Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08:20
Als je een paar pagina’s terug kijkt zie je genoeg foto’s staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Amilo123 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:28:
Heb de blauwe 12 nu binnen. Kleur valt me alles mee, veel donkerder dan op de vele foto's die online circuleren!
Pfff echt rare kleur. In niet-daglicht vind ik 't blauwe wel mooi.
Zodra ik buiten in de zon loop of met 'n lamp boven me, krijg ik wederom zin in Zweedse gehaktballetjes van de IKEA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:06

JB

Cédric roelt!

GertJan2012 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:31:
[...]

Als je een paar pagina’s terug kijkt zie je genoeg foto’s staan.
No shit sherlock! De blauwe heeft de gekste kleuren, dus alle foto's zijn welkom 8)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Knoezelbos schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:11:
Bij het terugzetten van mijn iCloud reservekopie blijft de iPhone pro hangen op mijn Apple id. Kan invoeren wat ik wil maar kom niet verder. Weet iemand oplossing. Heb al ww veranderd etc.
Ik heb hier op dit moment wel wat problemen om de nieuwe iPhone in te stellen. Vreemd genoeg wilt er geen 'direct transfer' plaats vinden. Dan kom ik telkens terug in de keuze opties.

Via iCloud kan ik op dit moment ook geen backup maken op mijn oude iPhone om hem te updaten...

Have you tried turning it off and on again.. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Metian op 23-10-2020 16:38 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Misschien eigenlijk niet hét topic om te vragen maar het gaag de afgelopen pagina’s veel over dualsim.

Ik ben ook aan het overwegen om aan de dualsim te gaan als ik eenmaal de mini heb.

Zal dan op mn privé-nummer (Vodafone) naar esim moeten omschakelen omdat dat ws makkelijker is dan dat ik mn werkgever moet vragen om mn werk-nummer (KPN) om te laten zetten ;)

Anyway; de vraag. Hoewel ik het heel irritant vind om 2 toestellen te hebben vind ik de scheiding privé-werk ook wel weer fijn. Wat zijn de mogelijkheden om dat toch met dualsim een beetje binnen de perken te houden?

Kan ik bv een bereik aanzetten zodat op werkdag tussen 17.00 en 8.30 de volgende dag de sim van mn werknummer inactief/uit is en dan geen telefoontjes/berichtjes ontvang?

En als beide sims wel actief zijn, zie ik dan visueel een goed/duidelijk onderscheid als ik gebeld word door mn werk ipv op mn privé?

Zijn er nog nadelen of dingen waar ik rekening mee moet houden als ik eenmaal geswitcht ben van een fysieke simkaart naar esim? (Behalve dat nu 5g dan blijkbaar nog niet werkt, maar dat vind ik op dit moment nog niet boeiend, pas over een paar jaar wordt dat ps echt volwassen en dus relevant)

Beetje newbie vragen wellicht maar heb er dus geen ervaring mee.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
Zal ik zo maken!
Bleef bij jullie tijdens de configuratie 'Overzetten voorbereiden' ultiem lang laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:35
Amilo123 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:41:
[...]

Zal ik zo maken!
Bleef bij jullie tijdens de configuratie 'Overzetten voorbereiden' ultiem lang laden?
Neen, maar het is hier dan ook een 'Pro' :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
never mind :)

[ Voor 96% gewijzigd door mvrhrln op 23-10-2020 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
't is niet altijd duidelijk als men het over blauw heeft of het over de pro of de niet pro gaat :)
(of ben ik de enige ??)

[ Voor 5% gewijzigd door mvrhrln op 23-10-2020 16:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

mvrhrln schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:46:
[...]

't is niet altijd duidelijk als men het over blauw heeft of het over de pro of de niet pro gaat :)
De Pro is al lang goed gekeurd!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

(of ben ik de enige ??)
12 Blauw of 12 Pro blauw. Dan weet iedereen wel waar je 't over hebt denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:53
Metian schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:36:
[...]

Ik heb hier op dit moment wel wat problemen om de nieuwe iPhone in te stellen. Vreemd genoeg wilt er geen 'direct transfer' plaats vinden. Dan kom ik telkens terug in de keuze opties.

Via iCloud kan ik op dit moment ook geen backup maken op mijn oude iPhone om hem te updaten...

Probeer via Itunes of Finder , zo doe ik het altijd. Gaat ook veel sneller. Succes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:20

De Nelis

en anders maar niet...

[...]

