Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:31
Heb maar even de vergelijking in afmetingen gedaan en zie dat de pro max 0,1 inch kleiner is dan mijn huidige note 10, dus dat gaat em dan worden. Prima te hanteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha ja bol, daar heet hij wit.
Of verkopen ze Ali kabeltjes als “Bulk Apple” 8)7

Zover ik had begrepen werd de kleur opgehangen aan de kleur van het aluminium, vandaar dat het toestel wat voor velen wit lijkt als zilver in de boeken staat.

Maar nu met de normale 12 klopt dat weer niet meer. Want die heet weer wel wit terwijl dat dan eigenlijk ook zilver zou moeten zijn.

Nou goed onduidelijk is het in ieder geval. Ik hou mij dan maar aan de kleur op het doosje 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:40:
[...]

Hahaha ja bol, daar heet hij wit.
Of verkopen ze Ali kabeltjes als “Bulk Apple” 8)7

Zover ik had begrepen werd de kleur opgehangen aan de kleur van het aluminium, vandaar dat het toestel wat voor velen wit lijkt als zilver in de boeken staat.

Maar nu met de normale 12 klopt dat weer niet meer. Want die heet weer wel wit terwijl dat dan eigenlijk ook zilver zou moeten zijn.

Nou goed onduidelijk is het in ieder geval. Ik hou mij dan maar aan de kleur op het doosje 8)7
Bij de modellen tot aan de X ging beiden ook wel op want daar was de voorkant (ook) wit.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Hebben jullie nog tips om whatsapp van android over te zetten naar de iphone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:34:
hier een unboxing van iemand die net zijn witte/zilveren 12 Pro heeft ontvangen...erg jammer dat ze dit jaar een soort van extra glimmend laagje over 't stainless steel gedeelte hebben aangebracht

https://old.reddit.com/r/...2_pro_silver_this_should/
Hadden ze ook mooi geborsteld moeten houden inderdaad, zoals bij iPhone 5S.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Martijn Meijer schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:43:
Hebben jullie nog tips om whatsapp van android over te zetten naar de iphone? :)
Ja: Niet aan beginnen. Erg omslachtig en gelijk een mooi moment om met een schone lei te beginnen.

Zonder gekheid: Ik heb al menig familielid proberen te helpen met deze vraag, maar tot op heden is er geen normale manier om je Whatsapp backup uit Google over te zetten naar je Icloud en dan op je iPhone. Sommige programmaatjes beweren dat het wel kan, maar die vragen daar een hoog bedrag voor en zekerheid dat het daarmee lukt is er allerminst.

[ Voor 36% gewijzigd door wouter3 op 23-10-2020 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:42:
[...]

Bij de modellen tot aan de X ging beiden ook wel op want daar was de voorkant (ook) wit.
Ja idd, dat heb ik nooit echt mooi gevonden trouwens.

Maar vandaar die kleur van het aluminum theorie wel klopt denk ik. Want anders had de gouden ook wit geheten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:18
Mag ik de eerste zijn die een vraag heeft over de iPhone 12 (Pro)?

Als je hem koppelt met een MagSafe accessoire komt dit tevoorschijn op het scherm, maar bij mij doet hij het niet, noch bij het hoesje noch bij de lader.

EDIT: ik had het 2x geprobeerd en toen lukt het niet, ik schrijf dit bericht.. probeer het nog eens en pats de animatie verschijnt op mijn scherm! |:(

EDIT2: is enkel bij lockscreen 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door RigolleM op 23-10-2020 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:44:
[...]

Hadden ze ook mooi geborsteld moeten houden inderdaad, zoals bij iPhone 5S.
Geborsteld? De 5S was van aluminum.

Sinds ze RVS gebruiken voor de iPhone (Bij de X) heeft het deze glimmende looks. Alleen dit jaar lijkt het op sommige foto’s glimmender dan de eerdere jaren.

Ik verwacht dat dit komt doordat het nu een platte rand is en geen ronde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
De kleuren van de iPhones zijn gebaseerd op de zijkanten, vandaar Silver, Gold, Graphite en Pacific Blue. Dat was met iPhone 5 ook al verwarrend. Mensen kochten wit, maar die heette silver.

En dat was bij Gold van de iPhone 8 ook een drama, dat was meer roze dan goud.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:48:
[...]

Geborsteld? De 5S was van aluminum.

Sinds ze RVS gebruiken voor de iPhone (Bij de X) heeft het deze glimmende looks. Alleen dit jaar lijkt het op sommige foto’s glimmender dan de eerdere jaren.

Ik verwacht dat dit komt doordat het nu een platte rand is en geen ronde.
Excuseer, ik bedoelde mat. Ik vond mat mooier dan glimmend. Ik krijg er een Intertoys-gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
Ook hier de 12 Pro binnen, UPS was mooi op tijd!

