Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:08
@Mar.tin Wel een hele nette oplossing. In een auto heb ik ook zo’n broeit mount zitten. Zit nu een gewone Qi oplader/houder op. Maar een MagSafe neemt natuurlijk stukken minder ruimte in. Zowel kwa breedte, hoogte als diepte.

Ik was hier aan het denken om aan een magneet plaatje / of door middel van plakken een MagSafe te bevestigen. Alleen ben ik nog aan het wachten op mijn 2e MagSafe en een fatsoenlijke heavy duty case (welke MagSafe goed ondersteund). En ook nog op de usb A - usb C adapter die vanavond zou binnen komen.

[ Voor 7% gewijzigd door TheKerremenke op 06-11-2020 10:31 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:29
Mar.tin schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:22:
[...]

Die heb ik helaas niet voorhanden, dan zou ik een verloopje en een reguliere USB-poort moeten proberen.
Die PD3.0 lader hoeveel wattage levert die? Ik heb ook al gelezen dat niet alle USB-C laders compatible zijn met MagSafe, sommigen vallen terug op een zeer lage wattage.

Anderzijds haal je weinig voordeel uit een MagSafe qua snelladen, valt heel snel terug op een lagere wattage, zelfs met de nieuwe 20W USB-C van Apple. Zou meer dan 2 uur duren om van 0 naar 100% te gaan. Via USB-lightning kabel met de 20W USB-C lader zou deze op een uur opgeladen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 10:47
ThaddeusX schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:23:
12 Pro Max lijkt me lekker browsen & youtuben op de bank maar lijkt me lastig voor buitengebruik of op zak

12 Mini lijkt me lekker makkelijk voor buiten en op zak...en voor thuis een iPad kopen?

Ik twijfel :)
Als je buiten de deur ook vaak aan het browsen & youtuben bent is de keus simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
12 Pro Max lijkt me lekker browsen & youtuben op de bank maar lijkt me lastig voor buitengebruik of op zak

12 Mini lijkt me lekker makkelijk voor buiten en op zak...en voor thuis een iPad kopen?

ik maak ook die bedenking na het zien van de video's.
Zeker nu ik een nieuwe iPad air heb sinds een week.
Een mini gaat het niet worden want dat is echt te klein voor mij.
Nog een paar reviews afwachten voor ik beslis.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Gunth schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:42:
[...]

ik maak ook die bedenking na het zien van de video's.
Zeker nu ik een nieuwe iPad air heb sinds een week.
Een mini gaat het niet worden want dat is echt te klein voor mij.
Nog een paar reviews afwachten voor ik beslis.
Ik ga toch voor de mini denk ik.

Ik heb ff een liniaal erbij gepakt en mijn huidige XS gemeten. Ik merk dat de Max echt gigantisch is...dat ding gaat echt niet in mijn broek passen.

Doe maar de mini + een nieuwe iPad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 18:00
Twijfel twijfel, tussen blauw en goud 😅

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:23
[verwijderd]

[ Voor 142% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Grin schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:30:
[...]

Dat was wel een hele dikke tegenvaller zeg. Hebben ze ineens de onderkant (speakers/lightningpoort) ook dichtgemaakt, dat swiped echt voor geen meter aan de onderkant. Unlocken is dan telkens met je vinger over de onderste rand... Brrr
Blijkt dat alleen de transparante plastic case een vrije lightningpoort/speakers heeft, wat een fail...
Van hetzelfde gedacht. Swipen is horror met die rand. Heb momenteel de clear case van Apple voor mijn pro. En dacht voor de mini naar leder te gaan maar heb dus eveneens de clear besteld (Coolblue).
Zoals je zegt: fail van  .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:25

n3z

Ik weet niet waar voor werk je doet, maar met al dat thuis werken zou ik die mini halen en een iPad ernaast.

En als over een jaar dit hele corona gedoe over is en je moet weer veel reizen kan je altijd de 13 max halen.

iPad is ook niet eens zo zwaar dus die kan je sowieso meenemen. Toch fijn zo'n groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:16
Meer mensen met 4G/5G problemen op de 12 Pro? Heb regelmatig dat ik m'n huis uitloop en vervolgens geen verbinding meer heb, 0 streepjes en uiteindelijk no service. Even op airplane mode en weer terug en heb weer verbinding om die vervolgens weer te verliezen. Gebruik T-Mobile en e-sim, op m'n vorige iPhone nooit problemen gehad met het bereik in mijn omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z

n3z

Man wat ziet die mini er toch leuk uit! Even een demo model proberen en dan direct kopen.