(of ben ik de enige ??)
De meeste geven aan welk toestel en welke kleur ze daarbij hebben dus over het algemeen wel duidelijk denk ik ;)

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
PhilipsFan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:38:
Je wilde liever dat het moeilijker gaat? :?
Haha nee zeker niet. Maar doordat je vroeger meer moest instellen bij een nieuwe telefoon had je voor mijn gevoel langer het idee dat je een nieuwe telefoon had. :+

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

hk12nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:52:
[...]

Haha nee zeker niet. Maar doordat je vroeger meer moest instellen bij een nieuwe telefoon had je voor mijn gevoel langer het idee dat je een nieuwe telefoon had. :+
Ja die tijd is wel voorbij, tegenwoordig wil men liever meteen alles weer zoals het was. Tja dan gaat het nieuwe er snel vanaf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Zojuist telefoon ontvangen en de data overgezet. Nu staat alleen op de oude Iphone nog steeds het scherm "Transferring Data to "iPhone"" met een lege statusbalk en ook geen estimate meer. Moet ik toch nog blijven wachten of kan ik dan aannemen dat de transfer voltooid is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Rebunted schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:54:
Zojuist telefoon ontvangen en de data overgezet. Nu staat alleen op de oude Iphone nog steeds het scherm "Transferring Data to "iPhone"" met een lege statusbalk en ook geen estimate meer. Moet ik toch nog blijven wachten of kan ik dan aannemen dat de transfer voltooid is?
Ik zou nog even wachten, als het uren gaat duren kun je herstarten. Geduld is een schone zaak ook al is dat lastig met iets nieuws :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Metian schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:36:
[...]

Dit had ik dus ook! Heb het uiteindelijk via icloud teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
low_n_slow schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:55:
[...]

Dit had ik dus ook! Heb het uiteindelijk via icloud teruggezet.
Ik ga het nu voor de derde keer via mijn vorige telefoon proberen, anders ook iCloud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
De Nelis schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:55:
[...]

Ik zou nog even wachten, als het uren gaat duren kun je herstarten. Geduld is een schone zaak ook al is dat lastig met iets nieuws :+
Ik laat ze wel even naast elkaar liggen nog, thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Die van mij is ook binnen (pacific blue). Moet zeggen dat ik mijn groene iPhone 11 Pro mooier vind qua kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
hk12nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:29:
[...]

Ik vind het hier ook beter staan dan op de achterkant. Die is mooi clean nu. Valt amper op nu.
Ik niet, de achterkant van mijn iPhone zie ik nagenoeg nooit de rand wel. Het valt bovendien meer op vanwege het glanzende frame, terwijl de achterkant mat is. Geen groot probleem overigens, maar ik hoop wel dat ze hier een keer een einde aan gaan maken.

[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 23-10-2020 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:57:
Die van mij is ook binnen (pacific blue). Moet zeggen dat ik mijn groene iPhone 11 Pro mooier vind qua kleur.
Ow jee... Gaan we nu de blauwe 12 Pro bashen? 😛

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:59:
[...]

Ow jee... Gaan we nu de blauwe 12 Pro bashen? 😛
Nou nee, want het ziet er nog mooi uit. Maar ik vind het groen sowieso een van de beter gelukte kleuren.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• GertJan2012
Overigens ... voor iedereen die vandaag of komend weekend zn nieuwe iPhone heeft mogen ontvangen , heel veel plezier er mee! Nieuw apparaat maakt ons tweakers natuurlijk extra blij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:29
GertJan2012 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:02:
Overigens ... voor iedereen die vandaag of komend weekend zn nieuwe iPhone heeft mogen ontvangen , heel veel plezier er mee! Nieuw apparaat maakt ons tweakers natuurlijk extra blij!
Thnx, jij ook! (mocht je er 1 binnen krijgen).

Die van mij komt tussen 17:55 / 18:55 *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

iPhoneSE schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:03:
[...]

Thnx, jij ook! (mocht je er 1 binnen krijgen).

Die van mij komt tussen 17:55 / 18:55 *O*
Nick change al in gang gezet?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

GertJan2012 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:02:
Ik ben bang dat ik nog even mag wachten :/ , maar toch bedankt. Overstap van Android naar iOS, hopelijk bevalt de overgang nu beter dan de eerste poging jaren terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
  • Laatst online: 08:29
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:04:
[...]