Echter staat het scherm nu al 20 minuten op 'Het kan enkele minuten duren om je Apple ID te configureren'. Is het normaal dat het zo lang duurt? Het betreft een nieuw Apple ID gezien ik van Android over kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
THE_BASE schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:49:
[...]

Excuseer, ik bedoelde mat. Ik vond mat mooier dan glimmend. Ik krijg er een Intertoys-gevoel bij.
Ooh dan ga ik het speelgoed van mijn kleine voortaan daar halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Als ik kijk naar de SE (2016) die hier nog ligt, ziet deze er nog top uit in grijs? :+ Benieuwd hoe die 12/mini randen zich gaan houden want die scuffgate lijkt wel opgelost sinds de 5?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:51:
Als ik kijk naar de SE (2016) die hier nog ligt, ziet deze er nog top uit in grijs? :+ Benieuwd hoe die 12/mini randen zich gaan houden want die scuffgate lijkt wel opgelost sinds de 5?
Dat lag aan het anodiseren van het aluminium. Dat is sinds de 5s al anders.

Maar dat kwam hier al eerder langs dacht ik, althans kan me herinneren dat dit al eerder gevraagd werd.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 23-10-2020 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Zou je ook een 30 watt snellader kunnen gebruiken of gaat dat een beetje te snel dan?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:56:
[...]

Dat lag aan het anodiseren van het aluminium. Dat is sinds de 5s al anders.

Maar dat kwam hier al eerder langs dacht ik, althans kan me herinneren dat dit al eerder gevraagd werd.
Ja zal ook wel goed zijn nu, kijkende naar de watches en iPhone Xr/11 etc :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08:20
Lekker Ventje schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:57:
Zou je ook een 30 watt snellader kunnen gebruiken of gaat dat een beetje te snel dan?
Dat kan zonder problemen. Apparaten zijn tegenwoordig slim genoeg om zelf te bepalen hoeveel stroom ze van een lader vragen, ipv dat de lader bepaald hoeveel hij geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hij pakt wat hij maximaal kan verwerken. Dus dat moet geen probleem zijn.
Ik laad altijd met een MBP lader en na een jaar nog steeds prima.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 23-10-2020 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Nu online

Luuk2015

Vires in numeris

De nieuwe iPhone 12 kan volgens mij maximaal laden met 20w, een adapter met meer vermogen gaat niet sneller laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
Ok de buit is binnen. Alle busjes vandaag wel gezien. PostNL, UPS, GLS en uiteindelijk kwam als laatste DHL.

Geen beschadigingen dus screenprotector erop en hoesje erom gedaan. Nu maar de boel overzetten met Quick start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:43
Van een 11 Pro Max naar een 12 Pro geswitcht. Vond de vorige telefoon op momenten toch iets te lomp (bijv. in broekzak of bij gebruik met één hand) en eerder dit jaar een iPad Pro aangeschaft als groot iOS-scherm.

De overstap naar een iets kleiner scherm bevalt goed. Ik vond 5,8 (bij iPhone XS) net aan de kleine kant en 6,1 lijkt perfect te zijn. Blij dat de iPhone in een hoesje zit, want de rand is wel echt een vingerafdrukken-magneet. Het CE-keurmerk kon ik niet makkelijk spotten. Je ziet het net als het licht er op een bepaalde manier langs strijkt.

Het OLED-scherm vind ik nu niet echt mindblowing, want het scherm van de 11 Pro Max is al erg goed. Ook het oude scherm toont zwart als 'echt' zwart. Misschien dat het er 's nachts beter uitziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:05
Wat is dat CE logo op de zijkant een afknapper zeg!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iqBKAV4CjgrlK5VksOiOoMD9CgY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lTiNoHy9MD39068F52nRkSfp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door robbinonline op 23-10-2020 13:11 ]

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:29
Hij is binnen! Op de foto zie ik ook wel waar het verschil qua blauw in zit wat betreft foto en werkelijkheid. Het bovenste gedeelte is hoe ik de telefoon zie, het onderste gedeelte komt door de reflectie van het licht. Maar het valt bij gebruik niet echt op. Dik tevreden! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0gxUER0mSEqJSSZu_2tUYFtQ6i8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5zcCihDw6n6L2EluBZ09PBXS.jpg?f=fotoalbum_large

Beetje het verschil tussen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pK7HElf6MzHt-R8EWO2KxkWZIRE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CVg6Ri8sWxioYAw9e5y6mxuK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bVImWiUbCXbNVm6jFOdsp-xCqpo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B9vhnPx7dpd5Li9TYpROIGEZ.jpg?f=fotoalbum_tile