Hoop dat Android telefoons nu ook volgen met einde modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:17
n3z schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:27:
Man wat ziet die mini er toch leuk uit! Even een demo model proberen en dan direct kopen.

Hoop dat Android telefoons nu ook volgen met einde modellen.
Dat direct kopen zal misschien wel niet zo simpel gaan 🤭
Al hangt het vast van de winkel af waar je hem gaat bekijken/kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z

n3z

Roos79 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:30:
[...]

Dat direct kopen zal misschien wel niet zo simpel gaan 🤭
Al hangt het vast van de winkel af waar je hem gaat bekijken/kopen
Ben ik ook helaas bang voor. Ik gok dat het de meest populaire versie gaat worden. Lagere prijs en eindelijk weer een kleine telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
TheKerremenke schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:15:
[...]

En hier. https://forums.macrumors....peakers-pictures.2265743/

Schijnt ook op de achtergrond van the Verge iPhone 12 mini/Max hands-on te zien zijn. Direct in het begin als de video start. YouTube: iPhone 12 mini vs 12 vs 12 Pro Max size comparison

Iemand in Zweden heeft een zwarte gekocht bij een Apple store daar in de buurt.
Hands-om film YouTube: IPhone 12 Pro Leather case

Volgens mij dus de kleuren van de MagSafe wallets en als extra kleur de rode.
Kleine toevoeging.
Hier heeft iemand al de bruine leren case. Ook een mooie kleur. Twijfel, twijfel..
https://forums.macrumors....st=29167276#post-29167276

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024

Ik zou kijken naar de toestellen die je hiervoor hebt gehad, en dan je keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKerremenke schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:42:
[...]

Kleine toevoeging.
Hier heeft iemand al de bruine leren case. Ook een mooie kleur. Twijfel, twijfel..
https://forums.macrumors....st=29167276#post-29167276
Afgelopen jaren nam ik er altijd een Leathercase case bij, voor de momenten dat ik even niet zonder case kon.
Alleen deze bruine cases wordt altijd zo snel lelijk, ver voorbij “mooi patina” als je het mij zou vragen.

Ik begin er niet meer aan in ieder geval :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 07:06
Ik bedoelde meer online waar ik alvast kan bestellen. CB, Amac of Media Markt nog niks te zien op hun site.
Dus dan om 14u maar via Apple bestellen.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
Donstil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:48:
[...]

Afgelopen jaren nam ik er altijd een Leathercase case bij, voor de momenten dat ik even niet zonder case kon.
Alleen deze bruine cases wordt altijd zo snel lelijk, ver voorbij “mooi patina” als je het mij zou vragen.

Ik begin er niet meer aan in ieder geval :)
Laatste twee jaar een zwarte leather case, was er echt super tevreden over, ik ga wederom voor leather, ik koop ook maar 1 case per 2 jaar dus hij mag wel goed zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 14:38
knny schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:59:
[...]

Ik bedoelde meer online waar ik alvast kan bestellen. CB, Amac of Media Markt nog niks te zien op hun site.
Dus dan om 14u maar via Apple bestellen.
Bij CB kun je maandag 9 november Pre-orderen. Staat op hun site bij het desbetreffende model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 16-09 07:06
z0bin schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:40:
[...]

Bij CB kun je maandag 9 november Pre-orderen. Staat op hun site bij het desbetreffende model.
Heb je een link?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51

Fordman

Fordman

Zojuist besteld 🎉Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/37wFFeMf2KFv-bdMUghCebJS-bk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dPPbZdSSao9dbSjVzv0bBKXx.jpg?f=fotoalbum_large

The One And Only

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

voor 14.00? dm me ajb je loophole? :P

edit: oke geen loophole, was gewoon open voor bestelling. Hier ook besteld, toch maar de blauwe 128 gb mini. Ga voor de gok.

[ Voor 13% gewijzigd door LuNaTiC op 06-11-2020 13:58 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 14:38
https://www.coolblue.nl/p...-12-mini-128gb-zwart.html

*Openen in de browser, niet via de CB app.

*Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qeM_cyPMffjJT9tHm8nAd7lnDck=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TxSxlD9jhuViKCtUVpLFLNEH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door z0bin op 06-11-2020 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:30
Holy shit, 150 euro!! Voor dat accessoire om tegelijk je Apple Watch te kunnen opladen, wat een geld zeg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uVKnGlAe-fT_lc_B1FYdWmZVrnQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jj6d2T8g9yaSJte43dq0ppzx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door robbinonline op 06-11-2020 14:15 ]

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
En de pro max besteld ...ben benieuwd of ik hem vrijdag ontvang 😄

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
robbinonline schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:14:
Holy shit, 150 euro!! Voor dat accessoire om tegelijk je Apple Watch te kunnen opladen, wat een geld zeg

[Afbeelding]
Veel te duur inderdaad.. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

[Afbeelding]
Haha, ik vond het een leuk dingetje en tot 99 euro had ik het zeker gedaan. Maar dit gaat echt te ver.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _odb_
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-08 20:10
Iemand al een bestelling geplaatst bij vodafone via de webshop en een bevestiging ontvangen?
Ik besteld net over 14:00 uur, kreeg de melding dat de bestelling gelukt was. Geen mail ontvangen en volgens de klantenservice ook geen orde bekend :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Ik bij Tele2 ook nog niets al wel betaald overigens 😆

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:27
Ik denk dat er voor levertijden en dergelijke een apart topic is ;)

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Laatst online: 19:35
@robbinonline Denk dat ik die maar oversla.
Of voor de kerst vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
THE_BASE schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:21:
[...]

Haha, ik vond het een leuk dingetje en tot 99 euro had ik het zeker gedaan. Maar dit gaat echt te ver.
Ik had eigenlijk al gehoopt op reverse laden via de achterkant, dit was een matig alternatief maar voor dit geld veel te duur. Dan maar wachten tot Belkin iets vergelijkbaars uitbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Pro Max Graphite en Leather Magsafe Case zwart (lekker veilig saai weer :P) besteld.

Nu nog even kijken naar een goede glass screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51

Fordman

Fordman

Ik was opnieuw aan het refreshen en kon ineens bestellen, altijd leuk! Waarschijnlijk zijn we op tijd voor de eerste batch.
LuNaTiC schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:55:
[...]

voor 14.00? dm me ajb je loophole? :P

edit: oke geen loophole, was gewoon open voor bestelling. Hier ook besteld, toch maar de blauwe 128 gb mini. Ga voor de gok.

The One And Only

Acties:
  • +2 Henk 'm!

[Afbeelding]
Tering hé, dan ga ik op zeker voor die Belkin 3-1 MagSafe lader

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]
Jemig. Die leek mij wel super handig voor op reis. Maar voor dat geld... laat maar dan :(
Komen vast snel vergelijkbare van Ali ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 06-11-2020 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
Vildhjarta schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:28:
Pro Max Graphite en Leather Magsafe Case zwart (lekker veilig saai weer :P) besteld.

Nu nog even kijken naar een goede glass screenprotector
bijna hetzelfde hier, alleen de blauwe met het blauwe leren hoesje :)

En mocht je die glazen screenprotector gevonden hebben, hoor ik het graag, ik moet er nu toch aan geloven :O Mn XS max twee keer gevallen van een centimeter of 10 hoogte (oke, op tegels) en zowel de voor- als de achterkant aan scherven en bekrast :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
MinasM schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:40:
[...]

bijna hetzelfde hier, alleen de blauwe met het blauwe leren hoesje :)

En mocht je die glazen screenprotector gevonden hebben, hoor ik het graag, ik moet er nu toch aan geloven :O Mn XS max twee keer gevallen van een centimeter of 10 hoogte (oke, op tegels) en zowel de voor- als de achterkant aan scherven en bekrast :X
Ik heb destijds bij Amac een glass protector laten plaatsen die er nog steeds prima op zit, als ze dat nog steeds doen loop ik daar tzt weer even langs, weet ff niet meer welk merk ze hiervoor gebruikten.

En ik vind het design super mooi en zou hem graag full-time naked gebruiken maar voor dit soort bedragen toch maar hoesje en protector, mijn XS Max is nog helemaal pristine.

[ Voor 11% gewijzigd door Vildhjarta op 06-11-2020 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:29

Niek_1981

Think Different.

