Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:20

ddZ

WouterL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:19:
[...]

Met het verkeerde been uit bed gestapt? Dat gezegd hebbende; nee ik maak me totaal niet druk om raw schieten met je mobiele telefoon. Dat heeft (persoonlijk) echt een zeer beperkte meerwaarde voor mij.
Als je dermate serieus bezig bent met fotografie, dan ben je volgens mij niet bezig met raws op je mobiele telefoon. Leuk om een keer mee te spelen maar meer ook niet. Kan me het doel publiek ook niet echt voorstellen. Maar wie weet ;)
In omstandigheden met weinig licht schiet ik standaard in RAW, om ze vervolgens op mijn MacBook in Lightroom te bewerken. Dat laatste is een bewuste keuze, totaal geen behoefte om dat op een klein schermpje te doen.

Bovenstaande verwacht ik minder te doen, zodra de 12 Pro binnen is & de huidige 7 Plus met pensioen kan. Vooral met schemer, nacht etc. hoop ik op significante verbetering en minder nabewerking in Lightroom (waarbij het soms ook wel eens ophoud, wat je er nog aan kan “redden”). Dit gezegd hebbende, ben ik bijzonder benieuwd naar Apple Pro Raw. Zou voor mij wel eens het beste van 2 werelden kunnen zijn, maar we gaan het meemaken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:43
WouterL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:19:
[...]

Met het verkeerde been uit bed gestapt? Dat gezegd hebbende; nee ik maak me totaal niet druk om raw schieten met je mobiele telefoon. Dat heeft (persoonlijk) echt een zeer beperkte meerwaarde voor mij.
Als je dermate serieus bezig bent met fotografie, dan ben je volgens mij niet bezig met raws op je mobiele telefoon. Leuk om een keer mee te spelen maar meer ook niet. Kan me het doel publiek ook niet echt voorstellen. Maar wie weet ;)
Misschien wel, had inderdaad eerst beter een kop koffie moeten nemen :)

Maar goed, fotografie is natuurlijk subjectief en deze foto viel mij (zowel qua kwaliteit als compositie) niet tegen.

En ik ben inderdaad wel serieus bezig met fotografie, maar kom regelmatig in situaties waarbij ik net mijn "echte" camera niet bij me heb, maar wel denk, verdorie wat jammer. Als ik dan een goede camera op mijn telefoon heb waarbij ik in de native app in RAW kan schieten (RAW kan nu ook, maar dan in apps als Halide of Lightroom wat toch weer een extra stap is) dan kijk ik daar wel naar uit.

Ik wil mijn iphone X vervangen dus ik kijk nu naar de 11 Pro of de 12 Pro. Als ik zeker weet dat ProRaw echt alleen op de 12 Pro en Max modellen komt, dan is dat een belangrijke factor bij mijn keuze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
ddZ schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:50:
[...]

Vooral met schemer, nacht etc. hoop ik op significante verbetering en minder nabewerking in Lightroom
Sowieso als ik de review van IJustine zie YouTube: iPhone 12 Pro Camera Test! (vanaf 8:30) zijn de schemer/nacht shots enorm verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:39
RigolleM schreef op maandag 2 november 2020 @ 23:45:
[...]

En het lukte niet om te focussen door gewoon op de paddestoel te tikken op het scherm?
Dat lukte helaas niet. Ging het maar zo simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
kadoendra schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:08:
[...]

Maar goed, fotografie is natuurlijk subjectief en deze foto viel mij (zowel qua kwaliteit als compositie) niet tegen.
Ik vind fotograferen heel erg leuk, vooral van architectuur zoals je ziet. De iPhone 11 Pro deed dit al behoorlijk goed, iPhone 12 Pro kan dan alleen maar beter zijn.

ProRAW is leuk, ik ben benieuwd wat ik daar mee kan doen. Kans is groot dat die optie alleen op de Pro-modellen komt, het heet niet voor niets 'Pro'RAW.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:05

Grin

Ride si sapis.