Het tassie is de grap, het kassie is de werkelijkheid ;)! Mooi kastje trouwens, ook Ikea :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magenof
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 06-09 04:52
Blij dat ik de blauwe iphone 12 gekozen heb, begon al schrik te krijgen toen ik de overbelichte fotos zag op dit forum, maar het ziet er gewoon uit als op de apple website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 20:39

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

robbinonline schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:10:

[Afbeelding]
Ja dit is wel heel lelijk...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gilles_DW
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Het is een pull principe, dus iphone gaat bepalen wat die kan binnekrijgen ipv 'push' wat de lader kan leveren.
Net zoals je de lader van een macbook van (geen idee hoeveel die zijn) 60W ofzo kan gebruiken voor uw iphone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
X-GeaR schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:08:
Het OLED-scherm vind ik nu niet echt mindblowing, want het scherm van de 11 Pro Max is al erg goed. Ook het oude scherm toont zwart als 'echt' zwart. Misschien dat het er 's nachts beter uitziet.
Je 11 Pro Max had ook al een OLED scherm, dus daarin ga je geen verschil zien ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:19

vhal

ಠ_ಠ

xven0mxz schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:17:
[...]

Ja dit is wel heel lelijk...
Het CE logo of de kleur? :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 20:39

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

vhal schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

Het CE logo of de kleur? :+
CE logo uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:08
Hoe is dat CE logo op de normale 12? Valt het een beetje mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:46
Vanaf wanneer kunnen we de hands on verwachten van de 12 mini? Ben oprecht benieuwd naar de batterij duur.

Op dit moment heb ik een 11 pro, die is me net iets te groot. Daarom zou ik wel naar een 12 mini willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
Agostino schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:36:
Vanaf wanneer kunnen we de hands on verwachten van de 12 mini? Ben oprecht benieuwd naar de batterij duur.

Op dit moment heb ik een 11 pro, die is me net iets te groot. Daarom zou ik wel naar een 12 mini willen gaan.
Waarschijnlijk vanaf 10 november pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:02:
[...]
Nice! Hoe zijn de vingerafdrukken op de achterkant?
Nog even gekeken voor je aangezien de case er toch even af moest. Ik vind het veel minder vingerdruk gevoelig als bv de randen van mijn X.

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

hk12nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:39:
[...]

Nog even gekeken voor je aangezien de case er toch even af moest. Ik vind het veel minder vingerdruk gevoelig als bv de randen van mijn X.
Doel meer op de achterkant (glas). De zwarte Xr van mijn werk is een vingerafdruk verzamelaar. Ik gebruik mijn iPhones altijd naked.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

MusicMaikel schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:38:
[...]

Waarschijnlijk vanaf 3 november pas.
Al voor de pre-orders?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:41:
[...]

Al voor de pre-orders?
Excuus, bedoel de week er na. Had me even verkeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:41:
[...]

Doel meer op de achterkant (glas). De zwarte Xr van mijn werk is een vingerafdruk verzamelaar. Ik gebruik mijn iPhones altijd naked.
Ja sorry ik bedoel ook de achterkant van de twaalf. Maar ik vind bv de zijkanten van de X erg vingerdruk gevoelig.

Ik wil straks ook weer voor 'naked' gaan maar kan dat nu nog even niet aan :p

[ Voor 9% gewijzigd door hk12nl op 23-10-2020 13:43 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
Retep2124 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:12:
Hij is binnen! Op de foto zie ik ook wel waar het verschil qua blauw in zit wat betreft foto en werkelijkheid. Het bovenste gedeelte is hoe ik de telefoon zie, het onderste gedeelte komt door de reflectie van het licht. Maar het valt bij gebruik niet echt op. Dik tevreden! [Afbeelding]

[Afbeelding][Afbeelding]

Het tassie is de grap, het kassie is de werkelijkheid ;)! Mooi kastje trouwens, ook Ikea :+ .
Ziet er goed uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris Peters
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 07:05
MusicMaikel schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:32:
Hoe is dat CE logo op de normale 12? Valt het een beetje mee?
Amper te zien op mijn zwarte 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Sjeefr schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:55:
Voor mensen die storen aan vingerafdrukken en alsnog kras-bescherming willen, zonder een hoesje, kan ik met een zeer positieve ervaring Slickwraps aanbevelen. Net als auto's, kan je ook (zelf) je iPhone wrappen in een dunne folie. Geeft wat meer wrijving, dus prettiger in de hand. En als je de wrap eraf haalt na 1-5 jaar, dan ziet 'ie er net zo uit als ervoor.