_odb_ schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:22:
Iemand al een bestelling geplaatst bij vodafone via de webshop en een bevestiging ontvangen?
Ik besteld net over 14:00 uur, kreeg de melding dat de bestelling gelukt was. Geen mail ontvangen en volgens de klantenservice ook geen orde bekend :s
Als je nu nog niets hebt dan ga er maar vanuit dat je bestelling er niet doorheen is gekomen, veel mensen last van en moesten weer opnieuw bestellen.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 12:04

[Afbeelding]
Nou wie heeft hem besteld ? Weer typisch voorbeeld van Apple product wat aan de grenzen van wat kan zit. Zullen ongetwijfeld kopers voor zijn.

Ik heb nog een oudere Logitech 2-in-1 in de aanbieding, wilde perse een 3-in-1 ivm Airpods laden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chorro
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:15
Goed, net voor het ingaan van een vergadering nog even een 256GB Pro Max graphite kunnen bestellen om 14:10.
Vooralsnog lijkt het erop dat ie aanstaande vrijdag geleverd wordt, als de levertijdindicatie van Apple.nl tenminste betrouwbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:54

vooghel

Cunning linguist

* vooghel verwacht vrijdag een zwarte iPhone 12 mini 128GB geleverd te krijgen :*)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 19:28
Graag het andere topic gebruiken ivm levertijden 👍

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:44

muhda

Time & Space traveler

Exact idee waar ik ook mee zit. (He, jammer had Apple ook al maar een foldable device :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vildhjarta schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:42:
[...]

Ik heb destijds bij Amac een glass protector laten plaatsen die er nog steeds prima op zit, als ze dat nog steeds doen loop ik daar tzt weer even langs, weet ff niet meer welk merk ze hiervoor gebruikten.
Dat is Belkin.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:50

Ik hou mijn 11 Pro voor buiten en mijn 12 max voor binnen. Deze vervangt mijn ipad mini die vervangen wordt door een Ipad Air 2020 met magic keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:20

ddZ

[Afbeelding]
Dat is natuurlijk veel te duur imho: voor dat geld verwacht ik op zijn minst dat je naast beiden ook nog de AirPods kan opladen. Zoals de eerder genoemde Belkin...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 11:46
Toch maar m'n 11 Max Pro ingeruild voor een 12 Max Pro vanmorgen. Krijg $500 terug voor de 11 dus het kost me uit eindelijk 'maar' $600. Voornamelijk voor de camera upgrade gedaan en vanwege de grote teruggave van Apple op m'n 'oude'.

Ik maak veel foto's dus denk dat het toch wel de moeite waard weer is - daarnaast vind ik het 'hoekige' iPad Pro / iPhone 4 design ook gewoon mooier haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:21
Ik ben wel nieuwsgierig welke betaalbare magsafe items er op de markt gaan komen van derden. Best interessant om je telefoon op sommige plekken met een magneet op te hangen. Hoop dat er snel een paar komen.

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:19
Ik kijk uit naar de magsafe powerbank/cover die je op je iPhone Mini plakt om even draadloos bij te laden, zodat je de hele dag door komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
evdakker schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:40:
Ik kijk uit naar de magsafe powerbank/cover die je op je iPhone Mini plakt om even draadloos bij te laden, zodat je de hele dag door komt...
Deze designer heeft daar wel wat moois voor bedacht: https://mobile.twitter.co...tatus/1324063948291887104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Die is zeker cool idd. :*)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Zo, iPhone 12 Pro Oceaanblauw 256 GB is binnen na een krappe 2 weken :)

Nu nog even afwachten tot de screen -protector binnenkomt en dan kan ik los.
Net al even uit de verpakking gehaald om te bewonderen, maar wat een vingerafdruk-magneet zeg! Mijn vingers bleven er nog net niet eraan plakken :X

(Gelukkig het hoesje al wel in huis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach best handig voor op reis, en duur, wat is wel goedkoop van Apple :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
  • Laatst online: 15-12-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:18:
[...]

Ach best handig voor op reis, en duur, wat is wel goedkoop van Apple :)
Als ik op reis ga wil ik zo compact en licht mogelijk gaan. Deze oplossing lijkt mij veel volume en gewicht te creëren. Een 5 watt oplader en een lightning kabeltje met de watch oplader lijkt mij stukken compacter en lichter. Ik snap wel dat niet iedereen hetzelfde doel heeft op reis :X

[ Voor 6% gewijzigd door Hyloba op 06-11-2020 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyloba schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:31:
[...]

