.HGHK schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:03:
Een vraag over de batterij;
Inmiddels ben ik aan mijn 2e 12 Pro (omgeruild vanwege verkeerde keuze) en met dit toestel heb ik deze batterij issues helemaal niet. Aan het eind van de dag zit ik meestal nog op 60% en nachts verlies ik ongeveer 4%, netjes dus.
Nou kan ik het mij niet voorstellen dat het aan het toestel lag. Ik kwam van een Xs Max en vermoed toch dat er iets niet helemaal lekker zat in de herstelde backup via iCloud. Met mijn nieuwe toestel heb ik dus een backup terug gezet van de 1e 12 Pro en nu werkt het als een zonnetje.
Misschien een idee om een backup te maken op je huidige toestel, volledige reset te doen en opnieuw deze backup terug te zetten? Op die manier ga je ook van een 12 naar een 12.
Ik zag wel deze shortcut waardoor het misschien toch nog een klik of 2 kan besparen:Donstil schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:01:
[...]
Gadverdamme daar was ik al bang voor.
Nou dan zet ik wel een wekkertje voor elke dag.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
heb zelf geen dualsim (ga ik wel doen straks met de mini) dus kan niet testen of het goed werkt, maar alle beetjes helpen.
Zou wel fijn zijn als Apple ooit iets inbouwt waardoor je zelf je schema kan instellen.
Hier nog steeds twijfel over de mini of het nou in het blauw moet of in het zwart. Heb al deze case van Peel binnen inmiddels:
https://buypeel.com/products/super-thin-iphone-12-case
in navy maar dat is dus een beetje half doorschijnend. Twijfel is toch nog even om eerst de 12 in het blauw in het echt te zien, of toch maar blind bestellen (of toch op safe te spelen en de zwarte te bestellen).
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Niets geen activiteiten tussen ongeveer 23,00 uur en 06,30 uur. Alleen maar teruglopende batterij.Chorro schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:14:
@HGHK Al gekeken onder Instellingen > Batterij wat er in die periode verbruikt is?
@HGHK Mmm, oké. Ik zou sowieso onder Instellingen > Algemeen > Ververs op de achtergrond alles uitzetten. En dan als je het mij vraagt zijn er twee opties over; De batterij dient nog gekalibreerd te worden, wat in de regel bij iPhones 1-2 weken duurt of je hebt maandagmorgenmodelletje. Je kunt die kalibratie min of meer ook handmatig uitvoeren.
Ik zou in ieder geval niets anders dan dat kunnen bedenken.
Thanks, dat scheelt in ieder geval een stapjeLuNaTiC schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:40:
[...]
Ik zag wel deze shortcut waardoor het misschien toch nog een klik of 2 kan besparen:
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
heb zelf geen dualsim (ga ik wel doen straks met de mini) dus kan niet testen of het goed werkt, maar alle beetjes helpen.
Zou wel fijn zijn als Apple ooit iets inbouwt waardoor je zelf je schema kan instellen.
Chorro schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:50:
@HGHK Mmm, oké. Ik zou sowieso onder Instellingen > Algemeen > Ververs op de achtergrond alles uitzetten. En dan als je het mij vraagt zijn er twee opties over; De batterij dient nog gekalibreerd te worden, wat in de regel bij iPhones 1-2 weken duurt of je hebt maandagmorgenmodelletje. Je kunt die kalibratie min of meer ook handmatig uitvoeren.
[ Voor 22% gewijzigd door HGHK op 05-11-2020 10:36 ]
Vanavond laad ik de phone op tot 100%. Als morgenochtend het probleem zich opnieuw voordoet dan maak ik gebruik van je laatste tip. Wat is dan het meest zinvol? een gewone backup terugzetten van de Cloud, of een versleutelde copy via de iMac?Mandarijntje schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:20:
[...]
[...]
[...]
[...]
Om hier toch nog even op terug te komen, ik ervaarde destijds op mijn 12 pro ook deze problemen zoals in de conversatie hier boven te lezen valt.
Inmiddels ben ik aan mijn 2e 12 Pro (omgeruild vanwege verkeerde keuze) en met dit toestel heb ik deze batterij issues helemaal niet. Aan het eind van de dag zit ik meestal nog op 60% en nachts verlies ik ongeveer 4%, netjes dus.