Had op mijn X soms een dunne case gehad, maar door stof alsnog volledig onder de krassen. Ik hou absoluut niet van hoesjes, maar wil niet zomaar mijn iPhone overal neerleggen. Een wrap is dan een goede optie.

Mijn iPhone 12 is reeds binnen, maar moet echter nog steeds wél nieuwe mijn wrap bestellen..

Let niet op de counter bovenaan. Die reset iedere refresh. :)
Coole optie. Ik had hiervoor een hydro screenprotector aan de achterkant maar die deed niets met de zijkanten. Ik ga hier ook eens naar kijken.

Blijft de folie wel goed zitten? Ook als je er af en toe een case om doet?

[ Voor 3% gewijzigd door hk12nl op 23-10-2020 14:07 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Joris Peters schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:07:
[...]

Amper te zien op mijn zwarte 12
Dit deel ik. Hier valt hij ook amper op :)

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:40
De blauwe pro is echt super chique. Blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 14-09 18:57
robbinonline schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:10:

[Afbeelding]
Oef... dat is idd lelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Laatst online: 08:29
Om 11:50 toch besloten voor de iPhone 12 te gaan ipv de mini, vanavond tussen 17:30 en 22:00 wordt hij bezorgd door Coolblue. iPhone 12 zwart 128GB.

Sinds ik de XR heb gebruik ik geen iPad meer, ik doe zo goed als alles op mijn iPhone (of MacBook Air) waardoor ik denk dat voor mijn gebruik is de mini te klein is en de 12 is toch een stukje kleiner dan de XR.

Ik kan iig niet wachten tot vanavond en mijn dochter niet tot morgen ochtend, die krijgt mijn oude iPhone XR *O*

[ Voor 5% gewijzigd door iMode op 23-10-2020 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
iPhone 12 hier binnen. Alles overgezet, eigenlijk geen problemen. Alleen zo jammer dat al die financiele instellingen niet vertrouwen op dat overzetten via Apple, ik moest alle bank- en creditcard apps wel opnieuw activeren.

Wat ontzettend fancy dat hij nu het hoesje herkent! Hij weet schijnbaar zelfs welke kleur? Want ik gebruik een rood hoesje en mijn scherm wordt even rood. Ben benieuwd of er straks ook leuke mogelijkheden komen zodat bijvoorbeeld je wallpaper zichzelf automatisch aanpast aan het hoesje.

Verder natuurlijk weer een prima telefoon. Klein beetje groter dan mijn vorige, de XS. En complimenten voor Apple dat het overzetten van je gegevens zo soepel gaat via die bewegende qr-code. Binnen een kwartier was alles overgezet (behalve dan de bank- en Apple Pay kaarten). Probeer dat eens met een Android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 20:46
hk12nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:07:
[...]

Blijft de folie wel goed zitten? Ook als je er af en toe een case om doet?
Nee, helaas. Absoluut niet. Het is wel een interessante combinatie met een case. Zoals in mijn ervaring, is mijn iPhone volledig bekrast door stof in de case. Met zo'n wrap eromheen, heb je daar vrijwel geen last meer van.

Ik gebruik mijn iPhone vooralsnog zonder case en, vanwege de wrap, geen angst voor krassen op de behuizing. Nog steeds voorzichtig, maar kan 'm zonder problemen op een straatsteen leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
PhilipsFan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:20:
iPhone 12 hier binnen. Alles overgezet, eigenlijk geen problemen. Alleen zo jammer dat al die financiele instellingen niet vertrouwen op dat overzetten via Apple, ik moest alle bank- en creditcard apps wel opnieuw activeren.

Wat ontzettend fancy dat hij nu het hoesje herkent! Hij weet schijnbaar zelfs welke kleur? Want ik gebruik een rood hoesje en mijn scherm wordt even rood. Ben benieuwd of er straks ook leuke mogelijkheden komen zodat bijvoorbeeld je wallpaper zichzelf automatisch aanpast aan het hoesje.

Verder natuurlijk weer een prima telefoon. Klein beetje groter dan mijn vorige, de XS. En complimenten voor Apple dat het overzetten van je gegevens zo soepel gaat via die bewegende qr-code. Binnen een kwartier was alles overgezet (behalve dan de bank- en Apple Pay kaarten). Probeer dat eens met een Android :)
Samsung's Smart Switch is zelfs nog iets fijner: gaat sneller én je kan kiezen wat je over wilt zetten: contacten, agenda, foto's, app's en zelfs wélke apps. Maar iOS heeft het ook prima voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 19:48
PhilipsFan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:20:

Vind het gemak van het overzetten wel meevallen persoonlijk. Alle apps worden overgezet, maar veel apps waren allemaal uitgelogd. O.a. al mijn social apps waren alle accounts kwijt, Slack workspaces gone, etc. Ligt natuurlijk niet aan Apple, maar wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Jannis schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:39:
[...]