@THE_BASE Het komt alleen beschikbaar op de iPhone 12 Pro modellen. Niet op de Mini en de reguliere iPhone 12. Apple's eigen woorden.
ProRAW lijkt mij leuk voor die ene foto die je nog net even wat mooier wilt maken; even de schaduw wil liften of de highlights wil afstoppen. Maar ik verwacht geen wonderen, het zal vast helpen maar niet veel meer dan dat.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:27
Iemand enig idee waarom de iPhone 12 Pro foto's maakt die er slechter uit zien dan foto's die gemaakt zijn met een iPhone X? Zowel de camera voor als aan de achterkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08
turkeyhakan schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:00:
Iemand enig idee waarom de iPhone 12 Pro foto's maakt die er slechter uit zien dan foto's die gemaakt zijn met een iPhone X? Zowel de camera voor als aan de achterkant..
Nee. Hier juist het omgekeerde. M’n nieuwe 12 pro is vele malen beter dan de X. Maar onder welk omstandigheden maakte je de foto? En kan je wellicht beide uploaden, dan kunnen we meekijken.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
die MagSafe Wallet is een 'gift from heaven' voor zakkenrollers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:27
Alekz87 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:20:
[...]

Nee. Hier juist het omgekeerde. M’n nieuwe 12 pro is vele malen beter dan de X. Maar onder welk omstandigheden maakte je de foto? En kan je wellicht beide uploaden, dan kunnen we meekijken.
Ik denk dat het door de instellingen komt. Waarschijnlijk door HDR. Kan dit kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:24:
[...]

It's not a bug, it's a feature :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:19
Heeft iemand een idee hoelaat de iPhone 12 pro max te pre orderen is aanstaande vrijdag?
Is dat ook weer vanaf 14:00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Jordyz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:03:
Heeft iemand een idee hoelaat de iPhone 12 pro max te pre orderen is aanstaande vrijdag?
heb je al eens op de website van Apple gekeken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jordyz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:03:
Yup weer 14:00 inderdaad.

En dat is al bijna! Toch blij dat ik sterk ben gebleven en niet voor de normale pro ben gegaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 03-11-2020 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
[...]

Al die magsafe accessoires gaan me toch een lading krassen veroorzaken als je caseless gaat, dat gaat weer een dingetje worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CopyCatz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:05:
[...]

Al die magsafe accessoires gaan me toch een lading krassen veroorzaken als je caseless gaat, dat gaat weer een dingetje worden...
Denk dat dit met die wallet wel meevalt. Die is helemaal van leer.

Kan iets tussen komen natuurlijk maar dat lijkt mij niet een heel groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:19
_Bailey_ schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:04:
[...]

heb je al eens op de website van Apple gekeken?
Jaa dan moet ik gruwelijk eroverheen gekeken hebben :+
Donstil schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:05:
[...]

Yup weer 14:00 inderdaad.

En dat is al bijna! Toch blij dat ik sterk ben gebleven en niet voor de normale pro ben gegaan.
Thankss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52

ja3

Heeft iemand toevallig al ervaring met het iPhone 12 standby gebruik?

Ik merk dat mijn batterij extreem snel leeg gaat ook als ik deze niet actief gebruik. In de nacht verliest hij zo 40%.

Ben nog druk bezig te onderzoeken waar het aan ligt en heb bijvoorbeeld al een volledige herinstallatie gedaan maar op dit moment denk ik mogelijk dat de dual sim setup hiermee te maken heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:50
ja3 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:26:

Ik merk dat mijn batterij extreem snel leeg gaat ook als ik deze niet actief gebruik. In de nacht verliest hij zo 40%.

Ben nog druk bezig te onderzoeken waar het aan ligt en heb bijvoorbeeld al een volledige herinstallatie gedaan maar op dit moment denk ik mogelijk dat de dual sim setup hiermee te maken heeft.
Dual SIM trekt de iPhone als een malle leeg inderdaad. Ik heb dat bij mijn XS max ook helaas.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

[...]

Met huidige formaten nemen ze de gehele iPhone gewoon mee hoor. Die past ook niet meer in je broekzak...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:41

Ik verbruik gedurende de hele dag maar rond de 40% met gebruik op de 12 Pro. Je kunt bij settings > battery zien of er een app is die veel energie verbruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
carpebios schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:32:
[...]

Dual SIM trekt de iPhone als een malle leeg inderdaad. Ik heb dat bij mijn XS max ook helaas.
Ik merk dat er juist heel weinig verdwijnt door Dual Sim. Dit is mijn eerste dualsim dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Maar heb de 12 wél een week zónder dual sim gebruikt en nu wat dagen mét, maar merk eigenlijk weinig tot geen verschil. Ik was er juist bang voor omdat de 2e lijn, Tmob, in huis maximaal 0 tot 1 streepje bereik heeft en hij daarom continu zou gaan zoeken naar beter bereik, maar daar merk ik dus niks van. (de tweede lijn zet ik wel steeds om 18u uit en om 06u weer aan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

@ja3 Hou ons op de hoogte, want als het dual-sim is dan zou ik wel ff pissed zijn... Zodra KPN eindelijk eens met eSim komt wil ik namelijk ook dual-sim... Zou wel een hele dikke domper zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 17:42
carpebios schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:32:
[...]

