Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:10
TheKerremenke schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:44:
@Dennisweb Wat voor een siliconen hoesje is het? Een van Apple zelf of andere fabrikant?
Het is een siliconen hoesje van Apple zelf. De Pacific voor iPhone 11 Pro Max om precies te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:07
Vreemd. Lijkt net of die te warm wordt en daardoor de hoes en zichzelf laat verkleuren. Zeker aangezien het een eigen hoes van Apple zelf is zou dit niet moeten kunnen gebeuren..

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:13

pdavie2311

Live life to the fullest..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FRPOUxv7yr3yrL74QYKxYvy-xds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hgG1Vy5EFBuX3qglxOpDmV2q.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is die van mij..paar keer gebruikt nog maar hoor..gebruikt met adapter van de 11 Pro. Weet niet welke adapter jij gebruikt?

[ Voor 7% gewijzigd door pdavie2311 op 31-10-2020 16:53 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
De normale lens (iPhone 12) heeft een groene flare, de ultrawide niet. Zal dit dan toch een fabrieksfout zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fkLluJWi3mgZqkTBjaCf4sehXx0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y04sHaM3gQE8DUykWZLtbgMF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kkxmx-RTPdaavzxroNhCYDM_HwY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2jQT3M3fGhSmxIHLVn7CAaU8.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
@pdavie2311 @TheKerremenke Ik gebruik de 20W lader van Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
BlazeMuis schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:53:
De normale lens (iPhone 12) heeft een groene flare, de ultrawide niet. Zal dit dan toch een fabrieksfout zijn?

[Afbeelding][Afbeelding]
Nee, dat doet/deed m'n 11 Pro ook, en nu 12 Pro idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Rub147 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:58:
[...]

Nee, dat doet/deed m'n 11 Pro ook, en nu 12 Pro idem.
Apart, mijn iPhone 11 Pro Max had die groene flare niet. De iPhone 11 van mijn vrouw heeft er ook geen last van, de oude Xr wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervd00
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-09 23:38
Is er toevallig een nieuwe provider update van de KPN geladen? Ik zag net vanuit mijn ooghoek mijn iPhone opstarten, maar dan de verkorte versie, en het viel me op dat ik, in tegenstelling tot de afgelopen dagen, het 5G symbool zag (voordat hij oversprong op wifi). Ik kijken, geen nieuwe IOS update en verder niks te zien. Dus ik zet net de wifi uit en haal meteen 100 mb/s in huis met twee streepjes 5G. Ik heb versie 43.0. Enig idee of dat het geweest kan zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

sandervd00 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:02:
Is er toevallig een nieuwe provider update van de KPN geladen? Ik zag net vanuit mijn ooghoek mijn iPhone opstarten, maar dan de verkorte versie, en het viel me op dat ik, in tegenstelling tot de afgelopen dagen, het 5G symbool zag (voordat hij oversprong op wifi). Ik kijken, geen nieuwe IOS update en verder niks te zien. Dus ik zet net de wifi uit en haal meteen 100 mb/s in huis met twee streepjes 5G. Ik heb versie 43.0. Enig idee of dat het geweest kan zijn?
Lijkt me gewoon een respring.
Mijne staat op 44.0 met KPN overigens.
12 pro, iOS 14.2 RC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervd00
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-09 23:38
Het is ook 5G aan en weer uit hier. Soms maar 10 mb/s op 5G en net weer 140 mb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Zojuist bericht van Bol.com gehad. De MagSafe lader moet teruggestuurd worden en ik krijg het aankoopbedrag terug. Nu sta ik dus weer achteraan de wachtrij bij Apple met een levertijd van 17 november. Zuur! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Sinds vandaag mijn iphone 12 binnen, wilde hdr even testen, maar heb het idee dat youtube HDR niet enabled. Is dit tegenwoordig specifiek voor premium op de app? Ik zie ook heen HDR opties als ik op kwaliteit druk. Moet ik het nog ergens aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
Dennisweb schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:47:
[...]

Het is een siliconen hoesje van Apple zelf. De Pacific voor iPhone 11 Pro Max om precies te zijn.
Zullen die minder geschikt zijn ervoor aangezien die niet zo’n ring op de achterkant hebben?
(Of gebruik je de macsafe in combi met een 11?)

[ Voor 7% gewijzigd door Roos79 op 31-10-2020 18:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:50
YouTube ondersteunt dat niet inderdaad.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Dennisweb schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 17:39:
Zojuist bericht van Bol.com gehad. De MagSafe lader moet teruggestuurd worden en ik krijg het aankoopbedrag terug. Nu sta ik dus weer achteraan de wachtrij bij Apple met een levertijd van 17 november. Zuur! ;w
Krijg je ook een nieuwe siliconen case? Of niet nodig ivm overstap 11 naar 12?

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
TheKerremenke schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:34:
[...]

Krijg je ook een nieuwe siliconen case? Of niet nodig ivm overstap 11 naar 12?
Neuh, voor mij niet nodig. Ik heb nog twee ongeopende siliconen cases voor de iPhone 11 Pro Max in de kast liggen die ik erbij ga verkopen. Ik stap toch over naar de 12 Pro Max. Tenminste, als het vrijdag geen enorme teleurstelling gaat worden. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
carpebios schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:33:
YouTube ondersteunt dat niet inderdaad.
Maar hoe weet je inderdaad of je iets in HDR/DV kijkt? Binnen Netflix of Apple TV zie ik ook niets anders verschijnen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TheKerremenke
swv schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:32:
Net de Apple leren kaarthouder blauw opgehaald bij de Apple Store. Ik was al fan van Secrid maar dit is helemaal compact. Oke er gaat ook de helft minder pasjes in (3 ipv 6) maar dan nog vind ik het ideaal. Tuurlijk zijn er (goedkope) alternatieven maar dit ding voelt kwalitatief goed en ziet er goed uit. Sterker nog waar ik de Secrid nog los van de iPhone bij mij droeg kan deze bij de iPhone doordat het leer is ipv aluminium. Ik ga de magsafe optie niet gebruiken denk ik ivm een sleeve.