Nou kan ik het mij niet voorstellen dat het aan het toestel lag. Ik kwam van een Xs Max en vermoed toch dat er iets niet helemaal lekker zat in de herstelde backup via iCloud. Met mijn nieuwe toestel heb ik dus een backup terug gezet van de 1e 12 Pro en nu werkt het als een zonnetje.
Misschien een idee om een backup te maken op je huidige toestel, volledige reset te doen en opnieuw deze backup terug te zetten? Op die manier ga je ook van een 12 naar een 12.
Absoluut, ik zie zeker de voordelen hiervan. Met twee telefoons rondlopen is gewoon niet altijd handig. Aan de andere kant heeft het ook voordelen zoals @Alekz87 al zei.Dennisdn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 07:05:
[...]
Ik heb nog iets langer met 2 telefoons gelopen en heb nu voor het eerst DualSim. Ik vind het echt een verademing. Elke dag ben ik er echt blij mee.
- Geen 2 iClouds meer
- Etc.
De eerste nacht met dual-sim vreet hij toch meer stroom dan met single sim. 8-9% over 1 nacht vs. 4-6% over 1 nacht. Maar oke, dat is te overzien.
@dkawa
offtopic:
Ik loop al mee sinds de originele Macintosh (Shufflepuck Café
), FireWire iPod en de iPhone 3GS. Dit is wel mijn eerste iPhone met dual-sim, had hiervoor de iPhone X.
Ik loop al mee sinds de originele Macintosh (Shufflepuck Café
Ik heb het via iCloud gedaan. Via iTunes is volgensmij echt een 1 op 1 kopie, dus grotere kans dat dit issue weer mee komt? Via iCloud download hij apps weer fresh.HGHK schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:34:
[...]
Vanavond laad ik de phone op tot 100%. Als morgenochtend het probleem zich opnieuw voordoet dan maak ik gebruik van je laatste tip. Wat is dan het meest zinvol? een gewone backup terugzetten van de Cloud, of een versleutelde copy via de iMac?
Grijze Max denk ik, kom van een XS Max.Jaymone schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:48:
Gaan er veel voor de Max vrijdag of valt het mee?
Magsafe is echt super irritant. Ik heb er niks aan want heb die oplader niet maar die magneten in mijn telefoon zorgen ervoor dat mijn laptop in slaap valt...
Jip morgen ook de max gaan halen, ben heel benieuwd of het lukt..Jaymone schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:48:
Gaan er veel voor de Max vrijdag of valt het mee?
Sorry, maar wat?lasharor schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:09:
Magsafe is echt super irritant. Ik heb er niks aan want heb die oplader niet maar die magneten in mijn telefoon zorgen ervoor dat mijn laptop in slaap valt...
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik besef dat ik te ver off-topic ga maar dit is zooo herkenbaar... een collega van mij heeft een maand lopen kl*ten omdat zijn laptop steeds uit viel. Dell is 3x ter plaatse geweest waarbij één keer de halve laptop is vervangen en 2x de hele laptop vervangen voor een nieuwe....lasharor schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:09:
Totdat bij toeval bleek dat de magneet in zijn armbandje de schuldige was
Normaliter leg ik mijn telefoon weg op mijn laptop (die is opengeklapt) dan kan ik er weer makkelijk bij. Maar, dit kan nu niet omdat de magneten in de telefoon ervoor zorgen dat de laptop denkt dat het scherm dicht gaat.
Dat is best wel irritant. Ook omdat het een stukje gewenning is en ik het bijna automatisch doe.
Erg herkenbaar inderdaad. Heb dit ook gehad met telefoons waarbij mijn armband of hoesje roet in het eten gooide, maar inderdaad ook met laptops. De sensor is magnetisch en denkt dan dat je laptop dicht is of het hoesje is dichtgeklapt op je telefoon.Dennisdn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:12:
[...]
Ik besef dat ik te ver off-topic ga maar dit is zooo herkenbaar... een collega van mij heeft een maand lopen kl*ten omdat zijn laptop steeds uit viel. Dell is 3x ter plaatse geweest waarbij één keer de halve laptop is vervangen en 2x de hele laptop vervangen voor een nieuwe....