Komt niet door dual sim want er is telkens maar 1 nummer actief.

Ik werk al sinds de Xs Max met dual sim en dit kan echt geen reden van jou slurpende batterij verbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-08 12:26
DutchLegendX schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 07:03:
[...]

Mocht je G-Mail hebben, installeer dan de app van them. Krijg de mails nu wel instant binnen gelukkig!
Ah thanks voor de info! Heb helaas Hotmail (en Gmail die ik amper gebruik), maar ik ga dan idd ff kijken naar een andere mail app. Ik krijg de mails nu helemaal niet meer binnen behalve als ik de app daadwerkelijk open..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Instant e-mail, is dat/was dat ooit een ding?
Bij mij staat de synchronisatie op 1 uur. Dat is toch de aard van het medium?

Last ik het anders zeggen: waarom heb je instant e-mail? Ben ik wel nieuwsgierig naar. En uiteraard de politiek correcte dooddoener: iedereen moet het zelf weten etc etc enz enz. Ben gewoon ff nieuwsgierig :)

[ Voor 46% gewijzigd door Grin op 03-11-2020 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

Ik weet even niet of het in dit topic hoort of in het algemene iOS topic, maar hebben anderen ook last van dat die widgets vastlopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:29
Neyluzz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:11:
[...]

Dat lukte helaas niet. Ging het maar zo simpel :)
Mss deze eens bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-08 12:26
Grin schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:31:

Last ik het anders zeggen: waarom heb je instant e-mail? Ben ik wel nieuwsgierig naar. En uiteraard de politiek correcte dooddoener: iedereen moet het zelf weten etc etc enz enz. Ben gewoon ff nieuwsgierig :)
Persoonlijk vind ik het fijn om direct te weten wat er binnen komt. Dan filter ik op dat moment wel of het belangrijk genoeg of niet is. Eigenlijk hetzelfde principe als whatsapp oid. Sommige mailtjes vind ik belangrijk om zsm op te reageren of er in ieder geval naar te kijken.

Wellicht dat het ook wennen is aangezien ik van Samsung kom waar ik wel instant mail kreeg. Nu moet ik de mail app openen om te zien wat er binnen is gekomen, vind ik niet echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:37
Grin schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:31:

Mwah het was niet ooit een ding. Echter wil ik niet aan elke opdrachtgever mijn mobiele nummer geven, als ik ze dan als nog snel van antwoord kan voorzien (via e-mail) vind ik dat fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Degene die een iPhone 12 hebben in de kleur blauw; hoe bevalt dit na een aantal weken gebruik? Spijt van je keuze qua kleur? Mbt de Mini moet ik nog steeds knopen doorhakken :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:04
Nee, nee en nog eens nee.

Ik vind wireless laden vooral handig thuis, maar het is veel handiger om je telefoon niet los te hoeven schudden van die Magsafe. Of ie nou 15W doet of de gebruikelijk 7.5W. Maakt mij niet uit. Ook geen in snellere accu degradatie ivm oververhitting.

Over de zin en onzin van fysieke kabels nog aan je telefoon hangen voor laden. Vergeet niet de Carplay use-case die nog niet standaard wireless is, dus duurt nog wel ff.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
[...]

Ik kijk al uit naar de eerste class action rechtzaken in de US. Probleem is "sliden" bij Magsafe, daarom zou ik het ook niet vertrouwen als ik m'n telefoon in m'n auto via Magsafe aan een holder vast klik. Stel je stoot er tegen aan, blijft ie zitten ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
dkawa schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:55:
[...]

Komt niet door dual sim want er is telkens maar 1 nummer actief.

Ik werk al sinds de Xs Max met dual sim en dit kan echt geen reden van jou slurpende batterij verbruik
Nee hoor, batterijduur valt reuze mee met dual-SIM.

Er is wel een bug. Ik kreeg de afgelopen week vaak 's nachts meldingen dat de provider settings aangepast waren (KPN). Eergisteren stond de fysieke SIM ook op locked. Provider settings zijn nog steeds hetzelfde voor zover ik kan zien (43.1 geloof ik). De eSIM (Vodafone) doet niets raar. Viel me wel op ie nu WIFI calling doet, was eerst niet, terwijl het wel aan stond. Dus beide SIMs doen nu WIFI calling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51

Fordman

Fordman

Nelsa schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:58:
[...]