Als ik op reis ga wil ik zo compact en licht mogelijk gaan. Deze oplossing lijkt mij veel volume en gewicht te creëren. Een 5 watt oplader en een lightning kabeltje met de watch oplader lijkt mij stukken compacter en lichter.
Ah dat is nog nodig.. Nee dan is het niks, heb al zo'n compacte Anker mer USB-C /A dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
  • Laatst online: 15-12-2022

[Afbeelding]
Moet je ook nog eens een lichtnetadapter van 25 euri bijtellen 8)7
Voor dat geld kan je al bijna 2 gevlochten solobandjes kopen 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 00:31
Hyloba schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:12:
[...]

Moet je ook nog eens een lichtnetadapter van 25 euri bijtellen 8)7
Voor dat geld kan je al bijna 2 gevlochten solobandjes kopen 7(8)7
Haha idd gekkenhuis 8)7
Ik ga deze mooi bestellen, 3 in 1 van Baseus voor 23,- Euro met kabel en adapter :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GUn-CYUuuRD_Yd7A-MxYMR0MF44=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6tbnoX4oSx44171acUrEDTx8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 17:42
falconxp schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:25:
[...]

Ik hou mijn 11 Pro voor buiten en mijn 12 max voor binnen. Deze vervangt mijn ipad mini die vervangen wordt door een Ipad Air 2020 met magic keyboard
Doe maar 😎

Geld moet rollen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 17:42
ex87 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:01:
Toch maar m'n 11 Max Pro ingeruild voor een 12 Max Pro vanmorgen. Krijg $500 terug voor de 11 dus het kost me uit eindelijk 'maar' $600. Voornamelijk voor de camera upgrade gedaan en vanwege de grote teruggave van Apple op m'n 'oude'.

Ik maak veel foto's dus denk dat het toch wel de moeite waard weer is - daarnaast vind ik het 'hoekige' iPad Pro / iPhone 4 design ook gewoon mooier haha.
Jij woont in de US?

$500,- is wel heel erg weinig.. had ik zeker niet gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline

[Afbeelding]
Het kan ook al voor 3 tientjes: https://m.nl.aliexpress.c...teKey=white_backgroup_101

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
Citroentaart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:40:
Zijn er nu mensen die overstappen van een iPhone SE (iPhone 5 vorm) naar een iPhone 12 mini en dan gaan zeggen dat er niet zo veel veranderd is qua ontwerp? :X
ik hoop dat ik dat binnenkort kan zeggen hoef geen (significant) grotere telefoon maar qua specs een beetje up to date zijn is wel wenselijk na 4 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Zijn alle nieuwe iPhones al te zien in de Amsterdamse Apple store? (Dus te zien, niet gelijk te koop).

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:46

JB

Cédric roelt!

Dus vanaf maandag kunnen we redelijk snel meer duidelijkheid verwachten over accuduur van de Mini of wanneer mogen die hippies weer allemaal los?

[ Voor 19% gewijzigd door JB op 07-11-2020 08:21 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
JB schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:20:
Dus vanaf maandag kunnen we redelijk snel meer duidelijkheid verwachten over accuduur van de Mini of wanneer mogen die hippies weer allemaal los?
2 dagen voor launch day.
Dus woensdag of donderdag op zijn vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
Als ik een Iphone 12 mini wil bestellen en gebruik wil maken van de inruiloptie, valt mij op dat ik de iphone se 2 niet kan selecteren. Hoe komt dit, nog te nieuw om in te ruilen en zo ja wanneer is dit meestal wel mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Veertien14 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:56:
Als ik een Iphone 12 mini wil bestellen en gebruik wil maken van de inruiloptie, valt mij op dat ik de iphone se 2 niet kan selecteren. Hoe komt dit, nog te nieuw om in te ruilen en zo ja wanneer is dit meestal wel mogelijk?
Je kan telefoons die in datzelfde jaar zijn uitgekomen niet inruilen. Het moet echt een jaar oud zijn.
Je kan het beste je telefoon op V&A of marktplaats verkopen. Krijg je er meer voor ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 21:27
iMode schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:20:
[...]