Totdat bij toeval bleek dat de magneet in zijn armbandje de schuldige was
Zucht...
Vast wel, denk dat het makkelijker moet kunnen dan de Pro. Kan zijn natuurlijk dat ze minder stock hebben. Ben zelf ook wel benieuwd naar de Max. Vraag me alleen sterk af hoe het dit keer zal aanvoelen met het nieuwe design. In ieder geval succes allen die voor het Maximale gaanJordyz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:11:
[...]
Jip morgen ook de max gaan halen, ben heel benieuwd of het lukt..
Jaa precies dat zegt mijn gevoel ook, ik denk zelf ook dat de mini dit keer populairder zal zijn dan de max maar dat is een gevoelskwestie vanuit wat ik hier lees en in mijn omgeving hoor.Jaymone schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:36:
[...]
Vast wel, denk dat het makkelijker moet kunnen dan de Pro. Kan zijn natuurlijk dat ze minder stock hebben. Ben zelf ook wel benieuwd naar de Max. Vraag me alleen sterk af hoe het dit keer zal aanvoelen met het nieuwe design. In ieder geval succes allen die voor het Maximale gaan
Ik ben erg te spreken over de batterij van de 12 pro. Doe er 3 dagen mee
Mijn iPhone 6 moest ik 2x per dag opladen, ken je nagaan hoe verrot die batterij was. Ik ben een gebruiker met weinig apps en doe niet veel met mijn telefoon en staat dus meerendeel van de tijd stil. Dat resulteert in 3 dagen batterij gebruikt
Mijn iPhone 6 moest ik 2x per dag opladen, ken je nagaan hoe verrot die batterij was. Ik ben een gebruiker met weinig apps en doe niet veel met mijn telefoon en staat dus meerendeel van de tijd stil. Dat resulteert in 3 dagen batterij gebruikt
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Nu met thuiswerken zit m’n telefoon aan m’n hand geplakt! Laat m nu halverwege de dag weer op. Maar ik blijf altijd schommelen tussen de 20-80%. Met andere worden: ik gebruik 60%. van batterij alvorens ik m weer wat laadOMD schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:08:
Ik ben erg te spreken over de batterij van de 12 pro. Doe er 3 dagen mee![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Alekz87 op 05-11-2020 13:46 ]
Check je iOS versie, bij mijn iPhone 11 Pro had ik bij iOS 14.0 een grote batterij-drain. Na het updaten naar iOS 14.xx, was mijn batterij-verbruik weer "normaal".HGHK schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:46:
[...]
Niets geen activiteiten tussen ongeveer 23,00 uur en 06,30 uur. Alleen maar teruglopende batterij.
Hebben meerdere mensen last van een niet goed werkende iphone 12. Ik heb de mijne nu iets meer dan een week. Ik heb de gegevens van mijn oude iphone x over gezet op de iphone 12 door middel van de "iphone overzetten" functie. in de afgelopen week ben ik tegen de volgende problemen aangelopen.
- 2x kon ik niet een telefoongesprek houden omdat er geen geluidswisseling was (Iphone opnieuw opgestart > verholpen)
- 2-3x verloor mijn iphone verbinding met een bleutoothspeaker ( Is van zelf weer verholpen)
- 2-3x gehoord van mensen dat ze mij niet hoorden praten tijdens een facetime-gesprek ( is van zelf weer verholpen)
- 1-2x deed de focus van mijn camera het niet ( aantal keer geswitched tussen ultrawide > verholpen)
- 1-2x kreeg ik zwart beeld wanneer ik mijn camera opende ( na wat laggen was het weer goed)
Nou kan er natuurlijk wel af en toe iets niet goed gaan, maar een hele waslijst met problemen in iets meer dan een week tijd vind ik wel te veel voor een gloed nieuw telefoon.
Waar denken jullie dat dit aan kan liggen. Zou het de manier zijn waarmee ik mijn iphone x heb overgezet of (vul zelf maar in)?