Wellicht dat het ook wennen is aangezien ik van Samsung kom waar ik wel instant mail kreeg. Nu moet ik de mail app openen om te zien wat er binnen is gekomen, vind ik niet echt fijn.
Lijkt dat mail op handmatig is ingesteld. Zou de instellingen eens checken bij accounts en onderaan nieuwe gegevens aantikken. Dan is er een overzicht zichtbaar.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

Nelsa schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:58:
[...]

Persoonlijk vind ik het fijn om direct te weten wat er binnen komt. Dan filter ik op dat moment wel of het belangrijk genoeg of niet is. Eigenlijk hetzelfde principe als whatsapp oid. Sommige mailtjes vind ik belangrijk om zsm op te reageren of er in ieder geval naar te kijken.

Fordman schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:57:
[...]

Lijkt dat mail op handmatig is ingesteld. Zou de instellingen eens checken bij accounts en onderaan nieuwe gegevens aantikken. Dan is er een overzicht zichtbaar.
Dit ligt aan Gmail/Google, deze ondersteund geen instant mail (of hoe je dat noemt) in diverse mail apps. Alleen in de app van Gmail zelf helaas...

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:41
RBH schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:32:
Ik weet even niet of het in dit topic hoort of in het algemene iOS topic, maar hebben anderen ook last van dat die widgets vastlopen?
Denk eigenlijk meer in iOs topic maar ik in ieder geval geen last, specifieke widgets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

Sluw schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:33:
[...]

Denk eigenlijk meer in iOs topic maar ik in ieder geval geen last, specifieke widgets?
Eerst was het de ING widget, en nu de weer widget in mijn homescreen. Zal de vraag daar ook nog even posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loekf2 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:37:
[...]

Nee, nee en nog eens nee.

Ik vind wireless laden vooral handig thuis, maar het is veel handiger om je telefoon niet los te hoeven schudden van die Magsafe. Of ie nou 15W doet of de gebruikelijk 7.5W. Maakt mij niet uit. Ook geen in snellere accu degradatie ivm oververhitting.

Over de zin en onzin van fysieke kabels nog aan je telefoon hangen voor laden. Vergeet niet de Carplay use-case die nog niet standaard wireless is, dus duurt nog wel ff.
Ja dat van de lader die aan de telefoon blijft hangen lijkt mij ook onhandig met deze lader. Maar dat zou een klein stukje tape wel kunnen fixen.

Ondanks dat gaat mijn voorkeur toch uit naar die 3-1 Belkin MagSafe dinges. Die is vermoedelijk wel zwaar genoeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Haha, die MagSafe lader is inderdaad ook maar een gimmick waar je eigenlijk geen reet aan hebt. Ik heb hem nu een tijdje en het is eigenlijk alleen maar heel onhandig. Geen spijt van ofzo verder, het is opzich geinig bedacht maar je hebt er in praktijk echt heel weinig aan eigenlijk. 's Avonds je iPhone er op "klikken" maakt zodanig veel herrie dat mijn vriendin die eerder gaat slapen er telkens wakker van wordt en 's ochtends is het maar een gedoe om het ding los te halen, want daar heb je eigenlijk 2 handen voor nodig. En de kabel is veel te kort om je iPhone te gebruiken met de MagSafe lader er nog aan.

Dus inderdaad wat iemand hierboven al riep; Het ding ga ik vastzetten aan mijn nachtkastje met dubbelzijdig tape!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08
joblamie schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:21:
Haha, die MagSafe lader is inderdaad ook maar een gimmick waar je eigenlijk geen reet aan hebt. Ik heb hem nu een tijdje en het is eigenlijk alleen maar heel onhandig. Geen spijt van ofzo verder, het is opzich geinig bedacht maar je hebt er in praktijk echt heel weinig aan eigenlijk. 's Avonds je iPhone er op "klikken" maakt zodanig veel herrie dat mijn vriendin die eerder gaat slapen er telkens wakker van wordt en 's ochtends is het maar een gedoe om het ding los te halen, want daar heb je eigenlijk 2 handen voor nodig. En de kabel is veel te kort om je iPhone te gebruiken met de MagSafe lader er nog aan.