Haha idd gekkenhuis 8)7
Ik ga deze mooi bestellen, 3 in 1 van Baseus voor 23,- Euro met kabel en adapter :+

[Afbeelding]
Die ziet er wel goed uit, maar kom hem overal tegen voor 40€ dus heb jij een linkje naar de 23€ shop? En werkt het ook voor AirPods Pro? Andere form factor case namelijk

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Greetoz schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:08:
Zijn alle nieuwe iPhones al te zien in de Amsterdamse Apple store? (Dus te zien, niet gelijk te koop).
Nee de Max en mini komen aankomende vrijdag pas

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
SpoekGTi schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:00:
[...]

Nee de Max en mini komen aankomende vrijdag pas
Thanks. Maar lees ook dat je niet meer gewoon de Apple store binnen kan lopen zonder afspraak helaas.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JB schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:20:
Ja maandag gaat het embargo eraf inderdaad.
Ze hebben de toestellen sinds deze week dus accu ervaringen moet wel mogelijk zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door Donstil op 07-11-2020 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Donstil schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:54:
[...]

Aanstaande vrijdag.

Let er alleen even op dat je zonder afspraak voor support. Of het ophalen van een web-order niet meer binnen komt.
Wel in gedachten houden dat straks misschien alle niet noodzakelijke detailhandel moet sluiten. Ik woon zelf in Den Haag en heb daarom niet gekozen voor ophalen bij de Apple Store ik zie het zo maar gebeuren dat de Apple Stores danwel gedwongen of vrijwillig weer sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robbinonline schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:56:
[...]

Wel in gedachten houden dat straks misschien alle niet noodzakelijke detailhandel moet sluiten. Ik woon zelf in Den Haag en heb daarom niet gekozen voor ophalen bij de Apple Store ik zie het zo maar gebeuren dat de Apple Stores danwel gedwongen of vrijwillig weer sluiten.
Ja dat ook nog inderdaad. Mijn Maxen worden dus ook maar gewoon bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pro max gisteren besteld. +1000 eur, een lelijke notch en ongelukkige plaatsing van het CE en recyclage symbool op rand (geen hoes gebruik). Het zij zo. Hopelijk valt het gewicht niet tegen, 60g zwaarder dan mijn iphone plus. Een nieuwe was noodzaak, want scherm is gebarsten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:05

Grin

Ride si sapis.

Donstil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:34:
[...]

150 euro voor de MagSafe Duo Charger? WTF Apple! Ik vind 45 euro voor de 15W MagSafe charger al behoorlijk aan de prijs, 99 euro voor deze Duo Charger is echt wel het maximum. Inderdaad lekker wachten op de Belkin, zal wel niet goedkoper zijn maar dan krijg je wel meer waar voor je geld.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:28:
Een nieuwe was noodzaak, want scherm is gebarsten.
Voor 10% van de nieuwprijs heb je een nieuw scherm op je display. Dus noodzaak? 8)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Donstil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:34:
[...]

Ik hoop dat er gauw alternatieven op de markt komen in de vorm van een mat. Die Belkin ziet er gaaf uit, maar heb er in deze vorm geen plek voor op mijn nachtkastje :)

[ Voor 0% gewijzigd door ddZ op 07-11-2020 11:47 . Reden: Tiepvouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:29:
[...]

150 euro voor de MagSafe Duo Charger? WTF Apple! Ik vind 45 euro voor de 15W MagSafe charger al behoorlijk aan de prijs, 99 euro voor deze Duo Charger is echt wel het maximum. Inderdaad lekker wachten op de Belkin, zal wel niet goedkoper zijn maar dan krijg je wel meer waar voor je geld.
Ja we weten dat Apple duur is maar ze blijven toch verbazen.
Ook omdat die dingen vaak van helemaal zo goeie kwaliteit niet zijn, kabeltjes gaan kapot, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 21:18

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vildhjarta
Pro max gisteren besteld. +1000 eur, een lelijke notch en ongelukkige plaatsing van het CE en recyclage symbool op rand (geen hoes gebruik). Het zij zo. Hopelijk valt het gewicht niet tegen, 60g zwaarder dan mijn iphone plus. Een nieuwe was noodzaak, want scherm is gebarsten.
Je klinkt alsof je met tegenzin +1000 euro uitgeeft, maak je dan wel de juiste keuze? Zat telefoons beschikbaar zonder notches, maar dan zit je wel op een ander ecosysteem ;) of een nieuw scherm op je oude :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
SpoekGTi schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:59:
[...]
Die ziet er wel goed uit, maar kom hem overal tegen voor 40€ dus heb jij een linkje naar de 23€ shop? En werkt het ook voor AirPods Pro? Andere form factor case namelijk
Ja, ook voor de pro. Alleen plaats je dan het doosje verticaal ipv horizontaal d:)b

23,- is de prijs voor het 11-11 sale festival en bij het gebruik van de app (kost nu 25,- via de app).