Nick change al in gang gezet?
Haha kan dat? Ik heb nu trouwens een XR :+
Ik had jaren terug al een account maar ben die inlog gegevens vergeten |:(

Geheugen is door ziekte niet meer helemaal oké. Ik ging vandaag met mijn 2 dochters naar Jump XL (trampoline park) had ik voor 1 gereserveerd voor vandaag en 1 reservering voor gister |:(

Ze konden het helaas niet meer omzetten omdat ze zitten met de max van 30 personen.. Nu morgen middag springen en papa spelen met zijn nieuwe iPhone 12 haha *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Saai hoor, in 15 minuten alles over gezet. Zo heb je toch geen nieuw-speeltje-gevoel. :)

Wel erg wennen aan het formaat, had liever gezien dat ze het formaat van iPhone 11 Pro hadden aangehouden. Had heel even de twijfel toch voor iPhone 12 Mini te gaan, maar dat is weer een stuk kleiner (en inleveren op bepaalde zaken), dus geen optie.

En dat blauw is wel erg chic hoor. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 21:42
Valt me vies tegen. Ik kom van de X, dus sowieso een vooruitgang. Maar kom je van de 11 dan is t zuur

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:53
De blauwe 12 pro binnen, echt een mooie kleur.
Het blauwe silicone hoesje van Apple past er bij,
en het hoesje voelt ook anders en beter aan dan de vorige siliconen hoesjes.

Ik kom van de 11pro max en deze 12 pro is toch even wennen , de grootte van het toestel dan.
Ben toch nog van plan om de 12 pro max te bestellen op 6nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 15:42
Ik heb een backup teruggezet van een iPhone 11 pro met 180 gb naar een 12 pro via de computer. iPhone losgekoppeld zoals gevraagd. Nu ben ik al een uur aan het wachten na het invoeren van de toegangscode. Zijn voornamelijk foto’s en video’s. Is het normaal ?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-09 20:15
Eindelijk :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LAdjc-Pqga_7SkO9zHeYgGxCtBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CtqSPp1SMuDKsmILZrR8BID7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RQZC8Ewus6EUaWB3uU-f8BvNcsQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SDVxndsBXXQo4piWlg9RNLHb.jpg?f=fotoalbum_large

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-05 12:09
Hoe bevalt ie iedereen? Ik vind 'm echt top, formaat net iets groter dan de X maar nog steeds handzaam. Camera is echt een mega stap vooruit, snelheid natuurlijk ook. Zeer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lex
  • Laatst online: 09:13
HekkeySE schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:26:
[...]

Ik denk dat er nog wel wat updates gaan komen. Schijnt dat 14.2 beta een 5G fix heeft voor de batterij.
De test in dat filmpje is zonder 5G.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Veel plezier hier iedereen aankomend weekend! Mijn 12 Pro 128GB Grafiet komt helaas pas aanstaande maandag 🙃.

Leuk om zoals hierboven wat unboxing foto’s te zien.

[ Voor 20% gewijzigd door AntraXxX op 23-10-2020 17:50 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arthur-94 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:42:
Hoe bevalt ie iedereen? Ik vind 'm echt top, formaat net iets groter dan de X maar nog steeds handzaam. Camera is echt een mega stap vooruit, snelheid natuurlijk ook. Zeer tevreden :)
Moet zeggen dat ik hem wel erg log vind aanvoelen in vergelijking met de X.
Dat hij een heel stuk lichter is bijvoorbeeld, merk ik niet. En hij voelt best groot.
Maar dat zal vast gewenning zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amilo123
Hier 4 foto's, 2 binnen zonder daglicht en 2 buiten.
Wel gemaakt met iPhone 7 camera, dus kwaliteit niet al te best.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oA3X6nIdAhAc6ABsOZEuXBb8eRg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CQZRBrB1xrUFOrabqDsrXbFf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xSi9YbH5URSJzCp3XeKTe8Gq0y0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dwKKWAXnDIG33G7hPda6VFAo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/APZ5mTuXXCSwHUNK3VB0bX2fkeM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2dcIbWjsSTvInTvrdQ02myhK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d3cK1pL4tHdM_nW5oHGua0NOkr8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HJaYThtHktlJ0xdC8DCNOGxn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Amilo123 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:04:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb je nu al krassen achterop? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Inmiddels zijn we een dik uur later en hij blijft hangen op 'About 1 minute' (geen estimate zie je als ie locked is). Beide telefoons liggen naast elkaar en aan de stroom. Wat crap dat dit blijkbaar niet goed werkt :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-09 20:15
Mijn eerste indruk is dat het breder aanvoelt dan de 11 pro, mogelijk door de rechte hoeken.