Dus inderdaad wat iemand hierboven al riep; Het ding ga ik vastzetten aan mijn nachtkastje met dubbelzijdig tape!
Dan is het nut van magnetisch ook niet echt meer nodig toch? Ja hij ligt “perfect” maar dat is het dan ook.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:13
Nou, ik denk dat ik t gewoon bij mn Nokia DT900 lader hou die ik ooit voor mn Nokia 920 heb gekocht. Mn X laadt er prima mee op en denk dat mn 12 mini t niet anders zal doen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

En hoe bevalt hij tot nu toe (qua kleur)?

Had zelf vroeger een witte 4S en overweeg een 12 mini.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Greatsword schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:54:
[...]

En hoe bevalt hij tot nu toe (qua kleur)?

Had zelf vroeger een witte 4S en overweeg een 12 mini.
Ja goed, was gewoon even wennen ook. Moet wel zeggen dat ie na 4 dagen alsnog in een Product Red hoesje verdween

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20:58

Acties:
  • +2 Henk 'm!
noslen schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:48:
[...]

iPhone 12 mini blijkt een kleinere batterij te hebben dan zijn grotere broers
Ja maar dat was al bekend :)
Dit is “nieuws”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20:58
Donstil schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:54:
[...]

Ja maar dat was al bekend :)
Dit is “nieuws”.
ik bedoelde meer dat het niet relevant is, want door de kleinere capaciteit laden ze even snel op tot 100% :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
noslen schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:57:
[...]

ik bedoelde meer dat het niet relevant is, want door de kleinere capaciteit laden ze even snel op tot 100% :P
Nou dat maken we zelf wel uit hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51

Fordman

Fordman

Vind het volgende in het artikel (reeds vertaald) ook wel bijzonder:

Als u uw iPhone in een leren hoesje houdt tijdens het opladen met uw MagSafe Charger, kan de behuizing cirkelvormige afdrukken van compressie van het leer weergeven. Dit is normaal, maar als je je hier zorgen over maakt, raden we je aan een niet-leren hoesje te gebruiken.

Dat hoort mijn inziens niet bij een origineel 🍎 product.

Heb het ook voorbij zien komen in het iPhone 12, Mini & Pro] bescherming / screenprotectors topic.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Fordman schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:05:
[...]

Vind het volgende in het artikel (reeds vertaald) ook wel bijzonder:

Als u uw iPhone in een leren hoesje houdt tijdens het opladen met uw MagSafe Charger, kan de behuizing cirkelvormige afdrukken van compressie van het leer weergeven. Dit is normaal, maar als je je hier zorgen over maakt, raden we je aan een niet-leren hoesje te gebruiken.

Dat hoort mijn inziens niet bij een origineel 🍎 product.

Heb het ook voorbij zien komen in het iPhone 12, Mini & Pro] bescherming / screenprotectors topic.
Sterker nog... Apple doe nog eens uitleggen waarom het juist optreedt in siliconen hoesjes ;w

Ik blijf dat hele Magsafe een 1.0 product vinden. In plaats van die overbodige magneten die nu in m'n iPhone 12 zitten, hadden ze beter een iets grotere (dikkere) batterij mogen gebruiken.

Maar goed, dan was de "product propositie" (sorry, marketing speak) misschien wel te dun geworden, of iemand in de paarse broeken ranken had een briljant idee om eens de antenne in nieuwe accessories te stoppen. Ben nog niet overtuigd of de iPhone 13 dit gaat houden.

[ Voor 7% gewijzigd door loekf2 op 03-11-2020 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1.0 kan ik wel inkomen maar dit gaat zeker op de iPhone “13” zitten.

Dit is gewoon here to stay. Even een paar weekjes van dit soort opstart berichtjes en daarna hoor je er niets meer over.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 03-11-2020 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21:53
Zo, iphone is eindelijk binnnen. Zit een beetje met de settings te klooien nu. Wat gebruiken jullie als video settings? Is dit gewoon hoe hoger hoe beter, zolang je ruimte hebt? (4k @ 60fps)
Verder zie ik nergens de setting om hdr aan en uit te zetten bij foto’s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
Oh, en weet iemand of je op een of andere manier het toetsenbord zo kan aanpassen dat dat hele blok met die mic en dat wereldbolletje verdwijnen en alles naar onder schuift? Gebruik die dingen toch nooit. Kan er geen setting voor vinden en heb ook al een ander keyboard geprobeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johan Bogle schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:15:
Oh, en weet iemand of je op een of andere manier het toetsenbord zo kan aanpassen dat dat hele blok met die mic en dat wereldbolletje verdwijnen en alles naar onder schuift? Gebruik die dingen toch nooit. Kan er geen setting voor vinden en heb ook al een ander keyboard geprobeerd....
Dat kan met het Apple keyboard niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Johan Bogle schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:13:
Zo, iphone is eindelijk binnnen. Zit een beetje met de settings te klooien nu. Wat gebruiken jullie als video settings? Is dit gewoon hoe hoger hoe beter, zolang je ruimte hebt? (4k @ 60fps)
Voor mij persoonlijk hoe hoger hoe beter. Toch ruimte zat.