Meteen de iPhone 12 Pro oceaanblauw bekeken. Wat een prachtige kleur. Kan niet wachten op de Max.
Mooie korte samenvatting. Hier is de blauwe MagSafe wallet en de pruimenpaarse (plum) case ook binnen. Kwalitatief voelt die perfect. Kwa stevigheid is het ook prima. Het vastplakken op de iPhone/case werkt goed. Op een naked iPhone of met MagSafe werkt het het beste. Ik maak me in ieder geval geen zorgen dat ie er zomaar af valt. Skinny jeans is inderdaad iets om mee op te letten. Maar die heb ik niet >:) .

Met een gewone siliconen case zonder MagSafe magneten blijft de wallet ook wel zitten. Maar stukken minder stevig, dan kan die eraf gaan bij het in en uit de broekzak halen.

Hier wat foto’s. Wel bij een keukentafel verlichting gemaakt.
Een tweetal foto’s van naked iPhone 12 pro met wallet, een foto van clear case met wallet. De rest van de plum case. Perfecte combo al zeg ik het zelf. :9~ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/haAn7ksQc8N0DKTDEAchMBWOmZA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/llBa2Mp1oVceszBZKC6tXzHh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MpQZfGyzifmTK-MkXJqtaGY--RU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fUUeEvvtuXuyY5TPzb5pF1Ob.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MmUMFk213rRc8_Jva_OYm-ogRbQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/atN7HgCj1ptn8BtHQy9O44PI.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALN2p0nmJPAvvc7dkCj9vvR5Dl0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fbjLGnHPmPbpsOCdBoAOoxAP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RyPiW0u85e9UEH1ZxyVeEJnzUKs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jwNNFfAd3JDgAos212QYwJiN.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fv0O5OcBeWqp0SmHck03Rd6rY0s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AmQq9MR3ZS08oJm73tVKcioG.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X5KxS_yPXCu2RnqwssA6VaNW4Uk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1TyqVXCoAJOS2Zc23ElAh2Pb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pJJlBOZrGSlFcKLW06-ddNI8YJE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CeB9K4O7MbhrDUQwOEYFRT42.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@TheKerremenke Mooie kleur, dat pruimenpaars.😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Dank u. Nu nog morgen in goed daglicht kijken hoe die eruit ziet. Maar tot nu toe is die prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 13:22

Luuk2015

Vires in numeris

TheKerremenke schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:44:
@Dennisweb Wat voor een siliconen hoesje is het? Een van Apple zelf of andere fabrikant?
Ik vermoed een 3rd-party case.
Apple biedt namelijk niet die kleur aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
Luuk2015 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:54:
[...]

Daar word je toch helemaal simpel van, als ik tot drie keer toe schrijf dat het een hoesje van Apple is? :F

Hier een linkje naar betreffende hoesje: https://www.apple.com/nl/...iphone-11-pro-max-pacific

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisweb op 31-10-2020 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Luuk2015 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:54:
[...]

Wel voor de iPhone 11. (Nog) niet voor de 12 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
TheKerremenke schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:05:
[...]

Wel voor de iPhone 11. (Nog) niet voor de 12 inderdaad.
Klopt. Pacific is een kleur uit de wintercollectie voor iPhone 11 Pro Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Dennisweb schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:03:
[...]

Daar word je toch helemaal simpel van, als ik tot drie keer toe schrijf dat het een hoesje van Apple is? :F

Hier een linkje naar betreffende hoesje: https://www.apple.com/nl/...iphone-11-pro-max-pacific
Ik had ook niet direct door dat je het over de 11 had omdat het een 12 topic dat geeft de verwarring 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Roos79 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:17:
[...]

Ik had ook niet direct door dat je het over de 11 had omdat het een 12 topic dat geeft de verwarring 😉
Snap ik, maar ik had het hier geplaatst omdat ik de MagSafe meer bij de iPhone 12 vind thuishoren. Maar misschien dat ik het in het iPhone 11 topic had moeten zetten. Ik hoor hier immers tot 13 november eigenlijk niet thuis. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Dennisweb schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:19:
[...]

Snap ik, maar ik had het hier geplaatst omdat ik de MagSafe meer bij de iPhone 12 vind thuishoren. Maar misschien dat ik het in het iPhone 11 topic had moeten zetten. Ik hoor hier immers tot 13 november eigenlijk niet thuis. :D
Ik zag het omdat ik nog eens kijk naar de vorm van de telefoon en toen viel het kwartje.
Misschien als je het duidelijker had benoemd dat men er niks van had gezegd
Ennuh ik heb een Xs dus hoor helemaal niet hier thuis maar wil mij wel goed inlezen want wie weet komt er toch een 12pro 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Zou het misschien komen omdat de 11 het vermogen van de MagSafe niet aankan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:03:
[...]

Fake news!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
TheKerremenke schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:23:
Niet te veel offtopic gaan, maar het zou zeker wel moeten kunnen. :)

https://www.macobserver.c...gsafe-compatibility-list/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
TheKerremenke schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:23:
Als je op de Apple site kijkt moet het vanaf de 8 mogelijk zijn.
Dus nee dat moet het niet kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nergenss
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
THE_BASE schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:46:
[...]

Ik vrees dat men door ongeduld geen idee heeft hoe het er vanuit Apple Distribution richting de netwerken en wederverkopers aan toe gaat.