Het lukt mij niet om via de app de link te kopiëren, ik probeer het later vandaag even op de laptop voor je.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SpoekGTi
Ja want Apple bied alleen toestellen met een lelijke notch, CE branding en zwaardere toestellen. iPhone 8/SE (die laatste is in basis een 11)

Boehoehoe ik wil wel het nieuwste al is hij nog zo lelijk maar de andere was kapot en als ik de 12 niet neem nemen mijn vrienden me niet meer serieus.

Bestel dan een andere of mekker niet hier in het topic van ow at is dat ding kut maar goed er is niks anders.

Grote knipoog he in deze post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
Het kan trouwens nog goedkoper.
Deze is van Hoco incl kabel en adapter voor 15,- Euro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dtH34yStuOkpV_4COm2Y5kkOpkI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D5TLUMsWyYZqHUevhTca1U1d.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pVYPsatCzbCNPLQKFyBUPNc35Tg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/glIgpvCCoulqayIw81JEDhS3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:33
iMode schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:20:
[...]

Haha idd gekkenhuis 8)7

[Afbeelding]
https://a.aliexpress.com/_BPlbuI

Zonder adapter is de mat zelf €20

[ Voor 3% gewijzigd door JimmyJoness op 07-11-2020 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weet niet welke kleur je hebt besteld, maar op de grijze moet je wel heel erg je best doen om het CE-gebeuren te zien. Dan moet je hem eerst oppoetsen want met 1 vingerafdruk zie je hem al niet meer, en dan ook nog eens in een hoek met goed licht bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 19:28
iMode schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:03:
Het kan trouwens nog goedkoper.
Deze is van Hoco incl kabel en adapter voor 15,- Euro.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Eigenlijk hoort dit in accessoires topic maar zal de vraag toch hier stellen.
Bezit deze enige QI certificering maw veilig om te gebruiken voor je toestel? Of is deze opmerking niet nodig en is het gewoon goed materiaal?
Baseus is wel een van de merken die ik ietwat vertrouw op Ali.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Elk jaar hetzelfde, kriebelt aan alle kanten voor een nieuwe. Bestellen en dan wachten en forum lezen, gaat alleen maar harder kriebelen. Dan komt ie binnen en al na 10 minuten denk ik, ja leuk maar toch bijna hetzelfde als die ik vorig jaar heb gekocht...en vervolgens kijk ik naar mijn lege bankrekening...tja, volgend jaar weer hetzelfde verhaal 😁

Wel weer heel blij mee hoor met mijn 12 Pro 👍

Another one bites the DUST

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
dust419 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:35:
Elk jaar hetzelfde, kriebelt aan alle kanten voor een nieuwe. Bestellen en dan wachten en forum lezen, gaat alleen maar harder kriebelen. Dan komt ie binnen en al na 10 minuten denk ik, ja leuk maar toch bijna hetzelfde als die ik vorig jaar heb gekocht...en vervolgens kijk ik naar mijn lege bankrekening...tja, volgend jaar weer hetzelfde verhaal 😁

Haha goed stuk. Heel herkenbaar. Tegenwoordig niet jaarlijks meer maar ook bij een switch 1x in de 2 jaar speelt dit 😂

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Wat raden jullie aan voor een USB C chargebrick? Ik blijf voor thuis bij mijn wireless oplader die ik al heb, Magsafe is niet zo boeiend voor mij, de brick is meer omdat ik veel onderweg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Vildhjarta schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:08:
Wat raden jullie aan voor een USB C chargebrick? Ik blijf voor thuis bij mijn wireless oplader die ik al heb, Magsafe is niet zo boeiend voor mij, de brick is meer omdat ik veel onderweg ben.
Ik heb de 20W van Apple zelf besteld met de Apple Store app. Wordt dinsdag geleverd.
Al mijn charge bricks zijn origineel van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Vildhjarta schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:08:
Ik heb laatst deze van Anker besteld

https://www.amazon.nl/Ank...YW/ref=sr_1_2?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=3JKVHMFUGYLUU&dchild=1&keywords=anker+usb+c&qid=1604762682&sprefix=anker+%2Caps%2C170&sr=8-2