HDR kan uit via instellingen > camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:15
Hoe bevalt de accuduur van de iPhone 12 eigenlijk in real life? Ik heb nu een iPhone 7 en die bevalt goed, alleen de accuduur stelt wel teleur, zelfs na het vervangen van de accu. Helaas begint mijn iPhone 7 kuren te vertonen. Jammer, want ik vervang liever de telefoon pas na minimaal 4 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
Donstil schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:18:
[...]

Voor mij persoonlijk hoe hoger hoe beter. Toch ruimte zat.

HDR kan uit via instellingen > camera.
ik wik het niet uit, maar juist vaak gebruiken. Bij iphone 7 werd het vaak uitgezet maar kon je mooiere foto’s maken met hdr aan. Wel jammer van dat toetsenbord zeg, maar misschien is het gewoon gewenning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Irpd7AIadTGLyRNCaCx-UI1wUb0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/FWnxWwT1wJjg62X4d9fnEzmS.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/btIO2rP19Hi3-qkylg8WJJKzldA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/mosBTCFxI5ITnPG99GoivIrJ.png?f=fotoalbum_tile

Hier een iPhone 8. Kom thuis van werk 08:00 / 17:00 met 20 á 25%.

Wil eind dit jaar naar de iPhone 12 gaan. Ben benieuwd hoelang ik ermee kan doen. Reden van overstap, achter camera defect, en na 3 jaar is het voor mij wel tijd voor een nieuwe. ☺️

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Ik zit met hetzelfde. Ook een iPhone 8 met batterij op iets meer dan 80% capaciteit. Hierdoor begint de batterij toch wel het pijnpunt te worden.
Mijn iPhone 12 Pro is besteld en heb vandaag al mijn hoesje binnen gekregen. Valt wel wat groter uit dan ik verwachtte. Dus het zal wel weer aanpassen worden.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Belecthor schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:09:
Hoe bevalt de accuduur van de iPhone 12 eigenlijk in real life? Ik heb nu een iPhone 7 en die bevalt goed, alleen de accuduur stelt wel teleur, zelfs na het vervangen van de accu. Helaas begint mijn iPhone 7 kuren te vertonen. Jammer, want ik vervang liever de telefoon pas na minimaal 4 jaar.
iPhone 7 is van september 2016, m.a.w. 4 jaar geleden dus :*)

Accuduur is sterk afhankelijk van gebruiker tot gebruiker, maw SOT en/of apps die veel vragen van CPU/GPU. Ik haal 2 dagen met mijn iPhone 12 Pro, maar ik heb ook maar een SOT van 2u/dag en het meeste is social media, geen games.

Na anderhalve week gebruik (23/10) staat mijn batterijconditie op 100% :+

[ Voor 5% gewijzigd door RigolleM op 03-11-2020 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 22:03
Johan Bogle schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:13:
Ik film altijd in 4K/60. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charliemka
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 24-11-2023
Belecthor schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:09:
Ik kom ook van een 7, accuduur is simpelweg niet te vergelijken. Ik zit meestal nog op 50% tegen dat ik ga slapen. Toegegeven, mijn batterij van de 7 had nog maar een capaciteit van 80%.

In elk geval zie ik persoonlijk niet in waarom die batterij nog groter zou moeten zijn. Als ik ga kamperen verzin ik wel een andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Batterijduur is sowieso lastig te bepalen op dit moment, aangezien iOS 14 niet bekend staat om lange accuduur.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik las ergens van Apple een reactie op een gebruiker die klaagde dat zijn of haar batterij door DualSim van 2 dagen standby naar 1,5 dag was gegaan. Het antwoord van Apple was dat ze ontwerpen op een accu-duur van 1 dag en niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:08
Fjeze schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:28:
[...]

[...]

Dit ligt aan Gmail/Google, deze ondersteund geen instant mail (of hoe je dat noemt) in diverse mail apps. Alleen in de app van Gmail zelf helaas...
Voor zover ik weet en kan herinneren was het Apple die er mee stopte, allerlei andere apps, Oulook, Spark en noem ze maar op, halen de Gmail wel op.