Scherm is mooi vlak, weer net een tikkie groter en dat vind ik alleen maar mooi! Toestel zelf is lekker vlot! 5G maak ik me nog niet druk om, zie hieronder de resultaten daarvan. Camera is gewoon om te smullen!

Apple case had liever dat onderkant open was gebleven maar is even niet anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/APR-cOFfRDe62_gA_BDl7vl3Bxs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nmxUuILbKF2DVYnn53EWvs6a.png?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door Jaymone op 23-10-2020 18:11 ]

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
low_n_slow schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:07:
[...]

Heb je nu al krassen achterop? :X
Nee dat zijn deeltjes stof haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
Rebunted schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:08:
[...]

Inmiddels zijn we een dik uur later en hij blijft hangen op 'About 1 minute' (geen estimate zie je als ie locked is). Beide telefoons liggen naast elkaar en aan de stroom. Wat crap dat dit blijkbaar niet goed werkt :(
Ik heb het ook 3 keer geprobeerd, daarna iCloud gekozen. Gaat veel sneller, was met 5-10 minuten volledig klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Nu ongeveer 6 uurtjes in gebruik. Ben echt zeer tevreden met de grip van deze nieuwe iPhone.
Gebruik de iPhone zonder hoesje.

Met de 11 Pro was de kans dat ie uit m'n handen zou kunnen glijden echt veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:51:
[...]

Dat hij een heel stuk lichter is bijvoorbeeld, merk ik niet. En hij voelt best groot.
Ik dacht dat ik dit geschreven had, deel precies je gevoel. Zit zelfs in dubio m’n iPhone 11 Pro gewoon te houden. En dat is in 10 jaar iPhone nog nooit gebeurd. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Amilo123 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:04:
[...]

De Apple productfoto's lijken in ieder geval ook de juiste kleur te hebben, gezien de eerste twee foto's in andere belichting :+ Allebei geen lelijk blauw.

[ Voor 4% gewijzigd door De Nelis op 23-10-2020 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:27:
[...]

Ik dacht dat ik dit geschreven had, deel precies je gevoel. Zit zelfs in dubio m’n iPhone 11 Pro gewoon te houden. En dat is in 10 jaar iPhone nog nooit gebeurd. :)
Ach, ik denk dat het snel went. Van 4 naar 5 riep ik ook veel te groot, van 5 naar 6 weer en van 6 naar 10 zei ik “dit is echt de Max”. Maar uiteindelijk went het altijd wel en voelt de oude weer als te klein.

De andere keus was de mini, maar die is weer net te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:33:
[...]

Ach, ik denk dat het snel went. Van 4 naar 5 riep ik ook veel te groot, van 5 naar 6 weer en van 6 naar 10 zei ik “dit is echt de Max”. Maar uiteindelijk went het altijd wel en voelt de oude weer als te klein.

De andere keus was de mini, maar die is weer net te klein.
Hier inderdaad ook nagedacht of iPhone 12 Mini een optie is, maar dat is echt een stap terug vanaf een iPhone 11 Pro. In dat geval beter niets kopen. :)

Ik kijk het dit weekend eens eventjes aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Op zich na een halve dag blij met de telefoon maar scherm wel wat smaller dan mijn XS max. Dat merk je met internet wel. Daarnaast gaat de accu wat sneller leeg maar zal ook met de eerste dag te maken hebben. Downloaden en veel gebruiken. Schermranden zijn niet smaller voor mijn gevoel dan de X en XS max. Dus dat statement begrijp ik niet helemaal van Apple. Maar al met al wel blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:40
[...]

Welke telefoon heb je gehaald dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Hier inmiddels ook binnen.

Erg fijn en dit formaat vind ik super! Toch merkbaar sneller dan de 11 pro. Kleur blauw is dit jaar echt geweldig!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oHpKq37HVqCZBb8UmIITUdOkGCc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/87Biw8t6u9lv1deQEO4NH3VP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6H4o--xK16TgvaYngrsf5RWG_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bKCGFFd2N2tsmdj2eGoxGerc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:34
Gelijk iPad erbij besteld? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 09:35
De iPhone 12 Pro is mijn formaat, vond de X, XS, 11 Pro net iets te klein en de XS Max en 11 Pro Max te groot. iPhone XR en 11 vond ik te log/zwaar. Tijdens het instellen van de iPhone 12 Pro, was mijn iPhone XS nog actief en voelde onmiddellijk al wat kleiner aan. Voor de rest merk ik weinig verschil in 'normaal' gebruik tussen beiden. Foto's maken ga ik later eens testen... maar momenteel dik tevreden!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
Zo, daar is ie dan. Nu de gegevens even overzetten vanaf m'n 11 Pro zodat deze leeggemaakt kan worden en naar de nieuwe eigenaar kan. :)

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_2443.jpeg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wat een plaatje zeg. Pacific Blue is echt prachtig. Vind het Midnight Green van m'n 11 Pro ook nog steeds erg mooi, maar die Pacific Blue ernaast is ook top!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WouterL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:46:
[...]