Zowel USB A als C fijn dingetje :) en an zich niet bijzonder duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotYetBritish
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 15:58
Ik wacht nog even tot de store release van de Pro Max. Na de Poco X3 gehad te hebben met 6.7 inch na de XR (en als de brandweer weer verkocht. Android voldoet, maar user interaction design is echt ruk in de meeste apps... behalve de Apple Music app haha!), lijkt het me zeer raar om zo'n grote iPhone te handelen... Misschien valt het mee. Levertijden vallen erg mee vind ik. In Amerika zitten ze al op 15 december, dat is hier niet zo gelukkig.

UPDATE: toch overstag. Got it. hahaha, wanneer mag ik een update in zelfbeheersing verwachten? :P

[ Voor 14% gewijzigd door NotYetBritish op 07-11-2020 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
SpoekGTi schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:25:
[...]

Ik heb laatst deze van Anker besteld

https://www.amazon.nl/Ank...YW/ref=sr_1_2?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=3JKVHMFUGYLUU&dchild=1&keywords=anker+usb+c&qid=1604762682&sprefix=anker+%2Caps%2C170&sr=8-2

Zowel USB A als C fijn dingetje :) en an zich niet bijzonder duur
Dat ziet er prima uit idd, zat ook nog naar zoiets te kijken :

https://www.amazon.nl/RAV...5P/ref=sr_1_1?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&dchild=1&keywords=RAVPower+30W&qid=1604763331&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Al cijfers bekend van de preorders in de afgelopen 24 uur? Ben wel nieuwsgierig wat de mini en pro max doen t.o.v. elkaar, de 12 en 12 pro en voorgaande generaties.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb 14.2 geïnstalleerd, in de hoop dat het vastlopen/ghosting van mijn iPhone..
Als ik een app afsluit, dan sluit de app echt houterig...
iemand anders ook hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:40

Quakie

quakelen

Gisteren ook een iPhone 12Mini 128GB besteld via KPN. Op het laatste moment gewisseld naar een witte. Ik begon met blauw, toen rood. En gisteren zat alleen wit in mijn hoofd. Ik ben benieuwd omdat ie blijkbaar niet wit wit is...
Hopelijk levert KPN hem snel? Hij staat gereserveerd maar ja dat zegt niet zoveel.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:41

Als je het geld hebt is het toch ook een heel leuk hebbeding elk jaar. Lijkt me prima, tegenwoordig zijn het inderdaad geen hele grote stappen meer. Zelf update ik elke 3 jaar (nu toevallig 4) en dan is het toch wel een grote stap. Er zit natuurlijk ook wel een strategie achter bij Apple, elk jaar iets wat mensen heel graag willen maar niet alles geven. Volgend jaar 120 hz scherm en iets kleinere notch, jaar daarna geen notch en vingerafdruk scanner onder het scherm etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:45

Secsytime

Automagisch

Sluw schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:10:
[...]

Als je het geld hebt is het toch ook een heel leuk hebbeding elk jaar. Lijkt me prima, tegenwoordig zijn het inderdaad geen hele grote stappen meer. Zelf update ik elke 3 jaar (nu toevallig 4) en dan is het toch wel een grote stap. Er zit natuurlijk ook wel een strategie achter bij Apple, elk jaar iets wat mensen heel graag willen maar niet alles geven. Volgend jaar 120 hz scherm en iets kleinere notch, jaar daarna geen notch en vingerafdruk scanner onder het scherm etc.
Volgend jaar de pro mini 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 11:41
Momenteel heb ik de iPhone XS en gebruik de portretfunctie regelmatig. Hoe is jullie ervaring met de 12 Pro-portretfunctie tov de XS? (uiteraard zijn andere ervaringen ook welkom!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011

Daarom dat ik nu een max heb gekocht, lijkt het toch een beetje anders :)

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Pagina: 1 ... 34 ... 75 Laatste