- 2x kon ik niet een telefoongesprek houden omdat er geen geluidswisseling was (Iphone opnieuw opgestart > verholpen)
- 2-3x verloor mijn iphone verbinding met een bleutoothspeaker ( Is van zelf weer verholpen)
- 2-3x gehoord van mensen dat ze mij niet hoorden praten tijdens een facetime-gesprek ( is van zelf weer verholpen)
- 1-2x deed de focus van mijn camera het niet ( aantal keer geswitched tussen ultrawide > verholpen)
- 1-2x kreeg ik zwart beeld wanneer ik mijn camera opende ( na wat laggen was het weer goed)
Nou kan er natuurlijk wel af en toe iets niet goed gaan, maar een hele waslijst met problemen in iets meer dan een week tijd vind ik wel te veel voor een gloed nieuw telefoon.
Waar denken jullie dat dit aan kan liggen. Zou het de manier zijn waarmee ik mijn iphone x heb overgezet of (vul zelf maar in)?
Ik heb 14,1...DoubleP38 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:56:
[...]
Check je iOS versie, bij mijn iPhone 11 Pro had ik bij iOS 14.0 een grote batterij-drain. Na het updaten naar iOS 14.xx, was mijn batterij-verbruik weer "normaal".
Max is voor mij een no-brainer. Naast de grotere accu en (waarschijnlijk) betere camera heb ik altijd grote telefoons gehad, zo groot mogelijk scherm vind ik erg fijn (ben veel onderweg) voor media consumptie en wat simpele werkdingetjes. Neem dat het soms qua bediening wat lastiger is op de koop toe.Jaymone schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:36:
[...]
Vast wel, denk dat het makkelijker moet kunnen dan de Pro. Kan zijn natuurlijk dat ze minder stock hebben. Ben zelf ook wel benieuwd naar de Max. Vraag me alleen sterk af hoe het dit keer zal aanvoelen met het nieuwe design. In ieder geval succes allen die voor het Maximale gaan
Verwijderd
Ik heb nu sinds vorige week vrijdag de iPhone 12 en merk bij veel applicaties een vorm van ghosting op het scherm.
Bijvoorbeeld bij Google Authenticator of in de kalender app; en dan vooral met zwarte tekst op een witte achtergrond.
Hebben andere mensen hier ervaring mee? En zo ja; kan ik hier wat aan doen?
Bijvoorbeeld bij Google Authenticator of in de kalender app; en dan vooral met zwarte tekst op een witte achtergrond.
Hebben andere mensen hier ervaring mee? En zo ja; kan ik hier wat aan doen?
Er zit niet echt een lijn in de issues die je meldt en het grootste gedeelte is 'vanzelf verholpen'. Als het nu prima werkt, dan zou ik 'm gewoon zo aanhouden. Anders kan je het beste eerst beginnen met een schone lei, kijken of het dan nog reproduceerbaar is. Als het dan nog mis gaat dan lijkt het mij hardwarematig of evt. bugs in iOS. Als het daarna toch goed is, weer even een backup herstellen en kijken of het dan wel goed gaatFatih06 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:56:
Hebben meerdere mensen last van een niet goed werkende iphone 12. Ik heb de mijne nu iets meer dan een week. Ik heb de gegevens van mijn oude iphone x over gezet op de iphone 12 door middel van de "iphone overzetten" functie. in de afgelopen week ben ik tegen de volgende problemen aangelopen.
Klein vraagje (again), de logica ontgaat mij een beetje. Hoe kan het zijn dat ik met een 4G verbinding een lager energieverbruik heb i.p.v op Wi-Fi?
Strakke case, vraag me alleen altijd wel af bij zulke dunne cases in hoeverre het bescherming biedt tegen op een hoekje op de stenen (om maar iets te noemen dan hè).LuNaTiC schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:40:
[...]
[...]
https://buypeel.com/products/super-thin-iphone-12-case
in navy maar dat is dus een beetje half doorschijnend. Twijfel is toch nog even om eerst de 12 in het blauw in het echt te zien, of toch maar blind bestellen (of toch op safe te spelen en de zwarte te bestellen).
Ik ook hoor, ik ga hem wel even kijken om te zien of ie bevalt en wellicht nog 1 of twee andere cases van ander materiaal te kopen (wellicht siliconen, leer of wat harder plastic).ddZ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:34:
[...]