Jammer ook, de schuld bij winkeliers leggen, terwijl Apple gewoon veel te weinig kan uitleveren.

Om een beeld te geven: in Nederland bestellen de drie netwerken bij Apple Benelux, je kan wel duizenden intekenen, maar die zijn er simpelweg niet. Apple Benelux verdeelt aantallen over de netwerken, Premium Resellers en andere wederverkopers.

Het zit allemaal complex en strak in elkaar en ik snap het het lastig is door het ongeduld, maar heb wel een beetje begrip voor de retail, het probleem ligt uiteindelijk bij Apple die te weinig kan uitleveren naar ons kikkerlandje.
Natuurlijk ben ik gewoon enthousiast en ongeduldig, ik bestel een nieuw telefoon betaal daar ziek veel geld voor en tevens heb ik hem eigenlijk ook per direct nodig omdat mijn huidige half open door het leven gaat. Maar mij mag je die technische drama wel besparen, ik ben de simpele consument, mij boeit het echt niet of ze het uit Benelux of Hawaii bestellen, je wekt een verwachting op en die moet je nakomen. Daarbij ben ik de beroerdste niet hoor, als het een keertje fout is gegaan met je voorraad is dat best, maar ga dat gewoon aangeven bij het bestellen. Dan kon ik ook de alternatieven checken. Ik zie mensen de winkel in en uit gaan met de telefoon die ik een week eerder heb besteld..

[ Voor 3% gewijzigd door Nergenss op 31-10-2020 21:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roos79
Nergenss schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:43:
[...]

Natuurlijk ben ik gewoon enthousiast en ongeduldig, ik bestel een nieuw telefoon betaal daar ziek veel geld voor en tevens heb ik hem eigenlijk ook per direct nodig omdat mijn huidige half open door het leven gaat. Maar mij mag je die technische drama wel besparen, ik ben de simpele consument, mij boeit het echt niet of ze het uit Benelux of Hawaii bestellen, je wekt een verwachting op en die moet je nakomen. Daarbij ben ik de beroerdste niet hoor, als het een keertje fout is gegaan met je voorraad is dat best, maar ga dat gewoon aangeven bij het bestellen. Dan kon ik ook de alternatieven checken. Ik zie mensen de winkel in en uit gaan met de telefoon die ik een week eerder heb besteld..
Als je hem zo hard nodig had had je ook onderzoek kunnen doen wat de beste weg van aankopen was.
Direct bij de provider bij een nieuw toestel is bijna altijd langer wachten 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:49
Precies dat, indien je nu opeens per direct een nieuwe nodig hebt ga je of je eisen lager stellen dus een model eerder of je wacht tuurlijk het kan fout gaan dat het nog langer duurt maar over het algemeen is dit algemene kennis die al 13 jaar de ronde doet

Nieuwe iPhone als je niet op tijd bent bij je telco of bij Apple dan is er een wachttijd.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Sorry hoor, maar wat een onzin. Ze kunnen toch zoals elk ander bedrijf de levertijd aangeven. Als je zelf op zoek gaat kom je bij informatie terecht op een forum dat ze na 27 november ofzo leveren. Dit kunnen ze toch ook gewoon bij het bestellen aangeven? Misschien dat wij iets meer onderzoek doen, maar ze naaien toch de doorsnee consument enorm. Snap eerlijk gezegd niet zo dat jullie dit soort praktijken oké vinden

[ Voor 63% gewijzigd door Steven030 op 31-10-2020 22:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:08
Mijn MagSafe heeft gelukkig nergens last van. Ik gebruik hem in de auto en dat werkt perfect in combinatie met m’n magneethouder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8DsBTVEl3WrpEl5bpSPKHzDEcWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wenR4Pl23N3a0eHLR6xSmXsJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AP7QBtzv6II3g95SSLO3BsIuvaQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yjFbDwr5sMqmY8AqACjCJHk7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NCGB3PZ8tAd8APjd272NU-D4WUc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EyebR7RztuLUMqadtkGp3TnR.jpg?f=fotoalbum_large

TomTom en Flitsmeister altijd van stroom voorzien terwijl je hem netjes in beeld blijft. Het blijft echt goed plakken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
@Johnvh Zoiets had ik ook in gedachten. Maar met twee auto’s gaat dat al snel in de papieren lopen. Ben in afwachting van wat niet originele MagSafe opladers. Voordat ik dat plan helemaal uitvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Misschien hebben meer mensen dit...

Als ik een video open via Foto’s, dan is die in het overzicht vrij donker, zoals alle andere, zodra ik hem bekijk is hij erg fel...
Dit heb ik alleen met filmpjes die ik zelf heb genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nergenss
SpoekGTi schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:19:
Precies dat, indien je nu opeens per direct een nieuwe nodig hebt ga je of je eisen lager stellen dus een model eerder of je wacht tuurlijk het kan fout gaan dat het nog langer duurt maar over het algemeen is dit algemene kennis die al 13 jaar de ronde doet

Nieuwe iPhone als je niet op tijd bent bij je telco of bij Apple dan is er een wachttijd.
Tot nu heb ik altijd bij providers besteld is altijd goed gegaan, leuk feitje: zelfs bij Tele2 ging dit goed en de levertijden stonden erbij 4 jaar terug. Dus jou 13 jaar kennis zegt helemaal niets in mijn geval. Wat wordt hier zo raar geregeerd joh, alsof het niet ethisch is wat ik verwacht van een provider hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 22:39
Jieve schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:27:
Misschien hebben meer mensen dit...

