Thanks. Voor de mensen die ook van een X, Xs of 11 pro afkomen en twijfelen: Een idee is om een Smart album aan te maken op je Mac in de Photos app, en te filteren op de fotos waarbij de Telelens is gebruikt:Kuusj schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:26:
[...]
Denk dat er deze generatie eigenlijk weinig redenen zijn om voor de Pro te gaan. Normaal gezien was het scherm een grote factor maar dat is ook niet meer, blijft de extra camera over.. Nou ja een wide-angle gebruik ik nog met enige regelmaat maar ik heb vrij zelden behoefte aan een lens die 'inzoomt'. Uiteindelijk ergens ook wel handig voor die lens maar ik vind dat het m.i. grote prijsverschil in ieder geval niet waard.
Met jou use-case zie ik er al helemaal geen toepassing voor eerlijk gezegd. Voor een grotere accu oid hoef je het ook niet te doen.
Ik hoop dat mijn iPhone 12 iets eerder dan 10 december komt van Amazon.. Maar goed we zien wel. Via Apple zelf zou mijn variant (wit 128GB) tussen 5 en 8 november geleverd kunnen worden. Lijkt me toch niet dat Amazon daar héél ver achteraan hobbelt.
https://twitter.com/_Davi.../1056924594869862400?s=20