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:08
joblamie schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:21:

Pak klittenband, kun je hem nog verplaatsen.

Bing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ja3

ja3

Grin schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:52:
[...]

@ja3 Hou ons op de hoogte, want als het dual-sim is dan zou ik wel ff pissed zijn... Zodra KPN eindelijk eens met eSim komt wil ik namelijk ook dual-sim... Zou wel een hele dikke domper zijn...
Het uitschakelen van dual sim heeft mijn batterij probleem opgelost. In ieder geval van 40% verbruik in 8 uur naar 11% gebruik in 8 uur. Ik ga nog wat meer testen de komende tijd maar dit was in ieder geval mijn eerste resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dennisdn schreef op woensdag 4 november 2020 @ 07:15:
Ik las ergens van Apple een reactie op een gebruiker die klaagde dat zijn of haar batterij door DualSim van 2 dagen standby naar 1,5 dag was gegaan. Het antwoord van Apple was dat ze ontwerpen op een accu-duur van 1 dag en niet meer dan dat.
_O-

als je het sowieso al voor elkaar krijgt om meer dan een dag standby te halen met een iPhone, misschien is een Nokia 3310 dan een betere optie voor die use case :+ Dan ook nog klagen als je dan 'nog maar' anderhalve dag haalt. ;w

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ja3 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:25:
[...]

Het uitschakelen van dual sim heeft mijn batterij probleem opgelost. In ieder geval van 40% verbruik in 8 uur naar 11% gebruik in 8 uur. Ik ga nog wat meer testen de komende tijd maar dit was in ieder geval mijn eerste resultaat.
Bijzonder. Ik heb met dualsim, aan het einde van de dag met 4uur schermtijd nog iets van 60% over. Ik merk echt weinig tot niks van extra batterijgebruik met dualsim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Dennisdn schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:32:
[...]

Bijzonder. Ik heb met dualsim, aan het einde van de dag met 4uur schermtijd nog iets van 60% over. Ik merk echt weinig tot niks van extra batterijgebruik met dualsim.
Misschien ligt het niet aan de dualsim functionaliteit maar aan een slecht netwerk van de provider die de eSIM aanstuurt. Als ik, die geen gebruik maak van dualsim, mij begeef in een zone waar mijn provider een slecht bereik heeft dan gaat mijn batterijduur ook sterk achteruit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:17
RigolleM schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:49:
[...]

Misschien ligt het niet aan de dualsim functionaliteit maar aan een slecht netwerk van de provider die de eSIM aanstuurt. Als ik, die geen gebruik maak van dualsim, mij begeef in een zone waar mijn provider een slecht bereik heeft dan gaat mijn batterijduur ook sterk achteruit. ;)
Dat klinkt veel aannemelijker zijn zeker omdat het bij de een wel is en bij de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

[...]

Thanks @ja3.
Hoe heb jij dual-sim uitgeschakeld? Kan dat softwarematig in iOS of heb je de simkaart verwijderd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Grin schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:07:
[...]

Thanks @ja3.
Hoe heb jij dual-sim uitgeschakeld? Kan dat softwarematig in iOS of heb je de simkaart verwijderd?
Instellingen > Mobiel netwerk.
Daar kan je ze aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3

ja3

RigolleM schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:49:
[...]

Bedankt voor het idee, dit ga ik ook eens testen. In mijn geval gaat het om Vodafone en T-Mobile en heb ik dit nu getest door T-Mobile uit te schakelen. Maar ik ga het eens andersom proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:00
ja3 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:29:
[...]

Bedankt voor het idee, dit ga ik ook eens testen. In mijn geval gaat het om Vodafone en T-Mobile en heb ik dit nu getest door T-Mobile uit te schakelen. Maar ik ga het eens andersom proberen.
Ik weet niet in welke regio je zit, maar met Vodafone had ik altijd minder bereik waardoor de batterij sneller leegliep. Met T-Mobile gaat de batterij veel langer mee, want het bereik is beter. Dat is niet iets wat alleen de iPhone 12 heeft, dat is met de iPhone 11 Pro Max ook al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ik heb zojuist ook de KPN eSim geïnstalleerd, samen met Vodafone van mijn werk als fysieke sim. Beide geven keurig 3 of 4 strepen bereik dus dat lijkt mij geen issue. Ben nu de telefoon aan het opladen, daarna zal ik een nul-meting doen. Ben benieuwd...
Wel verdraaid handig dat alles nu gescheiden maar toch op 1 telefoon binnenkomt. Zie daar wel het voordeel van.