Als ik een video open via Foto’s, dan is die in het overzicht vrij donker, zoals alle andere, zodra ik hem bekijk is hij erg fel...
Dit heb ik alleen met filmpjes die ik zelf heb genomen.
Wellicht door Dolby Vision HDR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wil een Mini en door dat aanhoudende gerucht over reverse wireless charging zit ik nu al te wachten op een magsafe battery case/pack.. :P
Johnvh schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:46:
Mijn MagSafe heeft gelukkig nergens last van. Ik gebruik hem in de auto en dat werkt perfect in combinatie met m’n magneethouder.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

TomTom en Flitsmeister altijd van stroom voorzien terwijl je hem netjes in beeld blijft. Het blijft echt goed plakken! :)
Als je 'm er weer vanaf pakt, komt de telefoon dan makkelijker los van de magsafe, of de magsafe eerst van die magneethouder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoekGTi schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:19:

Ach, vroeger moest je zelfs bij de store in de rij gaan staan. Volgens mij was het de 4 of 4S waar wij nogal naief dachten: We hebben toch niets te doen en rijden wel even naar Oberhausen om er 2 op te halen, gaan we lekker vroeg, om 08.00 uur dáár, dan zijn we ruim op tijd.... De rij was toen al meer als een kilometer om heel Centro heen _O- We zijn er niet eens in gaan staan, hebben een hamburger gepakt bij de Mac die al hele nacht open bleek speciaal voor de rij en hebben een tijd vermakelijk staan kijken...

[ Voor 14% gewijzigd door Dennisdn op 01-11-2020 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
epoman schreef op zondag 1 november 2020 @ 01:02:
Als je 'm er weer vanaf pakt, komt de telefoon dan makkelijker los van de magsafe, of de magsafe eerst van die magneethouder?
Dat ligt eraan hoe je hem eraf haalt. Als je je telefoon schuift en je tegen de MagSafe aanduwt komt het toestel los maar blijft alles zitten. Trek je hem naar je toe dan wint de MagSafe van de houder en blijft de oplader aan de iPhone hangen.
Heb hem nu een keer of 6 losgehaald, dat gaat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:20
Dennisdn schreef op zondag 1 november 2020 @ 06:50:
[...]

Ach, vroeger moest je zelfs bij de store in de rij gaan staan. Volgens mij was het de 4 of 4S waar wij nogal naief dachten: We hebben toch niets te doen en rijden wel even naar Oberhausen om er 2 op te halen, gaan we lekker vroeg, om 08.00 uur dáár, dan zijn we ruim op tijd.... De rij was toen al meer als een kilometer om heel Centro heen _O- We zijn er niet eens in gaan staan, hebben een hamburger gepakt bij de Mac die al hele nacht open bleek speciaal voor de rij en hebben een tijd vermakelijk staan kijken...
Waarvan ik als getuige, goede oude tijden :)

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:04

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Strakke magneethouder, welke is dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaymone schreef op zondag 1 november 2020 @ 07:10:
[...]

Waarvan ik als getuige, goede oude tijden :)
Ik heb er toen nog wél een auto aan overgehouden. Ze hadden daar de nieuwe A-klasse, die nog niet officieel gepresenteerd was, handig langs de rij tentoongesteld net toen ik een nieuwe lease moest uitzoeken. Maar net als vroeger met de slaapzak voor het postkantoor liggen voor een concert vind ik het huidige in-de-pyama-F5én een stuk handiger. Maar leuk was het wel :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 01-11-2020 07:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:00
Dennisdn schreef op zondag 1 november 2020 @ 06:50:
[...]

Heb meerdere jaren in die rij in Oberhausen gestaan. Voor iPhones en iPads.

Good old times. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Dennisdn schreef op zondag 1 november 2020 @ 07:30:
[...]

Ik heb er toen nog wél een auto aan overgehouden. Ze hadden daar de nieuwe A-klasse, die nog niet officieel gepresenteerd was, handig langs de rij tentoongesteld net toen ik een nieuwe lease moest uitzoeken. Maar net als vroeger met de slaapzak voor het postkantoor liggen voor een concert vind ik het huidige in-de-pyama-F5én een stuk handiger. Maar leuk was het wel :)
Haha d:)b
Zeker, doe mij nu ook maar F5-en (cmd+R)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Fromz schreef op zondag 1 november 2020 @ 07:23:
[...]

Strakke magneethouder, welke is dat?
De Tulmox. Ooit eens gezien in een Instagram ad en het is geen rommel! https://www.tulmox.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:00

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Plakt je telefoon ook direct op die magneet zonder extra magneet op je telefoon?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit biedt wel mooie mogelijkheden. Zou alleen de MagSafe lader ook voldoende ondersteuning geven voor de telefoon tijdens het rijden? Of heb je het idee dat de extra magneet onder de MagSafe wel degelijk helpt?

Zou anders bijvoorbeeld best een MagSafe adapter op een nette manier ergens in de auto willen bevestigen als iPhone houder.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
@Fjeze
Schijnt wel stevig genoeg te zijn.
https://streamable.com/qbuk0k

Hier een hele discussie erover.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Voor hen met een 3D printer zijn er nog meer mogelijkheden.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

[ Voor 37% gewijzigd door TheKerremenke op 01-11-2020 08:21 . Reden: Editorial wijziging en aanvulling ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:13

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hier ook vaak naar Oberhausen geweest! Vorige maand nog, maar dat was voor mijn SS Watch..En gelijk naar binnen op reservering, haha! Mooi winkelcentrum hoor dat CentrO!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-08 23:02
Hier toch maar de Pro geretourneerd en ga nu voor de mini. Vind de Pro net te groot om met één hand te bedienen (de iPhone X was net iets beter te bedienen).