Welke telefoon heb je gehaald dan?
Het gaat over de 12 uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Laatst online: 08:31
Kan geen keuze maken hoor, ook niet na wat extra foto's nu.
Misschien nog een jaartje rekken met de X, al begint die batterij wel echt minder te worden nu na 3 jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ChGeC7Fpy2TuAOVHLk95muRsa3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E5y5JQEYfNKJmWUQxqhopvS6.jpg?f=fotoalbum_large

Leuk cadeautje van Apple: 3 maanden gratis Apple Arcade. Kiezen of Avvis?

Geen idee welke taal avvis is, maar het betekent afwijzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:09:
Zo, daar is ie dan. Nu de gegevens even overzetten vanaf m'n 11 Pro zodat deze leeggemaakt kan worden en naar de nieuwe eigenaar kan. :)

[Afbeelding]
Welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 09:20
Mooi toestel de 12 serie. Ik blijf nog een jaartje bij de 11 pro. Vind het verschil gewoon te klein. De 11 pro is nog rap zat. 😎

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:40
Ik zit toch te twijfelen om de 12 pro terug te sturen voor de normale 12. Ik weet niet of het gave kleurtje die 200 euro waard is. Keuzes keuzes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amilo123
THE_BASE schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:19:
[Afbeelding]

Waar kan ik dit krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Ik zag dit ook toen ik bezig was. Leek mij een nieuwe optie maar ik had het ook al een paar jaar niet meer gedaan. Ik kreeg een foutmelding vrij snel en moest weer van voor af aan beginnen. Ik lees dus dat er meer mensen last van hebben. Via de Cloud ging het als vanouds en snel dus.
NotSoSteady schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:59:
[...]

Ik niet, de achterkant van mijn iPhone zie ik nagenoeg nooit de rand wel. Het valt bovendien meer op vanwege het glanzende frame, terwijl de achterkant mat is. Geen groot probleem overigens, maar ik hoop wel dat ze hier een keer een einde aan gaan maken.
Wellicht zit het verschil hem in te iPhone 12 en iPhone 12 Pro. Op mijn zwarte iPhone 12 valt het echt niet op. Ik ben het met je eens dat het er wel een keer af mag net als de Amerikaanse toestellen. Voegt volgens mij voor niemand iets toe.
Alekz87 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:10:
[...]

Valt me vies tegen. Ik kom van de X, dus sowieso een vooruitgang. Maar kom je van de 11 dan is t zuur
Ik kom ook van de X dus het zal mij ook zeker wel bevallen. Daarnaast zijn dit soort testjes altijd leuk voor de views maar uiteindelijk geeft de gebruikerservaring de doorslag denk ik. :)
Arthur-94 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:42:
Hij bevalt mij tot nu uitstekend. Ik hou echt van deze vormfactor en ben het dan ook helemaal met je eens. Daaraan toegevoegd deel ik dan ook de mening van @Geert1976 :
Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:20:
Nu ongeveer 6 uurtjes in gebruik. Ben echt zeer tevreden met de grip van deze nieuwe iPhone.
Gebruik de iPhone zonder hoesje.

Met de 11 Pro was de kans dat ie uit m'n handen zou kunnen glijden echt veel groter.
[...]

Ik vind hem veel lichter en handzamer dan mijn X (zoals ik hierboven ook al aangaf). Heeft natuurlijk ook met meerdere factoren te maken en natuurlijk is elk mens anders. Ik vind het wel grappig om te lezen dat wij het tegenovergestelde hierin ervaren. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:14
Ik kan niet wachten tot de 12 Mini uit komt. Ik vind mijn 11 Pro qua formaat echt de absolute max, dus een 12 Pro is echt te groot voor mij. Gelukkig ga ik er qua specs die voor mij belangrijk zijn met de 12 Mini niet op achteruit. Foto’s maak ik namelijk vrijwel nooit. De 12 Mini lijkt me dan ook het perfecte formaat voor mij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

[Afbeelding]

Avvis is Noors voor verwerpen/afwijzen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

[Afbeelding]

Ik kon ook nog kiezen voor een jaar Apple TV+. Mooi meegenomen nu bond misschien ook hierna toe komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amilo123
Nyana schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:24:
[...]