Vind het gemak van het overzetten wel meevallen persoonlijk. Alle apps worden overgezet, maar veel apps waren allemaal uitgelogd. O.a. al mijn social apps waren alle accounts kwijt, Slack workspaces gone, etc. Ligt natuurlijk niet aan Apple, maar wel irritant.
Back-up maken en kiezen voor gegevens coderen. Dan komt "alles" mee terug normaliter?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Persoonlijk vind ik dat CE logo daar 100x beter dan op de achterkant. Dat was helemaal een afknapper. Stomme EU ook! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:42:
[...]

Back-up maken en kiezen voor gegevens coderen. Dan komt "alles" mee terug normaliter?
jup, zo doe ik 't ook elke keer. Hoef daarna alleen m'n ING opnieuw in te stellen (uit veiligheidsoverwegingen uiteraard) en hooguit nog 2 of 3 apps ff ww opnieuw invoeren en verder is het een 1 op 1 copy van de vorige iPhone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:31
Nyana schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:42:
Persoonlijk vind ik dat CE logo daar 100x beter dan op de achterkant. Dat was helemaal een afknapper. Stomme EU ook! :9
Chinah Exports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:49
Conformité Européenne :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Op mijn huidige X (256gb) staat in mijn instellingen dat ik maar 47 van de 256 gb verbruik, in mijn beleving was dit altijd veel meer. Heb nu de 256GB in bestelling staan (bij bol.com) maar mag verlengen, zit nu 26 maanden bij tele2. Zou ik ook voor de 128gb kunnen gaan of is er nog een soort van 'geheime' opslag/compressie die ik over het hoofd zie waar ik met 128gb tegen aan ga lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WouterL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:08:
De blauwe pro is echt super chique. Blij mee!
Nice. Kan je eens een foto van de CE markering op de blauwe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 08:11

Grin

Ride si sapis.

@BertP Nope. Om dezelfde reden heb ik zojuist ook een 128 GB bij mijn werkgever besteld. Een beetje buffer (50%) is wel lekker maar nog geen 25% vullen van je opslag is echt onzin.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Grin schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:49:
@BertP Nope. Om dezelfde reden heb ik zojuist ook een 128 GB bij mijn werkgever besteld. Een beetje buffer is wel lekker maar nog geen 25% vullen van je opslag is echt onzin.
Top, thanx voor je snelle antwoord. Dan maar eens zoeken waar ik zsm een blauwe 128gb (pro) kan aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

BertP schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:50:
[...]

Top, thanx voor je snelle antwoord. Dan maar eens zoeken waar ik zsm een blauwe 128gb (pro) kan aanschaffen.
Daarbij kun je een heleboel in iCloud stoppen mocht je alsnog veel gaan filmen/fotograferen bijvoorbeeld :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 20:00
Hebben jullie deze video al gezien.
Batterij Test

YouTube: iPhone 12 vs iPhone 12 Pro / 11 Pro Max / 11 Pro / 11 / XR / SE Batt...

[ Voor 20% gewijzigd door Ronvgs op 23-10-2020 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
Hier is wel een goed verschil te zien tussen het blauw van de 12 Pro, en de gewone 12 ?
(op einde filmpje)
De site van apple heeft het ook over OceanBlue (pro) en Blue (niet pro/mini).

[ Voor 36% gewijzigd door mvrhrln op 23-10-2020 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Jannis schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:39:
[...]

Nu je het zegt, mijn GMail was ook uitgelogd idd. En ik erger me ook vreselijk aan die authenticators. Hele handige oplossing, maar niet heus, want toestel kwijt=2factor kwijt. Die seeds moet je gewoon in de cloud kunnen opslaan, desnoods met een extra laag versleuteling eroverheen zoals Apple dat ook met wachtwoorden voor websites doet. Ik bedoel, wanneer heb je nu een code nodig uit je authenticator? Precies, als je je telefoon kwijt bent en een nieuwe hebt gekocht.

Nu gebruik ik Microsoft Authenticator, want die biedt wel de mogelijkheid aan om de seeds te backuppen, maar die gebruikt voor de beveiliging daarvan weer een Microsoft account. Daar wil ik ook niet van afhankelijk zijn. Maar vooralsnog de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:52
woehoe! Netjes door de DHL aan de deur gebracht. SIM kaart er in nadat ik alles opgeslagen had en een reservekopie had gemaakt in iTunes. Nu alles overzetten (kost eventjes 25 minuten...)

Maar wat een mooi ding zeg! de X was al een heel gaaf ding om te zien, maar dit is een schoonheid op zich hoor. Benieuwd naar de prestaties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 19:48
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:42:
[...]