Strakke case, vraag me alleen altijd wel af bij zulke dunne cases in hoeverre het bescherming biedt tegen op een hoekje op de stenen (om maar iets te noemen dan hè).
Naked is ook niet van tafel, deed ik vroeger met redelijk weinig schade, latere modellen toch minder geluk mee gehad en nu ben ik het wel redelijk gewend en stoort een case ook niet echt meer.
Qua bulkiness ga je er met de mini toch al mijlenver op vooruit (op de goede manier) dus geen probleem op zich om een case als extra bescherming te hebben.
Die Peel case is trouwens wel écht dun. Dus misschien meer tegen krassen dan keiharde ‘valbescherming’...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik denk dat ik inderdaad even een resetje ga doen en kijken of die dan nogsteeds zo raar doet. Ik had bijvoorbeeld net weer een bug dat mijn berichtencentrum “faded” wassigmundfreund schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:07:
[...]
Er zit niet echt een lijn in de issues die je meldt en het grootste gedeelte is 'vanzelf verholpen'. Als het nu prima werkt, dan zou ik 'm gewoon zo aanhouden. Anders kan je het beste eerst beginnen met een schone lei, kijken of het dan nog reproduceerbaar is. Als het dan nog mis gaat dan lijkt het mij hardwarematig of evt. bugs in iOS. Als het daarna toch goed is, weer even een backup herstellen en kijken of het dan wel goed gaatDan weet je al iets meer.
Slecht bereik op Wifi misschien? Alles staat of valt met het bereik. Een goed bereik op 4G heeft een stuk minder impact op je batterij dan erg slecht bereik, je telefoon moet erg zijn best doen om de verbinding in stand te houden wat resulteert in meer energieverbruik!DutchLegendX schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:29:
Klein vraagje (again), de logica ontgaat mij een beetje. Hoe kan het zijn dat ik met een 4G verbinding een lager energieverbruik heb i.p.v op Wi-Fi?
Zucht...
Je bent dus al op leeftijd 🤪🤪Grin schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:40:
[...]
Absoluut, ik zie zeker de voordelen hiervan. Met twee telefoons rondlopen is gewoon niet altijd handig. Aan de andere kant heeft het ook voordelen zoals @Alekz87 al zei.
De eerste nacht met dual-sim vreet hij toch meer stroom dan met single sim. 8-9% over 1 nacht vs. 4-6% over 1 nacht. Maar oke, dat is te overzien.
@dkawaofftopic:
Ik loop al mee sinds de originele Macintosh (Shufflepuck Café), FireWire iPod en de iPhone 3GS. Dit is wel mijn eerste iPhone met dual-sim, had hiervoor de iPhone X.
Off-topic: Was een geintje hè
On topic: Ben benieuwd naar de ervaringen van de nieuwe Max gebruikers 🤙🏾
Edit
Link hierboven gepost
Link hierboven gepost
[ Voor 91% gewijzigd door Gunth op 06-11-2020 00:28 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Bewegend beeld is altijd leuker. Hier de hands-on video van Engadget. YouTube: Apple iPhone 12 Pro Max hands-on
Ik moet zeggen door nieuwe geposte beelden/video's ben ik aan het twijfelen of ik niet voor de 12 Mini moet gaan in plaats van 12 Pro. Alleen de batterij is kleiner en geen LiDAR.
na het zien van de eerste hands on video's van de 12 Mini ben ik alleen maar nog positiever geworden om er eentje te gaan bestellen vanmiddag.
Hoe fijn is het om met 1 hand en vinger werkelijk óveral bij te kunnen zonder te gaan jongleren met de iPhone.
Gaat een leuke ''competitie'' worden, mijn huidige 12 houden of uiteindelijk toch overstag met de 12 Mini.
En hoe groot en uitermate onpraktisch (of totaal niet ergonomisch) is de bijna kwart kilo wegende 12 Pro Max.
Denk echt dat Apple een hoop returns/retouren gaat ontvangen van de 12 Pro Max modellen.