Ik kon ook nog kiezen voor een jaar Apple TV+. Mooi meegenomen nu bond misschien ook hierna toe komt.
Tehran is ook een mooie serie, nieuw op Apple TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Nyana schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:24:
[...]

Weet niet of je recent een nieuw Apple product heb besteld maar ik kreeg een mail dat het sowieso tot februari doorloop ipv een jaar bij de iPhone 11 Pro (september).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Famous schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:30:
[...]

Weet niet of je recent een nieuw Apple product heb besteld maar ik kreeg een mail dat het sowieso tot februari doorloop ipv een jaar bij de iPhone 11 Pro (september).
De 12 pro vandaag. :) maar wist niet dat deze aanbieding nog bestond. Zag hem onder de instellingen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:44

pdavie2311

Live life to the fullest..

Heb nog de transparante MagSafe case klaarliggen op postkantoor voor mijn 12 Pro! Heb er nu een transparante om van Amazon voor nog geen 10,-...Ook niks mee! Iemand hier de originele case van Apple in gebruik? Bevalt goed? Pas een dag, ik weet het. Onderkant is open van die case en juist dat spreekt mij aan..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Ik heb mijn 12 ook binnen. Kom van de 8+ af. Nog even wennen dus zonder homebutton.

Die button had zoveel voordelen waarvan ik bij FaceID de voordelen nog een stuk minder zie. Kwestie van wennen hoop ik maar...

- Zonder naar het scherm te kijken (bijv op bureau liggend) wel ontgrendelen
- dubbel tab op de button om de helft van het scherm naar beneden te halen om eenvoudig bij de bovenkant te kunnen
- % batterij nog over ipv alleen het icoontje

Qua scherm was ik altijd lovend over het LCD scherm in de iPhone 8+. Ok, zwartwaardes zijn minder. Maar voor de rest was dat scherm echt heel fijn en goed. Voor m'n gevoel ook scherper. Ik kon geen pixels zien. Dat lukt me bij het scherm van m'n 12 nu wel. Ik ben benieuwd als ik vanavond met m'n -8 ogen zonder lens in bed lig hoe irritant het wordt.

Bij 'het beste scherm ooit' had ik dit niet verwacht. Dat "probleem" speelt trouwens al sinds de iPhone X. Zie hier voor meer info: https://www.idownloadblog...hone-x-oled-pixel-layout/

Ach. Het is een kwestie van wennen. En dat doet het vast. Maar toch, zo gek was m'n 3 jaar oude toestel nog niet O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 14-09 18:57
LuNaTiC schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:41:
Misschien eigenlijk niet hét topic om te vragen maar het gaag de afgelopen pagina’s veel over dualsim.

Ik ben ook aan het overwegen om aan de dualsim te gaan als ik eenmaal de mini heb.

Zal dan op mn privé-nummer (Vodafone) naar esim moeten omschakelen omdat dat ws makkelijker is dan dat ik mn werkgever moet vragen om mn werk-nummer (KPN) om te laten zetten ;)

Anyway; de vraag. Hoewel ik het heel irritant vind om 2 toestellen te hebben vind ik de scheiding privé-werk ook wel weer fijn. Wat zijn de mogelijkheden om dat toch met dualsim een beetje binnen de perken te houden?

Kan ik bv een bereik aanzetten zodat op werkdag tussen 17.00 en 8.30 de volgende dag de sim van mn werknummer inactief/uit is en dan geen telefoontjes/berichtjes ontvang?

En als beide sims wel actief zijn, zie ik dan visueel een goed/duidelijk onderscheid als ik gebeld word door mn werk ipv op mn privé?

Zijn er nog nadelen of dingen waar ik rekening mee moet houden als ik eenmaal geswitcht ben van een fysieke simkaart naar esim? (Behalve dat nu 5g dan blijkbaar nog niet werkt, maar dat vind ik op dit moment nog niet boeiend, pas over een paar jaar wordt dat ps echt volwassen en dus relevant)

Beetje newbie vragen wellicht maar heb er dus geen ervaring mee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XZQctx77UN19CQyG4jjbIEri60k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qFNQjXcGjXKtw39o6Kttl7pQ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb geen ervaring met 5g en de 12 serie toestellen.. kan alleen een voorbeeld geven van m’n 11 pro. Zakelijk en privé T-Mobile en je ziet duidelijk welke er actief is (z=zakelijk)

Naar mijn idee is het niet mogelijk om je zakelijk nummer Automatisch in te schakelen op werktijden, dat doe je handmatig.