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Deze foto net buiten geschoten in bijna pitchblack (geen straatverlichting daar) met m’n iPhone 12. Enorm onder de indruk van de camera !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SHyFRjooYOyC9y3UYCIxTVjlZ4s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e4ITOBVAFrJLDbGo8j9dwq09.jpg?f=fotoalbum_large

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:04:
Deze foto net buiten geschoten in bijna pitchblack (geen straatverlichting daar) met m’n iPhone 12. Enorm onder de indruk van de camera !

[Afbeelding]
Dat valt zeker niet tegen! Vandaag ook mijn Sim in de iPhone 12 gestopt. Ik kom van een s10+ af. Verbazingwekkend hoe vertrouwd iOS gelijk weer aanvoelt. Scherm is echt prachtig en ik vind het toestel echt mooi.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
Ik blijf me toch een partij twijfelen welke kleur ik bestel vrijdag. Vind dat goud zo mooi in de rand, maar dan die lelijke achterkant.. en dat blauw idem. Alleen zwart is de achterkant mooi maar de rand weer wat saai... zou dat goud wel willen met matzwarte achterkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 25-05 20:18
drusloos schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:56:
Ik blijf me toch een partij twijfelen welke kleur ik bestel vrijdag. Vind dat goud zo mooi in de rand, maar dan die lelijke achterkant.. en dat blauw idem. Alleen zwart is de achterkant mooi maar de rand weer wat saai... zou dat goud wel willen met matzwarte achterkant..
Je hebt zojuist beslist denk ik 😉
Anders toch even kijken in de winkel 👌🏼

[ Voor 5% gewijzigd door Banshee op 04-11-2020 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 07:09
Of je koopt de gouden iPhone en bij dbrand een mat zwarte skin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:49
Ga je een hoesje gebruiken of gewoon naked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:20
Gaan er veel voor de Max vrijdag of valt het mee?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:13
Mini!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Jaymone schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:48:
Denk dat de Mini hard zal gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:20
Jieve schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:51:
[...]

Denk dat de Mini hard zal gaan!
Ben ook zeer benieuwd

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
[...]

Yeah right

Wat een onzin.. dan is er iets mis met jou apps ofzo. Ik heb met de XsMax en nu met de 11 pro al de hele tijd met dual sim gewerkt en er is geen enkel verschil in batterijverbruik met dual sim of enkele Sim...

Maar ik heb T-Mobile (privé en zakelijk) en zij waren de eerste in NL met eSim.. misschien dat het aan jou provider ligt? Slecht bereik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Dennisdn schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:32:
[...]

Precies, dit is dus ook mijn conclusie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Grin schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:07:
[...]

Thanks @ja3.
Dit is al zo vaak besproken.. had je ook even kunnen opzoeken lijkt mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Grin schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:47:
Ik heb zojuist ook de KPN eSim geïnstalleerd, samen met Vodafone van mijn werk als fysieke sim. Beide geven keurig 3 of 4 strepen bereik dus dat lijkt mij geen issue. Ben nu de telefoon aan het opladen, daarna zal ik een nul-meting doen. Ben benieuwd...
Wel verdraaid handig dat alles nu gescheiden maar toch op 1 telefoon binnenkomt. Zie daar wel het voordeel van.
De eSim en fysieke Sim is echt ideaal! Moet er niet aan denken om telkens met 2 telefoons te moeten rondlopen🤪

Wel even je contactpersonen lijst goed instellen (privé en zakelijk)

WhatsApp en WhatsApp for business werkt er ook prima mee🤙🏾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
Ik (nog) niet

Even afwachten wat de ervaringen zijn.. en binnenkort even de MM of Amac binnenlopen om te kijken hoeveel groter de 12 pro Max is tov m’n 11 pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:49
Blauwe Max.
Ben benieuwd als de hoesjes snel uitverkocht gaan zijn. En vooral de prijs voor een lederen hoesje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan dagje eerder. Nice.
Hoop op fijne camera reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja me, hopen dat het meevalt want wil verlengen bij Vodafone 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:00
Graphite Max. En ik hoop dat het meevalt met de levertijden want ik vind dat we al veel te lang hebben gewacht op ons nieuwe speeltje.

Sowieso niet tof dat ze mensen die het meeste geld neerleggen het langst laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:08
Ik ook maar wacht nog ff, liefst een blauwe
Eerst de reviews afwachten en dan bestellen bij CB.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Pagina: 1 ... 32 ... 75 Laatste