(YMMV)
Nu alleen nog de juiste kleur kiezen voor de Mini
Hoe fijn is het om met 1 hand en vinger werkelijk óveral bij te kunnen zonder te gaan jongleren met de iPhone.
Gaat een leuke ''competitie'' worden, mijn huidige 12 houden of uiteindelijk toch overstag met de 12 Mini.
En hoe groot en uitermate onpraktisch (of totaal niet ergonomisch) is de bijna kwart kilo wegende 12 Pro Max.
Denk echt dat Apple een hoop returns/retouren gaat ontvangen van de 12 Pro Max modellen.
(YMMV)
Nu alleen nog de juiste kleur kiezen voor de Mini
[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 06-11-2020 04:27 ]
Vanaf hoe laat zijn ze te bestellen? Weer vanaf 14.00 uur ?
Samsung Flip 7
jup, 1400u vanmiddag start pre order.dave1972 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 04:38:
Vanaf hoe laat zijn ze te bestellen? Weer vanaf 14.00 uur ?
Bedankt, dan ben ik klaar voor de Pro Max blauw ( want ook een blauwe watch 6 ) en dan maar hopen dat ik er door kom en hem volgende week vrijdag heb. Combinatie watch en android is hem niet 😆
Samsung Flip 7
Moet wel zeggen dat de druk van spanning op dit forum 2 weken geleden een stuk hoger was dan voor de verkoop van vandaag. Zouden de meeste dan toch voor de normale 12/Pro zijn gegaan?
Hoop het dan grijp ik niet mis 😁Dennisdn schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 06:58:
[...]
Moet wel zeggen dat de druk van spanning op dit forum 2 weken geleden een stuk hoger was dan voor de verkoop van vandaag. Zouden de meeste dan toch voor de normale 12/Pro zijn gegaan?
Samsung Flip 7
Ervaren jullie ook een betere batterij prestatie met 14.2 of lijkt dat maar zo?
let’s hope so!Dennisdn schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 06:58:
[...]
Nu al? Dat is wel een wat vlotte conclusie denk ik.Jaymone schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:55:
Ervaren jullie ook een betere batterij prestatie met 14.2 of lijkt dat maar zo?
Ik ga mn mini via CoolBlue bestellen maandag
En als ik mis grijp pak ik wel de volgende lading.
Mijn 6S is echt op, maar ik red het er nog wel eventjes mee
Mijn 6S is echt op, maar ik red het er nog wel eventjes mee
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Omdat hij nu embedded is.
Het is ook nog geen conclusie maar een waarneming. De afgelopen paar weken was ik rond dit tijdstip verder met mijn batterij dan waar het nu op staat, vandaar. 40 min schermtijd 96%Donstil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:06:
[...]
Nu al? Dat is wel een wat vlotte conclusie denk ik.
Aah oke. Beetje vlotte waarneming danJaymone schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:25:
[...]
Het is ook nog geen conclusie maar een waarneming. De afgelopen paar weken was ik rond dit tijdstip verder met mijn batterij dan waar het nu op staat, vandaar. 40 min schermtijd 96%
Hier merk ik geen echt duidelijk verschil in die paar uurtjes dat 14.2 nu uit is.
Graag een TR maken en niet reageren in het topic
[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 06-11-2020 11:54 ]
En geen 60fps dolby vision, kleinere standaard opslag, minder helder scherm, ander materiaal, 2gb ram minder, kleiner scherm. Genoeg verschilmuhda schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:40:
Ik moet zeggen door nieuwe geposte beelden/video's ben ik aan het twijfelen of ik niet voor de 12 Mini moet gaan in plaats van 12 Pro. Alleen de batterij is kleiner en geen LiDAR.
[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 06-11-2020 11:54 ]
Zijn er nu mensen die overstappen van een iPhone SE (iPhone 5 vorm) naar een iPhone 12 mini en dan gaan zeggen dat er niet zo veel veranderd is qua ontwerp?

[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 06-11-2020 11:54 ]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Klopt toch ook?Citroentaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:40:
Zijn er nu mensen die overstappen van een iPhone SE (iPhone 5 vorm) naar een iPhone 12 mini en dan gaan zeggen dat er niet zo veel veranderd is qua ontwerp?
Mijn boefje is liev!