In je contactenlijst geef je duidelijk aan of het een zakelijk of privé contact is. Dus als je gebeld wordt is dit duidelijk op je scherm te zien.

Ik vind de combi fysiek en eSim ideaal🤙🏾

Hoop dat eea een beetje duidelijker voor je is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 20:39

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

dkawa schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:48:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb geen ervaring met 5g en de 12 serie toestellen.. kan alleen een voorbeeld geven van m’n 11 pro. Zakelijk en privé T-Mobile en je ziet duidelijk welke er actief is (z=zakelijk)

Naar mijn idee is het niet mogelijk om je zakelijk nummer Automatisch in te schakelen op werktijden, dat doe je handmatig.

In je contactenlijst geef je duidelijk aan of het een zakelijk of privé contact is. Dus als je gebeld wordt is dit duidelijk op je scherm te zien.

Ik vind de combi fysiek en eSim ideaal🤙🏾

Hoop dat eea een beetje duidelijker voor je is?
Hoe zit dat als je gebeld wordt? Zie je dan op welke Sim dit binnenkomt? Hoe heb jij het verder met whatsapp gedaan, je kan namelijk maar een nummer registeren. Nu las ik wel dat dit te omzeilen valt met whatsapp for business.

[ Voor 7% gewijzigd door xven0mxz op 23-10-2020 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

@Johnvh laat FaceID even jouw gezicht kennen. Als die niet werkt en jij voegt de code in neemt die dat mee. Zo is die continu jouw gezicht aan het leren kennen.

Imo kan touchid niet op tegen faceid, die laatste is zoveel beter.

Edit: om de bovenkant naar beneden te laten droppen kan je dit doen door op de onderste balk op je scherm naar beneden te swipen, je hebt dus maar een miniscule swipe nodig. Dit moet je wel aanzetten in de settings.
Weet zo niet waar maar iemand anders vast :)!

[ Voor 36% gewijzigd door Famous op 23-10-2020 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

xven0mxz schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:52:
[...]

Hoe zit dat als je gebeld wordt? Zie je dan op welke Sim dit binnenkomt? Hoe heb jij het verder met whatsapp gedaan, je kan namelijk maar een nummer registeren. Nu las ik wel dat dit te omzeilen valt met whatsapp for business.
Ja, je ziet op welk nummer de oproep binnen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 20:38
Ligt het aan mij, of ervaren jullie ook een holle klank als je op je scherm tikt? Het voelt bij mij net alsof het scherm een beetje zweeft / los zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
tritimee schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:00:
Ligt het aan mij, of ervaren jullie ook een holle klank als je op je scherm tikt? Het voelt bij mij net alsof het scherm een beetje zweeft / los zit
Nog niets gemerkt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Erg wennen aan formaat, na een uurtje spelen. Hij is behoorlijk glad en het hoekige doet zeer aan m’n vingers. Wat dat betreft was de formfactor van X/XS/11 Pro beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Wtf! Net werd de hele site van tweakers blauw hier op mijn 12 Pro? Lag dat aan de site of aan mijn Pro? Maar heel even..Haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:21:

[...]

Ik vind hem veel lichter en handzamer dan mijn X (zoals ik hierboven ook al aangaf). Heeft natuurlijk ook met meerdere factoren te maken en natuurlijk is elk mens anders. Ik vind het wel grappig om te lezen dat wij het tegenovergestelde hierin ervaren. :)
Serieus? Qua formaat scheelt het bijna niks, echt millimeters. Maar toch voelt de 12 meer als een plankje ofzo. Door de rechte zijkanten denk ik dat het volume echt wel een stukje groter is dan de X.
Maar het went snel merk ik al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:21
Al die nieuwe opties in de camera app zijn wel even wennen. Zeker met 0,5, 1, 2 keer zoom, nachtmodus etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnvh
Famous schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:55: om de bovenkant naar beneden te laten droppen kan je dit doen door op de onderste balk op je scherm naar beneden te swipen, je hebt dus maar een miniscule swipe nodig. Dit moet je wel aanzetten in de settings.
Weet zo niet waar maar iemand anders vast :)!
Top! *O* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
Joshua schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:10:
Al die nieuwe opties in de camera app zijn wel even wennen. Zeker met 0,5, 1, 2 keer zoom, nachtmodus etc.
Hoe zet je nachtmodus aan, of gaat dat automatisch aan bij weinig licht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 14-09 18:57
xven0mxz schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:52:
[...]