Daarnaast is het verschil in specs niet heel groot. Accu ga ik sowieso wel op vooruit, bij de camera mis ik alleen de tele lens en verder nog iets minder ram geheugen (maar wel 4GB ipv 3GB van de X). En dan nog het scherm wat iets minder fel kan, al is de vraag hoe erg je dat gaat merken. Helaas is er geen echte Pro mini.

Ben wel benieuwd hoe de scaling straks is. Begrijp ik goed dat de mini dezelfde resolutie/scaling heeft als de iPhone 11 (zag dit ergens voorbij komen, maar resolutie specs lijken anders) en je dus net zoveel op het scherm ziet maar alleen wat kleiner?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnvh
Rivanov schreef op zondag 1 november 2020 @ 08:05:
[...]

Plakt je telefoon ook direct op die magneet zonder extra magneet op je telefoon?
Fjeze schreef op zondag 1 november 2020 @ 08:15:
[...]

Dit biedt wel mooie mogelijkheden. Zou alleen de MagSafe lader ook voldoende ondersteuning geven voor de telefoon tijdens het rijden? Of heb je het idee dat de extra magneet onder de MagSafe wel degelijk helpt?

Zou anders bijvoorbeeld best een MagSafe adapter op een nette manier ergens in de auto willen bevestigen als iPhone houder.
De iPhone 12 blijft ook zonder MagSafe plakken ja. Daar heb ik afgelopen week mee rondgereden. De oppervlakte van de houder is wel kleiner dan de magneetcirkel in het toestel waardoor hij niet in het midden blijft plakken. Maar hij valt er niet vanaf. Mocht je geen MagSafe hebben kun je best goed deze houder gebruiken.

Ik gebruikte hem al bij m’n vorige iPhone en daar zat dan een meegeleverd magneet-plaatje bij dat je op je toestel plakt of onder je hoesje stopt. Dat is nu niet meer nodig dus.

De MagSafe blijft zeker goed zitten. De extra magneet is alleen om de MagSafe op het dashboard te houden. En de achterkant van de MagSafe blijft aan de Tulmox magneet hangen.
Als je de MagSafe op een andere manier bevestigd dan is dat een prima autohouder!

Let wel op dat je USB C nodig hebt in je auto, of een converter gebruikt. De MagSafe is er niet op USB-A :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Nergenss schreef op zondag 1 november 2020 @ 00:30:
[...]

Wat wordt hier zo raar geregeerd joh, alsof het niet ethisch is wat ik verwacht van een provider hahaha!
Persoonlijk vind ik vooral jouw eerdere reactie (op mijn uitleg) nogal aan de wat absurde kant, als ik zo vrij mag zijn. Je komt voor mij nogal agressief over en dat is niet welkom op dit forum.

En door, want levertijden zijn niet eens relevant in dit topic. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
mussov schreef op zondag 1 november 2020 @ 08:52:

Ben wel benieuwd hoe de scaling straks is. Begrijp ik goed dat de mini dezelfde resolutie/scaling heeft als de iPhone 11 (zag dit ergens voorbij komen, maar resolutie specs lijken anders) en je dus net zoveel op het scherm ziet maar alleen wat kleiner?
Dat laatste juist niet: het is proppen en lekker vol op je scherm. Ontwikkelaars kunnen apps updaten, maar dat scheelt een fractie.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
THE_BASE schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:10:
[...]

Dat laatste juist niet: het is proppen en lekker vol op je scherm. Ontwikkelaars kunnen apps updaten, maar dat scheelt een fractie.
Ja, maar dan is in verhouding alles toch wat kleiner op de mini?

[ Voor 24% gewijzigd door zeromussov op 01-11-2020 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
Kartmans1 schreef op zondag 1 november 2020 @ 00:37:
[...]

Wellicht door Dolby Vision HDR?
Oh oke, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
zeromussov schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:14:
[...]

Ja, maar dan is in verhouding alles toch wat kleiner op de mini?
Lastig uitleggen, maar je moet je voorstellen dat wat je ziet op een iPhone 11 Pro exact zo te zien is als op een 12 Mini, qua grootte van iconen. Alleen dichter op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:59

Mauz1978

Console War Veteran

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dus je hebt de magsafe oplader op de magneet houder van tulmox geklikt, en daarna je iphone die daaraan vast blijft plakken? Kan je je telefoon - zonder dus op te laden - ook aan die tulmox klikken? Vernietigt die magneet dan niet je iphone? Op een of andere manier ben ik er wat huiverig voor, hoewel het wel gelikt eruit ziet.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Mauz1978 schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:51:
[...]

Dus je hebt de magsafe oplader op de magneet houder van tulmox geklikt, en daarna je iphone die daaraan vast blijft plakken? Kan je je telefoon - zonder dus op te laden - ook aan die tulmox klikken? Vernietigt die magneet dan niet je iphone? Op een of andere manier ben ik er wat huiverig voor, hoewel het wel gelikt eruit ziet.
Ik rijd al jaren met een iPhone X en zo'n magneethouder/plaatje. Nee mijn telefoon is nog steeds niet vernietigd! :)
Apple heeft zelf ook nu magneethouder/opladers, dus kun je dit gewoon. Een AppleWatch kan alleen met een magneetlader worden opgeladen en die wordt ook niet vernietigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
-edit: Verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door drusloos op 01-11-2020 14:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

drusloos schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:09:
Ik wil de 6e de pro max gaan pre-orderen. Ik zit nu nog op een 7+ die eigenlijk nog prima functioneert, maar na 4 jaar vind ik het wel een upgrade waard. Twijfel erg tussen goud en blauw. Vind van het goud alleen de rand mooi, maar had liever een zwarte of hele donkere achterkant gezien dan. Ik vraag me alleen af: kan je de iphone pre-orderen en dan ophalen in de applestore? Ben veel onderweg dus thuisbezorgen heeft niet zoveel zin, en woon vlak bij een applestore.
Voor dit soort vragen kun je beter in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5 terecht :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnvh
Mauz1978 schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:51:
[...]
Vernietigt die magneet dan niet je iphone? Op een of andere manier ben ik er wat huiverig voor, hoewel het wel gelikt eruit ziet.
De Tulmox houder gebruik ik al een paar maanden op m’n 8+ (met bijgeleverd magneet-plaatje), dat ging goed. Zal nu ook wel goed gaan dus. Anders moeten ze niet zo’n magneet met opties in de achterkant stoppen :')

De iPhone blijft ook zonder MagSafe plakken trouwens. Met hoesje minder goed dan met, maar het werkt en is in de afgelopen week niet van m’n dashboard gevallen.