Mwah gewoon full bar Wi-Fi, en zit er naast daar zou het denk ik niet aan liggen. Heb wel slechter mobiel bereik thuis dan op het werk. Eventueel dat het daar aan ligt?SgtElPotato schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:47:
[...]
Slecht bereik op Wifi misschien? Alles staat of valt met het bereik. Een goed bereik op 4G heeft een stuk minder impact op je batterij dan erg slecht bereik, je telefoon moet erg zijn best doen om de verbinding in stand te houden wat resulteert in meer energieverbruik!
Iemand al ergens de leren iPhone 12 hoesjes van Apple voor de iPhone 12/Pro gespot, behalve op site van Apple?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Yes hier https://www.macrumors.com...-12-leather-cases-shared/knny schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:49:
Iemand al ergens de leren iPhone 12 hoesjes van Apple voor de iPhone 12/Pro gespot, behalve op site van Apple?
Citroentaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:40:
Volgens mij is t verschil idd niet super groot wat betreft gevoel. iig stuk kleiner dan wanneer je naar een iPhone X-11 gaat.
[verwijderd]
[ Voor 127% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:59 ]
En hier. https://forums.macrumors....peakers-pictures.2265743/knny schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:49:
Schijnt ook op de achtergrond van the Verge iPhone 12 mini/Max hands-on te zien zijn. Direct in het begin als de video start. YouTube: iPhone 12 mini vs 12 vs 12 Pro Max size comparison
Iemand in Zweden heeft een zwarte gekocht bij een Apple store daar in de buurt.
Hands-om film YouTube: IPhone 12 Pro Leather case
Volgens mij dus de kleuren van de MagSafe wallets en als extra kleur de rode.
[ Voor 30% gewijzigd door TheKerremenke op 06-11-2020 10:18 ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Hebben ze de 12 mini en 12 pro max in de winkels als showmodellen staan bij Mediamarkt en Coolblue?
Ik wou klantenservice vragen maar ze hebben het super druk. Lange wachttijden.
Ik twijfel tussen een mini en pro max....erg groot verschil!
Hoe goed werkt ie als je een normale adapter er tussen hebt? Dus een die geen 15W ondersteund, maar slechts 7,5WMar.tin schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:14:
Tot zover in zijn algemeenheid erg tevreden met de 12Pro,
Magsafe valt me tegen.
Heb er eentje (magsafe lader) in de auto gehangen, met een degelijke adapter die PD3.0 doet erbij, maar na een procent of 5 bijladen wordt het allemaal te warm, en gaat hij de laadsnelheid terugschroeven, vaak tot vrijwel nul, en op mijn woon-werkverkeer van een uur kom ik netto maar uit op een paar % winst. Ipv een volle (of 80% volle) accu.
Beetje jammer want het is verder geniaal om je telefoon makkelijk vast te plakken in de auto. Denk dat ik mijn Brodit mount maar weer ga terugschroeven.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Die demo-toestellen mogen vanaf vrijdagmorgen 13 november om 9.00 uur ingeschakeld worden. Liggen er dus niet eerder.ThaddeusX schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:19:
Hebben ze de 12 mini en 12 pro max in de winkels als showmodellen staan bij Mediamarkt en Coolblue?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
[verwijderd]
[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:53 ]
12 Pro Max lijkt me lekker browsen & youtuben op de bank maar lijkt me lastig voor buitengebruik of op zak
12 Mini lijkt me lekker makkelijk voor buiten en op zak...en voor thuis een iPad kopen?
Ik twijfel
12 Mini lijkt me lekker makkelijk voor buiten en op zak...en voor thuis een iPad kopen?
Ik twijfel
Dat was wel een hele dikke tegenvaller zeg. Hebben ze ineens de onderkant (speakers/lightningpoort) ook dichtgemaakt, dat swiped echt voor geen meter aan de onderkant. Unlocken is dan telkens met je vinger over de onderste rand... Brrr
Blijkt dat alleen de transparante plastic case een vrije lightningpoort/speakers heeft, wat een fail...
Let op:
Controleer eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 12, Mini & Pro] bescherming / screenprotectors
Controleer eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 12, Mini & Pro] bescherming / screenprotectors