Ik gebruik whatsapp for business wat gelinkt is aan mijn zakelijk nummer.

Als ik gebeld word dan zie ik op het scherm dat er naar mijn zakelijk nummer gebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Amilo123 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:19:
[...]

Zie https://www.iculture.nl/tips/iphone-camera-nachtmodus/

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Amilo123 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:19:
[...]

Bij weinig licht springt die vanzelf aan.
Je moet jouw telefoon dan even stilhouden afhankelijk van omgevingslicht. Kan 2 seconden zijn, kunnen er 4 zijn.

Je kan die “timer” ook zelf verplaatsen naar maximaal 10 seconden. Als je de telefoon beweeg krijg je een soort van kruisje om het te centeren waar je de foto nam.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GertJan2012
pdavie2311 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:05:
Wtf! Net werd de hele site van tweakers blauw hier op mijn 12 Pro? Lag dat aan de site of aan mijn Pro? Maar heel even..Haha!
Nee das een themakleur speciaal van Tweakers. Er is vandaag zoveel geschreven over de nieuwe blauwe iPhone dat men dit wel een leuke verassing vond. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
RBH schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:32:
[...]

Zien er wel top uit. Ben wel benieuwd: ze zeggen dat er magneetjes in die hoesjes zitten, klopt het dan dat ik met zo'n hoesje gewoon hem in mijn auto kan ophangen? (In mijn auto heb ik een magneet zitten voor mijn huidige hoesje) Of zijn deze hoesjes niet sterk genoeg daarvoor?
Ik heb niet alles teruggelezen, dus wellicht dat dit ergens al genoemd is. Maar ik heb ook zo'n magneet aan m'n luchtroosters hangen de iPhone 12 blijft eraan plakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:34:
[...]

Hier inderdaad ook nagedacht of iPhone 12 Mini een optie is, maar dat is echt een stap terug vanaf een iPhone 11 Pro. In dat geval beter niets kopen. :)

Ik kijk het dit weekend eens eventjes aan.
Dan ga ik een flinke stap terug! Eindelijk een normaal formaat en ook nog eens een “groot” scherm ipv onhandelbaar in je hand. De 11Pro is hier snel passé, nu nog de kleur... :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Batterij gaat eerste keer wel snel..1930 100% en nu 92%...Zit er niet veel op...Kalibreren eerste paar keer denk ik...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:13
pdavie2311 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:53:
Batterij gaat eerste keer wel snel..1930 100% en nu 92%...Zit er niet veel op...Kalibreren eerste paar keer denk ik...
Komt door het indexeren van apps en bestanden. Na 24-48u is de batterij een stuk beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:43:
[...]

Dan ga ik een flinke stap terug! Eindelijk een normaal formaat en ook nog eens een “groot” scherm ipv onhandelbaar in je hand. De 11Pro is hier snel passé, nu nog de kleur... :+
Onhandelbaar snap ik, dat is fijn aan bijvoorbeeld een Galaxy A41, die gaan de lengte in. Zo ook met Galaxy S20, meer lang dan breed. Apple bied dit helaas niet, waarschijnlijk vanwege de verhoudingen in iOS die niet bepaald flexibel zijn.

Ik had ook gehoopt meer informatie op mijn scherm te krijgen, kleinere iconen, meer tussenruimte. Het is nu een uitgerekte 11 Pro.

Dat beangstigd me wel weer richting 12 Mini: alles zal gepropt zijn om op het scherm te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Als ik een filmpje via AirPlay naar m’n Apple TV 4K stream dan schakelt m’n TV geen HDR / Dolby Vision in. Dit zou toch ondersteund moeten worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:03:
[...]
Komt door het indexeren van apps en bestanden. Na 24-48u is de batterij een stuk beter.
Hier ook vlot hoor, zit nu op 87% sinds 18.30 uur. Gaat vlot, maar even geduld en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Rivanov schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:04:
Als ik een filmpje via AirPlay naar m’n Apple TV 4K stream dan schakelt m’n TV geen HDR / Dolby Vision in. Dit zou toch ondersteund moeten worden?
Net ook even geprobeerd. Streamen werkt niet. Vanaf Apple TV pakt ie wel HDR.
Pagina: 1 ... 18 ... 75 Laatste