[ Voor 15% gewijzigd door Johnvh op 01-11-2020 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
Dit is volgens mij al eerder besproken, maar kan het even niet zo snel vinden...

Maar als ik bijvoorbeeld een foto maak binnen met het licht aan, of buiten met de zon, dan zie ik wel eens van die groene puntjes op mn foto’s terug.
Ik heb dit niet eerder gehad bij mijn iPhone’s...

Is dit nu omdat er een andere lens in zit? Of is dit gewoon een hardware/software issue?
Elk jaar heb ik de iPhone op releasedate, alleen valt het mij dit jaar best tegen, de Pro 12...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:55:
[...]

@kever678
10 uren gemiddeld per dag? Wat doe je dan in die tien uren?
Heb je andere devices? Scholier, student, werk je, pensionado?
Donstil schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:30:
[...]

Zo ik dacht dat ik met 8 uur wel boven gemiddeld was 8)7

Maar goed vandaag alleen al 2 uur teams zag ik toevallig 8)7
Dacht dat het wel minder zou worden maar zit inmiddels op 10 uur en 14 minuten. 8)7 :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:35

Patrick89

PSN : Gamesource

Jieve schreef op zondag 1 november 2020 @ 17:02:
Dit is volgens mij al eerder besproken, maar kan het even niet zo snel vinden...

Maar als ik bijvoorbeeld een foto maak binnen met het licht aan, of buiten met de zon, dan zie ik wel eens van die groene puntjes op mn foto’s terug.
Ik heb dit niet eerder gehad bij mijn iPhone’s...

Is dit nu omdat er een andere lens in zit? Of is dit gewoon een hardware/software issue?
Elk jaar heb ik de iPhone op releasedate, alleen valt het mij dit jaar best tegen, de Pro 12...
Handig artikel :
https://www.idownloadblog...-green-dot-iphone-photos/

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
Thanks, maar is toch vreemd dat je extra software moet downloaden om je foto’s te fatsoeneren?
Zullen de Samsung etc dit ‘issue’ ook hebben?

Dit zou voor mij al een reden kunnen zijn om de iPhone te retourneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Goed in elkaar gezet.

YouTube: Apple iPhone 12 Pro: The Ultimate Review

5:42 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ik ben even naar de Apple store geweest (Lader gekocht. Want zonder reservering/ophaling kom je niet binnen) als voorbereiding op vrijdag.

Ik ging eigenlijk even om te kijken welke tint ik nou ging bestellen maar weet het eigenlijk nog steeds niet echt zeker 8)7

Had een beetje gemixte gevoelens met de Pro.
Vond het nieuwe formaat fijn en de brouwkwaliteit voelde weer als een huis. Maar ook vond ik hem wat oncomfortabel in de hand en ik vrees dat dit met een Max alleen nog maar erger is.

Wat mij betreft had het wel rond mogen blijven nu ik ze zo in het echt gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:49:
Zo ik ben even naar de Apple store geweest (Lader gekocht. Want zonder reservering/ophaling kom je niet binnen) als voorbereiding op vrijdag.

Ik ging eigenlijk even om te kijken welke tint ik nou ging bestellen maar weet het eigenlijk nog steeds niet echt zeker 8)7

Had een beetje gemixte gevoelens met de Pro.
Vond het nieuwe formaat fijn en de brouwkwaliteit voelde weer als een huis. Maar ook vond ik hem wat oncomfortabel in de hand en ik vrees dat dit met een Max alleen nog maar erger is.

Wat mij betreft had het wel rond mogen blijven nu ik ze zo in het echt gezien heb.
Dit is ook precies hoe ik dit jaar over de Max denk, wat lever je extra in om een nog betere camera en batterij te hebben..
Het klopt wat je zegt mbt oncomfortabel aanvoelen, alleen dit went snel met een paar dagen en daarna wil je niet meer terug, ik tenminste niet. Het ziet er allemaal veel strakker uit, vind ik. Beide vormen hebben zn voors-en tegens. Weet alleen niet hoe dit zich zal verhouden met een nog groter en zwaarder toestel.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaymone op 01-11-2020 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Jaymone schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:13:
[...]

Dit is ook precies hoe ik dit jaar over de Max denk, wat lever je extra in om een nog betere camera en batterij te hebben..
Het klopt wat je zegt mbt oncomfortabel aanvoelen, alleen dit went snel met een paar dagen en daarna wil je niet meer terug, ik tenminste niet. Het ziet er allemaal veel strakker uit, vind ik. Beide vormen hebben zn voors-en tegens. Weet alleen niet hoe dit zich zal verhouden met een nog groter en zwaarder toestel.
Lastig inderdaad, ik kom straks van een 7 plus af die 40 gram lichter is dan de 12 pro Max.

In basis denk ik dat het wel meevalt. Sowieso wil ik weer de beste camera batterijduur boeit me weinig, kan laden thuis, in de auto, op het werk.