Is dit een extra instelling? Ik heb iCloud backup gewoon aan staan, verder staan hier geen opties bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
Jannis schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:05:
[...]

Is dit een extra instelling? Ik heb iCloud backup gewoon aan staan, verder staan hier geen opties bij?
Backuppen via iTunes, dan kan je dit instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Niet onder de indruk van het instellen van de nieuwe iPhone 12:

- Ik had gekozen voor Phone to Phone transfer. Die blijft hangen bij "1 minute remaining". Volgende keer maar weer via iCloud back-up kiezen. Alles staat er wel op.
- Hij blijft zeuren over Arcade gratis voor 3 maanden terwijl ik al die ge-ok-ed had.
- Apple Watch overzetten kan toch meteen bij overzetten data ? Nu moet je eerst bij de oude telefoon de-pairen, dan weer re-pairen en backup terugzetten.
- eSIM overzetten neemt ie niet mee. Moet ik straks mee klooien. Dacht dat dit ook meteen ging.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Jammer dat we door de launches die Mini en Max nog niet kunnen checken. Max zal wel goed zitten maar de Mini hopelijk ook.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Uit de losse pols...

gewone 12 - ultra wide

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_M4pqvTLdSd8U4voT2o1734kFRg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cCRbXUIldepfxQnrfppnSDJE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
BertP schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:47:
Op mijn huidige X (256gb) staat in mijn instellingen dat ik maar 47 van de 256 gb verbruik, in mijn beleving was dit altijd veel meer. Heb nu de 256GB in bestelling staan (bij bol.com) maar mag verlengen, zit nu 26 maanden bij tele2. Zou ik ook voor de 128gb kunnen gaan of is er nog een soort van 'geheime' opslag/compressie die ik over het hoofd zie waar ik met 128gb tegen aan ga lopen?
Ik had ook een 256GB X en maar 30GB bezet. De afgelopen 3 jaar nooit verder gekomen dan 80GB totaal dus nu een 128GB genomen. Moet ruim voldoende zijn :) En anders kan je altijd nog de Cloud in.
PhilipsFan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:03:
[...]

Nu je het zegt, mijn GMail was ook uitgelogd idd. En ik erger me ook vreselijk aan die authenticators. Hele handige oplossing, maar niet heus, want toestel kwijt=2factor kwijt. Die seeds moet je gewoon in de cloud kunnen opslaan, desnoods met een extra laag versleuteling eroverheen zoals Apple dat ook met wachtwoorden voor websites doet. Ik bedoel, wanneer heb je nu een code nodig uit je authenticator? Precies, als je je telefoon kwijt bent en een nieuwe hebt gekocht.

Nu gebruik ik Microsoft Authenticator, want die biedt wel de mogelijkheid aan om de seeds te backuppen, maar die gebruikt voor de beveiliging daarvan weer een Microsoft account. Daar wil ik ook niet van afhankelijk zijn. Maar vooralsnog de beste oplossing.
Gebruik 'StepTwo' als Authenticator. Die slaat het op in de Cloud. Ik had helemaal geen problemen met overzetten. :)
loekf2 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:06:
Niet onder de indruk van het instellen van de nieuwe iPhone 12:

- Ik had gekozen voor Phone to Phone transfer. Die blijft hangen bij "1 minute remaining". Volgende keer maar weer via iCloud back-up kiezen. Alles staat er wel op.
- Hij blijft zeuren over Arcade gratis voor 3 maanden terwijl ik al die ge-ok-ed had.
- Apple Watch overzetten kan toch meteen bij overzetten data ? Nu moet je eerst bij de oude telefoon de-pairen, dan weer re-pairen en backup terugzetten.
- eSIM overzetten neemt ie niet mee. Moet ik straks mee klooien. Dacht dat dit ook meteen ging.
Bij mij deed hij dit helemaal automatisch. Kreeg tijdens het overzetten van mijn iPhone X naar mijn 12 een melding op mijn Apple watch of ik die ook wilde wijzigen naar de 12. Akkoord gegeven en met een paar minuten was het overgezet.
Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:43:
[...]

jup, zo doe ik 't ook elke keer. Hoef daarna alleen m'n ING opnieuw in te stellen (uit veiligheidsoverwegingen uiteraard) en hooguit nog 2 of 3 apps ff ww opnieuw invoeren en verder is het een 1 op 1 copy van de vorige iPhone
Ik zat nog te denken dat het vroeger veel leuker was een nieuw toestel. Nu ben je eventjes bezig en het voelt allemaal weer normaal. Vroeger was je veel langer trots op je nieuwe toestel voor mijn gevoel. Het is nu te snel gewoon #luxeproblemen :9

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:15:
Uit de losse pols...

gewone 12 - ultra wide

[Afbeelding]
Staat dit standaard aan eigenlijk #durftevragen

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hk12nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:18:
[...]