Bijna 6 november whoei

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SpoekGTi schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:21:
[...]

Lastig inderdaad, ik kom straks van een 7 plus af die 40 gram lichter is dan de 12 pro Max.

In basis denk ik dat het wel meevalt. Sowieso wil ik weer de beste camera batterijduur boeit me weinig, kan laden thuis, in de auto, op het werk.

Bijna 6 november whoei
7 Plus is echt niet te vergelijken, heb die ook gehad en is duidelijk lichter, aluminium.
Wat weegt "zwaarder" voor je, uiteindelijk gaat het daarom. Ben wel benieuwd naar de reviews op het gebied van camera verschil tov de normale Pro, hoe drastisch is het om comfort op 2e plek te zetten, we gaan het meemaken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoekGTi
Jaymone schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:26:
[...]

7 Plus is echt niet te vergelijken, heb die ook gehad en is duidelijk lichter, aluminium.
Wat weegt "zwaarder" voor je, uiteindelijk gaat het daarom. Ben wel benieuwd naar de reviews op het gebied van camera verschil tov de normale Pro, hoe drastisch is het om comfort op 2e plek te zetten, we gaan het meemaken..
Haha ik rij een 27 jaar oude suzuki swift ;) comfort is het laatste waar ik me om bekommer 🤣😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SpoekGTi schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:02:
[...]

Haha ik rij een 27 jaar oude suzuki swift ;) comfort is het laatste waar ik me om bekommer 🤣😜
Kan ook comfortabel zijn toch, niks mis mee ;)
Als camera mijn hoofdreden zou zijn, dan zou ik voor de Max zijn gegaan, al moet ik zeggen dat de camera van de Pro ook al zeer goed is.

[ Voor 20% gewijzigd door Jaymone op 01-11-2020 20:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaymone schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:13:
[...]

Ja toch ga ik wel voor een Max hoor.
Wil toch de beste hardware die Apple op dit moment te bieden heeft in een iPhone en dat is dit jaar alleen de Max.

Had de kleine pro de camera van de Max gehad dan was ik daar wel voor gegaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:38:
[...]

Ja toch ga ik wel voor een Max hoor.
Wil toch de beste hardware die Apple op dit moment te bieden heeft in een iPhone en dat is dit jaar alleen de Max.

Had de kleine pro de camera van de Max gehad dan was ik daar wel voor gegaan denk ik.
Ja snap ik, hopelijk hoeft dat volgend jaar niet meer. Dan nog zal batterij ook bij sommigen meespelen in hun keuze voor de Max. Kwa schermgrootte is het dit jaar met de 6,1 inch meer dan genoeg.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaymone op 01-11-2020 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:44:
[...]

Ja snap ik, hopelijk hoeft dat volgend jaar niet meer. Dan nog zal batterij ook bij sommigen meespelen in hun keuze voor de Max. Kwa schermgrootte is het dit jaar met de 6,1 inch meer dan genoeg.
Ja dat snap in wel. Vond het formaat van 6.1” best wel fijn.

Mooi tussen de oude Pro en de oude Max in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Donstil schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:58:
[...]

Ja dat snap in wel. Vond het formaat van 6.1” best wel fijn.

Mooi tussen de oude Pro en de oude Max in.
Ja en lekker goedkoop voor Apple, dan passen de 12 hoesjes ook op de 12pro.
Niks voor Apple trouwens, meestal is meer schermformaten ook beter voor de verkoop van hoesjes. ;)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Komt de Max nou 6 november uit? Ik zie alleen "reserveer" op 6 november.

Ik overweeg een Max maar ben te bang dat het te groot is voor mijn broekzak...en dat het te zwaar en moeilijk is voor 1 hand gebruik.

Ik draag meestal skinny jeans dus dat maakt het nog lastiger denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik ben een beetje in de war wat betreft de hoeveelheid RAM in de iPhone 12. Ik weet dat de Pro 6GB heeft, maar op sommige plekken lees ik dat de 12 (niet-Pro) 6GB heeft, op andere plekken lees ik dat die 4GB heeft. Hoewel het laatste mij aannemelijk lijkt (want stel je voor je hebt meer dan 4GB RAM op een telefoon die 5 jaar mee moet kunnen), wil ik het toch graag weten.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Kuusj schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:27:
Ik ben een beetje in de war wat betreft de hoeveelheid RAM in de iPhone 12. Ik weet dat de Pro 6GB heeft, maar op sommige plekken lees ik dat de 12 (niet-Pro) 6GB heeft, op andere plekken lees ik dat die 4GB heeft. Hoewel het laatste mij aannemelijk lijkt (want stel je voor je hebt meer dan 4GB RAM op een telefoon die 5 jaar mee moet kunnen), wil ik het toch graag weten.
De gewone heeft 4 en de pro heeft 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

ThaddeusX schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:25:

Ik overweeg een Max maar ben te bang dat het te groot is voor mijn broekzak...en dat het te zwaar en moeilijk is voor 1 hand gebruik.

nee pre order vanaf 6-11 week later levering :).

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ernemmer schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:30:
[...]

De gewone heeft 4 en de pro heeft 6.
Hmm, dat is toch best tegenvallend eigenlijk als ik eerlijk ben. Ik weet dat iOS beter om gaat met RAM dan Android, maar het blijft karig. Zeker als je het prijskaartje ernaast legt. Maar volgens diverse video's zou je er niet veel van moeten merken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Kuusj schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:33:
[...]

Hmm, dat is toch best tegenvallend eigenlijk als ik eerlijk ben. Ik weet dat iOS beter om gaat met RAM dan Android, maar het blijft karig. Zeker als je het prijskaartje ernaast legt. Maar volgens diverse video's zou je er niet veel van moeten merken.
4gb is ruim voldoende.