Staat dit standaard aan eigenlijk #durftevragen
nee, dat moet je zelf ff instellen/aantikken wanneer je zo'n foto gaat maken. 0,5 vs 1,0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:21:
[...]

nee, dat moet je zelf ff instellen/aantikken wanneer je zo'n foto gaat maken. 0,5 vs 1,0
Aah thx. Die had ik wel al gezien maar dat is dus de naam ervoor.

©2004

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WouterL
Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:49:
[...]

Nice. Kan je eens een foto van de CE markering op de blauwe?
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/x1vXVgL/DBA906-D5-B558-4708-9507-92840-BBD93-F0.jpg

In de praktijk: zeer subtiel, amper zichtbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
WouterL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:26:
[...]

[Afbeelding]

Ik vind het hier ook beter staan dan op de achterkant. Die is mooi clean nu. Valt amper op nu.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
hk12nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:17:
[...]

Ik had ook een 256GB X en maar 30GB bezet. De afgelopen 3 jaar nooit verder gekomen dan 80GB totaal dus nu een 128GB genomen. Moet ruim voldoende zijn :) En anders kan je altijd nog de Cloud in.

[...]

Gebruik 'StepTwo' als Authenticator. Die slaat het op in de Cloud. Ik had helemaal geen problemen met overzetten. :)

[...]

Bij mij deed hij dit helemaal automatisch. Kreeg tijdens het overzetten van mijn iPhone X naar mijn 12 een melding op mijn Apple watch of ik die ook wilde wijzigen naar de 12. Akkoord gegeven en met een paar minuten was het overgezet.
Vaag. Hij is nu weer gepaired, maar zou niet moeten. E-sim overzetten is ook vaag. Want het numnmer zie je wel op de nieuwe telefoon, maar je ziet dan E-sim can not be transferred. Verwijderen bij de oude telefoon en weer toevoegen dus. Misschien Vodafone dingetje. Even een hartverzakking toen ie om het confirmation nummer vroeg, maar dat is dus de 6 cijferige code op het kaartje met je QR code.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hk12nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:29:
[...]

Ik vind het hier ook beter staan dan op de achterkant. Die is mooi clean nu. Valt amper op nu.
Eens.

Heb 't ook liever zoals nu op de zijkant ipv voorheen die Kliko afbeelding op de achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:24
Let op: 5G werkt NIET op eSIM, maar alleen op fysieke SIM volgens T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:31:
[...]

Eens.

Heb 't ook liever zoals nu op de zijkant ipv voorheen die Kliko afbeelding op de achterkant
Daarnaast lijkt het op de foto een stuk zichtbaarder dan het in werkelijkheid is. Met een transparant hoesje eromheen valt het al compleet weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hij is binnen! Op de foto zie ik ook wel waar het verschil qua blauw in zit wat betreft foto en werkelijkheid. Het bovenste gedeelte is hoe ik de telefoon zie, het onderste gedeelte komt door de reflectie van het licht. Maar het valt bij gebruik niet echt op. Dik tevreden! [Afbeelding]

[Afbeelding][Afbeelding]

Mooie kleur hoor!

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WouterL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:26:
[...]

[Afbeelding]

Ja dat is al een stuk beter ja!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Wat betreft gewicht en nèt ff dat wat grotere scherm (ten opzichte van de X / 11 Pro) van de 12 echt dikke prima.

De 12 is echt een lichtgewichtje wat mij betreft

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 23-10-2020 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Dennisweb schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:32:
Sterker nog:

Alleen nano SIM: 4G of 5G
Alleen eSIM: 4G
eSIM + nano SIM: 4G

Schijnt aan de firmware te liggen. Apple komt nog met een fix. Mijn brakke KPN ontvangst hier zag ie wel eerst als 5G bij het installeren, maar is voor en na het toevoegen van de werk eSIM gewoon 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
loekf2 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:30:
[...]

Vaag. Hij is nu weer gepaired, maar zou niet moeten. E-sim overzetten is ook vaag. Want het numnmer zie je wel op de nieuwe telefoon, maar je ziet dan E-sim can not be transferred. Verwijderen bij de oude telefoon en weer toevoegen dus. Misschien Vodafone dingetje. Even een hartverzakking toen ie om het confirmation nummer vroeg, maar dat is dus de 6 cijferige code op het kaartje met je QR code.
Ah, jij gebruikt eSim bij Voda? Ik heb daar een vraagje over. Kun je dezelfde eSim activeren op meerdere toestellen? Theoretisch moet dat kunnen (je kunt ook een fysieke duosim hebben) al vindt het netwerk het niet fijn als je beide tegelijk gebruikt. Maar ik wil dat graag gebruiken voor mijn backuptelefoon.

Of heeft Voda zelf iets bedacht waardoor de eSim maar op 1 toestel tegelijk actief kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
PhilipsFan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:36:
[...]

Ah, jij gebruikt eSim bij Voda? Ik heb daar een vraagje over. Kun je dezelfde eSim activeren op meerdere toestellen? Theoretisch moet dat kunnen (je kunt ook een fysieke duosim hebben) al vindt het netwerk het niet fijn als je beide tegelijk gebruikt. Maar ik wil dat graag gebruiken voor mijn backuptelefoon.

Of heeft Voda zelf iets bedacht waardoor de eSim maar op 1 toestel tegelijk actief kan zijn?
Een toestel denk ik. Ik moet hem bij de oude er eerst afgooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
hk12nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:17:
[...]
Thanks voor de tip, die ga ik even proberen.
[...]

Bij mij ook. Zelfs de Apple Pay betaalpassen bestaan nog op m'n watch.
[...]

Ik zat nog te denken dat het vroeger veel leuker was een nieuw toestel. Nu ben je eventjes bezig en het voelt allemaal weer normaal. Vroeger was je veel langer trots op je nieuwe toestel voor mijn gevoel. Het is nu te snel gewoon #luxeproblemen :9
Je wilde liever dat het moeilijker gaat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij echt tegenvalt van Apple is dat ze het "overzet-traject" voor publicbeta-testers niet goed hebben doorgevoerd. Wat een gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
loekf2 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:37:
[...]

Een toestel denk ik. Ik moet hem bij de oude er eerst afgooien.
Ha, dan heb ik ze, hoe kun je de eSim verwijderen als je oude toestel defect of gestolen is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Vodafone op 5G

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j0jKdJHC37hxXxs37dB39Ea_4sY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/doeB2UtBhL64hr7302VGf3YP.png?f=fotoalbum_large

Maar voorlopig laat ik 'm gewoon op 4G vastzetten.
Voor mij meer dan genoeg

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 23-10-2020 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij test:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Bij mij doet 'ie zo'n 225 Mbps op 5G. Niet dat ik 't nodig heb, erg blij met m'n upgrade vanaf de 7, echt een wereld van verschil. Ook totaal geen probleem met missen van een homeknop ofzo waar ik bang voor was. Camera ook heel veel beter, maarja dat was ook wel te verwachten met het overslaan van een paar generaties.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:48

OMD

Ik heb hem gelijk op 4G only gezet :+
Zie echt het nut niet in van 5G buiten dat het je batterij opeet alsof het een bus Pringles is.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
PhilipsFan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:39:
[...]

Ha, dan heb ik ze, hoe kun je de eSim verwijderen als je oude toestel defect of gestolen is?
Tja... succes er mee zou ik zeggen. Bellen denk ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lex
  • Laatst online: 22:22
Ondanks allday batterylife toch een vreemde move van Apple. Ben wel benieuwd wat de 12 Pro Max gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020

[Afbeelding][Afbeelding]

Top, dat stelt me weer gerust! Ik vind hem op deze foto sowieso al donkerder lijken dan op een eerdere foto van de blauwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 17:54
Bij het terugzetten van mijn iCloud reservekopie blijft de iPhone pro hangen op mijn Apple id. Kan invoeren wat ik wil maar kom niet verder. Weet iemand oplossing. Heb al ww veranderd etc.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dennisweb schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:32:
Vreemd. Werkt bij mijn 12 Pro wel met T-Mobile (zakelijk) eSim? Althans ik zie rechtsboven 5G en ook bij de instellingen.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
Poll: Ik ben uiteindelijk tevreden met de blauwe kleur (12)
Ja
Nee, maar ik hou hem toch.
Nee, en ik retourneer hem
Ik heb geen blauwe iPhone 12
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403054&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
B-lex schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:57:
[...]

Ondanks allday batterylife toch een vreemde move van Apple. Ben wel benieuwd wat de 12 Pro Max gaat doen.
Ik denk dat er nog wel wat updates gaan komen. Schijnt dat 14.2 beta een 5G fix heeft voor de batterij.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Amilo123
Heb de blauwe 12 nu binnen. Kleur valt me alles mee, veel donkerder dan op de vele foto's die online circuleren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Amilo123 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:28:
Heb de blauwe 12 nu binnen. Kleur valt me alles mee, veel donkerder dan op de vele foto's die online circuleren!
Foto's! :D

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 17 ... 75 Laatste