[ Voor 6% gewijzigd door Ernemmer op 01-11-2020 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
[...]

Waarom is 4GB karig? Je telefoon is geen workstation. Daarbij is iOS in dermate geoptimaliseerd dat het haast nooit aan die Max zit qua memory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:22
SpoekGTi schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:43:
[...]

Waarom is 4GB karig? Je telefoon is geen workstation. Daarbij is iOS in dermate geoptimaliseerd dat het haast nooit aan die Max zit qua memory.
Wat heeft de 6GB die op Pro zit dan voor toegevoegde waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
ThaddeusX schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:25:

Ik heb een iPhone 7 Plus en die is niet te groot voor mijn broekzak. Ik fiets en loop er heel makkelijk mee en zelfs zitten is niet oncomfortabel.
Skinny jeans is inderdaad wel een dingetje ja. Dan is een iets kleiner formaat misschien een betere optie voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
[...]

Tja, ik heb op het moment nog een iPhone 8 met (ik heb het even moeten opzoeken) 2GB aan ram. Daar heb ik nooit het idee dat ik te weinig heb, het is echt niet zo dat als je 1 app opstart en vervolgens terug gaat naar de vorige app dat die niet meer in het geheugen past (verre van). Ik heb ook een iPad mini 2 met 1GB aan ram, en daar, ja daar is het ondertussen wel echt een probleem. Met 4GB zit je waarschijnlijk nu nog best wel ruim, maar als je echt lang met je telefoon gaat doen kan het natuurlijk uiteindelijk wel een stuk belangrijker worden. En wellicht zijn er ook wel hele specifieke apps die het wel heel goed kunnen gebruiken. Dat weet ik niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpoekGTi
GioStyle schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:45:
[...]

Wat heeft de 6GB die op Pro zit dan voor toegevoegde waarde?
Opnemen met dolby vision en Apple proraw foto’s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Ik heb nu nog een 7 plus en die heeft 3GB ram.

Ik hou wel mijn standaard aan.

Als het niet verdubbelt in de ict dan is het de moeite niet waard

3GB naar 6GB
256GB naar 512GB

En als ik dit mag geloven dan is de cpu ook ruim bijna 2x zo snel :)
https://www.cpu-monkey.co...-vs-apple_a14_bionic-1693

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:32
SpoekGTi schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:51:
[...]

Opnemen met dolby vision en Apple proraw foto’s :)
Opnemen in dolby vision in 60fps. 30 kan de normale ook met 4gb af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16:17
*knip*

Je mag de code dan delen in het relevante subforum, maar zo vissen wordt niet gewaardeerd.

[ Voor 215% gewijzigd door Hoedje op 02-11-2020 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:32
Wat voor code precies?

[ Voor 16% gewijzigd door Hoedje op 02-11-2020 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
*knip*

Laten we niet op de man gaan spelen en ontopic blijven.

[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 02-11-2020 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
60 euro korting als je je abo verlengt via belsimpel met vodafone, maar heb hem al uitgedeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
Weet iemand ook hoe laat ik de mini kan bestellen via Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 18:09
Sinan10 schreef op maandag 2 november 2020 @ 00:36:
Weet iemand ook hoe laat ik de mini kan bestellen via Apple?
Ik gok net als vorige keer 14:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

WouterL schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:56:
[...]

Opnemen in dolby vision in 60fps. 30 kan de normale ook met 4gb af.
Zou mij verbazen als daadwerkelijk zo veel extra RAM nodig is om dit met 60FPS af te handelen i.p.v. 30FPS. Lijkt mij een proces waarbij de datastromen redelijk direct van camera richting CPU gaan. Hoe dan ook, ik zie het meer als een poging om mensen richting de Pro te drijven dan dat het een technische limitatie is.

En ook Apple ProRAW is wat mij betreft geen goed argument voor 6GB RAM. Ik het knap dat mijn DSLR 24MP foto's in RAW+JPG kan wegschrijven met meerdere FPS, en dat een iPhone 12 met zijn vrij idiote SoC en oneindig veel snellere opslag dan mijn Sandisk Extreme Pro kaartje hier gigabytes extra RAM voor nodig heeft.. :+

Ik zie wel degelijk (in vergelijkingsvideo's op Youtube) een groot verschil tussen het aantal apps welke de 12 Pro wel kan open houden en de 4GB modellen niet, en ik denk dat het daar ook gewoon om draait uiteindelijk, buiten dat ze de Pro toch nog op een enkele manieren moeten proberen te onderscheiden van de normale 12.

Ik heb vorig jaar ook bewust de keuze gemaakt voor de iPad Pro 10.5" ipv de Air, omdat de Pro een GB extra RAM heeft. Mijn oude iPad 4 heeft een SoC (A6X) die vast nog wel wat kan, maar zijn 1GB RAM is wat hem de nek om heeft gedaan. Je kunt eigenlijk nog geen moderne internetpagina open hebben of het geheugen loopt al over (overigens, credits naar Apple en mijn laadbeleid: de accu in dat ding gaat na 8 jaar en dagelijks uren gebruik nog steeds uren mee 8)7 ). Ik heb een paar weken geleden een normale iPad erbij gekocht (met de A12 SoC en 3GB RAM). Qua snelheid niks op aan te merken natuurlijk. Maar ik denk dat de 3GB RAM dat apparaat over een paar jaar de nek om gaat draaien. We gaan het zien.

Waar ik persoonlijk overigens buiten het extra RAM een Pro voor zou overwegen is die Lidar scanner.. dat vind ik nu echt gaaf, alles kunnen scannen en later terugkijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Kuusj op 02-11-2020 01:19 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 75 Laatste